Je wilt niet weten hoe vaak ze elkaar een bloedneus slaanquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Is het waar dat er onder het wateroppervlak het een en ander gebeurt in duels tijdens wedstrijden?
Thanks man, waardeer ik. De eerste 4 maanden gingen het hardst. dan zie je ook het meeste verschil. altijd blijven knalln, ook al ben je soms onzeker over je progressie!quote:Op donderdag 2 juni 2011 18:16 schreef BigSmurf het volgende:
Wat ik me na het volgen van het vorige topic afvroeg, jullie hebben het altijd over het trainen met free weights.
Wat heeft dit voor meerwaarde boven de "machines" die je vaak ziet in sportscholen, en dan met name voor een beginner? Met die machines kan je toch ook vrijwel alle spiergroepen met genoeg gewicht trainen als je net begint? Of zit hier meer achter?
Oh, en ukga, jij bent voor mij duidelijk een motivatie, als ik zie wat voor progressie jij gemaakt hebt in iets meer dan een jaar.
Ja klopt. me borst loopt meer voor op de rest. In het vorige deel had ik het over me lats ide ik te klein vond (ik bedoel me trapeziusquote:Op donderdag 2 juni 2011 18:23 schreef Agentperry het volgende:
[..]
dan heb je gewoon goede genen wat pecs betreft denk ik, want mijne zijn kleiner terwijl ik gewoon 5*80 druk, dus vrij vergelijkbaar
(5*145dl, 5*110sq)
Het is vooral qua uithoudingsvermogen heel zwaar, je moet heel diep kunnen gaan en blijven gaan, knokken voor elke meter is het devies.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik houd toezicht tijdens polowedstrijden, damn dat is een brute sport. Veel grote kerels ook.
Ja, ik kom soms echt met de smerigste krassen en striemen thuis, en af en toe ook weleens met blauwe ballen. Part of the game.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Is het waar dat er onder het wateroppervlak het een en ander gebeurt in duels tijdens wedstrijden?
Niet overdrijven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ze elkaar een bloedneus slaan
We gaan het zien.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:11 schreef JohnSpek het volgende:
Als je het ook deels voor waterpolo doet BigSmurf moet je sowieso met losse gewichten gaan trainen. Lekker explosief trainen en je ziet je kracht omhoog gaan.
Het is me inmiddels duidelijk ja, thanks voor de info!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:11 schreef ukga het volgende:
[..]
Thanks man, waardeer ik. De eerste 4 maanden gingen het hardst. dan zie je ook het meeste verschil. altijd blijven knalln, ook al ben je soms onzeker over je progressie!
Wat betreft losse gewichten; het meeste is al gezegd, maar met losse gewichten moet je je stabiliteit houden omdat je niet de geleiding hebt van een machine. Hierdoor moet je meer kracht zetten, en gebuik je ook meerdere spiergroepen tegelijk. Ik mijd liever kabels en machines als ik het met losse gewichten af kan.
Hier doen mensen hem wel vaak seated, maar verder ben ik de enige volgens mij die ze staand doet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:54 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik vind hem heerlijk, doe het liever dan bankdrukken. zie ook maar weinig mensen echt ohp's doen, veelal dumbbel military presses, of machine press. heb het idee dat veel mensen het toch niet hebben op het idee dat ze een barbell bovenhun hoofd hebben hangen.
je zat toch al op 72kg ofzo? als je een grote bulk wil zou ik toch een hoger doelgewicht stellen omdat je ook heel wat vet aanzet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:27 schreef Panzermaus het volgende:
Ik wil een dirty bulk naar 75 kg en dan bf% weer op orde krijgen voor zomer 2012.
ik ook al bijna met mijn 1.88, en inderdaad bij ons doet ook het grootste gedeelte seated shoulder press, vooral met dumbbells. denk omdat je dan tegen de bank aan kan archen en dus meer kunt drukken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef seto het volgende:
[..]
Hier doen mensen hem wel vaak seated, maar verder ben ik de enige volgens mij die ze staand doet.
Ik raak ook bijna de lampen op het plafond aan hier als ik ze doe, 1.96 en dan helemaal die barbell gestrekt boven het hoofd
traps groeien bij mij dan wel weer goed, krijg er ook altijd een enorme pomp in. deadlift is dan ook mijn beste en favoriete lift.quote:Ja klopt. me borst loopt meer voor op de rest. In het vorige deel had ik het over me lats ide ik te klein vond (ik bedoel me trapezius ) . Die is bij mij weer kleiner dan andere. maarja, we hebe allemaal wel wat
67 kg brahquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef Agentperry het volgende:
[..]
je zat toch al op 72kg ofzo? als je een grote bulk wil zou ik toch een hoger doelgewicht stellen omdat je ook heel wat vet aanzet.
[..]
Hoop ik ook, zou nog graag GOMAD erbij willen doen als het even kan. Ik hoop maar wel dat ik alle extra vet na de bulk er af kan krijgen zonder (veel) cardio.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:49 schreef seto het volgende:
Dat is alsnog maar 8kg, denk dat je in een jaar wel iets meer kan halen hoor.
Ik ga ook niet langer dan een half uur.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoop ik ook, zou nog graag GOMAD erbij willen doen als het even kan. Ik hoop maar wel dat ik alle extra vet na de bulk er af kan krijgen zonder (veel) cardio.Want ik vind een kwartier op een crosstrainer al saai.
Cardio kan toch op veel meer manieren dan op de crosstrainer? Ga lekker zwemmen, fietsen, skaten of weet ik veel wat.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hoop ik ook, zou nog graag GOMAD erbij willen doen als het even kan. Ik hoop maar wel dat ik alle extra vet na de bulk er af kan krijgen zonder (veel) cardio.Want ik vind een kwartier op een crosstrainer al saai.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:56 schreef Geo3kant het volgende:
GOMAD, moet er niet aan denken .. paar liter water kan ik nog wel maar melk is niet mijn favoriete drank
Jij bent een endo, toch? Of verwar ik je met iemand anders? Ik moet er niet aan denken ooit schematisch te moeten cardio'en om in vorm te blijven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik ga ook niet langer dan een half uur.
Het liefste baantjes zwemmen dan inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:59 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Cardio kan toch op veel meer manieren dan op de crosstrainer? Ga lekker zwemmen, fietsen, skaten of weet ik veel wat.
OHP = voeten uit elkaarquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:55 schreef Geo3kant het volgende:
Wat is het verschil tussen een OHP en Militairy press? Lijken heel veel/precies op elkaar?
Dit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Overal melk bij, ook los (verspreid over de dag), en in de shakes. Melk, zeker als het koud is.
Ideale cardiotraining met zwemmen is:quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef Panzermaus het volgende:
Het liefste baantjes zwemmen dan inderdaad.
Gegarandeerd vetverlies ditquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:08 schreef BigSmurf het volgende:
Ideale cardiotraining met zwemmen is:
- 5 minuten rustig inzwemmen, schoolslag.
- 20 minuten hele banen, liefst borstcrawl afwisselend met rustig schoolslag tussendoor.
- Sprintserie (indien borstcrawl volledig beheersend), uitvoerend als volgt.
- 2 x 20 seconden maximaal 4 meter sprint, dus 4 meter sprinten, afstoppen, helemaal stilliggen, grote schoolslag met benen en weer 4 meter sprinten.
- Baantje rustig uitzwemmen.
- 2 x 30 seconden maximaal 6 - 7 meter sprint.
- Baantje uitzwemmen.
- 6 x halve baan sprint met 5 - 10 seconden rust tussendoor.
Doe dit een aantal weken terwijl je gewoon flink blijft eten, en het vet is zo weg. De sprintsessie zijn oefeningen die wij altijd na de vakantie krijgen, alleen dit is een afgezwakte versie.
Ik zou mezelf niet als endo beschrijven. Heb altijd een hoog vp gehad maar ik ben ook altijd wel vrij breed geweest.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij bent een endo, toch? Of verwar ik je met iemand anders? Ik moet er niet aan denken ooit schematisch te moeten cardio'en om in vorm te blijven.
rippetoe?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:09 schreef honda1990 het volgende:
Zaterdag weer knallen![]()
o.a. squaten, deadliften en militairy pressNu al zoveel zin in
dat weet ik, heb het zelf 3 maanden gedaan. maar mss heeft hij zijn eigen variatie eropquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:23 schreef seto het volgende:
Nee, daarbij doe je nooit deadlifts en (OH) press op dezelfde dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |