Dat beeld is niet gemaakt door een van die broers, maar door een professionele cameraman voor een TV station. Ik weet zo één, twee, drie niet meer precies welke, maar ik weet wel dat de man die daar aan het filmen is niet een van die twee broers is.quote:Op zondag 11 september 2011 13:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Get your facts straight.
Handcamera's... tuurlijk. Vanwaar dan die geluidsman?
Ja, maar ik geef het nu op. Het is onmogelijk om van j0kkebr0k fatsoenlijke antwoorden te krijgen met goede argumenten. Zoals ik al zei: veel gelul, geen antwoorden.quote:
Doe eens niet zo trollen... ik geef je continu antwoorden of is je korte termijn geheugen stuk?quote:Op zondag 11 september 2011 13:37 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ja, maar ik geef het nu op. Het is onmogelijk om van j0kkebr0k fatsoenlijke antwoorden te krijgen met goede argumenten. Zoals ik al zei: veel gelul, geen antwoorden.
Ik kan er heus wel kritisch naar kijken, maar het valt nog steeds niet te ontkennen dat er genoeg mensen zijn die alles hebben zien gebeuren. Maar zodra daarnaar wordt gerefereerd zijn het volgens jou acteurs.quote:Op zondag 11 september 2011 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Doe eens niet zo trollen... ik geef je continu antwoorden of is je korte termijn geheugen stuk?
Televisie is - en is altijd al - een "weapon of Mass Distraction" geweest.
De kracht van tv-beelden was dé drijvende kracht achter de hele 9/11 operatie.
Telkens wanneer een belangrijke gebeurtenis wordt gemeld door de mainstream media, zal het altijd worden geïllustreerd met beelden. Het valt niet te ontkennen dat de beelden met betrekking tot een bepaalde belangrijke nieuwsgebeurtenis niet zelden onze emoties aanspreken. Nieuwsbeelden hebben vaak een bijna hypnotiserend effect op onze psyche. De visuals van een bepaald nieuwsfeit worden door ons beschouwd als bewijs van echtheid van dat zelfde nieuwsfeit.
Dit is echter een 'zwakke plek' in onze hersenen. De bereidheid tot kritische denken wordt door deze beelden vaak aan de kant geschoven. Het gevolg hiervan is, helaas, dat men niet kritisch kijkt naar de authenticiteit van een catastrofe of andere ingrijpende gebeurtenis en dat men gewoonweg blindelings gelooft wat er wordt voorgeschoteld. Je ziet het immers toch met je eigen ogen op TV.
De 9/11 psyop vertrouwde voornamelijk op die betreffende 'zwakke plek' van ons. Iedereen trapte in de beelden die we op televisie zagen. Natuurlijk ook begrijpelijk gezien de gruwel van de voorgeschotelde beelden een zee van woede en angst in ons opriepen. Een zee van woede een angst, groot en diep genoeg om enige kritische blik ten aanzien van deze beelden te ontmoedigen. Eigenlijk hoeven we ons dus niet eens af te vragen waarom er zo weinig mensen zijn geweest die de legitimiteit van de absurde TV verslaggeving, uitgevoerd door alle grote TV stations, in twijfel hebben getrokken. Zorgwekkend.
Ik verdenk zo'n beetje alle beelden er van fake te zijn. Zelfde geldt voor de foto's die overal op het web te vinden zijn. Ik denk zelfs dat er diverse valse aanwijzingen voor een "inside job" in zijn verwerkt, om zo de truth-beweging continu op het verkeerde been te zetten en ze in cirkeltjes te laten draaien om ze uiteindelijk weg te houden waar het allemaal om draait.
Hulde.quote:Op zondag 11 september 2011 12:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb dit al eens eerder gepost, maar hoe geloofwaardig vinden jullie het officiële verhaal nou zelf eigenlijk?
Als je alleen eens met een rationele bril naar het officiële verhaal gaat kijken, dan zou je ook moeten zien dat het een mythe is... en dus een leugen.
19 Islam fundamentalisten met een diep gewortelde en haast psychotische haat jegens onze vrijheid, gaan de avond voordat ze als onverschrokken martelaren zouden gaan sterven, nog eens lekker los in een bar om te zuipen en vrouwen te versieren... hun korans in de bar achterlatend.... (Dat getuigt natuurlijk echt van voorbeeldig Islamitische gedragingen).... om de volgende ochtend om 5 uur op te staan waarna ze de grootste geheime operatie uit de geschiedenis gingen uitvoeren.
Hierbij worden we ook nog geacht te geloven dat ze zelfs helder genoeg waren om de enorme vliegtuigen te leren te besturen aan de hand van de Boeing handboeken (in het Arabisch) die door de kapers voor ons zijn achtergelaten in de auto die zou zijn teruggevonden bij de luchthaven.
Hun praktijktraining zou gelimiteerd zijn tot het vliegen in Cessnas en flight simulators, maar dit was geen barriére voor de onverwoestbare zekerheid en coolheid waarmee ze vliegtuigen overnamen en vakkundig richting hun ondergang begeleidden. Als ze worden verondersteld hun vliegtraining met deze tools te hebben moeten uitvoeren, die in feite overal ter wereld ter beschikking worden gesteld, is het mij niet duidelijk waarom ze er voor hebben gekozen om het risico te lopen hun cover op te blazen door in de VS training te genieten. Maar goed, deze manier van redeneren is vreemd, voor de mistige wereld van de conspiracyclown, want zeg nou eerlijk.. dit is een conspiracy van jewelste! Een van de meest absurde die ik ken.
Ze komen met hun plastic messen, stanleymessen, traangas (en zelfs een vuurwapen, zoals wordt geclaimd) door de douane, terwijl 1 van de kapers zich zelfs verdacht gedragen zou hebben en nog apart gefouilleerd zou zijn.
Ze weten de bemanning, al spuitend met hun traangas en zwaaiend met hun mesjes, te overmeesteren zonder dat de bemanning van geen van de 4 vliegtuigen, de kans krijgt om de 4 cijferige emergency code die staat voor "Kaping gaande" in te toetsen. Gezien dit verhaal zou je ook mogen verwachten dat de mannen gasmaskers bij zich hadden, want spuiten met traangas in een gesloten ruimte is voor niemand echt gunstig... maar goed..
's Werelds enige militaire supermacht was zich voor meer dan een uur klaarblijkelijk onbewust van de locatie van kwaadwillende vliegtuigen in haar eigen luchtruim en militaire bevelhebbers stonden met de handen in het haar omdat ze niet wisten wat ze met de situatie aanmoesten? Deze verwarring resulteerde vervolgens in straaljagers die doelloos rondvlogen terwijl de top van de hiërarchie inmiddels volledig had beoordeeld wat er gaande was.
Bijn 2 uur lang vlogen gekaapte toestellen in het luchtruim van de VS. Zelfs een uur of langer na de aanslagen op het WTC wist er nog een toestel het militaire zenuwcentrum van de VS te raken door met hoge snelheid op een meter of 9 boven de grond te vliegen... en daarbij lantaarnpalen om te tikken met de vleugels (only in Disneyland)
De kapers stonden niet op de passagierslijsten.. Hoe hebben ze dan kunnen inchecken en hebben ze kunnen boarden? Valse ID's? Hmm... en hoe zit het dan met het paspoort van een van de kapers dat na de impact in het WTC de straat op gefladderd zou zijn?
Kom op zeg...
Als je logisch redeneert dan moet je wel tot de conclusie komen dat dit verhaal complete bullshit is. Welke andere conclusie kun je trekken dan dat er geen kapers, geen gekaapte vliegtuigen en dus ook geen vliegtuigen waren?
1 van de vermeende toestellen heeft tot zelfs ver in 2005 nog geregistreerd gestaan als "actief"...
Gastquote:Op zondag 11 september 2011 13:41 schreef WSquater het volgende:
[..]
Ik kan er heus wel kritisch naar kijken, maar het valt nog steeds niet te ontkennen dat er genoeg mensen zijn die alles hebben zien gebeuren. Maar zodra daarnaar wordt gerefereerd zijn het volgens jou acteurs.
Volgens mij zit jij hier gewoon om wanorde te scheppen. Mensen beginnen te twijfelen aan het verhaal, jij bent ingehuurd door de overheid om valse informatie te verspreiden en mensen zullen het foute geloven.
Maar prima. Er is niks gebeurd op 9/11. Geen doden. Geen vliegtuigen. Zeg, moeten we ons niet afvragen of het WTC uberhaupt wel heeft bestaan? Waren die gebouwen al die tijd niet een hologram of iets dergelijks?
@je 1e reactie: ik zou hetzelfde kunnen zeggen op vrijwel al jouw reactiesquote:Op zondag 11 september 2011 13:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gastserieus?
En ja, tuurlijk heeft het WTC bestaan. Het is die dag ook neergehaald, maar niet zoals men je wilt doen geloven. Ik ben in 2002 zelf op Ground Zero geweest en de torens waren echt weg. Misschien dat dit je wat geruststelt.
Ja, die heb ik ja. Maar ik zie niet in waarom ik dat hier zou posten. Het is niet relevant. Ik was er een jaar later....quote:Op zondag 11 september 2011 13:47 schreef WSquater het volgende:
[..]
@je 1e reactie: ik zou hetzelfde kunnen zeggen op vrijwel al jouw reacties
En oh, je bent daar geweest? Heb je bewijs? Foto's? Vakantiefoto's?
Het is ontzettend relevant. Het is net zo relevant als een foto van iemand die wel 11-09-11 aanwezig was. Hoe kunnen wij jou vertrouwen? Ben je er wel echt geweest? Of ben je een troll op het internet die beweert dat hij er is geweest, zodat zijn verhalen echter klinken?quote:Op zondag 11 september 2011 13:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ja. Maar ik zie niet in waarom ik dat hier zou posten. Het is niet relevant. Ik was er een jaar later....
Ik zeg niet dat ik de waarheid in pacht heb. Het is mijn visie (en die van anderen) op het hele gebeuren.quote:Op zondag 11 september 2011 13:48 schreef dadgad het volgende:
Jokkebrok, bedankt voor al je materiaal. Dat wou ik precies allemaal lezen. Interessante stof voor mijn katerkop.
Kijk jij nu ook eens zo naar het hele 9/11 verhaal.quote:Op zondag 11 september 2011 13:48 schreef WSquater het volgende:
[..]
Het is ontzettend relevant. Het is net zo relevant als een foto van iemand die wel 11-09-11 aanwezig was. Hoe kunnen wij jou vertrouwen? Ben je er wel echt geweest? Of ben je een troll op het internet die beweert dat hij er is geweest, zodat zijn verhalen echter klinken?
Heb je ook telefoonrekeningen waaruit blijkt dat je in 2002 in de VS bent geweest?
Prima, dat mag.quote:Op zondag 11 september 2011 13:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik de waarheid in pacht heb. Het is mijn visie (en die van anderen) op het hele gebeuren.
Disinfo.quote:Op zondag 11 september 2011 13:51 schreef dadgad het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van Judy Wood en haar theorie?
----quote:Op zondag 11 september 2011 13:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Check dit even ajb. Hier wordt namelijk verteld dat alle grote zenders een media pool hebben gevormd. Alle live beelden die wereldwijd werden getoond waren afkomstig van deze pool. De grote Amerikaanse zenders hadden hun posities verworven en de "live" beelden gingen heel de wereld over.
Wie zou deze pool geleid kunnen hebben denk je? Psyop divisie van US military misschien?
Gewoon een hersenspinsel.
Het is ontzettend relevant. Het is net zo relevant als een foto van iemand die wel 11-09-11 aanwezig was. Hoe kunnen wij jou vertrouwen? Ben je er wel echt geweest? Of ben je een troll op het internet die beweert dat hij er is geweest, zodat zijn verhalen echter klinken?quote:Op zondag 11 september 2011 13:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ja. Maar ik zie niet in waarom ik dat hier zou posten. Het is niet relevant. Ik was er een jaar later....
Weet je het?quote:Op zondag 11 september 2011 13:22 schreef Loppe het volgende:
Dat ook getruceerd? Waar begint de realiteit dan?
Moeilijk te zeggen als we het alleen moeten doen met televisiebeelden en internet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |