ik ook..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb weer op het volgtopic knopje gedrukt....
Vreemd, bij mij werkt de tvpknopje gewoon in elke topic.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ook..
bij mij doet ie het dus ECHT niet vanzelf!!
Bij mij ook niet hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ook..
Ik heb d'r heel lief wakker gemaakt, dat moet het zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef summer29 het volgende:
[..]
Wat ben je vrolijk wakker. Heb je een leuke vakantie gehad? Weer aan het werk?
Wist je wel, die heb ik namelijk ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:29 schreef tuintegel het volgende:
Tvpoh nee dat mag niet meer he .
Ik zag gisteren een dvd van Haagse Johnny en Haagse Jo in de videotheek liggen...wist niet eens dat er een dvd van hem bestond
zeker met ontbijt op bedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb d'r heel lief wakker gemaakt, dat moet het zijn
Dan heeft het vast in mijn korte termijngeheugen gezeten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wist je wel, die heb ik namelijk ook, ik heb hem zelf bij hem opgehaald remember?
Heb nog steeds even vakantie, wel effe lekker!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef summer29 het volgende:
[..]
Wat ben je vrolijk wakker. Heb je een leuke vakantie gehad? Weer aan het werk?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb d'r heel lief wakker gemaakt, dat moet het zijn
Doe mij ook zo`n partner!?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb nog steeds even vakantie, wel effe lekker!
[..]
Ja dat was het
Heb gisteren m'n verjaardagscadeau alvast gekregen van FlapEen nieuwe laptop!
![]()
Je bedoelt dat het automatisch zou moeten gebeuren? Volg Topic is alleen maar voor deze ene topic om in je myAT te krijgen ZONDER erin te hoeven reageren. Jij reageert hier dus op volg topic hoef je niet te klikken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ook..
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het automatisch zou moeten gebeuren? Volg Topic is alleen maar voor deze ene topic om in je myAT te krijgen ZONDER erin te hoeven reageren. Jij reageert hier dus op volg topic hoef je niet te klikken.
Er gaat wel een knopje komen om een topicreeks zoals deze te blijven volgen heb ik ergens gelezen maar dat is nog in ontwikkeling.
quote:
Ik ben uniekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik zei; zo`n partner... En niet; Doe mij Flappekz?!
Jij hebt mij te veel haar (op je lichaam), en te weinig borstenquote:
2 is te weinig?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:14 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jij hebt mij te veel haar (op je lichaam), en te weinig borsten
wat lief van hem!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb nog steeds even vakantie, wel effe lekker!
[..]
Ja dat was het
Heb gisteren m'n verjaardagscadeau alvast gekregen van FlapEen nieuwe laptop!
![]()
quote:
Wil je hem lenen of ken je hem al? Is natuurlijk al regelmatig op tv geweest.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan heeft het vast in mijn korte termijngeheugen gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |