Hoezo direct?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:22 schreef Ritmo het volgende:
@Bosbeetle: beetje jammer om direct van oogkleppen te spreken.
Alsof ik dat denk... Het gaat om gemiddelden. Als jij je wil richten op jongeren, moet je niet een iPad of een 'Endrowiet' vast gaan houden alsof het een nieuw onderzoeks apparaat van de NASA is. En ook niet met Blokhuis een half uur gaan zemelen over "vroeger".quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ohja aan ritmo protip: niet alles wat jij oninteressant vind vind ieder ander ook oninteressant
ik kan niet meer aan die man denken zonder te denken "wil je koffie"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:23 schreef Karina het volgende:
KOMENDE UITZENDING
Gasten in de uitzending van 20 oktober 2011 zijn: Prem Radhakishun, Martin ¦imek, Dieuwke Levinson-Arps en Stijn Franken (advocaten Willem Holleeder), Ferry Corsten, Sander van Doorn, Afrojack en Armin van Buuren. Muziek is er óók van Anneke van Giersbergen en tafelheer is Giel Beelen.
Martin ¦imek
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:23 schreef Karina het volgende:
KOMENDE UITZENDING
Gasten in de uitzending van 20 oktober 2011 zijn: Prem Radhakishun, Martin ¦imek, Dieuwke Levinson-Arps en Stijn Franken (advocaten Willem Holleeder), Ferry Corsten, Sander van Doorn, Afrojack en Armin van Buuren. Muziek is er óók van Anneke van Giersbergen en tafelheer is Giel Beelen.
Martin ¦imek
Hetzelfde maar dan MET lollig accent!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:24 schreef Felagund het volgende:
Wat zouden Prem en Martin kunnen zeggen over Khadaffi dat we zelf nog niet weten?
Wie wil er dan een jongeren programma maken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof ik dat denk... Het gaat om gemiddelden. Als jij je wil richten op jongeren, moet je niet een iPad of een 'Endrowiet' vast gaan houden alsof het een nieuw onderzoeks apparaat van de NASA is. En ook niet met Blokhuis een half uur gaan zemelen over "vroeger".
Daar ging de discussie in eerste instantie over.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wie wil er dan een jongeren programma maken?
En dan is het klokje weer rondquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daar ging de discussie in eerste instantie over.Iemand zei dat DWDD zich vooral richtte op 'jongeren'. Daarom ging ik er dus tegenin.
Dat bedoelde ik dus te zeggen idd. Babyboomers zijn idd rond de 60 ja. Hoewel ik iemand van rond de 55 (zoals Mathijs of m'n ouders) nog wel een beetje tot dezelfde soort reken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dan is het klokje weer rond![]()
Ik ben het wel met je eens dat het niet persee een jongeren programma is ik zou het ook geen babyboomer programma noemen, babyboomers zijn nu ongeveer 60-70 toch
Idd. Als Tiesto en Guetta er nog bij hadden gezeten was het helemaal te idioot geweest.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef Strani het volgende:
Da's toch mooi, vier van zulke DJ's in 1 programma. In andere landen zouden liefhebbers van electronische muziek daar alleen van kunnen dromen.
Ik leer net via wikipedia dat ik en vele fokkers met mij echoboomers zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus te zeggen idd. Babyboomers zijn idd rond de 60 ja. Hoewel ik iemand van rond de 55 (zoals Mathijs of m'n ouders) nog wel een beetje tot dezelfde soort reken.
Ik weet niet officieel zit ik dacht altijd dat babyboomers geboren waren van 1945 tot 1955 maar ik lees net dat met '55- '65 ook tot baby boomers rekentquote:Echo baby boom (Millennial Generation): (1982–1995), the children of the post-WWII baby boomers
In dat geval zijn mijn ouders en mijn broer babyboomers dat is een vrij grote generatiequote:Mensen die geboren zijn tussen 1955 en 1965 worden ook wel tot de babyboom-generatie gerekend, omdat rond 1965 een duidelijk omslagpunt werd bereikt in het aantal levendgeborenen
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:33 schreef Strani het volgende:
Da's toch mooi, vier van zulke DJ's in 1 programma. In andere landen zouden liefhebbers van electronische muziek daar alleen van kunnen dromen.
Guetta is geen nederlander hequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Als Tiesto en Guetta er nog bij hadden gezeten was het helemaal te idioot geweest.
Ja ok, maar dan was ik nu nog richting A'dam gescheurd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Guetta is geen nederlander heDan moeten ook Deadmau5 en Swedish House Maffia leden erbij.
Ik vind het ook (als enige van dat groepje) een wat onsympathieke gast.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:48 schreef Caland het volgende:
Jammer dat Afrojack tussen die helden zit met zijn 13-in een dozijn huppelkutjeshouse.
Hij had toch met die Amanda uit de gouden kooi. Zwanger op straat gezet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik vind het ook (als enige van dat groepje) een wat onsympathieke gast.
Ja precies, dat hielp ook niet mee aan m'n sympathie voor hem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had toch met die Amanda uit de gouden kooi. Zwanger op straat gezet.
Zijn ze uit elkaar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had toch met die Amanda uit de gouden kooi. Zwanger op straat gezet.
Ja, ik weet niet of je een bankrekening hebt van +1 miljoen. Dan is één belletje wel voldoende.quote:
Hij belichaamt alles wat er zo kut is aan de hedendaagse 'house'.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:54 schreef Ritmo het volgende:
Overigens heeft Afrojack nog best een paar goede producties, maar hij mag natuurlijk nog niet de schoenen poetsen van de rest. Hoewel ie best knap bezig is, het afgelopen jaar.
Vind die Amanda gewoon een irritant figuurquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of je een bankrekening hebt van +1 miljoen. Dan is één belletje wel voldoende.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef Ritmo het volgende:
Deze is dan nog wel leuk, maar dat komt vooral door Steve Aoki denk ik. Die typische Afrojack-beat (op 1:10 en later) verkloot juist de plaat.
Ordinair kind.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vind die Amanda gewoon een irritant figuur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Kunnen we Prem niet naar Libie sturen? Mag ie daar z'n mening gaan geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:23 schreef Jac0bus het volgende:
Ah Libië-deskundige Prem komt ons updaten over de dood van Khaddafi.
Lijkt me wel logischquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk toch dat de DJ's geparkeerd worden voor Khadaffi.
men zegt hier vanwege het amsterdam dance eventquote:
Lijkt me niet. De kans dat die 4 tegelijkertijd nog een keer de tijd hebben voor een lullig programmaatje als DWDD voor ADE volgend jaar is <1%quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk toch dat de DJ's geparkeerd worden voor Khadaffi.
Oh fuck is dat deze weekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
men zegt hier vanwege het amsterdam dance event
Nee met iets meer passie over hun vak praten, ze gaan altijd achter een laptop zitten en laten dan een muziekje horen, de laatste keer dat ik in DWDD een DJ een plaat op zag zetten is erg lang geleden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moeten ze dan op de stoel springen?
iddquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:03 schreef Bosbeetle het volgende:
de laatste keer dat ik in DWDD een DJ een plaat op zag zetten is erg lang geleden.
Nou hé. Daar kan je ook heel veel nieuws over vertellenquote:
Gaan ze live spelen, d.w.z. tegelijkertijd op 'play' drukken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:47 schreef Knuck-les het volgende:
[..]
Lijkt me niet. De kans dat die 4 tegelijkertijd nog een keer de tijd hebben voor een lullig programmaatje als DWDD voor ADE volgend jaar is <1%
Van die negert en die zeug zijn we nog niet af de komende jaren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Plus heeft ook weer een nieuwe kut reclame
Die andere twee mogen er best wezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Van die negert en die zeug zijn we nog niet af de komende jaren.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:32 schreef UncleDolan het volgende:
Eddie Izzard.................. alweer
Eeh, niets?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:33 schreef Specularium het volgende:
Wat is er nu leuk aan deze travestiet?
Weet niemand bro, weet niemand...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:33 schreef Specularium het volgende:
Wat is er nu leuk aan deze travestiet?
hahahahaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Tom Waits blijft ook maar doorgorgelen.
ze hebben toch ook beelden dat ze hem gevangen hebben dus waarschijnlijk wel?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:39 schreef Specularium het volgende:
Ze hebben hem gewoon afgeschoten als je die foto met die kogelwond in zijn slaap ziet.
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom het Westen tot voor kort in het hol van Khadaffi zat is mij ook wat onduidelijk. Toch gewoon olie?
Ik vind dat hij nu wel gelijk heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:44 schreef Specularium het volgende:
Prem laat ook geen kans onbenut om het Westen af te branden.
De vader van Khadaffi is dood en de vader van Simek ook, straks begint Simek daar weer over te snotteren.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef koemleit het volgende:
haha geheel in de stijl van raoul heertje vraag ik me nu af wtf simek en prem weten van khadaffi?
Hij heeft wel een beetje gelijk en zo vaak ben ik het niet eens met Prem.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:44 schreef Specularium het volgende:
Prem laat ook geen kans onbenut om het Westen af te branden.
Dat probeerde Simek ook uit te leggenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef speknek het volgende:
Volgens mij betekent sic transit gloria mundi helemaal niet zo letterlijk dat Khadaffi glorieus was, maar dat alles voorbij gaat.
Klopt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:49 schreef Karina het volgende:
Helder zat toch ook helemaal aan de grond? Ooit een docu over gezien.
Ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:49 schreef Karina het volgende:
Ze denken dat dubbel fout weer goed is?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom zeggen zoveel mensen nog steeds "Beter als jou"?
Hij was ook bij het Gesprek paar jaar terug tegenover Bonnie st. Claire.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:49 schreef Karina het volgende:
Kost nogal duur.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik irriteer me er ook aan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
pas maar op hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:51 schreef Modus het volgende:
Armin [ afbeelding ]
Sander [ afbeelding ]
Afrojack [ afbeelding ]
Ferry [ afbeelding ]
DJs [ afbeelding ]
Dens [ afbeelding ]
Trens [ afbeelding ]
Hardstaail [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
Pleit voor FOK!. Racisme is hier ver te zoeken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:51 schreef alors het volgende:
nog niemand die heeft opgemerkt dat het allemaal negers waren... dat dit kan op fok...
Denk geen tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
Ik zit niet zo in dit wereldje, maar hoort Tiësto niet bij dit vriendenclubje?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:53 schreef arucard het volgende:
Vind het altijd maar een beetje oppervlakkige muziek
Inderdaad. Leuk voor ze dat ze succes hebben, maar ik vind het werkelijk verschrikkelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:51 schreef Modus het volgende:
Armin [ afbeelding ]
Sander [ afbeelding ]
Afrojack [ afbeelding ]
Ferry [ afbeelding ]
DJs [ afbeelding ]
Dens [ afbeelding ]
Trens [ afbeelding ]
Hardstaail [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:53 schreef arucard het volgende:
Daar zijn de drugs voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:53 schreef arucard het volgende:
Sander doet ook maar 7 jaar mee ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
De nieuwe Armin?
De ouwe is nog niet eens op.
Tuurlijk, maar wel de nummers die succes hebben op dit moment.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:57 schreef marcodej het volgende:
Dit zijn toch hele middelmatige popdeuntjes?
Jaaaa!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Gaan ze live spelen, d.w.z. tegelijkertijd op 'play' drukken?
Niemand is zo cool als Tieskequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Bij een DJ denk ik altijd aan een of andere hippe gozer, maar zij zien er totaal niet hip of cool uit
Dat dacht ik ook, het zou zo je buurman kunnen zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef Karina het volgende:
Bij een DJ denk ik altijd aan een of andere hippe gozer, maar zij zien er totaal niet hip of cool uit
jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:57 schreef marcodej het volgende:
Dit zijn toch hele middelmatige popdeuntjes?
Daarom hebben ze succes, zou ik willen zeggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar wel de nummers die succes hebben op dit moment.
Vond ik mooier dan dit.quote:
En een goed volume.quote:
Drum?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:09 schreef Modus het volgende:
Al dieDJs
zo helemaal kijken "HUH - WAT IS DAAATT? EEN DRUMWAT??"
Bedankt voor je heldere beredenering om mij van m'n standpunt af te brengen.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:10 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Bedankt voor je heldere beredenering om mij van m'n standpunt af te brengen.
volgensmij loopt mijn tv achter ik las dit voordat ze er op tv over begonnenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:10 schreef Specularium het volgende:
Door al deze rare aandacht ga ik die hele kutfilm niet meer kijken.
Dat had ik inderdaad beter kunnen gebruiken als reactie op jouw post.quote:
Zorrie.quote:
Dan mis je Floris ook, hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:10 schreef Specularium het volgende:
Door al deze rare aandacht ga ik die hele kutfilm niet meer kijken.
Of Wendy?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:15 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het Carlo Boszhard.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:15 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij is het Carlo Boszhard.
Manquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Is die vrouw dronken? Wel begrijpelijk trouwens.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:12 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad beter kunnen gebruiken als reactie op jouw post.
Ehhhhquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:16 schreef alors het volgende:
Ik dacht echt dat Holleeder een goedzak was, nu die film er is, is mijn beeld 180 graden gedraaid...
Ze is Horde?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoop dat ze/hij nog een keer zegt welke horde genomen moet worden
denk dat ze jou eerder uitwoontquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:19 schreef zatoichi het volgende:
Dat wijf is verschrikkelijk saai wat een frigide trut, die moet eens goed uitgewoond worden(niet door mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |