Niet zeuren als je er geen 3 uur mee hoeft te sjouwen:)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Het is gewoon kut met die HAH in de auto, je kunt het nergens goed leggen behalve op dashboard, met elke bocht ligt de boel door de gehele auto. Heb het aangekaart, maar uiteraard gaat daar niks mee gedaan worden.
Nee, 350x in en uitstappen is een dikke pretquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:02 schreef Troeta het volgende:
[..]
Niet zeuren als je er geen 3 uur mee hoeft te sjouwen:)
Heb geen kratje HAH in de auto. Gewoon op dashboardquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:06 schreef Jesse_ het volgende:
Naar voren buigen? Waar heb jij je kratje staan joh
Waar heb je je post dan inquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb geen kratje HAH in de auto. Gewoon op dashboard
Jullie hebben nu toch autobedrijf? Die kleppers gaan weg en de rest gedeeld door twee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:01 schreef lbeew het volgende:
Wij hebben maar 2 caddy's, paar transit connects, twee kangoos, paar transporters en nog 5 trafics. Voor de rest alleen maar kleppenwagens, tussen de 15-20.
Gewoon alle HAH in een tas mikken of er tussen proppenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:20 schreef carboni het volgende:
Voordeel van fietswijken is dat je daar niet meer druk over hoeft te maken. Maar een keuze: schoudertas of niet.
Klepje van het dashboardkastje geen optie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, geen optie, buig je 70 cm. naar voren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klepje van het dashboardkastje geen optie?
Wij hebben voor de brengritten 's ochtends nu 21 subco's maar eigenlijk alleen maar kleine wagens. En nog een stuk of 15 brengritten voor vaste medewerkers. Duurt nog wel effe voor alles vervangen is door subco's denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:14 schreef carboni het volgende:
[..]
Jullie hebben nu toch autobedrijf? Die kleppers gaan weg en de rest gedeeld door twee.
Lang leve subco's
Hmm, dan moet je iets verzinnen. Heb sinds die oude Caddy er bij ons uit ging geen Caddy meer gereden, dus ik kan je helaas niet helpen bij het verzinnen van betere manieren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, geen optie, buig je 70 cm. naar voren.
Je kan er idd geen kant mee op, afhankelijk van de HAH heb ik het (als ik een keer autobestelling heb) of helemaal vooraan in het kratje of het dashboard idd. Overigens mag je het bij een autobestelling tussen de post zetten, net als vroegah, alleen doet niemand dat en heb je er geen reet aan als je zelf de voorbereiding niet doetquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 23:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
"We zetten extra mensen in." is Posteliaans voor: "We laten de mensen die we hebben een paar uur langer doorwerken omdat we geen extra mensen hebben!".quote:
Inzamelen en retour afzender dus, incompleet adresquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 14:30 schreef Deezertje het volgende:
Verder grote mailing van het CAK (dat is van de overheid toch?) Maar wat een drama was dat. Alle adressen met toevoegsel (bijvoorbeeld A, B, C....) achter het huisnummer waren ze vergeten bij CAK. Dus had soms 4 enveloppen voor 't zelfde adres maar waar sommige dus voor nummer A B of C waren. Moest je zelf maar uitzoeken bij welk huis 't hoorde. Nu loop ik mijn wijk al een paar jaar dus had bijna alles wel goed, maar ik weet zeker dat 90% van de zaterdagkrachten die nu lopen daar helemaal niet op letten en er dus ongelofelijk veel CAK brieven verkeerd zijn bezorgd (fout ligt dus bij het CAK). Mag je hopen dat je buren je brief komen brengen of terugsturen naar het CAK....
NAtuurlijk niet, gewoon alles bij de nummers zonder toevoegingen in de bus, daar is het immers aan geadresseerd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:46 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Inzamelen en retour afzender dus, incompleet adres
Dat lukte bij die brieven van De Telefoongids die we er deze week tussen hadden zitten helemaal niet. Daar miste gewoon telkens het hele huisnummerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 17:35 schreef TokenW het volgende:
[..]
NAtuurlijk niet, gewoon alles bij de nummers zonder toevoegingen in de bus, daar is het immers aan geadresseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |