ik ook..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb weer op het volgtopic knopje gedrukt....
Vreemd, bij mij werkt de tvpknopje gewoon in elke topic.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ook..
bij mij doet ie het dus ECHT niet vanzelf!!
Bij mij ook niet hoor.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ook..
Ik heb d'r heel lief wakker gemaakt, dat moet het zijnquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef summer29 het volgende:
[..]
Wat ben je vrolijk wakker. Heb je een leuke vakantie gehad? Weer aan het werk?
Wist je wel, die heb ik namelijk ookquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:29 schreef tuintegel het volgende:
Tvpoh nee dat mag niet meer he .
Ik zag gisteren een dvd van Haagse Johnny en Haagse Jo in de videotheek liggen...wist niet eens dat er een dvd van hem bestond
zeker met ontbijt op bedquote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb d'r heel lief wakker gemaakt, dat moet het zijn
Dan heeft het vast in mijn korte termijngeheugen gezeten.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wist je wel, die heb ik namelijk ook, ik heb hem zelf bij hem opgehaald remember?
Heb nog steeds even vakantie, wel effe lekker!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:45 schreef summer29 het volgende:
[..]
Wat ben je vrolijk wakker. Heb je een leuke vakantie gehad? Weer aan het werk?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb d'r heel lief wakker gemaakt, dat moet het zijn
Doe mij ook zo`n partner!?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb nog steeds even vakantie, wel effe lekker!
[..]
Ja dat was het
Heb gisteren m'n verjaardagscadeau alvast gekregen van FlapEen nieuwe laptop!
![]()
Je bedoelt dat het automatisch zou moeten gebeuren? Volg Topic is alleen maar voor deze ene topic om in je myAT te krijgen ZONDER erin te hoeven reageren. Jij reageert hier dus op volg topic hoef je niet te klikken.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 11:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ook..
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het automatisch zou moeten gebeuren? Volg Topic is alleen maar voor deze ene topic om in je myAT te krijgen ZONDER erin te hoeven reageren. Jij reageert hier dus op volg topic hoef je niet te klikken.
Er gaat wel een knopje komen om een topicreeks zoals deze te blijven volgen heb ik ergens gelezen maar dat is nog in ontwikkeling.
quote:
Ik ben uniekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:11 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Ik zei; zo`n partner... En niet; Doe mij Flappekz?!
Jij hebt mij te veel haar (op je lichaam), en te weinig borstenquote:
2 is te weinig?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:14 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Jij hebt mij te veel haar (op je lichaam), en te weinig borsten
wat lief van hem!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb nog steeds even vakantie, wel effe lekker!
[..]
Ja dat was het
Heb gisteren m'n verjaardagscadeau alvast gekregen van FlapEen nieuwe laptop!
![]()
quote:
Wil je hem lenen of ken je hem al? Is natuurlijk al regelmatig op tv geweest.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Dan heeft het vast in mijn korte termijngeheugen gezeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:39 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous had als besloten om zijn sleutel autotje weg te doen... maar dat ging toch niet door, vandaar [TK] Volvo 340 aut. uit 1986
Ik heb gister ook verjaardags kleertjes gekregen van Flap en Got!!!![]()
Hee wat een leuk bankstel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ben blij dat je ze leuk vindt![]()
Bankstel zorgt er nu al voor dat het topic veel kickjes krijgtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Hee wat een leuk bankstel!
En ben blij dat je ze leuk vindt
Nu is dit de afgelopen tijd al een paar keer voorbij gekomen; borsten-/billenman en ik vraag me af hoe dit zit bij de dames (die op mannen vallenquote:
Of je op een brede borst valt dan wel op een lekker kontje?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:15 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nu is dit de afgelopen tijd al een paar keer voorbij gekomen; borsten-/billenman en ik vraag me af hoe dit zit bij de dames (die op mannen vallen). Bij ons is dat toch niet zo onderverdeeld geloof ik.
Vertel eens meiden, hoe zit het bij jullie?
Hier ben ikquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:18 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Of je op een brede borst valt dan wel op een lekker kontje?
ikheb graag iets om lekker in te kruipen.. dus een kippe borstje doet me niks..
verder heben veel mannen van die vrouwen konten.. veel te rond! doe mij maar een stevig (klein) kontje!
OEH!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:36 schreef Lovechild het volgende:
Met mijn vakantievriendje van toen ik 12 was MSN ik nog regelmatig. En ondanks dat we elkaar dus al jaren (voor het laatst toen ik 19 was ofzo) niet hebben gezien, weten we dat als we elkaar zouden opzoeken, we beiden direct een huwelijksprobleem zullen hebben. Dat is dus puur gebaseerd op de klik die we nog hebben.
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
OEH!
zoiets heb ik ook met m'n allereerste vriendje..
ik zie hem dan wel af en toe ( hij speelt ook volleybal) en dan geven we elkaar meestal een knuffel.. en dan moeten we snel weer allebei een andere kant op...
OP momenten dat het niet goed gaat in m'n (vorige) relatie (s) probeer ik zo ver mogelijk bij hem vandaan te blijven!
Ooh, ik ben er ook vrij zeker van dat mij dat wel lukt. Maar ik vind het ook niet nodig om de proef op de som te nemen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:20 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben gelukkig nog altijd de baas over mijn hormonen , dus ik kan mij best in bedwang houden
Dat vind ik dan wel weer leukquote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ooh, ik ben er ook vrij zeker van dat mij dat wel lukt. Maar ik vind het ook niet nodig om de proef op de som te nemen.
quote:
Nou zo raar vind ik het niet. Denk dat het voor een heel groot gedeelte te maken zal hebben met hoe je uitelkaar bent gegaan. Of je bedrogen/gedumpt bent, of uitelkaar bent gegroeid bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb twee meiden die ik als serieuze ex beschouw (dwz relatie langer dan 2 jaar). Een daarvan mag van mij ter plekke doodvallen en de ander kan ik het nog supergoed mee vinden. Zullen elkaar ook altijd helpen wanneer nodig en in de afgelopen jaren hebben we ook enkele keren afgesproken om wat 'intiemer' te zijn om het maar netjes te zeggen. Zonder verdere verplichtingen naar de ander toe overigens. Toch raar hoe je de een nog goed 'mag' en de ander niet meer normaal kunt zien......
Mmmm is natuurlijk ook wel weer zo. Mijn eerste ex en ik zijn niet echt op goede voet uit elkaar gegaan máár eerlijk is eerlijk , ze was wel 'mans' genoeg om haar eigen fouten toe te geven, alleen toen was het al te laat. Echter zijn we sindsdien goede vrienden.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 14:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nou zo raar vind ik het niet. Denk dat het voor een heel groot gedeelte te maken zal hebben met hoe je uitelkaar bent gegaan.
Kijk, dat heeft dan dus blijkbaar het leed verzacht. Dan was er nog een basis om op vriendschappelijke voet verder te gaan.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mmmm is natuurlijk ook wel weer zo. Mijn eerste ex en ik zijn niet echt op goede voet uit elkaar gegaan máár eerlijk is eerlijk , ze was wel 'mans' genoeg om haar eigen fouten toe te geven, alleen toen was het al te laat. Echter zijn we sindsdien goede vrienden.
Zit ik een heel stuk over mijn gevoel te tikken en toen dacht ik.... doe maar nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:16 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kijk, dat heeft dan dus blijkbaar het leed verzacht. Dan was er nog een basis om op vriendschappelijke voet verder te gaan.
Waar ik mezelf nog wel over kan verbazen is hoe snel gevoelens over kunnen gaan. Het einde van mijn vorige relatie kwam voor mij behoorlijk out of the blue (hij liep er al 3 jaar mee); het was zeg maar op vrijdag nog goed en op maandag was het over. Ik kan me echt nog herinneren dat ik zó kapot was van verdriet, dat ik letterlijk op de grond lag te huilen. En toch was ik binnen een half jaar met mijn huidige liefste. Als je maar bot genoeg doet, kan gevoel blijkbaar heel snel stuk.
Ik ook en toen ging ik vervolgens net té persoonlijk worden hahaha. Gevaarlijk dat internetquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:29 schreef Barretje80 het volgende:
ik moet toch even kwijt dat ik echt geniet van de openhartige posts..
Ik ben bij mijn 1e ex gewoon echt maanden flink van slag geweest. Ik leefde voor haar. Dat 'probleem' heb ik wel vaker in een relatie zeg maar. Als dat dan stopt dat zit je.....quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef Barretje80 het volgende:
ohh ik heb dat 1 keer echt enorm gehad.. en als ik er nu aan terug denk dan trektm'n keel weer dicht..
wat een ellende was dat zeg!
en 1 keer heb ik er een (lichte) depressie aan overgehouden..
ach...
gevoel.. het kan mooi zijn maar je soms ook echt in de weg zitten!
Zeg dat!quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:37 schreef Barretje80 het volgende:
gevoel.. het kan mooi zijn maar je soms ook echt in de weg zitten!
En heeft dat dan met weinig gevoel te maken?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:34 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb maar weinig gevoel denk ik , ik kan mij geen liefdesverdriet herinneren...
Kan je überhaupt wel een goeie relatie hebben zonder enigzins voor de ander te leven vraag ik me af.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben bij mijn 1e ex gewoon echt maanden flink van slag geweest. Ik leefde voor haar. Dat 'probleem' heb ik wel vaker in een relatie zeg maar. Als dat dan stopt dat zit je.....
De Vraag is alleen " wat is enigszins"quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Kan je überhaupt wel een goeie relatie hebben zonder enigzins voor de ander te leven vraag ik me af.
Werkelijk geen idee ... Ik heb alleen geen liefdesverdriet gehad of althans niet zoals jullie beschrijvenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:50 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En heeft dat dan met weinig gevoel te maken?
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
De Vraag is alleen " wat is enigszins"
want alles voor een ander doen en laten ( zoal mij is overkomen) is ook niet goed.. dan moet je na die periode jezelf weer terug vinden.. en dat is een klus!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |