Ja, maar die waren allemaal een stuk zwaarder dan 71 kilo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef DjMark het volgende:
definieer een bodybuilder?
Ben je dat als je flink met je lijf bezig bent, regelmatig hard en zwaar traint en op je voeding/rust let.Met als doel een zeer gespierd en droog lichaam?
Of ben je dat pas als je op het Mr Olympia podium staat?
Het enige wat ik aan wil geven is dat blindstaren op stats geen zin heeft.
Het gaat uiteindelijk om de spiegel en hoe iemand eruit ziet.
Ik heb wedstrijdbodybuilders zien domineren terwijl ze 10kg lichter waren dan andere atleten uit hun klasse(ja die hadden dezelfde lengte en min of meer hetzelfde vetpercentage).
Niet weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:24 schreef gespierd123 het volgende:
heeey mensen
zat vandaag beetje te leren in de zon op school. Had me vriend een foto gemaakt.
Me bicep is wat kleiner dan normaal omdat ik ze gister had getraind en had ook niks gegeten.
[ afbeelding ]
uhm, neequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:29 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ja, maar die waren allemaal een stuk zwaarder dan 71 kilo.
Dit is interessant, omdat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:24 schreef gespierd123 het volgende:
heeey mensen
zat vandaag beetje te leren in de zon op school. Had me vriend een foto gemaakt.
Me bicep is wat kleiner dan normaal omdat ik ze gister had getraind en had ook niks gegeten.
[ afbeelding ]
dan lees je het niet .. dit is toch een bodybuilding topic ... in bodybuilding is het normaal om foto's van je fysiek te showen enzoquote:
NU VRAAG JE WEL HELE MOEILIJKE DINGENquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:43 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet. Als je zo'n troll geen aandacht geeft bloedt-ie vanzelf dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
bodybuilder is in mijn ogen die traint en eet om zichtbaar resultaat te behalen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef DjMark het volgende:
Ben je dat als je flink met je lijf bezig bent, regelmatig hard en zwaar traint en op je voeding/rust let.Met als doel een zeer gespierd en droog lichaam?
Ik heb wedstrijdbodybuilders zien domineren terwijl ze 10kg lichter waren dan andere atleten uit hun klasse(ja die hadden dezelfde lengte en min of meer hetzelfde vetpercentage).
bodybuilding is als diegene traint om bodybuilding wedstrijden te doen. Ik lach me dood hier om die mensen die denken dat ze bodybuilders zijn. Als iemand watvoor sport ik doe, zeg ik altijd fitnessen nooit bodybuilden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef DjMark het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
bodybuilder is in mijn ogen die traint en eet om zichtbaar resultaat te behalen.
fitness is in mijn ogen iemand die traint en verder geen zichtbaar resultaat wilt behalen maar het gaat puur om 'fit' zijn zoals het woord al zegt.
Wanneer iemand dat 50kg weegt op 1.80 en kan 20kg benchen... maar hij heeft wel een aangepast eet en trainings patroon is hij in principe ook bodybuilder...
Maar wanneer diegene hetzelfde doet maar dan zonder aangepast eet patroon is hij aan t fitnessen.
Waarom zou je pas een bodybuilder zijn als je meedoet aan bodybuild wedstrijden? Ik ken genoeg gasten die echt absurd groot zijn maar die geen wedstrijden draaien. Ikzelf zie ook bij de junioren en C-klassen genoeg kereltjes die kleiner zijn dan ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef gespierd123 het volgende:
[..]
bodybuilding is als diegene traint om bodybuilding wedstrijden te doen. Ik lach me dood hier om die mensen die denken dat ze bodybuilders zijn. Als iemand watvoor sport ik doe, zeg ik altijd fitnessen nooit bodybuilden.
Sowieso heeft bodybuilding niks te maken met de grootte van iemand...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef Diabox het volgende:
[..]
Waarom zou je pas een bodybuilder zijn als je meedoet aan bodybuild wedstrijden? Ik ken genoeg gasten die echt absurd groot zijn maar die geen wedstrijden draaien. Ikzelf zie ook bij de junioren en C-klassen genoeg kereltjes die kleiner zijn dan ik.
okquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef Diabox het volgende:
Ben ik het ook mee eens overigens, maar was meer een situatieschets.
toch is het niet zo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef gespierd123 het volgende:
je bent pas bodybuilder naar mijn mening als je echt wedstrijden doet. De hele voorbereiding op een bodybuilding wedstrijd en zo is echt iets anders dan wat wij allemaal doen.
Bodybuilding heeft ook weinig met grootte te maken. Er zijn bodybuilders van 50kg..
Ik kan ook bodybuilder worden bijvoorbeeld. Ik heb genoeg massa en genetische potentie, maar ik kies niet de echte bodybuilding levenstijl ookal kan ik de volgende ronnie coleman ofzo worden met mijn genen.
Agree!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:37 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
bodybuilder is in mijn ogen die traint en eet om zichtbaar resultaat te behalen.
fitness is in mijn ogen iemand die traint en verder geen zichtbaar resultaat wilt behalen maar het gaat puur om 'fit' zijn zoals het woord al zegt.
Wanneer iemand dat 50kg weegt op 1.80 en kan 20kg benchen... maar hij heeft wel een aangepast eet en trainings patroon is hij in principe ook bodybuilder...
Maar wanneer diegene hetzelfde doet maar dan zonder aangepast eet patroon is hij aan t fitnessen.
maar 20kg is ook alleen maar stangquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Agree!
Maar ik heb nog nooit iemand van 50kg 20kg zien benchen haha...hier lopen er zelfs een paar die alleen zonder gewicht drukken
Hou op ja ik heb gewoon zware bottenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef Weissman het volgende:
Ik haat ze niet om de gewichten die ze wegdrukken of de spiergroepen die ze trainen. Het is omdat ze een goed fysiek onderschatten en totaal geen respect hebben voor de sport zelf. Ze maken bodybuilding en alles wat er omheen hangt totaal belachelijk.
En voor dikke mensen geldt het zelfde; ze nemen het trainen niet serieus genoeg en nemen heel snel een slachtoffer-rol aan. Maar advies vragen aan mensen die er hun levensstijl van hebben gemaakt of hun eigen gewoontes veranderen, ho maar.
I'm not mad at them, I'm just furious about mediocrity
Ik eet als 'n monnik, ik evalueer constant m'n fysiek, m'n training en ik doe goed m'n research. In jouw ogen ben ik dus geen bodybuilder, omdat ik geen wedstrijden draai?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:06 schreef gespierd123 het volgende:
je bent pas bodybuilder naar mijn mening als je echt wedstrijden doet. De hele voorbereiding op een bodybuilding wedstrijd en zo is echt iets anders dan wat wij allemaal doen.
Bodybuilding heeft ook weinig met grootte te maken. Er zijn bodybuilders van 50kg..
Ik kan ook bodybuilder worden bijvoorbeeld. Ik heb genoeg massa en genetische potentie, maar ik kies niet de echte bodybuilding levenstijl ookal kan ik de volgende ronnie coleman ofzo worden met mijn genen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |