Is het niet weer eens tijd voor een nieuwe TV? Die andere heb je inmiddels al weer een half jaar ofzo.quote:
Naar de bioscoop met mn vader. Hij wilde graag naar Three Musketeers, dus ik neem m vanavond mee uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:22 schreef GotC het volgende:
Wij gaan zo effe naar de stad, gezien ik van m'n broer een cadeaubon heb gekregen voor Runnersworld en een VVV bon van m'n werkEffe kijken of ik nog een mooie tight of hardloopsweater kan vinden..
Wat ga je vanavond doen in de stad WheeleE?
Dude moedig m nou niet aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het niet weer eens tijd voor een nieuwe TV? Die andere heb je inmiddels al weer een half jaar ofzo.
Oooh leuk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:51 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Naar de bioscoop met mn vader. Hij wilde graag naar Three Musketeers, dus ik neem m vanavond mee uit.
Misbruik je vrouwelijkheid en zeg dat hij niets hoeft te compenseren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:55 schreef GotC het volgende:
Dude moedig m nou niet aanHij is al..mja, een half jaar aan t zeuren dat hij deze te klein vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef GotC het volgende:
Zo, nieuwe hardloopkleertjes gekocht![]()
In de Runnersworld in de Bijenkorf
Orlando Bloomquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef WheeleE het volgende:
Three Musketeers was gaaf! orlando Bloom als bad guy zag er vet uit
Daar doe ik geen uitspraken over, maar hij acteerde het leukquote:
Morning!quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:44 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over, maar hij acteerde het leuk
En goedemorgen!
Ik moet ook zeggen dat ik me nu nog helemaal niet voel alsof ik uberhaupt wat ga doen vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:48 schreef WheeleE het volgende:
Wat een aktiviteit bij jullie zeg, chapeau! Ik had/heb het voornemen om vandaag ook nog te gaan bewegen, een rondje ZP ofzo.
Kun je gedachtenlezen ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik me nu nog helemaal niet voel alsof ik uberhaupt wat ga doen vandaag
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ff shoppen voor een broek en trui/blouse
Iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een tijdje terug verzoek gedaan aan eenieder om even door te geven of je mee wilt of niet met vermelding van juiste emailadres en dat liep werkelijk storm!
Zondagquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:29 schreef nectarientje het volgende:
Oh en natuurlijk wel fijne zondag en zulks
Wij zijn vanmorgen flink aan het opruimen geweest, broertje komt logeren en hij is behoorlijk allergisch voor de katten dus we moesten even aan de bak.. Straks even stad in denk ik en wat boodschappen doen nog. Morgen weer werken
Ik wil wat meer vestjes hebben, heb er nu twee en dat is toch wat weinig met mijn wastempo en vestjes zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:32 schreef GotC het volgende:
ZondagStad
Gezellig dat je broertje komt logeren!
Wat gaan jullie voor leuks in de stad doen?
Morgen werken idd
Leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wil wat meer vestjes hebben, heb er nu twee en dat is toch wat weinig met mijn wastempo en vestjes zijn![]()
Bro blijft tot en met woensdag logeren, dinsdagavond met een paar man de pubquiz doen in de Fiddler!Wereldteam met DutchTrain, Lov1, vriendjevanLov1, Negerientje, Nectabroertje et moi
Goed! Is wel ok qua werk, mag wat extra dingetjes doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:35 schreef nectarientje het volgende:
Hoe is je opdracht eigenlijk? Afgezien van reistijd?
En is al bekend of er na december nog plek is voor je daar?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:36 schreef GotC het volgende:
Goed! Is wel ok qua werk, mag wat extra dingetjes doen
Geen idee! Ergens hoop ik van niet..maar you never knowquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En is al bekend of er na december nog plek is voor je daar?
In welke uithoek hebben ze je geparkeerd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen idee! Ergens hoop ik van niet..maar you never know
De Meern. En daar hebben ze alles, behalve een treinstationquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In welke uithoek hebben ze je geparkeerd?
Dit dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:45 schreef YUR het volgende:
[..]
De Meern. En daar hebben ze alles, behalve een treinstation
Wat was het plan dan? En wanneer?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een tijdje terug verzoek gedaan aan eenieder om even door te geven of je mee wilt of niet met vermelding van juiste emailadres en dat liep werkelijk storm!
Dat is mijn tekst.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:08 schreef YUR het volgende:
Ik doe niet aan meets, ik blijf liever anoniem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |