Is het niet weer eens tijd voor een nieuwe TV? Die andere heb je inmiddels al weer een half jaar ofzo.quote:
Naar de bioscoop met mn vader. Hij wilde graag naar Three Musketeers, dus ik neem m vanavond mee uit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:22 schreef GotC het volgende:
Wij gaan zo effe naar de stad, gezien ik van m'n broer een cadeaubon heb gekregen voor Runnersworld en een VVV bon van m'n werkEffe kijken of ik nog een mooie tight of hardloopsweater kan vinden..
Wat ga je vanavond doen in de stad WheeleE?
Dude moedig m nou niet aanquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het niet weer eens tijd voor een nieuwe TV? Die andere heb je inmiddels al weer een half jaar ofzo.
Oooh leuk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:51 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Naar de bioscoop met mn vader. Hij wilde graag naar Three Musketeers, dus ik neem m vanavond mee uit.
Misbruik je vrouwelijkheid en zeg dat hij niets hoeft te compenseren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:55 schreef GotC het volgende:
Dude moedig m nou niet aanHij is al..mja, een half jaar aan t zeuren dat hij deze te klein vindt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef GotC het volgende:
Zo, nieuwe hardloopkleertjes gekocht![]()
In de Runnersworld in de Bijenkorf
Orlando Bloomquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 23:49 schreef WheeleE het volgende:
Three Musketeers was gaaf! orlando Bloom als bad guy zag er vet uit
Daar doe ik geen uitspraken over, maar hij acteerde het leukquote:
Morning!quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:44 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over, maar hij acteerde het leuk
En goedemorgen!
Ik moet ook zeggen dat ik me nu nog helemaal niet voel alsof ik uberhaupt wat ga doen vandaagquote:Op zondag 30 oktober 2011 09:48 schreef WheeleE het volgende:
Wat een aktiviteit bij jullie zeg, chapeau! Ik had/heb het voornemen om vandaag ook nog te gaan bewegen, een rondje ZP ofzo.
Kun je gedachtenlezen ofzo?quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik me nu nog helemaal niet voel alsof ik uberhaupt wat ga doen vandaag
quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ff shoppen voor een broek en trui/blouse
Iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een tijdje terug verzoek gedaan aan eenieder om even door te geven of je mee wilt of niet met vermelding van juiste emailadres en dat liep werkelijk storm!
Zondagquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:29 schreef nectarientje het volgende:
Oh en natuurlijk wel fijne zondag en zulks
Wij zijn vanmorgen flink aan het opruimen geweest, broertje komt logeren en hij is behoorlijk allergisch voor de katten dus we moesten even aan de bak.. Straks even stad in denk ik en wat boodschappen doen nog. Morgen weer werken
Ik wil wat meer vestjes hebben, heb er nu twee en dat is toch wat weinig met mijn wastempo en vestjes zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:32 schreef GotC het volgende:
ZondagStad
Gezellig dat je broertje komt logeren!
Wat gaan jullie voor leuks in de stad doen?
Morgen werken idd
Leukquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:35 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wil wat meer vestjes hebben, heb er nu twee en dat is toch wat weinig met mijn wastempo en vestjes zijn![]()
Bro blijft tot en met woensdag logeren, dinsdagavond met een paar man de pubquiz doen in de Fiddler!Wereldteam met DutchTrain, Lov1, vriendjevanLov1, Negerientje, Nectabroertje et moi
Goed! Is wel ok qua werk, mag wat extra dingetjes doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:35 schreef nectarientje het volgende:
Hoe is je opdracht eigenlijk? Afgezien van reistijd?
En is al bekend of er na december nog plek is voor je daar?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:36 schreef GotC het volgende:
Goed! Is wel ok qua werk, mag wat extra dingetjes doen
Geen idee! Ergens hoop ik van niet..maar you never knowquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En is al bekend of er na december nog plek is voor je daar?
In welke uithoek hebben ze je geparkeerd?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Geen idee! Ergens hoop ik van niet..maar you never know
De Meern. En daar hebben ze alles, behalve een treinstationquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In welke uithoek hebben ze je geparkeerd?
Dit dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 12:45 schreef YUR het volgende:
[..]
De Meern. En daar hebben ze alles, behalve een treinstation
Wat was het plan dan? En wanneer?quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:26 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een tijdje terug verzoek gedaan aan eenieder om even door te geven of je mee wilt of niet met vermelding van juiste emailadres en dat liep werkelijk storm!
Dat is mijn tekst.quote:Op zondag 30 oktober 2011 13:08 schreef YUR het volgende:
Ik doe niet aan meets, ik blijf liever anoniem
Ik ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:06 schreef WheeleE het volgende:
Airwin, zo langzamerhand heb je iedereen hier in het topic toch al weleens hebt gemeet. Gepland of niet. Zelf IK heb je gezien
Welkomquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:53 schreef ICND het volgende:
Ik woon dan wel niet in Den Haag maar wel rond Den Haag! (Zoetermeer).
En GotC heeft me aangezet tot het nemen van een kijkje in het DH topic, dus ik kom maar even buurten!
Ben toch zo'n 5 tot 6 dagen per week te vinden in Den Haag en Rijswijk dus moet goedkomen.
Hee hardloper!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:53 schreef ICND het volgende:
Ik woon dan wel niet in Den Haag maar wel rond Den Haag! (Zoetermeer).
En GotC heeft me aangezet tot het nemen van een kijkje in het DH topic, dus ik kom maar even buurten!
Ben toch zo'n 5 tot 6 dagen per week te vinden in Den Haag en Rijswijk dus moet goedkomen.
Mja...ik kom over het algemeen zo min mogelijk op stations, dus mijn mening telt nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:58 schreef ICND het volgende:
Wat is trouwens de algehele concensus hier over het herbouwen van CS? Ik liep er gisteren even doorheen en het is gelukkig beter geregeld als R'dam CS verbouwing.
Als ze maar van HS afblijven trouwens! likje verf en een hoge drukspuit en dan kan dat prachtige station nog jaren mee.
Mmm geen last v/d verbouwingquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:58 schreef ICND het volgende:
Wat is trouwens de algehele concensus hier over het herbouwen van CS? Ik liep er gisteren even doorheen en het is gelukkig beter geregeld als R'dam CS verbouwing.
Als ze maar van HS afblijven trouwens! likje verf en een hoge drukspuit en dan kan dat prachtige station nog jaren mee.
Complimentjes voor AAquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:06 schreef ICND het volgende:
Zolang er geen blaadjes op de rails liggen het tussen de 15 en 23 graden is en er geen storingen zijn vind ik het OV echt heerlijk. De randstadrail stopt ook precies voor de deur bij mij en op de plekken waar ik het vaakst te vinden ben in DH ook (Grote Markt/Centrum en Oostbroek-Noord).
Daarnaast is de HTM ubereindbaas vergeleken bij Veolia.
Deze quote ik om in te lijstenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:06 schreef ICND het volgende:
Zolang er geen blaadjes op de rails liggen het tussen de 15 en 23 graden is en er geen storingen zijn vind ik het OV echt heerlijk. De randstadrail stopt ook precies voor de deur bij mij en op de plekken waar ik het vaakst te vinden ben in DH ook (Grote Markt/Centrum en Oostbroek-Noord).
Daarnaast is de HTM ubereindbaas vergeleken bij Veolia.
Gewoon inchecken jij!quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:09 schreef ICND het volgende:
Heeft AA ook de power om het aantal kaartjescontroles te verminderen?
Ik heb automatisch opwaarderenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:15 schreef ICND het volgende:
Ik was dus gisteren gaan inchecken maar ik stond op 0 euro, afijn toch ingechecked en op de eindbestemming uitgechecked stond ik uiteraard in de min,
's middags weer terug, dus ik naar de AH (die 'nieuwe' op de grote markt straat) GEEN OPLAADPUNT!
Helemaal richting CS gelopen om daar bij de AH (die op de turfmarkt) saldo op te waarderen.
Dus ik check wel in zo nu en dan
Ieder z'n eigen dingquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:26 schreef ICND het volgende:
Ik ben te paranoïde aluhoedje om automatisch op te waarderen hahaha.
Ding is al een te grote privacy ramp hoe het nu in elkaar zit laat staan dat ik ook nog is mijn rekening koppel eraan.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:25 schreef GotC het volgende:
Aangezien ik meneer AA niet boos wil maken
Zucht! Ik heb liever dat de OVchipkaartscandingen het gewoon niet meer doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En ach binnenkort kan je weer "gratis" rijden want dan plaatsen ze de muntautomaten weer terug
Saboteren en bij controle wat kleingeld laten zien en dat je geen kaartje kan kopen
HTM stimuleert graag gratis rijden
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Kan geregeld wordenwat heb je ervoor over
Kan wel vrij vervoer regelen alleen dan moet je mijn partner wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:03 schreef GotC het volgende:
[..]Ik regel wel broodjes bal als jij ervoor zorgt dat ik nooit meer hoef in te checken
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan wel vrij vervoer regelen alleen dan moet je mijn partner wordenDan kan je gratis reizen
En voor een broodje bal????
Maar maar maar! En je meissie dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weer misluktal 2,5 jaar probeer ik te hosselen met vrij vervoer maar niemand trapt erin
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die gaat maar fietsen ofzogebruikt toch nooit het OV
Gebruikt ze de autoquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Zelfs met die helse winter die eraan schijnt te komen?
Groot gelijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gebruikt ze de autoen laat ze mij lekker reizen met OV
of scooter
Ik wist anders heul niks van dat aan bod hoor!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weer misluktal 2,5 jaar probeer ik te hosselen met vrij vervoer maar niemand trapt erin
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik wist anders heul niks van dat aan bod hoor!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik wist anders heul niks van dat aan bod hoor!
Duidelijk toch?quote:
Alleen a_a en barretje nog niet. Al heb ik wel es naast a_a gestaan in een propvolle snackbar overigens.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:06 schreef WheeleE het volgende:
Airwin, zo langzamerhand heb je iedereen hier in het topic toch al weleens hebt gemeet. Gepland of niet. Zelf IK heb je gezien
Dan heb je AA toch gezien?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen a_a en barretje nog niet. Al heb ik wel es naast a_a gestaan in een propvolle snackbar overigens.En ik zie 'm nooit meer bij het Klokhuis.
Wel gezien, niet gemeet. (volgens mijn definities)quote:
Heb je m niet eens effe aangesproken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel gezien, niet gemeet. (volgens mijn definities)
Iets weerhield mij ervan om in een overvolle snackbar aan een wildvreemde te vragen of hij admiraal anaal was.quote:
Da's raar..quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets weerhield mij ervan om in een overvolle snackbar aan een wildvreemde te vragen of hij admiraal anaal was.
Stomme mensenangst ook.quote:
Gewoon vragen of hij Korporaal Oraal isquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets weerhield mij ervan om in een overvolle snackbar aan een wildvreemde te vragen of hij admiraal anaal was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |