Alleen benchen is kut, ik heb sowieso korte armpjes en kom maar NET boven die haken uit om hem terug te leggen.. dus ik heb liever een spotterquote:
idd, vandaag speciaal naar de macro gegaan voor jopiesausquote:
korte armen is juist ideaal voor bp. mijn rom is bijna 2 keer zo groot als die van mensen met korte armpjes dus die pakken makkelijker meer gewicht.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Alleen benchen is kut, ik heb sowieso korte armpjes en kom maar NET boven die haken uit om hem terug te leggen.. dus ik heb liever een spotteren het is wat gezelliger.
De oefening/beweging/ROM zelf wel inderdaadquote:Op maandag 27 juni 2011 23:31 schreef Agentperry het volgende:
[..]
korte armen is juist ideaal voor bp. mijn rom is bijna 2 keer zo groot als die van mensen met korte armpjes dus die pakken makkelijker meer gewicht.
Stappen op maandag? Ik moet heel de week om kwart voor 5 opstaanquote:Op maandag 27 juni 2011 23:45 schreef Agentperry het volgende:
ben niet gaan stappen vandaag, trots op mezelf. ook maar beter aangezien ik nog aan mijn tentamen van woensdag moet beginnen.
Ja zeker weeg nu 72kg maar ben ook maar 1.74m, betere definitie en afgelopen weekend ook genoeg aandacht van vrouwenquote:
Ik heb mijn VP al lang niet meer gemeten, misschien morgen maar weer eens kijken.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:58 schreef Diabox het volgende:
Ik zou voordat je echt super droog gaat eerst nog wat extra massa kweken in dat geval.
Dus iets voor in de toekomst
Wat is je VP op het moment?
Meer van voeding dan krachttraining vooralsnogquote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Jij hebt nogal verstand van voeding volgens mij.
Zou jij eens een keer commentaar op mijn voedingsschema willen geven?
idd eerst massa dan droog. mijn cut doe ik pas voor de zomer van 2012, hopelijk kom ik dan rond de 87-88kg en 8% uit. zit nu op 85kg en 12%.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:58 schreef Diabox het volgende:
Ik zou voordat je echt super droog gaat eerst nog wat extra massa kweken in dat geval.
Dus iets voor in de toekomst
Wat is je VP op het moment?
DIt komt omdat hij geen houding weet te geven als jij traint. Hij is onzeker waarschijnlijk.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Mijn broer is altijd irritant.. tussen setjes door is hij stil, en als je dan bezig bent met je reps gaat hij praten en soms domme grappen maken
Als ik moet lachen zak ik meteen in elkaar, praat dan gewoon tussen het rusten pff
Juist!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik zie de sportschool als een bibliotheek niet als een kroeg. Je komt er niet voor je lol maar om aan jezelf te werken.
Wat? Met 72kg op 1.74 moet je bulken, cutten moet je pas doen als je massa hebt. Anders is het echt geen gezicht.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:57 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Ja zeker weeg nu 72kg maar ben ook maar 1.74m, betere definitie en afgelopen weekend ook genoeg aandacht van vrouwenMaar het moet gewoon superdroog worden zodat alles nog beter naar voren komt. Ik streef naar de 68kg denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |