abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83990780

• Woon je in of rond Den Haag ouwehoer dan gezellig mee. Aanmelden zodat je in de OP komt te staan kan in het topic zelf of per PM aan MissMSX. Idem voor op- en aanmerkingen op en toevoegingen aan de OP.

• Kom je zomaar eens een keertje buurten in Den Haag bekijk dan de linkjes in de OP voor wat er zoal te doen is of stel je vraag aan de altijd vriendelijke Hagenaars en Hagenezen alhier

=========================================================================================

In beeld:

In woord:

• 4-elements
  • admiraal_anaal
  • Atreidez
  • AirwiN
  • becky27

• CaLeX
  • Charisma
  • Civilian
  • Flappekz
  • GotC

• Jill-RMC
  • knnth
  • Knuffelzacht
  • Lovechild
  • Marvelous

• melanie_the _miss
  • MissMSX
  • nectarientje
  • RATMEN
  • Ronnie_bravo

• soapie
  • SolidasRock
  • summer29
  • zeemonster

=========================================================================================

Toeristische trekpleisters:
  • Bezoekerssite gemeente Den Haag - Voor als je zelf iets leuks uit wilt zoeken
  • Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
  • Escher in het paleis
  • Panorama Mesdag
  • Bijwonen van de Tweede Kamer
  • 3D Bioscoop Omniversum
  • Madurodam

Winkelen:
  • De Haagse Markt
  • Verschillende winkelgebieden anders dan het centrum

Eten en drinken:
    In en rond het centrum:
  • Leopold
  • Florencia ijs (Zet je geluid niet te hard, want je schrikt je de pleuris)

Uitgaan (muziek/toneel/film/etc.):
  • 3voor12denhaag - Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies in/uit de Haagse regio
  • Het Paard van Troje - Poppodium
  • Pathe bioscoop aan het Spui
  • Lucent Danstheater / Dr Anton Philipszaal

• Nederlands-Haags vertaalprogramma
  • Haagse Wikipedia

Rond het station:

Het Binnenhof:

Het Vredespaleis:

Scheveningen:

Link naar het OP-document.

• pi_83991113
    xD
    Trek eens aan mijn vinger?
    Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
    pi_83991241
    Ik heb weer op het volgtopic knopje gedrukt....
    pi_83991344
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 11:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
    Ik heb weer op het volgtopic knopje gedrukt....
    ik ook..
    bij mij doet ie het dus ECHT niet vanzelf!!

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
    A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
      dinsdag 13 juli 2010 @ 11:29:15 #5
    300896 tuintegel
    Vrouwtje Theelepel
    pi_83991375
    Tvp oh nee dat mag niet meer he .

Ik zag gisteren een dvd van Haagse Johnny en Haagse Jo in de videotheek liggen...wist niet eens dat er een dvd van hem bestond
    Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 11:34:39 #6
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_83991555
    Goedemorgen!
    pi_83991828
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 11:28 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ik ook..
    Vreemd, bij mij werkt de tvpknopje gewoon in elke topic.
    pi_83991907
    quote:

[..]

ik ook..
    Bij mij ook niet hoor.
    pi_83991947
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 11:34 schreef GotC het volgende:
    Goedemorgen!
    Wat ben je vrolijk wakker . Heb je een leuke vakantie gehad? Weer aan het werk?
      dinsdag 13 juli 2010 @ 11:54:13 #10
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_83992234
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef summer29 het volgende:

[..]

Ik heb d'r heel lief wakker gemaakt, dat moet het zijn
    Ik ben van pindavlees
    pi_83992239
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 11:29 schreef tuintegel het volgende:
    Tvp oh nee dat mag niet meer he .

Ik zag gisteren een dvd van Haagse Johnny en Haagse Jo in de videotheek liggen...wist niet eens dat er een dvd van hem bestond
    Wist je wel, die heb ik namelijk ook , ik heb hem zelf bij hem opgehaald remember?
    pi_83992282
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef Flappekz het volgende:

[..]

zeker met ontbijt op bed
      dinsdag 13 juli 2010 @ 12:04:50 #13
    300896 tuintegel
    Vrouwtje Theelepel
    pi_83992561
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Wist je wel, die heb ik namelijk ook , ik heb hem zelf bij hem opgehaald remember?
    Dan heeft het vast in mijn korte termijngeheugen gezeten.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 12:05:21 #14
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_83992576
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef summer29 het volgende:

[..]

Heb nog steeds even vakantie, wel effe lekker!
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ja dat was het

Heb gisteren m'n verjaardagscadeau alvast gekregen van Flap Een nieuwe laptop!
    pi_83992649
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:05 schreef GotC het volgende:

[..]

[..]

Ja dat was het

Doe mij ook zo`n partner!?
    Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
    pi_83992664
    quote:

[..]

ik ook..
    Je bedoelt dat het automatisch zou moeten gebeuren? Volg Topic is alleen maar voor deze ene topic om in je myAT te krijgen ZONDER erin te hoeven reageren. Jij reageert hier dus op volg topic hoef je niet te klikken.

Er gaat wel een knopje komen om een topicreeks zoals deze te blijven volgen heb ik ergens gelezen maar dat is nog in ontwikkeling.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 12:09:27 #17
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_83992716
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:07 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Doe mij ook zo`n partner!?
    Sorry, ben al bezet
    Ik ben van pindavlees
    pi_83992741
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het automatisch zou moeten gebeuren? Volg Topic is alleen maar voor deze ene topic om in je myAT te krijgen ZONDER erin te hoeven reageren. Jij reageert hier dus op volg topic hoef je niet te klikken.

Er gaat wel een knopje komen om een topicreeks zoals deze te blijven volgen heb ik ergens gelezen maar dat is nog in ontwikkeling.

Hap Hap..., heb je honger??
    pi_83992761
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:09 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Sorry, ben al bezet

Ik zei; zo`n partner... En niet; Doe mij Flappekz?!
      dinsdag 13 juli 2010 @ 12:12:11 #20
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_83992788
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:11 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Ik zei; zo`n partner... En niet; Doe mij Flappekz?!
    Ik ben uniek
    Ik ben van pindavlees
    pi_83992845
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:12 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik ben uniek
    Jij hebt mij te veel haar (op je lichaam), en te weinig borsten
      dinsdag 13 juli 2010 @ 12:15:17 #22
    126462 Flappekz
    Met pöntjes
    pi_83992891
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:14 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Jij hebt mij te veel haar (op je lichaam), en te weinig borsten
    2 is te weinig?
    Ik ben van pindavlees
    pi_83992938
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:05 schreef GotC het volgende:

[..]

[..]

Ja dat was het

wat lief van hem!
    pi_83993399
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:15 schreef Flappekz het volgende:

[..]

2 is te weinig?
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:04 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Dan heeft het vast in mijn korte termijngeheugen gezeten.
    Wil je hem lenen of ken je hem al? Is natuurlijk al regelmatig op tv geweest.
    pi_83993843
    * Marvelous had als besloten om zijn sleutel autotje weg te doen... maar dat ging toch niet door, vandaar [TK] Volvo 340 aut. uit 1986

Ik heb gister ook verjaardags kleertjes gekregen van Flap en Got!!!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_83993869
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:15 schreef Flappekz het volgende:

[..]

2 is te weinig?
    Formaat weinig
    pi_83994643
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:39 schreef Marvelous het volgende:

[..]

Formaat weinig
    Jij bent borstenman he....
      dinsdag 13 juli 2010 @ 12:58:45 #28
    85643 GotC
    Guard of the Citadel
    pi_83994651
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:39 schreef Marvelous het volgende:
    * Marvelous had als besloten om zijn sleutel autotje weg te doen... maar dat ging toch niet door, vandaar [TK] Volvo 340 aut. uit 1986

Ik heb gister ook verjaardags kleertjes gekregen van Flap en Got!!!
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Hee wat een leuk bankstel!

En ben blij dat je ze leuk vindt
    pi_83994727
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:58 schreef GotC het volgende:

[..]

Hee wat een leuk bankstel!

En ben blij dat je ze leuk vindt
    Bankstel zorgt er nu al voor dat het topic veel kickjes krijgt
    pi_83995346
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 12:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Jij bent borstenman he....
    Nu is dit de afgelopen tijd al een paar keer voorbij gekomen; borsten-/billenman en ik vraag me af hoe dit zit bij de dames (die op mannen vallen ). Bij ons is dat toch niet zo onderverdeeld geloof ik.
    Vertel eens meiden, hoe zit het bij jullie?
    Don't you love her madly?
    pi_83995474
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 13:15 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nu is dit de afgelopen tijd al een paar keer voorbij gekomen; borsten-/billenman en ik vraag me af hoe dit zit bij de dames (die op mannen vallen ). Bij ons is dat toch niet zo onderverdeeld geloof ik.
    Vertel eens meiden, hoe zit het bij jullie?
    Of je op een brede borst valt dan wel op een lekker kontje?

ikheb graag iets om lekker in te kruipen.. dus een kippe borstje doet me niks..
    verder heben veel mannen van die vrouwen konten.. veel te rond! doe mij maar een stevig (klein) kontje!

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
    pi_83995545
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Of je op een brede borst valt dan wel op een lekker kontje?

ikheb graag iets om lekker in te kruipen.. dus een kippe borstje doet me niks..
    verder heben veel mannen van die vrouwen konten.. veel te rond! doe mij maar een stevig (klein) kontje!
    Hier ben ik
      dinsdag 13 juli 2010 @ 13:21:39 #33
    300896 tuintegel
    Vrouwtje Theelepel
    pi_83995614
    Ik ga voor een klik , en humor en wat uiterlijk betreft de ogen en de mond.
    pi_83996183
    Ik vind het lastig zo te zeggen waar ik op val. Groot in ieder geval (type mijn eigen man hihi), zoals Dennis van der Geest (moet 'ie wel z'n mond houden want verder vind ik hem helemaal niks) of om het heel recent te houden: Maarten Stekelenburg.
    Van de 'standaard mooie mannen' ala George Clooney of Brad Pitt word ik niet echt warm.

Met mijn vakantievriendje van toen ik 12 was MSN ik nog regelmatig. En ondanks dat we elkaar dus al jaren (voor het laatst toen ik 19 was ofzo) niet hebben gezien, weten we dat als we elkaar zouden opzoeken, we beiden direct een huwelijksprobleem zullen hebben. Dat is dus puur gebaseerd op de klik die we nog hebben.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 13:44:48 #35
    300896 tuintegel
    Vrouwtje Theelepel
    pi_83996560
    Oh als ik een voorbeeld moet noemen : Josh Duhamel of Patrick Dempsey . Maar dat is op uiterlijk gebaseerd!
    pi_83997015
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 13:36 schreef Lovechild het volgende:
    Met mijn vakantievriendje van toen ik 12 was MSN ik nog regelmatig. En ondanks dat we elkaar dus al jaren (voor het laatst toen ik 19 was ofzo) niet hebben gezien, weten we dat als we elkaar zouden opzoeken, we beiden direct een huwelijksprobleem zullen hebben. Dat is dus puur gebaseerd op de klik die we nog hebben.
    OEH!
    zoiets heb ik ook met m'n allereerste vriendje..
    ik zie hem dan wel af en toe ( hij speelt ook volleybal) en dan geven we elkaar meestal een knuffel.. en dan moeten we snel weer allebei een andere kant op...

OP momenten dat het niet goed gaat in m'n (vorige) relatie (s) probeer ik zo ver mogelijk bij hem vandaan te blijven!

pi_83997306
    Klein kontje (en kippenborst) meld zich..... dat is nog niet alles,..ik heb ook ogen een mond en ik kan klikken,....ik moet wel heel speciaal zijn
    pi_83997701
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 13:55 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

OEH!
    zoiets heb ik ook met m'n allereerste vriendje..
    ik zie hem dan wel af en toe ( hij speelt ook volleybal) en dan geven we elkaar meestal een knuffel.. en dan moeten we snel weer allebei een andere kant op...

OP momenten dat het niet goed gaat in m'n (vorige) relatie (s) probeer ik zo ver mogelijk bij hem vandaan te blijven!

Ik ben echt heel blij dat wij elkaar niet zomaar tegen zullen komen. Hij woont in Utrecht, dus de kans op elkaar tegen het lijf lopen is niet al te groot. Want ondanks dat mijn huidige relatie gewoon helemaal goed is, neem ik het risico liever niet.
    De fantasie is ook heel leuk
      dinsdag 13 juli 2010 @ 14:20:03 #39
    300896 tuintegel
    Vrouwtje Theelepel
    pi_83998070
    Ik ben gelukkig nog altijd de baas over mijn hormonen , dus ik kan mij best in bedwang houden
    pi_83998172
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 14:20 schreef tuintegel het volgende:
    Ik ben gelukkig nog altijd de baas over mijn hormonen , dus ik kan mij best in bedwang houden
    Ooh, ik ben er ook vrij zeker van dat mij dat wel lukt. Maar ik vind het ook niet nodig om de proef op de som te nemen.
      dinsdag 13 juli 2010 @ 14:26:24 #41
    300896 tuintegel
    Vrouwtje Theelepel
    pi_83998325
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 14:22 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ooh, ik ben er ook vrij zeker van dat mij dat wel lukt. Maar ik vind het ook niet nodig om de proef op de som te nemen.
    Dat vind ik dan wel weer leuk
    pi_83998909
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 14:26 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel weer leuk

Kijk en mijn liefste weet hier natuurlijk gewoon vanaf. Dat haalt al een heleboel mogelijke spanning weg.
    pi_83999514
    Ik heb twee meiden die ik als serieuze ex beschouw (dwz relatie langer dan 2 jaar). Een daarvan mag van mij ter plekke doodvallen en de ander kan ik het nog supergoed mee vinden. Zullen elkaar ook altijd helpen wanneer nodig en in de afgelopen jaren hebben we ook enkele keren afgesproken om wat 'intiemer' te zijn om het maar netjes te zeggen. Zonder verdere verplichtingen naar de ander toe overigens. Toch raar hoe je de een nog goed 'mag' en de ander niet meer normaal kunt zien......
    pi_83999800
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 14:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
    Ik heb twee meiden die ik als serieuze ex beschouw (dwz relatie langer dan 2 jaar). Een daarvan mag van mij ter plekke doodvallen en de ander kan ik het nog supergoed mee vinden. Zullen elkaar ook altijd helpen wanneer nodig en in de afgelopen jaren hebben we ook enkele keren afgesproken om wat 'intiemer' te zijn om het maar netjes te zeggen. Zonder verdere verplichtingen naar de ander toe overigens. Toch raar hoe je de een nog goed 'mag' en de ander niet meer normaal kunt zien......
    Nou zo raar vind ik het niet. Denk dat het voor een heel groot gedeelte te maken zal hebben met hoe je uitelkaar bent gegaan. Of je bedrogen/gedumpt bent, of uitelkaar bent gegroeid bijvoorbeeld.
    Met mijn relatie hiervoor duurde de nasleep van het (door hem) beïndigen van onze relatie tot ruim 6 jaar nadat het over was. Langer dan onze relatie geduurd had en ik was intussen al getrouwd en zwanger van m'n 3e kind. Keje nagaan Dat is niet bevorderlijk voor vriendschappelijk gevoelens achteraf. Hoewel ik in principe nog wel nieuwsgierig ben naar zijn leven maar dat is dan misschien weer vrouweigen Maar ik moet er toch niet aan denken om met hem even een spannend MSN-chatje te houden zeg maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lovechild op 13-07-2010 15:02:50 (tik/taalfoutjes) ]
    pi_84000081
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 14:59 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nou zo raar vind ik het niet. Denk dat het voor een heel groot gedeelte te maken zal hebben met hoe je uitelkaar bent gegaan.
    Mmmm is natuurlijk ook wel weer zo. Mijn eerste ex en ik zijn niet echt op goede voet uit elkaar gegaan máár eerlijk is eerlijk , ze was wel 'mans' genoeg om haar eigen fouten toe te geven, alleen toen was het al te laat. Echter zijn we sindsdien goede vrienden.

Mijn andere ex is een authentieke heks. Afschuiven en liegen. Bah
    pi_84000702
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Mmmm is natuurlijk ook wel weer zo. Mijn eerste ex en ik zijn niet echt op goede voet uit elkaar gegaan máár eerlijk is eerlijk , ze was wel 'mans' genoeg om haar eigen fouten toe te geven, alleen toen was het al te laat. Echter zijn we sindsdien goede vrienden.

Kijk, dat heeft dan dus blijkbaar het leed verzacht. Dan was er nog een basis om op vriendschappelijke voet verder te gaan.

Waar ik mezelf nog wel over kan verbazen is hoe snel gevoelens over kunnen gaan. Het einde van mijn vorige relatie kwam voor mij behoorlijk out of the blue (hij liep er al 3 jaar mee); het was zeg maar op vrijdag nog goed en op maandag was het over. Ik kan me echt nog herinneren dat ik zó kapot was van verdriet, dat ik letterlijk op de grond lag te huilen. En toch was ik binnen een half jaar met mijn huidige liefste. Als je maar bot genoeg doet, kan gevoel blijkbaar heel snel stuk.
    pi_84001075
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 15:16 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Kijk, dat heeft dan dus blijkbaar het leed verzacht. Dan was er nog een basis om op vriendschappelijke voet verder te gaan.

Waar ik mezelf nog wel over kan verbazen is hoe snel gevoelens over kunnen gaan. Het einde van mijn vorige relatie kwam voor mij behoorlijk out of the blue (hij liep er al 3 jaar mee); het was zeg maar op vrijdag nog goed en op maandag was het over. Ik kan me echt nog herinneren dat ik zó kapot was van verdriet, dat ik letterlijk op de grond lag te huilen. En toch was ik binnen een half jaar met mijn huidige liefste. Als je maar bot genoeg doet, kan gevoel blijkbaar heel snel stuk.
    Zit ik een heel stuk over mijn gevoel te tikken en toen dacht ik.... doe maar niet

Heel erg kort door de bocht komt het erop neer dat mijn gevoelens soms echt een loopje met mij nemen.
    pi_84001254
    heren, dames..

ik moet toch even kwijt dat ik echt geniet van de openhartige posts..

Ik zou ook een heel verhaal kunenn schrijven.. maar heb er nu helaas de tijd niet voor
    misschien dat ik vanavond nog wat op kan diepen, tenzij we inmiddels al weer door gegaan zijn..

pi_84001338
    Dit wordt stilaan een ViVa-subforum
    pi_84001487
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 15:29 schreef Barretje80 het volgende:

ik moet toch even kwijt dat ik echt geniet van de openhartige posts..
    Ik ook en toen ging ik vervolgens net té persoonlijk worden hahaha. Gevaarlijk dat internet
      dinsdag 13 juli 2010 @ 15:34:30 #51
    300896 tuintegel
    Vrouwtje Theelepel
    pi_84001542
    Ik heb maar weinig gevoel denk ik , ik kan mij geen liefdesverdriet herinneren...
    pi_84001657
    Ik kan er niet mee omgaan....
    pi_84001688
    ohh ik heb dat 1 keer echt enorm gehad.. en als ik er nu aan terug denk dan trektm'n keel weer dicht..
    wat een ellende was dat zeg!

en 1 keer heb ik er een (lichte) depressie aan overgehouden..
    ach...

gevoel.. het kan mooi zijn maar je soms ook echt in de weg zitten!

pi_84002009
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef Barretje80 het volgende:
    ohh ik heb dat 1 keer echt enorm gehad.. en als ik er nu aan terug denk dan trektm'n keel weer dicht..
    wat een ellende was dat zeg!

en 1 keer heb ik er een (lichte) depressie aan overgehouden..
    ach...

Ik ben bij mijn 1e ex gewoon echt maanden flink van slag geweest. Ik leefde voor haar. Dat 'probleem' heb ik wel vaker in een relatie zeg maar. Als dat dan stopt dat zit je.....

In het begin is het gevoel relaxed, de vlindertjes...
    pi_84002278
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef Barretje80 het volgende:

Zeg dat!
    Ik ben heel vaak van mening geweest dat liefde afgeschaft moest worden.
    pi_84002307
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 15:34 schreef tuintegel het volgende:
    Ik heb maar weinig gevoel denk ik , ik kan mij geen liefdesverdriet herinneren...
    En heeft dat dan met weinig gevoel te maken?
    pi_84002351
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 15:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik ben bij mijn 1e ex gewoon echt maanden flink van slag geweest. Ik leefde voor haar. Dat 'probleem' heb ik wel vaker in een relatie zeg maar. Als dat dan stopt dat zit je.....

Kan je überhaupt wel een goeie relatie hebben zonder enigzins voor de ander te leven vraag ik me af.
    pi_84002428
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 15:50 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Kan je überhaupt wel een goeie relatie hebben zonder enigzins voor de ander te leven vraag ik me af.
    De Vraag is alleen " wat is enigszins"
    want alles voor een ander doen en laten ( zoal mij is overkomen) is ook niet goed.. dan moet je na die periode jezelf weer terug vinden.. en dat is een klus!!

dinsdag 13 juli 2010 @ 15:56:14 #59
    300896 tuintegel
    Vrouwtje Theelepel
    pi_84002630
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 15:50 schreef Lovechild het volgende:

[..]

En heeft dat dan met weinig gevoel te maken?
    Werkelijk geen idee ... Ik heb alleen geen liefdesverdriet gehad of althans niet zoals jullie beschrijven .
    pi_84002638
    quote:
    Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

De Vraag is alleen " wat is enigszins"
    want alles voor een ander doen en laten ( zoal mij is overkomen) is ook niet goed.. dan moet je na die periode jezelf weer terug vinden.. en dat is een klus!!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')