Ja dacht ik wel, maar je weet het nooit broquote:Op zondag 26 juni 2011 21:00 schreef Agentperry het volgende:
weet ik maar het kwam wel even heel mooi uit![]()
ik let er nooit zo op wat voor en achter loopt. ik heb zoiets van zolang de volgorde van mijn lifts dl>sq>bp>ohp blijft zal het wel goed zitten.
Eventueel op dinsdag je borst erbij en op donderdag je biceps? Je zult het toch zelf moeten invullen als je deze spiergroepen extra wil gaan trainen.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:39 schreef honda1990 het volgende:
DI
Rug
Triceps
Kuiten
DO
Schouder
Bovenbenen
Hamstrings
ZA
Borst
Biceps
Buik
In verhouding loopt borst en biceps nogal achter, iemand een suggestie om deze harder aan te pakken. Op woensdag bijv. wat extra biceps en borst oefeningen doen? Ter info: ik train met een vriend en ga bijna altijd tot failure en doe per spiergroep altijd als laatste oefening(en) supersets.
Ik heb zitten nadenken (ik denk graag na tijdens m'n workouts, hoef ik niet naar de chicks op de Stairmasters te starenquote:Op zondag 26 juni 2011 20:39 schreef honda1990 het volgende:
Ter info: ik train met een vriend en ga bijna altijd tot failure en doe per spiergroep altijd als laatste oefening(en) supersets.
bij mij ook hoor, dat is normaal ik doe squat 1,5keer zo zwaar als bp en deadlift bijna 2keer zo zwaarquote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja dacht ik wel, maar je weet het nooit bro
Ik vind het wel belangrijk dat alles goed in proporties is, ik merk overigens wel dat bankdrukken flink lichter moet dan DL en Squat...helaas
ligt er net aan, soms elke soms alleen de laatstequote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen je laatste set of alle sets?
Dus progressief laden per set?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:12 schreef honda1990 het volgende:
Ik doe eigenlijk altijd 4 x 8
Voorbeeld flyes: 8x met 16 wat prima gaat, 8 x met 18 wat prima gaat, 8 x met 20 waarbij de laatste 2 wat lastig gaan, 8 x met 22 waarbij ik bij de 4e keer hulp nodig heb.
Heb op deze manier het idee dat ik alles er uit haal.
Jaquote:Op zondag 26 juni 2011 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus progressief laden per set?
Eigenlijk is misschien variatie idd juist goed, variatie in gewicht, aantal reps, etc. Zelf heb ik voorkeur voor laatste set tot failure. En ff een paar seconden wachten, en dan nog 1 rep in goede vorm eruit.
Ja die idd. cool om thuis te hebben, mits je plek hebtquote:Op zondag 26 juni 2011 05:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.titanfitness.co.uk/template.php?p=home
Die?
Ik weet niet precies man, ik heb het toen een keer op YouTube gezien en zag die gif op skoften.net
WTFquote:Op maandag 27 juni 2011 02:33 schreef ZetaOS het volgende:
Weer een paar leuke BB filmpjes
Binnenkort ook in Nederland, ik heb via via vernomen dat Madonna een Planet Fitness in A,dam wil openen.
Allemaal dikke Mensen die "Zich zelf geaccepteerd hebben", Vrijdag gratis Pizza, en altijd gratis Bagels, bah!
Nee. Lang niet altijd. Dan overload je echt je CNS. Hangt ook af van hoe vaak je traint en wat je er nog naast doet. Maar zou niet te vaak tot failure gaan. Kijk ook maar naar 5/3/1, volgens mij ook 1 x per maand een "failure" weekje.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb zitten nadenken (ik denk graag na tijdens m'n workouts, hoef ik niet naar de chicks op de Stairmasters te staren) vandaag en ben benieuwd naar jullie meningen:
Is het nodig / wenselijk om de laatste rep van je laatste set tot failure te gaan voor maximale hypertrofie of krachttoename? Of trainen jullie liever zonder tot failure te gaan, en waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |