abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101788729
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:54 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb vanmorgen de namen van de kapers nog in de krant zien staan.
Mohammed Atta, Marwan al-Sheddi, Ziad Jarrah en Hani Hanjou.

Wat klopt daar niet aan dan?
Ik zie niet hoe deze twee posts verband houden met elkaar?
pi_101788765
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:54 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Een Boeing 767 is bijna 50 lang, bij 50 meter op vleugelpunten. Heb je daar ook een plaatje van met een persoon er naast ?

Denk dat dat je antwoord is.
Probeer jij eens een object op grootte in te schatten van een paar honderd meter afstand, terwijl die zich met honderden kilometers per uur verplaatsen.

Denk dat dat je tegenargument is.
pi_101788817
quote:
13s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:54 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Een Boeing 767 is bijna 50 lang, bij 50 meter op vleugelpunten. Heb je daar ook een plaatje van met een persoon er naast ?

Denk dat dat je antwoord is.
Ik denk dat je je eerst eens moet gaan verdiepen in de materie voor je met dit soort voor de hand liggende antwoorden komt.
pi_101788827
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:58 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik zie niet hoe deze twee posts verband houden met elkaar?
Het gaat mij er meer om dat sommigen hier met alle geweld willen geloven dat die vliegtuigen er NIET waren, en dat terwijl de piloten van de gekaapte vliegtuigen gewoon bekend zijn.
pi_101788868
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk dat je je eerst eens moet gaan verdiepen in de materie voor je met dit soort voor de hand liggende antwoorden komt.
Soms kloppen voor de hand liggende antwoorden, Jokkie.
pi_101788869
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het gaat mij er meer om dat sommigen hier met alle geweld willen geloven dat die vliegtuigen er NIET waren, en dat terwijl de piloten van de gekaapte vliegtuigen gewoon bekend zijn.
vicsims.
pi_101788886
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:59 schreef Gray het volgende:

[..]

Probeer jij eens een object op grootte in te schatten van een paar honderd meter afstand, terwijl die zich met honderden kilometers per uur verplaatsen.

Denk dat dat je tegenargument is.
Nee, want wanneer iets dicht bij een gebouw in de buurt komt (yay! referentie!) zie je echt wel of iets 3 meter breed is of 50 meter breed, niet ? Ook al is het op 300 meter hoogte.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_101788895
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Soms kloppen voor de hand liggende antwoorden, Jokkie.
Soms wel. :)
pi_101788920
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kap eens even, er is hier een discussie gaande: Persoon a brengt een punt, ik breng daar iets tegen in, daar komt weer reactie op. Kom met argumenten of bemoei je met een andere discussie in dit topic.
All opinions are not equal. Some are a very great deal more robust, sophisticated and well supported in logic and argument than others. [Douglas Adams]
pi_101788938
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:03 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Nee, want wanneer iets dicht bij een gebouw in de buurt komt zie je echt wel of iets 3 meter breed is of 50 meter breed, niet ? Ook al is het op 300 meter hoogte.
O ja? Ook als je tussen de hoogbouw staat? Je zicht is dan wel wat beperkt he.
pi_101788959
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:03 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Nee, want wanneer iets dicht bij een gebouw in de buurt komt zie je echt wel of iets 3 meter breed is of 50 meter breed, niet ? Ook al is het op 300 meter hoogte.
Dat lijkt mij ook.
Moet een bizarre ervaring geweest zijn voor de mensen die erbij stonden. Gewoon niet voor te stellen. Denk dat je het gevoel krijgt of je in een film zit.

Ja , sommigen zullen nu zeggen dát ze ook in een film zaten, ik weet het :Y)
  zaterdag 10 september 2011 @ 18:07:14 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101788992
Projectievliegtuigen zou ook nog kunnen.
The truth was in here.
pi_101789064
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:03 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Nee, want wanneer iets dicht bij een gebouw in de buurt komt (yay! referentie!) zie je echt wel of iets 3 meter breed is of 50 meter breed, niet ? Ook al is het op 300 meter hoogte.
Met die snelheid zal dat een fractie van een seconde zijn geweest. Op 300 meter hoogte. In totale chaos en paniek.

Om nog niet te spreken van de afwezigheid van forensisch materiaal dat zou wijzen op lijnvliegtuigen en de honderden passagiers daarin.
pi_101789103
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

O ja? Ook als je tussen de hoogbouw staat? Je zicht is dan wel wat beperkt he.
Nou, na knal 1 was het vrij druk daar bij die gebouwen he.. echt BIJ die gebouwen. Weinig reden dat niet HEEL veel mensen vlucht 2 naar binnen hebben zien knallen lijkt me.

Oh kut, wat zeg ik nou! Misschien was vlucht 2 WEL echt en was de eerste fake!! ... Dit is toch niet te doen ;(

Anyways, ik laat het nu even voor wat het is want ik ga naar een verjaardag. Laters! ^O^
pi_101789125
quote:
6s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:07 schreef Bastard het volgende:
Projectievliegtuigen zou ook nog kunnen.
En jij moet je er helemaal buiten houden :D
pi_101789153
Inderdaad. Tel daarbij op dat dergelijke vlieguigen niet gebouwd zijn om op dergelijke snelheden op zee niveau te vliegen. En dat door Arabieren die de handleiding van een Boeing nog even moesten doornemen die ochtend.
  zaterdag 10 september 2011 @ 18:13:38 #92
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101789188
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:11 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

En jij moet je er helemaal buiten houden :D
:P
The truth was in here.
pi_101789345
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:10 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

Nou, na knal 1 was het vrij druk daar bij die gebouwen he.. echt BIJ die gebouwen. Weinig reden dat niet HEEL veel mensen vlucht 2 naar binnen hebben zien knallen lijkt me.

Oh kut, wat zeg ik nou! Misschien was vlucht 2 WEL echt en was de eerste fake!! ... Dit is toch niet te doen ;(

Anyways, ik laat het nu even voor wat het is want ik ga naar een verjaardag. Laters! ^O^
Het is Manhattan. Daar is het altijd druk. ;) Dat is overigens nog steeds geen weerlegging van de argumenten die ik aandroeg. Om die nog wat uit te breiden is er beeldmateriaal te vinden van politici die zich op televisie verspraken en per ongeluk missiles zeiden in plaats van airplanes, wat ik een zeer vreemde verspreking vind.

Plus dat er beeldmateriaal is te vinden van news-reports van witte busjes die in heel Manhattan ontploften op die dag, waarvan er zeker één is gesignaleerd in de parkeerkelder van een van de gebouwen. Daar hoor je nooit meer iemand over.

Ridiculiseren siert je niet en doet alleen maar afbreuk aan je eigen opstelling omtrent dit onderwerp.

Veel plezier op het verjaardagsfeestje! :)
pi_101789375
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:10 schreef ChungLingSoo het volgende:

[..]

ik kan je beelden laten zien dat er geen sterveling te bekennen was in de directe omgeving van de gebouwen na impact 1. Zit nu alleen met mijn gsm te kutten, dus help het me herinneren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2011 18:21:23 ]
pi_101789838
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Inderdaad. Tel daarbij op dat dergelijke vlieguigen niet gebouwd zijn om op dergelijke snelheden op zee niveau te vliegen. En dat door Arabieren die de handleiding van een Boeing nog even moesten doornemen die ochtend.
Nou, dan hadden ze toch even beter moeten studeren, nu hebben ze brokken gemaakt o|O
pi_101789899
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, dan hadden ze toch even beter moeten studeren, nu hebben ze brokken gemaakt o|O
Volgens de mythe wel ja. :)
pi_101790736
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik geloof je niet.
Misschien is dat gelijk je probleem?
Je denkt dat alleen jou gedachte de juiste zijn! Vent...
pi_101790832
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:59 schreef J-V het volgende:

[..]

Misschien is dat gelijk je probleem?
Je denkt dat alleen jou gedachte de juiste zijn! Vent...
Nee hoor, ik was het net ook eens met Gray.
pi_101791791
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
ik kan je beelden laten zien dat er geen sterveling te bekennen was in de directe omgeving van de gebouwen na impact 1.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hoe vaak moet ik nog zeggen dat al die beelden niet te vertrouwen zijn?
Beelden van lege straten wel vertrouwen waarom dan andere beelden weer niet.. Omdat die andere beelden niet je mening ondersteunen? Is dat niet met twee maten meten?
pi_101792042
over de ooggetuigen argumenten, die kloppen gewoon voor geen meter:

geen enkele ooggetuigen is nog betrouwbaar,
flashbulb memory, selectief vragen stellen door de (al dan niet eerlijke) media, en voilla je hebt een getuige die false memory heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')