-----------------------quote:Op zondag 11 september 2011 12:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb al vaker gezegd dat je de reeks maar eens moet doorspitten. Ik ga niet weer alles herhalen en ellenlange posts neerplempen. Geen zin meer in.
---------------------------------------quote:Op zondag 11 september 2011 12:24 schreef WSquater het volgende:
[..]
Het is gewoon een troll. Het wordt hem warm onder de voeten, en hij weet geen goed antwoord meer dus dit is zijn uitweg. Is het je opgevallen hoe jij niet meer bezig bent met je vorige reactie, maar met die troll? Je hebt nog steeds geen antwoord, maar ondertussen ga je zometeen mogelijk al door naar het volgende onderwerp. Zo worden alle vragen/kritieken ontweken.
---quote:Op zondag 11 september 2011 12:25 schreef WSquater het volgende:
[..]
Maar dat kan toch niet? Vrijwel al jouw reacties gaan over jouw overtuigingen, jouw meningen die niet beargumenteerd zijn. Veel gelul, maar geen antwoorden.
Tegen wie praat u?quote:Op zondag 11 september 2011 12:34 schreef boyv het volgende:
Oke, als je gaat debunken moet je ook even jouw gedachte erover posten. Wat is de waarheid?
Het kan misschien dan wel rommelen aan het verhaal, maar je hebt nog steeds geen argumenten om ons over te halen dat er geen vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen. We hebben de beelden gezien, we hebben de getuigen gehoord en het WTC is er niet meer. Desondanks beweer jij dat die beelden door professionals zijn gemaakt, de getuigen in een miljoenenstad als New York acteurs zijn en het WTC... tja, ik weet eerlijk gezegd niet meer wat je over het WTC beweerd.quote:Op zondag 11 september 2011 12:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb dit al eens eerder gepost, maar hoe geloofwaardig vinden jullie het officiële verhaal nou zelf eigenlijk?
Als je alleen eens met een rationele bril naar het officiële verhaal gaat kijken, dan zou je ook moeten zien dat het een mythe is... en dus een leugen.
19 Islam fundamentalisten met een diep gewortelde en haast psychotische haat jegens onze vrijheid, gaan de avond voordat ze als onverschrokken martelaren zouden gaan sterven, nog eens lekker los in een bar om te zuipen en vrouwen te versieren... hun korans in de bar achterlatend.... (Dat getuigt natuurlijk echt van voorbeeldig Islamitische gedragingen).... om de volgende ochtend om 5 uur op te staan waarna ze de grootste geheime operatie uit de geschiedenis gingen uitvoeren.
Hierbij worden we ook nog geacht te geloven dat ze zelfs helder genoeg waren om de enorme vliegtuigen te leren te besturen aan de hand van de Boeing handboeken (in het Arabisch) die door de kapers voor ons zijn achtergelaten in de auto die zou zijn teruggevonden bij de luchthaven.
Hun praktijktraining zou gelimiteerd zijn tot het vliegen in Cessnas en flight simulators, maar dit was geen barriére voor de onverwoestbare zekerheid en coolheid waarmee ze vliegtuigen overnamen en vakkundig richting hun ondergang begeleidden. Als ze worden verondersteld hun vliegtraining met deze tools te hebben moeten uitvoeren, die in feite overal ter wereld ter beschikking worden gesteld, is het mij niet duidelijk waarom ze er voor hebben gekozen om het risico te lopen hun cover op te blazen door in de VS training te genieten. Maar goed, deze manier van redeneren is vreemd, voor de mistige wereld van de conspiracyclown, want zeg nou eerlijk.. dit is een conspiracy van jewelste! Een van de meest absurde die ik ken.
Ze komen met hun plastic messen, stanleymessen, traangas (en zelfs een vuurwapen, zoals wordt geclaimd) door de douane, terwijl 1 van de kapers zich zelfs verdacht gedragen zou hebben en nog apart gefouilleerd zou zijn.
Ze weten de bemanning, al spuitend met hun traangas en zwaaiend met hun mesjes, te overmeesteren zonder dat de bemanning van geen van de 4 vliegtuigen, de kans krijgt om de 4 cijferige emergency code die staat voor "Kaping gaande" in te toetsen. Gezien dit verhaal zou je ook mogen verwachten dat de mannen gasmaskers bij zich hadden, want spuiten met traangas in een gesloten ruimte is voor niemand echt gunstig... maar goed..
's Werelds enige militaire supermacht was zich voor meer dan een uur klaarblijkelijk onbewust van de locatie van kwaadwillende vliegtuigen in haar eigen luchtruim en militaire bevelhebbers stonden met de handen in het haar omdat ze niet wisten wat ze met de situatie aanmoesten? Deze verwarring resulteerde vervolgens in straaljagers die doelloos rondvlogen terwijl de top van de hiërarchie inmiddels volledig had beoordeeld wat er gaande was.
Bijn 2 uur lang vlogen gekaapte toestellen in het luchtruim van de VS. Zelfs een uur of langer na de aanslagen op het WTC wist er nog een toestel het militaire zenuwcentrum van de VS te raken door met hoge snelheid op een meter of 9 boven de grond te vliegen... en daarbij lantaarnpalen om te tikken met de vleugels.
De kapers stonden niet op de passagierslijsten.. Hoe hebben ze dan kunnen inchecken en hebben ze kunnen boarden? Valse ID's? Hmm... en hoe zit het dan met het paspoort van een van de kapers dat na de impact in het WTC de straat op gefladderd zou zijn?
Kom op zeg...
Als je logisch redeneert dan moet je wel tot de conclusie komen dat dit verhaal complete bullshit is. Welke andere conclusie kun je trekken dan dat er geen kapers, geen gekaapte vliegtuigen en dus ook geen vliegtuigen waren?
1 van de vermeende toestellen heeft tot zelfs ver in 2005 nog geregistreerd gestaan als "actief"...
Even de quote erbijquote:
Goed, om over de foute over de overdreven zaken in dit relaas te beginnen heeft toch geen nut meer. Misschien dat dit nog wel aankomt:quote:Op zondag 11 september 2011 12:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb dit al eens eerder gepost, maar hoe geloofwaardig vinden jullie het officiële verhaal nou zelf eigenlijk?
Als je alleen eens met een rationele bril naar het officiële verhaal gaat kijken, dan zou je ook moeten zien dat het een mythe is... en dus een leugen.
19 Islam fundamentalisten met een diep gewortelde en haast psychotische haat jegens onze vrijheid, gaan de avond voordat ze als onverschrokken martelaren zouden gaan sterven, nog eens lekker los in een bar om te zuipen en vrouwen te versieren... hun korans in de bar achterlatend.... (Dat getuigt natuurlijk echt van voorbeeldig Islamitische gedragingen).... om de volgende ochtend om 5 uur op te staan waarna ze de grootste geheime operatie uit de geschiedenis gingen uitvoeren.
Hierbij worden we ook nog geacht te geloven dat ze zelfs helder genoeg waren om de enorme vliegtuigen te leren te besturen aan de hand van de Boeing handboeken (in het Arabisch) die door de kapers voor ons zijn achtergelaten in de auto die zou zijn teruggevonden bij de luchthaven.
Hun praktijktraining zou gelimiteerd zijn tot het vliegen in Cessnas en flight simulators, maar dit was geen barriére voor de onverwoestbare zekerheid en coolheid waarmee ze vliegtuigen overnamen en vakkundig richting hun ondergang begeleidden. Als ze worden verondersteld hun vliegtraining met deze tools te hebben moeten uitvoeren, die in feite overal ter wereld ter beschikking worden gesteld, is het mij niet duidelijk waarom ze er voor hebben gekozen om het risico te lopen hun cover op te blazen door in de VS training te genieten. Maar goed, deze manier van redeneren is vreemd, voor de mistige wereld van de conspiracyclown, want zeg nou eerlijk.. dit is een conspiracy van jewelste! Een van de meest absurde die ik ken.
Ze komen met hun plastic messen, stanleymessen, traangas (en zelfs een vuurwapen, zoals wordt geclaimd) door de douane, terwijl 1 van de kapers zich zelfs verdacht gedragen zou hebben en nog apart gefouilleerd zou zijn.
Ze weten de bemanning, al spuitend met hun traangas en zwaaiend met hun mesjes, te overmeesteren zonder dat de bemanning van geen van de 4 vliegtuigen, de kans krijgt om de 4 cijferige emergency code die staat voor "Kaping gaande" in te toetsen. Gezien dit verhaal zou je ook mogen verwachten dat de mannen gasmaskers bij zich hadden, want spuiten met traangas in een gesloten ruimte is voor niemand echt gunstig... maar goed..
's Werelds enige militaire supermacht was zich voor meer dan een uur klaarblijkelijk onbewust van de locatie van kwaadwillende vliegtuigen in haar eigen luchtruim en militaire bevelhebbers stonden met de handen in het haar omdat ze niet wisten wat ze met de situatie aanmoesten? Deze verwarring resulteerde vervolgens in straaljagers die doelloos rondvlogen terwijl de top van de hiërarchie inmiddels volledig had beoordeeld wat er gaande was.
Bijn 2 uur lang vlogen gekaapte toestellen in het luchtruim van de VS. Zelfs een uur of langer na de aanslagen op het WTC wist er nog een toestel het militaire zenuwcentrum van de VS te raken door met hoge snelheid op een meter of 9 boven de grond te vliegen... en daarbij lantaarnpalen om te tikken met de vleugels (only in Disneyland)
De kapers stonden niet op de passagierslijsten.. Hoe hebben ze dan kunnen inchecken en hebben ze kunnen boarden? Valse ID's? Hmm... en hoe zit het dan met het paspoort van een van de kapers dat na de impact in het WTC de straat op gefladderd zou zijn?
Kom op zeg...
Als je logisch redeneert dan moet je wel tot de conclusie komen dat dit verhaal complete bullshit is. Welke andere conclusie kun je trekken dan dat er geen kapers, geen gekaapte vliegtuigen en dus ook geen vliegtuigen waren?
1 van de vermeende toestellen heeft tot zelfs ver in 2005 nog geregistreerd gestaan als "actief"...
Ik heb genoeg argumenten gegeven in de laatste, laten we zeggen 25 delen van deze reeks. Als je wat specifieker bent, zal ik kijken wat ik kan doen. Concreet, wat wil je van me weten?quote:Op zondag 11 september 2011 12:35 schreef WSquater het volgende:
[..]
Het kan misschien dan wel rommelen aan het verhaal, maar je hebt nog steeds geen argumenten om ons over te halen dat er geen vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen. We hebben de beelden gezien, we hebben de getuigen gehoord en het WTC is er niet meer. Desondanks beweer jij dat die beelden door professionals zijn gemaakt, de getuigen in een miljoenenstad als New York acteurs zijn en het WTC... tja, ik weet eerlijk gezegd niet meer wat je over het WTC beweerd.
In Manhattan zullen er vrij veel journalisten rondlopen denk ik zo.quote:In New York verwacht je.. dat er vele amateurs rondlopen. Toch lijkt het er op dat vooral de professionals hun plekkie al verworven hadden vanaf het begin van de aanvallen.
Jij snapt er ook echt niets van he? Daarom heb ik gewoon geen zin in een discussie met jou. Het ontgaat je totaal waar ik op doel.quote:Op zondag 11 september 2011 12:56 schreef WSquater het volgende:
Ik zie de connectie niet.
Er waren trouwens toch geen vliegtuigen gebruikt? Volgens mij heb je daar het meest overduidelijke bewijs.
Tuurlijk, maar waar zijn nu die foto´s van de amateurs, waarmee iedereen hier altijd zo hoog van de toren blaast? Wijs ze nou eens aan. Ik wil ze zien. Die van de duizenden omstanders graag.quote:Op zondag 11 september 2011 12:57 schreef boyv het volgende:
[..]
In Manhattan zullen er vrij veel journalisten rondlopen denk ik zo.
Het ontgaat me inderdaad waar je op doelt, als je een hele lap Engelse tekst van een andere site hier plaatst zonder eigen toelichting. Ik zou ook een hele lap tekst van een of andere vage site hier kunnen plaatsen, zonder het zelf toe te lichten. Daarmee ontwijk je zelf de vraag, en aangezien het een heleboel tekst is lijkt het alsof je een goed antwoord geeft.quote:Op zondag 11 september 2011 12:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij snapt er ook echt niets van he? Daarom heb ik gewoon geen zin in een discussie met jou. Het ontgaat je totaal waar ik op doel.
Dat zou aannemelijk kunnen zijn, ware het niet dat er te veel andere zaken niet kloppen en wijzen in de richting van een hoax. Zou dit het enige zijn, dan had je wellicht een punt.quote:Op zondag 11 september 2011 12:39 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goed, om over de foute over de overdreven zaken in dit relaas te beginnen heeft toch geen nut meer. Misschien dat dit nog wel aankomt:
Heb je er wel eens over gedacht dat dit soort dingen prima te verklaren zijn als de US overheid beschaamd voor hun falen geprobeerd heeft het allemaal wat rooskleuriger te maken? Just a thought.
De foto's zijn in mijn optiek vals. Er waren geen vliegtuigen. Er zijn foto's gecreëerd waarop vliegtuigen te zien zijn. Deze zijn toegeschreven aan al dan niet bestaande pro's. Dat is mijn punt. De foto's van Jan met de pet in de straten van New York blijken helemaal niet te bestaan.quote:Op zondag 11 september 2011 12:59 schreef WSquater het volgende:
[..]
Het ontgaat me inderdaad waar je op doelt, als je een hele lap Engelse tekst van een andere site hier plaatst zonder eigen toelichting. Ik zou ook een hele lap tekst van een of andere vage site hier kunnen plaatsen, zonder het zelf toe te lichten. Daarmee ontwijk je zelf de vraag, en aangezien het een heleboel tekst is lijkt het alsof je een goed antwoord geeft.
Nog over die match van CBS en die fotograaf: debunked. Het is inderdaad vanuit een andere positie genomen: dat zie je als je net onder de brug kijkt. Het water loopt anders.
Het idee is dat als er geen vliegtuigen zijn gebruikt, maar alle foto's en video's mét vliegtuigen afkomstig zijn van professionele fotografen/beeldbewerkers, het aannemelijk wordt dat er beeldfraude in het spel is.quote:Op zondag 11 september 2011 12:56 schreef WSquater het volgende:
Ik zie de connectie niet.
Er waren trouwens toch geen vliegtuigen gebruikt? Volgens mij heb je daar het meest overduidelijke bewijs.
Je had dat ook gewoon meteen kunnen zeggen, natuurlijk.quote:Op zondag 11 september 2011 13:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De foto's zijn in mijn optiek vals. Er waren geen vliegtuigen. Er zijn foto's gecreëerd waarop vliegtuigen te zien zijn. Deze zijn toegeschreven aan al dan niet bestaande pro's. Dat is mijn punt. De foto's van Jan met de pet in de straten van New York blijken helemaal niet te bestaan.
Maar goed: Het is me al lang duidelijk. Jij hebt je mening al lang gevormd en staat totaal niet open voor een alternatieve verklaring. Je bent bevooroordeeld. Discussie met jou heeft geen zin.
Veel plezier verder.
Beelden uit de Naudet docu amateurbeelden noemenquote:Op zondag 11 september 2011 13:15 schreef WSquater het volgende:
[..]
Je had dat ook gewoon meteen kunnen zeggen, natuurlijk.
Het is trouwens nu wel heel makkelijk om te zeggen dat ik bevooroordeeld ben. Ik wil best wel luisteren, maar dan moet je wel met fatsoenlijke argumenten komen.
Maar goed, je wilt amateur beelden?
Eerste vliegtuig vliegt in WTC. Dit beeld is níét gemaakt door een professional.
En ook in dit filmpje: hier zie je zowel beelden geschoten door professionals, als amateurs.
Dat ook getruceerd? Waar begint de realiteit dan?quote:14 frames.... Dat is EEN HALVE SECONDE. Dus we hebben hier rook en puin dat een halve seconde lang niet beweegt.
Zij zaten al heel lang bij de brandweer te filmen. Ze zijn trouwens geen professionele cameramannen. Het waren twee persoon met één handcamera, die het leven van een brandweerman aan het filmen waren. Ik betwijfel of het wel klopt wat jij zegt: de camera beweegt ook, en daardoor kan het ook lijken dat iets niet beweegt. Probeer maar eens hetzelfde met je camera als je een vogel ziet vliegen. Dan lijkt het ook alsof die vogel stil in de lucht hangt.quote:Op zondag 11 september 2011 13:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Beelden uit de Naudet docu amateurbeelden noemenDat was een filmploeg, voor fucks sake.
[ afbeelding ]
14 frames.... Dat is EEN HALVE SECONDE. Dus we hebben hier rook en puin dat een halve seconde lang niet beweegt.
[ afbeelding ]
Zelfde geldt voor het vliegtuig... het lijkt even stil te hangen terwijl de camera beweegt. Bewoog dat ding niet met +500 km/pu door de lucht?
http://www.spingola.com/jules_naudet.htm
Ga dat maar eens lezen. Die Naudet docu was een staged Hollywood productie.
Oh en over deze:
Het allereerste beeld dat je ziet van het vliegtuig dat komt aanvliegen (ABC beelden)... lijkt dat op een overtuigend vliegtuig volgens jou?
Get your facts straight.quote:Op zondag 11 september 2011 13:28 schreef WSquater het volgende:
[..]
Zij zaten al heel lang bij de brandweer te filmen. Ze zijn trouwens geen professionele cameramannen. Het waren twee persoon met één handcamera, die het leven van een brandweerman aan het filmen waren. Ik betwijfel of het wel klopt wat jij zegt: de camera beweegt ook, en daardoor kan het ook lijken dat iets niet beweegt. Probeer maar eens hetzelfde met je camera als je een vogel ziet vliegen. Dan lijkt het ook alsof die vogel stil in de lucht hangt.
Daarnaast beweegt niks in het plaatje in die 14 seconde, ook niet de auto's en de mensen. Dat is heel goed mogelijk.
Ik snap niet hoe jij kan ontkennen dat er GEEN vliegtuigen in het WTC zijn gevlogen, en dat alle getuigen acteurs zijn. Jij gelooft serieus dat niemand iets had gezien in New York?
Dat beeld is niet gemaakt door een van die broers, maar door een professionele cameraman voor een TV station. Ik weet zo één, twee, drie niet meer precies welke, maar ik weet wel dat de man die daar aan het filmen is niet een van die twee broers is.quote:Op zondag 11 september 2011 13:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Get your facts straight.
Handcamera's... tuurlijk. Vanwaar dan die geluidsman?
Ja, maar ik geef het nu op. Het is onmogelijk om van j0kkebr0k fatsoenlijke antwoorden te krijgen met goede argumenten. Zoals ik al zei: veel gelul, geen antwoorden.quote:
Doe eens niet zo trollen... ik geef je continu antwoorden of is je korte termijn geheugen stuk?quote:Op zondag 11 september 2011 13:37 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, maar ik geef het nu op. Het is onmogelijk om van j0kkebr0k fatsoenlijke antwoorden te krijgen met goede argumenten. Zoals ik al zei: veel gelul, geen antwoorden.
Ik kan er heus wel kritisch naar kijken, maar het valt nog steeds niet te ontkennen dat er genoeg mensen zijn die alles hebben zien gebeuren. Maar zodra daarnaar wordt gerefereerd zijn het volgens jou acteurs.quote:Op zondag 11 september 2011 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Doe eens niet zo trollen... ik geef je continu antwoorden of is je korte termijn geheugen stuk?
Televisie is - en is altijd al - een "weapon of Mass Distraction" geweest.
De kracht van tv-beelden was dé drijvende kracht achter de hele 9/11 operatie.
Telkens wanneer een belangrijke gebeurtenis wordt gemeld door de mainstream media, zal het altijd worden geïllustreerd met beelden. Het valt niet te ontkennen dat de beelden met betrekking tot een bepaalde belangrijke nieuwsgebeurtenis niet zelden onze emoties aanspreken. Nieuwsbeelden hebben vaak een bijna hypnotiserend effect op onze psyche. De visuals van een bepaald nieuwsfeit worden door ons beschouwd als bewijs van echtheid van dat zelfde nieuwsfeit.
Dit is echter een 'zwakke plek' in onze hersenen. De bereidheid tot kritische denken wordt door deze beelden vaak aan de kant geschoven. Het gevolg hiervan is, helaas, dat men niet kritisch kijkt naar de authenticiteit van een catastrofe of andere ingrijpende gebeurtenis en dat men gewoonweg blindelings gelooft wat er wordt voorgeschoteld. Je ziet het immers toch met je eigen ogen op TV.
De 9/11 psyop vertrouwde voornamelijk op die betreffende 'zwakke plek' van ons. Iedereen trapte in de beelden die we op televisie zagen. Natuurlijk ook begrijpelijk gezien de gruwel van de voorgeschotelde beelden een zee van woede en angst in ons opriepen. Een zee van woede een angst, groot en diep genoeg om enige kritische blik ten aanzien van deze beelden te ontmoedigen. Eigenlijk hoeven we ons dus niet eens af te vragen waarom er zo weinig mensen zijn geweest die de legitimiteit van de absurde TV verslaggeving, uitgevoerd door alle grote TV stations, in twijfel hebben getrokken. Zorgwekkend.
Ik verdenk zo'n beetje alle beelden er van fake te zijn. Zelfde geldt voor de foto's die overal op het web te vinden zijn. Ik denk zelfs dat er diverse valse aanwijzingen voor een "inside job" in zijn verwerkt, om zo de truth-beweging continu op het verkeerde been te zetten en ze in cirkeltjes te laten draaien om ze uiteindelijk weg te houden waar het allemaal om draait.
Hulde.quote:Op zondag 11 september 2011 12:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Bijn 2 uur lang vlogen gekaapte toestellen in het luchtruim van de VS. Zelfs een uur of langer na de aanslagen op het WTC wist er nog een toestel het militaire zenuwcentrum van de VS te raken door met hoge snelheid op een meter of 9 boven de grond te vliegen... en daarbij lantaarnpalen om te tikken met de vleugels (only in Disneyland)
Kom op zeg...
Gastquote:Op zondag 11 september 2011 13:41 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik kan er heus wel kritisch naar kijken, maar het valt nog steeds niet te ontkennen dat er genoeg mensen zijn die alles hebben zien gebeuren. Maar zodra daarnaar wordt gerefereerd zijn het volgens jou acteurs.
Volgens mij zit jij hier gewoon om wanorde te scheppen. Mensen beginnen te twijfelen aan het verhaal, jij bent ingehuurd door de overheid om valse informatie te verspreiden en mensen zullen het foute geloven.
Maar prima. Er is niks gebeurd op 9/11. Geen doden. Geen vliegtuigen. Zeg, moeten we ons niet afvragen of het WTC uberhaupt wel heeft bestaan? Waren die gebouwen al die tijd niet een hologram of iets dergelijks?
@je 1e reactie: ik zou hetzelfde kunnen zeggen op vrijwel al jouw reactiesquote:Op zondag 11 september 2011 13:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gastserieus?
En ja, tuurlijk heeft het WTC bestaan. Het is die dag ook neergehaald, maar niet zoals men je wilt doen geloven. Ik ben in 2002 zelf op Ground Zero geweest en de torens waren echt weg. Misschien dat dit je wat geruststelt.
Ja, die heb ik ja. Maar ik zie niet in waarom ik dat hier zou posten. Het is niet relevant. Ik was er een jaar later....quote:Op zondag 11 september 2011 13:47 schreef WSquater het volgende:
[..]
@je 1e reactie: ik zou hetzelfde kunnen zeggen op vrijwel al jouw reacties
En oh, je bent daar geweest? Heb je bewijs? Foto's? Vakantiefoto's?
Het is ontzettend relevant. Het is net zo relevant als een foto van iemand die wel 11-09-11 aanwezig was. Hoe kunnen wij jou vertrouwen? Ben je er wel echt geweest? Of ben je een troll op het internet die beweert dat hij er is geweest, zodat zijn verhalen echter klinken?quote:Op zondag 11 september 2011 13:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ja. Maar ik zie niet in waarom ik dat hier zou posten. Het is niet relevant. Ik was er een jaar later....
Ik zeg niet dat ik de waarheid in pacht heb. Het is mijn visie (en die van anderen) op het hele gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2011 13:48 schreef dadgad het volgende:
Jokkebrok, bedankt voor al je materiaal. Dat wou ik precies allemaal lezen. Interessante stof voor mijn katerkop.
Kijk jij nu ook eens zo naar het hele 9/11 verhaal.quote:Op zondag 11 september 2011 13:48 schreef WSquater het volgende:
[..]
Het is ontzettend relevant. Het is net zo relevant als een foto van iemand die wel 11-09-11 aanwezig was. Hoe kunnen wij jou vertrouwen? Ben je er wel echt geweest? Of ben je een troll op het internet die beweert dat hij er is geweest, zodat zijn verhalen echter klinken?
Heb je ook telefoonrekeningen waaruit blijkt dat je in 2002 in de VS bent geweest?
Prima, dat mag.quote:Op zondag 11 september 2011 13:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik de waarheid in pacht heb. Het is mijn visie (en die van anderen) op het hele gebeuren.
Disinfo.quote:Op zondag 11 september 2011 13:51 schreef dadgad het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van Judy Wood en haar theorie?
----quote:Op zondag 11 september 2011 13:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Check dit even ajb. Hier wordt namelijk verteld dat alle grote zenders een media pool hebben gevormd. Alle live beelden die wereldwijd werden getoond waren afkomstig van deze pool. De grote Amerikaanse zenders hadden hun posities verworven en de "live" beelden gingen heel de wereld over.
Wie zou deze pool geleid kunnen hebben denk je? Psyop divisie van US military misschien?
Gewoon een hersenspinsel.
Het is ontzettend relevant. Het is net zo relevant als een foto van iemand die wel 11-09-11 aanwezig was. Hoe kunnen wij jou vertrouwen? Ben je er wel echt geweest? Of ben je een troll op het internet die beweert dat hij er is geweest, zodat zijn verhalen echter klinken?quote:Op zondag 11 september 2011 13:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ja. Maar ik zie niet in waarom ik dat hier zou posten. Het is niet relevant. Ik was er een jaar later....
Weet je het?quote:Op zondag 11 september 2011 13:22 schreef Loppe het volgende:
Dat ook getruceerd? Waar begint de realiteit dan?
Moeilijk te zeggen als we het alleen moeten doen met televisiebeelden en internet.quote:
Ze hadden de pech enkel en alleen de paspoorten van de daders terug gevonden te hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 14:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is nou eigenlijk het juiste dodental?
Op de memorial die nu op CNN aan de gang is, noemden ze 2983. Maar op diverse sites zoals wikipedia staan weer heel andere getallen. Blijkbaar zijn ze het 10 jaar na dato nog steeds niet eens over het aantal slachtoffers
Je hebt gelijk. Ronduit zot.quote:Op zondag 11 september 2011 15:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ga eens wat googlen naar het officiële dodental. Je vindt echt veel afwijkende getallen. Is dat 10 jaar na dato niet een beetje belachelijk? Sommige getallen zijn zelfs hoger dan de 2983, dus dat zou betekenen dat er weer een paar zijn opgestaan uit de dood.
Nul toch, volgens jou? Het is 2983, staat ook op Wikipedia. Het gaat om het totaal aantal doden door de aanslagen op 11 september 2001. Niet om enkel de doden bij het WTC.quote:Op zondag 11 september 2011 14:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat is nou eigenlijk het juiste dodental?
Op de memorial die nu op CNN aan de gang is, noemden ze 2983. Maar op diverse sites zoals wikipedia staan weer heel andere getallen. Blijkbaar zijn ze het 10 jaar na dato nog steeds niet eens over het aantal slachtoffers
Welke wiki pagina's heb jij dan bezocht?quote:Op zondag 11 september 2011 15:08 schreef WSquater het volgende:
[..]
Nul toch, volgens jou? Het is 2983, staat ook op Wikipedia. Het gaat om het totaal aantal doden door de aanslagen op 11 september 2001. Niet om enkel de doden bij het WTC.
http://en.wikipedia.org/wiki/September_11_attacks#Casualtiesquote:There were a total of 2,996 deaths, including the 19 hijackers and 2,977 victims
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanslagen_op_11_september_2001quote:Volgens officiële cijfers uit februari 2005 kwamen bij de aanslagen 2974 mensen afkomstig uit meer dan 90 landen om het leven, wat meer is dan bij de aanval op Pearl Harbor. [1][2] Van nog 24 vermisten wordt aangenomen dat ze overleden zijn.
Alle theorieen worden besproken, en niet iedereen hangt elke theorie aan of vind 'aliens van planeet Z' interessant. Dus niet iedereen oevr één kam scheren a.u.b.quote:Op zondag 11 september 2011 00:05 schreef Travel. het volgende:
En sinds wanneer gaat het topic niet meer over hoe de gebouwen konden instorten ipv de vliegtuigen die er zogenaamd niet waren?. Als je zo ver gaat redeneren dan kan alles en iedereen in je wereld wel nep zijn.
Dat eerste is inderdaad waar. En dat is de brandende vraag waarom NIST de mogelijkheid tot controlled demo niet heeft onderzocht. Je raad al waarom niet! Ik vermoed zelf dat het allemaal controlled emolition is. Hóe dat precies is gedaan en met welke explosieven is de vraag. NIST stelt zelf dat dat hele gebouw in mekaar is gezakt vanwege brand. Dat is niet nromaal.quote:Op zondag 11 september 2011 11:41 schreef MrJones het volgende:
Stel dat WTC 7 is opgeblazen. De voorbereidingen daartoe zouden al weken daarvoor moeten hebben plaatsgevonden. Het is het enige gebouw, buiten de Twin Towers, dat in elkaar stort op 9/11. Is het complot dan zó ingenieus, dat men zelfs van tevoren heeft berekend welke kant het puin zou opvliegen en waar er brand zou ontstaan.Oftewel, dat er brand uitbreekt in het gebouw dat je hebt gepland om te gaan opblazen, is iets teveel afhankelijk van de factor 'mazzel' in mijn ogen.
Sommige explosieven kun je toch ook niet zomaar aansteken?quote:Op zondag 11 september 2011 11:43 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
sowieso lijkt het me nogal moeilijk om een enorme boel explosieven in een brandend gebouw te hebben die dan totaal geplanned niet af gaan een paar uur lang
Alle explosieven "steek je aan" met vuur of elektriciteit. Hele punt van een explosie is dat het een chemische reactie is die een bepaalde hitte nodig heeft om te ontbranden en daarna met de vrijgekomen hitte de rest ontbrand wat leidt tot de explosie & enorme hitte die vrijkomt.quote:Op zondag 11 september 2011 15:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Sommige explosieven kun je toch ook niet zomaar aansteken?
Precies vuur óf electriciteit. En brand was alleen op bepaalde etages bij gebouw 7. De twin-towers kregen een vleigtuig te verduren. Gebouw 7 alleen brand.. Zakte toch symmetrisch in mekaar..quote:Op zondag 11 september 2011 15:24 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Alle explosieven "steek je aan" met vuur of elektriciteit. Hele punt van een explosie is dat het een chemische reactie is die een bepaalde hitte nodig heeft om te ontbranden en daarna met de vrijgekomen hitte de rest ontbrand wat leidt tot de explosie & enorme hitte die vrijkomt.
Ja, lollig he, overleden mensen bij de naam noemenquote:Op zondag 11 september 2011 15:17 schreef Flodder450 het volgende:
hoe al de mensen de namen opnoemden leek mij behoorlijk in scene gezet
nee niet precies vuur óf elektriciteit. Zowel vuur als elektriciteit werken, het enige dat je nodig hebt is warmte. Er wordt meestal voor electriciteit gekozen omdat dat handelbaarder en gecontroleerder is, niet omdat vuur niet zou werken.quote:Op zondag 11 september 2011 15:25 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Precies vuur óf electriciteit. en brand was alleen op bepaalde etages bij gebouw 7.
je bedoeld die paar die nu nog leven, het gros is gestorven door vreemde ziektes.quote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
Gisteren werd hier stellig beweerd dat de brandweermannen niet geeerd zouden worden.
Ik heb CNN aan staan en daar zie ik net dat de zoon van zo'n brandweerman geinterviewd wordt. De firefighters worden zéér geeerd. Ook is er hulp voor brandweermannen en hun families.
Ik zou zeggen: kijk even naar CNN en zie voor jezelf.
Het gaat erom dat hier gisteren beweerd werd dat de firefighters buitengesloten werden . En dat is dus niet zo. Integendeel. Ze krijgen alle aandacht die ze verdienen.quote:Op zondag 11 september 2011 15:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoeld die paar die nu nog leven, het gros is gestorven door vreemde ziektes.
Als er geen vliegtuigen waren is het logisch dat er geen inzittenden zijn toch?quote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef David Letterman het volgende:
Als er geen vliegtuigen waren, waar zijn dan de omgekomen inzittenden gebleven?
De victims zouden gecreëerde identiteiten kunnen zijn. De machthebbers hebben de middelen om personen die niet bestaan op overtuigende wijze te creëren. Vicsims dus.quote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef David Letterman het volgende:
Hoho!, Zoals ik al eerder uitgebreid postte heeft NIST wel degelijk CD onderzocht. Alleen deed zij dat niet heel uitgebreid en naar mijn mening onvoldoende.quote:Op zondag 11 september 2011 15:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Dat eerste is inderdaad waar. En dat is de brandende vraag waarom NIST de mogelijkheid tot controlled demo niet heeft onderzocht. Je raad al waarom niet! Ik vermoed zelf dat het allemaal controlled emolition is. Hóe dat precies is gedaan en met welke explosieven is de vraag. NIST stelt zelf dat dat hele gebouw in mekaar is gezakt vanwege brand. Dat is niet nromaal.
Buitengesloten werden ze niet direct, ze kregen alleen geen uitnodiging. Zij die toch kwamen opdagen mochten gewoon blijven. In mijn ogen komen ze dan aandacht tekort, maar daarin kunnen wij verschillen van mening.quote:Op zondag 11 september 2011 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hier gisteren beweerd werd dat de firefighters buitengesloten werden . En dat is dus niet zo. Integendeel. Ze krijgen alle aandacht die ze verdienen.
Ja, de mensen die al overleden zijn kun je natuurlijk niet meer helpen, maar de mensen die nog leven krijgen alle steun.
Ik had mijn comment aangepast. Bij gebouw 7 woedde er alleen brand op bepaalde etages en niet door het hele gebouw heen. dus van links-rechts boven tot onder. En toch een hele symmetrische ineenzakking. Verder had ik het ook maar uit films van die explosieven. maar..quote:Op zondag 11 september 2011 15:27 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
nee niet precies vuur óf elektriciteit. Zowel vuur als elektriciteit werken, het enige dat je nodig hebt is warmte. Er wordt meestal voor electriciteit gekozen omdat dat handelbaarder en gecontroleerder is, niet omdat vuur niet zou werken.
Wat 'extreme heat' zou zijn wordt niet vermeld. Maar het lijkt mij dat, mocht bv. C4 gebruikt zijn, dat dat niet zomaar zou afgaan. Ook niet bij vuur.quote:Advantages:
A major advantage of C4 is that it can easily be molded into any desired shape. C4 can be pressed into gaps, cracks, holes and voids in buildings, bridges, equipment or machinery. Similarly, it can easily be inserted into empty shaped charge cases of the type used by military engineers.
C4 is very stable and insensitive to most physical shocks. C4 cannot be detonated by a gunshot or by dropping it onto a hard surface. It does not explode when set on fire or exposed to microwave radiation. Detonation can only be initiated by a combination of extreme heat and a shockwave, as when a detonator inserted into it is fired.
dat klopt niet, de meeste krijgen totaal geen medische ondersteuning, is gewoon weer de pr van de mainstream mediaquote:Op zondag 11 september 2011 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat erom dat hier gisteren beweerd werd dat de firefighters buitengesloten werden . En dat is dus niet zo. Integendeel. Ze krijgen alle aandacht die ze verdienen.
Ja, de mensen die al overleden zijn kun je natuurlijk niet meer helpen, maar de mensen die nog leven krijgen alle steun.
Dus de familieleden van deze slachtoffers zijn dan acteurs die spelen dat ze iemand hebben verloren?quote:Op zondag 11 september 2011 15:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De victims zouden gecreëerde identiteiten kunnen zijn. De machthebbers hebben de middelen om personen die niet bestaan op overtuigende wijze te creëren. Vicsims dus.
Symmetrich? De kant waar de brand was ging best een stuk eerder (kan je aan de penthouse zien) dan de rest.quote:Op zondag 11 september 2011 15:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik had mijn comment aangepast. Bij gebouw 7 woedde er alleen brand op bepaalde etages en niet door het hele gebouw heen. dus van links-rechts boven tot onder. En toch een hele symmetrische ineenzakking. Verder had ik het ook maar uit films van die explosieven. maar..
Om het te laten exploreren heb je een schokgolf nodig ja. Het brand gewoon prima hoorquote:Wikipedia C4:
[..]
Wat 'extreme heat' zou zijn wordt niet vermeld. Maar het lijkt mij dat, mocht bv. C4 gebruikt zijn, dat dat niet zomaar zou afgaan. Ook niet bij vuur.
Soms hebben de mainstream media het ook weleens bij het goede eind.quote:Op zondag 11 september 2011 15:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat klopt niet, de meeste krijgen totaal geen medische ondersteuning, is gewoon weer de pr van de mainstream media
Of ze geloven echt dat hun zonen, echtegnoten etc zijn omgekomen.. Maar ik vind zelf dat dat deel van 9/11 niet zo belangrijk is. Deze theorie en anderen wekt alleen maar meer aversie op tegen complot-theorieen in t algemeen. 9/11 en daarna stinkt gewoon in zn geheel.quote:Op zondag 11 september 2011 15:39 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dus de familieleden van deze slachtoffers zijn dan acteurs die spelen dat ze iemand hebben verloren?
You do the math!quote:Op zondag 11 september 2011 15:39 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dus de familieleden van deze slachtoffers zijn dan acteurs die spelen dat ze iemand hebben verloren?
Was dat net op tv?quote:Op zondag 11 september 2011 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms hebben de mainstream media het ook weleens bij het goede eind.
Waarom zouden brandweermannen die tijdens een interview vertellen dat ze alle steun krijgen en goede begeleiding daar over liegen?
Heb je wel eens in media of showbizz bezigheden gehad? Ikzelf meermaals en kan je vertellen dat het zelden een weergave is van de gehele realiteit. Men zoekt vaak bronnen en personen die de opzet van het verhaal ondersteunen, en kiest alleen het bronmateriaal uit dat de stelling van de producent ondersteunt. Evenwichtig reporten en bias heet dat.quote:Op zondag 11 september 2011 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms hebben de mainstream media het ook weleens bij het goede eind.
Waarom zouden brandweermannen die tijdens een interview vertellen dat ze alle steun krijgen en goede begeleiding daar over liegen?
Kan toch niet dat het allemaal acteurs zijn?quote:Op zondag 11 september 2011 13:58 schreef WSquater het volgende:
Maar goed, wat is er dan gebeurd op 9/11. Dit is mijn theorie... *kijkt dramatisch*.
Amerika bestaat niet. Amerika is een werelddeel verzonnen door onze overheid. Elke keer als je denkt dat je op het vliegtuig stapt naar de VS, zit je eigenlijk gewoon in een simulator. Amerikanen bestaan niet, alles wordt gesimuleerd en de beelden die je van Amerika ziet... uiteraard met de computer gemaakt.
Op een gegeven moment kreeg onze Europese overheid (het enige werelddeel dat bestaat, Europa) problemen. Wij lieten niet meer zo makkelijk dingen toe. De oplossing: een nep aanslag. Maar waarom zouden ze de echte wereld aanvallen, als ze ook een neppe wereld kunnen aanvallen die niet bestaat? Amerika, ja!
Alles wat je hebt gezien was een simulatie, maar daardoor kreeg de generale Europese overheid wel veel meer macht.
Voor de herdenking begon was er een interview met de zoon van een omgekomen brandweerman, en ik heb al eerder interviews gelezen met overlevende firefighters die heel goed begeleid zijn na de aanslag.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 15:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Symmetrich? De kant waar de brand was ging best een stuk eerder (kan je aan de penthouse zien) dan de rest.
[..]
Om het te laten exploreren heb je een schokgolf nodig ja. Het brand gewoon prima hoorJe kan het als een soort kaars aansteken.
En je gaat toch niet beweren dat gebouw 7 niet symmetrisch ineenzakte zoals dat met controll demo zou gebeuren. Die penthouse bovenin aan één kant ging eerst ja. maar dat zou met typische controlled demo ook zo gaan. Dat is expres zodat de rest van het gebouw symmetrisch kan worden neergehaald.quote:C4 is very stable and insensitive to most physical shocks. C4 cannot be detonated by a gunshot or by dropping it onto a hard surface. It does not explode when set on fire or exposed to microwave radiation. Detonation can only be initiated by a combination of extreme heat and a shockwave, as when a detonator inserted into it is fired.
Waarom niet?quote:Op zondag 11 september 2011 15:47 schreef Loppe het volgende:
[..]
Kan toch niet dat het allemaal acteurs zijn?
ajaquote:Op zondag 11 september 2011 15:51 schreef Gray het volgende:
Waarom niet?
Zeg niet dat het zo is hoor, maar het is zeker geen onmogelijkheid.
Nee, onmogelijk. Zit nu naar de herdenking te kijken en het bestaat niet dat iedereen die daar aanwezig is aan het acteren is.quote:Op zondag 11 september 2011 15:47 schreef Loppe het volgende:
[..]
Kan toch niet dat het allemaal acteurs zijn?
Als je aspecten binnen een complot niet goed kan verklaren kan je het niet afdoen als "niet zo belangrijk" en overgaan tot de orde van de dag. Dat is wel heel makkelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 15:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Of ze geloven echt dat hun zonen, echtegnoten etc zijn omgekomen.. Maar ik vind zelf dat dat deel van 9/11 niet zo belangrijk is. Deze theorie en anderen wekt alleen maar meer aversie op tegen complot-theorieen in t algemeen. 9/11 en daarna stinkt gewoon in zn geheel.
quote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef David Letterman het volgende:
Hij reageerde op die trollpost van Wsquaterquote:Op zondag 11 september 2011 15:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom niet?
Nou, dat lijkt mij wél hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 15:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als je bv kijkt naar het subforum AEX. Daar staren en filosoferen zij zich helemaal scheel op details.. Wel niet dit dat dit gebeurde die zei dit en toen dat zou het weet niet kan middenweg dan maar?quote:Op zondag 11 september 2011 15:54 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Als je aspecten binnen een complot niet goed kan verklaren kan je het niet afdoen als "niet zo belangrijk" en overgaan tot de orde van de dag. Dat is wel heel makkelijk.
Wie zegt dat Ahmadinejad er naast zit? Hij is de volgende die gepakt gaat worden.quote:Op zondag 11 september 2011 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, Iran doet ook weer een duit in het zakje
http://www.nu.nl/buitenland/2612627/11-september-was-smoesje.html
Jij kan je niet voorstellen dat grote groepen acteurs kunnen worden verzameld? Ik moet om een of andere reden denken aan een flashmob, waar 10-1000 mensen doen alsof ze gewoon als burger over straat gaan oid, maar goed, ik hoop dat je m'n punt snapt.quote:
Exacte aantallen weet ik niet, maar ik weet wel dat het een select groepje is geweest. Hooguit een stuk of 50, gok ik.quote:Op zondag 11 september 2011 16:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Jij kan je niet voorstellen dat grote groepen acteurs kunnen worden verzameld? Ik moet om een of andere reden denken aan een flashmob, waar 10-1000 mensen doen alsof ze gewoon als burger over straat gaan oid, maar goed, ik hoop dat je m'n punt snapt.
Ik geloof niet dat alle families acteurs zijn, maar geloof niet dat ze allemaal echt zijn.
Hoeveel familieleden/'familieleden' zijn er eigenlijk geweest in de media? Weet jij dat J0kkebr0k?
Je kan zeggen wat je wil, die man heeft wel lef. Nota bene in New York verkondigen dat 9-11 in scene is gezet.quote:Op zondag 11 september 2011 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, Iran doet ook weer een duit in het zakje
http://www.nu.nl/buitenland/2612627/11-september-was-smoesje.html
ubertrollquote:Op zondag 11 september 2011 16:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, die man heeft wel lef. Nota bene in New York verkondigen dat 9-11 in scene is gezet.
Nee, kan ik me niet voorstellen. Waarom zóuden ze? Wat voor belang zouden deze 'acteurs' er bij hebben om dit nu al 10 jaar vol te houden? Nee, dat wil er niet in bij me.quote:Op zondag 11 september 2011 16:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Jij kan je niet voorstellen dat grote groepen acteurs kunnen worden verzameld? Ik moet om een of andere reden denken aan een flashmob, waar 10-1000 mensen doen alsof ze gewoon als burger over straat gaan oid, maar goed, ik hoop dat je m'n punt snapt.
Ik geloof niet dat alle families acteurs zijn, maar geloof niet dat ze allemaal echt zijn.
Hoeveel familieleden/'familieleden' zijn er eigenlijk geweest in de media? Weet jij dat J0kkebr0k?
Lef? De man is stapelmesjogge met zijn idiote uitspraken over allerlei dingen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, die man heeft wel lef. Nota bene in New York verkondigen dat 9-11 in scene is gezet.
Toch lijkt me het verklaren van de slachtoffers een belangrijk onderdeel van het complot. De mensen staan nu niet voor niks de namen op te lezen.quote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je bv kijkt naar het subforum AEX. Daar staren en filosoferen zij zich helemaal scheel op details.. Wel niet dit dat dit gebeurde die zei dit en toen dat zou het weet niet kan middenweg dan maar?
''The big picture' however. Is dat wij met opzet worden genaaid door Centrale banken in samenwerking met onze eigen overheid. Want wij dragen de schulden. En daar heb je niet superveel details voor nodig. Teveel meningen en nadenken geeft twijvel wat niet nodig is in dezen. En met 9/11 ook. Er zijn genoeg aanwijzingen dat heel 9/11 laat stinken naar rotte vis.
Klopt. Dat valt toch ook gewoon na te gaan?quote:Op zondag 11 september 2011 16:13 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Toch lijkt me het verklaren van de slachtoffers een belangrijk onderdeel van het complot. De mensen staan nu niet voor niks de namen op te lezen.
Hij valt vooralsnog iig geen andere landen aan. Kun je van zijn opponenten niet zeggen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lef? De man is stapelmesjogge met zijn idiote uitspraken over allerlei dingen.
Gevaarlijke zot.
Helemaal mee eens...quote:Op zondag 11 september 2011 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt. Dat valt toch ook gewoon na te gaan?
Hoe duidelijk wil je het hebben?
Als het acteurs zijn, dan zijn ook alle nabestaanden van de namen die nu opgelezen worden acteurs, dat kán toch helemaal niet?
Buiten dat, het is ook erg beledigend en respectloos om zo te praten over slachtoffers van deze aanslag.
Wie zegt dat er van alle slachtoffers nabestaanden naar voren treden? Jij suggereert nu dat er zo'n 6000 tot misschien wel 8000 acteurs betrokken zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als het acteurs zijn, dan zijn ook alle nabestaanden van de namen die nu opgelezen worden acteurs, dat kán toch helemaal niet?
Buiten dat, het is ook erg beledigend en respectloos om zo te praten over slachtoffers van deze aanslag.
Nee, dat suggereer ik helemaal niet. Ik geloof juist NIET dat er acteurs zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie zegt dat er van alle slachtoffers nabestaanden naar voren treden? Jij suggereert nu dat er zo'n 6000 tot misschien wel 8000 acteurs betrokken zijn.
Bedoel je de inval in Irak en de levens die dat-aan beide kanten-gekost heeft?quote:Op zondag 11 september 2011 16:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie zegt dat er van alle slachtoffers nabestaanden naar voren treden? Jij suggereert nu dat er zo'n 6000 tot misschien wel 8000 acteurs betrokken zijn.
Edit: Maak jij je trouwens ook zo druk over de slachtoffers en nabestaanden die als gevolg van deze aanslagen, gevallen zijn?
Mijn punt was meer dat men erg in details verwikkeld kan raken. Er zijn ook theorieen die de vermoedelijke koers zouden aangeven. Bv die van de "new world order" dat in de maak is. Goed "nwo"is geen officiele benaming. Maar het is wel dudielijk dat Bush Sr. ea. openlijk lieten wetenquote:Op zondag 11 september 2011 16:13 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Toch lijkt me het verklaren van de slachtoffers een belangrijk onderdeel van het complot. De mensen staan nu niet voor niks de namen op te lezen.
Ik ben het er ook wel mee eens, maar dat is dus tevens het 'linke'. Stel nu dat ik gelijk heb. Ik bedoel, zie de plannen van Northwoods lagen er gewoon, dus men speelt iig met dergelijke fake terror attacks. Wat zou het betekenen als je het bestaan van de slachtoffers niet ter discussie mag stellen? Dan hebben "ze" een briljant wapen in handen.quote:
Geld, patriottisme, nationalisme, etc. Waarom zou een agent jarenlang undercover gaan? Beantwoord deze vraag en je beantwoordt de jouwe.quote:Op zondag 11 september 2011 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, kan ik me niet voorstellen. Waarom zóuden ze? Wat voor belang zouden deze 'acteurs' er bij hebben om dit nu al 10 jaar vol te houden? Nee, dat wil er niet in bij me.
Als armleuningdetectives van BNW blijft dat voor ons lastig natuurlijk. Maar dat geldt voor beide kanten. Ik denk dan ook niet dat we het antwoord gaan vinden hier, maar dat wil niet zeggen dat we overal zomaar in moeten geloven. Ook niet als we mensen op tv zien huilen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Drogreden.quote:Als het acteurs zijn, dan zijn ook alle nabestaanden van de namen die nu opgelezen worden acteurs, dat kán toch helemaal niet?
Als we het zouden stellen zoals jij de drogreden die je aandraagt wel ja. Dat zou overeenkomstig zijn aan ontkennen van de holocaust.quote:Buiten dat, het is ook erg beledigend en respectloos om zo te praten over slachtoffers van deze aanslag.
Ja duh..quote:Op zondag 11 september 2011 16:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat suggereer ik helemaal niet. Ik geloof juist NIET dat er acteurs zijn.
En afghanistan...quote:Op zondag 11 september 2011 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bedoel je de inval in Irak en de levens die dat-aan beide kanten-gekost heeft?
Wat had Amerika dan moeten doen? Op de rug gaan liggen met de pootjes omhoog?
Dan waren ze laf genoemd.
En ik denk, nee, ik weet het zeker dat ik de draad nu kwijt benquote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja duh..dat snap ik. Jij denkt alleen dat wij denken dat er dus voor de c.a. 3000 victims acteurs zijn ingehuurd. Dat is dus niet wat wij denken
Als bewijs van de aversie tegen dat soort theorieen over acteurs waar ik het eerder over had. Die ikzelf ook helemaal niet aanhang. Het is helemaal niet belangrijk. Het wekt aversie op en dan draaft iedereen af van het totaal-plaatje en wat er gebeurt. namleijk de facistische doelen van deze New world order via chaos en oorlog en onderdrukking. En niet alleen van terroristen die de daden van onze oevrheden zouden goedpraten. Maar ook volk op eigen grond. En dat is zeer evident.quote:Op zondag 11 september 2011 16:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ach, ze weten het zelf nietquote:Op zondag 11 september 2011 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
En ik denk, nee, ik weet het zeker dat ik de draad nu kwijt ben, dus laat ik de discussie over aan de échte 9/11-complotgelovers
Liever laf dan nog meer levens beeindigen via oorlog, aan beide kanten.quote:Op zondag 11 september 2011 16:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bedoel je de inval in Irak en de levens die dat-aan beide kanten-gekost heeft?
Wat had Amerika dan moeten doen? Op de rug gaan liggen met de pootjes omhoog?
Dan waren ze laf genoemd.
Maar de aanslagen van 9/11 hebben daar een grote rol in gespeeld en zullen dan ook moeten worden verklaard binnen het grotere geheel wat jij ziet. Als je het complot rondom 9/11 niet goed kan verklaren en onderbouwen, valt dit ook weg in je theorie.quote:Op zondag 11 september 2011 16:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als bewijs van de aversie tegen dat soort theorieen over acteurs waar ik het eerder over had. Die ikzelf ook helemaal niet aanhang. Het is helemaal niet belangrijk. Het wekt aversie op en dan draaft iedereen af van het totaal-plaatje en wat er gebeurut. De facistische doelen van deze New world order via chaos en onderdrukking. En niet alleen van terorstien maar ook op eigen grond. En dat is zeer evident.
Kijk, je hebt zo'n 3000 namen. Van de overgrote meerderheid van die namen is nog nooit een nabestaande in de media te bespeuren geweest. Indien ik zoiets zou willen faken, dan zou ik een klein percentage van die slachtoffers voorzien van acteurs die optreden als vermeende nabestaanden. Het is overbodig om dit voor alle slachtoffers te doen, gezien het effect al snel zichtbaar is indien je een aantal "nabestaanden" hun woord laat doen en een traan laat wegpinken.quote:Op zondag 11 september 2011 16:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik denk, nee, ik weet het zeker dat ik de draad nu kwijt ben, dus laat ik de discussie over aan de échte 9/11-complotgelovers
about: P.N.A.C.quote:Op zondag 11 september 2011 14:38 schreef Sloeber94 het volgende:
Ik geloof ook niet dat het zomaar een terroristische actie is, en als dat gebouw is neergehaald met explosieven, wie zegt dan dat de overheid die heeft geplaatst of een andere groep? Tevens lijkt het me heel sterk dat niemand door heeft dat ergens explosieven worden geplaatst.
Hoeveel mensen zijn er volgens jou bij het hele gebeuren betrokken geweest? Dan heb ik het over je acteurs, de planners en uitvoerders, etc...quote:Op zondag 11 september 2011 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk, je hebt zo'n 3000 namen. Van de overgrote meerderheid van die name is nog nooit een nabestaande in de media te bespeuren geweest. Indien ik zoiets zou willen faken, dan zou ik een klein percentage van die slachtoffers voorzien van acteurs die optreden als vermeende nabestaanden. Het is overbodig om dit voor alle slachtoffers te doen, gezien het effect al snel zichtbaar is indien je een aantal "nabestaanden" hun woord laat doen en een traan laat wegpinken.
Er zijn een aantal "nabestaanden" die de wereld rond reizen om hun verhaal te doen. Dit verhaal druist in tegen de officiële lezing. Deze mensen claimen namelijk dat er dan wel voorkennis was van de aanslagen, dan wel dat het een false flag operatie van de regering was. Ze verafschuwen Bush in hun sentimentele toespraken.
Waarom zou dit zijn denk je? Ze zouden geen reden hebben om hun verhaal te doen en de publiciteit op te zoeken indien ze achter de officiële lezing zouden staan.
Ze houden op deze manier dus in stand dat er slachtoffers zijn gevallen.
Geen idee. Echt niet. Is me al vaker gevraagd, maar ik kan daar geen antwoord opgeven, want het is gewoon onmogelijk om daar een realistisch antwoord op te geven.quote:Op zondag 11 september 2011 16:41 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zijn er volgens jou bij het hele gebeuren betrokken geweest? Dan heb ik het over je acteurs, de planners en uitvoerders, etc...
Ik heb het ook globaal onderbouwd hoe 9/11 naar mijn idee, een gevolg is en niet de oorzaak van de oorlogen en de chaos die wij nu zien.. En hoe het past binnen het complot van een "new world order" En dat was in een reactie op jou.quote:Op zondag 11 september 2011 16:34 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Maar de aanslagen van 9/11 hebben daar een grote rol in gespeeld en zullen dan ook moeten worden verklaard binnen het grotere geheel wat jij ziet. Als je het complot rondom 9/11 niet goed kan verklaren en onderbouwen, valt dit ook weg in je theorie.
Schenkstroop: Wat denk jij van het vliegtuig dat het Pentagon heeft geraakt? Of het vliegtuig dat bij Shanksville zou zijn neergestort? Heb je daar een mening over?quote:Op zondag 11 september 2011 16:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb het ook globaal onderbouwd hoe 9/11 naar mijn idee, een gevolg is en niet de oorzaak van de oorlogen en de chaos die wij nu zien.. En hoe het past binnen het complot van een "new world order" En dat was in een reactie op jou.
deze: 9/11 #54: Veel vragen, geen antwoorden.
Niet echt nee.quote:Op zondag 11 september 2011 16:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Schenkstroop: Wat denk jij van het vliegtuig dat het Pentagon heeft geraakt? Of het vliegtuig dat bij Shanksville zou zijn neergestord? Heb je daar een mening over?
Ik begrijp wel wat je zegt, wees niet bang. Ben het er alleen niet mee eens. Ik ben van mening dat als men 9/11 als complot ziet, dat ook moet uitleggen en verklaren.quote:Op zondag 11 september 2011 16:45 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik heb het ook globaal onderbouwd hoe 9/11 naar mijn idee, een gevolg is en niet de oorzaak van de oorlogen en de chaos die wij nu zien.. En hoe het past binnen het complot van een "new world order" En dat was in een reactie op jou.
deze: 9/11 #54: Veel vragen, geen antwoorden.
Als ze jou als acteur zouden benaderen om familie van een slachtoffer te faken dan is het zo makkelijk als 1+1=2 om te beseffen dat er dus onschuldige mensen door de USA zijn vermoord. Jij denkt dus echt dat het zo makkelijk is acteurs te vinden die dit op hun geweten kunnen hebbenquote:Op zondag 11 september 2011 16:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen idee. Echt niet. Is me al vaker gevraagd, maar ik kan daar geen antwoord opgeven, want het is gewoon onmogelijk om daar een realistisch antwoord op te geven.
Overigens denk ik niet dat iedere betrokkene exact weet hoe de vork in de steel zit. Er zullen er misschien wel velen zijn die op een need-to-know basis een taak hebben gehad. Don't know.
Sowieso blijft het natuurlijk pure speculatie. Groot bewijs is er namelijk niet. Wel kleine zaken die er op zouden kunnen wijzen.
Maar denk jij dat daar passagiersvliegtuigen zijn gecrasht? Het merendeel van de mensen die denken dat 9/11 een complot was, denken van niet namelijk. Waar zijn dan die passagiers gebleven? Hebben ze die vermoord, ontvoerd, of bestonden ze dan in de eerste plaats niet eens?quote:
Stel nou dat er geen slachtoffers zijn gevallen? Hoe groot zou dan het morele bezwaar zijn? Alweer een heel stuk lager, is het niet?quote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef falling_away het volgende:
[..]
Als ze jou als acteur zouden benaderen om familie van een slachtoffer te faken dan is het zo makkelijk als 1+1=2 om te beseffen dat er dus onschuldige mensen door de USA zijn vermoord. Jij denkt dus echt dat het zo makkelijk is acteurs te vinden die dit op hun geweten kunnen hebben
Toevallig zit ik nu zelf middenin een mediasituatie waarin veel slachtoffers zijn en nog veel meer mensen die er dingen vanaf weten. Ik denk dat de groep mensen die iets dat enigzins interessant is te vertellen hebben boven de honderd ligt. Deze mensen zijn de afgelopen dagen continu gebeld met cameraploegen in de buurt. Toch heeft niemand gesproken met de media. Is het dan zo raar dat er maar een klein clubje van de families van de 3000 slachtoffers met de media spreekt?quote:Op zondag 11 september 2011 16:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk, je hebt zo'n 3000 namen. Van de overgrote meerderheid van die namen is nog nooit een nabestaande in de media te bespeuren geweest. Indien ik zoiets zou willen faken, dan zou ik een klein percentage van die slachtoffers voorzien van acteurs die optreden als vermeende nabestaanden. Het is overbodig om dit voor alle slachtoffers te doen, gezien het effect al snel zichtbaar is indien je een aantal "nabestaanden" hun woord laat doen en een traan laat wegpinken.
Er zijn een aantal "nabestaanden" die de wereld rond reizen om hun verhaal te doen. Dit verhaal druist in tegen de officiële lezing. Deze mensen claimen namelijk dat er dan wel voorkennis was van de aanslagen, dan wel dat het een false flag operatie van de regering was. Ze verafschuwen Bush in hun sentimentele toespraken.
Waarom zou dit zijn denk je? Ze zouden geen reden hebben om hun verhaal te doen en de publiciteit op te zoeken indien ze achter de officiële lezing zouden staan.
Ze houden op deze manier dus in stand dat er slachtoffers zijn gevallen.
Eigenlijk is het pure psychologie.
Een mogelijkheid is om die acteurs aan te nemen met een grote hoeveelheid geld, onder het contract dat bekentenis gelijk staat aan landsverraad, en dat ze hun land een groot plezier doen wanneer ze sentiment weten op te roepen wat 'echte personen' minder goed doen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef falling_away het volgende:
[..]
Als ze jou als acteur zouden benaderen om familie van een slachtoffer te faken dan is het zo makkelijk als 1+1=2 om te beseffen dat er dus onschuldige mensen door de USA zijn vermoord. Jij denkt dus echt dat het zo makkelijk is acteurs te vinden die dit op hun geweten kunnen hebben
Natuurlijk is dat niet raar. Het zou raarder zijn als familieleden van al deze 3000 slachtoffers continu in de publiciteit zouden staan. Dat zou pas te denken geven.quote:Op zondag 11 september 2011 16:57 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Toevallig zit ik nu zelf middenin een mediasituatie waarin veel slachtoffers zijn en nog veel meer mensen die er dingen vanaf weten. Ik denk dat de groep mensen die iets dat enigzins interessant is te vertellen hebben boven de honderd ligt. Deze mensen zijn de afgelopen dagen continu gebeld met cameraploegen in de buurt. Toch heeft niemand gesproken met de media. Is het dan zo raar dat er maar een klein clubje van de families van de 3000 slachtoffers met de media spreekt?
En iedereen houdt zijn of haar mond? Dat kan volgens mij gewoon niet.quote:Op zondag 11 september 2011 16:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Geen idee. Echt niet. Is me al vaker gevraagd, maar ik kan daar geen antwoord opgeven, want het is gewoon onmogelijk om daar een realistisch antwoord op te geven.
Overigens denk ik niet dat iedere betrokkene exact weet hoe de vork in de steel zit. Er zullen er misschien wel velen zijn die op een need-to-know basis een taak hebben gehad. Don't know.
Sowieso blijft het natuurlijk pure speculatie. Groot bewijs is er namelijk niet. Wel kleine zaken die er op zouden kunnen wijzen.
We kunnen blijven theoretiseren en blindstaren op details. Maar het gaat naar mijn mening echt om het grotere plaatje. En die is wat mij betreft duidelijk genoeg. Eat betreft de ongeregeldheden in het MO (Irak, Libie, Iran) is bv. al veel voorspeld. De invallen, de ' regime changes' etcetera.. Zie een filmpje van ene Wesley Clarke. Dat was allemaal geen toeval. En 9/11 is inaar mijn mening een versneller geweest van een groots plan. Een complot voor wereld-heerschappij.quote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar denk jij dat daar passagiersvliegtuigen zijn gecrasht? Het merendeel van de mensen die denken dat 9/11 een complot was, denken van niet namelijk. Waar zijn dan die passagiers gebleven? Hebben ze die vermoord, ontvoerd, of bestonden ze dan in de eerste plaats niet eens?
Dat is een moeilijk vraagstuk. Ik vind dat zelf ook onvoorstelbaar, maar er zijn wel meer complotten waar mogelijk vele mensen bij betrokken zijn, die nog niet uit zijn gelekt, of pas decennia later aan het licht zijn gekomen.quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef David Letterman het volgende:
[..]
En iedereen houdt zijn of haar mond? Dat kan volgens mij gewoon niet.
Dank voor je eerlijke antwoord...quote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is een moeilijk vraagstuk. Ik vind dat zelf ook onvoorstelbaar, maar er zijn wel meer complotten waar mogelijk vele mensen bij betrokken zijn, die nog niet uit zijn gelekt, of pas decennia later aan het licht zijn gekomen.
Ik heb op veel vragen gewoon geen antwoord en ik worstel zelf ook nog met diverse vragen die maken dat ik zo nu en dan twijfel aan de theorie. Het blijft tenslotte een theorie. Ik heb geen keihard bewijs. Veel is ook gebaseerd op onderbuik gevoelens die ik bij bepaalde nabestaanden en ooggetuigen krijg of op gewoonweg de absurditeit in de vele verhalen.
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#ixzz1XepQbmwIquote:@159 Wow, hoe oud ben jij? 8? Denk je serieus dat áls Amerika (of een ander land) iets geheims zou doen waarvan alleen een handvol mensen de gehele waarheid van weet, denk je dan dat als iemand opstapt om de waarheid erover te vertellen ze het hem gewoon laten doen? Dude, jij leeft in een fantasie wereld. Ik raad je aan om weer te spelen met je speelgoedautotjes, dit soort onderwerpen kunnen 8-jarige nog niet aan.
No problem! Bedankt voor jouw nette manier van communiceren.quote:Op zondag 11 september 2011 17:19 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dank voor je eerlijke antwoord...
Heel goede filmpjes dit. Ik was al bekend met de informatie hierin, doordat ik zelf dook in de materie via de officiele media. Alleen van de 'power-down' van de security voor 9-11 had ik nog niet eerder gehoord.quote:Op zondag 11 september 2011 16:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
about: P.N.A.C.
about: NORAD on 9/11
about: Twin-Tower security updates pre 9/11
Bekijk eens bovenstaande filmpjes van elk zo' n 5-10 minuten en je zult vast ook meer gaan afvragen.
Afgezien van de situatie waarbij iedereen het gehele verhaal weet, is er ook nog een situatie voor te stellen waarbij mensen werken op need-to-know-basis. Waarbij iedereen een eigen opdracht krijgt die op zichzelfstaand geen onderdeel lijken te zijn van een groter plan. De linkerarm heeft geen idee van wat de rechter doet. Het brein daarentegen heeft het gehele overzicht, terwijl het gezicht verbaasd of onverschillig reageert.quote:Op zondag 11 september 2011 17:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Hier een reactie op Nujij.nl:
[..]
http://www.nujij.nl/algem(...).lynkx#ixzz1XepQbmwI
Ik snap dit soort insteken best. Maar de schrijver van de comment ontgaat finaal dat het toch best mogelijk is. Kijk bv naar hoe commerciele banken opereren en hoe zij willens en wetens (of gedeeltelijke van de organisatie onwetend) de boel heeft willen naaien voor 'profit'. Het kan wel. En het word voor mij steeds doorzichtiger hoe complotten waar bij velen betrokken zijn in de praktijk zouden kunnen werken.
Onhoud dat complotten aan de orde van de dag zijn. Ik heb bv. in een buurthuis gewerkt en daarbij zaten ik en mijn 10-15 collegas ook regelmatig in een complot opgelegd door de beheerder. Al was het maar om de snickers te verkopen die eigenlijk ver overtijd waren. Niemand die erover zeurt. iedereen die ervanaf weet. En iedereen die het best vind. Nog maar te zwijgen over de naaierij jegens klanten toen ik bij een bedrijf ging werken.. iedereen wist hoe klanten werden uitgekleed en iedereen vond het normaal zonder vragen te stellen. Inclusief mijzelf.
Samenzweringen ten koste van anderen zijn inderdaad héél normaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezien de sterk gecompartimentaliseerde bureaucratie in de VS is het geheel niet ondenkbaar dat verschillende instituten en agencies in onweten kleinere onderdelen van 'het plan' mogelijk hebben gemaakt, zonder dat zij de benodigde informatie kregen, of uberhaupt nodig hadden, om het totaaloverzicht te vergaren.
Om het in het licht te plaatsen van 9-11 is het Able Danger/Able Warrior concept verklarend voor waarom de lijnvliegtuigen niet werden onderschept door gevechtvliegtuigen die 's werelds sterkst beveiligde luchtruim bewaken. Aan de gezagshebbers van dit beveiligingssysteem kan zijn verteld dat deze vliegtuigen onderdeel uitmaakten van een terrorsimulatie. Vandaar ook in de dialoog met NORAD en de piloten over de radio: "Is this a training exercise or real life?"
[ Bericht 49% gewijzigd door Gray op 11-09-2011 18:04:23 ]
Ik had van jou ook geen andere comment verwacht.quote:Op zondag 11 september 2011 19:11 schreef ATuin-hek het volgende:
Dat 'dickhead' argument is wel erg sterk he
Hij schreeuwt je dan ook nogal tegemoed. Denken dat niemand zo'n dickhead is, lijkt me nogal naief.quote:Op zondag 11 september 2011 19:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik had van jou ook geen andere comment verwacht.
Maar dat is niet het puntquote:Op zondag 11 september 2011 19:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hij schreeuwt je dan ook nogal tegemoed. Denken dat niemand zo'n dickhead is, lijkt me nogal naief.
Iemand die de no-plain theorie gelooft en andere er van beschuldigt te zijn doorgedraaid.....?quote:Op zondag 11 september 2011 20:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
@falling_away: Natuurlijk gebeurt dat ook, al dan niet opzettelijk.
Als je tegenwoordig op het Septemberclues forum gaat kijken, dan zie je dat die gasten volledig zijn doorgeslagen. Ik kom daar dan ook niet meer. Ben er wel klaar mee.
A! Dus nu zijn ze al op twee filmpjes de vleugels vergeten... Slordig! En dat bij de grootste oplichting ooit...!quote:
Er lijkt een layer overheen te liggen, getuige de verticale lijn.quote:Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
A! Dus nu zijn ze al op twee filmpjes de vleugels vergeten... Slordig! En dat bij de grootste oplichting ooit...!
Wat een prutsers....
En dat nog wel op beelden die niet live op TV waren en waarvoor ze dus voldoende tijd hadden om ze goed te faken.quote:Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
A! Dus nu zijn ze al op twee filmpjes de vleugels vergeten... Slordig! En dat bij de grootste oplichting ooit...!
Wat een prutsers....
Dit filmpje is duidelijk bewerkt door no-plane fans. Gewoon bullshit om hun claims kracht bij te zetten.quote:Op zondag 11 september 2011 21:06 schreef falling_away het volgende:
[..]
En dat nog wel op beelden die niet live op TV waren en waarvoor ze dus voldoende tijd hadden om ze goed te faken.
qquote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Stel nou dat er geen slachtoffers zijn gevallen? Hoe groot zou dan het morele bezwaar zijn? Alweer een heel stuk lager, is het niet?
Dan zouden ze express een lijn hebben moeten tekenen in de nieuwe laag, dat slaat echt helemaal nergens op :pquote:Op zondag 11 september 2011 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er lijkt een layer overheen te liggen, getuige de verticale lijn.
Zoek jij dan ff het origineel... De maker is David Handschuhquote:Op zondag 11 september 2011 21:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit filmpje is duidelijk bewerkt door no-plane fans. Gewoon bullshit om hun claims kracht bij te zetten.
Jokkie slikt het niet alleen als zoete koek, hij zet er zelfs thee bij en zeurt om het recept.....
Jullie? Nee, alleen een select gezelschap, waaronder onze moderator!!!quote:Op zondag 11 september 2011 21:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Dus jullie willen beweren dat alle filmpjes waarop te zien is dat een vliegtuig het WTC invliegt, nep zijn?
Dat valt mee.quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jullie? Nee, alleen een select gezelschap, waaronder onze moderator!!!
Ja echt. En als je je als mod niet kunt gedragen, dan kun je ook maar beter weggaan.quote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat valt mee.
Maar er zijn dus echt mensen die denken dat er geen vliegtuigen op het WTC gevlogen zijn? Echt?
Heb je het nou over mij?quote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja echt. En als je je als mod niet kunt gedragen, dan kun je ook maar beter weggaan.
Moeten we hier dan allemaal gaan roepen dat er inderdaad geen vliegtuigen waren?quote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja echt. En als je je als mod niet kunt gedragen, dan kun je ook maar beter weggaan.
Goed idee...quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoek jij dan ff het origineel...
Nee hoor, maar trollen is ook niet nodig.quote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Moeten we hier dan allemaal gaan roepen dat er inderdaad geen vliegtuigen waren?
Nee. Een andere mod.quote:
Ik heb met photoshop gewerkt en ik heb met Flash (actionscript) gewerkt ja, daarnaast nog met Maya, 3D studio Max en Zbrush. Maar ik ben het met je eens dat een layer feitelijk onzichtbaar is. Maar kun jij die lijn verklaren en waarom valt de vleugel en de staartvleugel precies vanaf die lijn weg?quote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef oompaloompa het volgende:
maar euhm jokkebrok, een layer toevoegen is gewoon een leeg iets. Hoe kun je een streep interpreteren als het toevoegen van een layer? Heb je wel eens met een programma dat layers gebruikt gewerkt want je trekt daar even een hele vreemde conclusie.
OMG! GATHER THE MOB, LIGHT THE TORCHES, RAISE THE STAKES!!!1!!quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jullie? Nee, alleen een select gezelschap, waaronder onze moderator!!!
Ik hoorde laatst dat er mensen die die in onzichtbare almachtige wezens geloven. OMG!quote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat valt mee.
Maar er zijn dus echt mensen die denken dat er geen vliegtuigen op het WTC gevlogen zijn? Echt?
Inderdaad. Trolls veroorzaken trolling. Kijk mij maar net.quote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee hoor, maar trollen is ook niet nodig.
Nee hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 21:18 schreef Loppe het volgende:
'k Heb denk ik een note gehad voor het niet aanvaarden van de no-plane theorie.
Geen idee maar het lijkt me nogal vreemd om heel erg veel moeite te doen om een lijn toe te voegenquote:Op zondag 11 september 2011 21:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb met photoshop gewerkt en ik heb met Flash (actionscript) gewerkt ja, daarnaast nog met Maya, 3D studio Max en Zbrush. Maar ik ben het met je eens dat een layer feitelijk onzichtbaar is. Maar kun jij die lijn verklaren en waarom valt de vleugel en de staartvleugel precies vanaf die lijn weg?
En die bestaat ook niet echt, badoom tisch!quote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef Gray het volgende:
[..]
OMG! GATHER THE MOB, LIGHT THE TORCHES, RAISE THE STAKES!!!1!!
![]()
[..]
Ik hoorde laatst dat er mensen die die in onzichtbare almachtige wezens geloven. OMG!
[..]
Maar wat moet dan precies als onmogelijk aangetoond worden? Het grote blok waar ik de hele tijd tegenop loop is dat truthers op details blijven discussieren maar nog nooit een andere optie voorstellen.quote:Inderdaad. Trolls veroorzaken trolling. Kijk mij maar net.
Hoe onwaarschijnlijk iets ook lijkt, zo lang niemand mij kan overtuigen dat het onmogelijk is met de huidige stand van techniek, gepaard met de omstandigheden bij een gebeurtenis als 9-11, zie ik het als een mogelijkheid. Geen waarheid, maar mogelijkheid.
[..]
Nee hoor.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat er mensen die die in onzichtbare almachtige wezens geloven. OMG!
Nou ja, het zal ook niet opzettelijk gedaan zijn. Slordigheid wellicht? Theoretisch zouden het 2 layers van ongeveer dezelfde beelden kunnen zijn, maar door kleurverschil treedt de lijn op.. dunno.quote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Geen idee maar het lijkt me nogal vreemd om heel erg veel moeite te doen om een lijn toe te voegen
In films hangen er ook weleens gigantische ruimteschepen boven steden.quote:Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Kom op, ik moet toegeven dat ik sommige argumenten voor een 'inside job' erg krachtig vind. Zelf ben ik er ook nog niet over uit en ik denk dat we er nooit uit gaan komen, want dit mag absoluut niet uitlekken. Als het uitlekt heeft Amerika een heel groot probleem.
Maar er zijn zoveel filmpjes beschikbaar van vliegtuigen die het WTC invliegen, dat kan gewoon niet allemaal nep zijn. Dat argument is gewoon slecht imo.
Er zijn duizenden zombiefilms gemaakt. Geloof je nu in zombies? Niet echt een sterk argument, denk je niet?quote:Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Kom op, ik moet toegeven dat ik sommige argumenten voor een 'inside job' erg krachtig vind. Zelf ben ik er ook nog niet over uit en ik denk dat we er nooit uit gaan komen, want dit mag absoluut niet uitlekken. Als het uitlekt heeft Amerika een heel groot probleem.
Maar er zijn zoveel filmpjes beschikbaar van vliegtuigen die het WTC invliegen, dat kan gewoon niet allemaal nep zijn. Dat argument is gewoon slecht imo.
Er waren iig duizenden mensen die op dat moment naar de gebouwen aan het staren waren in NY, waarvan iig een flink deel wel een vliegtuig gezien moet hebben. Om te geloven dat die allemaal niks gezien hebben (behalve een explosie) en later vanwege de media maar het vliegtuig verhaaltje zijn gaan geloven is wel heel erg ver gezocht.quote:Op zondag 11 september 2011 21:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Er zijn duizenden zombiefilms gemaakt. Geloof je nu in zombies? Niet echt een sterk argument, denk je niet?
Acteursquote:Op zondag 11 september 2011 21:52 schreef falling_away het volgende:
[..]
Er waren iig duizenden mensen die op dat moment naar de gebouwen aan het staren waren in NY, waarvan iig een flink deel wel een vliegtuig gezien moet hebben. Om te geloven dat die allemaal niks gezien hebben (behalve een explosie) en later vanwege de media maar het vliegtuig verhaaltje zijn gaan geloven is wel heel erg ver gezocht.
Tenzij heel New York meedoet aan het complot.quote:Op zondag 11 september 2011 21:52 schreef falling_away het volgende:
[..]
Er waren iig duizenden mensen die op dat moment naar de gebouwen aan het staren waren in NY, waarvan iig een flink deel wel een vliegtuig gezien moet hebben. Om te geloven dat die allemaal niks gezien hebben (behalve een explosie) en later vanwege de media maar het vliegtuig verhaaltje zijn gaan geloven is wel heel erg ver gezocht.
Ja precies want als je dus in de No-plane theorie gelooft heb je niet alleen het probleem dat de getuigen die je WEL gehoord hebt allemaal acteurs moeten zijn, ook betekent het dat alle mensen die naar de 2de toren keken en alleen een ontploffing hebben gezien niet naar voren zijn getreden met hun verhaal.quote:Op zondag 11 september 2011 21:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Edit: oh je hebt het niet over de ooggetuigen die aan het woord zijn geweest
Verplaats je eens in de schoenen van iemand die voor het WTC gebouw staat waar het tweede vliegtuig in vliegt: je staat in een straat van circa 50 meter breed, omringd door wolkenkrabbers, in shock van de gebeurtenis. Je kijkt omhoog en over je heen geraasd komt een object met honderden kilometers per uur op een hoogte van circa 300 meter. Hoe zeker kan jij zijn dat in die 50 meter met honderden kilometers per uur, terwijl je in shock bent, dat het een lijnvliegtuig van het type Boeing 767-200 was dat de toren in vloog. Dat het niet een ander soort vliegtuig is, of zelfs een type drone dat je niet kent?quote:Op zondag 11 september 2011 21:52 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik had het dan ook vooral over de no-plane theorie aanhangers.quote:Op zondag 11 september 2011 22:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Verplaats je eens in de schoenen van iemand die voor het WTC gebouw staat waar het tweede vliegtuig in vliegt: je staat in een straat van circa 50 meter breed, omringd door wolkenkrabbers, in shock van de gebeurtenis. Je kijkt omhoog en over je heen geraasd komt een object met honderden kilometers per uur op een hoogte van circa 300 meter. Hoe zeker kan jij zijn dat in die 50 meter met honderden kilometers per uur, terwijl je in shock bent, dat het een lijnvliegtuig van het type Boeing 767-200 was dat de toren in vloog. Dat het niet een ander soort vliegtuig is, of zelfs een type drone dat je niet kent?
Ik zou sterk aan mijn eigen observatie twijfelen, en ook anderen daarin wantrouwen.
Precies... en kijk dan eens hoe de journalisten op je inpraten dat het toch echt wel een vliegtuig was:quote:Op zondag 11 september 2011 22:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Verplaats je eens in de schoenen van iemand die voor het WTC gebouw staat waar het tweede vliegtuig in vliegt: je staat in een straat van circa 50 meter breed, omringd door wolkenkrabbers, in shock van de gebeurtenis. Je kijkt omhoog en over je heen geraasd komt een object met honderden kilometers per uur op een hoogte van circa 300 meter. Hoe zeker kan jij zijn dat in die 50 meter met honderden kilometers per uur, terwijl je in shock bent, dat het een lijnvliegtuig van het type Boeing 767-200 was dat de toren in vloog. Dat het niet een ander soort vliegtuig is, of zelfs een type drone dat je niet kent?
Ik zou sterk aan mijn eigen observatie twijfelen, en ook anderen daarin wantrouwen.
arrogantie?quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef falling_away het volgende:
Ik vind het ook erg onaannemelijk om te geloven dat dit hele verhaal opgezet is door een groep mensen die het uitgangspunt hebben dat alle aanwezigen het niet zou opvallen dat het niet echt een Boeing is dat zich in de toren boort.
Maar vanuit welke kant keek deze getuige naar het voorval?quote:Op zondag 11 september 2011 22:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Precies... en kijk dan eens hoe de journalisten op je inpraten dat het toch echt wel een vliegtuig was:
Nee, dat wil ik niet beweren. Ik kan niet geloven dat al deze mensen acteurs zijn. Kán eenvoudigweg niet.quote:Op zondag 11 september 2011 21:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Dus jullie willen beweren dat alle filmpjes waarop te zien is dat een vliegtuig het WTC invliegt, nep zijn?
Misschien dat we de definitie van drone zouden moeten bekijken:quote:Op zondag 11 september 2011 22:03 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik had het dan ook vooral over de no-plane theorie aanhangers.
Overigens zou ik flink in shock zijn maar als je naar die torens aan het staren bent zou je het verschil tussen een vliegtuig en bijv. een ander type drone wel zien.
Ik vind het ook erg onaannemelijk om te geloven dat dit hele verhaal opgezet is door een groep mensen die het uitgangspunt hebben dat alle aanwezigen het niet zou opvallen dat het niet echt een Boeing is die zich in de toren boort.
Hier zie je ook een foto staan van al wat grotere varianten:quote:Target drone
From Wikipedia, the free encyclopedia
A target drone is an unmanned, remote controlled aerial vehicle, usually used in the training of anti-aircraft crews[1].
In their simplest form, target drones often resemble radio controlled model aircraft. More modern drones may use countermeasures, radar, and similar systems to mimic real aircraft[2].
More advanced drones are made from large, old anti-ship missiles which had their warheads removed.
Obsolete jet and propeller-powered aircraft (such as the Fairey Firefly, Gloster Meteor and de Havilland Sea Vixen used at RAE Llanbedr between the 1950s and 1990s) have also been modified into remote controlled drones, but such modifications are costly.
http://en.wikipedia.org/wiki/Unmanned_aerial_vehicle
Nu je geen mod meer bent heb je ineens moeite hiermee?quote:Op zondag 11 september 2011 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
Plus het beledigen van de mensen die omgekomen zijn, want ik vind het beledigend dat er over vicsims gesproken wordt. Dat is nogal wat voor de nabestaanden om te lezen.
Punt is dat je niet al die mensen ziet, slechts zij die geinterviewed zijn. Dat is een handjevol mensen. Plus dat daarbij ook mensen zich uitspreken die stellen geen vliegtuigen te hebben gezien, zoals in het filmfragment dat j0kkebr0k net plaatste. (overigens vond ik die overlay met dat vliegtuig aan het einde weinig overtuigend)quote:Op zondag 11 september 2011 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet beweren. Ik kan niet geloven dat al deze mensen acteurs zijn. Kán eenvoudigweg niet.
Natuurlijk zijn er een paar dingen waar ik vraagtekens bij heb, maar ja, dat lijkt me logisch.
Begrijp ook nog steeds niet waarom men zo vreselijk zoekt naar het tegenovergestelde bewijs, waar komt dat toch vandaan?
Is het zo moeilijk te accepteren dat het gegaan is zoals we allemaal hebben kunnen zien en constateren dat het gegaan is?
Waarom die drang om het tegenovergestelde te bewijzen en Amerika te beschuldigen van een grote scam? Plus het beledigen van de mensen die omgekomen zijn, want ik vind het beledigend dat er over vicsims gesproken wordt. Dat is nogal wat voor de nabestaanden om te lezen.
Lol heb je die foto zelf wel eens bekeken?quote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Misschien dat we de definitie van drone zouden moeten bekijken:
[..]
Hier zie je ook een foto staan van al wat grotere varianten:
[ afbeelding ]
Is een groot militair vliegtuig dat betere wendbaarheid heeft dan een lijnvliegtuig niet mogelijk? Ik denk van wel. Echter, die zouden op film prima te identificeren moeten zijn, dus heb je (live) trucage nodig, ervan uitgaande dat het MIHOP/LIHOP betreft. Die trucage kan door sommigen worden opgevat dat er iets in de film gemonteerd is dat er niet was, ipv iets dat in de film gemonteerd was over iets heen. Die mensen komen uit op een no-plane theorie zoals die bekend is.
Maar ik noem een onbemand vliegtuig geladen met explosieven geen vliegtuig, maar een drone of missile, waarmee ik dus een onderscheid aanbreng in de meest bekende opvatting van de no-plane theory ten opzichte van een no-plane-but-drone/missile-theory.
Huh?quote:Op zondag 11 september 2011 22:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nu je geen mod meer bent heb je ineens moeite hiermee?
Op dat film fragment van jokkebrok was mijn reactie dan ook:quote:Op zondag 11 september 2011 22:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Punt is dat je niet al die mensen ziet, slechts zij die geinterviewed zijn. Dat is een handjevol mensen. Plus dat daarbij ook mensen zich uitspreken die stellen geen vliegtuigen te hebben gezien, zoals in het filmfragment dat j0kkebr0k net plaatste. (overigens vond ik die overlay met dat vliegtuig aan het einde weinig overtuigend)
Aannames. Meer nietquote:Op zondag 11 september 2011 22:09 schreef falling_away het volgende:
[..]
Maar vanuit welke kant keek deze getuige naar het voorval?
Als je de toren op het moment van impact alleen van de achterkant ziet, en dus niet het vliegtuig zelf hebt gezien kan ik me deze reactie voorstellen. Echter zullen heel veel mensen wel het vliegtuig hebben gezien, vooral vanuit de richting battery park (als ik het goed heb)
quote:The IAI Eitan (איתן – "steadfast"), also known as Heron TP, is a reconnaissance Unmanned aerial vehicle (UAV) developed in Israel in the early 21st century by the Malat division of Israel Aerospace Industries.[2] The aircraft is a newer version of the IAI Heron. It has a wingspan of 26 m (86 feet) making it the largest UAV in the world.[3]
Het was geen aanval hoor. Ik vroeg het me alleen af omdat ik me niet kan herinneren dat je je eerder zo bezwaarlijk hebt uitgesproken over deze theoriequote:Op zondag 11 september 2011 22:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huh?
Ik heb al die tijd alles bijgelezen en zelf ook mijn kanttekeningen gehad bij wat er gebeurd is.
Ook wel getwijfeld over de toedracht. Iets wat ik hier toen ook heb opgeschreven.
Dat heeft niets te maken met het wel of niet mod zijn, maar te maken met hoe ik denk dat het in elkaar steekt.
Vandaag zag ik de herdenking en het oplezen van de namen en ik moet zeggen, dat raakte me en maakte diepe indruk op me. Toen dacht ik: dit kán gewoon niet geacteerd worden, dit is echt.
Vandaar dat ik misschien wat emotioneel reageer op vicsims, omdat ik het verdriet van die nabestaanden zag.
Maar euhm Gray, wat is die illustere mogelijkheid die niet ontkracht kan worden waar je het over hebt?quote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Hoe onwaarschijnlijk iets ook lijkt, zo lang niemand mij kan overtuigen dat het onmogelijk is met de huidige stand van techniek, gepaard met de omstandigheden bij een gebeurtenis als 9-11, zie ik het als een mogelijkheid. Geen waarheid, maar mogelijkheid.
[..]
Dat is het net, het is mss te makkelijk. Ik zie een oorlogszuchtige, technologisch vergeëvolueerde staat hier eigenlijk wel toe in staat.quote:Op zondag 11 september 2011 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, dat wil ik niet beweren. Ik kan niet geloven dat al deze mensen acteurs zijn. Kán eenvoudigweg niet.
Natuurlijk zijn er een paar dingen waar ik vraagtekens bij heb, maar ja, dat lijkt me logisch.
Begrijp ook nog steeds niet waarom men zo vreselijk zoekt naar het tegenovergestelde bewijs, waar komt dat toch vandaan?
Is het zo moeilijk te accepteren dat het gegaan is zoals we allemaal hebben kunnen zien en constateren dat het gegaan is?
Waarom die drang om het tegenovergestelde te bewijzen en Amerika te beschuldigen van een grote scam? Plus het beledigen van de mensen die omgekomen zijn, want ik vind het beledigend dat er over vicsims gesproken wordt. Dat is nogal wat voor de nabestaanden om te lezen.
Ik heb het altijd geprobeerd het zo objectief mogelijk te bekijken, en bij sommige foto's die jij plaatste dacht ik: verrek, dat klópt niet! Dus ik heb en had zeker twijfels, die ik dan ook uitgesproken heb at that time.quote:Op zondag 11 september 2011 22:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het was geen aanval hoor. Ik vroeg het me alleen af omdat ik me niet kan herinneren dat je je eerder zo bezwaarlijk hebt uitgesproken over deze theorie
De 9/11 media barrage van afgelopen week doet zijn werk weer goed, zo te merkenquote:Op zondag 11 september 2011 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het altijd geprobeerd het zo objectief mogelijk te bekijken, en bij sommige foto's die jij plaatste dacht ik: verrek, dat klópt niet! Dus ik heb en had zeker twijfels, die ik dan ook uitgesproken heb at that time.
Op dit moment weet ik het gewoon even niet, dus hou ik me maar vast aan de officiele versie. Zeker na vandaag.
Ik weet het gewoon niet.
dat valt mij ook op, ik kijk nu sbs6 en ik zie alleen maar stof, de gebouwen zijn tot stof gereduceerd!quote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De 9/11 media barrage van afgelopen week doet zijn werk weer goed, zo te merken![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 22:33 schreef Knevelt het volgende:
Ben ik de enige die nu naar George W. Bush: The 9/11 Interview aan het kijken is op National Geographic en een nieuwe aanwijzing voor het complot ziet?
Bush zegt daar dat hij op een gegeven moment met een auto met 160km/u van het vliegtuig werd weggereden en toen tegen de bestuurder zei: 'Rustig maar, de Al Qaida zit niet hier.' Even later zegt hij in het interview dat pas later in een andere bunker Al Qaida als mogelijke dader ter sprake kwam.Wtf.
Dat er geen (lijn)vliegtuigen gebruikt zouden zijn natuurlijk!quote:Op zondag 11 september 2011 22:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Maar euhm Gray, wat is die illustere mogelijkheid die niet ontkracht kan worden waar je het over hebt?
Ja maar wat is het verhaal dan?quote:Op zondag 11 september 2011 22:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat er geen (lijn)vliegtuigen gebruikt zouden zijn natuurlijk!
Dat het officiele bewijsmateriaal (beeld/audio) waarop NIST zijn officiele verklaring heeft gebaseerd niet kloppend blijkt uit eenvoudige analysen en daardoor de ruimte ontstaat voor een theorie als de no-plane theorie. Het bij voorbaat verwijzen omdat de beelden uit de media anders zeggen is in mijn ogen niet veel anders dan blind geloof.quote:Op zondag 11 september 2011 22:39 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar wat is het verhaal dan?
Dat ziet er inderdaad als een vliegtuig uit, maar het is wederom een klein ding: Length 14 ft (4.72 m)quote:Op zondag 11 september 2011 22:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
@Gray: of het was een JASSM. Geen drone, maar een raket en dan vermomd als American Airlines toestel
[ afbeelding ]
Bovenstaande plaatje is uiteraard fake, maar zo ziet een JASSM er uit:
[ afbeelding ]
Hier nog even op terugkomend:quote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Net in de docu 102 minutes...
Een vent die het gebeuren op grote schermen in New York aan het gadeslaan is. Zegt ie iets van: "This Bin Laden must die. We should kill those Arabs".
Hoe kon hij dat nou weten?
Tja , dat zal dan wel.quote:Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De 9/11 media barrage van afgelopen week doet zijn werk weer goed, zo te merken![]()
Die arme Arabier die naast hem staat.quote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hier nog even op terugkomend:
Hier is de beste man te zien, vanaf 02:05
Heel begrijpelijk hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja , dat zal dan wel.
Ben nu gewoon in het ongewisse.
Moet je die hele scene met die naar boven starende mensen eens checken.. Écht slecht.quote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Die arme Arabier die naast hem staat.![]()
Die ouwe italiaan die zegt dat ze "die beesten moeten elimineren." Hypocrite much?
[..]
Heel begrijpelijk hoor.![]()
Ach joh.. hebben we allemaal wel eens. Uiteindelijk maakt het ook niet veel uit waar je in gelooft.quote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja , dat zal dan wel.
Ja maar je zegt dat je dingen in overweging neemt die nog niet aangetoond fout zijn. Wat is dan datgene dat je in overweging neemt? Ik zie iets met drones en explosieven?quote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat het officiele bewijsmateriaal (beeld/audio) waarop NIST zijn officiele verklaring heeft gebaseerd niet kloppend blijkt uit eenvoudige analysen en daardoor de ruimte ontstaat voor een theorie als de no-plane theorie. Het bij voorbaat verwijzen omdat de beelden uit de media anders zeggen is in mijn ogen niet veel anders dan blind geloof.
[..]
Dat ziet er inderdaad als een vliegtuig uit, maar het is wederom een klein ding: Length 14 ft (4.72 m)
10 jaar later en je weet het nog niet,lolquote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tja , dat zal dan wel.
Dat weet ik nog zo zeker niet.quote:Op zondag 11 september 2011 22:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach joh.. hebben we allemaal wel eens. Uiteindelijk maakt het ook niet veel uit waar je in gelooft.
Dat is natuurlijk niet zo vreemd als je zoveel tegenstrijdige informatie krijgt. Lijkt mij.quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
10 jaar later en je weet het nog niet,lol
Het wordt juist duidelijker,maar ik kan mij voorstellen dat je geen 2 uur durende docu's/film wilt kijken.quote:Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet zo vreemd als je zoveel tegenstrijdige informatie krijgt. Lijkt mij.
Het is idd 10 jaar later en het lijkt wel steeds ingewikkelder te worden.
quote:Israëllobby verantwoordelijk voor de aanslag op het WTC
De Israëllobby is verantwoordelijk voor de aanslag op het WTC en de oorlog tegen terrorisme. Tot deze harde conclusie komen Stephen Walt en John Mearsheimer, beide Amerikaanse professoren in buitenlandse zaken en politieke wetenschappen aan de universiteiten van Harvard en Chicago, in hun nieuwe boek 'De Israëllobby en Amerikaanse buitenlandse zaken'.
Walt en Mearsheimer: "Onder druk van de lobby zetten de Amerikaanse leiders de Israëlische belangen in het Midden-Oosten op de eerste plaats. Zelfs als dat ten koste gaat van de Amerikaanse belangen. Niet alleen sturen de Amerikanen geld en wapens richting Israël, maar ze knijpen ook een oogje dicht wanneer het land acties onderneemt tegen omringende staten. Vorig jaar, toen Israël Libanon binnenviel, bleef het erg stil in Washington. Iedereen wist dat het aanvalsplan van Israël faliekant zou mislukken. En toch bleven de VS het plan steunen. Ze stuurden zelfs wapens."
Volgens de auteurs is het gedaande onderzoek van het boek het zoveelste bewijs dat de Israëllobby de Amerikaanse regering in zijn zak heeft: "Je kunt nu zelfs zeggen dat de lobby is doorgedrongen tot het Witte Huis. De meeste neo-conservatieve adviseurs van president Bush zijn betrokken bij pro-Israëlische organisaties. En het is bekend dat de neoconservatieven besloten Irak binnen te vallen."
De twee professoren redeneren in hun boek vanuit één oorzaak: alle problemen in het Midden-Oosten zijn te danken aan de lobby. Zonder die druk was Amerika nooit verdronken in dat Iraakse moeras. Zij willen dan ook een brede discussie over de rol van Israël op gang brengen. Walt en Mearsheimer wordt al langer het vuur aan de schenen gelegd door beschuldigingen van antisemitisme wegens eerdere kritische artikelen en uitspraken over de Israëlische invloed.
http://frontpage.fok.nl/nieuws/84529
Daar doel ik inderdaad op. Overigens wijs ik ook niet alles van het officiele verhaal van de hand, al moet ik bekennen dat het mij niet langer overtuigt na me te hebben ingelezen in verschillende delen van de NIST-reports. Daarbij opgeteld is er in de officiele media ook veel materiaal te vinden dat het officiele verhaal tegenspreekt, met name bij CNN, BBC en de corporate media.quote:Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja maar je zegt dat je dingen in overweging neemt die nog niet aangetoond fout zijn. Wat is dan datgene dat je in overweging neemt? Ik zie iets met drones en explosieven?
9/11 slip upsquote:Op zondag 11 september 2011 23:05 schreef Gray het volgende:
[..]
Daar doel ik inderdaad op. Overigens wijs ik ook niet alles van het officiele verhaal van de hand, al moet ik bekennen dat het mij niet langer overtuigt na me te hebben ingelezen in verschillende delen van de NIST-reports. Daarbij opgeteld is er in de officiele media ook veel materiaal te vinden dat het officiele verhaal tegenspreekt, met name bij CNN, BBC en de corporate media.
Hier is even snel een voorbeeldje via youtube:
Ondersteund door een artikel op CNN.com dat verder ingaat op deze fout:
http://articles.cnn.com/2(...)enter?_s=PM:POLITICS
Hier nog een uitgebreid stuk van Wikipedia over (lijn)vliegtuigen als missiles.quote:"I don't think anybody could have predicted that they would try to use an airplane as a missile, a hijacked airplane as a missile," said national security adviser Condoleeza Rice on May 16, 2002.
http://www.cbsnews.com/st(...)ews/main589137.shtml
Dat is slechts het begin van je journey down the rabbit holequote:Op zondag 11 september 2011 23:10 schreef Xan21 het volgende:
Vergeet de beelden en nonsense over trucage etc...
Dit verklaart al genoeg:
http://www.scholarsfor911truth.org/ArticlesWTCBombing.html
Jokkie, hoeveel echte doden en vicsims schat jij in? 2000 echt en 1000 vicsims ofzo?quote:Op zondag 11 september 2011 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. ik zie je hier voor het eerst, dus vandaar
Ik moet me hierbij beroepen op uitspraken van US Officials en andere geinterviewden. Het zal niet onbekend zijn voor je dat Washington DC een sterk beveiligd luchtruim had, zelfs al voor 2001. Eens kijken of ik daar meer over kan vinden.quote:Op zondag 11 september 2011 21:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
@Gray: Heb jij bewijs voor je claim dat het amerikaanse luchtruim het zwaarst beveiligd is van de hele wereld, of gebruik je die retoriek alleen om je verder nogal zwakke theorie kracht bij te zetten?
Is de zuster sector van:quote:The Western Air Defense Sector (EADS) red. air sovereignty and executes counter-air operations over the eastern United States. Directs the employment of 178 sensors, 8 fighter alert locations, AWACS aircraft, a Battle Control Center (BCC), and joint air defense artillery assets to defend one million square miles, 16 major cities, and adjacent seas. Supports NORAD's Integrated Tactical Warning and Attack Assessment, NORTHCOM Homeland Defense Mission. It works closely with other federal agencies including the Federal Aviation Administration (FAA), Secret Service and U.S. Customs Service as well as its sister military services the U.S. Navy, U.S. Army and U.S. Coast Guard.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eastern_Air_Defense_Sector
En ook nog:quote:The Western Air Defense Sector (WADS) is a United States Air Force unit and a component of the Washington Air National Guard. It is stationed at McChord Field, Washington
It operates a Sector Operations Control Center (SOCC) at McChord AFB, as part of the Joint Surveillance System (JSS) which had replaced SAGE in 1983. This system enjoins state-of-the-art air defense systems and cutting-edge computer technology to significantly increase surveillance and identification capabilities, and better protect the nation's airways from intrusion and attack. It relies on digitized radar inputs from Air Route Surveillance Radar (ARSR) sites jointly operated by the Federal Aviation Administration and the Air Force, and tethered aerostat radar balloons. It is fully integrated with the E-3A Airborne early warning and control (AEW&C) system and the Joint Surveillance Target Attack Radar System (E-8 Joint STARS).
The SOCC employs 27 NORAD contingency suites, and 31 Battle Control System-Fixed (BCS-F) displays. A next-generation air sovereignty system, BCS-F fuses data from airborne, ground and naval elements and civil air traffic sensors into an integrated air picture. This allows commanders to surveil and monitor the airspace above, beyond and within U.S. and Canadian borders, providing a major component for homeland defense.
http://en.wikipedia.org/wiki/Western_Air_Defense_Sector
Stelt dit je tevreden, of kan ik beter stellen dat ik me geen grotere airforce en luchtafweersysteem kan voorstellen dan die van de VS?quote:The Washington Air National Guard is the air force militia of the U.S. state of Washington. It is, along with the Washington Army National Guard, an element of the Washington National Guard. It is considered a part of the United States Air Force, as well as of the state.
http://en.wikipedia.org/wiki/Washington_Air_National_Guard
Weet ik veul... als ik wat roep, dan is het aantal feitelijk nergens op gebaseerd. Ergens tussen 0 en uh... het officiële dodental, wat ook een nogal vaag getal is. Vandaag hoorde ik dat het er 2983 zijn, maar lees overal andere getallen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Jokkie, hoeveel echte doden en vicsims schat jij in? 2000 echt en 1000 vicsims ofzo?
Doe het net als Rutte; bijna 3000:quote:Op zondag 11 september 2011 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Weet ik veul... als ik wat roep, dan is het aantal feitelijk nergens op gebaseerd. Ergens tussen 0 en uh... het officiële dodental, wat ook een nogal vaag getal is. Vandaag hoorde ik dat het er 2983 zijn, maar lees overal andere getallen.
Rutte is heel betrouwbaar wanneer het om grote getallen gaat.quote:''Vandaag denken we terug aan die zwarte dag toen het ondenkbare gebeurde. Toen bijna 3000 mensen uit meer dan 90 landen hun leven verloren in een serie laffe terroristische aanslagen'', aldus Rutte.
http://www.nu.nl/herdenki(...)van-hele-wereld.html
Tja, waarom zegt ie ook niet gewoon 2983, 2977 of 3021?quote:Op maandag 12 september 2011 00:17 schreef Gray het volgende:
[..]
Doe het net als Rutte; bijna 3000:
[..]
Rutte is heel betrouwbaar wanneer het om grote getallen gaat.
quote:An unjust peace is better than a just war.
-Marcus Tullius Cicero
quote:Every gun that is made, every warship launched, every rocket fired, signifies in the final sense a theft from those who hunger and are not fed, those who are cold and are not clothed.
-Dwight D. Eisenhower
quote:I'm fed up to the ears with old men dreaming up wars for young men to die in.
-George McGovern
quote:It has too often been too easy for rulers and governments to incite man to war.
-Lester B. Pearson
quote:It is forbidden to kill; therefore all murderers are punished unless they kill in large numbers and to the sound of trumpets.
-Voltaire
Et ceteraquote:Never think that war, no matter how necessary, nor how justified, is not a crime.
-Ernest Hemingway
Ja, en waar er twee vechten hebben er twee schuld.quote:Op maandag 12 september 2011 00:29 schreef Killaht het volgende:
De waarheid ligt ergens in het midden.
Hun onmetelijke wijsheid straalt ook wel een beetje op jou af.quote:Op maandag 12 september 2011 00:37 schreef Gray het volgende:
Toch vind ik het nog steeds jammer dat de doden in de nasleep van de War On Terror niet worden meegerekend. Dan hebben we het al snel over tienduizenden, zo niet honderdduizenden.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Et cetera
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Moeten we hier dan allemaal gaan roepen dat er inderdaad geen vliegtuigen waren?
man, man.. niet zo kort door de bocht; manipulatie van de filmbeelden is in ieder geval allang aangetoond in BNW.quote:Op zondag 11 september 2011 21:11 schreef Beaudelaire het volgende:
quote:Op maandag 12 september 2011 01:38 schreef battlepigeon het volgende:
Het is goed mogelijk dat het paspoort weg is geblazen terwijl de blackbox zelf in het gebouw vloog en vervolgens is verwoest. Die dingen zijn gemaakt om een crash te overleven, geen vuurzee + tonnen beton en staal wat er op neer stort
Mensen doen alles voor geld. Hun moeder, kinderen, vrouw,oma en weet ik veel op eBay. Dus ja. Mensen doen dat.quote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dat hoeft dus niet. De kracht van televisie en herhaling is voldoende om de echte ooggetuigen te overrulen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:53 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Tenzij heel New York meedoet aan het complot.
Wellicht heeft een kaper zijn paspoort vlak voor de crash uit het cockpit raampje gegooid? Wellicht om de wereld te laten zien wie hij was.quote:Op maandag 12 september 2011 01:33 schreef Terecht het volgende:
Waarop zij zullen antwoorden dat een papieren vodje als een paspoort vrijwel ongeschonden de crash zou hebben overleefd terwijl de black boxes die er op ontworpen waren een crash te doorstaan als sneeuw voor de zon zijn verdwenen. Jaja. Beter hadden ze die black boxes van papier gemaakt!
Ik denk dat hij lijdt aan ziekelijke achterdocht. Precies het verschijnsel dat zichtbaar is in onderstaand bericht:quote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een vent die het gebeuren op grote schermen in New York aan het gadeslaan is. Zegt ie iets van: "This Bin Laden must die. We should kill those Arabs".
Waarschijnlijk was-i ook een racist, net als de schrijver van onderstaand bericht:quote:Op zondag 11 september 2011 00:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je liegt en dat ga ik ook nog wel bewijzen.
Jullie hebben dus nogal wat gemeen. Zoek uit of-i werkelijk bestaat en ga hem de hand drukken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Inderdaad. Tel daarbij op dat dergelijke vlieguigen niet gebouwd zijn om op dergelijke snelheden op zee niveau te vliegen. En dat door Arabieren die de handleiding van een Boeing nog even moesten doornemen die ochtend.
Dat is dus een aanname. Het gaat hier om New York, een miljoenenstad tijdens de ochtenspits.quote:Op maandag 12 september 2011 07:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat hoeft dus niet. De kracht van televisie en herhaling is voldoende om de echte ooggetuigen te overrulen.
Nee is geen aanname. TV is een indoctrinatiewapen.quote:
Jij neemt aan dat het zo gebruikt is, of niet dan.quote:Op maandag 12 september 2011 12:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee is geen aanname. TV is een indoctrinatiewapen.
Alsof er ooit zo'n onafhankelijke instantie zou kunnen bestaan volgens truthers... En in feite is die onafhankelijke instantie er al, nl de journalistiek. Als je niets van 9/11 zou weten (zoals 92% van de bevolking in Kandahar!), en je gaat alle overheidsbronnen uit de weg, dan kun je via journalistieke lectuur en documentaires een heel aardig beeld krijgen van de oorzaken, de aanloop, het verloop en de gevolgen van de aanslagen. Ik heb meer over 9/11 geleerd via zulke bronnen dan wat er via officiele kanalen naar buiten is gekomen. Voor truthers lijkt zulke informatievoorziening niet te bestaan, in hun wereldje is het slechts de overheid die het verhaal aanlevert. Zo gaat het alleen maar om NIST terwijl er vanuit de hele wereld talloze academische onderzoeken zijn gedaan. Het gaat enkel om de 9/11 commissie terwijl talrijke journalisten zelf Osama bin Laden en andere al-Qaida topstukken hebben ontmoet, zelf met nabestaanden hebben gesproken, met de hulpverleners en andere betrokkenen, en hun verslag daarvan hebben gedaan. Maar zolang je voor jezelf maar volhoudt dat je volledig afhankelijk zou zijn van de overheid is het makkelijk de 'officiele' lezing weg te wuiven natuurlijk. Er is alleen helemaal geen sprake van een officiele, door de overheid geregisseerde lezing: het is veel meer dan dat.quote:Op maandag 12 september 2011 07:15 schreef Bastard het volgende:
Toch he, na 10 jaar zoveel vragen over. Er is van de US uit niet echt een onafhankelijke instantie die de vragen willen aannemen en proberen te beantwoorden.
Zo worden er alleen maar meer conspiracies in ere gehouden en blijven twijfels bestaan.
Nu ben je gewoon smoesjes aan het verzinnen, zullen truthers zeggen. Waarom zou hij op die manier moeten laten zien wie hij was? Wie hij was spreekt uit zijn daden, niet uit zijn paspoort.quote:Op maandag 12 september 2011 09:07 schreef falling_away het volgende:
[..]
Wellicht heeft een kaper zijn paspoort vlak voor de crash uit het cockpit raampje gegooid? Wellicht om de wereld te laten zien wie hij was.
Klinkt vergezocht he, maar die theorieen van jullie nog meer!
En ja een cockpit raampje kan open
http://www.usatoday.com/t(...)sk-the-captain_x.htm
Weet ik veel, waarom zou het niet doen?quote:Op maandag 12 september 2011 12:30 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon smoesjes aan het verzinnen, zullen truthers zeggen. Waarom zou hij op die manier moeten laten zien wie hij was? Wie hij was spreekt uit zijn daden, niet uit zijn paspoort.
Buiten dat... ga jij ff een raampje van een cockpit openen terwijl je 500 kmph vliegt om een paspoort naar buiten te werpen. En dat vlak voor impact.quote:Op maandag 12 september 2011 12:30 schreef Terecht het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon smoesjes aan het verzinnen, zullen truthers zeggen. Waarom zou hij op die manier moeten laten zien wie hij was? Wie hij was spreekt uit zijn daden, niet uit zijn paspoort.
Maar bekijk het eens van de andere richting: Welke idioot zou zijn paspoort daar planten (in geval van no-plane)? Dat is toch totaal onnodig aangezien ze op andere manieren de kapers hebben geidentificeerd. Dat zou alleen maar onnodige vragen oproepen.quote:Op maandag 12 september 2011 12:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Buiten dat... ga jij ff een raampje van een cockpit openen terwijl je 500 kmph vliegt om een paspoort naar buiten te werpen. En dat vlak voor impact.
Wie zegt dat ie daar daadwerkelijk geplant is? Wie weet doen ze net alsof ze dat paspoort daar hebben gevonden. Televisie... weet je nog?quote:Op maandag 12 september 2011 12:40 schreef falling_away het volgende:
[..]
Maar bekijk het eens van de andere richting: Welke idioot zou zijn paspoort daar planten (in geval van no-plane)? Dat is toch totaal onnodig aangezien ze op andere manieren de kapers hebben geidentificeerd. Dat zou alleen maar onnodige vragen oproepen.
Je leidt weg van de vraag door over iets anders te beginnen, hoor ik truthers al roepen. Waarom zou een kaper zijn paspoort wegsmijten? Alsof hij niet wat beters te doen had en alsof men er anders niet achter zou zijn gekomen wie hij was, hij staat nota bene op een afscheidsvideo van al-Qaida!quote:Op maandag 12 september 2011 12:35 schreef falling_away het volgende:
[..]
Weet ik veel, waarom zou het niet doen?
Jullie gaan er gewoon vanuit dat er geen vliegtuigen waren en verzinnen zo de gekste dingen. Ik probeer een antwoord te bedenken op de (terechte) vraag betreffende dat paspoort.
Vervolgens gaat er nooit iemand in op mijn vraag van de duizenden toeschouwers in Zuid-manhatten die blijkbaar allemaal geen vliegtuig hebben gezien, en zich vervolgens ter plekke niet hebben afgevraagd met elkaar: "hee hoe kan die tweede toren ineens ontploffen'. Een vliegtuig die zo laag overvliegt over zuid-manhatten is ZO opvallend, dat KUN je niet missen. En als het niet gebeurd is KUN je niet als toeschouwer toch in een vliegtuig gaan geloven die je niet gezien hebt (live ter plekke).
Ik weet dat de mensheid als groep erg dom kan zijn maar nu onderschatten jullie de boel toch.
Dan nog staat mijn vraag, WAAROM zouden ze dat doen. Er is totaal geen reden voor en zorgt alleen maar voor dit soort twijfel.quote:Op maandag 12 september 2011 12:41 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie daar daadwerkelijk geplant is? Wie weet doen ze net alsof ze dat paspoort daar hebben gevonden. Televisie... weet je nog?
Dat van die duizenden toeschouwers is nogal hardnekkig.quote:Op maandag 12 september 2011 12:35 schreef falling_away het volgende:
[..]
Weet ik veel, waarom zou het niet doen?
Jullie gaan er gewoon vanuit dat er geen vliegtuigen waren en verzinnen zo de gekste dingen. Ik probeer een antwoord te bedenken op de (terechte) vraag betreffende dat paspoort.
Vervolgens gaat er nooit iemand in op mijn vraag van de duizenden toeschouwers in Zuid-manhatten die blijkbaar allemaal geen vliegtuig hebben gezien, en zich vervolgens ter plekke niet hebben afgevraagd met elkaar: "hee hoe kan die tweede toren ineens ontploffen'. Een vliegtuig die zo laag overvliegt over zuid-manhatten is ZO opvallend, dat KUN je niet missen. En als het niet gebeurd is KUN je niet als toeschouwer toch in een vliegtuig gaan geloven die je niet gezien hebt (live ter plekke).
Ik weet dat de mensheid als groep erg dom kan zijn maar nu onderschatten jullie de boel toch.
Om "te bewijzen" dat er passagiersvliegtuigen de torens zijn ingevlogen door een stel extremisten met een diep gewortelde haat tegen het vrije Westen.quote:Op maandag 12 september 2011 12:46 schreef falling_away het volgende:
[..]
Dan nog staat mijn vraag, WAAROM zouden ze dat doen. Er is totaal geen reden voor en zorgt alleen maar voor dit soort twijfel.
Lol ja want degenen die bedenkt: 'he we doen net of we een passpoort hebben gevonden om te bewijzen dat er echt vliegtuigen zijn geweest' is dan niet zo slim om te bedenken dat deze vondst enorm veel vragen zou opleveren, en dan met name juist bij de groep die ze proberen te overtuigen.quote:Op maandag 12 september 2011 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Om "te bewijzen" dat er passagiersvliegtuigen de torens zijn ingevlogen door een stel extremisten met een diep gewortelde haat tegen het vrije Westen.
Zelfde als die bandana van 1 van de kapers die als evidence voor de crash van Flight 93 is gepresenteerd. Heel simpel om zo mensen te overtuigen, maar ook heel simpel om zulk "bewijs" te vervalsen.
Heb je nou antwoord op je "duizenden ooggetuigen die een vliegtuig MOETEN hebben gezien" vraag?quote:Op maandag 12 september 2011 13:02 schreef falling_away het volgende:
[..]
Lol ja want degenen die bedenkt: 'he we doen net of we een passpoort hebben gevonden om te bewijzen dat er echt vliegtuigen zijn geweest' is dan niet zo slim om te bedenken dat deze vondst enorm veel vragen zou opleveren, en dan met name juist bij de groep die ze proberen te overtuigen.
Dit paspoort is nu net een van de sterke agrumenten van de no-plane aanhangers, maar helaas helpt deze theorie zichzelf zo omzeep (iig het paspoort gedeelte).
Waarom is dat absurd? De plannen voor Northwoods bestonden toch ook gewoon? Het is dan wel niet uitgevoerd, maar dat wil niet zeggen dat men nooit in staat zou zijn om een dergelijke terror simulatie uit te voeren? De tijd was er 10 jaar geleden juist rijp voor, gezien de televisie toen al lang gemeengoed was in het Westen. Daarnaast zijn de letterlijke woorden van een of andere PNAC functionaris: "America needs another Pearl Harbor". Jaartje of iig paar jaar later krijgen ze die. Geheel toevallig natuurlijk weer.quote:Op maandag 12 september 2011 13:04 schreef Terecht het volgende:
Die druktemakerij om dat paspoort is gewoon een handige 'framing' van de truthers, een spelletje dat je eindeloos kunt spelen zonder dat je daar ook maar iets mee bewijst (en het voelt eigenlijk ook wel lekker om zo lui te kunnen argumenteren). De kunst is die framing te ontmaskeren door te wijzen op de consequenties die het heeft, nl dat alles dan in scene gezet moet zijn. En dat is absurd.
Ik ga vanavond nog eens rustig je relaas lezen over die ooggetuigen en het natrekken (zover mogelijk) dat kan ik niet op mijn werk.quote:Op maandag 12 september 2011 13:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb je nou antwoord op je "duizenden ooggetuigen die een vliegtuig MOETEN hebben gezien" vraag?
Dat paspoort dient in mijn ogen alleen maar ter ondersteuning van de mythe van de 19 kapers. Zou zoiets er niet zijn, dan zouden er wellicht juist vragen zijn vanuit de grote groep mensen die sowieso eigenlijk niet twijfelen. Ze moesten toch iets hebben dat aantoont dat die vliegtuigen door de vermeende kapers bestuurd werden?
Met eigen ogen op TV ja, ... en daar zit hem de crux.quote:Op maandag 12 september 2011 13:23 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik ga vanavond nog eens rustig je relaas lezen over die ooggetuigen en het natrekken (zover mogelijk) dat kan ik niet op mijn werk.
En de mensen die niet twijfelen hebben met eigen ogen op TV de vliegtuigen gezien en ook de beelden van de kapers op het vliegveld etc. Daar zou echt niemand aan twijfelen. De twijfel ontstond net door dat stomme paspoort.
Northwoods is wel even van een compleet andere schaal dan 9/11 he.quote:Op maandag 12 september 2011 13:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarom is dat absurd? De plannen voor Northwoods bestonden toch ook gewoon? Het is dan wel niet uitgevoerd, maar dat wil niet zeggen dat men nooit in staat zou zijn om een dergelijke terror simulatie uit te voeren? De tijd was er 10 jaar geleden juist rijp voor, gezien de televisie toen al lang gemeengoed was in het Westen. Daarnaast zijn de letterlijke woorden van een of andere PNAC functionaris: "America needs another Pearl Harbor". Jaartje of iig paar jaar later krijgen ze die. Geheel toevallig natuurlijk weer.
Maar goed... ik ga weer ff aan het werk.
je hebt 3 groepen:quote:Op maandag 12 september 2011 13:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met eigen ogen op TV ja, ... en daar zit hem de crux.
Je vindt het blijkbaar wel interessant allemaal![]()
Andere schaal.. mja.. het was tegen militaire doelen gericht. Niet zozeer tegen burgers, zoals dat bij 9/11 het geval was. Hetgeen dus niet automatisch betekent dat het niet mogelijk is om aanslagen als 9/11 te stagen. En ja, daar komt waarschijnlijk veel bij kijken. Dat ben ik wel met je eens. Is het onmogelijk. Nee, ik denk van niet. Het is te doen, als je een goed plan opstelt en zorgt dat de meeste betrokken op een need-to-know-basis meewerken.quote:Op maandag 12 september 2011 13:27 schreef Terecht het volgende:
[..]
Northwoods is wel even van een compleet andere schaal dan 9/11 he.Dat je van lego een huisje kunt bouwen betekent nog niet dat je daar ook een wolkenkrabber uit kunt optrekken. Het is niets voor niets dat jij zo vaag blijft over het aantal mensen dat in het plot moet zitten want zodra je daar serieus over moet gaan nadenken blaast het complot zichzelf op. Het is om dezelfde reden dat je de gasten van AE911Truth nóóit zal horen over de praktische uitvoerbaarheid van hun controlled demoliton scenario's. Of eigenlijk waarom er geen enkele 9/11 inside job scenario concreet uitgedacht is.
Ze spelen open en bloot met onze intelligentie, getuige de vaak absurde zaken die rondom die aanslagen spelen. Zelfs de diverse verhalen van "ooggetuigen" of "slachtoffers" zijn vaak ronduit lachwekkend.quote:Op maandag 12 september 2011 13:33 schreef falling_away het volgende:
3-De No-Plane aanhangers: Die grijpen dit paspoort als bewijs aan dat er géén vliegtuigen zijn geweest omdat een paspoort zo'n aanslag nooit kan overleven. Echter zij gaan er dan dus vanuit dat een groep zo briljant is om de aanslag in scene te zetten, maar vervolgens niet de gevolgen kunnen inzien van het fake paspoort verhaal. Eigenlijk is het al absurd om te denken dat deze groep uberhaubt het idee krijgt om dit paspoort verhaal te verzinnen aangezien het compleet onnodig is.
En al die mensen die wel het vliegtuig gezien hebben? De vliegtuigen die gekaapt zijn? Mensen die het vliegtuig zelf gezien hebben terwijl ze in het gebouw waren?quote:Op maandag 12 september 2011 13:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze spelen open en bloot met onze intelligentie, getuige de vaak absurde zaken die rondom die aanslagen spelen. Zelfs de diverse verhalen van "ooggetuigen" of "slachtoffers" zijn vaak ronduit lachwekkend.
Hohoho... rustig aan zeg. Ik doe jou toch geen kwaad verder?quote:Op maandag 12 september 2011 14:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En al die mensen die wel het vliegtuig gezien hebben? De vliegtuigen die gekaapt zijn? Mensen die het vliegtuig zelf gezien hebben terwijl ze in het gebouw waren?
Of zijn er 1000e acteurs die hier aan meedoen? En alle TV zenders of de hele wereld werken hier ook aan mij?
Alsjeblieft, denk toch eens helder na. Wat jij doet is mensen beschuldigen zonder enige bewijs, wist je dat dat strafbaar is? Als je zo zeker bent van je zaak, ga naar de rechtbank en klaag de US goverment even aan.. als je toch zo zeker bent van de zaak.
Onee die Henk & Piet die om de hoek wonen die advocaat van beroep zijn ook allemaal betrokken in het complot.
Oja sorry ik ben een schaapje die niet verder nadenkt.. alsjeblieft zeg
vliegtuig botst in World trade Center New Yorkquote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Goed punt. Interessant trouwens, die draadjes. Die ga ik even doorspitten, als ik tijd heb.quote:Op maandag 12 september 2011 14:29 schreef mouzzer het volgende:
[..]
vliegtuig botst in World trade Center New York
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC
Bin Laden wordt binnen 5 minuten nadat flight 175 in WTC2 vloog ook al op FOK als dader genoemd.. Hoe konden ze dat nou weten... ik denk gewoon logisch nadenken
quote:Op dinsdag 11 september 2001 15:09 schreef Duck het volgende:
ze vermoeden een missle atack en later life nog een plane
De vraag is of ze wel dát vliegtuig hebben gezien, of iets dat daar op lijkt?quote:Op maandag 12 september 2011 14:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
En al die mensen die wel het vliegtuig gezien hebben? De vliegtuigen die gekaapt zijn? Mensen die het vliegtuig zelf gezien hebben terwijl ze in het gebouw waren?
Niet 1000en, misschien een paar, misschien nul. Wie heeft het over alle tv-zenders? In de VS zijn 5 grote nieuwszenders, NBC, CBS, ABC, FOX en PBS die de eerste beelden toonden van 9-11. Uit analyse bleek dat al deze beelden afkomstig waren van hetzelfde beeldmateriaal, slechts verschillend in kleurtonen en welke delen van het beeld waren afgesneden. Het bleek uiteindelijk dat FOX de oorspronkelijke beelden had.quote:Of zijn er 1000e acteurs die hier aan meedoen? En alle TV zenders of de hele wereld werken hier ook aan mij?
Ook over controversiele zaken kan helder gedacht worden. Waarom spring je meteen zo in het extreme en begin je over aanklagen? Een overhaaste generalisatie, denk je niet?quote:Alsjeblieft, denk toch eens helder na. Wat jij doet is mensen beschuldigen zonder enige bewijs, wist je dat dat strafbaar is? Als je zo zeker bent van je zaak, ga naar de rechtbank en klaag de US goverment even aan.. als je toch zo zeker bent van de zaak.
Ik hoop dat je zelf wel inziet wat je hier doet?quote:Onee die Henk & Piet die om de hoek wonen die advocaat van beroep zijn ook allemaal betrokken in het complot.
Nee hoor, je doet hetzelfde als wij; je stelt kritische vragen en daar is niets mis mee. Alleen neem jij een andere positie in dan sommigen hier.quote:Oja sorry ik ben een schaapje die niet verder nadenkt.. alsjeblieft zeg
Uit dat topic:quote:Op maandag 12 september 2011 14:29 schreef mouzzer het volgende:
[..]
vliegtuig botst in World trade Center New York
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYC
Bin Laden wordt binnen 5 minuten nadat flight 175 in WTC2 vloog ook al op FOK als dader genoemd.. Hoe konden ze dat nou weten... ik denk gewoon logisch nadenken
Het bericht kan ik op Nu.nl niet meer terugvinden, maar wel kwam ik dit artikel tegen op het wetenschapsforum (vanwege copyright kan ik slechts de link plaatsen en niet het artikel):quote:Op dinsdag 11 september 2001 15:13 schreef Tokus het volgende:
van nu.nl
Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC New York
Uitgegeven: 11-9-2001 15:03
Laatst gewijzigd: 11-9-2001 15:10
AMSTERDAM - Dinsdagmorgen 08.48 uur is in het World Trade Center in New York een tweemotorig vliegtuig gecrasht. Achttien minuten later botste een tweede toestel op het gebouw. Vermoedelijk gebeurde dit met opzet. Ook hier ging het om een klein passagierstoestel. Het eerste toestel boorde zich door nog onbekende reden in de noordelijke gevel van een van de torens van het complex, ongeveer 25 verdiepingen van de top.
De torens, op drie na hoogste ter wereld, zijn zwaar beschadig. Enorme rookwolken verspreiden zich vanuit de bovenste verdiepingen over de stad. De torens staat nog steeds in brand. Eén vliegtuig zit nog steeds vast in het gebouw. Het andere vloog dwars door de andere toren heen vanuit het oosten.
En dan maar hopen dat de betrokken achteraf niet zullen uitvogelen waar ze nu deel van hebben uitgemaakt... Need-to-know werkt niet bij zulke clandestiene operaties. En zolang je weigert het aantal betrokkenen te concretiseren blijft het slap geoudehoer, een beetje zoals de proefballonnetjes in het Northwoodsplan dus (nog een reden waarom het het Northwoodsplan geen overtuigend argument is).quote:Op maandag 12 september 2011 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Andere schaal.. mja.. het was tegen militaire doelen gericht. Niet zozeer tegen burgers, zoals dat bij 9/11 het geval was. Hetgeen dus niet automatisch betekent dat het niet mogelijk is om aanslagen als 9/11 te stagen. En ja, daar komt waarschijnlijk veel bij kijken. Dat ben ik wel met je eens. Is het onmogelijk. Nee, ik denk van niet. Het is te doen, als je een goed plan opstelt en zorgt dat de meeste betrokken op een need-to-know-basis meewerken.
Maar goed onderstaande (uit Northwoods) vind ik ook nogal wat:
1. Starting a wide variety of rumors using clandestine radio
2. Staging base attacks using friendly Cuban operatives
3. Staging of base sabotage using friendly Cuban operatives
4. Staging of base riots using friendly Cuban operatives
5. Causing explosions and fires
6. Staging aircraft sabotage using friendly Cuban operatives
7. Faking mortar attacks
8. Staging assaults against bases using friendly Cuban operatives
9. Faking ship sabotage
10. Sinking a U.S. ship with fake funerals and mock victims
Misschien omdat je Atuin-hek's uitleg een beetje hebt gemist: 9/11 #53: Waar we iedereen verdenken! Ik vraag me ook af waarom je die informatie niet zelf hebt kunnen opzoeken...quote:Op maandag 12 september 2011 14:50 schreef Gray het volgende:
[..]
Uit dat topic:
[..]
Het bericht kan ik op Nu.nl niet meer terugvinden, maar wel kwam ik dit artikel tegen op het wetenschapsforum (vanwege copyright kan ik slechts de link plaatsen en niet het artikel):
http://wetenschap.infonu.(...)owers-ingestort.html
Hier een grotere afbeelding van de vergelijking tussen een 707 (waar de Towers tegen bestand zouden zijn) en 767 (welk volgens de officiele verklaring in een van de towers vloog):
[ afbeelding ]
Ik ben geen expert in vliegtuigcrashes en constructie van gebouwen, maar in mijn ogen is het verschil klein en zie ik niet waarom een 767 wel een Tower kon neerhalen en een 707 niet.
Waar ik zelf benieuwd naar ben is waar de ontwerpers precies rekening mee hebben gehouden: een Boeing 707 met het max startgewicht en kruissnelheid, of een 707 die al veel brandstof heeft gebruikt (en dus lichter is) en met een snelheid van maximaal 250 knopen vliegt (de algemene max snelheid voor vliegtuigen beneden 10.000 voet hoogte).quote:
Zou jij een willekeurige persoon die claimt betrokken te zijn geweest bij de hoax meteen geloven? Ik denk van niet, gezien jij grote moeite lijkt te hebben met het aanvaarden van claims van individuen. Ook al zijn het ex-generaals of ex-overheids officials, ik noem maar wat.quote:Op maandag 12 september 2011 15:00 schreef Terecht het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat de betrokken achteraf niet zullen uitvogelen waar ze nu deel van hebben uitgemaakt... Need-to-know werkt niet bij zulke clandestiene operaties. En zolang je weigert het aantal betrokkenen te concretiseren blijft het slap geoudehoer, een beetje zoals de proefballonnetjes in het Northwoodsplan dus (nog een reden waarom het het Northwoodsplan geen overtuigend argument is).
1. Mits het een plausibel, concreet verhaal is. Iemand die bijv het gat heeft gegraven waar vlucht 93 zogenaamd gecrasht zou zijn. Of de brokstukken bij het Pentagon heeft neergestrooid. Zoiets. Maar die betrokkenen zijn er niet, wel?quote:Op maandag 12 september 2011 15:06 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zou jij een willekeurige persoon die claimt betrokken te zijn geweest bij de hoax meteen geloven? Ik denk van niet, gezien jij grote moeite lijkt te hebben met het aanvaarden van claims van individuen. Ook al zijn het ex-generaals of ex-overheids officials, ik noem maar wat.
Dan gaat de tekst in mijn sig natuurlijk mooi van toepassing zijn:
When a well-packaged web of lies has been sold gradually to the masses over generations, the truth will seem utterly preposterous and its speaker a raving lunatic.-- Dresden James
Bij hoeveel betrokkenen die uit de school klappen, zou jij het geloven? Bij 1, bij 3, bij 10?
Dat gat van vlucht 93 was er al voor de crash, naar ik meen. Het vleugel vormige gat zou er in 1994 al zijn geweest getuige USGS kaarten.quote:Op maandag 12 september 2011 15:10 schreef Terecht het volgende:
[..]
1. Mits het een plausibel, concreet verhaal is. Iemand die bijv het gat heeft gegraven waar vlucht 93 zogenaamd gecrasht zou zijn. Of de brokstukken bij het Pentagon heeft neergestrooid. Zoiets. Maar die betrokkenen zijn er niet, wel?
Deze foto kennende lijkt me dat wel:quote:Op maandag 12 september 2011 15:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar goed... wie zegt dat er brokstukken zijn neergegooid. Die foto's kunnen natuurlijk achteraf of misschien wel vooraf bewerkt zijn, dan wel dat het in scene gezette foto's zouden kunnen zijn. Ik zie niet in waarom ze de moeite zouden nemen om met wrakstukken te zeulen. Het is op het terrein van het Pentagon notabene. Buitenstaanders en pottenkijkers hebben daar niets te zoeken. Of denk jij dat je daar vrolijk over het gras kon wandelen om even poolshoogte te nemen?
En waarom lijkt je dat niet?quote:Op maandag 12 september 2011 15:25 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Deze foto kennende lijkt me dat wel:
[ afbeelding ]
Dat was een verkeerde woordkeuze. Op de foto zijn verschillende wrakstukken verspreid over het terrein te zien, er staan burgers te filmen en hulpdiensten zijn hard aan het werk. Het lijkt me niet dat dit achter de schermen in scene is gezet.quote:
Het lijkt je niet nee. Misschien was dat nou juist wel de bedoeling.quote:Op maandag 12 september 2011 15:29 schreef Venus-Castina het volgende:
[..]
Dat was een verkeerde woordkeuze. Op de foto zijn verschillende wrakstukken verspreid over het terrein te zien, er staan burgers te filmen en hulpdiensten zijn hard aan het werk. Het lijkt me niet dat dit achter de schermen in scene is gezet.
In dit geval zul je moeten bewijzen dat het in scene is gezet.quote:Op maandag 12 september 2011 15:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het lijkt je niet nee. Misschien was dat nou juist wel de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |