dat is al een tijdje niet meerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef Specularium het volgende:
2babes, waar is dat nachtvermaak?
Christine van der Horst mis ik ook welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Belspelletjes en 2Babes ik mis ze welGelukkig zijn seksreclames wel prima volgens de regering.
Ik vond haar altijd een beetje eng..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Christine van der Horst mis ik ook wel
Ja, de Nachtsuitequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Turbo quoterquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
dat was toch een kerel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd een beetje eng..
Ik zo ook nog even een uurtje.quote:
Maar die UI diskwalificeert mij nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:08 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Zegt degene met Justin Bieber in zijn avatar.
Vol met slechte woordgrappen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:10 schreef tong80 het volgende:
Volgend jaar het boekenweek-geschenk door Tong.
Als ik geld toe krijg hoef ik dat boek nog nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:10 schreef tong80 het volgende:
Dijkshoorn is begonnen op Fok In 2000 zat ik vaak met hem in discussie over BB-2.
Volgend jaar het boekenweek-geschenk door Tong.
* Cynix ® ook. Zat vaak met 'm te ICQ-en.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:10 schreef tong80 het volgende:
Dijkshoorn is begonnen op Fok In 2000 zat ik vaak met hem in discussie over BB-2.
Ik ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:11 schreef Faux. het volgende:
Ik vind dat "trending topic" maar een overbodige rubriek
ja zijn Fokke en Sukke eindelijk opgerot krijg je ditquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:11 schreef Faux. het volgende:
Ik vind dat "trending topic" maar een overbodige rubriek
ripquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:12 schreef Faux. het volgende:
Weet iemand wat er met Lucky Life gebeurd is?
Jammer, ik kon er wel om lachenquote:
Sprak je toen ook al in derde persoon?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
* Cynix ® ook. Zat vaak met 'm te ICQ-en.
Ja, dat deden ze regelmatig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Sprak je toen ook al in derde persoon?
Dacht al dat het aan mijn tv lag.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef Bastiefcg het volgende:
en de tafel stijgt met 5 centimeter
Het boeit me ook helemaal niet, al staat hij er 17 keer in. Maar Shaffy moet eruit puur door gisterenquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan liever DJ Jean
Master of the wheels of steel
Een linkje naar je schoonmaakster?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef tong80 het volgende:
Mijn schoonmaakster kijkt nu naar GTST.
Iemand een linkje ?
Dat vind ik serieus wel een goede. Ik vind er ook weinig politici instaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef Karina het volgende:
Albert Heijn kan er ook wel in. Begonnen met een heel klein winkeltje en zie wat het nu is.
Ja?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft hij voor Nederland betekend?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft hij voor Nederland amsterdam betekend?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:17 schreef marcodej het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)fferent_reclame.html
Hij kan het beste op Play drukken, nou, wees er maar trots op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Grootste nederlander in de wereld op dit moment, maargoed...
Play drukken zegt hijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Hij kan het beste op Play drukken, nou, wees er maar trots op.
Was mooi jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:19 schreef themole het volgende:
Freek moet vervangen worden door Hans Teeuwen.
Gooi Wiegel eruit.quote:
Bijna vergetenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:20 schreef Elusive het volgende:
waar zijn Antoni van Leeuwenhoek, Michiel de Ruyter, Desiderius Erasmus en Barry van Aerle ?![]()
quote:
Ja maar Shaffy maakt Jetta gelukkig dat telt toch veel meer!.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef Elusive het volgende:
fokker, gvd die heeft de complete vliegtuig wereld op de kop gezet. dat is nou een naam. niet fucking shaffy die iedereen alleen kent om dat zo'n ouwe tang er telkens over lult op de TV
daar is geen bewegend beeld van..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef henkde_j het volgende:
Antoni van Leeuwenhoek mag toch niet ontbreken?
[ afbeelding ]
Een van de belangrijkste ontwikkelingen in de geschiedenis
Jammer dat johnny de selfkicker is overleden en deze echte selfkicker nog leedt.quote:
Heb jij bewegend beeld van de Ruyter?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef Buitendam het volgende:
Zonder Michiel de Ruyter neem ik deze rubriek totaal niet serieus.
Maar dan krijg je die imitator erin die tegenover Teeuwen zat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef Buitendam het volgende:
Daar zijn geen bewegende beelden van, dus die mogen niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef henkde_j het volgende:
Antoni van Leeuwenhoek mag toch niet ontbreken?
[ afbeelding ]
Een van de belangrijkste ontwikkelingen in de geschiedenis
Dat is toch die van de gekleurde hagelslag?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef Buitendam het volgende:
Freek heeft helemaal niets betekend voor Nederland. Bovendien gaf Postema onbedoeld al aan waarom hij er sowieso niet in hoort als Toon, Kan en Sonneveld er al niet eens instaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gooi Wiegel eruit.
Dit is zo typisch. Freek is een held.
En Piet Heyn !quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef Buitendam het volgende:
Nou, Wiegel was een grote hoor. Waarmee of waarin weet ik niet, maar toch.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jammer dat johnny de selfkicker is overleden en deze echte selfkicker nog leedt.
Zonder Freek geen Hans Teeruwen en Theo Maassen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Freek heeft helemaal niets betekend voor Nederland. .
Tiende van Tijl. Goed programmaquote:
Ivo zou het bloedserieus zeggen hoor, die heeft geen zelfspot.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Breekfast het volgende:
Als Ivo Niehe echte zelfspot had gehad dan had hij ipv Wiegel moet zeggen dat hij vind dat hij in dat lijstje thuishoort. Zou prachtig zijn
Zonder Seth Gaaikema geen Freek dus dan eerst Gaaikema ermaar in.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder Freek geen Hans Teeruwen en Theo Maassen.
Zaten we nog steeds naar Seth Gaaikema te kijken.
Groot ego idd. Wilde de nacht van Schmelzer nadoen om in fe boeken te komen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, Wiegel was een grote hoor. Waarmee of waarin weet ik niet, maar toch.
Volgens mij weet jij niet wie Seth Gaaikema is ...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder Seth Gaaikema geen Freek dus dan eerst Gaaikema ermaar in.
Wat dat betreft is Fokker wel de ultieme man voor in die commercial.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:27 schreef Poppenkastpop het volgende:
...
Fokker had er nou ook weer niet uitgehoeven ...
...
Hij heeft wel veel betekent, maar in de Apple commercial ging het nou juist om mensen die gezien werden als "trouble makers"
Problemen met homo's?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:30 schreef Crimyclown het volgende:
Uit de kast, leuk programma. half uur TV vermaak om iemand anders z'n leven redelijk naar de klote te helpen.
Daar gaat het niet om, lees anders eerst het bericht wat ik quote.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:29 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wie Seth Gaaikema is ...
Als dat wel zo is ... die was echt niet beter dan Freek
Nee maar wel de manier waarop ze uit de kast worden getrokken om maar kijkcijfers te scoren.quote:
Ja, maar het succes van Freek hing nou niet echt af van Seth Gaaikemaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, lees anders eerst het bericht wat ik quote.
Zeg dan gewoon niets als je er 0,0 iets van afweet...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat is wat te simpel gesteld he? Op Stop drukken kan-ie ook heel goed.
EN Hans Teeuwen zijn succes wel aan dat van Freek?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Ja, maar het succes van Freek hing nou niet echt af van Seth Gaaikema
Zonder die anderen geen Freek de Jonge. Waarmee mijn punt nog wat meer vorm krijgt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder Freek geen Hans Teeruwen en Theo Maassen.
Zaten we nog steeds naar Seth Gaaikema te kijken.
Ja. Zonder Freek waren cabaretiers nu heel suf geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
EN Hans Teeuwen zijn succes wel aan dat van Freek?
Maar Arie is erbij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:30 schreef Crimyclown het volgende:
Uit de kast, leuk programma. half uur TV vermaak om iemand anders z'n leven redelijk naar de klote te helpen.
Dus dankzij Freek is de maatschappij verhardquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:34 schreef Poppenkastpop het volgende:
[..]
Ja. Zonder Freek waren cabaretiers nu heel suf geweest.
Mag ik jullie aanraken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:11 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
* Cynix ® ook. Zat vaak met 'm te ICQ-en.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niets als je er 0,0 iets van afweet...
Ik ga er een boek over schrijv0n. Koop dat liev0r.quote:
Alleen als je die irritante schrijfwijze achterwege laatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:14 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ga er een boek over schrijv0n. Koop dat liev0r.
Gelukkig eruit door Fons van Westerlooquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef themole het volgende:
Wie gooit V&R eruit, krijgt een biertje van me.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:16 schreef DrDentz het volgende:
Alsof DWDD ooit zo'n filmpje zou publiceren zonder Shaffy. Die tennisser was niet goed geïnstrueerd.
Idd, je moet het veel meer in dat soort mensen zoeken. Want het gaat om de dwarsliggers die het anders doen dan anderen van hun tijdgenoten. 'Think different'. En dat geldt zeker voor hem aangezien hij juist ageerde voor die tijd heel gebruikelijke onmenselijke onderlinge omgang uit naam van onder andere het geloof aan de kaak stelde. Dat deed hij als enige en hij had er een hoop gezeik mee kunnen krijgen, als het niet met humor en subtiel deed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:24 schreef rubbereend het volgende:
Erasmus zou er opzich ook in thuis horen
Helaas moeten er wel bewegende beelden van die persoon zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 06:05 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Idd, je moet het veel meer in dat soort mensen zoeken. Want het gaat om de dwarsliggers die het anders doen dan anderen van hun tijdgenoten. 'Think different'. En dat geldt zeker voor hem aangezien hij juist ageerde voor die tijd heel gebruikelijke onmenselijke onderlinge omgang uit naam van onder andere het geloof aan de kaak stelde. Dat deed hij als enige en hij had er een hoop gezeik mee kunnen krijgen, als het niet met humor en subtiel deed.
Echt iemand die 'anders dacht' dan anderen en daarmee de NL maatschappij veranderde.
Dat soort figuren moeten erin, niet mensen waarvan je als enige vindt dat die ooit eens iets leuks gedaan hebben...
Ik stel gewoon een vraag.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:50 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Echt wel, en nu? Maar goed op basis van wat trek je die conclusie?
Oh jeetje wat voor iets stiekems zal hij dit keer laten horen wat eigenlijk nog helemaal niet mag en mogelijk zelfs hartstike illegaal is hihihiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Giel tafelheer. Dat is een tijd geleden of ben ik iets vergeten?
Komt 'ie weer lekker twee maanden oude plaatjes pluggen die hij natuurlijk 'ontdekt' heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Giel tafelheer. Dat is een tijd geleden of ben ik iets vergeten?
Nu maar hopen dat Peter weer onder valse voorwendselen naar de studio is gelokt.quote:Te gast in de uitzending van donderdag 13 oktober zijn: Jort Kelder, Arthur en Alexandra van Dedem, Rudolf Spoor, Jeroen Krabbé en Peter R. De Vries. Muziek is er van Jungle by Night en tafelheer is Giel Beelen.
Echt he.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Peter weer onder valse voorwendselen naar de studio is gelokt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komt Jeroen Krabbe weer een dom spelletje laten zien?
Ze kunnen er nog wel een item over maken.quote:Jumbo lanceert Wordfeud-bordspel
“Prachtig om al die virtuele spelers aan een echte tafel te zien”
CC LulaTaHula
Door Aster Willems en Dirk-Jan Hoek • zaterdag 1 oktober 2011, 13:35
Gezelschapsspellenfabrikant Jumbo maakt een gewaagde keuze. Nadat eerdere bordspelvarianten van populaire games als Tetris, Pacman en World of Warcraft flopten, waagt het bedrijf zich opnieuw aan het ‘verspellen’ van een moderne game. Als het aan de fabrikant ligt, ligt Wordfeud The Board ruim voor de feestdagen in de winkel.
Volgens persvoorlichter Dirk Verhoef van Jumbo is Wordfeud het ideale spel om te bewerken. “Je steekt er wat van op, het is verslavend, maar mensen doen het wel vooral tussendoor. Hoe leuk zou het zijn om met al die ‘virtuele spelers’ ook daadwerkelijk aan een tafel te te gaan zitten? Bovendien hoor ik van mensen die het wel eens spelen dat het zo leuk is dat je met elkaar kan chatten. Nou aan tafel kan je helemaal goed met elkaar ‘chatten’, als je begrijpt wat ik bedoel.”
Ook de Nederlandse Taalunie probeert een graantje van de Wordfeud-rage mee te pikken. De organisatie heeft speciaal voor het bordspel een officiële ‘Wordfeud-woordenlijst’ uitgebracht waarin de bordspelers woorden kunnen controleren. Helaas is deze uitgave nog verre van perfect. Doodnormale woorden als ‘touw’ en ‘gauw’ staan er wel in, terwijl een aantal Engelse woorden juist ontbreekt. De Taalunie is bovendien vergeten alle verkleinwoorden en aanvoegende wijzen te schrappen.
Korfbalvereniging Groen-Paars uit Etten-Leur werkt gelijktijdig aan een levende versie van Wordfeud. Dat kan helaas pas worden gespeeld als een paar vrijwilligers zich opofferen om de q en de y te spelen.
Hij wil natuurlijk vooral over zijn dochter praten, als hij daar de kans niet toe krijgt is iedere journalist verdacht.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Peter weer onder valse voorwendselen naar de studio is gelokt.
Wordfeud The Board? Noemen we dat niet gewoon Scrabble, Jumbo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Ze kunnen er nog wel een item over maken.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wordfeud The Board? Noemen we dat niet gewoon Scrabble, Jumbo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is er dood?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komt Jeroen Krabbe weer een dom spelletje laten zien?
Het schijnt dat Matthijs erg gevoelig is voor random online comments, dus misschien luistert hij wel naar je.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef Bastiefcg het volgende:
Matthijs, donder nou eens op met ons dom houden met je jip en janneke uitleg, wordt je toch schijtziek van
Ze is waarschijnlijk ook gewoon verkocht.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:44 schreef henkde_j het volgende:
Wel mooi om te zien hoe die vent van z'n werk houdt
Dat wel, hij praat er vol passie over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:44 schreef henkde_j het volgende:
Pure passie, idd mooi om te zienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:44 schreef henkde_j het volgende:
idd ik zie veel liever deze bevlogenheid bij een minder interessant onderwerp dan al die ons kent ons gesprekjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:44 schreef henkde_j het volgende:
En niet zo'n klein beetje ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef henkde_j het volgende:
Deze jakhals is nog erger dan Erik Kutlul
Oog in oog was dat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:47 schreef Caland het volgende:
Helemaal gemist joh. Dat moet ik zien
inhoudelijk ging het nergens over, maar de eerste 10 minuten is puur genieten van haantjesgedragquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:47 schreef Caland het volgende:
Helemaal gemist joh. Dat moet ik zien
Met een naam als Kockelmann kun je eigenlijk nooit verliezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:48 schreef tong80 het volgende:
De Vries verloor maar Kockelmans verloor ook.
As always.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:48 schreef Karina het volgende:
Ik heb het interview nog niet gezien, maar zoals ik het nu zie liet Peter R. zich wel heel erg kennen.
Waarom trapt de Vries er dan in. Ik ben het met je eens maar de Vries was net een klein kind die straf kreeg.quote:
Drommels Drommels Drommelsquote:
Van Neemweggequote:
Ben benieuwd hoe oud zijn kinderen zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
Ouwe snoepert die Baron, ik dacht eerst dat het zijn dochter was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |