Er lijkt een layer overheen te liggen, getuige de verticale lijn.quote:Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
A! Dus nu zijn ze al op twee filmpjes de vleugels vergeten... Slordig! En dat bij de grootste oplichting ooit...!
Wat een prutsers....

En dat nog wel op beelden die niet live op TV waren en waarvoor ze dus voldoende tijd hadden om ze goed te faken.quote:Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
A! Dus nu zijn ze al op twee filmpjes de vleugels vergeten... Slordig! En dat bij de grootste oplichting ooit...!
Wat een prutsers....

Dit filmpje is duidelijk bewerkt door no-plane fans. Gewoon bullshit om hun claims kracht bij te zetten.quote:Op zondag 11 september 2011 21:06 schreef falling_away het volgende:
[..]
En dat nog wel op beelden die niet live op TV waren en waarvoor ze dus voldoende tijd hadden om ze goed te faken.

qquote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Stel nou dat er geen slachtoffers zijn gevallen? Hoe groot zou dan het morele bezwaar zijn? Alweer een heel stuk lager, is het niet?

Dan zouden ze express een lijn hebben moeten tekenen in de nieuwe laag, dat slaat echt helemaal nergens op :pquote:Op zondag 11 september 2011 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er lijkt een layer overheen te liggen, getuige de verticale lijn.

Zoek jij dan ff het origineel... De maker is David Handschuhquote:Op zondag 11 september 2011 21:09 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit filmpje is duidelijk bewerkt door no-plane fans. Gewoon bullshit om hun claims kracht bij te zetten.
Jokkie slikt het niet alleen als zoete koek, hij zet er zelfs thee bij en zeurt om het recept.....

Jullie? Nee, alleen een select gezelschap, waaronder onze moderator!!!quote:Op zondag 11 september 2011 21:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Dus jullie willen beweren dat alle filmpjes waarop te zien is dat een vliegtuig het WTC invliegt, nep zijn?

Dat valt mee.quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jullie? Nee, alleen een select gezelschap, waaronder onze moderator!!!

Ja echt. En als je je als mod niet kunt gedragen, dan kun je ook maar beter weggaan.quote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat valt mee.
Maar er zijn dus echt mensen die denken dat er geen vliegtuigen op het WTC gevlogen zijn? Echt?

Heb je het nou over mij?quote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja echt. En als je je als mod niet kunt gedragen, dan kun je ook maar beter weggaan.

Moeten we hier dan allemaal gaan roepen dat er inderdaad geen vliegtuigen waren?quote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja echt. En als je je als mod niet kunt gedragen, dan kun je ook maar beter weggaan.

Goed idee...quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoek jij dan ff het origineel...

Nee hoor, maar trollen is ook niet nodig.quote:Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Moeten we hier dan allemaal gaan roepen dat er inderdaad geen vliegtuigen waren?

Nee. Een andere mod.quote:

Ik heb met photoshop gewerkt en ik heb met Flash (actionscript) gewerkt ja, daarnaast nog met Maya, 3D studio Max en Zbrush. Maar ik ben het met je eens dat een layer feitelijk onzichtbaar is. Maar kun jij die lijn verklaren en waarom valt de vleugel en de staartvleugel precies vanaf die lijn weg?quote:Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef oompaloompa het volgende:
maar euhm jokkebrok, een layer toevoegen is gewoon een leeg iets. Hoe kun je een streep interpreteren als het toevoegen van een layer? Heb je wel eens met een programma dat layers gebruikt gewerkt want je trekt daar even een hele vreemde conclusie.

OMG! GATHER THE MOB, LIGHT THE TORCHES, RAISE THE STAKES!!!1!!quote:Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Jullie? Nee, alleen een select gezelschap, waaronder onze moderator!!!

Ik hoorde laatst dat er mensen die die in onzichtbare almachtige wezens geloven. OMG!quote:Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Dat valt mee.
Maar er zijn dus echt mensen die denken dat er geen vliegtuigen op het WTC gevlogen zijn? Echt?
Inderdaad. Trolls veroorzaken trolling. Kijk mij maar net.quote:Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee hoor, maar trollen is ook niet nodig.
Nee hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 21:18 schreef Loppe het volgende:
'k Heb denk ik een note gehad voor het niet aanvaarden van de no-plane theorie.

Geen idee maar het lijkt me nogal vreemd om heel erg veel moeite te doen om een lijn toe te voegenquote:Op zondag 11 september 2011 21:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik heb met photoshop gewerkt en ik heb met Flash (actionscript) gewerkt ja, daarnaast nog met Maya, 3D studio Max en Zbrush. Maar ik ben het met je eens dat een layer feitelijk onzichtbaar is. Maar kun jij die lijn verklaren en waarom valt de vleugel en de staartvleugel precies vanaf die lijn weg?

En die bestaat ook niet echt, badoom tisch!quote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef Gray het volgende:
[..]
OMG! GATHER THE MOB, LIGHT THE TORCHES, RAISE THE STAKES!!!1!!

[..]
Ik hoorde laatst dat er mensen die die in onzichtbare almachtige wezens geloven. OMG!
[..]
Maar wat moet dan precies als onmogelijk aangetoond worden? Het grote blok waar ik de hele tijd tegenop loop is dat truthers op details blijven discussieren maar nog nooit een andere optie voorstellen.quote:Inderdaad. Trolls veroorzaken trolling. Kijk mij maar net.
Hoe onwaarschijnlijk iets ook lijkt, zo lang niemand mij kan overtuigen dat het onmogelijk is met de huidige stand van techniek, gepaard met de omstandigheden bij een gebeurtenis als 9-11, zie ik het als een mogelijkheid. Geen waarheid, maar mogelijkheid.
[..]
Nee hoor.

quote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat er mensen die die in onzichtbare almachtige wezens geloven. OMG!

Nou ja, het zal ook niet opzettelijk gedaan zijn. Slordigheid wellicht? Theoretisch zouden het 2 layers van ongeveer dezelfde beelden kunnen zijn, maar door kleurverschil treedt de lijn op.. dunno.quote:Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Geen idee maar het lijkt me nogal vreemd om heel erg veel moeite te doen om een lijn toe te voegen

In films hangen er ook weleens gigantische ruimteschepen boven steden.quote:Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Kom op, ik moet toegeven dat ik sommige argumenten voor een 'inside job' erg krachtig vind. Zelf ben ik er ook nog niet over uit en ik denk dat we er nooit uit gaan komen, want dit mag absoluut niet uitlekken. Als het uitlekt heeft Amerika een heel groot probleem.
Maar er zijn zoveel filmpjes beschikbaar van vliegtuigen die het WTC invliegen, dat kan gewoon niet allemaal nep zijn. Dat argument is gewoon slecht imo.

Er zijn duizenden zombiefilms gemaakt. Geloof je nu in zombies? Niet echt een sterk argument, denk je niet?quote:Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Kom op, ik moet toegeven dat ik sommige argumenten voor een 'inside job' erg krachtig vind. Zelf ben ik er ook nog niet over uit en ik denk dat we er nooit uit gaan komen, want dit mag absoluut niet uitlekken. Als het uitlekt heeft Amerika een heel groot probleem.
Maar er zijn zoveel filmpjes beschikbaar van vliegtuigen die het WTC invliegen, dat kan gewoon niet allemaal nep zijn. Dat argument is gewoon slecht imo.
 ) niet aantasten.
) niet aantasten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |