abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101832784
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

A! Dus nu zijn ze al op twee filmpjes de vleugels vergeten... Slordig! En dat bij de grootste oplichting ooit...!

Wat een prutsers....
Er lijkt een layer overheen te liggen, getuige de verticale lijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2011 21:04:35 ]
pi_101832931
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

A! Dus nu zijn ze al op twee filmpjes de vleugels vergeten... Slordig! En dat bij de grootste oplichting ooit...!

Wat een prutsers....
En dat nog wel op beelden die niet live op TV waren en waarvoor ze dus voldoende tijd hadden om ze goed te faken.
Alpha kenny one
pi_101833135
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:06 schreef falling_away het volgende:

[..]

En dat nog wel op beelden die niet live op TV waren en waarvoor ze dus voldoende tijd hadden om ze goed te faken.
Dit filmpje is duidelijk bewerkt door no-plane fans. Gewoon bullshit om hun claims kracht bij te zetten.

Jokkie slikt het niet alleen als zoete koek, hij zet er zelfs thee bij en zeurt om het recept.....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_101833236
Dus jullie willen beweren dat alle filmpjes waarop te zien is dat een vliegtuig het WTC invliegt, nep zijn?
pi_101833285
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]
Stel nou dat er geen slachtoffers zijn gevallen? Hoe groot zou dan het morele bezwaar zijn? Alweer een heel stuk lager, is het niet?

q
Maar, Jokkie, er zijn wel degelijk slachtoffers gevallen!
pi_101833293
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:03 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Er lijkt een layer overheen te liggen, getuige de verticale lijn.
Dan zouden ze express een lijn hebben moeten tekenen in de nieuwe laag, dat slaat echt helemaal nergens op :p
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_101833372
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 21:09 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dit filmpje is duidelijk bewerkt door no-plane fans. Gewoon bullshit om hun claims kracht bij te zetten.

Jokkie slikt het niet alleen als zoete koek, hij zet er zelfs thee bij en zeurt om het recept.....
Zoek jij dan ff het origineel... De maker is David Handschuh

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2011 21:15:08 ]
pi_101833385
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 21:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Dus jullie willen beweren dat alle filmpjes waarop te zien is dat een vliegtuig het WTC invliegt, nep zijn?
Jullie? Nee, alleen een select gezelschap, waaronder onze moderator!!! :')
pi_101833478
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat valt mee. :P

Maar er zijn dus echt mensen die denken dat er geen vliegtuigen op het WTC gevlogen zijn? Echt? :D
pi_101833556
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Maar er zijn dus echt mensen die denken dat er geen vliegtuigen op het WTC gevlogen zijn? Echt? :D
Ja echt. En als je je als mod niet kunt gedragen, dan kun je ook maar beter weggaan.
pi_101833611
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja echt. En als je je als mod niet kunt gedragen, dan kun je ook maar beter weggaan.
Heb je het nou over mij?
pi_101833618
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Moeten we hier dan allemaal gaan roepen dat er inderdaad geen vliegtuigen waren?
pi_101833656
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zoek jij dan ff het origineel...
Goed idee... :')

Nee, sorry, niet gevonden. Je 9/11-trut(h) vrienden hebben vast goed werk verricht met hun oplichterij!
pi_101833672
quote:
8s.gif Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Moeten we hier dan allemaal gaan roepen dat er inderdaad geen vliegtuigen waren?
Nee hoor, maar trollen is ook niet nodig. :)
pi_101833700
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Heb je het nou over mij?
Nee. Een andere mod.

Edit: sorry. Jokkie had het wel over jou. Dacht dat je op mij reageerde.
pi_101833722
'k Heb denk ik een note gehad voor het niet aanvaarden van de no-plane theorie.
pi_101833809
maar euhm jokkebrok, een layer toevoegen is gewoon een leeg iets. Hoe kun je een streep interpreteren als het toevoegen van een layer? Heb je wel eens met een programma dat layers gebruikt gewerkt want je trekt daar even een hele vreemde conclusie.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_101834366
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:19 schreef oompaloompa het volgende:
maar euhm jokkebrok, een layer toevoegen is gewoon een leeg iets. Hoe kun je een streep interpreteren als het toevoegen van een layer? Heb je wel eens met een programma dat layers gebruikt gewerkt want je trekt daar even een hele vreemde conclusie.
Ik heb met photoshop gewerkt en ik heb met Flash (actionscript) gewerkt ja, daarnaast nog met Maya, 3D studio Max en Zbrush. Maar ik ben het met je eens dat een layer feitelijk onzichtbaar is. Maar kun jij die lijn verklaren en waarom valt de vleugel en de staartvleugel precies vanaf die lijn weg?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2011 21:29:16 ]
pi_101834651
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 21:13 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

OMG! GATHER THE MOB, LIGHT THE TORCHES, RAISE THE STAKES!!!1!!

:')
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 21:14 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Ik hoorde laatst dat er mensen die die in onzichtbare almachtige wezens geloven. OMG!

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee hoor, maar trollen is ook niet nodig. :)
Inderdaad. Trolls veroorzaken trolling. Kijk mij maar net.

Hoe onwaarschijnlijk iets ook lijkt, zo lang niemand mij kan overtuigen dat het onmogelijk is met de huidige stand van techniek, gepaard met de omstandigheden bij een gebeurtenis als 9-11, zie ik het als een mogelijkheid. Geen waarheid, maar mogelijkheid.

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:18 schreef Loppe het volgende:
'k Heb denk ik een note gehad voor het niet aanvaarden van de no-plane theorie.
Nee hoor. :)
pi_101834705
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik heb met photoshop gewerkt en ik heb met Flash (actionscript) gewerkt ja, daarnaast nog met Maya, 3D studio Max en Zbrush. Maar ik ben het met je eens dat een layer feitelijk onzichtbaar is. Maar kun jij die lijn verklaren en waarom valt de vleugel en de staartvleugel precies vanaf die lijn weg?
Geen idee maar het lijkt me nogal vreemd om heel erg veel moeite te doen om een lijn toe te voegen :D
pi_101834861
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef Gray het volgende:

[..]

OMG! GATHER THE MOB, LIGHT THE TORCHES, RAISE THE STAKES!!!1!!

:')

[..]

Ik hoorde laatst dat er mensen die die in onzichtbare almachtige wezens geloven. OMG!

[..]
En die bestaat ook niet echt, badoom tisch!
quote:
Inderdaad. Trolls veroorzaken trolling. Kijk mij maar net.

Hoe onwaarschijnlijk iets ook lijkt, zo lang niemand mij kan overtuigen dat het onmogelijk is met de huidige stand van techniek, gepaard met de omstandigheden bij een gebeurtenis als 9-11, zie ik het als een mogelijkheid. Geen waarheid, maar mogelijkheid.

[..]

Nee hoor. :)
Maar wat moet dan precies als onmogelijk aangetoond worden? Het grote blok waar ik de hele tijd tegenop loop is dat truthers op details blijven discussieren maar nog nooit een andere optie voorstellen.

Tegelijkertijd zijn alle voorstellen die ooit gedaan zijn al aangetoond onmogelijk...
pi_101834963
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef Gray het volgende:

[..]

:D

Kom op, ik moet toegeven dat ik sommige argumenten voor een 'inside job' erg krachtig vind. Zelf ben ik er ook nog niet over uit en ik denk dat we er nooit uit gaan komen, want dit mag absoluut niet uitlekken. Als het uitlekt heeft Amerika een heel groot probleem. :')

Maar er zijn zoveel filmpjes beschikbaar van vliegtuigen die het WTC invliegen, dat kan gewoon niet allemaal nep zijn. Dat argument is gewoon slecht imo.
pi_101835357
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:33 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Geen idee maar het lijkt me nogal vreemd om heel erg veel moeite te doen om een lijn toe te voegen :D
Nou ja, het zal ook niet opzettelijk gedaan zijn. Slordigheid wellicht? Theoretisch zouden het 2 layers van ongeveer dezelfde beelden kunnen zijn, maar door kleurverschil treedt de lijn op.. dunno. :?

En zeg nou eerlijk, het valt niemand op. Tenzij je slowmotion gaat afspelen.
pi_101835388
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Kom op, ik moet toegeven dat ik sommige argumenten voor een 'inside job' erg krachtig vind. Zelf ben ik er ook nog niet over uit en ik denk dat we er nooit uit gaan komen, want dit mag absoluut niet uitlekken. Als het uitlekt heeft Amerika een heel groot probleem. :')

Maar er zijn zoveel filmpjes beschikbaar van vliegtuigen die het WTC invliegen, dat kan gewoon niet allemaal nep zijn. Dat argument is gewoon slecht imo.
In films hangen er ook weleens gigantische ruimteschepen boven steden.
pi_101835523
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Er zijn duizenden zombiefilms gemaakt. Geloof je nu in zombies? Niet echt een sterk argument, denk je niet?

Planes or no-planes is in mijn ogen bijzaak, die de mogelijkheid van controlled demolition en MIHOP/LIHOP (dank je voor deze termen Terecht ;)) niet aantasten.
Echter, wanneer ik politici zich zie verspreken en missil-uh-airliner hoor zeggen, ooggetuigen onbetrouwbaar of onvindbaar zijn, ontbreken van forensisch bewijsmateriaal voor vliegtuigen en een filmpje van 4 frames moet vertrouwen waarop geen vliegtuig te zien is bij nota bene het Pentagon, een van de gebouwen ter wereld met de meeste camera's erop gericht... dan ga ik zelfs al die filmpjes van vliegtuigen in twijfel trekken. Ik bind daar echter geen harde conclusies aan, want ik heb de waarheid niet in pacht. Ik laat de informatie die ik tot nu toe tot me heb genomen voor zichzelf spreken, en die informatie wordt continu aangevuld. :)

[ Bericht 30% gewijzigd door Gray op 11-09-2011 21:53:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')