Ik zou'em bannenquote:Op donderdag 7 januari 2010 09:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
En hopelijk een postverbod voor R_B die te fucking lui is om een nieuwe te openen
Volgens mij schreef Ratmen dat hij er eentje heeft en was het iemand anders die ernaar vroeg.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:07 schreef SolidasRock het volgende:
Dit lijkt me een interessant topic voor RATMEN geloof ik, die vroeg toch in vorige topic over de wakeuplight? Philips Wake-Up Light
Goedemorgen!quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Volgens mij schreef Ratmen dat hij er eentje heeft en was het iemand anders die ernaar vroeg.
Goedemorgen iedereen!
Gevonden, het was de Atreidez en ik moest 3 topicjes doorspitten, en ja RATMEN had deze idd...quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Volgens mij schreef Ratmen dat hij er eentje heeft en was het iemand anders die ernaar vroeg.
Goedemorgen iedereen!
quote:Op donderdag 31 december 2009 13:02 schreef Atreidez het volgende:
Die wekkerlampen van Philips schijnen (haha, dubbelzinnig) ook goed te we(r)k(k)en, maar zijn echt duur.. Ziekenfonds vergoedt het vast niet als je niet officieel als slechthorend geregistreerd staat? Misschien wat voor me verjaardag, want de radio slaap ik ook al jaren minimaal een half uur doorheen. Hij staat op 7 uur en t 1e wat ik altijd hoor is t nieuws van half 8
Halloquote:
Ik deed reply to all.. het is niet dat er een lijstje bestaat die we kopieeren. Als je er echt vanaf wilt moet je een andere usernaam nemenquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:20 schreef El_Matador het volgende:
Kan iemand mij uit de massapb halen? Ik woon nu al een jaar niet meer in Den Haag.
Las vanmorgen in de krant dat de garage's dikke overuren maken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:20 schreef Flappekz het volgende:
Mn auto staat nu bij de garage voor een grote beurt en een APK, ik hou mn hart vast voor de rekening vanmiddag
Je bent een hagenees in hart en nieren of je nu in Den Haag woont of in Duitslandquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:20 schreef El_Matador het volgende:
Kan iemand mij uit de massapb halen? Ik woon nu al een jaar niet meer in Den Haag.
Neuh, wat dat betreft heb ik alles netjes geregeldquote:Op donderdag 7 januari 2010 10:22 schreef woozi het volgende:
[..]
Las vanmorgen in de krant dat de garage's dikke overuren maken.
wie weet moet je nog een weekie wachten
Hoi, wie ben jij, wie zijn je ouders, wat doe je in het dagelijks leven en waar blijft de foto?quote:
Er stond eerst "de TS van dit topic" maar ik heb een deel verwijderd en gewoon Atreidez van gemaakt maar het woordje de vergat ik weg te halen.quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:21 schreef Atreidez het volgende:
Zeg, ik ben toch niet zo belangrijk dat ik een lidwoord voor me naam mag hebbenThanks voor de link. Hoorde op radio ook al dat je er 1tje gratis krijgt als je een Robeco rekening opent.
Check je PM eens man?quote:Op donderdag 7 januari 2010 10:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hoi, wie ben jij, wie zijn je ouders, wat doe je in het dagelijks leven en waar blijft de foto?
quote:Jonge katjes op komst?
De juiste voeding en producten voor Jonge kittens en katjes. zooplus.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |