abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 december 2009 @ 08:17:06 #1
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76130542
Gebruikt iemand deze lamp en is hij het geld ook waard?

Zit te twijfelen om er een te kopen ivm cash back actie van Philips (¤20 of ¤30)
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_76130567
Het is vooral overdreven
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_76130978
Ik vindt het heerlijk... een uitkomst.
  maandag 28 december 2009 @ 09:13:52 #4
118058 Bastian
Flush the Leviathans!
pi_76131108
Ik vind het ook fantastisch. Zeker in de wintermaanden.
Where the weak are strong, singing their songs!
pi_76131141
Zo'n beetje de grootste onzin van de afgelopen jaren, zo'n lamp
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_76131196
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:17 schreef okkie-man het volgende:
Zo'n beetje de grootste onzin van de afgelopen jaren, zo'n lamp
Voor jou misschien anderen hebben er wel baat bij.
pi_76131225
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:21 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Voor jou misschien anderen hebben er wel baat bij.
Als je moeite hebt met opstaan is het misschien verstandiger om vroeger naar bed toe te gaan.
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
  maandag 28 december 2009 @ 09:41:50 #8
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76131511
Ik heb geen moeite met opstaan. Maar als je er beter van op staat dan zo'n kut piep is het altijd leuk.
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_76131543
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:23 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Als je moeite hebt met opstaan is het misschien verstandiger om vroeger naar bed toe te gaan.
dat heeft er niks mee te maken... wat zeg jij trouwens tegen mensen met een winterdepressie, dat ze maar een half jaar winterslaap moeten houden?
pi_76131569
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:41 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb geen moeite met opstaan. Maar als je er beter van op staat dan zo'n kut piep is het altijd leuk.
het grote voordeel van de lamp is dat hij vanaf een half uur voordat je wekker afgaat gaat branden, begint heel zwak en eindigt in fel licht (beetje zonsopgang). Op het moment dat je wekker dus afgaat is het licht en dat is voor veel mensen fijn.
pi_76131696
Het lijkt me best fijn wakker worden, maar de helft van het jaar heb je er niks aan (tenzij je suuuuper vroeg op moet voor je werk).
  maandag 28 december 2009 @ 09:57:44 #12
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_76131844
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:51 schreef gifkwal het volgende:
Het lijkt me best fijn wakker worden, maar de helft van het jaar heb je er niks aan (tenzij je suuuuper vroeg op moet voor je werk).
05.00 wakker elke dag.
Vandaar dat ik twijfel.
  maandag 28 december 2009 @ 09:59:22 #13
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_76131869
Dat ding is een uitkomst! Ik doe 'm werkelijk nooit meer weg, was z'n geld meer dan waard

-Edit- zeker als je vroeg op moet staan of gordijnen hebt die echt verdonkeren, anders heb je er, zoals eerder gezegd, de helft van het jaar niets aan.
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  Moderator maandag 28 december 2009 @ 10:00:17 #14
18653 crew  D.
pi_76131887
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:44 schreef -moppie- het volgende:

[..]

het grote voordeel van de lamp is dat hij vanaf een half uur voordat je wekker afgaat gaat branden, begint heel zwak en eindigt in fel licht (beetje zonsopgang). Op het moment dat je wekker dus afgaat is het licht en dat is voor veel mensen fijn.
Dus de wekker gaat nog steeds?

Alleen nu is het behalve het gepiep ook nog eens licht?
pi_76132298
ik vind het een uitkomst.
Heb hem nu een jaar en gebruik hem in de zomer ook (heb erg donkere gordijnen).
Ik heb ernaast mijn telefoon nog staan met een baggergeluidje, die gaat een kwartier na de wake-uplight, zodat ik weet dat ik er echt uit moet.
Maar dan ga ik ook en mits ik voldoende slaap heb gehad ook met een goed humeur.
Ter illustratie: Ik kon voordat ik hem had 3 kwartier lang door de meest irritante wekgeluidjes heen slapen. (Na 3 kwartier gaf mijn telefoon het op en sliep ik nog een uurtje verder).
Ik heb hem gekocht via de postbank Renteshop, dat scheelde flink. Heb een jaar getwijfeld voor ik hem kocht, maar nog geen moment spijt gehad.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_76132402
Ik had in het begin het gevoel dat hij wel werkte, maar dat is met alles wat nieuw is. Nu vind ik die lamp vervelend, vooral om het feit dat mijn versie nog steeds met een dikke 100W gloeilamp werkt, en Philips daar volgens mij nog geen alternatieven voor heeft, en de gloeilamp straks niet meer verkocht wordt...

Correctie op mezelf, Philips heeft dus tegenwoordig de spaarlamp variant. Ik kan dan weer niets vinden of die spaarlamp ook in de gloeilamp versie kan worden geplaatst, maar Philips kennende zal dat zeer zeker niet.

En daarbij, ik heb in het begin dus de lamp veel gebruikt, en als een waar Philips product ging die dan ook snel stuk, en heb ik dus ondertussen mijn volgende wake-up light, die ik vervolgens al een jaar niet meer heb gebruikt.

[ Bericht 42% gewijzigd door AlphaOmega op 28-12-2009 10:34:58 ]
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_76132709
quote:
Op maandag 28 december 2009 09:03 schreef -moppie- het volgende:
Ik vindt het heerlijk... een uitkomst.
pi_76133124
quote:
Op maandag 28 december 2009 10:25 schreef AlphaOmega het volgende:
Ik had in het begin het gevoel dat hij wel werkte, maar dat is met alles wat nieuw is. Nu vind ik die lamp vervelend, vooral om het feit dat mijn versie nog steeds met een dikke 100W gloeilamp werkt, en Philips daar volgens mij nog geen alternatieven voor heeft, en de gloeilamp straks niet meer verkocht wordt...

Correctie op mezelf, Philips heeft dus tegenwoordig de spaarlamp variant. Ik kan dan weer niets vinden of die spaarlamp ook in de gloeilamp versie kan worden geplaatst, maar Philips kennende zal dat zeer zeker niet.

En daarbij, ik heb in het begin dus de lamp veel gebruikt, en als een waar Philips product ging die dan ook snel stuk, en heb ik dus ondertussen mijn volgende wake-up light, die ik vervolgens al een jaar niet meer heb gebruikt.
Zover ik me kan herinneren stond er in de gebruiksaanwijzing van de mijne dat de lamp niet vervangen kon worden. Hij zou zo'n 1000 branduren hebben.
pi_76133135
Ja, ik moet inderdaad ook zeggen dat het heerlijk is om wakker te worden met dat ding. Het is misschien wel een tip om hem niet al te fel te zetten; je wordt dan een kwartier eerder wakker dat dat je de wekker hebt gezet. In ieder geval zijn die geluidjes erbij wel lekker
pi_76133205
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:00 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Zover ik me kan herinneren stond er in de gebruiksaanwijzing van de mijne dat de lamp niet vervangen kon worden. Hij zou zo'n 1000 branduren hebben.
En je hebt dat oude model? Of dus een nieuwe? Want dan kan ik me voorstellen dat ze daar een constructie van hebben gemaakt om het energie zuinig toch vloeiend een dimbare lamp te laten zijn. Met spaarlampen is dat namelijk nogal lastig.
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_76133255
Heerlijk ding, alleen functioneert mijn lamp niet meer.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_76133322
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:05 schreef Happel het volgende:
Heerlijk ding, alleen functioneert mijn lamp niet meer.
Bij mij werkt het geluid niet meer.

Miskoop als je 't mij vraagt.
Heb alleen ellende met dat ding gehad (hij is al twee keer terug naar de winkel geweest).
Gebruik 't licht echter nog wel, icm mijn telefoon die wel geluid produceert.
  maandag 28 december 2009 @ 11:11:32 #23
269077 Lano
V van Vrouw
pi_76133404
Ik cind het wel een uitvinding, en dan wel gelijk een philips kopen. Ik kocht een nepmerk en die maakt zo'n herrie(bromtoon) dat ik er niet van kan slapen
ฝัน
pi_76133566
quote:
Op maandag 28 december 2009 11:03 schreef AlphaOmega het volgende:

[..]

En je hebt dat oude model? Of dus een nieuwe? Want dan kan ik me voorstellen dat ze daar een constructie van hebben gemaakt om het energie zuinig toch vloeiend een dimbare lamp te laten zijn. Met spaarlampen is dat namelijk nogal lastig.
Ik heb geen idee of er een spaarlamp inzit.
Hij ziet er zo uit: http://www.philips.nl/sha(...)ght_White_HF3475.jpg
Ik weet niet of er meerdere versies zijn die er hetzelfde uitzien? Zo niet, dan is het deze die ik heb
pi_76133631
Wat mij betreft zit het prettige van deze wekker 'm niet eens zo zeer in dat licht dat gaat branden, maar in het feit dat het geluid van de wekker niet in één keer op volle sterkte aan gaat maar er een minuut over doet om van zacht naar hard te gaan. Dan schrik je je tenminste niet de pleuris.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')