blindstaren op kilo's heeft geen zin. Veel oorzaken als je bouw, bodycomposition spelen een grote rol.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wat? Met 72kg op 1.74 moet je bulken, cutten moet je pas doen als je massa hebt. Anders is het echt geen gezicht.
Dit is toch ook gewoon een dagboek topic? Oh vandaag 120kilo DL .. vandaag frkandellen joppie gehad.. En dan af en toe een keer welke whey moet ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef fathank het volgende:
Ik stem voor een ban voor de eerste persoon die weer die pindakaas onzin uitkraamt.
Och wat trainen we serieus en wat zijn we beter dan de rest. Maar fatsoenlijk posten zit er niet meer in. Het wordt tijd dat de zomer voorbij is.
They see him trollin', they hatin'.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:24 schreef bascross het volgende:
Zo net twee boterhammen met pindakaas gegeten. Lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Dagboek-postsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:00 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit is toch ook gewoon een dagboek topic? Oh vandaag 120kilo DL .. vandaag frkandellen joppie gehad.. En dan af en toe een keer welke whey moet ik![]()
Spange pecs swaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:52 schreef Agentperry het volgende:
[..]
idd krijg je zo'n absboy idee
mirin die abs bra
[ afbeelding ]
Het is hier net winter, wat lul jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef fathank het volgende:
Ik stem voor een ban voor de eerste persoon die weer die pindakaas onzin uitkraamt.
Och wat trainen we serieus en wat zijn we beter dan de rest. Maar fatsoenlijk posten zit er niet meer in. Het wordt tijd dat de zomer voorbij is.
Aan de andere kant alles is zo beetje voorbij gekomen en in de openingspost (van Mrj) staat eigenlijk alles al.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:57 schreef fathank het volgende:
Zal allemaal best, maar als je doelstelling is om als man zijnde 68kg te wegen, ongeacht je lengte... tja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:59 schreef DjMark het volgende:
[..]
blindstaren op kilo's heeft geen zin. Veel oorzaken als je bouw, bodycomposition spelen een grote rol.
Trainingsmaatje van mij is 1m74 en weegt 71kg, die gast heeft een lichaam waar je u tegen zegt.
Staat dan ook wel op 5% vet, maar dan nog, gewicht zegt gewoon niet heel veel.
De spiegel zegt wat dat betreft veel meer!
Lol. maar je hebt wel gelijk 16meter.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:19 schreef 16meter het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar als je doelstelling is om als man zijnde 68kg te wegen, ongeacht je lengte... tja.
Ja, maar die waren allemaal een stuk zwaarder dan 71 kilo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:26 schreef DjMark het volgende:
definieer een bodybuilder?
Ben je dat als je flink met je lijf bezig bent, regelmatig hard en zwaar traint en op je voeding/rust let.Met als doel een zeer gespierd en droog lichaam?
Of ben je dat pas als je op het Mr Olympia podium staat?
Het enige wat ik aan wil geven is dat blindstaren op stats geen zin heeft.
Het gaat uiteindelijk om de spiegel en hoe iemand eruit ziet.
Ik heb wedstrijdbodybuilders zien domineren terwijl ze 10kg lichter waren dan andere atleten uit hun klasse(ja die hadden dezelfde lengte en min of meer hetzelfde vetpercentage).
Niet weerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:24 schreef gespierd123 het volgende:
heeey mensen
zat vandaag beetje te leren in de zon op school. Had me vriend een foto gemaakt.
Me bicep is wat kleiner dan normaal omdat ik ze gister had getraind en had ook niks gegeten.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |