abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101792143
quote:
Since 2006 Avery has re-cut the film twice more, removing some of the more outrageous accusations, like the claim that Flight 93 had been diverted to Cleveland Hopkins Airport rather than crashing in Pennsylvania and that calls made from the plane had been faked using "voice-morphing" technology. After interviewing some of the Pentagon witnesses in person, Avery has even backed away from the stance that it was a missile and not a plane that hit the Pentagon. "It's easy to come to conclusions when a) you don't have a lot of information at your disposal and b) you haven't had a chance to actually talk to people who were there," Avery says.
http://www.slate.com/id/2302834/
Dat somt het wel zo'n beetje op. Hetzelfde zag je bij die truthers uit de Conspiracy Road Trip reportage van de BBC (klein stukje van gezien). Die artikelenreeks van Slate is trouwens wel aardig om te lezen.
pi_101792243
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 18:59 schreef J-V het volgende:

[..]

Misschien is dat gelijk je probleem?
Je denkt dat alleen jou gedachte de juiste zijn! Vent...
Dat is idd de drijvende kracht achter het trutherdenken, als ze iets niet begrijpen dan ligt dat niet aan henzelf maar dan klopt er iets niet --> complot. Hoe minder je dus van de wereld begrijpt hoe omvangrijker het complot kan worden, tot aan het moment dat iedere kritiek op de complottheorie deel gaat uitmaken van het complot. Dan ben je het contact met de werkelijkheid écht verloren. In feite is dat opschalen van het complot dat je telkens weer ziet niets anders dan een zwaktebod. Het is een luie uitvlucht om maar niet over lastige vragen na te hoeven denken. De werkelijke onnozelen verdenken zelfs hun critici ervan aan het complot deel te nemen.
pi_101792287
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:28 schreef mouzzer het volgende:

[..]

[..]

Beelden van lege straten wel vertrouwen waarom dan andere beelden weer niet.. Omdat die andere beelden niet je mening ondersteunen? Is dat niet met twee maten meten?
Daar heb ik 'm al eerder eens op gewezen, de willekeur in zijn bewijsstukken:
9/11 #50: Waar we officieel het 50e deel behalen!
  zaterdag 10 september 2011 @ 19:42:44 #104
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101792300
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:49 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik vraag me nog steeds af of ze wel echt de vermeende vliegtuigen gezien hebben, en niet bijvoorbeeld cruise-missiles:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die dingen zijn veel en veel kleiner dan een 767 he.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_101793818
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom denk je dat agenten, brandweer en andere first responders op last van arrestatie niet welkom zijn op de 10 memorial. ?!
Deed me hier aan denken:

http://www.thedailyshow.c(...)nds-without-benefits
http://www.thedailyshow.c(...)he-senate-filibuster
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_101794006
full movie:9/11 Explosive Evidence- Experts Speak Out-Full Length Film Must See

pi_101796695
Ondertussen negeer je gewoon wat ik zei:

---------
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 17:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

alle amateur beelden zijn van een paar CGI-artiesten. Geen van de beelden die door vermeende amateurs zijn geschoten zijn op last van de mond gesnoerd.

(...)

Nee de vliegtuigen zijn nepperdenep
Je zegt dit nu wel, maar je ondersteunt die beweringen niet. Geef eens échte argumenten waardoor jouw bewering de juiste is, en niet die van alle New Yorkers die er live bij waren.

-----

En j0kkebr0k antwoordt ook niet op een simpele vraag.

--------
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 16:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet mijn woorden verdraaiien graag.
Prima, verwoord eens in je eigen woorden wat er dan precies is gebeurd volgens jou? Tot nu toe zijn al je comments "ik denk" en "ik geloof".

Het is veel makkelijker om honderden filmpjes en getuigenissen te geloven, dan één iemand die niet eens in de VS woont die denkt dat er geen vliegtuigen in de torens zijn geramd. Ik zou best wel willen overwegen dat het mogelijk raketten waren die lijken op vliegtuigen of iets dergelijks, maar er zijn wel degelijk vliegende objecten in gevlogen.
-------

En nogmaals: al jouw argumenten bestaan tot nu toe uit 'ik denk' en 'ik geloof'.
pi_101799384
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Die dingen zijn veel en veel kleiner dan een 767 he.
De wapens die je hier ziet wel ja. Het lijkt me niet ondenkbaar dat er nog grotere varianten bestaan. Gezien de snelheid, de afstand en de chaos waarin alles plaatsvond kan ik me goed voorstellen dat de verklaringen van de ooggetuigen niet kloppen.
  zaterdag 10 september 2011 @ 22:36:25 #109
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101799496
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:33 schreef Gray het volgende:

[..]

De wapens die je hier ziet wel ja. Het lijkt me niet ondenkbaar dat er nog grotere varianten bestaan. Gezien de snelheid, de afstand en de chaos waarin alles plaatsvond kan ik me goed voorstellen dat de verklaringen van de ooggetuigen niet kloppen.
Mjah, als je wapens gaat verzinnen kan je veel recht praten he :)
Onikaan ni ov dovah
pi_101800717
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 22:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mjah, als je wapens gaat verzinnen kan je veel recht praten he :)
Klopt, ik wil dan ook niet stellen dat dit is wat echt gebeurd is. Aan de andere kant is verzinnen dat een aantal vuurtjes en wat vliegtuigen 3 gebouwen hebben laten instorten, terwijl de constructie juist daartegen beveiligd was, een laken van hetzelfde pak. ;)
pi_101801226
Alleen denk jij dat helemaal niet.
pi_101801376
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:38 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat somt het wel zo'n beetje op. Hetzelfde zag je bij die truthers uit de Conspiracy Road Trip reportage van de BBC (klein stukje van gezien). Die artikelenreeks van Slate is trouwens wel aardig om te lezen.
Het begint me intussen steeds duidelijker worden hoe religie heeft kunnen ontstaan, en blijven bestaan, in de mensheid. Mensen blijven de gekste dingen geloven, blijkbaar zit het in onze natuur om 'onverklaarbare' dingen te willen verklaren met de gekste theorieën?
Alpha kenny one
pi_101801669
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:22 schreef falling_away het volgende:

[..]

Het begint me intussen steeds duidelijker worden hoe religie heeft kunnen ontstaan, en blijven bestaan, in de mensheid. Mensen blijven de gekste dingen geloven, blijkbaar zit het in onze natuur om 'onverklaarbare' dingen te willen verklaren met de gekste theorieën?
Hoe bedoel je dat? Het officiële verhaal is geen gekke theorie wil je zeggen? Alleen omdat dat verhaal door de media aan het volk is verkocht, is het niet gek? Kom op nou zeg. De intelligentie van de mens stelt me wederom zwaar teleur.
pi_101801723
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:18 schreef Terecht het volgende:
Alleen denk jij dat helemaal niet.
Op wie reageer je nou, en specifiek op wat?
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:32:36 #115
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101801727
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Klopt, ik wil dan ook niet stellen dat dit is wat echt gebeurd is. Aan de andere kant is verzinnen dat een aantal vuurtjes en wat vliegtuigen 3 gebouwen hebben laten instorten, terwijl de constructie juist daartegen beveiligd was, een laken van hetzelfde pak. ;)
Dat is echt een hardnekkige zeg. Waarom denk je dat dat een valide punt is?
Onikaan ni ov dovah
pi_101801917
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:30 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Het officiële verhaal is geen gekke theorie wil je zeggen? Alleen omdat dat verhaal door de media aan het volk is verkocht, is het niet gek? Kom op nou zeg. De intelligentie van de mens stelt me wederom zwaar teleur.
Het officieele verhaal klinkt 1000 keer aannemelijker dan de conspiracry theorieen ja. En als er al sprake was van enige soort van opzet dan vind ik het verhaal van Chooselife op pagina 2 van dit topic nog het meest aannemelijke. Maar om in CGI vliegtuigen etc. te geloven, volgens mij ben je dan net zo hardnekkig bezig als een gelovige die in de vloed van Noach blijft geloven.
Alpha kenny one
pi_101801925
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat is echt een hardnekkige zeg. Waarom denk je dat dat een valide punt is?
Een gebouw dat een constructie heeft gekregen die bestand zou moeten zijn tegen lijnvliegtuigen die erin vliegen stort bij het eerste vliegtuig dat erin vliegt na enkele uren direct in. Hoe is dat niet een valide punt?
pi_101802026
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:38 schreef falling_away het volgende:

[..]

Het officieele verhaal klinkt 1000 keer aannemelijker dan de conspiracry theorieen ja. En als er al sprake was van enige soort van opzet dan vind ik het verhaal van Chooselife op pagina 2 van dit topic nog het meest aannemelijke. Maar om in CGI vliegtuigen etc. te geloven, volgens mij ben je dan net zo hardnekkig bezig als een gelovige die in de vloed van Noach blijft geloven.
Er zijn heel veel conspiracy theorieen omtrent dit onderwerp, de ene aannemelijker dan de ander. Zolang voor zowel de conspiracy theorieen als het officiële verhaal geen onomstotelijk en verifieerbaar bewijs te verkrijgen is, zie ik geen reden om het officiële verhaal te vertrouwen, anders dan slachtoffer worden van een autoriteitsdrogreden.
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:47:51 #119
8369 speknek
Another day another slay
pi_101802185
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:38 schreef Gray het volgende:

[..]

Een gebouw dat een constructie heeft gekregen die bestand zou moeten zijn tegen lijnvliegtuigen die erin vliegen stort bij het eerste vliegtuig dat erin vliegt na enkele uren direct in. Hoe is dat niet een valide punt?
Omdat het niet waar is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101802198
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:38 schreef falling_away het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij je er niet in verdiept hebt. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat dit zeer bizar op je overkomt.
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:48:33 #121
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_101802199
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:38 schreef Gray het volgende:

[..]

Om meerdere reden. Er waren best veel verschillen met de 9/11 vliegtuigen en het scenario waar de ontwerpers rekening mee hebben gehouden:

• Het type vliegtuig was anders
• Het vliegtuig was veel zwaarder beladen
• Het vliegtuig ging veel sneller
• Deze twee punten zorgen voor veel meer kinetische energie

Daar komt nog bij op dat ze een aanzienlijke hoeveelheid brandstof aan boord hadden, veel meer dan het vliegtuig waar ze in het scenario (laag en langzaam vliegende 707, verdwaald in de mist, op zoek naar de landingsbaan en met bijna geen brandstof meer aan boord) rekening mee hielden. Dat zorgt al voor een totale hoeveelheid energie die veel hoger lag dan in het scenario. En daar komt dan weer bij op dat de inslag een groot deel van het brandwerende materiaal los heeft geslagen :) Al deze dingen zorgen ervoor dat de 9/11 vliegtuigen een veel zwaardere impact hadden dan waar ze rekening hielden in het ontwerp. In dat opzicht is het al bijzonder te noemen dat de torens zich zo goed hebben gehouden. Bovendien hebben we het over ontwerpen uit een tijd ruim voor computersimulaties van dergelijke scenario's. IIRC was het de ontwerper zelf die zoiets zei als dat het toch een vorm van natte vingerwerk was, dat rekening houden met die 707.
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:49:42 #122
8369 speknek
Another day another slay
pi_101802231
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Er zijn heel veel conspiracy theorieen omtrent dit onderwerp, de ene aannemelijker dan de ander. Zolang voor zowel de conspiracy theorieen als het officiële verhaal geen onomstotelijk en verifieerbaar bewijs te verkrijgen is, zie ik geen reden om het officiële verhaal te vertrouwen, anders dan slachtoffer worden van een autoriteitsdrogreden.
Je bedoelt geen reden om het officiele verhaal te wantrouwen. Wanneer je in permanente staat van wantrouwen leeft omtrent officiele verhalen ben je na twee dagen overleden van dorst. Of vertrouw je de nutsbedrijven ineens wel?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101802319
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat komt omdat jij je er niet in verdiept hebt. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat dit zeer bizar op je overkomt.
Ik volg deze topic reeks al jaren zonder te posten en heb veel bronnen bekeken. Ik geef toe dat sommige zaken erg vreemd zijn, maar sommige van jullie theorieen zijn nog veel vreemder!!
Het lijkt alsof jullie koste wat kost tegen beter weten in de theorieen willen ondersteunen door te praten over CGI vliegtuigen etc. Dat komt bij mij over als een soort 'religieuze overtuiging' ja
Alpha kenny one
pi_101802456
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:52 schreef falling_away het volgende:

[..]

Ik volg deze topic reeks al jaren zonder te posten en heb veel bronnen bekeken. Ik geef toe dat sommige zaken erg vreemd zijn, maar sommige van jullie theorieen zijn nog veel vreemder!!
Het lijkt alsof jullie koste wat kost tegen beter weten in de theorieen willen ondersteunen door te praten over CGI vliegtuigen etc. Dat komt bij mij over als een soort 'religieuze overtuiging' ja
Noem eens wat zaken die jij erg vreemd vind.
pi_101802634
Ik was op dat moment zelf in New York, hechten jullie daar misschien waarde aan :') ?
pi_101802669
En sinds wanneer gaat het topic niet meer over hoe de gebouwen konden instorten ipv de vliegtuigen die er zogenaamd niet waren?. Als je zo ver gaat redeneren dan kan alles en iedereen in je wereld wel nep zijn.
pi_101802720
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Maar hoeveel bewijs wil je hebben voor een vliegtuig dat er in vliegt? Je ziet die talloze beelden, wanneer gaan jullie dan geloven dat er een vliegtuig in is gevlogen?
pi_101802802
quote:
3s.gif Op zondag 11 september 2011 00:04 schreef Travel. het volgende:
Ik was op dat moment zelf in New York, hechten jullie daar misschien waarde aan :') ?
En jij hebt de vliegtuigen gezien. Daarnaast is een goede bekende van je omgekomen. Kortom, wij moeten niet lullen.
pi_101802892
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En jij hebt de vliegtuigen gezien. Daarnaast is een goede bekende van je omgekomen. Kortom, wij moeten niet lullen.
En ondertussen heb je die simpele vraag van mij nog steeds niet beantwoord.

9/11 #53: Waar we iedereen verdenken!
pi_101802896
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Nee er is geen bekende omgekomen en ja ik heb het tweede vliegtuig gezien. Wat voor bewijs heb jij dan dat het vliegtuig nep is ?. Stel dat Obama zegt dat alles maar nep was, geloof je dat dan? Die beelden kunnen dan toch ook gemanipuleerd zijn ?
pi_101802932
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:12 schreef Travel. het volgende:

[..]

Nee er is geen bekende omgekomen en ja ik heb het tweede vliegtuig gezien. Wat voor bewijs heb jij dan dat het vliegtuig nep is ?. Stel dat Obama zegt dat alles maar nep was, geloof je dat dan? Die beelden kunnen dan toch ook gemanipuleerd zijn ?
Je liegt en dat ga ik ook nog wel bewijzen.
pi_101802966
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:12 schreef WSquater het volgende:

[..]

En ondertussen heb je die simpele vraag van mij nog steeds niet beantwoord.

9/11 #53: Waar we iedereen verdenken!
Lees de reeks maar even terug. Al jouw vragen zijn al lang beantwoord.
pi_101803056
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je liegt en dat ga ik ook nog wel bewijzen.
Beantwoord alle vragen aub, zo ook de 2de. Als er door Obama wordt ''toegegeven'' dat alles nep was, geloof je dat dan ook ? Zijn ook camera beelden.

Maar ach, heb het hier wel weer gezien met deze gekkies. Zelfde soort typ als : '' De wereld vergaat dan en dan'', en als het eenmaal zo is en er gebeurt niks, dan hoor je ze nergens meer over.

Succes ermee.
pi_101803175
Tevens maakt het niet uit wat we zeggen of doen. Als ik een foto had gemaakt van het vliegtuig had je het toch niet geloofd, dus waarom zouden we.
pi_101803188
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 00:18 schreef Travel. het volgende:

[..]

Beantwoord alle vragen aub, zo ook de 2de. Als er door Obama wordt ''toegegeven'' dat alles nep was, geloof je dat dan ook ? Zijn ook camera beelden.

Maar ach, heb het hier wel weer gezien met deze gekkies. Zelfde soort typ als : '' De wereld vergaat dan en dan'', en als het eenmaal zo is en er gebeurt niks, dan hoor je ze nergens meer over.

Succes ermee.
Dat is een stupide vraag en ook nogal hypothetisch. Waarom zou ik als gekkie daar een antwoord op geven?
pi_101803199
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat is een stupide vraag en ook nogal hypothetisch. Waarom zou ik als gekkie daar een antwoord op geven?
Zou graag het antwoord willen weten.
pi_101803233
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:22 schreef Travel. het volgende:
Tevens maakt het niet uit wat we zeggen of doen. Als ik een foto had gemaakt van het vliegtuig had je het toch niet geloofd, dus waarom zouden we.
Waarom heb je er geen foto van gemaakt? En hoe oud was je 10 jaar geleden eigenlijk?
pi_101803303
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:24 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Waarom heb je er geen foto van gemaakt? En hoe oud was je 10 jaar geleden eigenlijk?
Nee, ik stelde een vraag. Die foto had je toch niet geloofd, waarom zou ik die moeten maken dan ?
De relevantie van mijn leeftijd vertellen zie ik niet.
pi_101803337
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:22 schreef Travel. het volgende:

[..]

Zou graag het antwoord willen weten.
Als Obama zou toegeven dat alles fake was, dan zou ik dat geloven. Om de simpele reden dat als het niet waar zou zijn hij rijp is voor het gesticht. Waarom zou hij in godsnaam claimen dat het fake was terwijl het niet zo zou zijn? Wat zou zijn winst zijn?
pi_101803375
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als Obama zou toegeven dat alles fake was, dan zou ik dat geloven. Om de simpele reden dat als het niet waar zou zijn hij rijp is voor het gesticht. Waarom zou hij in godsnaam claimen dat het fake was terwijl het niet zo zou zijn? Wat zou zijn winst zijn?
Beweren dat er iets niet vliegt terwijl het vliegt is ook rijp voor het gesticht. Maar een fijne avond nog.
pi_101803468
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:26 schreef Travel. het volgende:

[..]

Nee, ik stelde een vraag. Die foto had je toch niet geloofd, waarom zou ik die moeten maken dan ?
De relevantie van mijn leeftijd vertellen zie ik niet.
Jij was daar helemaal niet. Je liegt. Zo niet, bewijs het.
pi_101803516
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:29 schreef Travel. het volgende:

[..]

Beweren dat er iets niet vliegt terwijl het vliegt is ook rijp voor het gesticht. Maar een fijne avond nog.
Jouw mening over 9/11 is gevormd door de media. Alles wat jij weet komt van de tv.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2011 00:35:08 ]
pi_101803523
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:15 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Lees de reeks maar even terug. Al jouw vragen zijn al lang beantwoord.
Dat zijn ze niet. Het enige wat jij roept is "ik denk", "ik geloof" en "wat jij zegt klopt niet". Het kan toch niet zo moeilijk zijn om je eigen mening te onderbouwen?
pi_101803527
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:32 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jij was daar helemaal niet. Je liegt. Zo niet, bewijs het.
Bewijs jij maar dat er geen vliegtuigen waren. Als ik een ticket laat zien geloof je het nog niet. Maar ik lijk wel gek dat ik hier nu serieus op reageer :'). Je bent al genoeg gestraft, je zal maar bij elk programma of ding wat je ziet denken dat mensen zijn gehersenspoeld en acteurs zijn :').

Slaap lekker en succes.
pi_101803577
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:34 schreef WSquater het volgende:

[..]

Dat zijn ze niet. Het enige wat jij roept is "ik denk", "ik geloof" en "wat jij zegt klopt niet". Het kan toch niet zo moeilijk zijn om je eigen mening te onderbouwen?
lees de reeks of hou je geblaat voor je. Jij was ook zo'n leugenaar, weet je nog? ;)
pi_101803584
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jouw mening over 9/11 is gevormd door de media. Alles wat jij weet komt van de tv.
Zo kom je er wel makkelijk vanaf. Als je zelf niet meer weet hoe je moet reageren, roep je maar zoiets.

quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

lees de reeks of hou je geblaat voor je. Jij was ook zo'n leugenaar, weet je nog? ;)
Don't change subject. Ik probeerde toen een punt te maken, en je had gewoon slim speurwerk. Waarom houd jij ej geblaat niet voor je totdat je met echte argumenten komt?
pi_101803607
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 00:34 schreef Travel. het volgende:

[..]

Bewijs jij maar dat er geen vliegtuigen waren. Als ik een ticket laat zien geloof je het nog niet. Maar ik lijk wel gek dat ik hier nu serieus op reageer :'). Je bent al genoeg gestraft, je zal maar bij elk programma of ding wat je ziet denken dat mensen zijn gehersenspoeld en acteurs zijn :').

Slaap lekker en succes.
Laat dat ticket maar zien. En dan nog, wat zegt een ticket?
pi_101803633
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Een ticket zegt niks. Honderden, nee duizenden, getuigen in New York zijn geen bewijs. Alle gemaakte beelden zeggen niks. Alleen jij hebt het goed. :Y
pi_101803647
quote:
1s.gif Op zondag 11 september 2011 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Fijne avond jongen, fijne avond.
pi_101803680
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:38 schreef WSquater het volgende:

[..]

Zo kom je er wel makkelijk vanaf. Als je zelf niet meer weet hoe je moet reageren, roep je maar zoiets.

[..]

Don't change subject. Ik probeerde toen een punt te maken, en je had gewoon slim speurwerk. Waarom houd jij ej geblaat niet voor je totdat je met echte argumenten komt?
Het is een feit. bovendien heb ik geen zin om alles weer te herhalen. Daarom moet je de reeks doorlezen als je details wilt weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')