Nee, niet te letterlijk nemen. doe gewoon je ding als je maar zwaar genoeg gaat en en gewoon wat setjes met failure inzitten. O, en niet te lang in de Gym blijft. 30/60 minuten, gogogo..quote:Op maandag 27 juni 2011 17:14 schreef bascross het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw post. Wat wil je nou aangeven? Jouw post komt over alsof je áltijd tot failure moet gaan.
Ook daarom alleen trainenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn broer is altijd irritant.. tussen setjes door is hij stil, en als je dan bezig bent met je reps gaat hij praten en soms domme grappen maken
Als ik moet lachen zak ik meteen in elkaar, praat dan gewoon tussen het rusten pff
Ik zie de sportschool als een bibliotheek niet als een kroeg. Je komt er niet voor je lol maar om aan jezelf te werken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef fathank het volgende:
Wat een zuurpruimen zitten hier zeg. Hou je lekker bezig met je eigen training ipv op anderen te letten. En als je je eraan stoort zeg er dan wat van ipv hier de bink uit te hangen omdat je zogenaamd serieus bezig bent.
o, oke. Zal ik doen :pquote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef fathank het volgende:
Wat een zuurpruimen zitten hier zeg. Hou je lekker bezig met je eigen training ipv op anderen te letten. En als je je eraan stoort zeg er dan wat van ipv hier de bink uit te hangen omdat je zogenaamd serieus bezig bent.
Pfff toen ik hetzelfde zei werd ik afgebrandquote:Op maandag 27 juni 2011 22:32 schreef fathank het volgende:
ik ga liever met een vaste partner. kun je leuk praten tussen de setjes door en hij weet precies hoe die moet spotten.quote:
Jij bent dan ook lang niet zo tof als ik benquote:Op maandag 27 juni 2011 22:42 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Pfff toen ik hetzelfde zei werd ik afgebrand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |