Je vergeet kwark!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dagboek-posts![]()
Dat begint nu ook een beetje te vervelen. Het is steeds alsof je status updates aan het lezen bent op Facebook:
- 120kg BP, mirin' ?![]()
- Nu lekker panga filet eten![]()
- Die whey is faking ranzig man
- Welke whey hebben jullie/ vinden jullie het lekkerstedoorstrepen wat niet van toepassing is
- Tering beachboi's![]()
Met het bovenstaande heb ik ong 83% van dit topic samengevat, met uitzondering van dat pindakaas meuk![]()
Oh en voor de duidelijkheid. Ik gebruik geen Facebook of whey.
Barneyquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:51 schreef Weissman het volgende:
[..]
Met het bovenstaande heb ik ong 83% van dit topic samengevat, met uitzondering van dat pindakaas meuk![]()
inb4quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef ukga het volgende:
Wtf doet die kk kneus123 nou weer in dit topic?had ie geen ban ofzo?
quote:[Bodybuilding] #126 heey mensen
def mirin'quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:49 schreef Ethanolic het volgende:
ik heb trouwens vandaag op de curls 14kg gehit, mirin??
u mad??quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:48 schreef ukga het volgende:
Wtf doet die kk kneus123 nou weer in dit topic?had ie geen ban ofzo?
Yep.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Rekenen jullie bij BP gewicht de 20 kg van de stang eigenlijk mee of niet?
uiteraard.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Yup.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Tanden poetsen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
wat doen jullie tegen hongergevoel in de cut?
Ah ok. Doen meeste mensen toch wel. Viel me op dat veel mensen best wel met een redelijk hoog gewicht begonnen met BP, bijv. 40 kilo ofzo. Maar goed, als de stang al voor 20 kilo meetelt vind ik 40 kilo beginnen nog redelijk realistisch (10 k aan beide kanten).quote:
coffie , cola lightquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:45 schreef Ethanolic het volgende:
wat doen jullie tegen hongergevoel in de cut?
Zit ik ook aan te denken ja. Denk dan aan bv 2 baantjes knallen, 2 min rust, en dan weer.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:39 schreef fathank het volgende:
Zijn hier eigenlijk mensen die zwemmen ipv hardlopen of fietsen?
Fietsen op zo'n apparaat in de sportschool word ik wel zo droevig van, evenals op zo'n loopband gaan staan. Ook word ik niet echt warm van buiten hardlopen bij 25+ graden..
Iemand ervaring met schema's? Want 3 kwartier baantjes trekken is natuurlijk ook vrij muf, beter iets van een interval training ofzo..
Had dit al eerder gepost, afgezwakte versie van een random waterpolotraining, wij zwemmen bijvoorbeeld borstcrawl in, doen minder hele banen, zwemmen veel vlinderslag of alleen benen tussendoor, en sprintsessies zijn langer en gedeeltelijk met bal. Maar dan heb je een idee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:08 schreef BigSmurf het volgende:
Ideale cardiotraining met zwemmen is:
- 5 minuten rustig inzwemmen, schoolslag.
- 15-20 minuten hele banen, liefst borstcrawl afwisselend met rustig schoolslag tussendoor.
- Sprintserie (indien borstcrawl volledig beheersend), uitvoerend als volgt.
- 2 x 20 seconden maximaal 4 meter sprint, dus 4 meter sprinten, afstoppen, helemaal stilliggen, grote schoolslag met benen en weer 4 meter sprinten.
- Baantje rustig uitzwemmen.
- 2 x 30 seconden maximaal 6 - 7 meter sprint.
- Baantje uitzwemmen.
- 6 x halve baan sprint met 5 - 10 seconden rust tussendoor.
Doe dit een aantal weken terwijl je gewoon flink blijft eten, en het vet is zo weg. De sprintsessie zijn oefeningen die wij altijd na de vakantie krijgen, alleen dit is een afgezwakte versie.
Ik. Maar ik ben naast mijn studie zweminstructeur. Zwemmen is echt een heerlijke vorm van cardio, je zal alleen onderschatten hoe zwaar het is. Zou ook eerst paar keer vragen of je zwemtechniek goed is aan het personeel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:39 schreef fathank het volgende:
Zijn hier eigenlijk mensen die zwemmen ipv hardlopen of fietsen?
Fietsen op zo'n apparaat in de sportschool word ik wel zo droevig van, evenals op zo'n loopband gaan staan. Ook word ik niet echt warm van buiten hardlopen bij 25+ graden..
Iemand ervaring met schema's? Want 3 kwartier baantjes trekken is natuurlijk ook vrij muf, beter iets van een interval training ofzo..
Daar moet je zeker wel vaker voor gezwommen hebben:Pquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Had dit al eerder gepost, afgezwakte versie van een random waterpolotraining, wij zwemmen bijvoorbeeld borstcrawl in, doen minder hele banen, zwemmen veel vlinderslag of alleen benen tussendoor, en sprintsessies zijn langer en gedeeltelijk met bal. Maar dan heb je een idee.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |