Dat vind ik FUCKIN VETquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:29 schreef CantFazeMe het volgende:
* CantFazeMezit aan een alcoholvrij biertje!
Die boterhammen met pindakaas moet ik er ook bij doen, maar daar kom ik consequent te laat voor uit bedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:29 schreef Agentperry het volgende:
ik maak altijd mijn eigen weightgainer 's ochtends 150-200ml brinta(geen idee hoeveel gram) 30gram whey en 500ml melk al ontbijshake, samen met 2 boterhammen met pindakaas en een glas melk.
Ligt er aan of je meer traint dan biceps en borstquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
*kijkt naar de TT*
*beschouwt zichzelf toch wel als een beachboy aangezien hij er in de vakantie goed uit wilt zien voor de dames ongeacht dat hij wel serieus bezig is met trainen*
*weet niet of hij mag blijven*
Sowieso doe ik ook elke dag 200 sit ups..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ligt er aan of je meer traint dan biceps en borst
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:45 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Sowieso doe ik ook elke dag 200 sit ups..
Waarschijnlijk wel jaquote:
maar serieus, een cut voor de zomer is toch vrij normaal ook voor een bber. deze zomer sla ik over want ik ga toch niet op vakantie of iets dergelijks maar 2012 wil ik er wel strak bij staan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:41 schreef da_unfuckwithable het volgende:
*kijkt naar de TT*
*beschouwt zichzelf toch wel als een beachboy aangezien hij er in de vakantie goed uit wilt zien voor de dames ongeacht dat hij wel serieus bezig is met trainen*
*weet niet of hij mag blijven*
Ask Pauly Dquote:Op zondag 26 juni 2011 00:06 schreef Ethanolic het volgende:
Jongens hoe krijg je de beste pomp?
De beat beaten?
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:11 schreef Agentperry het volgende:
the best pump is a fistpump
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |