Dat mag niet hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef Zomerjurkje het volgende:
Ik wist niet dat je mag roken in de rr![]()
Zittie nog steeds 'vast'?
College met wie ik samen was moest wel de rr hebben, ben benieuwd wat die morgen te vertellen heeft!
hahaha niet doodmeppen maar wel aan de hond voeren , dat beest stond naast me net zo angstig naar die spin te starenquote:Op maandag 9 mei 2011 21:55 schreef Zomerjurkje het volgende:
Spinnetjes zijn heel nuttige diertjes! die mep je niet dood, die pak je voorzichtig op in een keukenpapiertje en zet ze buiten (of je voert ze aan de hond)
Nog een roker?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:56 schreef Zomerjurkje het volgende:
Alleen als je in de afgesloten cabine vast zit waarschijnlijk (weet ik gelijk waar ik moet zijn als ik ooit vast kom te zitten in dat onding)
watjequote:Op maandag 9 mei 2011 21:54 schreef tuintegel het volgende:
Mijn moeder heeft mij gered. Ik zag een mega grote (ok zo groot was hij niet maar voor mijn gevoel werd hij met de minuut groter! ) spin . Toen ben ik op de bank gaan staan , mams gebeld en die kwam met haar elektronische mepper
.
OMG!quote:Op maandag 9 mei 2011 22:06 schreef tuintegel het volgende:
Maar dit watje is wel van deze spin af :
[ afbeelding ]
Yupquote:Op maandag 9 mei 2011 22:13 schreef Zomerjurkje het volgende:
mooi! Maar die gaat dus verticaal door je kraakbeen? (lijkt me pijnlijk)
quote:
Vraag het Sjefquote:Op maandag 9 mei 2011 22:16 schreef tuintegel het volgende:
Als dat een waterspin is , wat doet het dan tegen mijn plafond ? is hij niet te donker om een waterspin te zijn? En daarnaast die bijten , ik wil geen bijtende spinnen in huis , nu slaap ik niet meer!
Zolang het niet de springende variant is valt zo'n beest nogal mee hoorquote:Op maandag 9 mei 2011 22:16 schreef tuintegel het volgende:
Als dat een waterspin is , wat doet het dan tegen mijn plafond ? is hij niet te donker om een waterspin te zijn? En daarnaast die bijten , ik wil geen bijtende spinnen in huis , nu slaap ik niet meer!
ik spring zelf wel als ik zoiets zie...quote:Op maandag 9 mei 2011 22:20 schreef WheeleE het volgende:
Y
[..]
Zolang het niet de springende variant is valt zo'n beest nogal mee hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |