Misschien was ik het welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
JA!!! En ik weet heus dat jij dat bent
Zoals Barretje?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:02 schreef Barretje80 het volgende:
Ach.. alle goede dingen beginnen met een B
Hier (Goeverneurlaan naar het Jonckbloetplein) reed de ambulance een aantal keren. Het wordt langzaamaan stiller nu.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Nu nog steeds getoeter en gejuich bij het Prins Willemplein
Net even mn broertje opgehaald en weer gedropt bij zn vriendin.....echt sommige mensen zijn malloten. Als ik morgen iets lees over "Oranjefan komt onder auto na rit op motorkap" zal ik niet echt verbaasd zijn
Admiraal Anaal reageert niet, zou hij mee rellen op de Jonckbloetplein?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:37 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hier (Goeverneurlaan naar het Jonckbloetplein) reed de ambulance een aantal keren. Het wordt langzaamaan stiller nu.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:03 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Admiraal Anaal reageert niet, zou hij mee rellen op de Jonckbloetplein?
Dus je hebt weer een spannende avond gehad!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee man net thuis, net klaar met werken
Op escamplaan reed de RR even niet ivm feestgangers die Escamplaan/Zuiderparklaan bezet hielden en achter de RR aan de ruitenwissers gingen hangen en ook de zijkanten1 gewonde omdat ie geraakt werd door een verkeerslicht
![]()
en verder heb ik op lijn 3 enkel idioot beschonken feestgangers gehad waardoor ik het idee had dat ik een soort gehandicapte vervoer deed ofzo
Heb wel wat brandjes gezien omgeving Gouveneurlaanwaar dat nou voor nodig is snap ik nog steeds niet
quote:Op woensdag 7 juli 2010 02:34 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Dus je hebt weer een spannende avond gehad!!
Kijk, en dan ben ik weer aan het werkquote:Op woensdag 7 juli 2010 02:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Heb me zeker niet verveeld![]()
maar zat wel liever bij de tv
Ach zondag ben ik getuige wanneer we winnen
Zeker leuke flim....had ws een stuk leuker geweest als mn broertje niet van te voren had gezegd. "Hij zit echt heel goed in elkaar, die twist op het eind is briljant, je moet wel goed opletten in het begin." Dus ik ging overanalyseren en tegen die tijd dat ze dat gesprek hebben over die verdwenen vrouw met die medegevangene (waar ze precies aan lijdt) zei ik al: het zit zeker zo en zo. Nou z'n gezicht sprak boekdelen...daar ging de rest van de filmquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:56 schreef Marvelous het volgende:
Ik heb net Shutter island gekeken!! wat een film man!! tering... ech wel goed!
http://www.moviemeter.nl/film/57010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |