Of ze geloven echt dat hun zonen, echtegnoten etc zijn omgekomen.. Maar ik vind zelf dat dat deel van 9/11 niet zo belangrijk is. Deze theorie en anderen wekt alleen maar meer aversie op tegen complot-theorieen in t algemeen. 9/11 en daarna stinkt gewoon in zn geheel.quote:Op zondag 11 september 2011 15:39 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dus de familieleden van deze slachtoffers zijn dan acteurs die spelen dat ze iemand hebben verloren?
You do the math!quote:Op zondag 11 september 2011 15:39 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Dus de familieleden van deze slachtoffers zijn dan acteurs die spelen dat ze iemand hebben verloren?
Was dat net op tv?quote:Op zondag 11 september 2011 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms hebben de mainstream media het ook weleens bij het goede eind.
Waarom zouden brandweermannen die tijdens een interview vertellen dat ze alle steun krijgen en goede begeleiding daar over liegen?
Heb je wel eens in media of showbizz bezigheden gehad? Ikzelf meermaals en kan je vertellen dat het zelden een weergave is van de gehele realiteit. Men zoekt vaak bronnen en personen die de opzet van het verhaal ondersteunen, en kiest alleen het bronmateriaal uit dat de stelling van de producent ondersteunt. Evenwichtig reporten en bias heet dat.quote:Op zondag 11 september 2011 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms hebben de mainstream media het ook weleens bij het goede eind.
Waarom zouden brandweermannen die tijdens een interview vertellen dat ze alle steun krijgen en goede begeleiding daar over liegen?
Kan toch niet dat het allemaal acteurs zijn?quote:Op zondag 11 september 2011 13:58 schreef WSquater het volgende:
Maar goed, wat is er dan gebeurd op 9/11. Dit is mijn theorie... *kijkt dramatisch*.
Amerika bestaat niet. Amerika is een werelddeel verzonnen door onze overheid. Elke keer als je denkt dat je op het vliegtuig stapt naar de VS, zit je eigenlijk gewoon in een simulator. Amerikanen bestaan niet, alles wordt gesimuleerd en de beelden die je van Amerika ziet... uiteraard met de computer gemaakt.
Op een gegeven moment kreeg onze Europese overheid (het enige werelddeel dat bestaat, Europa) problemen. Wij lieten niet meer zo makkelijk dingen toe. De oplossing: een nep aanslag. Maar waarom zouden ze de echte wereld aanvallen, als ze ook een neppe wereld kunnen aanvallen die niet bestaat? Amerika, ja!
Alles wat je hebt gezien was een simulatie, maar daardoor kreeg de generale Europese overheid wel veel meer macht.
Voor de herdenking begon was er een interview met de zoon van een omgekomen brandweerman, en ik heb al eerder interviews gelezen met overlevende firefighters die heel goed begeleid zijn na de aanslag.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 15:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Symmetrich? De kant waar de brand was ging best een stuk eerder (kan je aan de penthouse zien) dan de rest.
[..]
Om het te laten exploreren heb je een schokgolf nodig ja. Het brand gewoon prima hoorJe kan het als een soort kaars aansteken.
En je gaat toch niet beweren dat gebouw 7 niet symmetrisch ineenzakte zoals dat met controll demo zou gebeuren. Die penthouse bovenin aan één kant ging eerst ja. maar dat zou met typische controlled demo ook zo gaan. Dat is expres zodat de rest van het gebouw symmetrisch kan worden neergehaald.quote:C4 is very stable and insensitive to most physical shocks. C4 cannot be detonated by a gunshot or by dropping it onto a hard surface. It does not explode when set on fire or exposed to microwave radiation. Detonation can only be initiated by a combination of extreme heat and a shockwave, as when a detonator inserted into it is fired.
Waarom niet?quote:Op zondag 11 september 2011 15:47 schreef Loppe het volgende:
[..]
Kan toch niet dat het allemaal acteurs zijn?
ajaquote:Op zondag 11 september 2011 15:51 schreef Gray het volgende:
Waarom niet?
Zeg niet dat het zo is hoor, maar het is zeker geen onmogelijkheid.
Nee, onmogelijk. Zit nu naar de herdenking te kijken en het bestaat niet dat iedereen die daar aanwezig is aan het acteren is.quote:Op zondag 11 september 2011 15:47 schreef Loppe het volgende:
[..]
Kan toch niet dat het allemaal acteurs zijn?
Als je aspecten binnen een complot niet goed kan verklaren kan je het niet afdoen als "niet zo belangrijk" en overgaan tot de orde van de dag. Dat is wel heel makkelijk.quote:Op zondag 11 september 2011 15:44 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Of ze geloven echt dat hun zonen, echtegnoten etc zijn omgekomen.. Maar ik vind zelf dat dat deel van 9/11 niet zo belangrijk is. Deze theorie en anderen wekt alleen maar meer aversie op tegen complot-theorieen in t algemeen. 9/11 en daarna stinkt gewoon in zn geheel.
quote:Op zondag 11 september 2011 15:29 schreef David Letterman het volgende:
Als er geen vliegtuigen waren, waar zijn dan de omgekomen inzittenden gebleven?
Hij reageerde op die trollpost van Wsquaterquote:Op zondag 11 september 2011 15:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom niet?
Nou, dat lijkt mij wél hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 15:51 schreef Gray het volgende:
[..]
Waarom niet?
Als je bv kijkt naar het subforum AEX. Daar staren en filosoferen zij zich helemaal scheel op details.. Wel niet dit dat dit gebeurde die zei dit en toen dat zou het weet niet kan middenweg dan maar?quote:Op zondag 11 september 2011 15:54 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Als je aspecten binnen een complot niet goed kan verklaren kan je het niet afdoen als "niet zo belangrijk" en overgaan tot de orde van de dag. Dat is wel heel makkelijk.
Wie zegt dat Ahmadinejad er naast zit? Hij is de volgende die gepakt gaat worden.quote:Op zondag 11 september 2011 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, Iran doet ook weer een duit in het zakje
http://www.nu.nl/buitenland/2612627/11-september-was-smoesje.html
Jij kan je niet voorstellen dat grote groepen acteurs kunnen worden verzameld? Ik moet om een of andere reden denken aan een flashmob, waar 10-1000 mensen doen alsof ze gewoon als burger over straat gaan oid, maar goed, ik hoop dat je m'n punt snapt.quote:
Exacte aantallen weet ik niet, maar ik weet wel dat het een select groepje is geweest. Hooguit een stuk of 50, gok ik.quote:Op zondag 11 september 2011 16:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Jij kan je niet voorstellen dat grote groepen acteurs kunnen worden verzameld? Ik moet om een of andere reden denken aan een flashmob, waar 10-1000 mensen doen alsof ze gewoon als burger over straat gaan oid, maar goed, ik hoop dat je m'n punt snapt.
Ik geloof niet dat alle families acteurs zijn, maar geloof niet dat ze allemaal echt zijn.
Hoeveel familieleden/'familieleden' zijn er eigenlijk geweest in de media? Weet jij dat J0kkebr0k?
Je kan zeggen wat je wil, die man heeft wel lef. Nota bene in New York verkondigen dat 9-11 in scene is gezet.quote:Op zondag 11 september 2011 16:01 schreef Lavenderr het volgende:
Ah, Iran doet ook weer een duit in het zakje
http://www.nu.nl/buitenland/2612627/11-september-was-smoesje.html
ubertrollquote:Op zondag 11 september 2011 16:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, die man heeft wel lef. Nota bene in New York verkondigen dat 9-11 in scene is gezet.
Nee, kan ik me niet voorstellen. Waarom zóuden ze? Wat voor belang zouden deze 'acteurs' er bij hebben om dit nu al 10 jaar vol te houden? Nee, dat wil er niet in bij me.quote:Op zondag 11 september 2011 16:03 schreef Gray het volgende:
[..]
Jij kan je niet voorstellen dat grote groepen acteurs kunnen worden verzameld? Ik moet om een of andere reden denken aan een flashmob, waar 10-1000 mensen doen alsof ze gewoon als burger over straat gaan oid, maar goed, ik hoop dat je m'n punt snapt.
Ik geloof niet dat alle families acteurs zijn, maar geloof niet dat ze allemaal echt zijn.
Hoeveel familieleden/'familieleden' zijn er eigenlijk geweest in de media? Weet jij dat J0kkebr0k?
Lef? De man is stapelmesjogge met zijn idiote uitspraken over allerlei dingen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, die man heeft wel lef. Nota bene in New York verkondigen dat 9-11 in scene is gezet.
Toch lijkt me het verklaren van de slachtoffers een belangrijk onderdeel van het complot. De mensen staan nu niet voor niks de namen op te lezen.quote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je bv kijkt naar het subforum AEX. Daar staren en filosoferen zij zich helemaal scheel op details.. Wel niet dit dat dit gebeurde die zei dit en toen dat zou het weet niet kan middenweg dan maar?
''The big picture' however. Is dat wij met opzet worden genaaid door Centrale banken in samenwerking met onze eigen overheid. Want wij dragen de schulden. En daar heb je niet superveel details voor nodig. Teveel meningen en nadenken geeft twijvel wat niet nodig is in dezen. En met 9/11 ook. Er zijn genoeg aanwijzingen dat heel 9/11 laat stinken naar rotte vis.
Klopt. Dat valt toch ook gewoon na te gaan?quote:Op zondag 11 september 2011 16:13 schreef David Letterman het volgende:
[..]
Toch lijkt me het verklaren van de slachtoffers een belangrijk onderdeel van het complot. De mensen staan nu niet voor niks de namen op te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |