Wat vind je leuk aan Scheveningen?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:16 schreef ook_gek het volgende:
Als ras echte scheveninger zit ik natuurlijk op scheveningen
Sorry, vond het te lang durenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef MissMSX het volgende:
Die andere was eerder, maar deze is al voller
Vind ik ook hoor.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Scheveningen is voor toeristen... .althans, dat vind ik.
Wat vond je te lang duren? Ik bedoelde dat die van Got eerder wasquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:27 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Sorry, vond het te lang duren
Scheveningen is ook voor gokkers
Volgens de nieuwe topics lijst was deze eerder? Zat al een tijdje te zoeken naar het nieuwe den haag topic!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat vond je te lang duren? Ik bedoelde dat die van Got eerder was
Excuus, je hebt gelijk. Ik keek naar de tijd van het laatste bericht ipv naar de tijd van alleen de OPquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Volgens de nieuwe topics lijst was deze eerder? Zat al een tijdje te zoeken naar het nieuwe den haag topic!
Ja, nu je het zegt... ik spring even snel onder mijn 4 sterren douche... en ga even naar de garage rennen om mijn auto te halen! Tijd om er een mooie nieuwe radio in te shoppen!!quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:29 schreef GotC het volgende:
En Marv moest natuurlijk weer even pimpen met Leeuwarden
Zo, en nu mij niet meer de schuld gevenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk. Ik keek naar de tijd van het laatste bericht ipv naar de tijd van alleen de OP
Voor nu niet neequote:Op vrijdag 8 april 2011 12:31 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Zo, en nu mij niet meer de schuld geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Je zit er toch echt naast sorryquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:28 schreef GotC het volgende:
Ik geef ook_gek de schuld van deze beide topics, te lui om een nieuwe te openen
Knippen en plakken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je zit er toch echt naast sorry
Ten eerste had ik niet in de gatem dat hij vol was.
Ten tweede, ik zit via me mobiel op fok, een nieuw topic maken gaat dan niet zo makkelijk. Gaat trouwens niet goed komen met knippen en plakken.
Dat kunnen wij toch niet ruiken?quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je zit er toch echt naast sorry
Ten eerste had ik niet in de gatem dat hij vol was.
Ten tweede, ik zit via me mobiel op fok, een nieuw topic maken gaat dan niet zo makkelijk. Gaat trouwens niet goed komen met knippen en plakken.
Ah oordelwn zonder de volledige informatie te hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat kunnen wij toch niet ruiken?. Daarbij, op fok mobiel laten ze t zien als het bijna vol is bij de reply. (vanaf minder dan 10 reacties volgens mij)
DUS!
Kinderen op kijkduin? Bij de tenten op de boulevard? Niet zo heel veel toch?quote:Op vrijdag 8 april 2011 13:00 schreef tuintegel het volgende:
Ik zette het vaak in mijn laatste post als ik op mijn mobiel per ongeluk het topic had dichtgegooid (maar toen was het nog niet te zien hoeveel posts er nog waren) .
Kijkduin vind ik niet voor bejaarden , kinderen genoeg . Om mensen te bekijken is Scheveningen wel leuker , de boulevard is natuurlijk ook wat groter en er is meer te doen .
Toch verkies ik Kijkduin , kruipend naar huis hoef ik niet want ik rijd meestal.
Maar zo heeft ieder zijn voorkeur en dat is toch juist fijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |