abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101802669
En sinds wanneer gaat het topic niet meer over hoe de gebouwen konden instorten ipv de vliegtuigen die er zogenaamd niet waren?. Als je zo ver gaat redeneren dan kan alles en iedereen in je wereld wel nep zijn.
pi_101802720
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Er zijn heel veel conspiracy theorieen omtrent dit onderwerp, de ene aannemelijker dan de ander. Zolang voor zowel de conspiracy theorieen als het officiële verhaal geen onomstotelijk en verifieerbaar bewijs te verkrijgen is, zie ik geen reden om het officiële verhaal te vertrouwen, anders dan slachtoffer worden van een autoriteitsdrogreden.
Maar hoeveel bewijs wil je hebben voor een vliegtuig dat er in vliegt? Je ziet die talloze beelden, wanneer gaan jullie dan geloven dat er een vliegtuig in is gevlogen?
pi_101802802
quote:
3s.gif Op zondag 11 september 2011 00:04 schreef Travel. het volgende:
Ik was op dat moment zelf in New York, hechten jullie daar misschien waarde aan :') ?
En jij hebt de vliegtuigen gezien. Daarnaast is een goede bekende van je omgekomen. Kortom, wij moeten niet lullen.
pi_101802892
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En jij hebt de vliegtuigen gezien. Daarnaast is een goede bekende van je omgekomen. Kortom, wij moeten niet lullen.
En ondertussen heb je die simpele vraag van mij nog steeds niet beantwoord.

9/11 #53: Waar we iedereen verdenken!
pi_101802896
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee er is geen bekende omgekomen en ja ik heb het tweede vliegtuig gezien. Wat voor bewijs heb jij dan dat het vliegtuig nep is ?. Stel dat Obama zegt dat alles maar nep was, geloof je dat dan? Die beelden kunnen dan toch ook gemanipuleerd zijn ?
pi_101802932
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:12 schreef Travel. het volgende:

[..]

Nee er is geen bekende omgekomen en ja ik heb het tweede vliegtuig gezien. Wat voor bewijs heb jij dan dat het vliegtuig nep is ?. Stel dat Obama zegt dat alles maar nep was, geloof je dat dan? Die beelden kunnen dan toch ook gemanipuleerd zijn ?
Je liegt en dat ga ik ook nog wel bewijzen.
pi_101802966
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:12 schreef WSquater het volgende:

[..]

En ondertussen heb je die simpele vraag van mij nog steeds niet beantwoord.

9/11 #53: Waar we iedereen verdenken!
Lees de reeks maar even terug. Al jouw vragen zijn al lang beantwoord.
pi_101803056
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je liegt en dat ga ik ook nog wel bewijzen.
Beantwoord alle vragen aub, zo ook de 2de. Als er door Obama wordt ''toegegeven'' dat alles nep was, geloof je dat dan ook ? Zijn ook camera beelden.

Maar ach, heb het hier wel weer gezien met deze gekkies. Zelfde soort typ als : '' De wereld vergaat dan en dan'', en als het eenmaal zo is en er gebeurt niks, dan hoor je ze nergens meer over.

Succes ermee.
pi_101803175
Tevens maakt het niet uit wat we zeggen of doen. Als ik een foto had gemaakt van het vliegtuig had je het toch niet geloofd, dus waarom zouden we.
pi_101803188
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 00:18 schreef Travel. het volgende:

[..]

Beantwoord alle vragen aub, zo ook de 2de. Als er door Obama wordt ''toegegeven'' dat alles nep was, geloof je dat dan ook ? Zijn ook camera beelden.

Maar ach, heb het hier wel weer gezien met deze gekkies. Zelfde soort typ als : '' De wereld vergaat dan en dan'', en als het eenmaal zo is en er gebeurt niks, dan hoor je ze nergens meer over.

Succes ermee.
Dat is een stupide vraag en ook nogal hypothetisch. Waarom zou ik als gekkie daar een antwoord op geven?
pi_101803199
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is een stupide vraag en ook nogal hypothetisch. Waarom zou ik als gekkie daar een antwoord op geven?
Zou graag het antwoord willen weten.
pi_101803233
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:22 schreef Travel. het volgende:
Tevens maakt het niet uit wat we zeggen of doen. Als ik een foto had gemaakt van het vliegtuig had je het toch niet geloofd, dus waarom zouden we.
Waarom heb je er geen foto van gemaakt? En hoe oud was je 10 jaar geleden eigenlijk?
pi_101803303
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom heb je er geen foto van gemaakt? En hoe oud was je 10 jaar geleden eigenlijk?
Nee, ik stelde een vraag. Die foto had je toch niet geloofd, waarom zou ik die moeten maken dan ?
De relevantie van mijn leeftijd vertellen zie ik niet.
pi_101803337
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:22 schreef Travel. het volgende:

[..]

Zou graag het antwoord willen weten.
Als Obama zou toegeven dat alles fake was, dan zou ik dat geloven. Om de simpele reden dat als het niet waar zou zijn hij rijp is voor het gesticht. Waarom zou hij in godsnaam claimen dat het fake was terwijl het niet zo zou zijn? Wat zou zijn winst zijn?
pi_101803375
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als Obama zou toegeven dat alles fake was, dan zou ik dat geloven. Om de simpele reden dat als het niet waar zou zijn hij rijp is voor het gesticht. Waarom zou hij in godsnaam claimen dat het fake was terwijl het niet zo zou zijn? Wat zou zijn winst zijn?
Beweren dat er iets niet vliegt terwijl het vliegt is ook rijp voor het gesticht. Maar een fijne avond nog.
pi_101803468
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:26 schreef Travel. het volgende:

[..]

Nee, ik stelde een vraag. Die foto had je toch niet geloofd, waarom zou ik die moeten maken dan ?
De relevantie van mijn leeftijd vertellen zie ik niet.
Jij was daar helemaal niet. Je liegt. Zo niet, bewijs het.
pi_101803516
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:29 schreef Travel. het volgende:

[..]

Beweren dat er iets niet vliegt terwijl het vliegt is ook rijp voor het gesticht. Maar een fijne avond nog.
Jouw mening over 9/11 is gevormd door de media. Alles wat jij weet komt van de tv.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2011 00:35:08 ]
pi_101803523
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lees de reeks maar even terug. Al jouw vragen zijn al lang beantwoord.
Dat zijn ze niet. Het enige wat jij roept is "ik denk", "ik geloof" en "wat jij zegt klopt niet". Het kan toch niet zo moeilijk zijn om je eigen mening te onderbouwen?
pi_101803527
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij was daar helemaal niet. Je liegt. Zo niet, bewijs het.
Bewijs jij maar dat er geen vliegtuigen waren. Als ik een ticket laat zien geloof je het nog niet. Maar ik lijk wel gek dat ik hier nu serieus op reageer :'). Je bent al genoeg gestraft, je zal maar bij elk programma of ding wat je ziet denken dat mensen zijn gehersenspoeld en acteurs zijn :').

Slaap lekker en succes.
pi_101803577
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:34 schreef WSquater het volgende:

[..]

Dat zijn ze niet. Het enige wat jij roept is "ik denk", "ik geloof" en "wat jij zegt klopt niet". Het kan toch niet zo moeilijk zijn om je eigen mening te onderbouwen?
lees de reeks of hou je geblaat voor je. Jij was ook zo'n leugenaar, weet je nog? ;)
pi_101803584
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jouw mening over 9/11 is gevormd door de media. Alles wat jij weet komt van de tv.
Zo kom je er wel makkelijk vanaf. Als je zelf niet meer weet hoe je moet reageren, roep je maar zoiets.

quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

lees de reeks of hou je geblaat voor je. Jij was ook zo'n leugenaar, weet je nog? ;)
Don't change subject. Ik probeerde toen een punt te maken, en je had gewoon slim speurwerk. Waarom houd jij ej geblaat niet voor je totdat je met echte argumenten komt?
pi_101803607
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 00:34 schreef Travel. het volgende:

[..]

Bewijs jij maar dat er geen vliegtuigen waren. Als ik een ticket laat zien geloof je het nog niet. Maar ik lijk wel gek dat ik hier nu serieus op reageer :'). Je bent al genoeg gestraft, je zal maar bij elk programma of ding wat je ziet denken dat mensen zijn gehersenspoeld en acteurs zijn :').

Slaap lekker en succes.
Laat dat ticket maar zien. En dan nog, wat zegt een ticket?
pi_101803633
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een ticket zegt niks. Honderden, nee duizenden, getuigen in New York zijn geen bewijs. Alle gemaakte beelden zeggen niks. Alleen jij hebt het goed. :Y
pi_101803647
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Fijne avond jongen, fijne avond.
pi_101803680
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:38 schreef WSquater het volgende:

[..]

Zo kom je er wel makkelijk vanaf. Als je zelf niet meer weet hoe je moet reageren, roep je maar zoiets.

[..]

Don't change subject. Ik probeerde toen een punt te maken, en je had gewoon slim speurwerk. Waarom houd jij ej geblaat niet voor je totdat je met echte argumenten komt?
Het is een feit. bovendien heb ik geen zin om alles weer te herhalen. Daarom moet je de reeks doorlezen als je details wilt weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')