thanks!!quote:
idd!! maar volgende keer doe ik een andere BH aanquote:Op zondag 2 januari 2011 23:26 schreef Atreidez het volgende:
Zo, t nieuwe jaar met genoeg beweging begonnenWas leuke avond!
Wat heb ik gemist?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:28 schreef Barretje80 het volgende:
idd!! maar volgende keer doe ik een andere BH aan
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik denk alles, want volgens mij was je er niet bij
Ik ben alleen geïnteresseerd in het BH-gerelateerde deel wijsneus!quote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef Atreidez het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef AirwiN het volgende:
Ik ben alleen geïnteresseerd in het BH-gerelateerde deel wijsneus!
iets met actie en reactie.. zwaartekracht en opwaartse kracht..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben alleen geïnteresseerd in het BH-gerelateerde deel wijsneus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:37 schreef Barretje80 het volgende:
iets met actie en reactie.. zwaartekracht en opwaartse kracht..Ik kan mij er iets bij voorstellen inmiddels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor de toelichting.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
nou nog jou live in actie zien..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan mij er iets bij voorstellen inmiddels.Dank voor de toelichting.
Het is maar net wat je onder actie verstaat. Ik ben liever lui dan moe.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar net wat je onder actie verstaat. Ik ben liever lui dan moe.
Yup, en wel een beetje zachtjes graag.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef Barretje80 het volgende:
![]()
vergeten.. jij was er een van liggen en bereden worden..
some sweet lovin' and some tenderness??quote:Op zondag 2 januari 2011 23:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, en wel een beetje zachtjes graag.
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:46 schreef Barretje80 het volgende:
some sweet lovin' and some tenderness??
Nou ik was er een groot deel van de avond wel bij en ik heb ook het gevoel dat ik alles gemist hebquote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef Atreidez het volgende:
[..]
we hebben nog wat spelletjes gespeeld toen jullie weg waren..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou ik was er een groot deel van de avond wel bij en ik heb ook het gevoel dat ik alles gemist heb
Ja duh, dát weet ik natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 23:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we hebben nog wat spelletjes gespeeld toen jullie weg waren..
nu slapen.. er ligt er al eentje naast me te snurken!![]()
quote:
Leuker begin van de dag is er nietquote:Op maandag 3 januari 2011 07:09 schreef nectarientje het volgende:Oh noes! *graaft enorm diep in geheugen*
Thnx.. nu ga ik me dus de hele dag afvragen wie je zou kunnen zijn en wie ik dan blijkbaar al even gemist heb
Euhm wat bedoel je hiermee?quote:
ik zeg dat het zo zou kunnen zijn.... niet dat het zo is :p om je nog meer te verwarren natuurlijkquote:Op maandag 3 ja
nuari 2011 07:09 schreef nectarientje het volgende:Oh noes! *graaft enorm diep in geheugen*
Thnx.. nu ga ik me dus de hele dag afvragen wie je zou kunnen zijn en wie ik dan blijkbaar al even gemist heb
ja shitquote:Op maandag 3 januari 2011 07:13 schreef Wickyleaks het volgende:
ik zeg dat het zo zou kunnen zijn.... niet dat het zo is :p om je nog meer te verwarren natuurlijkdus het kan zijn dat ik echt nieuw nieuw ben....
Good for you!quote:Op maandag 3 januari 2011 07:13 schreef nectarientje het volgende:
Oh, ik kom zelf niet uit Den Haag. Ik woon er alleen maar
Nijmegen scoort ook erg goed op m'n lijstjequote:Op maandag 3 januari 2011 07:14 schreef Wickyleaks het volgende:
Good for you!leukere stad is er niet
nijmegen is te heuvelachtig!quote:Op maandag 3 januari 2011 07:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Nijmegen scoort ook erg goed op m'n lijstje
huh?? ik upload m'n plaatjes altijd met imageshack ?!?quote:Op maandag 3 januari 2011 07:20 schreef nectarientje het volgende:
Fok laat geen plaatjes zien van imageshack.. [ afbeelding ]
Maar als je de URL kopieert, werkt het best![]()
Nijmegen is wat vals plat ja maar wel heel heel heel leuk ook
gheghe, shame on youquote:Op maandag 3 januari 2011 07:24 schreef Viro het volgende:
Ben ik blij dat ik lekker kan uitslapen. Wat doe ik met mijn domme kop? Juist ja, nachtje doorhalen op fok!
Is da eng?quote:Op maandag 3 januari 2011 08:03 schreef GotC het volgende:
Jeetje, actieve nieuwe mensen!
Anyway, ik ga maar eens ontbijten..
Eng? Nee, die 2 gasten in de auto naast nectafiertje en ik gisteravond, die waren pas eng!quote:Op maandag 3 januari 2011 08:05 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Is da eng?
Smakelijke... ik heb net een goedemorgen in me mik zitten
Lol ok... tja... ik ben ook niet contact gestoord... ik murm me er wel tussen :pquote:Op maandag 3 januari 2011 08:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Eng? Nee, die 2 gasten in de auto naast nectafiertje en ik gisteravond, die waren pas eng!
De meeste mensen buiten de vaste groep posten 1x en zijn weer weg haha.
Ik ben Wickyquote:Op maandag 3 januari 2011 08:19 schreef GotC het volgende:
Ben benieuwd!welkom iig! Vertel anders iets over jezelf
thanks voor de complimentjes!quote:Op maandag 3 januari 2011 08:05 schreef GotC het volgende:
Oh ja! Bar en chep, echt heel leuk huis! Vooral de <3 keuken <3 waar gisteren door jullie heerlijk werd gekookt!
En was ook nog eens heel gezellig!
en wat doe je in slotervaart??quote:Op maandag 3 januari 2011 08:28 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Ik ben Wicky
29
Woon in Den Haag
Heb een puppy van 7 maanden
Ben een Vquote:Op maandag 3 januari 2011 08:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en wat doe je in slotervaart??
en ben je m of v?
ohh.. das niet fijn..quote:Op maandag 3 januari 2011 08:34 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Ben een V
Daar zit ik gedetacheerd 2 dagen in de week omdat me werkgever mij weg wil hebben maar heb nu steun van het uwvdus conflict situatie!
zeg....quote:Op maandag 3 januari 2011 08:37 schreef Flappekz het volgende:
Kom er net achter dat ik dit jaar 53,5 verlofdagen heb....beetje veel van het goede
Ja ik leef nog/weer!quote:Op maandag 3 januari 2011 08:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
thanks voor de complimentjes!
als het huis ooit af is moeten jullie zeker nog een keer langskomen!
en als je zin hebt in wat beweging mag dat natuurlijk ook!
en.. nieuwe mensen!!
ohh en wheelee.. hoest met je hersens?? zit er nog iets van in je schedel??
Nu heb ik de tijd gekregen om een hond aan te schaffen en op te voedenquote:Op maandag 3 januari 2011 08:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh.. das niet fijn..
wat voor soort werk doe je?
it, administratief, financieel, etc?
heheh.. jup springspelletjes waren een beetje lastig geweestquote:Op maandag 3 januari 2011 08:42 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ja ik leef nog/weer!Gistermiddag dik anderhalf uur liggen pitten, en afgelopoen nacht bijna 10 uur gesnurkt. Nog een beetje snotterig op kantoor, maar het lijkt erop dat het een miniverkoudheid was. Alleen dan wel kut getimed
.
Nu heb ik alle springspelletjes moeten missen. ben ik net zo goed in.
On a completely different note: mijn slaapkamergordijn hangt eindelijk, met dank aan een handige vader en een behulpzame zus. Vanavond en morgenavond kleren inpakken en de koelkast vullen, en dan is de verhuizing een feit.
En ik ben nu al al die nieuwjaarswensen zat. Op de parkeerplaats van kantoor had ik al 3 handen geschud, en nog voor de koffie 10 keer 'beste wensen' gehad. Straks nieuwjaarstoespraak...jeuj. "We hebben het vorig jaar goed gedaan, maar we gaan het dit jaar nog beter doen. Met nog minder mensen en middelen.". Dus.
Maar verder heppik er zin an
zeg.. ga jij eens ergens anders zieken!!quote:Op maandag 3 januari 2011 08:42 schreef Flappekz het volgende:
Ohja, en dan vergeet ik nog mn 4 uur studieverlof per week
Ik kon geen passen ikmaakeenflauwegrap-smilie vindquote:Op maandag 3 januari 2011 08:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. jup springspelletjes waren een beetje lastig geweestmaar de bordspellen lagen ook klaar hoor.. dus dat had zeer zeker ook gekund!
mja.. morgen de nieuwjaarswensen.. hopelijk is iedereen dan weer een beetje rustiger, want alo die kerels vinden het heeeel vervelend om 3 zoenen te moeten geven
en.. eindelijk verhuizen!
En ook nog 4 uur per week school, buiten mn studieverlofquote:Op maandag 3 januari 2011 08:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg.. ga jij eens ergens anders zieken!!
hoe kom je aan zoveel dagen dan??
Oeh wat voor hond...quote:Op maandag 3 januari 2011 08:42 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Nu heb ik de tijd gekregen om een hond aan te schaffen en op te voedenen ben 5 dagen per week vrij.... negatief naa positief draaien...
Ik zit in de reiswereld en werk normaliter met veel mensen ...
Enelgse staffordquote:Op maandag 3 januari 2011 08:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Goedemorgen allen. Ik wil niet naar mn werk....mn bed was zo lekker warm en zacht :S
[..]
Oeh wat voor hond...
Dacht al dat t geen bekenden van je waren.. Vandaar dat ik dus nog ff achter jullie aan reedt, ook al was t omquote:Op maandag 3 januari 2011 08:14 schreef GotC het volgende:
Eng? Nee, die 2 gasten in de auto naast nectafiertje en ik gisteravond, die waren pas eng!
De meeste mensen buiten de vaste groep posten 1x en zijn weer weg haha.
Als je ooit iemand zoekt die moet oppassen hou ik me aanbevolen.quote:
Hoe is het met Diegoquote:Op maandag 3 januari 2011 08:34 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Ben een V
Daar zit ik gedetacheerd 2 dagen in de week omdat me werkgever mij weg wil hebben maar heb nu steun van het uwvdus conflict situatie!
Haha mooiquote:Op maandag 3 januari 2011 09:32 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je ooit iemand zoekt die moet oppassen hou ik me aanbevolen.
quote:
R_B.. jij kent ook iedereen he??quote:Op maandag 3 januari 2011 09:36 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Haha mooi
Is echt een schatje... 7 maanden en hij heet diegoroep maar als je es op scheveningen bent... hij is gek op het strand
Ik had ergens al het gevoel en toen las ik het hondje toen wist ik het zekerquote:Op maandag 3 januari 2011 09:46 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Leuk je weer te zien
Diego gaat het goed mee :-)
Neej de heldquote:Op maandag 3 januari 2011 09:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik had ergens al het gevoel en toen las ik het hondje toen wist ik het zeker
Was hij niet bang met O & N ?
In het kader van de spelletjesdag : 'raad maar raak voor een knaak',quote:Op maandag 3 januari 2011 09:50 schreef Wickyleaks het volgende:
[..]
Neej de held
Ik hoor necta nu denken wie is het gvd lol
als er maar wel bij gesprongen wordt en de foto's hier online gepost worden!!quote:Op maandag 3 januari 2011 09:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
In het kader van de spelletjesdag : 'raad maar raak voor een knaak',
Dat wordt vaak roepen danquote:Op maandag 3 januari 2011 09:36 schreef Wickyleaks het volgende:
Haha mooi
Is echt een schatje... 7 maanden en hij heet diegoroep maar als je es op scheveningen bent... hij is gek op het strand
Tot nu toe valt het mee.... maar hij krijgt ook een beloning als hij braaf komtquote:
Je bent onze razende reporter?quote:Op maandag 3 januari 2011 09:50 schreef Wickyleaks het volgende:
Neej de held
Ik hoor necta nu denken wie is het gvd lol
je mag van mij springen tijdens het radenquote:Op maandag 3 januari 2011 09:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als er maar wel bij gesprongen wordt en de foto's hier online gepost worden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |