Ja maar dat geeft niet, ik noem het voor eventuele users die nog een kans willen hebben om de datum te beinvloedenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:43 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben je 12 topics verder
Denk dat die wel vaststaatquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja maar dat geeft niet, ik noem het voor eventuele users die nog een kans willen hebben om de datum te beinvloeden
Ik denk het ook wel ja.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef Lovechild het volgende:
. Al hebben we de harde kern wel aardig te pakken nu
Mwa .. hier meer benauwd.... ennuh..wat is een ep?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:10 schreef Jill-RMC het volgende:
*warm*
Maar ben wel goed bezig geweest. Heb ws een koper voor een hele zooi oude ep's die hier grondig in de weg stonden te verstoffen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:31 schreef Jill-RMC het volgende:
[ afbeelding ]
Met doorgaans 4 nummers erop
quote:
Volgende keer eerst hier aanbieden hoor!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:10 schreef Jill-RMC het volgende:
*warm*
Maar ben wel goed bezig geweest. Heb ws een koper voor een hele zooi oude ep's die hier grondig in de weg stonden te verstoffen
Dat heeft ze gedaan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:26 schreef MissMSX het volgende:
Volgende keer eerst hier aanbieden hoor!
Owhquote:
Maaaaaaaanden geleden al.quote:
Owhquote:
Ik heb je er persoonlijk op gewezen en je wilde er nog ff over nadenken.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je er persoonlijk op gewezen en je wilde er nog ff over nadenken.
Echt?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je er persoonlijk op gewezen en je wilde er nog ff over nadenken.
9 maanden op, 9 maanden afquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:08 schreef MissMSX het volgende:
Echt?
Mijn hemel. Het is erger met me gesteld dan ik dacht
je wordt een dagje ouder hequote:Op woensdag 21 juli 2010 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Echt?
Mijn hemel. Het is erger met me gesteld dan ik dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |