abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76247144
Ja morgen gaat het een knallend feestje worden

Klopt het dat hier in scheveningen vuurwerk op de boulevard wordt afgestoken?
pi_76247251
quote:
Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef SolidasRock het volgende:

Tof! Ik heb ook een mooi feestje gepland staan!

Over Scheveningen weet ik dan weer niet veel, ben ik bang.
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76254137
quote:
Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef SolidasRock het volgende:

Er is naar mijn weten geen georganiseerd vuurwerk in Scheveningen. Op het strand heb je natuurlijk wel de vreugdevuren, zowel bij Scheveningen als bij Duindorp.

Ik heb altijd zoiets van, zoek gewoon een baan Er zijn her en der ook wat feesttenten gesponsord door de gemeente, maar daar wil je nog niet dood gevonden worden..
Where facts are few, experts are many.
pi_76255761
Duindorp... daar noem je ook wat op..
  donderdag 31 december 2009 @ 11:15:32 #105
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_76256238
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:03 schreef zeemonster het volgende:
Duindorp... daar noem je ook wat op..
Dat zou pas een vreugdevuur opleveren als het volledig zou affikken.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  donderdag 31 december 2009 @ 11:18:53 #106
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_76256356
Whehe ik ga lekker fout oud en nieuw vieren in de compasbuurt. Lekker bij de lus van lijn 11
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_76256494
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:18 schreef ook_gek het volgende:
Whehe ik ga lekker fout oud en nieuw vieren in de compasbuurt. Lekker bij de lus van lijn 11
Kompasbuurt met een K. Lijkt me geen fijne buurt om oud en nieuw te vieren, je kan beter richting loosduinen gaan (iig zo ver mogelijk uit scheveningen )

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2009 11:24:01 ]
pi_76256626
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Kompasbuurt met een K. Lijkt me geen fijne buurt om oud en nieuw te vieren, je kan beter richting loosduinen gaan (iig zo ver mogelijk uit scheveningen )
Solid....ik vraag me iets heel stoms af....

Wat voor wekker gebruikt een doof iemand?
Ik ben van pindavlees
pi_76257146
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Hij heeft een hefboom bed,zodra het tijd is kiepert zijn bed om
pi_76257197
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

In Loosduinen heeft de ME anders ook wel een paar keer opgetreden , Was ook geen pretje om mensen neergeslagen te zien worden .. alhoewel dat niet voor niets gebeurde natuurlijk.
pi_76258502
Vorig jaar in Kwintsheul geweest (of all places) maar daar zijn ze zo vriendelijk om lawinepeilen aan een paal te binden en niets te zeggen........dus wie niet de hele tijd om zich heen kijkt vliegt vanzelf naar boven.

Dit jaar gewoon 'hier in de buurt' vieren, daar waar het sinds vanmorgen al oorlog is.
pi_76258633
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat zou pas een vreugdevuur opleveren als het volledig zou affikken.
. .
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
pi_76258656
Zodadelijk naar Loosdunen/Waldeck om het daar te vieren
pi_76259540
quote:
Op donderdag 31 december 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Een wekker met flitslamp (alsof iemand fotos van je maakt) en of een trilschijfje of staafje. Sommigen van ons gebruiken de trilstand van een mobieltje maar die vertrouw ik niet zo. Anderen gebruiken hun horende vriend of vriendin die zelf de wekker kunnen horen. Mijn makker die steeds verslaapt ondanks zijn flits en trilwekker heeft een tijdklok met daaraan een normale lamp en dat helpt hem erg goed zegt ie.

Ik heb deze en dit wordt vergoed door ziekenfonds. https://www.secureshopping.nl/product_info_index.phtml?link_id=mcsd8834565&product_id=1798&infopage=3

Hij reageert overigens ook op de deurbel/babyfoon/telefoon/brandmelder.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2009 13:02:28 ]
pi_76260503
Die wekkerlampen van Philips schijnen (haha, dubbelzinnig) ook goed te we(r)k(k)en, maar zijn echt duur.. Ziekenfonds vergoedt het vast niet als je niet officieel als slechthorend geregistreerd staat? Misschien wat voor me verjaardag, want de radio slaap ik ook al jaren minimaal een half uur doorheen. Hij staat op 7 uur en t 1e wat ik altijd hoor is t nieuws van half 8
pi_76260732
Vraag het aan je ziekenfonds? Ik zag die wake up dingen ook in de aanbieding bij Gamma. Heb er even naar staan te kijken, er zat een ingebouwde radio in en er kon een lamp van maximaal 60 watt in. Gamma heeft deze week ook nog 15 en 20 procentkortingcoupons in de folder dus nog goedkoperder. Ik weet alleen niet meer hoe duur ze waren??????? Niet zo heel erg duur want ik overwoog deze te tippen aan die dove vriend van me die niet wakker word van zijn wekker maar wel van een tijdklok met normale lamp. Ik gok 60 of misschien 80

Ow wacht, dat is dus duur voor je omdat een normale wekker nog niet eens 20 kost? Mijn wekker is 200 euro dus ik vind 80 al erg goedkoop

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2009 13:08:47 ]
pi_76260798
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:40 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Een wekker met flitslamp (alsof iemand fotos van je maakt) en of een trilschijfje of staafje. Sommigen van ons gebruiken de trilstand van een mobieltje maar die vertrouw ik niet zo. Anderen gebruiken hun horende vriend of vriendin die zelf de wekker kunnen horen. Mijn makker die steeds verslaapt ondanks zijn flits en trilwekker heeft een tijdklok met daaraan een normale lamp en dat helpt hem erg goed zegt ie.

Ik heb deze en dit wordt vergoed door ziekenfonds. https://www.secureshopping.nl/product_info_index.phtml?link_id=mcsd8834565&product_id=1798&infopage=3

Hij reageert overigens ook op de deurbel/babyfoon/telefoon/brandmelder.
Thanks, zo heb ik vandaag ook weer wat geleerd

Ik kan me overigens niet voorstellen dat ik alleen van een lamp wakker zou kunnen worden, dus zo'n Philips-ding is niet aan mij besteed
Ik ben van pindavlees
pi_76260968
Ik heb een wake up light en die werkt wel, alleen het laatste beetje echt wakker worden lukt niet. Dus heb ik een tweede wekker staan, die altijd 10 minuten later gaat. Werkt in z'n totaliteit wel, want ik word er wel relaxt wakker van .
pi_76261016
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:09 schreef Flappekz het volgende:
Ik kan me overigens niet voorstellen dat ik alleen van een lamp wakker zou kunnen worden, dus zo'n Philips-ding is niet aan mij besteed
Je hebt geen gordijnen in huis ook? Jij kan zomers gewoon doorslapen terwijl de zon naar binnen begint te schijnen?

Officieele term is trouwens een Dawn Simulator, schijnt al jaren te bestaan. Het is dus niet een lamp aan uit gedoe, maar over een 10 min. gaat ie van 5watt naar 60watt ofzo, net of het licht wordt buiten
pi_76261065
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:14 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Je hebt geen gordijnen in huis ook? Jij kan zomers gewoon doorslapen terwijl de zon naar binnen begint te schijnen?

Officieele term is trouwens een Dawn Simulator, schijnt al jaren te bestaan. Het is dus niet een lamp aan uit gedoe, maar over een 10 min. gaat ie van 5watt naar 60watt ofzo, net of het licht wordt buiten
Natuurlijk heb ik wel gordijnen... En ik heb geen moeite met slapen in vol daglicht
Ik ben van pindavlees
pi_76261349
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:14 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Die dawn simulator heeft een andere functie, namelijk je slaappatroon verbeteren. zodat je snachts slaapt en sochtends wakker wordt, ipv andersom. Ik heb een onderzoek daarnaar gekeken op tv. http://en.wikipedia.org/wiki/Dawn_simulation

De wake up light, heeft die geen schemerfunctie? dat ie van 5 watt naar 60 gaat? Dat dacht ik altijd?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2009 13:23:12 ]
pi_76261414
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Natuurlijk heb ik wel gordijnen... En ik heb geen moeite met slapen in vol daglicht
je bent indo toch? Mijn makker die ook indo was kon echt overal in slaap vallen, hoe licht of hoe donker of hoe lawaaig ook, echt geen enkel probleem voor hem, beetje op commando sliep ie al.
pi_76261584
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef SolidasRock het volgende:
De wake up light, heeft die geen schemerfunctie? dat ie van 5 watt naar 60 gaat? Dat dacht ik altijd?
Ja, die wake up light van philips werkt precies zo. Wist niet van slaappatroon verbeteren, gaat ie dan voordat je gaat slapen ook van veel licht naar weinig licht en uit?

Als ik met licht in slaap val is het geen probleem, maar als ik snachts ga slapen ben ik bij het minste geringste aan daglight wat naar binnen schijnt meteen wakker.. Nouja wakker, iig niet in slaap
pi_76261656
Ik ben ook snel wakker bij een beetje licht. Mijn vriendin daartegenin, al gaat er een bom af naast het bed....
pi_76261677
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:24 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

je bent indo toch? Mijn makker die ook indo was kon echt overal in slaap vallen, hoe licht of hoe donker of hoe lawaaig ook, echt geen enkel probleem voor hem, beetje op commando sliep ie al.
klopt

Alleen slaap ik de laatste tijd snachts slecht, maar dat heeft vast wel een oorzaak. Denk ik...
Ik ben van pindavlees
pi_76263699
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zodadelijk naar Loosdunen/Waldeck om het daar te vieren
Oeh misschien komen we elkaar tegen!!! Alhoewel , ik weet nog niet zeker of ik het in Loosduinen vier..
pi_76264054
Vanavond aanwezig in Houtwijk, tegen Kraaienstein aan
Ik ben van pindavlees
pi_76268954
Zo, ik kom net thuis en ze hebben het voor elkaar gekregen hoor, het verkeersbord is van de paal en ligt op de plek waar mijn auto stond......blij dat ik weg was. Heb de auto nu maar even bij mijn ouders in de straat gezet, daar is toch nooit iemand.

Verder vind ik het koud buiten....
pi_76269160
Weet niet wat er aan de hand was in de Vreeswijkstraat, maar daar kon iedereen halverwege rechtsomkeert maken Politie had hele weg afgesloten vanaf dat vuurwerktentje tot de Troelstrakade... Wijk staat zoiezo al niet echt bekend als rustig tijdens de jaarwisseling
pi_76270628
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:31 schreef Atreidez het volgende:
Weet niet wat er aan de hand was in de Vreeswijkstraat, maar daar kon iedereen halverwege rechtsomkeert maken Politie had hele weg afgesloten vanaf dat vuurwerktentje tot de Troelstrakade... Wijk staat zoiezo al niet echt bekend als rustig tijdens de jaarwisseling
Hee daar heb ik rond drie uur ook rechtsomkeert gemaakt , er is een ongeluk gebeurt volgens mij want ik zag toen ik er op de terugweg langsreed wel een auto dwars staan! .
pi_76271525
Nou, die jongen van de gratis printer en monitor is net langsgeweest. Zegt ie nog ff voor ie weggaat dat ie niet zeker weet of ze het doen. Ze stonden 2 jaar in de berging.

Ja lekker dan Monitor deed het wel na een flinke brom. Alsof ie uit eeuwige slaap chagerijnig weer wakker werd. Beeld is goed. Wel een flinke monitor.

Printer blijft foutmeldingen geven, papier is vast, inktpatroon is er iets mis mee en ineens is ie weer goed. papier zit iig niet vast.

Nah, ik heb anders wel een kliko die hem wel wilt hebben maar mijn dinnetje is niet meer in haar nopjes vanwege de giga monitor en een defekte printer...
pi_76271577
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:34 schreef SolidasRock het volgende:
Nou, die jongen van de gratis printer en monitor is net langsgeweest. Zegt ie nog ff voor ie weggaat dat ie niet zeker weet of ze het doen. Ze stonden 2 jaar in de berging.

Ja lekker dan Monitor deed het wel na een flinke brom. Alsof ie uit eeuwige slaap chagerijnig weer wakker werd. Beeld is goed. Wel een flinke monitor.

Printer blijft foutmeldingen geven, papier is vast, inktpatroon is er iets mis mee en ineens is ie weer goed. papier zit iig niet vast.

Nah, ik heb anders wel een kliko die hem wel wilt hebben maar mijn dinnetje is niet meer in haar nopjes vanwege de giga monitor en een defekte printer...
Ach je hebt het maar gekregen , kopen is nog altijd duurder. Wel jammer dat het defekt is, als de persoon dat van te voren had gezegd dan had je er rekening mee kunnen houden.
pi_76271954
Mjah, ik vind het zelf jammer maar mijn dinnetje was er in eerste instantie erg blij mee tot ze zag hoe groot de monitor was (haha) en de printer die achteraf defekt bleek te zijn. Ze wilt liever geen spullen kopen want ze wilt over een tijdje met me samenwonen en dan hebben we spullen dubbelop.
pi_76272500
Goedeavond mensen

Wat een prachtig uitzicht over Den Haag nu, vanaf 19 hoog.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_76272978
Goedeavond, ik ben er weer
Maar het zal wel rustig zijn hiero! Iedereen aan t feesten.
geen ondertiteling bij live van Paul de Leeuw!! Is er dan wel leuke films op tv of andere programma's die WEL ondertiteling hebben?
pi_76273293
Paul de leeuw wil je toch zelfs met ondertiteling niet zien?

Ik heb eigenlijk nog niet eens gekeken wat er vanavond op tv komt. Ik gok dat hij gewoon uit blijft hier.
Toch allemaal bagger
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_76273463
Paul de leeuw vond ik nog wel leuk toen hij nog mooi weer de leeuw heette. Maar sinds hij lieve paul heet vind ik er maar weinig aan. Rayman is laatttt vind ik erg leuk en weten zij veel? en wie is de puberzoon? Gelukkig hebben die wel ondertiteling.
pi_76273556
Mensen, hele fijne avond allemaal See you next year!
pi_76280499
ik en summer29 wensen jullie een gelukkig nieuwjaar toe
pi_76280773
De allerbeste wensen voor iedereen en geen gekke dingen doen die ik ook niet zou doen

Gelukkig nieuwjaar
pi_76281662
Gelukkig Nieuwjaar allen!

Hier begint het iig al lekker, eerst vuurwerk door de brievenbus gehad (gisteren) gelukkig geen schade alleen ons rot geschrokken. Ben allang blij dat de hond niet naar beneden was gegaan, meestal als er aan de voordeur gerommeld wordt staat ze als eerste beneden.
En daarnet nog een stel kinders weg moeten sturen omdat ze bezig waren om mn fiets in brand te steken. Lutsers.
pi_76281837
Vanuit hier ook een gelukkig nieuwjaar.

Hier was het echt doodstil in de straat... op het hoekje een mini vuurtje met een agent die de hele tijd met proces verbalen dreigde als er nog wat op werd gegooid... Vraagt mijn dochterlief: Meneer wat is een procesverbaal? Wel een beetje flauw dat hij daar geen antwoord op gaf

Jill je fiets? Ik moest wel lachen want het staat er nogal droog , maar ik had goed boos geweest als ik jou was:).
pi_76282129
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 01:34 schreef zeemonster het volgende:
Vanuit hier ook een gelukkig nieuwjaar.

Hier was het echt doodstil in de straat... op het hoekje een mini vuurtje met een agent die de hele tijd met proces verbalen dreigde als er nog wat op werd gegooid... Vraagt mijn dochterlief: Meneer wat is een procesverbaal? Wel een beetje flauw dat hij daar geen antwoord op gaf

Jill je fiets? Ik moest wel lachen want het staat er nogal droog , maar ik had goed boos geweest als ik jou was:).
Ja, die staat nu al een jaar aan een lantaarnpaal vast ofzo. Eerst waren ze bezig met een kerstboom er vlak naast en ineens zie ik ze vuurwerk in mn fietsmand gooien....dus dat vond ik niet zo'n goed plan. Ze mogen van mij best pyromaantje spelen zolang ze de spullen van anderen maar met rust laten.

Wel flauw dat je dochter geen uitleg kreeg. Hij had natuurlijk ook kunnen zeggen: kijk hier heb je dr een ga m maar aan je mama geven

Volgens mij valt het in scheveningen best wel mee met vuur en geklooi. Zag op de 112 wel al weer wat brandende motorvoertuigen voorbij komen in centrum en escamp.
pi_76282317
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 01:46 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Ja, die staat nu al een jaar aan een lantaarnpaal vast ofzo. Eerst waren ze bezig met een kerstboom er vlak naast en ineens zie ik ze vuurwerk in mn fietsmand gooien....dus dat vond ik niet zo'n goed plan. Ze mogen van mij best pyromaantje spelen zolang ze de spullen van anderen maar met rust laten.

Wel flauw dat je dochter geen uitleg kreeg. Hij had natuurlijk ook kunnen zeggen: kijk hier heb je dr een ga m maar aan je mama geven

Volgens mij valt het in scheveningen best wel mee met vuur en geklooi. Zag op de 112 wel al weer wat brandende motorvoertuigen voorbij komen in centrum en escamp.
Hahaha ik weet zeker dat ze dan ook nog heel trots naar me toe was gekomen zonder werkelijk te weten wat het was . Overigens is het heftigste wat ik aan vuurwerk had een stel knal erwten en wat trektouwtjes . Oh ja en sterretjes .
pi_76283529
nou ik kom van het strand af. Wat veel palletten op elkaar zeg, dacht aan iets kleiners. Mooi fikkie. Had alleen mijn mobieltje bij me dus de pics zijn niet supergeweldig...

pi_76284516
Een prettig nieuwjaar allemaal
pi_76285236
Gelukkig nieuwjaar allen
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_76288852
Heeft iedereen het heel laat gemaakt? Of zitten jullie nu keurig rechtop bij oma op de koffie?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
pi_76291448
Gelukkig Nieuwjaar allemaal ... damn wat een kater!!!

Voor mij was het 07:15 uur, maar dat wist je al .
pi_76291471
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef RATMEN het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal ... damn wat een kater!!!

Voor mij was het 07:15 uur, maar dat wist je al .
Ik was er al achter ja Koffie?
Ga je mee buiten spelen?
101 doelen omdat het kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')