Tof! Ik heb ook een mooi feestje gepland staan!quote:Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef SolidasRock het volgende:
Ja morgen gaat het een knallend feestje worden
Klopt het dat hier in scheveningen vuurwerk op de boulevard wordt afgestoken?
Er is naar mijn weten geen georganiseerd vuurwerk in Scheveningen. Op het strand heb je natuurlijk wel de vreugdevuren, zowel bij Scheveningen als bij Duindorp.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:20 schreef SolidasRock het volgende:
Ja morgen gaat het een knallend feestje worden
Klopt het dat hier in scheveningen vuurwerk op de boulevard wordt afgestoken?
Dat zou pas een vreugdevuur opleveren als het volledig zou affikken.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:03 schreef zeemonster het volgende:
Duindorp... daar noem je ook wat op..
Kompasbuurt met een K. Lijkt me geen fijne buurt om oud en nieuw te vieren, je kan beter richting loosduinen gaanquote:Op donderdag 31 december 2009 11:18 schreef ook_gek het volgende:
Whehe ik ga lekker fout oud en nieuw vieren in de compasbuurt. Lekker bij de lus van lijn 11
Solid....ik vraag me iets heel stoms af....quote:Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kompasbuurt met een K. Lijkt me geen fijne buurt om oud en nieuw te vieren, je kan beter richting loosduinen gaan(iig zo ver mogelijk uit scheveningen
)
Hij heeft een hefboom bed,zodra het tijd is kiepert zijn bed omquote:Op donderdag 31 december 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Solid....ik vraag me iets heel stoms af....
Wat voor wekker gebruikt een doof iemand?
In Loosduinen heeft de ME anders ook wel een paar keer opgetreden , Was ook geen pretje om mensen neergeslagen te zien worden .. alhoewel dat niet voor niets gebeurde natuurlijk.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kompasbuurt met een K. Lijkt me geen fijne buurt om oud en nieuw te vieren, je kan beter richting loosduinen gaan(iig zo ver mogelijk uit scheveningen
)
quote:Op donderdag 31 december 2009 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zou pas een vreugdevuur opleveren als het volledig zou affikken.
Een wekker met flitslamp (alsof iemand fotos van je maakt) en of een trilschijfje of staafje. Sommigen van ons gebruiken de trilstand van een mobieltje maar die vertrouw ik niet zo. Anderen gebruiken hun horende vriend of vriendin die zelf de wekker kunnen horen. Mijn makker die steeds verslaapt ondanks zijn flits en trilwekker heeft een tijdklok met daaraan een normale lamp en dat helpt hem erg goed zegt ie.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Solid....ik vraag me iets heel stoms af....
Wat voor wekker gebruikt een doof iemand?
Thanks, zo heb ik vandaag ook weer wat geleerdquote:Op donderdag 31 december 2009 12:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een wekker met flitslamp (alsof iemand fotos van je maakt) en of een trilschijfje of staafje. Sommigen van ons gebruiken de trilstand van een mobieltje maar die vertrouw ik niet zo. Anderen gebruiken hun horende vriend of vriendin die zelf de wekker kunnen horen. Mijn makker die steeds verslaapt ondanks zijn flits en trilwekker heeft een tijdklok met daaraan een normale lamp en dat helpt hem erg goed zegt ie.
Ik heb deze en dit wordt vergoed door ziekenfonds. https://www.secureshopping.nl/product_info_index.phtml?link_id=mcsd8834565&product_id=1798&infopage=3
Hij reageert overigens ook op de deurbel/babyfoon/telefoon/brandmelder.
Je hebt geen gordijnen in huis ook? Jij kan zomers gewoon doorslapen terwijl de zon naar binnen begint te schijnen?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:09 schreef Flappekz het volgende:
Ik kan me overigens niet voorstellen dat ik alleen van een lamp wakker zou kunnen worden, dus zo'n Philips-ding is niet aan mij besteed
Natuurlijk heb ik wel gordijnen... En ik heb geen moeite met slapen in vol daglichtquote:Op donderdag 31 december 2009 13:14 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je hebt geen gordijnen in huis ook? Jij kan zomers gewoon doorslapen terwijl de zon naar binnen begint te schijnen?
Officieele term is trouwens een Dawn Simulator, schijnt al jaren te bestaan. Het is dus niet een lamp aan uit gedoe, maar over een 10 min. gaat ie van 5watt naar 60watt ofzo, net of het licht wordt buiten
Die dawn simulator heeft een andere functie, namelijk je slaappatroon verbeteren. zodat je snachts slaapt en sochtends wakker wordt, ipv andersom. Ik heb een onderzoek daarnaar gekeken op tv. http://en.wikipedia.org/wiki/Dawn_simulationquote:Op donderdag 31 december 2009 13:14 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je hebt geen gordijnen in huis ook? Jij kan zomers gewoon doorslapen terwijl de zon naar binnen begint te schijnen?
Officieele term is trouwens een Dawn Simulator, schijnt al jaren te bestaan. Het is dus niet een lamp aan uit gedoe, maar over een 10 min. gaat ie van 5watt naar 60watt ofzo, net of het licht wordt buiten
je bent indo toch? Mijn makker die ook indo was kon echt overal in slaap vallen, hoe licht of hoe donker of hoe lawaaig ook, echt geen enkel probleem voor hem, beetje op commando sliep ie al.quote:Op donderdag 31 december 2009 13:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik wel gordijnen... En ik heb geen moeite met slapen in vol daglicht
Ja, die wake up light van philips werkt precies zo. Wist niet van slaappatroon verbeteren, gaat ie dan voordat je gaat slapen ook van veel licht naar weinig licht en uit?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef SolidasRock het volgende:
De wake up light, heeft die geen schemerfunctie? dat ie van 5 watt naar 60 gaat? Dat dacht ik altijd?
kloptquote:Op donderdag 31 december 2009 13:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
je bent indo toch? Mijn makker die ook indo was kon echt overal in slaap vallen, hoe licht of hoe donker of hoe lawaaig ook, echt geen enkel probleem voor hem, beetje op commando sliep ie al.
Oeh misschien komen we elkaar tegen!!! Alhoewel , ik weet nog niet zeker of ik het in Loosduinen vier..quote:Op donderdag 31 december 2009 12:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zodadelijk naar Loosdunen/Waldeck om het daar te vieren
Hee daar heb ik rond drie uur ook rechtsomkeert gemaakt , er is een ongeluk gebeurt volgens mij want ik zag toen ik er op de terugweg langsreed wel een auto dwars staan! .quote:Op donderdag 31 december 2009 16:31 schreef Atreidez het volgende:
Weet niet wat er aan de hand was in de Vreeswijkstraat, maar daar kon iedereen halverwege rechtsomkeert makenPolitie had hele weg afgesloten vanaf dat vuurwerktentje tot de Troelstrakade... Wijk staat zoiezo al niet echt bekend als rustig tijdens de jaarwisseling
Ach je hebt het maar gekregen , kopen is nog altijd duurder. Wel jammer dat het defekt is, als de persoon dat van te voren had gezegd dan had je er rekening mee kunnen houden.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:34 schreef SolidasRock het volgende:
Nou, die jongen van de gratis printer en monitor is net langsgeweest. Zegt ie nog ff voor ie weggaat dat ie niet zeker weet of ze het doen. Ze stonden 2 jaar in de berging.
Ja lekker danMonitor deed het wel na een flinke brom. Alsof ie uit eeuwige slaap chagerijnig weer wakker werd. Beeld is goed. Wel een flinke monitor.
Printer blijft foutmeldingen geven, papier is vast, inktpatroon is er iets mis mee en ineens is ie weer goed. papier zit iig niet vast.
Nah, ik heb anders wel een kliko die hem wel wilt hebben maar mijn dinnetje is niet meer in haar nopjes vanwege de giga monitor en een defekte printer...
Ja, die staat nu al een jaar aan een lantaarnpaal vast ofzo. Eerst waren ze bezig met een kerstboom er vlak naast en ineens zie ik ze vuurwerk in mn fietsmand gooien....dus dat vond ik niet zo'n goed plan. Ze mogen van mij best pyromaantje spelen zolang ze de spullen van anderen maar met rust laten.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:34 schreef zeemonster het volgende:
Vanuit hier ook een gelukkig nieuwjaar.
Hier was het echt doodstil in de straat... op het hoekje een mini vuurtje met een agent die de hele tijd met proces verbalen dreigde als er nog wat op werd gegooid... Vraagt mijn dochterlief: Meneer wat is een procesverbaal? Wel een beetje flauw dat hij daar geen antwoord op gaf![]()
Jill je fiets? Ik moest wel lachen want het staat er nogal droog , maar ik had goed boos geweest als ik jou was:).
Hahaha ik weet zeker dat ze dan ook nog heel trots naar me toe was gekomen zonder werkelijk te weten wat het wasquote:Op vrijdag 1 januari 2010 01:46 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ja, die staat nu al een jaar aan een lantaarnpaal vast ofzo. Eerst waren ze bezig met een kerstboom er vlak naast en ineens zie ik ze vuurwerk in mn fietsmand gooien....dus dat vond ik niet zo'n goed plan. Ze mogen van mij best pyromaantje spelen zolang ze de spullen van anderen maar met rust laten.
Wel flauw dat je dochter geen uitleg kreeg. Hij had natuurlijk ook kunnen zeggen: kijk hier heb je dr een ga m maar aan je mama geven![]()
Volgens mij valt het in scheveningen best wel mee met vuur en geklooi. Zag op de 112 wel al weer wat brandende motorvoertuigen voorbij komen in centrum en escamp.
Ik was er al achter jaquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:50 schreef RATMEN het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar allemaal ... damn wat een kater!!!
Voor mij was het 07:15 uur, maar dat wist je al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |