quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kan wel vrij vervoer regelen alleen dan moet je mijn partner wordenDan kan je gratis reizen
En voor een broodje bal????
Maar maar maar! En je meissie dan?quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weer misluktal 2,5 jaar probeer ik te hosselen met vrij vervoer maar niemand trapt erin
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die gaat maar fietsen ofzogebruikt toch nooit het OV
Gebruikt ze de autoquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Zelfs met die helse winter die eraan schijnt te komen?
Groot gelijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Gebruikt ze de autoen laat ze mij lekker reizen met OV
of scooter
Ik wist anders heul niks van dat aan bod hoor!quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weer misluktal 2,5 jaar probeer ik te hosselen met vrij vervoer maar niemand trapt erin
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik wist anders heul niks van dat aan bod hoor!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:13 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik wist anders heul niks van dat aan bod hoor!
Duidelijk toch?quote:
Alleen a_a en barretje nog niet. Al heb ik wel es naast a_a gestaan in een propvolle snackbar overigens.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:06 schreef WheeleE het volgende:
Airwin, zo langzamerhand heb je iedereen hier in het topic toch al weleens hebt gemeet. Gepland of niet. Zelf IK heb je gezien
Dan heb je AA toch gezien?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen a_a en barretje nog niet. Al heb ik wel es naast a_a gestaan in een propvolle snackbar overigens.En ik zie 'm nooit meer bij het Klokhuis.
Wel gezien, niet gemeet. (volgens mijn definities)quote:
Heb je m niet eens effe aangesproken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel gezien, niet gemeet. (volgens mijn definities)
Iets weerhield mij ervan om in een overvolle snackbar aan een wildvreemde te vragen of hij admiraal anaal was.quote:
Da's raar..quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets weerhield mij ervan om in een overvolle snackbar aan een wildvreemde te vragen of hij admiraal anaal was.
Stomme mensenangst ook.quote:
Gewoon vragen of hij Korporaal Oraal isquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets weerhield mij ervan om in een overvolle snackbar aan een wildvreemde te vragen of hij admiraal anaal was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |