Biceps zien er goed uit, maar train je je onderarmen wel of ligt het aan de foto?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:52 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ff fototje gemaakt van me biceps, die pindakaas methode werkt goed!
Die foto is gesoeptquote:Op zondag 26 juni 2011 02:56 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Biceps zien er goed uit, maar train je je onderarmen wel of ligt het aan de foto?
Hoe zie je dat?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Die foto is gesoept![]()
niet alles zo serieus nemen hier
Die biceps hebben gewoon zoveel zwaartekracht, dat het licht eromheen buigt.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:52 schreef Geo3kant het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ff fototje gemaakt van me biceps, die pindakaas methode werkt goed!
Gast, kijk eens goed naar die fotoquote:
Mensen met kanker krijgen deze pakjes om aan te sterken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:15 schreef guapo het volgende:
Ik heb hier drinkvoeding staan. Op de verpakking staat:
Eiwit/proteine 16,7%
Koolhydraten 53,7%
Vetten 29,5%
Staat ook dat het 150 kcal per 100ml bezit.
Is dit wat?
Die gast traint ook thuis, met een workstation van 15.000 dollar.quote:Op zondag 26 juni 2011 05:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De meeste zullen hem ongetwijfeld kennen, wel mooi voorbeeld wat je kan bereiken met goed eten, trainen en slapen en die gast is 45 ofzo.
Vind het zelf niet een mooi fysiek maar toch.
[ afbeelding ]
http://www.titanfitness.co.uk/template.php?p=homequote:Op zondag 26 juni 2011 05:23 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Die gast traint ook thuis, met een workstation van 15.000 dollar.
Titan8000 of zo, super duur, maar cool! wat was die website ook alweer?
En deze wil ik even met jullie delen, lach me helemaal kapot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo bang? niet elke user in dit topic lijkt op Jay cutler :pquote:Op zondag 26 juni 2011 16:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, ben bang. Nee kreeg de link niet voor elkaar.
Jay Cutlerquote:Op zondag 26 juni 2011 16:42 schreef ukga het volgende:
[..]
Hoezo bang? niet elke user in dit topic lijkt op Jay cutler :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |