Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Whey perfection van body fitshop. Wel een flinke pot. Kreeg er ook een monster bij in Orange, die gebruik ik van de week ff. Maandag iig weer ff knallen hopelijk, proberen de 45 te halen met bankdrukken met een spotter.quote:
Wat voor spul is dat precies? Naam, merk, ingredienten, dat soort dingen? Puur voedingswaarde zegt inderdaad niet zo veel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:15 schreef guapo het volgende:
Ik heb hier drinkvoeding staan. Op de verpakking staat:
Eiwit/proteine 16,7%
Koolhydraten 53,7%
Vetten 29,5%
Staat ook dat het 150 kcal per 100ml bezit.
Is dit wat?
Het is drinkvoeding wat je op doktersrecept of in het ziekenhuis krijgt om aan te sterken na bijv een operatie. Of voor mensen die sterk zijn afgevallen door ziekte.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat voor spul is dat precies? Naam, merk, ingredienten, dat soort dingen? Puur voedingswaarde zegt inderdaad niet zo veel.
Ik heb hier enkel de duitse verpakking van 200ml.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:07 schreef Diabox het volgende:
Wat zit er dan precies in, anders zegt het me niks.
neem dan gewoon een weightgainer.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik heb hier enkel de duitse verpakking van 200ml.
Per 100 ml:
Energie: 150 kcal/632 kJ
Eiwit/Proteine: 6,25 gram
Kohlenhydrate/Glucides: 20,20 gram
Fett/Lipides: 4,92 gram
Natrium/Na: 0.120 gram
Chlorid/Cl: 110 mg
Kalium/K: 200 mg
Calcium/Ca: 117 mg
Phosphor/P: 92 mg
Magnesium/Mg: 30 mg
Eisen/Fe: 2.1 mg
Zink/Zn: 1.6 mg
Kupfer/Cu: 180 ug
Jod/l: 22 ug
Selen/Se: 8.3 ug
Mangan/Mn: 0.5 mg
Molybdän/Mo: 1616 ug
Chrom/Cr: 7.5 ug
Vit.A (RE): 117 ug
Vit.D3: 1.7 ug
Vit. K1: 12 ug
Vit.C: 12 mg
Vit B1: 0.20 mg
Vit B2: 0.27 mg
Vit B6: 0.27 mg
Niacin/-e (NE): 2.6 mg
Folsäure/Ac.Folique: 33 ug
Vit B12: 0.65 ug
Pantothensäure: 1.1 mg
Biotin/-e: 6.0 ug
Vit.E: 2.4 mg
Cholin/-e: 55mg
Water: 77.4 gram
Ben van plan als ik over 2 maanden wil gaan gainen, dat ik hiervan een stuk of 5 verpakkingen per dag extra wil gaan opdrinken. Dus zo'n 1500 kcal extra per dag, naast mijn normale voeding.
Nopequote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:45 schreef Diabox het volgende:
Lol, dit is toch niet die Nutricia shit he?
Is dit een product waar je zwaarder of lichter van wordt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:44 schreef Agentperry het volgende:
[..]
neem dan gewoon een weightgainer.
Mooi, hier ga ik dus veel van opdrinken........en ff een paar kilootjes aanzettenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:56 schreef Diabox het volgende:
Weightgainers zijn doorgaans producten die complexe koolhydraten bevatten met een goede hoeveelheid eiwitten en daarbij goed oplosbaar zijn in water.
Dat vind ik FUCKIN VETquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:29 schreef CantFazeMe het volgende:
* CantFazeMezit aan een alcoholvrij biertje!
Die boterhammen met pindakaas moet ik er ook bij doen, maar daar kom ik consequent te laat voor uit bedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:29 schreef Agentperry het volgende:
ik maak altijd mijn eigen weightgainer 's ochtends 150-200ml brinta(geen idee hoeveel gram) 30gram whey en 500ml melk al ontbijshake, samen met 2 boterhammen met pindakaas en een glas melk.
Ligt er aan of je meer traint dan biceps en borstquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
*kijkt naar de TT*
*beschouwt zichzelf toch wel als een beachboy aangezien hij er in de vakantie goed uit wilt zien voor de dames ongeacht dat hij wel serieus bezig is met trainen*
*weet niet of hij mag blijven*
Sowieso doe ik ook elke dag 200 sit ups..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ligt er aan of je meer traint dan biceps en borst
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:45 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Sowieso doe ik ook elke dag 200 sit ups..
Waarschijnlijk wel jaquote:
maar serieus, een cut voor de zomer is toch vrij normaal ook voor een bber. deze zomer sla ik over want ik ga toch niet op vakantie of iets dergelijks maar 2012 wil ik er wel strak bij staan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
*kijkt naar de TT*
*beschouwt zichzelf toch wel als een beachboy aangezien hij er in de vakantie goed uit wilt zien voor de dames ongeacht dat hij wel serieus bezig is met trainen*
*weet niet of hij mag blijven*
Ask Pauly Dquote:Op zondag 26 juni 2011 00:06 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens hoe krijg je de beste pomp?
De beat beaten?
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:11 schreef Agentperry het volgende:
the best pump is a fistpump
[ afbeelding ]
Yo this is my man Vinny, he has a showercaddyquote:
Snooki was al gearresteerd omdat ze een agent had aangeredenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:23 schreef Agentperry het volgende:
wanneer komt seizoen 4?
zag laatst een bericht dat sitch zou zijn geslagen door het anabolenbeest.
Extra zoete chocolademelk met een multivitamine erdoorheen gemalen dus.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:43 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik heb hier enkel de duitse verpakking van 200ml.
Per 100 ml:
Energie: 150 kcal/632 kJ
Eiwit/Proteine: 6,25 gram
Kohlenhydrate/Glucides: 20,20 gram
Fett/Lipides: 4,92 gram
Natrium/Na: 0.120 gram
Chlorid/Cl: 110 mg
Kalium/K: 200 mg
Calcium/Ca: 117 mg
Phosphor/P: 92 mg
Magnesium/Mg: 30 mg
Eisen/Fe: 2.1 mg
Zink/Zn: 1.6 mg
Kupfer/Cu: 180 ug
Jod/l: 22 ug
Selen/Se: 8.3 ug
Mangan/Mn: 0.5 mg
Molybdän/Mo: 1616 ug
Chrom/Cr: 7.5 ug
Vit.A (RE): 117 ug
Vit.D3: 1.7 ug
Vit. K1: 12 ug
Vit.C: 12 mg
Vit B1: 0.20 mg
Vit B2: 0.27 mg
Vit B6: 0.27 mg
Niacin/-e (NE): 2.6 mg
Folsäure/Ac.Folique: 33 ug
Vit B12: 0.65 ug
Pantothensäure: 1.1 mg
Biotin/-e: 6.0 ug
Vit.E: 2.4 mg
Cholin/-e: 55mg
Water: 77.4 gram
Ben van plan als ik over 2 maanden wil gaan gainen, dat ik hiervan een stuk of 5 verpakkingen per dag extra wil gaan opdrinken. Dus zo'n 1500 kcal extra per dag, naast mijn normale voeding.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:29 schreef ukga het volgende:
[..]
Yo this is my man Vinny, he has a showercaddy
Big Macquote:Op zondag 26 juni 2011 02:08 schreef Panzermaus het volgende:
Late night wackysnackytime, een bak kwark, een bapao en een brinta/melk/wheyshake.
Biceps zien er goed uit, maar train je je onderarmen wel of ligt het aan de foto?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:52 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ff fototje gemaakt van me biceps, die pindakaas methode werkt goed!
Die foto is gesoeptquote:Op zondag 26 juni 2011 02:56 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Biceps zien er goed uit, maar train je je onderarmen wel of ligt het aan de foto?
Hoe zie je dat?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die foto is gesoept![]()
niet alles zo serieus nemen hier
Die biceps hebben gewoon zoveel zwaartekracht, dat het licht eromheen buigt.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:52 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ff fototje gemaakt van me biceps, die pindakaas methode werkt goed!
Gast, kijk eens goed naar die fotoquote:
Mensen met kanker krijgen deze pakjes om aan te sterken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:15 schreef guapo het volgende:
Ik heb hier drinkvoeding staan. Op de verpakking staat:
Eiwit/proteine 16,7%
Koolhydraten 53,7%
Vetten 29,5%
Staat ook dat het 150 kcal per 100ml bezit.
Is dit wat?
Die gast traint ook thuis, met een workstation van 15.000 dollar.quote:Op zondag 26 juni 2011 05:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De meeste zullen hem ongetwijfeld kennen, wel mooi voorbeeld wat je kan bereiken met goed eten, trainen en slapen en die gast is 45 ofzo.
Vind het zelf niet een mooi fysiek maar toch.
[ afbeelding ]
http://www.titanfitness.co.uk/template.php?p=homequote:Op zondag 26 juni 2011 05:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die gast traint ook thuis, met een workstation van 15.000 dollar.
Titan8000 of zo, super duur, maar cool! wat was die website ook alweer?
En deze wil ik even met jullie delen, lach me helemaal kapot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo bang? niet elke user in dit topic lijkt op Jay cutler :pquote:Op zondag 26 juni 2011 16:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, ben bang. Nee kreeg de link niet voor elkaar.
Jay Cutlerquote:Op zondag 26 juni 2011 16:42 schreef ukga het volgende:
[..]
Hoezo bang? niet elke user in dit topic lijkt op Jay cutler :p
quote:Op zondag 26 juni 2011 16:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Met knikkend knieën dan maar:aitt niggu, pecs zien er goed uit. rest kan ik niet echt over oordelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nice hoor, ik doe altijd maar 1 werksetje deadlifts(5*150 als pr), ben ik nog gewend van SS en ik doe deadlifts en squats op een dag dus als ik er meer doe loop ik een week niet mee.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:24 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Yeahh 3x8x140 DL![]()
*voelt zich een bawse*
Bij jou is de sportschool op zondag geopend?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:24 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Yeahh 3x8x140 DL![]()
*voelt zich een bawse*
Heb geen zelfontspanner op mijn mob, moet dan iemand anders een keer foto's laten maken van mijn rug etc.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:48 schreef Agentperry het volgende:
[..]
aitt niggu, pecs zien er goed uit. rest kan ik niet echt over oordelen.
Ok ok. Ja ik ben 3x8 gewend van toen ik net begon met trainen en dat is er een beetje in blijven hangen. Vind het ook het prettigste trainen moeten zeggen. Ben je hard vooruitgegaan op SS? Zit er aan te denken om die ook nog een keertje te doen voor een tijdje.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
nice hoor, ik doe altijd maar 1 werksetje deadlifts(5*150 als pr), ben ik nog gewend van SS en ik doe deadlifts en squats op een dag dus als ik er meer doe loop ik een week niet mee.
Yessss,, van 10 tot 5 maar. Me oude sportschool was 24/7 open.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bij jou is de sportschool op zondag geopend?
ik ging best hard op SS ja. ik weet het niet meer precies maar als ik zou moeten schatten gok ik op deze vooruitgang:quote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ok ok. Ja ik ben 3x8 gewend van toen ik net begon met trainen en dat is er een beetje in blijven hangen. Vind het ook het prettigste trainen moeten zeggen. Ben je hard vooruitgegaan op SS? Zit er aan te denken om die ook nog een keertje te doen voor een tijdje.
[..]
Yessss,, van 10 tot 5 maar. Me oude sportschool was 24/7 open.
Oke netjes. Wel een stuk omhoog gegaan idd, maar daarentegen gaat het in het begin wel een stuk sneller. Aangezien het starting strenght heet, denk je dat t ook nog nut heeft als je iets gevorderd bent?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik ging best hard op SS ja. ik weet het niet meer precies maar als ik zou moeten schatten gok ik op deze vooruitgang:
bench 55->70
squat 60 ->90
deadlift 60->100
press 30->40
heb het 2,5maand gedaan dacht ik. deed er ook nog chins en dips bij.
heb er ook nog wel aan zitten denken dit nog een keer 3 maanden te proberen, vooral om mijn squat wat op te hogen.
Het was gewoon een vraag man, bedoelde hem niet retorisch.quote:
Oh ok, ik dacht dat je me verkeerd opvatte. Mijn foutquote:Op zondag 26 juni 2011 20:09 schreef Agentperry het volgende:
daarom zei ik ook dat bill star misschien een idee was, iets meer voor gevorderden dan starting strength.
maar met ss kun je denk ik ook nog prima progressie maken, maar quote me daar niet op.
Ik heb alleen nog maar bij chin-ups spierpijn bij latsquote:Op zondag 26 juni 2011 20:27 schreef boskameel het volgende:
aaargh, al 3 dagen spierpijn van wat lat pulldowns donderdag, al die drank bevorderd het herstel niet echt
Ja dacht ik wel, maar je weet het nooit broquote:Op zondag 26 juni 2011 21:00 schreef Agentperry het volgende:
weet ik maar het kwam wel even heel mooi uit![]()
ik let er nooit zo op wat voor en achter loopt. ik heb zoiets van zolang de volgorde van mijn lifts dl>sq>bp>ohp blijft zal het wel goed zitten.
Eventueel op dinsdag je borst erbij en op donderdag je biceps? Je zult het toch zelf moeten invullen als je deze spiergroepen extra wil gaan trainen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:39 schreef honda1990 het volgende:
DI
Rug
Triceps
Kuiten
DO
Schouder
Bovenbenen
Hamstrings
ZA
Borst
Biceps
Buik
In verhouding loopt borst en biceps nogal achter, iemand een suggestie om deze harder aan te pakken. Op woensdag bijv. wat extra biceps en borst oefeningen doen? Ter info: ik train met een vriend en ga bijna altijd tot failure en doe per spiergroep altijd als laatste oefening(en) supersets.
Ik heb zitten nadenken (ik denk graag na tijdens m'n workouts, hoef ik niet naar de chicks op de Stairmasters te starenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:39 schreef honda1990 het volgende:
Ter info: ik train met een vriend en ga bijna altijd tot failure en doe per spiergroep altijd als laatste oefening(en) supersets.
bij mij ook hoor, dat is normaal ik doe squat 1,5keer zo zwaar als bp en deadlift bijna 2keer zo zwaarquote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja dacht ik wel, maar je weet het nooit bro
Ik vind het wel belangrijk dat alles goed in proporties is, ik merk overigens wel dat bankdrukken flink lichter moet dan DL en Squat...helaas
ligt er net aan, soms elke soms alleen de laatstequote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen je laatste set of alle sets?
Dus progressief laden per set?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:12 schreef honda1990 het volgende:
Ik doe eigenlijk altijd 4 x 8
Voorbeeld flyes: 8x met 16 wat prima gaat, 8 x met 18 wat prima gaat, 8 x met 20 waarbij de laatste 2 wat lastig gaan, 8 x met 22 waarbij ik bij de 4e keer hulp nodig heb.
Heb op deze manier het idee dat ik alles er uit haal.
Jaquote:Op zondag 26 juni 2011 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus progressief laden per set?
Eigenlijk is misschien variatie idd juist goed, variatie in gewicht, aantal reps, etc. Zelf heb ik voorkeur voor laatste set tot failure. En ff een paar seconden wachten, en dan nog 1 rep in goede vorm eruit.
Ja die idd. cool om thuis te hebben, mits je plek hebtquote:Op zondag 26 juni 2011 05:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.titanfitness.co.uk/template.php?p=home
Die?
Ik weet niet precies man, ik heb het toen een keer op YouTube gezien en zag die gif op skoften.net
WTFquote:Op maandag 27 juni 2011 02:33 schreef ZetaOS het volgende:
Weer een paar leuke BB filmpjes
Binnenkort ook in Nederland, ik heb via via vernomen dat Madonna een Planet Fitness in A,dam wil openen.
Allemaal dikke Mensen die "Zich zelf geaccepteerd hebben", Vrijdag gratis Pizza, en altijd gratis Bagels, bah!
Nee. Lang niet altijd. Dan overload je echt je CNS. Hangt ook af van hoe vaak je traint en wat je er nog naast doet. Maar zou niet te vaak tot failure gaan. Kijk ook maar naar 5/3/1, volgens mij ook 1 x per maand een "failure" weekje.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb zitten nadenken (ik denk graag na tijdens m'n workouts, hoef ik niet naar de chicks op de Stairmasters te staren) vandaag en ben benieuwd naar jullie meningen:
Is het nodig / wenselijk om de laatste rep van je laatste set tot failure te gaan voor maximale hypertrofie of krachttoename? Of trainen jullie liever zonder tot failure te gaan, en waarom?
Ligt een beetje aan wat voor lichaams type je bent, wat is voor jou failure, dat soort dingen.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:39 schreef Agentperry het volgende:
idd mr. j was er dacht ik geen fan van.
mr. j. mag dan wel groot zijn maar zijn woord is ook niet heilig. ronnie gebruikte ze bv. wel.
Nou je het zegt, ik zie zat mensen nog in staat te zijn om rustig rond te kijken tijdens hun setquote:Op maandag 27 juni 2011 14:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wat voor lichaams type je bent, wat is voor jou failure, dat soort dingen.
Mijn broertje meent al snel dat hij bij failure zit, maar ik weet dat dit gewoon niet klopt.
90% van mensen traint simpelweg niet hard genoeg.
Ga gewoon voor failure voor de zekerheid.
quote:
ik heb altijd een kop zo rood als een tomaat als ik klaar ben met mijn werksets.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik zie zat mensen nog in staat te zijn om rustig rond te kijken tijdens hun setOok een maat van me verdenk ik ervan om niet alles te geven
Dat hangt maar net van je schema af. Als jij rippetoe doet en iedere oefening tot failure gaat, dan ben je niet goed bezig.quote:
Ik quote mijzelf van de vorige pagina:quote:Op maandag 27 juni 2011 17:06 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat hangt maar net van je schema af. Als jij rippetoe doet en iedere oefening tot failure gaat, dan ben je niet goed bezig.
Ja, dat is jouw post. Wat wil je nou aangeven? Jouw post komt over alsof je áltijd tot failure moet gaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik quote mijzelf van de vorige pagina:
Ligt een beetje aan wat voor lichaams type je bent, wat is voor jou failure, dat soort dingen.
Mijn broertje meent al snel dat hij bij failure zit, maar ik weet dat dit gewoon niet klopt.
90% van mensen traint simpelweg niet hard genoeg.
Ga gewoon voor failure voor de zekerheid.
Ik heb het vanmiddag net een uurtje volgehouden. Niet te harden zeg zonder fatsoenlijke airco. Beachboy spieren in ieder geval nog wel kunnen doenquote:
Dat wat hij doet is inderdaad bizar, ben benieuwd wat zijn top zou zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:35 schreef Agentperry het volgende:
wtf ik doe nog niet eens 1 rep op 100kg
Van die gastjes die met elkaar praten tijdens het trainen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik zie zat mensen nog in staat te zijn om rustig rond te kijken tijdens hun setOok een maat van me verdenk ik ervan om niet alles te geven
Want de gym is van jou ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Van die gastjes die met elkaar praten tijdens het trainen.___!1
Blijf dan gewoon thuis.
Is dit sarcastisch of..? Ik praat altijd als ik met m'n maat aan het trainen ben.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Van die gastjes die met elkaar praten tijdens het trainen.___!1
Blijf dan gewoon thuis.
Gewoon vragen of hij bezig is, laatste keer ook gedaan en hij verontschuldigde zich toen dat hij een apparaat bezet hield.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zie vaak genoeg mensen die lullen met een maat en zo een extra apparaat bezet houden. Ergo: niks doen en weinig inspanning.
Ik denk dat hij dat bedoelde.
Nee, niet te letterlijk nemen. doe gewoon je ding als je maar zwaar genoeg gaat en en gewoon wat setjes met failure inzitten. O, en niet te lang in de Gym blijft. 30/60 minuten, gogogo..quote:Op maandag 27 juni 2011 17:14 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw post. Wat wil je nou aangeven? Jouw post komt over alsof je áltijd tot failure moet gaan.
Ook daarom alleen trainenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn broer is altijd irritant.. tussen setjes door is hij stil, en als je dan bezig bent met je reps gaat hij praten en soms domme grappen maken
Als ik moet lachen zak ik meteen in elkaar, praat dan gewoon tussen het rusten pff
Ik zie de sportschool als een bibliotheek niet als een kroeg. Je komt er niet voor je lol maar om aan jezelf te werken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef fathank het volgende:
Wat een zuurpruimen zitten hier zeg. Hou je lekker bezig met je eigen training ipv op anderen te letten. En als je je eraan stoort zeg er dan wat van ipv hier de bink uit te hangen omdat je zogenaamd serieus bezig bent.
o, oke. Zal ik doen :pquote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef fathank het volgende:
Wat een zuurpruimen zitten hier zeg. Hou je lekker bezig met je eigen training ipv op anderen te letten. En als je je eraan stoort zeg er dan wat van ipv hier de bink uit te hangen omdat je zogenaamd serieus bezig bent.
Pfff toen ik hetzelfde zei werd ik afgebrandquote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef fathank het volgende:
ik ga liever met een vaste partner. kun je leuk praten tussen de setjes door en hij weet precies hoe die moet spotten.quote:
Jij bent dan ook lang niet zo tof als ik benquote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Pfff toen ik hetzelfde zei werd ik afgebrand
Is inderdaad goed bulkvoer jaquote:Op maandag 27 juni 2011 23:13 schreef BeamofLight het volgende:
Zag gisteren dat een bigtasty ook gewoon 1000 kcal doet
Hangt van de rest van je dieet af, hoe je macro's voor die dag eindigen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:26 schreef honda1990 het volgende:
Wat is jullie mening, om sneller aan te komen naast 1 en halve liter melk nu ook een halve liter slagroom (uiteraard niet de zoete) is het slecht voor mn lichaam om zoveel vet te nuttigen?
Jij hebt nogal verstand van voeding volgens mij.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hangt van de rest van je dieet af, hoe je macro's voor die dag eindigen.
Alleen benchen is kut, ik heb sowieso korte armpjes en kom maar NET boven die haken uit om hem terug te leggen.. dus ik heb liever een spotterquote:
idd, vandaag speciaal naar de macro gegaan voor jopiesausquote:
korte armen is juist ideaal voor bp. mijn rom is bijna 2 keer zo groot als die van mensen met korte armpjes dus die pakken makkelijker meer gewicht.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Alleen benchen is kut, ik heb sowieso korte armpjes en kom maar NET boven die haken uit om hem terug te leggen.. dus ik heb liever een spotteren het is wat gezelliger.
De oefening/beweging/ROM zelf wel inderdaadquote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef Agentperry het volgende:
[..]
korte armen is juist ideaal voor bp. mijn rom is bijna 2 keer zo groot als die van mensen met korte armpjes dus die pakken makkelijker meer gewicht.
Stappen op maandag? Ik moet heel de week om kwart voor 5 opstaanquote:Op maandag 27 juni 2011 23:45 schreef Agentperry het volgende:
ben niet gaan stappen vandaag, trots op mezelf. ook maar beter aangezien ik nog aan mijn tentamen van woensdag moet beginnen.
Ja zeker weeg nu 72kg maar ben ook maar 1.74m, betere definitie en afgelopen weekend ook genoeg aandacht van vrouwenquote:
Ik heb mijn VP al lang niet meer gemeten, misschien morgen maar weer eens kijken.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:58 schreef Diabox het volgende:
Ik zou voordat je echt super droog gaat eerst nog wat extra massa kweken in dat geval.
Dus iets voor in de toekomst
Wat is je VP op het moment?
Meer van voeding dan krachttraining vooralsnogquote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij hebt nogal verstand van voeding volgens mij.
Zou jij eens een keer commentaar op mijn voedingsschema willen geven?
idd eerst massa dan droog. mijn cut doe ik pas voor de zomer van 2012, hopelijk kom ik dan rond de 87-88kg en 8% uit. zit nu op 85kg en 12%.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:58 schreef Diabox het volgende:
Ik zou voordat je echt super droog gaat eerst nog wat extra massa kweken in dat geval.
Dus iets voor in de toekomst
Wat is je VP op het moment?
DIt komt omdat hij geen houding weet te geven als jij traint. Hij is onzeker waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn broer is altijd irritant.. tussen setjes door is hij stil, en als je dan bezig bent met je reps gaat hij praten en soms domme grappen maken
Als ik moet lachen zak ik meteen in elkaar, praat dan gewoon tussen het rusten pff
Juist!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zie de sportschool als een bibliotheek niet als een kroeg. Je komt er niet voor je lol maar om aan jezelf te werken.
Wat? Met 72kg op 1.74 moet je bulken, cutten moet je pas doen als je massa hebt. Anders is het echt geen gezicht.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja zeker weeg nu 72kg maar ben ook maar 1.74m, betere definitie en afgelopen weekend ook genoeg aandacht van vrouwenMaar het moet gewoon superdroog worden zodat alles nog beter naar voren komt. Ik streef naar de 68kg denk ik zo.
idd krijg je zo'n absboy ideequote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat? Met 72kg op 1.74 moet je bulken, cutten moet je pas doen als je massa hebt. Anders is het echt geen gezicht.
...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
Heb vanochtend maar wel getraind, maar dat wordt nog wat deze zomer.Jezus.
Niks kelder, niks airco, bloedjewarm binnen en ik had al zweet op mijn snoet voordat ik binnenkwam.quote:
Tja straks zomervakantie waarin ik mijn training volledig plat leg en daarna weer school. Ben bang dat er niks meer van terecht komt straks.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:22 schreef Panzermaus het volgende:
Heb vanochtend maar wel getraind, maar dat wordt nog wat deze zomer.Jezus.
blindstaren op kilo's heeft geen zin. Veel oorzaken als je bouw, bodycomposition spelen een grote rol.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat? Met 72kg op 1.74 moet je bulken, cutten moet je pas doen als je massa hebt. Anders is het echt geen gezicht.
Dit is toch ook gewoon een dagboek topic? Oh vandaag 120kilo DL .. vandaag frkandellen joppie gehad.. En dan af en toe een keer welke whey moet ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef fathank het volgende:
Ik stem voor een ban voor de eerste persoon die weer die pindakaas onzin uitkraamt.
Och wat trainen we serieus en wat zijn we beter dan de rest. Maar fatsoenlijk posten zit er niet meer in. Het wordt tijd dat de zomer voorbij is.
They see him trollin', they hatin'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef bascross het volgende:
Zo net twee boterhammen met pindakaas gegeten. Lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Dagboek-postsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is toch ook gewoon een dagboek topic? Oh vandaag 120kilo DL .. vandaag frkandellen joppie gehad.. En dan af en toe een keer welke whey moet ik![]()
Spange pecs swaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef Agentperry het volgende:
[..]
idd krijg je zo'n absboy idee
mirin die abs bra
[ afbeelding ]
Het is hier net winter, wat lul jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef fathank het volgende:
Ik stem voor een ban voor de eerste persoon die weer die pindakaas onzin uitkraamt.
Och wat trainen we serieus en wat zijn we beter dan de rest. Maar fatsoenlijk posten zit er niet meer in. Het wordt tijd dat de zomer voorbij is.
Aan de andere kant alles is zo beetje voorbij gekomen en in de openingspost (van Mrj) staat eigenlijk alles al.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef fathank het volgende:
Zal allemaal best, maar als je doelstelling is om als man zijnde 68kg te wegen, ongeacht je lengte... tja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef DjMark het volgende:
[..]
blindstaren op kilo's heeft geen zin. Veel oorzaken als je bouw, bodycomposition spelen een grote rol.
Trainingsmaatje van mij is 1m74 en weegt 71kg, die gast heeft een lichaam waar je u tegen zegt.
Staat dan ook wel op 5% vet, maar dan nog, gewicht zegt gewoon niet heel veel.
De spiegel zegt wat dat betreft veel meer!
Lol. maar je hebt wel gelijk 16meter.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar als je doelstelling is om als man zijnde 68kg te wegen, ongeacht je lengte... tja.
Ja, maar die waren allemaal een stuk zwaarder dan 71 kilo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef DjMark het volgende:
definieer een bodybuilder?
Ben je dat als je flink met je lijf bezig bent, regelmatig hard en zwaar traint en op je voeding/rust let.Met als doel een zeer gespierd en droog lichaam?
Of ben je dat pas als je op het Mr Olympia podium staat?
Het enige wat ik aan wil geven is dat blindstaren op stats geen zin heeft.
Het gaat uiteindelijk om de spiegel en hoe iemand eruit ziet.
Ik heb wedstrijdbodybuilders zien domineren terwijl ze 10kg lichter waren dan andere atleten uit hun klasse(ja die hadden dezelfde lengte en min of meer hetzelfde vetpercentage).
Niet weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:24 schreef gespierd123 het volgende:
heeey mensen
zat vandaag beetje te leren in de zon op school. Had me vriend een foto gemaakt.
Me bicep is wat kleiner dan normaal omdat ik ze gister had getraind en had ook niks gegeten.
[ afbeelding ]
uhm, neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:29 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, maar die waren allemaal een stuk zwaarder dan 71 kilo.
Dit is interessant, omdat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:24 schreef gespierd123 het volgende:
heeey mensen
zat vandaag beetje te leren in de zon op school. Had me vriend een foto gemaakt.
Me bicep is wat kleiner dan normaal omdat ik ze gister had getraind en had ook niks gegeten.
[ afbeelding ]
dan lees je het niet .. dit is toch een bodybuilding topic ... in bodybuilding is het normaal om foto's van je fysiek te showen enzoquote:
NU VRAAG JE WEL HELE MOEILIJKE DINGENquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet. Als je zo'n troll geen aandacht geeft bloedt-ie vanzelf dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
bodybuilder is in mijn ogen die traint en eet om zichtbaar resultaat te behalen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef DjMark het volgende:
Ben je dat als je flink met je lijf bezig bent, regelmatig hard en zwaar traint en op je voeding/rust let.Met als doel een zeer gespierd en droog lichaam?
Ik heb wedstrijdbodybuilders zien domineren terwijl ze 10kg lichter waren dan andere atleten uit hun klasse(ja die hadden dezelfde lengte en min of meer hetzelfde vetpercentage).
bodybuilding is als diegene traint om bodybuilding wedstrijden te doen. Ik lach me dood hier om die mensen die denken dat ze bodybuilders zijn. Als iemand watvoor sport ik doe, zeg ik altijd fitnessen nooit bodybuilden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef DjMark het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
bodybuilder is in mijn ogen die traint en eet om zichtbaar resultaat te behalen.
fitness is in mijn ogen iemand die traint en verder geen zichtbaar resultaat wilt behalen maar het gaat puur om 'fit' zijn zoals het woord al zegt.
Wanneer iemand dat 50kg weegt op 1.80 en kan 20kg benchen... maar hij heeft wel een aangepast eet en trainings patroon is hij in principe ook bodybuilder...
Maar wanneer diegene hetzelfde doet maar dan zonder aangepast eet patroon is hij aan t fitnessen.
Waarom zou je pas een bodybuilder zijn als je meedoet aan bodybuild wedstrijden? Ik ken genoeg gasten die echt absurd groot zijn maar die geen wedstrijden draaien. Ikzelf zie ook bij de junioren en C-klassen genoeg kereltjes die kleiner zijn dan ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
bodybuilding is als diegene traint om bodybuilding wedstrijden te doen. Ik lach me dood hier om die mensen die denken dat ze bodybuilders zijn. Als iemand watvoor sport ik doe, zeg ik altijd fitnessen nooit bodybuilden.
Sowieso heeft bodybuilding niks te maken met de grootte van iemand...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef Diabox het volgende:
[..]
Waarom zou je pas een bodybuilder zijn als je meedoet aan bodybuild wedstrijden? Ik ken genoeg gasten die echt absurd groot zijn maar die geen wedstrijden draaien. Ikzelf zie ook bij de junioren en C-klassen genoeg kereltjes die kleiner zijn dan ik.
okquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef Diabox het volgende:
Ben ik het ook mee eens overigens, maar was meer een situatieschets.
toch is het niet zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef gespierd123 het volgende:
je bent pas bodybuilder naar mijn mening als je echt wedstrijden doet. De hele voorbereiding op een bodybuilding wedstrijd en zo is echt iets anders dan wat wij allemaal doen.
Bodybuilding heeft ook weinig met grootte te maken. Er zijn bodybuilders van 50kg..
Ik kan ook bodybuilder worden bijvoorbeeld. Ik heb genoeg massa en genetische potentie, maar ik kies niet de echte bodybuilding levenstijl ookal kan ik de volgende ronnie coleman ofzo worden met mijn genen.
Agree!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
bodybuilder is in mijn ogen die traint en eet om zichtbaar resultaat te behalen.
fitness is in mijn ogen iemand die traint en verder geen zichtbaar resultaat wilt behalen maar het gaat puur om 'fit' zijn zoals het woord al zegt.
Wanneer iemand dat 50kg weegt op 1.80 en kan 20kg benchen... maar hij heeft wel een aangepast eet en trainings patroon is hij in principe ook bodybuilder...
Maar wanneer diegene hetzelfde doet maar dan zonder aangepast eet patroon is hij aan t fitnessen.
maar 20kg is ook alleen maar stangquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Agree!
Maar ik heb nog nooit iemand van 50kg 20kg zien benchen haha...hier lopen er zelfs een paar die alleen zonder gewicht drukken
Hou op ja ik heb gewoon zware bottenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef Weissman het volgende:
Ik haat ze niet om de gewichten die ze wegdrukken of de spiergroepen die ze trainen. Het is omdat ze een goed fysiek onderschatten en totaal geen respect hebben voor de sport zelf. Ze maken bodybuilding en alles wat er omheen hangt totaal belachelijk.
En voor dikke mensen geldt het zelfde; ze nemen het trainen niet serieus genoeg en nemen heel snel een slachtoffer-rol aan. Maar advies vragen aan mensen die er hun levensstijl van hebben gemaakt of hun eigen gewoontes veranderen, ho maar.
I'm not mad at them, I'm just furious about mediocrity
Ik eet als 'n monnik, ik evalueer constant m'n fysiek, m'n training en ik doe goed m'n research. In jouw ogen ben ik dus geen bodybuilder, omdat ik geen wedstrijden draai?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef gespierd123 het volgende:
je bent pas bodybuilder naar mijn mening als je echt wedstrijden doet. De hele voorbereiding op een bodybuilding wedstrijd en zo is echt iets anders dan wat wij allemaal doen.
Bodybuilding heeft ook weinig met grootte te maken. Er zijn bodybuilders van 50kg..
Ik kan ook bodybuilder worden bijvoorbeeld. Ik heb genoeg massa en genetische potentie, maar ik kies niet de echte bodybuilding levenstijl ookal kan ik de volgende ronnie coleman ofzo worden met mijn genen.
Je vergeet kwark!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dagboek-posts![]()
Dat begint nu ook een beetje te vervelen. Het is steeds alsof je status updates aan het lezen bent op Facebook:
- 120kg BP, mirin' ?![]()
- Nu lekker panga filet eten![]()
- Die whey is faking ranzig man
- Welke whey hebben jullie/ vinden jullie het lekkerstedoorstrepen wat niet van toepassing is
- Tering beachboi's![]()
Met het bovenstaande heb ik ong 83% van dit topic samengevat, met uitzondering van dat pindakaas meuk![]()
Oh en voor de duidelijkheid. Ik gebruik geen Facebook of whey.
Barneyquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Met het bovenstaande heb ik ong 83% van dit topic samengevat, met uitzondering van dat pindakaas meuk![]()
inb4quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef ukga het volgende:
Wtf doet die kk kneus123 nou weer in dit topic?had ie geen ban ofzo?
quote:[Bodybuilding] #126 heey mensen
def mirin'quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
ik heb trouwens vandaag op de curls 14kg gehit, mirin??
u mad??quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef ukga het volgende:
Wtf doet die kk kneus123 nou weer in dit topic?had ie geen ban ofzo?
Yep.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Rekenen jullie bij BP gewicht de 20 kg van de stang eigenlijk mee of niet?
uiteraard.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Yup.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Tanden poetsen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
wat doen jullie tegen hongergevoel in de cut?
Ah ok. Doen meeste mensen toch wel. Viel me op dat veel mensen best wel met een redelijk hoog gewicht begonnen met BP, bijv. 40 kilo ofzo. Maar goed, als de stang al voor 20 kilo meetelt vind ik 40 kilo beginnen nog redelijk realistisch (10 k aan beide kanten).quote:
coffie , cola lightquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
wat doen jullie tegen hongergevoel in de cut?
Zit ik ook aan te denken ja. Denk dan aan bv 2 baantjes knallen, 2 min rust, en dan weer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:39 schreef fathank het volgende:
Zijn hier eigenlijk mensen die zwemmen ipv hardlopen of fietsen?
Fietsen op zo'n apparaat in de sportschool word ik wel zo droevig van, evenals op zo'n loopband gaan staan. Ook word ik niet echt warm van buiten hardlopen bij 25+ graden..
Iemand ervaring met schema's? Want 3 kwartier baantjes trekken is natuurlijk ook vrij muf, beter iets van een interval training ofzo..
Had dit al eerder gepost, afgezwakte versie van een random waterpolotraining, wij zwemmen bijvoorbeeld borstcrawl in, doen minder hele banen, zwemmen veel vlinderslag of alleen benen tussendoor, en sprintsessies zijn langer en gedeeltelijk met bal. Maar dan heb je een idee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:08 schreef BigSmurf het volgende:
Ideale cardiotraining met zwemmen is:
- 5 minuten rustig inzwemmen, schoolslag.
- 15-20 minuten hele banen, liefst borstcrawl afwisselend met rustig schoolslag tussendoor.
- Sprintserie (indien borstcrawl volledig beheersend), uitvoerend als volgt.
- 2 x 20 seconden maximaal 4 meter sprint, dus 4 meter sprinten, afstoppen, helemaal stilliggen, grote schoolslag met benen en weer 4 meter sprinten.
- Baantje rustig uitzwemmen.
- 2 x 30 seconden maximaal 6 - 7 meter sprint.
- Baantje uitzwemmen.
- 6 x halve baan sprint met 5 - 10 seconden rust tussendoor.
Doe dit een aantal weken terwijl je gewoon flink blijft eten, en het vet is zo weg. De sprintsessie zijn oefeningen die wij altijd na de vakantie krijgen, alleen dit is een afgezwakte versie.
Ik. Maar ik ben naast mijn studie zweminstructeur. Zwemmen is echt een heerlijke vorm van cardio, je zal alleen onderschatten hoe zwaar het is. Zou ook eerst paar keer vragen of je zwemtechniek goed is aan het personeel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:39 schreef fathank het volgende:
Zijn hier eigenlijk mensen die zwemmen ipv hardlopen of fietsen?
Fietsen op zo'n apparaat in de sportschool word ik wel zo droevig van, evenals op zo'n loopband gaan staan. Ook word ik niet echt warm van buiten hardlopen bij 25+ graden..
Iemand ervaring met schema's? Want 3 kwartier baantjes trekken is natuurlijk ook vrij muf, beter iets van een interval training ofzo..
Daar moet je zeker wel vaker voor gezwommen hebben:Pquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Had dit al eerder gepost, afgezwakte versie van een random waterpolotraining, wij zwemmen bijvoorbeeld borstcrawl in, doen minder hele banen, zwemmen veel vlinderslag of alleen benen tussendoor, en sprintsessies zijn langer en gedeeltelijk met bal. Maar dan heb je een idee.![]()
Dude!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:24 schreef Sasman het volgende:
Is fietsen een goede cardio? (meestal 60-80 km)
Het is ook maar een voorbeeld. Aanpassen aan niveau kan altijd door de intensiteit te verlagen (minder setjes of minder lang), enige vereiste is dat je borstcrawl beheerst. Je bouwt er in een aantal weken een flink betere conditie door op en als je binnen zwemt (buiten is lastiger, je lichaam houdt dan vetreserves voor de "kou") gaat het vetverlies ook flink hard.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar moet je zeker wel vaker voor gezwommen hebben:P
neen. Kan je nog meer foto's plaatsen van je biceps?quote:
ok , maar wel no homoquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:30 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
neen. Kan je nog meer foto's plaatsen van je biceps?
Heb ook lang gezwommen, m'n techniek ging wel vooruit met borstcrawl. Maar het is idd hijgen en puffen als je techniek (nog) niet goed is. Kijk deze dude, hij heeft het onder de knie:quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:21 schreef DjMark het volgende:
Ik zwem sinds 2 maanden ook 1 keer per week als cardio.
ik doe meestal 4 baantjes borstcrawl, en dan uitrusten, en dan weer 4 enz. ben in totaal een uurtje bezig.
Ik merk dat ik heel snel adem te kort kom, en iedere slag adem moet gaan halen.
Het begint altijd heel makkelijk, de eerste 50m gaan soepel en heb ik genoeg lucht, daarna gaat het echt snel achteruit... hopelijk kan ik het nog verbeteren.
Denk dat mij techniek ook nog vrij zwak is...
Zelf doe ik zo explosief mogelijk heen (maar zorgen dat je je gewicht niet een meter de lucht in gooit) en langzaam gecontroleerd terug. Zoals jij het zegt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:39 schreef obsama het volgende:
Kan iemand mij duidelijkheid verschaffen over wat nou precies het meeste resultaat geeft ?
De oefeningen traag of snel doen ?
Heb het internet omgespit en waar ik op uitkom is snel heen en traag terug ?
Hallon,quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:23 schreef Luchtkoker het volgende:
hallon
Ik ben sinds ongeveer 2 maanden ook wel wat fanatieker aan het trainen, doe niet echt uitgebreid voedingsschemas enzo volgen, maar train nu 3x per week en let wel wat meer op eiwit inname e.d.![]()
Heb echt m'n teen paar dagen geleden gebroken, daar ging dus m'n sportschool bezigheidHeb van een mattie wel wat dumbbells kunnen lenen, dus kan thuis nog een beetje doortrainen.
nou gr
Dit wil ik ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:46 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
ok , maar wel no homo
[ afbeelding ]
Lekker catabool:)quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:24 schreef Sasman het volgende:
Is fietsen een goede cardio? (meestal 60-80 km)
Godverdomme wat zwaar, 4 minuten en helemaal kapot.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef Jahr00n het volgende:
Boys, hebben jullie ervaring met tabata sprints?
Wasdaquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Godverdomme wat zwaar, 4 minuten en helemaal kapot.
chinnen?:Pquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:24 schreef bascross het volgende:
Chinnen, barbell row, benchpress en dippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |