quote:
ik heb altijd een kop zo rood als een tomaat als ik klaar ben met mijn werksets.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik zie zat mensen nog in staat te zijn om rustig rond te kijken tijdens hun setOok een maat van me verdenk ik ervan om niet alles te geven
Dat hangt maar net van je schema af. Als jij rippetoe doet en iedere oefening tot failure gaat, dan ben je niet goed bezig.quote:
Ik quote mijzelf van de vorige pagina:quote:Op maandag 27 juni 2011 17:06 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat hangt maar net van je schema af. Als jij rippetoe doet en iedere oefening tot failure gaat, dan ben je niet goed bezig.
Ja, dat is jouw post. Wat wil je nou aangeven? Jouw post komt over alsof je áltijd tot failure moet gaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik quote mijzelf van de vorige pagina:
Ligt een beetje aan wat voor lichaams type je bent, wat is voor jou failure, dat soort dingen.
Mijn broertje meent al snel dat hij bij failure zit, maar ik weet dat dit gewoon niet klopt.
90% van mensen traint simpelweg niet hard genoeg.
Ga gewoon voor failure voor de zekerheid.
Ik heb het vanmiddag net een uurtje volgehouden. Niet te harden zeg zonder fatsoenlijke airco. Beachboy spieren in ieder geval nog wel kunnen doenquote:
Dat wat hij doet is inderdaad bizar, ben benieuwd wat zijn top zou zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:35 schreef Agentperry het volgende:
wtf ik doe nog niet eens 1 rep op 100kg
Van die gastjes die met elkaar praten tijdens het trainen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik zie zat mensen nog in staat te zijn om rustig rond te kijken tijdens hun setOok een maat van me verdenk ik ervan om niet alles te geven
Want de gym is van jou ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Van die gastjes die met elkaar praten tijdens het trainen.___!1
Blijf dan gewoon thuis.
Is dit sarcastisch of..? Ik praat altijd als ik met m'n maat aan het trainen ben.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Van die gastjes die met elkaar praten tijdens het trainen.___!1
Blijf dan gewoon thuis.
Gewoon vragen of hij bezig is, laatste keer ook gedaan en hij verontschuldigde zich toen dat hij een apparaat bezet hield.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zie vaak genoeg mensen die lullen met een maat en zo een extra apparaat bezet houden. Ergo: niks doen en weinig inspanning.
Ik denk dat hij dat bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |