Als je hebt staan, gewoon doen.. na 1 januari zijn ze wegquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:14 schreef WheeleE het volgende:
* WheeleE heeft een dipdag.
Er komt echt heel weinig uit mijn handen. Lijkt wel alsof ik maar niet goed wakker wil worden. Duf als een konijn.
Misschien maar een overuurtje opnemen vanmiddag
Ik hebnog anderhalve dag aan meer-/overuren staan. Ik wil er wel zuinig mee zijn, want ik heb daarnaast nog maar 5 uur verlof over voor de rest van het jaar. Dat kan ik nog wel goed gebruiken voor diverse afspraken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:39 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als je hebt staan, gewoon doen.. na 1 januari zijn ze weg
Ik kom je nu achterna. Aan de kant!!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 06:08 schreef GotC het volgende:
Goedemorgen
Over paar minuutjes weg..kijken of ik geen file tegenkom.
Jij ookquote:Op woensdag 26 oktober 2011 06:09 schreef WheeleE het volgende:
Drie hele posts gisteren, toe maar!
Succes vandaag GotC
Awww. Arme knulquote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:55 schreef YUR het volgende:
Ik wil niet meer in een flat wonen. Buren die de hele dag boren als je ziek thuis bent
Da's de A4quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:11 schreef GotC het volgende:
Hahah tip: ga niet richting a12 via de stoplichten vh wateringse veld![]()
Had je dat niet eerder kunnn zeggenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:11 schreef GotC het volgende:
Hahah tip: ga niet richting a12 via de stoplichten vh wateringse veld![]()
De stoplichten bleven op rood staan en niemand durfde door te rijden vanwege de flitspalenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:48 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnn zeggen?
Ik ben helemaal doorgereden tot afslag Den Hoorn, omgekeerd en vervolgens afslag Rijswijk genomen.
Wat was er gebeurd?
Ik pas op, maar ik heb nog geen ogen in mijn achterhoofd. En echt meer dan blaffen en een btje springen doet ze niet. Als ik nou een grote gevaarlijk pitbull had zou ik zeggen Ja dat kan heel angstig zijn als dat achter je aan rent...maar dit:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:31 schreef Ikbenmijnwachtwoordkwijt het volgende:
Oppassen met je hond gewoon, hij doet niks, nee en als ie wat doet is het te laat
Omg dat meen je!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
afgelopen zondag een dierbare verloren aan een hartstilstand. Komende maandag zijn begravenis.... Is zojuist zijn broer met spoed opgenomen in dezelfde kamer als zijn broer. Aorta gescheurd en kans op overleven is nihil
Vecht nu voor zijn leven..... Blijft die familie dan niks bespaard.... Godver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |