abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101838260
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:30 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb het altijd geprobeerd het zo objectief mogelijk te bekijken, en bij sommige foto's die jij plaatste dacht ik: verrek, dat klópt niet! Dus ik heb en had zeker twijfels, die ik dan ook uitgesproken heb at that time.
Op dit moment weet ik het gewoon even niet, dus hou ik me maar vast aan de officiele versie. Zeker na vandaag.

Ik weet het gewoon niet.
De 9/11 media barrage van afgelopen week doet zijn werk weer goed, zo te merken ;) :+
  zondag 11 september 2011 @ 22:33:33 #202
197338 Knevelt
Een lekkere boy met brains
pi_101838376
Ben ik de enige die nu naar George W. Bush: The 9/11 Interview aan het kijken is op National Geographic en een nieuwe aanwijzing voor het complot ziet? :P

Bush zegt daar dat hij op een gegeven moment met een auto met 160km/u van het vliegtuig werd weggereden en toen tegen de bestuurder zei: 'Rustig maar, de Al Qaida zit niet hier.' Even later zegt hij in het interview dat pas later in een andere bunker Al Qaida als mogelijke dader ter sprake kwam. :') Wtf.
Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef Nikmans het volgende:
TS [Knevelt] is een van die zeldzame posters die de grens tussen trollen en serieus posten uitgegumd heeft _O_
pi_101838413
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

De 9/11 media barrage van afgelopen week doet zijn werk weer goed, zo te merken ;) :+
dat valt mij ook op, ik kijk nu sbs6 en ik zie alleen maar stof, de gebouwen zijn tot stof gereduceerd!
pi_101838512
quote:
4s.gif Op zondag 11 september 2011 22:33 schreef Knevelt het volgende:
Ben ik de enige die nu naar George W. Bush: The 9/11 Interview aan het kijken is op National Geographic en een nieuwe aanwijzing voor het complot ziet? :P

Bush zegt daar dat hij op een gegeven moment met een auto met 160km/u van het vliegtuig werd weggereden en toen tegen de bestuurder zei: 'Rustig maar, de Al Qaida zit niet hier.' Even later zegt hij in het interview dat pas later in een andere bunker Al Qaida als mogelijke dader ter sprake kwam. :') Wtf.
:')

Net in de docu 102 minutes...

Een vent die het gebeuren op grote schermen in New York aan het gadeslaan is. Zegt ie iets van: "This Bin Laden must die. We should kill those Arabs".

Hoe kon hij dat nou weten?
pi_101838701
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:26 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Maar euhm Gray, wat is die illustere mogelijkheid die niet ontkracht kan worden waar je het over hebt?
Dat er geen (lijn)vliegtuigen gebruikt zouden zijn natuurlijk! ;)
pi_101838738
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:38 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat er geen (lijn)vliegtuigen gebruikt zouden zijn natuurlijk! ;)
Ja maar wat is het verhaal dan?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_101838874
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Aannames. Meer niet :)

LOL Heb JIJ het hier nu over aannames?
Alpha kenny one
pi_101838931
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:39 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja maar wat is het verhaal dan?
Dat het officiele bewijsmateriaal (beeld/audio) waarop NIST zijn officiele verklaring heeft gebaseerd niet kloppend blijkt uit eenvoudige analysen en daardoor de ruimte ontstaat voor een theorie als de no-plane theorie. Het bij voorbaat verwijzen omdat de beelden uit de media anders zeggen is in mijn ogen niet veel anders dan blind geloof.

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
@Gray: of het was een JASSM. Geen drone, maar een raket en dan vermomd als American Airlines toestel :P

[ afbeelding ]

Bovenstaande plaatje is uiteraard fake, maar zo ziet een JASSM er uit:

[ afbeelding ]
Dat ziet er inderdaad als een vliegtuig uit, maar het is wederom een klein ding: Length 14 ft (4.72 m)
pi_101839057
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

:')

Net in de docu 102 minutes...

Een vent die het gebeuren op grote schermen in New York aan het gadeslaan is. Zegt ie iets van: "This Bin Laden must die. We should kill those Arabs".

Hoe kon hij dat nou weten?
Hier nog even op terugkomend:

Hier is de beste man te zien, vanaf 02:05

EDIT: Wat een belachelijke scene is dat met al die naar boven starende mensen. :')

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2011 22:48:26 ]
pi_101839099
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja , dat zal dan wel.
Ben nu gewoon in het ongewisse.
pi_101839240
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hier nog even op terugkomend:

Hier is de beste man te zien, vanaf 02:05
Die arme Arabier die naast hem staat. ;(

Die ouwe italiaan die zegt dat ze "die beesten moeten elimineren." Hypocrite much? :')

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tja , dat zal dan wel.
Heel begrijpelijk hoor. :*
pi_101839343
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Die arme Arabier die naast hem staat. ;(

Die ouwe italiaan die zegt dat ze "die beesten moeten elimineren." Hypocrite much? :')

[..]

Heel begrijpelijk hoor. :*
Moet je die hele scene met die naar boven starende mensen eens checken.. Écht slecht. :')

Of eigenlijk die hele 102 minutes docu. ;)

quote:

[..]

Tja , dat zal dan wel.
Ach joh.. hebben we allemaal wel eens. Uiteindelijk maakt het ook niet veel uit waar je in gelooft. ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2011 22:50:45 ]
pi_101839400
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef Gray het volgende:

[..]

Dat het officiele bewijsmateriaal (beeld/audio) waarop NIST zijn officiele verklaring heeft gebaseerd niet kloppend blijkt uit eenvoudige analysen en daardoor de ruimte ontstaat voor een theorie als de no-plane theorie. Het bij voorbaat verwijzen omdat de beelden uit de media anders zeggen is in mijn ogen niet veel anders dan blind geloof.

[..]

Dat ziet er inderdaad als een vliegtuig uit, maar het is wederom een klein ding: Length 14 ft (4.72 m)
Ja maar je zegt dat je dingen in overweging neemt die nog niet aangetoond fout zijn. Wat is dan datgene dat je in overweging neemt? Ik zie iets met drones en explosieven?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_101839544
quote:

[..]

Tja , dat zal dan wel.
10 jaar later en je weet het nog niet,lol :P
pi_101839658
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ach joh.. hebben we allemaal wel eens. Uiteindelijk maakt het ook niet veel uit waar je in gelooft. ;)

Dat weet ik nog zo zeker niet.
pi_101839810
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef THEFXR het volgende:

[..]

10 jaar later en je weet het nog niet,lol :P
Dat is natuurlijk niet zo vreemd als je zoveel tegenstrijdige informatie krijgt. Lijkt mij.
Het is idd 10 jaar later en het lijkt wel steeds ingewikkelder te worden.
pi_101840028
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet zo vreemd als je zoveel tegenstrijdige informatie krijgt. Lijkt mij.
Het is idd 10 jaar later en het lijkt wel steeds ingewikkelder te worden.
Het wordt juist duidelijker,maar ik kan mij voorstellen dat je geen 2 uur durende docu's/film wilt kijken.
pi_101840208
Ik vergeet nooit meer het onderstaande nieuwsbericht. Bemoedigend dat deze wetenschappers het laf hebben gehad om dat destijds naar buiten te brengen.

quote:
Israëllobby verantwoordelijk voor de aanslag op het WTC

De Israëllobby is verantwoordelijk voor de aanslag op het WTC en de oorlog tegen terrorisme. Tot deze harde conclusie komen Stephen Walt en John Mearsheimer, beide Amerikaanse professoren in buitenlandse zaken en politieke wetenschappen aan de universiteiten van Harvard en Chicago, in hun nieuwe boek 'De Israëllobby en Amerikaanse buitenlandse zaken'.

Walt en Mearsheimer: "Onder druk van de lobby zetten de Amerikaanse leiders de Israëlische belangen in het Midden-Oosten op de eerste plaats. Zelfs als dat ten koste gaat van de Amerikaanse belangen. Niet alleen sturen de Amerikanen geld en wapens richting Israël, maar ze knijpen ook een oogje dicht wanneer het land acties onderneemt tegen omringende staten. Vorig jaar, toen Israël Libanon binnenviel, bleef het erg stil in Washington. Iedereen wist dat het aanvalsplan van Israël faliekant zou mislukken. En toch bleven de VS het plan steunen. Ze stuurden zelfs wapens."

Volgens de auteurs is het gedaande onderzoek van het boek het zoveelste bewijs dat de Israëllobby de Amerikaanse regering in zijn zak heeft: "Je kunt nu zelfs zeggen dat de lobby is doorgedrongen tot het Witte Huis. De meeste neo-conservatieve adviseurs van president Bush zijn betrokken bij pro-Israëlische organisaties. En het is bekend dat de neoconservatieven besloten Irak binnen te vallen."

De twee professoren redeneren in hun boek vanuit één oorzaak: alle problemen in het Midden-Oosten zijn te danken aan de lobby. Zonder die druk was Amerika nooit verdronken in dat Iraakse moeras. Zij willen dan ook een brede discussie over de rol van Israël op gang brengen. Walt en Mearsheimer wordt al langer het vuur aan de schenen gelegd door beschuldigingen van antisemitisme wegens eerdere kritische artikelen en uitspraken over de Israëlische invloed.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/84529
pi_101840262
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ja maar je zegt dat je dingen in overweging neemt die nog niet aangetoond fout zijn. Wat is dan datgene dat je in overweging neemt? Ik zie iets met drones en explosieven?
Daar doel ik inderdaad op. Overigens wijs ik ook niet alles van het officiele verhaal van de hand, al moet ik bekennen dat het mij niet langer overtuigt na me te hebben ingelezen in verschillende delen van de NIST-reports. Daarbij opgeteld is er in de officiele media ook veel materiaal te vinden dat het officiele verhaal tegenspreekt, met name bij CNN, BBC en de corporate media.

Hier is even snel een voorbeeldje via youtube:

Ondersteund door een artikel op CNN.com dat verder ingaat op deze fout:
http://articles.cnn.com/2(...)enter?_s=PM:POLITICS
pi_101840434
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:05 schreef Gray het volgende:

[..]

Daar doel ik inderdaad op. Overigens wijs ik ook niet alles van het officiele verhaal van de hand, al moet ik bekennen dat het mij niet langer overtuigt na me te hebben ingelezen in verschillende delen van de NIST-reports. Daarbij opgeteld is er in de officiele media ook veel materiaal te vinden dat het officiele verhaal tegenspreekt, met name bij CNN, BBC en de corporate media.

Hier is even snel een voorbeeldje via youtube:

Ondersteund door een artikel op CNN.com dat verder ingaat op deze fout:
http://articles.cnn.com/2(...)enter?_s=PM:POLITICS
9/11 slip ups
http://100777.com/911/slip-ups
pi_101840524
Vergeet de beelden en nonsense over trucage etc...

Dit verklaart al genoeg:

WTC DEPOSITION 1989

"The fact is, we all know that the buildings can't stand safely for over 40 to 60 years. It's not the sub-soil, that's granite. They must have received the completed demolition report, which we all knew to expect. It was supposed to be finished months ago. Clearly it looks bad.

I asked: -"Why, what do you mean?"

It will cost $____ Billion to erect the two scaffolds to surround both buildings, that's the only known way to take these baby's down. We'll literally have to re-build them, then un-build them, twice! Now it's obvious, bottom-line is that the developer will have to sell them soon, or take a serious bath. (I forget the actual figure)

-"Why are they worried now? They still seem really stable architecturally."

They are much too big. It's a piece-by-piece problem. They simply can't be imploded, we know of no other way.

http://www.scholarsfor911truth.org/ArticlesWTCBombing.html
pi_101840668
Condoleeza Rice op CBS nuanceert wat meer, zoals het een succesvol politicus betaamt:

quote:
"I don't think anybody could have predicted that they would try to use an airplane as a missile, a hijacked airplane as a missile," said national security adviser Condoleeza Rice on May 16, 2002.

http://www.cbsnews.com/st(...)ews/main589137.shtml
Hier nog een uitgebreid stuk van Wikipedia over (lijn)vliegtuigen als missiles.
pi_101840724
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:10 schreef Xan21 het volgende:
Vergeet de beelden en nonsense over trucage etc...

Dit verklaart al genoeg:

http://www.scholarsfor911truth.org/ArticlesWTCBombing.html
Dat is slechts het begin van je journey down the rabbit hole >:)
pi_101840830
Begin? Sinds 2004 al...
pi_101842242
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:16 schreef Xan21 het volgende:
Begin? Sinds 2004 al...
Ah.. ik zie je hier voor het eerst, dus vandaar :)
pi_101842543
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ah.. ik zie je hier voor het eerst, dus vandaar :)
Jokkie, hoeveel echte doden en vicsims schat jij in? 2000 echt en 1000 vicsims ofzo?
pi_101842630
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 21:00 schreef Hoppahoppa het volgende:
@Gray: Heb jij bewijs voor je claim dat het amerikaanse luchtruim het zwaarst beveiligd is van de hele wereld, of gebruik je die retoriek alleen om je verder nogal zwakke theorie kracht bij te zetten?
Ik moet me hierbij beroepen op uitspraken van US Officials en andere geinterviewden. Het zal niet onbekend zijn voor je dat Washington DC een sterk beveiligd luchtruim had, zelfs al voor 2001. Eens kijken of ik daar meer over kan vinden.

edit:

quote:
The Western Air Defense Sector (EADS) red. air sovereignty and executes counter-air operations over the eastern United States. Directs the employment of 178 sensors, 8 fighter alert locations, AWACS aircraft, a Battle Control Center (BCC), and joint air defense artillery assets to defend one million square miles, 16 major cities, and adjacent seas. Supports NORAD's Integrated Tactical Warning and Attack Assessment, NORTHCOM Homeland Defense Mission. It works closely with other federal agencies including the Federal Aviation Administration (FAA), Secret Service and U.S. Customs Service as well as its sister military services the U.S. Navy, U.S. Army and U.S. Coast Guard.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eastern_Air_Defense_Sector
Is de zuster sector van:
quote:
The Western Air Defense Sector (WADS) is a United States Air Force unit and a component of the Washington Air National Guard. It is stationed at McChord Field, Washington

It operates a Sector Operations Control Center (SOCC) at McChord AFB, as part of the Joint Surveillance System (JSS) which had replaced SAGE in 1983. This system enjoins state-of-the-art air defense systems and cutting-edge computer technology to significantly increase surveillance and identification capabilities, and better protect the nation's airways from intrusion and attack. It relies on digitized radar inputs from Air Route Surveillance Radar (ARSR) sites jointly operated by the Federal Aviation Administration and the Air Force, and tethered aerostat radar balloons. It is fully integrated with the E-3A Airborne early warning and control (AEW&C) system and the Joint Surveillance Target Attack Radar System (E-8 Joint STARS).

The SOCC employs 27 NORAD contingency suites, and 31 Battle Control System-Fixed (BCS-F) displays. A next-generation air sovereignty system, BCS-F fuses data from airborne, ground and naval elements and civil air traffic sensors into an integrated air picture. This allows commanders to surveil and monitor the airspace above, beyond and within U.S. and Canadian borders, providing a major component for homeland defense.
http://en.wikipedia.org/wiki/Western_Air_Defense_Sector
En ook nog:
quote:
The Washington Air National Guard is the air force militia of the U.S. state of Washington. It is, along with the Washington Army National Guard, an element of the Washington National Guard. It is considered a part of the United States Air Force, as well as of the state.
http://en.wikipedia.org/wiki/Washington_Air_National_Guard
Stelt dit je tevreden, of kan ik beter stellen dat ik me geen grotere airforce en luchtafweersysteem kan voorstellen dan die van de VS?

[ Bericht 32% gewijzigd door Gray op 12-09-2011 00:15:42 ]
pi_101842651
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Jokkie, hoeveel echte doden en vicsims schat jij in? 2000 echt en 1000 vicsims ofzo?
Weet ik veul... als ik wat roep, dan is het aantal feitelijk nergens op gebaseerd. Ergens tussen 0 en uh... het officiële dodental, wat ook een nogal vaag getal is. Vandaag hoorde ik dat het er 2983 zijn, maar lees overal andere getallen.
pi_101842892
Is het trouwens ook niet über Amerikaans, al die sensationele docu's... mijn god.
pi_101843456
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Weet ik veul... als ik wat roep, dan is het aantal feitelijk nergens op gebaseerd. Ergens tussen 0 en uh... het officiële dodental, wat ook een nogal vaag getal is. Vandaag hoorde ik dat het er 2983 zijn, maar lees overal andere getallen.
Doe het net als Rutte; bijna 3000:
quote:
''Vandaag denken we terug aan die zwarte dag toen het ondenkbare gebeurde. Toen bijna 3000 mensen uit meer dan 90 landen hun leven verloren in een serie laffe terroristische aanslagen'', aldus Rutte.

http://www.nu.nl/herdenki(...)van-hele-wereld.html
Rutte is heel betrouwbaar wanneer het om grote getallen gaat. :P
pi_101843731
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 00:17 schreef Gray het volgende:

[..]

Doe het net als Rutte; bijna 3000:

[..]

Rutte is heel betrouwbaar wanneer het om grote getallen gaat. :P
Tja, waarom zegt ie ook niet gewoon 2983, 2977 of 3021? :?
  maandag 12 september 2011 @ 00:29:43 #232
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_101843938
De waarheid ligt ergens in het midden.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_101844173
Toch vind ik het nog steeds jammer dat de doden in de nasleep van de War On Terror niet worden meegerekend. Dan hebben we het al snel over tienduizenden, zo niet honderdduizenden. :'(

quote:
An unjust peace is better than a just war.
-Marcus Tullius Cicero
quote:
Every gun that is made, every warship launched, every rocket fired, signifies in the final sense a theft from those who hunger and are not fed, those who are cold and are not clothed.
-Dwight D. Eisenhower
quote:
I'm fed up to the ears with old men dreaming up wars for young men to die in.
-George McGovern
quote:
It has too often been too easy for rulers and governments to incite man to war.
-Lester B. Pearson
quote:
It is forbidden to kill; therefore all murderers are punished unless they kill in large numbers and to the sound of trumpets.
-Voltaire
quote:
Never think that war, no matter how necessary, nor how justified, is not a crime.
-Ernest Hemingway
Et cetera
  maandag 12 september 2011 @ 00:48:15 #234
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101844462
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 00:29 schreef Killaht het volgende:
De waarheid ligt ergens in het midden.
Ja, en waar er twee vechten hebben er twee schuld.
  maandag 12 september 2011 @ 00:49:03 #235
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101844479
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 00:37 schreef Gray het volgende:
Toch vind ik het nog steeds jammer dat de doden in de nasleep van de War On Terror niet worden meegerekend. Dan hebben we het al snel over tienduizenden, zo niet honderdduizenden. :'(

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Et cetera
Hun onmetelijke wijsheid straalt ook wel een beetje op jou af.
pi_101844595
  maandag 12 september 2011 @ 00:56:04 #237
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101844704
pi_101844778
quote:
_O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101845213
Even wat bullshit ontkrachten.
- Een kerosine brand word niet heet genoeg om staal te smelten.
Het word wel heet genoeg om het te verwarmen en dus zodanig te verzwakken dat het de tonnen aan gewicht niet meer kan houden
-De blackbox is nooit terug gevonden
Vind je het gek als zo'n ding eerst een tijd in een heet vuur ligt en daarna verpulverd word door vallend puin
  maandag 12 september 2011 @ 01:24:36 #240
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101845431
Je moet je argumenten wat beter dichttimmeren, het is voor truthers een fluitje van een cent om gaten te schieten in je redenering nu.
pi_101845455
zoals
  maandag 12 september 2011 @ 01:26:09 #242
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101845463
Paspoort van een van de kapers die de crash overleefd heeft.
pi_101845497
Dat heeft niks met de blackbox of met het instorten te maken, maar goed dat paspoort kan zo uit de cockpit zijn gevlogen bij de klap.
  maandag 12 september 2011 @ 01:33:43 #244
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101845584
Waarop zij zullen antwoorden dat een papieren vodje als een paspoort vrijwel ongeschonden de crash zou hebben overleefd terwijl de black boxes die er op ontworpen waren een crash te doorstaan als sneeuw voor de zon zijn verdwenen. Jaja. Beter hadden ze die black boxes van papier gemaakt!

[ Bericht 5% gewijzigd door Terecht op 12-09-2011 01:50:08 ]
pi_101845652
Het is goed mogelijk dat het paspoort weg is geblazen terwijl de blackbox zelf in het gebouw vloog en vervolgens is verwoest. Die dingen zijn gemaakt om een crash te overleven, geen vuurzee + tonnen beton en staal wat er op neer stort
  maandag 12 september 2011 @ 01:40:03 #246
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101845683
En hoe weet jij dat zo precies is hun volgende vraag.
pi_101845773
Hoe weet jij zo precies dat het niet zo gegaan is.
  maandag 12 september 2011 @ 01:47:33 #248
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101845793
Wij stellen gewoon wat vragen, ja? We eisen antwoorden! Geen meninkjes zoals die van jou.
pi_101845845
quote:
8s.gif Op zondag 11 september 2011 21:16 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Moeten we hier dan allemaal gaan roepen dat er inderdaad geen vliegtuigen waren?
quote:
7s.gif Op zondag 11 september 2011 21:11 schreef Beaudelaire het volgende:
Dus jullie willen beweren dat alle filmpjes waarop te zien is dat een vliegtuig het WTC invliegt, nep zijn?
man, man.. niet zo kort door de bocht; manipulatie van de filmbeelden is in ieder geval allang aangetoond in BNW.
pi_101846349
Mensen die denken dat de paspoort van één van de terroristen het wel overleefd heeft. :') _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')