quote:Op zondag 26 juni 2011 16:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Met knikkend knieën dan maar:aitt niggu, pecs zien er goed uit. rest kan ik niet echt over oordelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nice hoor, ik doe altijd maar 1 werksetje deadlifts(5*150 als pr), ben ik nog gewend van SS en ik doe deadlifts en squats op een dag dus als ik er meer doe loop ik een week niet mee.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:24 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Yeahh 3x8x140 DL![]()
*voelt zich een bawse*
Bij jou is de sportschool op zondag geopend?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:24 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Yeahh 3x8x140 DL![]()
*voelt zich een bawse*
Heb geen zelfontspanner op mijn mob, moet dan iemand anders een keer foto's laten maken van mijn rug etc.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:48 schreef Agentperry het volgende:
[..]
aitt niggu, pecs zien er goed uit. rest kan ik niet echt over oordelen.
Ok ok. Ja ik ben 3x8 gewend van toen ik net begon met trainen en dat is er een beetje in blijven hangen. Vind het ook het prettigste trainen moeten zeggen. Ben je hard vooruitgegaan op SS? Zit er aan te denken om die ook nog een keertje te doen voor een tijdje.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:49 schreef Agentperry het volgende:
[..]
nice hoor, ik doe altijd maar 1 werksetje deadlifts(5*150 als pr), ben ik nog gewend van SS en ik doe deadlifts en squats op een dag dus als ik er meer doe loop ik een week niet mee.
Yessss,, van 10 tot 5 maar. Me oude sportschool was 24/7 open.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bij jou is de sportschool op zondag geopend?
ik ging best hard op SS ja. ik weet het niet meer precies maar als ik zou moeten schatten gok ik op deze vooruitgang:quote:Op zondag 26 juni 2011 18:18 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ok ok. Ja ik ben 3x8 gewend van toen ik net begon met trainen en dat is er een beetje in blijven hangen. Vind het ook het prettigste trainen moeten zeggen. Ben je hard vooruitgegaan op SS? Zit er aan te denken om die ook nog een keertje te doen voor een tijdje.
[..]
Yessss,, van 10 tot 5 maar. Me oude sportschool was 24/7 open.
Oke netjes. Wel een stuk omhoog gegaan idd, maar daarentegen gaat het in het begin wel een stuk sneller. Aangezien het starting strenght heet, denk je dat t ook nog nut heeft als je iets gevorderd bent?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:38 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik ging best hard op SS ja. ik weet het niet meer precies maar als ik zou moeten schatten gok ik op deze vooruitgang:
bench 55->70
squat 60 ->90
deadlift 60->100
press 30->40
heb het 2,5maand gedaan dacht ik. deed er ook nog chins en dips bij.
heb er ook nog wel aan zitten denken dit nog een keer 3 maanden te proberen, vooral om mijn squat wat op te hogen.
Het was gewoon een vraag man, bedoelde hem niet retorisch.quote:
Oh ok, ik dacht dat je me verkeerd opvatte. Mijn foutquote:Op zondag 26 juni 2011 20:09 schreef Agentperry het volgende:
daarom zei ik ook dat bill star misschien een idee was, iets meer voor gevorderden dan starting strength.
maar met ss kun je denk ik ook nog prima progressie maken, maar quote me daar niet op.
Ik heb alleen nog maar bij chin-ups spierpijn bij latsquote:Op zondag 26 juni 2011 20:27 schreef boskameel het volgende:
aaargh, al 3 dagen spierpijn van wat lat pulldowns donderdag, al die drank bevorderd het herstel niet echt
Ja dacht ik wel, maar je weet het nooit broquote:Op zondag 26 juni 2011 21:00 schreef Agentperry het volgende:
weet ik maar het kwam wel even heel mooi uit![]()
ik let er nooit zo op wat voor en achter loopt. ik heb zoiets van zolang de volgorde van mijn lifts dl>sq>bp>ohp blijft zal het wel goed zitten.
Eventueel op dinsdag je borst erbij en op donderdag je biceps? Je zult het toch zelf moeten invullen als je deze spiergroepen extra wil gaan trainen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:39 schreef honda1990 het volgende:
DI
Rug
Triceps
Kuiten
DO
Schouder
Bovenbenen
Hamstrings
ZA
Borst
Biceps
Buik
In verhouding loopt borst en biceps nogal achter, iemand een suggestie om deze harder aan te pakken. Op woensdag bijv. wat extra biceps en borst oefeningen doen? Ter info: ik train met een vriend en ga bijna altijd tot failure en doe per spiergroep altijd als laatste oefening(en) supersets.
Ik heb zitten nadenken (ik denk graag na tijdens m'n workouts, hoef ik niet naar de chicks op de Stairmasters te starenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:39 schreef honda1990 het volgende:
Ter info: ik train met een vriend en ga bijna altijd tot failure en doe per spiergroep altijd als laatste oefening(en) supersets.
bij mij ook hoor, dat is normaal ik doe squat 1,5keer zo zwaar als bp en deadlift bijna 2keer zo zwaarquote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja dacht ik wel, maar je weet het nooit bro
Ik vind het wel belangrijk dat alles goed in proporties is, ik merk overigens wel dat bankdrukken flink lichter moet dan DL en Squat...helaas
ligt er net aan, soms elke soms alleen de laatstequote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen je laatste set of alle sets?
Dus progressief laden per set?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:12 schreef honda1990 het volgende:
Ik doe eigenlijk altijd 4 x 8
Voorbeeld flyes: 8x met 16 wat prima gaat, 8 x met 18 wat prima gaat, 8 x met 20 waarbij de laatste 2 wat lastig gaan, 8 x met 22 waarbij ik bij de 4e keer hulp nodig heb.
Heb op deze manier het idee dat ik alles er uit haal.
Jaquote:Op zondag 26 juni 2011 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus progressief laden per set?
Eigenlijk is misschien variatie idd juist goed, variatie in gewicht, aantal reps, etc. Zelf heb ik voorkeur voor laatste set tot failure. En ff een paar seconden wachten, en dan nog 1 rep in goede vorm eruit.
Ja die idd. cool om thuis te hebben, mits je plek hebtquote:Op zondag 26 juni 2011 05:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.titanfitness.co.uk/template.php?p=home
Die?
Ik weet niet precies man, ik heb het toen een keer op YouTube gezien en zag die gif op skoften.net
WTFquote:Op maandag 27 juni 2011 02:33 schreef ZetaOS het volgende:
Weer een paar leuke BB filmpjes
Binnenkort ook in Nederland, ik heb via via vernomen dat Madonna een Planet Fitness in A,dam wil openen.
Allemaal dikke Mensen die "Zich zelf geaccepteerd hebben", Vrijdag gratis Pizza, en altijd gratis Bagels, bah!
Nee. Lang niet altijd. Dan overload je echt je CNS. Hangt ook af van hoe vaak je traint en wat je er nog naast doet. Maar zou niet te vaak tot failure gaan. Kijk ook maar naar 5/3/1, volgens mij ook 1 x per maand een "failure" weekje.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb zitten nadenken (ik denk graag na tijdens m'n workouts, hoef ik niet naar de chicks op de Stairmasters te staren) vandaag en ben benieuwd naar jullie meningen:
Is het nodig / wenselijk om de laatste rep van je laatste set tot failure te gaan voor maximale hypertrofie of krachttoename? Of trainen jullie liever zonder tot failure te gaan, en waarom?
Ligt een beetje aan wat voor lichaams type je bent, wat is voor jou failure, dat soort dingen.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:39 schreef Agentperry het volgende:
idd mr. j was er dacht ik geen fan van.
mr. j. mag dan wel groot zijn maar zijn woord is ook niet heilig. ronnie gebruikte ze bv. wel.
Nou je het zegt, ik zie zat mensen nog in staat te zijn om rustig rond te kijken tijdens hun setquote:Op maandag 27 juni 2011 14:48 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan wat voor lichaams type je bent, wat is voor jou failure, dat soort dingen.
Mijn broertje meent al snel dat hij bij failure zit, maar ik weet dat dit gewoon niet klopt.
90% van mensen traint simpelweg niet hard genoeg.
Ga gewoon voor failure voor de zekerheid.
quote:
ik heb altijd een kop zo rood als een tomaat als ik klaar ben met mijn werksets.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik zie zat mensen nog in staat te zijn om rustig rond te kijken tijdens hun setOok een maat van me verdenk ik ervan om niet alles te geven
Dat hangt maar net van je schema af. Als jij rippetoe doet en iedere oefening tot failure gaat, dan ben je niet goed bezig.quote:
Ik quote mijzelf van de vorige pagina:quote:Op maandag 27 juni 2011 17:06 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat hangt maar net van je schema af. Als jij rippetoe doet en iedere oefening tot failure gaat, dan ben je niet goed bezig.
Ja, dat is jouw post. Wat wil je nou aangeven? Jouw post komt over alsof je áltijd tot failure moet gaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:10 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik quote mijzelf van de vorige pagina:
Ligt een beetje aan wat voor lichaams type je bent, wat is voor jou failure, dat soort dingen.
Mijn broertje meent al snel dat hij bij failure zit, maar ik weet dat dit gewoon niet klopt.
90% van mensen traint simpelweg niet hard genoeg.
Ga gewoon voor failure voor de zekerheid.
Ik heb het vanmiddag net een uurtje volgehouden. Niet te harden zeg zonder fatsoenlijke airco. Beachboy spieren in ieder geval nog wel kunnen doenquote:
Dat wat hij doet is inderdaad bizar, ben benieuwd wat zijn top zou zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:35 schreef Agentperry het volgende:
wtf ik doe nog niet eens 1 rep op 100kg
Van die gastjes die met elkaar praten tijdens het trainen.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:52 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik zie zat mensen nog in staat te zijn om rustig rond te kijken tijdens hun setOok een maat van me verdenk ik ervan om niet alles te geven
Want de gym is van jou ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Van die gastjes die met elkaar praten tijdens het trainen.___!1
Blijf dan gewoon thuis.
Is dit sarcastisch of..? Ik praat altijd als ik met m'n maat aan het trainen ben.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef 16meter het volgende:
[..]
Van die gastjes die met elkaar praten tijdens het trainen.___!1
Blijf dan gewoon thuis.
Gewoon vragen of hij bezig is, laatste keer ook gedaan en hij verontschuldigde zich toen dat hij een apparaat bezet hield.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:45 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik zie vaak genoeg mensen die lullen met een maat en zo een extra apparaat bezet houden. Ergo: niks doen en weinig inspanning.
Ik denk dat hij dat bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |