abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:34:50 #1
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_98518363

* Welkom bij het topic voor recreatieve tennissers!
Pats hier met je ranking, deel je Federer-momenten of roddel over je tegenstanders: alles kan je kwijt in dit topic!

Om je een beetje op weg te helpen hier wat nuttige links:
KNLTB
TennisDirect - Goedkope tennisspulletjes
TennisPro - Eveneens goedkope tennisspulletjes
TennisActueel.nl - Tennisnieuws van Nederland


steescarna.gifmeeuw2.jpgJoshai.gifChriz2k.jpgtekentje.jpg




De ranking wordt bijgehouden door InTrePidIvity, dus mocht je ook in de ranking willen komen dan kan je dat in dit topic aanvragen. Om in de toptennissers lijst te komen kun je je eigen avatar toevoegen aan de OP op Wiki.


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24a | 24b | 25

De OP is hier te vinden!

Game on :).
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_98518455
Met mijn huidige dubbelrating sta ik gewoon subtop op FOK!, maar ik zal Intel het werk besparen :P.

Mooie TT trouwens _O-.
  woensdag 22 juni 2011 @ 18:44:26 #3
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_98518782
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 18:36 schreef luckass het volgende:
Met mijn huidige dubbelrating sta ik gewoon subtop op FOK!, maar ik zal Intel het werk besparen :P.

Mooie TT trouwens _O-.
Ja, de volgende update is begin juli, kom dan maar weer terug :P
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_98530404
Morgen trouwens 3e ronde HE7, na zaterdag de 2e ronde gespeeld te hebben :').
pi_98531246
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:02 schreef luckass het volgende:
Morgen trouwens 3e ronde HE7, na zaterdag de 2e ronde gespeeld te hebben :').
Ik speelde zondag de 2de ronde en de kwartfinale waarschijnlijk pas zaterdag.
Lekker vervelend is dat
pi_98533934
Ik heb vaak het gevoel dat mijn snaren niet meer goed bespannen zijn.
Maar hoe kun je dit nou zelf het beste zien/voelen???

Dit vraag ik me echt elke keer weer af, maar vergeet het steeds te vragen als ik er nieuwe snaren in laat zetten.
pi_98534725
Met een heerlijk gevoel de training vandaag afgesloten. Alles liep wel lekker, af en toe haperde mijn eerste service maar tweede maakte alles goed.

Klaar voor morgen, tegen een gelijkwaardige tegenstander de kwartfinale spelen :).
pi_98534914
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef DKkuis het volgende:
Ik heb vaak het gevoel dat mijn snaren niet meer goed bespannen zijn.
Maar hoe kun je dit nou zelf het beste zien/voelen???

Dit vraag ik me echt elke keer weer af, maar vergeet het steeds te vragen als ik er nieuwe snaren in laat zetten.
Als je echt twijfelt is er een soort meetapparaat voor, of je bespanning te 'slap' is ja of nee. Dat deden ze bij de mijne tenminste altijd als ik hem inleverde voor te bespannen op de club
pi_98539172
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef DKkuis het volgende:
Ik heb vaak het gevoel dat mijn snaren niet meer goed bespannen zijn.
Maar hoe kun je dit nou zelf het beste zien/voelen???

Dit vraag ik me echt elke keer weer af, maar vergeet het steeds te vragen als ik er nieuwe snaren in laat zetten.
Je kunt het altijd horen, neem 2 rackets en tik ze tegen elkaar (snaren). Bij een hoog geluid zit er nog veel kg op bij een laag geluid niet meer, dit is natuurlijk wel afhankelijk van de kg die je gebruikt bij het bespannen.

Maar waarom wil je dat weten dan, ik weet zeker dat mijn snaren niet meer goed zijn als ik hem oversla ;)

Helaas is dat al na 4/5 uurtjes :(
  donderdag 23 juni 2011 @ 01:00:22 #10
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98540150
Vandaag ook weer een heerlijk avondje gehad :(
Ik moest tegen een jongen die best wel goed is. 3.1 gemiddeld als 4tje.

Het was een half uurtje droog en ze hadden de banen droog gemaakt met netten slepen enzo (geweldig voor je banen)
Ondertussen lag er nog een vochtige plek bij ons op de baseline, maar ik moest er maar op gaan spelen. Het was spelen of walkover geven zeiden ze :(

Wedstrijd ging nog redelijk gelijk op. Hij was net iets sterker op de beslissende punten waardoor er een 6-1 op het scorebord stond.
Daarna in de eerste game van 2de set glij ik precies weg op de plek waar die natte plek was. Ik blijf daarna haken met mijn linkervoet en lekker er door heen. Gelukkig viel ik vrij snel dus niet super ernstig, maar doet nog steeds wel een klein beetje pijn. Ook nog een beetje mijn heup verdraaid bij de val dus die voelt ook niet echt lekker.
Toch door gespeeld, maar het beste was er wel af. Rennen ging op zich nog wel, maar als een bal tegendraads werd gespeeld kon ik niet meer reageren. Deed gewoon zeer aan mijn enkel.
4-1 achter en breakpunt voor mij. Goede rally, hij komt naar het net en ik sla een forehand inside-out langs hem. Bij het einde van de slag blijf ik met mijn rechtervoet en ga ik daar ook nog eens een beetje doorheen.
Uiteindelijk 6-1 6-2 verloren. Niet eens zo erg en wel vreemd dat ik de eerste set beter speelde en toch minder games haalde.

Ondertussen zit ik nu wel met 2 enkels die pijn doen. Morgen weer spelen dus ik hoop dat het dan allemaal weer wat beter gaat :( Op het moment doet de ene kant best wel zeer. De andere kant gaat wel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 23 juni 2011 @ 01:07:59 #11
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98540349
quote:
Hij was net iets sterker op de beslissende punten waardoor er een 6-1 op het scorebord stond.
Dat zeg ik ook altijd! ;) :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  donderdag 23 juni 2011 @ 01:13:33 #12
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98540488
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 01:07 schreef Salamando het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook altijd! ;) :D
Frustrerende is dat het niet de eerste keer is dit seizoen dat het mij gebeurd.
Natuurlijk was hij sterk. Ook wel iets sterker dan ik dus hij heeft gewoon verdiend gewonnen, maar het is wel frustrerend dat je vaak tot 30-30 of 40-40 komt, of zelfs gamepunten krijgt, maar het elke keer niet kunt afmaken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:06:06 #13
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98542661
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef DKkuis het volgende:
Ik heb vaak het gevoel dat mijn snaren niet meer goed bespannen zijn.
Maar hoe kun je dit nou zelf het beste zien/voelen???

Dit vraag ik me echt elke keer weer af, maar vergeet het steeds te vragen als ik er nieuwe snaren in laat zetten.
Hoe lang zitten je snaren er al in, en hoe vaak tennis je?
Sowieso ieder half jaar je bespanning laten vervangen, en als je meerdere malen in de weke tennist vaker vervangen. Tennissnaren drogen uit, en verliezen hun elasticiteit.

Als je een Iphone, of Ipad hebt, kun je een app downloaden (racquet tune) Kost een euro ofzo. Als je dan met een hard voorwerp tegen de sweetspot aantikt, bepaalt de app de frequentie, en aan de hand van de afmeting van het racket, en het type snaar, geeft het een benadering van de hoeveelheid kg's. Het is niet super nauwkeurig, maar als de app minder dan 20kg aangeeft, kun je er donder op zeggen dat er dus ook te weinig kilo's opstaan.
pi_98545570
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:02 schreef luckass het volgende:
Morgen trouwens 3e ronde HE7, na zaterdag de 2e ronde gespeeld te hebben :').
ik vnv 2 keer, ik ben benieuwd of het uberhaupt droog blijft.....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98547255
Gravel waar je onmogelijk op kan glijden, is dat uberhaupt mogelijk? :')

Even vraagske, in de mix. Na paar wedstrijden gewonnen te hebben ben ik 4 tienden vooruit gegaan en mijn vrouwelijke partner maar 1 tiende terwijl mijn KNLTB rating 1 punt beter is. Hoe kan dat?
pi_98547515
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:43 schreef opgebaarde het volgende:
Gravel waar je onmogelijk op kan glijden, is dat uberhaupt mogelijk? :')

Even vraagske, in de mix. Na paar wedstrijden gewonnen te hebben ben ik 4 tienden vooruit gegaan en mijn vrouwelijke partner maar 1 tiende terwijl mijn KNLTB rating 1 punt beter is. Hoe kan dat?
Daarom dus.
Als jij met iemand speelt die een heel punt slechter is dan jij en je wint de pot, dan vindt de knltb dat een betere prestatie dan als je met iemand speelt die zelf een punt beter is dan jij. Anders zou ik bijvoorbeeld alleen maar gaan dubbellen met 1/2tjes.
Comprende amigo?
pi_98548079
Hm, klinkt eigenlijk wel verrekte logisch, maar wat als je verliest, komt dat voornamelijk op het conto van de beste rating? En bij het dubbelen, mag het verschil in ratings dus niet te groot zijn in het belang van de speler met de laagste rating?

Pff, ik ben wel een naab :P
pi_98548566
tussen de 1 en 1,5 verschil tussen de partners
winst -0,5 van je eigen rating
verlies +0,5 van je eigen rating

tussen de 1,5 en 2,5 verschil tussen de partners
winst = -1,0 van je eigen rating
verlies = +1,0 van je eigen rating

meer dan 2,5 verschil
krijgt niemand wat
pi_98548805
0-6 7-6 6-2 verloren gister in de HD.. 1e set liep het heerlijk. Weinig tot geen fouten, maar vervolgens zakte het als een kaartenhuis in elkaar. In kan me in 4 jaar tijd ook geen tiebreak herinneren die ik + dubbelmaat, gewonnen heb :P Dus dat geeft elke keer weer vertrouwen.

Vanavond de laatste HD en zaterdag wacht weer een nieuw toernooitje waar ik moet ballen tegen een < 16 jarige die 150ste staat bij de bond :P ( rating 5,2 ). Ik maak me al klaar voor een snel potje.
pi_98548882
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:27 schreef Drassss het volgende:
0-6 7-6 6-2 verloren gister in de HD.. 1e set liep het heerlijk. Weinig tot geen fouten, maar vervolgens zakte het als een kaartenhuis in elkaar. In kan me in 4 jaar tijd ook geen tiebreak herinneren die ik + dubbelmaat, gewonnen heb :P Dus dat geeft elke keer weer vertrouwen.

Vanavond de laatste HD en zaterdag wacht weer een nieuw toernooitje waar ik moet ballen tegen een < 16 jarige die 150ste staat bij de bond :P ( rating 5,2 ). Ik maak me al klaar voor een snel potje.
Bij 150 hoef je je nog geen zorgen te maken, is zeker te doen :)
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:31:10 #21
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98548956
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:43 schreef opgebaarde het volgende:
Gravel waar je onmogelijk op kan glijden, is dat uberhaupt mogelijk? :')
Je kon op zich wel glijden op het gravel, maar als het ineens ergens gladder is omdat het nog vochtig is zet je een bepaalde druk op je voet/been. Als je dan ineens een veel stroever gedeelte tegen komt tijdens dat glijden heb je wel een probleem.

Ik baal er echt van, want ik heb nog steeds last van allebei mijn enkels en moet vanavond dus gaan opgeven. Alleen omdat die lui te laks waren om de baan fatsoenlijk te prepareren :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98549029
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:29 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

Bij 150 hoef je je nog geen zorgen te maken, is zeker te doen :)
Verkeken het is plek 102 ;)
pi_98549305
thanks daan

heb toernooi gespeeld waarbij de gravelbanen zo gigantisch hard waren dat glijden gewoon niet kon, echt bizar. Behoorlijk last gekregen van mijn enkels, kan me nauwelijks voorstellen dat dit mag
pi_98549814
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:32 schreef Drassss het volgende:

[..]

Verkeken het is plek 102 ;)
Ja alles wat buiten top 30 staat is wel te doen, maar ligt natuurlijk ook aan je eigen niveau :p
  donderdag 23 juni 2011 @ 12:59:37 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98550045
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:31 schreef Komakie het volgende:

Ik baal er echt van, want ik heb nog steeds last van allebei mijn enkels en moet vanavond dus gaan opgeven. Alleen omdat die lui te laks waren om de baan fatsoenlijk te prepareren :(
Was er niets dat je zelf kon doen om de baan droger te krijgen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:00:17 #26
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98550070
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Was er niets dat je zelf kon doen om de baan droger te krijgen?
Daarom altijd een Föhn in de tas mensen.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_98550687
pi_98550807
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:15 schreef Bak_Beest het volgende:
[ afbeelding ]
In dat geval kun je gewoon beter naar binnen gaan
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:19:17 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98550822
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:15 schreef Bak_Beest het volgende:
[ afbeelding ]
kijk, met zo'n spons is zo'n vochtige plek toch binnen een paar minuutjes weg?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98550874
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 11:50 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

Daarom dus.
Als jij met iemand speelt die een heel punt slechter is dan jij en je wint de pot, dan vindt de knltb dat een betere prestatie dan als je met iemand speelt die zelf een punt beter is dan jij. Anders zou ik bijvoorbeeld alleen maar gaan dubbellen met 1/2tjes.
Comprende amigo?
UUh, zover ik weet slaat dit nergens op. Als je ratings binnen 1 punt bij elkaar liggen, dan krijgen beide dubbelaars gewoon exact dezelfde rating. Dan stijgt de slechtere dus meer dan de betere, maar dat is in dit geval dus andersom. Ik denk dat de vrouw in dit geval gewoon al meer resultaten heeft staan dan de heer.

Als de ratings meer uit elkaar liggen, en je dus zoals uitgelegd -0.5;+0.5 etc kan krijgen, dan krijgen beide spelers dus exact een evengrote boost en maakt het echt niet uit of je beter en slechter bent.

Wat wel zo is, is dat als jij dus 4.5 bent, en je dubbelt met een 6je..Jij een 4.0 krijgt als je wint, en die andere dus een 5.5. Dan krijg jij dus een veel betere rating, maar toch is het maar 0.5 onder je eigen (en bij de andere ook) dus stijgen beide spelers precies evenveel (mits ze evenveel wedstrijden hebben staan)..en dat is nou net wat hier niet het geval is.

Conclusie: opgebaarde zijn mixpartner heeft gewoon al meer resultaten staan, waardoor het allemaal minder hard meetelt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98550877
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

kijk, met zo'n spons is zo'n vochtige plek toch binnen een paar minuutjes weg?
Duurt langer dan je denkt
pi_98551014
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:20 schreef Norrage het volgende:

[..]

UUh, zover ik weet slaat dit nergens op. Als je ratings binnen 1 punt bij elkaar liggen, dan krijgen beide dubbelaars gewoon exact dezelfde rating. Dan stijgt de slechtere dus meer dan de betere, maar dat is in dit geval dus andersom. Ik denk dat de vrouw in dit geval gewoon al meer resultaten heeft staan dan de heer.

Als de ratings meer uit elkaar liggen, en je dus zoals uitgelegd -0.5;+0.5 etc kan krijgen, dan krijgen beide spelers dus exact een evengrote boost en maakt het echt niet uit of je beter en slechter bent.

Wat wel zo is, is dat als jij dus 4.5 bent, en je dubbelt met een 6je..Jij een 4.0 krijgt als je wint, en die andere dus een 5.5. Dan krijg jij dus een veel betere rating, maar toch is het maar 0.5 onder je eigen (en bij de andere ook) dus stijgen beide spelers precies evenveel (mits ze evenveel wedstrijden hebben staan)..en dat is nou net wat hier niet het geval is.

Conclusie: opgebaarde zijn mixpartner heeft gewoon al meer resultaten staan, waardoor het allemaal minder hard meetelt.
Ehm nee niet echt eigenlijk
|
|
v
http://www.knltb.nl/cms/showpage.aspx?id=330
(slecteer dubbelspel, een pdf opent als het goed is)
  donderdag 23 juni 2011 @ 13:25:51 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98551109
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:20 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

Duurt langer dan je denkt
een blessure aan je enkels ook ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98551115
Nou wat is er niet waar van mijn post dan?

Opgebaarde (wat een naam) is vier tienden vooruit gegaan in zijn rating, zijn dubbelpartner maar 1 tiende. Dat komt niet omdat opgebaarde meer punten krijgt want het gaat om wat je er relatief bij krijgt.

Als jij 4.5 bij en je krijgt er een 4.0 bij, en je partner is 6.0 en krijgt er een 5.5 bij, gaat er bij beide precies hetzelfde aantal in rating af. Jij wordt bijvoorbeeld 4.3, en je partner 5.8.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98551233
quote:
[img]oops
Ja dat klopt. Maar de vraag is natuurlijk wel wanneer je nou met iemand speelt die op zijn pasje een ander niveau is? Competitie misschien maar toernooien kan ik me haast niet voorstellen, dan is je wedstrijd al zo goed als verloren :P

[ Bericht 24% gewijzigd door Yamahahaha op 23-06-2011 13:34:00 ]
pi_98551314
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:28 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Maar de vraag is natuurlijk wel wanneer je nou met iemand speelt die op zijn pasje een ander niveau is? Competitie misschien maar toernooien kan ik me haast niet voorstellen, dan is je wedstrijd al zo goed als verloren :P
Umm, is dat de vraag? :?
Maar goed, dat doe je dan volledig voor de lol. En het is bijvoorbeeld leuk om in de 6 te dubbelen als je zelf dik 6 staat en je speelt met een slechte 6 (of een 7tje)..dan is het nog wel leuk in evenwicht en zo. En in de 3 zie ik heel vaak 3/4 koppels omdat er niet genoeg 3tjes zijn en omdat het toch ook best leuk kan zijn.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98551428
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:30 schreef Norrage het volgende:

[..]

Umm, is dat de vraag? :?
Maar goed, dat doe je dan volledig voor de lol. En het is bijvoorbeeld leuk om in de 6 te dubbelen als je zelf dik 6 staat en je speelt met een slechte 6 (of een 7tje)..dan is het nog wel leuk in evenwicht en zo. En in de 3 zie ik heel vaak 3/4 koppels omdat er niet genoeg 3tjes zijn en omdat het toch ook best leuk kan zijn.
De vraag was of er uberhaupt een verschil in zit, die is wel beantwoord denk ik ;)
Maar oke, van te voren even uitvissen wie die persoon is en dan maar beginnen met afvuren :9
pi_98551439
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:28 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Maar de vraag is natuurlijk wel wanneer je nou met iemand speelt die op zijn pasje een ander niveau is? Competitie misschien maar toernooien kan ik me haast niet voorstellen, dan is je wedstrijd al zo goed als verloren :P
Vaak genoeg :P.
pi_98552436
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 12:40 schreef opgebaarde het volgende:
thanks daan

Zit foutje in volgens mij is het toch andersom
1,0 tot 1,5 = 1,0 eraf of erbij
1,5 tot 2,5 = 0,5 eraf of erbij
:)
pi_98552805
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:55 schreef Daan2x256 het volgende:

[..]

Zit foutje in volgens mij is het toch andersom
1,0 tot 1,5 = 1,0 eraf of erbij
1,5 tot 2,5 = 0,5 eraf of erbij
:)
Dit geldt dus voor zowel je tegenstanders als voor jezelf?
Als tegenstanders verschil hebben van 1,5? Volgens mij wel he.. oO<
pi_98554291
Ja als je maatje en jij ongeveer gelijk liggen in rating en je tegenstanders 1,4 verschillen, krijgen jullie ook 1,0 - of + je eigen rating.
pi_98555096
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:38 schreef Daan2x256 het volgende:
Ja als je maatje en jij ongeveer gelijk liggen in rating en je tegenstanders 1,4 verschillen, krijgen jullie ook 1,0 - of + je eigen rating.
Ja maar als voorbeeld.
Ik sta 2,6 mijn maatje 2,9 en we spelen tegen een 2,1 en een 2,5.
We winnen, dan krijgen we er beide 1,3 bij toch?
pi_98555722
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:57 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

Ja maar als voorbeeld.
Ik sta 2,6 mijn maatje 2,9 en we spelen tegen een 2,1 en een 2,5.
We winnen, dan krijgen we er beide 1,3 bij toch?
Dan wel, alle ratings liggen dan goed bij elkaar.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98555841
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 14:57 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

Ja maar als voorbeeld.
Ik sta 2,6 mijn maatje 2,9 en we spelen tegen een 2,1 en een 2,5.
We winnen, dan krijgen we er beide 1,3 bij toch?
Juist :)

Speel aankomende week maar ff enkel toernooitje in de 8. Wil wel een toernooitje winnen. Alleen als ik op m'n bek ga in de eerste ronde, ga ik natuurlijk wel wat achteruit... :P
Ben zelf 2e geplaatst met 8,3 rating.
En mijn herendubbelmaatje van de competitie is daar eerst geplaatst met 8,0 rating.
Hebben al afgesproken dat we volgende week zondag tegen elkaar moeten.. :D
pi_98558695
Vanavond eindelijk weer eens tegenstand. Sta momenteel op 12-2 dit jaar. Eerste nederlaag was tegen 2e geplaatst op kunstgras. Lange driesetter waarin ik het op conditie verloor, laatste games onnodige fouten gemaakt. Tweede nederlaag ook totaal onnodig, derde set 6-0 omdat de competitieleider het nodig vond om een sproeipauze in te lassen wat dus niet mocht en ik nog meer tegen mezelf ging spelen :').

Vanavond tegen 4e geplaatst, zelf 6e geplaatst. Qua rating scheelt het 0,3-0,6 volgens mij. Moet dus te doen zijn als ik het kopje erbij hou.
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:17:49 #46
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98559311
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:06 schreef Alovenac het volgende:
Vanavond eindelijk weer eens tegenstand. Sta momenteel op 12-2 dit jaar. Eerste nederlaag was tegen 2e geplaatst op kunstgras. Lange driesetter waarin ik het op conditie verloor, laatste games onnodige fouten gemaakt. Tweede nederlaag ook totaal onnodig, derde set 6-0 omdat de competitieleider het nodig vond om een sproeipauze in te lassen wat dus niet mocht en ik nog meer tegen mezelf ging spelen :').

Vanavond tegen 4e geplaatst, zelf 6e geplaatst. Qua rating scheelt het 0,3-0,6 volgens mij. Moet dus te doen zijn als ik het kopje erbij hou.
Ik heb afgelopen week van iemand verloren die 1.1 lager stond dan ik :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_98559584
ratings zeggen toch vrij weinig vanaf 6?
Ik ben nu 6,2 en moet morgen tegen een 5.0 :')
pi_98559681
Ratings zeggen idd vrij weinig, maar ik kijk vantevoren wel even of ik wat tegenstand kan verwachten en dat is vanavond weer het geval..
pi_98560507
Ik check ratings ook vooral om te kijken of ik mijn best moet doen, of niet :P

Interessanter vind ik om te zien hoe spelers het tegen anderen gedaan hebben (waar ik bijvoorbeeld zelf ook tegen gespeeld heb). En dat kan je op toernooi.nl erg goed en makkelijk checken. Dat geeft me het beste beeld :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:46:21 #50
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98560659
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:42 schreef Norrage het volgende:
Ik check ratings ook vooral om te kijken of ik mijn best moet doen, of niet :P

Interessanter vind ik om te zien hoe spelers het tegen anderen gedaan hebben (waar ik bijvoorbeeld zelf ook tegen gespeeld heb). En dat kan je op toernooi.nl erg goed en makkelijk checken. Dat geeft me het beste beeld :)
dat doe ik zelf ook altijd ;). Ratings doen me niet zoveel.
Gisteren gedubbeld tegen 2 heren met wie we als we ons racket in de verkeerde hand hielden, ook gewonnen zouden hebben. Vermoeiend tennissen is dat zeg ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 23 juni 2011 @ 16:56:55 #51
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98561009
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 13:19 schreef Maanvis het volgende:

[..]

kijk, met zo'n spons is zo'n vochtige plek toch binnen een paar minuutjes weg?
Het water is met een paar minuutjes weg, maar de baan is dan nog steeds vochtig. Dat krijg je er met een spons niet uit. Als de zon dan op de baan staat (die ging gisteren zowaar een beetje schijnen) is zo'n plekje zo weg, maar de baan lag helemaal in de schaduw. Dan duurt het heel lang voordat zo'n plekje echt droog is.
Op het te compenseren moet er sowieso wat gravel op de baan bijgegooid worden. Dat scheelt nog wel iets, maar ook dat was niet gedaan.

Als ik echt op mijn strepen was gaan staan had ik het nog wel een half uurtje kunnen rekken, maar ik was al een uur op het park en die vochtige plek lag er toen ook al. Daarnaast ben ik dan zo iemand die er niet te veel heisa over wil maken en ga toch maar spelen. In sommige gevallen niet goed.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 23 juni 2011 @ 17:57:31 #52
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98563169
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:56 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het water is met een paar minuutjes weg, maar de baan is dan nog steeds vochtig. Dat krijg je er met een spons niet uit. Als de zon dan op de baan staat (die ging gisteren zowaar een beetje schijnen) is zo'n plekje zo weg, maar de baan lag helemaal in de schaduw. Dan duurt het heel lang voordat zo'n plekje echt droog is.
Op het te compenseren moet er sowieso wat gravel op de baan bijgegooid worden. Dat scheelt nog wel iets, maar ook dat was niet gedaan.

Als ik echt op mijn strepen was gaan staan had ik het nog wel een half uurtje kunnen rekken, maar ik was al een uur op het park en die vochtige plek lag er toen ook al. Daarnaast ben ik dan zo iemand die er niet te veel heisa over wil maken en ga toch maar spelen. In sommige gevallen niet goed.
nee het punt was ook alleen maar dat je ook best zelf wat initiatief mag ondernemen om de baan goed te houden ipv de schuld aan de baan te geven als je geblesseerd bent ;). maar dat heb je wel begrepen :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98563773
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:23 schreef opgebaarde het volgende:
ratings zeggen toch vrij weinig vanaf 6?
Ik ben nu 6,2 en moet morgen tegen een 5.0 :')
Bedoel je nu van 6 en lager of 6 en hoger?
Naar mijn idee maakt dat wel degelijk uit, je wordt niet zomaar 2 of 3 ofzo haha
  donderdag 23 juni 2011 @ 18:21:44 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98564190
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:57 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nee het punt was ook alleen maar dat je ook best zelf wat initiatief mag ondernemen om de baan goed te houden ipv de schuld aan de baan te geven als je geblesseerd bent ;). maar dat heb je wel begrepen :)
Dat is onzin. Als ik een toernooi speel mag ik er vanuit gaan dat een baan goed onderhouden is. Daar moet ik me niet bezig mee hoeven houden.

Ik mag best zeggen dat de baan slecht is en als ik dan door een slechte baan een blessure oploop mag ik daar toch wel wat van zeggen?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98565432
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:12 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

Bedoel je nu van 6 en lager of 6 en hoger?
Naar mijn idee maakt dat wel degelijk uit, je wordt niet zomaar 2 of 3 ofzo haha
Niet helemaal waar. Iemand waarmee ik train die speelt zaterdag herencompetitie en die is 2,5 geworden door het matige niveau daar, terwijl hij helemaal niet zo goed is. Ik zou zeggen een mindere 4. Hij speelt dus ook geen toernooien, maar wel altijd opscheppen over zijn rating :o
  donderdag 23 juni 2011 @ 19:30:56 #56
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98567317
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:49 schreef Michelangelo2 het volgende:

[..]

Niet helemaal waar. Iemand waarmee ik train die speelt zaterdag herencompetitie en die is 2,5 geworden door het matige niveau daar, terwijl hij helemaal niet zo goed is. Ik zou zeggen een mindere 4. Hij speelt dus ook geen toernooien, maar wel altijd opscheppen over zijn rating :o
Welke klasse dan?
het eerste heren team bij ons speelt hoofdklasse en die komen regelmatig 2tjes tegen. Dan kun je toch best aardig tennissen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98567409
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:30 schreef Komakie het volgende:

[..]

Welke klasse dan?
het eerste heren team bij ons speelt hoofdklasse en die komen regelmatig 2tjes tegen. Dan kun je toch best aardig tennissen.
Hoofdklasse.
pi_98575067
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:32 schreef Michelangelo2 het volgende:

[..]

Hoofdklasse.
Ach voor aankomende zomer hebben we ons ingeschreven voor eredivisie, die krijgen we toch niet dus waarschijnlijk naar hoofdklasse, zal ik verslag voor jullie doen w/
pi_98575329
Wat een notoire faalhaas ben ik toch ook :').
Snel vergeten en maar weer opladen voor de volgende wedstrijd (zondag).
pi_98576575
Wat een heerlijke pot staan tennissen. Met inslaan veel tegenstand verwacht, vanaf punt een concentratie op 200% en de spreiding ging heerlijk.

6-0 6-0 de nummer vier geplaatst eraf getikt.

Zaterdag wacht de nummer een geplaatst in de halve finale, die won vanaf met 6-1 6-1 van mijn trainingsmaatje.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:11:50 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98585639
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:32 schreef Michelangelo2 het volgende:

[..]

Hoofdklasse.
Zo matig zijn die teams anders niet. Ons team heeft standaard alleen maar goede 3tjes, 1 2tje en 1 4tje. Zitten wel met 7 man in een team :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98586822
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:40 schreef luckass het volgende:
Wat een notoire faalhaas ben ik toch ook :').
Snel vergeten en maar weer opladen voor de volgende wedstrijd (zondag).
:P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98587271
Net de wedstrijd van mijn leven gespeeld..! 2.5 uur. Eerste set 6-0 verliezen. Dan tweede 6-3 winnen. En dan kom ik 5-2 achter win ik 7-6. Ik wilde na de eerste set bijna stoppen. Wel lekker voor mijn rating. 4.7 erbij. Nu sta ik in de 6 en 7 kwartfinale. 7 win ik denk ik wel, 6 wordt heel erg lastig.... Gaat lekker zo. Ik ben al 8 wedstrijden ongeslagen. Ik hoop dat ik in de 7 ( waar ik nu een streak van 6 heb) Norrage kan verslaan. 19 toch??
  vrijdag 24 juni 2011 @ 00:53:45 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98588182
Btw, is de TT niet een beetje een jinx voor Chriz? :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98588321
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:36 schreef KentdeBruin het volgende:
Net de wedstrijd van mijn leven gespeeld..! 2.5 uur. Eerste set 6-0 verliezen. Dan tweede 6-3 winnen. En dan kom ik 5-2 achter win ik 7-6. Ik wilde na de eerste set bijna stoppen. Wel lekker voor mijn rating. 4.7 erbij. Nu sta ik in de 6 en 7 kwartfinale. 7 win ik denk ik wel, 6 wordt heel erg lastig.... Gaat lekker zo. Ik ben al 8 wedstrijden ongeslagen. Ik hoop dat ik in de 7 ( waar ik nu een streak van 6 heb) Norrage kan verslaan. 19 toch??
20 :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  vrijdag 24 juni 2011 @ 07:37:27 #66
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98592927
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:56 schreef Norrage het volgende:

[..]

20 :P
:{w

ok ik ben jaloers op zo'n streak... :@
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 24 juni 2011 @ 08:12:04 #67
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98593205
quote:
1s.gif Op donderdag 23 juni 2011 18:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is onzin. Als ik een toernooi speel mag ik er vanuit gaan dat een baan goed onderhouden is. Daar moet ik me niet bezig mee hoeven houden.

Ik mag best zeggen dat de baan slecht is en als ik dan door een slechte baan een blessure oploop mag ik daar toch wel wat van zeggen?
hier in de omgeving krijgen toernooien al snel veel teveel inschrijvingen. Ipv uit te loten worden dan wedstrijddagen verplaatst en vervroegd. Dit levert ook problemen op als er toevallig een slechte baan bij zit. maar met tegenzin allebei op een baan gaan tennissen en dan een blessure oplopen is natuurlijk stom.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 08:13:50 #68
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98593222
Streak van 20? Das netjes, ik ben al blij met mijn winning streak van 7 partijen in de dubbel, wel allemaal in straight sets.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 08:37:48 #69
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98593475
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hier in de omgeving krijgen toernooien al snel veel teveel inschrijvingen. Ipv uit te loten worden dan wedstrijddagen verplaatst en vervroegd. Dit levert ook problemen op als er toevallig een slechte baan bij zit. maar met tegenzin allebei op een baan gaan tennissen en dan een blessure oplopen is natuurlijk stom.
Als je zelf die optie hebt is het stom, als je geforceerd wordt om op die baan te tennissen is het een heel ander verhaal. Niet spelen is opgeven. Nou lekkere keuze is dat.
Daarnaast is de opmerking dat ik zelf wat aan de baan moet doen natuurlijk niet echt logisch. Ik kom van een andere vereniging om een toernooi te spelen. Waarschijnlijk laten ze me niet eens wat aan de baan doen als ik dat zou willen.

Maar goed, het is weer een wijze les voor de volgende keer. Dan maar opgeven ofzo...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 24 juni 2011 @ 08:38:15 #70
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98593483
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 08:13 schreef tja77 het volgende:
Streak van 20? Das netjes, ik ben al blij met mijn winning streak van 7 partijen in de dubbel, wel allemaal in straight sets.
Is ook niet bepaald iets om je voor te schamen :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98598324
Racket weggebracht voor een andere bespanning. Bespanning stond wat slapjes en schoof snel alle kanten op..

Ben bang dat ik hem er anders morgen sowieso uit had getimmerd als ik hem niet had vervangen..
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:44:02 #72
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98598669
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:35 schreef Alovenac het volgende:
Racket weggebracht voor een andere bespanning. Bespanning stond wat slapjes en schoof snel alle kanten op..

Ben bang dat ik hem er anders morgen sowieso uit had getimmerd als ik hem niet had vervangen..
De snaar zal er dan al wel een tijdje ingezeten hebben denk ik. Eigenlijk minimaal elk half jaar opnieuw laten bespannen.

Tip: Als je je het kunt veroorloven, en je slaat nogal eens een snaartje kapot, schaf dan 2 (of meer voor de echte snarenslopers) dezelfde rackets aan. Vaak krijg je een behoorlijke korting.
Ikzelf had 2 babolat Aero pro drive cortex rackets, en heb ze ingeruild (bij iemand die erin handelt) voor 2 Wilson K Pro Tour, en hoefde niet veel bij te betalen. Dat kan ik iedere 2 jaar ofzo doen. Dus over een tijdje weer uitkijken naar andere mepijzers.
pi_98598694
Laatste dubbel gister toch nog gewonnen.. Bij het net wat ik een absolute faler, gelukkig balde ik achterin wel lekker vast. Zaterdag wacht weer een nieuw toernooitje tegen een < 16 jarige. Ik bestel alvast een fristi voor hem :)
pi_98598807
Ik heb denk ik het liefste 2 dezelfde rackets dus wil van het racket wat ik nu gebruik een 2de online halen. Is het slim om dan meteen bespanning erbij te doen, zodat op lange termijn mijn snaren vervangen een stuk goedkoper wordt? Ik zoek zelf het liefste een snaar voor controle en speel met redelijk wat spin. Hints, tips?
pi_98598909
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:44 schreef tja77 het volgende:

[..]

De snaar zal er dan al wel een tijdje ingezeten hebben denk ik. Eigenlijk minimaal elk half jaar opnieuw laten bespannen.

Tip: Als je je het kunt veroorloven, en je slaat nogal eens een snaartje kapot, schaf dan 2 (of meer voor de echte snarenslopers) dezelfde rackets aan. Vaak krijg je een behoorlijke korting.
Ikzelf had 2 babolat Aero pro drive cortex rackets, en heb ze ingeruild (bij iemand die erin handelt) voor 2 Wilson K Pro Tour, en hoefde niet veel bij te betalen. Dat kan ik iedere 2 jaar ofzo doen. Dus over een tijdje weer uitkijken naar andere mepijzers.
Snaar zit er 2/3 maanden in. Maar dat is inderdaad veel als je gemiddeld 2/3 keer per week tennis. Moest nu echt vervangen worden, had het al te lang uitgesteld.

Heb 2 babolats, maar wel verschillende al doen ze niet veel voor elkaar onder. Binnenkort even een zelfde als mijn laatste racket erbij halen. Ben nu sinds 1,5 jaar weer bezig na 5 jaar gestopt geweest te zijn. Had toen ook altijd 2 dezelfde rackets en dat scheelt inderdaad wel. Dan hoef je niet bang te zijn om er een snaar uit te knallen, iets waar ik nu wel bang voor ben.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:52:23 #76
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98598990
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:47 schreef opgebaarde het volgende:
Ik heb denk ik het liefste 2 dezelfde rackets dus wil van het racket wat ik nu gebruik een 2de online halen. Is het slim om dan meteen bespanning erbij te doen, zodat op lange termijn mijn snaren vervangen een stuk goedkoper wordt? Ik zoek zelf het liefste een snaar voor controle en speel met redelijk wat spin. Hints, tips?
goede vraag. als je op tennisdirect kijkt krijg je echt een overload aan informatie, waardoor ik iig snel geneigd ben om de goedkoopste maar te pakken :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98599042
Ik heb altijd 2 rackets bij alleen zijn het verschillende slagwapens ;) Het maakt mij niet zoveel uit en ik heb in 4 jaar tijd, maar 2x een snaar kapot geramd.. Ik bespan mijn rackets ook zelf met een goedkoop snaartje dus ik vervang ze ook gewoon tijdig dus ik wacht niet totdat ze vanzelf kapot gaan :)
pi_98599129
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

goede vraag. als je op tennisdirect kijkt krijg je echt een overload aan informatie, waardoor ik iig snel geneigd ben om de goedkoopste maar te pakken :)
Ik ben van mening dat als je niveautje 6 t/m 8 balt gewoon van die goedkope setjes voor een paar euro kan pakken. Die dingen gaan gewoon een maandje of 3 mee en ze ballen prima. Je kan uiteraard ook duurdere dingen kopen voor 8 euro, maar voor mijn niveau slaat dat gewoon nergens op vind ik :)

Als tip geef ik je mee, om gewoon meteen een stuk of 10 van die pakketjes te pakken ( uiteraard na er 1tje eerst getest te hebben! ) zodat je gewoon een paar jaar vooruit kan :) Tevens heb ik gister ook een rol van 30 overgrips binnen gekregen en daar kan ik dus ook gewoon jaren mee vooruit. Ideaal.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:56:51 #79
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98599173
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:50 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Snaar zit er 2/3 maanden in. Maar dat is inderdaad veel als je gemiddeld 2/3 keer per week tennis. Moest nu echt vervangen worden, had het al te lang uitgesteld.

Heb 2 babolats, maar wel verschillende al doen ze niet veel voor elkaar onder. Binnenkort even een zelfde als mijn laatste racket erbij halen. Ben nu sinds 1,5 jaar weer bezig na 5 jaar gestopt geweest te zijn. Had toen ook altijd 2 dezelfde rackets en dat scheelt inderdaad wel. Dan hoef je niet bang te zijn om er een snaar uit te knallen, iets waar ik nu wel bang voor ben.
Probleem/angst had ik voorheen ook. Sta je lekker te ballen tijdens een toernooi, knalt je snaar eruit. Als je dan een identiek racket hebt, op dezelfde manier bespannen, is dat wel fijn. 2 tot 3 keer in de week tennis, dan is het bij mij na een week of 6 een heel eind bekeken. En dan ben ik de mogelijke kapotte snaar het liefst voor (bij een toernooi) en knip ik hem er gewoon uit. Coil snaren is niet duur, en een racketje bespannen heb je zo gedaan.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 11:59:57 #80
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98599294
Controle en wat spin, probeer een synthetic gut snaar, blijft redelijk op z'n plaats zitten, en geeft toch wat controle en comfort. Anders een Wilson Sensation. Zijn op de rol allemaal niet te dure snaren, en worden veel gebruikt door tennissers van allerlei niveau.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:03:00 #81
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98599386
Verschil tussen de ene en de andere snaar voel ik wel degelijk, maar dat staat vaak los van de prijs. Er zijn zat goede snaren te krijgen voor weinig geld.
Heb ook wel eens met natuurdarm (tennist het lekkerste), maar ook met multifilamenten van 20 plus Euro, en dan is het verschil niet zo heel groot met snaren van een paar euro per set. De hoeveelheid kg's die je erop zet weegt ook mee namelijk. En een dure snaar te strak of te los bespannen, speelt nog steeds niet fijn.
pi_98599441
Met een synthetic gut kan je bijna geen miskoop doen hoor vind ik, vrij basic, dat wel, maar daar is de prijs ook naar. Ik vind het niet zo'n groot probleem om elke maand iets meer dan een half uur te besteden aan het opnieuw bespannen van een snaar.
pi_98599464
Speelsterkte 3/4/5/6/7/8 en over snaren praten :')
Heb wel eens met de eigenaar van Tennisplanet gepraat. Hij zegt dat het zo goed als niks uitmaakt of je nu een snaar van 6 of van 15 euro hebt.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:07:03 #84
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98599537
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:05 schreef Yamahahaha het volgende:
Speelsterkte 3/4/5/6/7/8 en over snaren praten :')
Heb wel eens met de eigenaar van Tennisplanet gepraat. Hij zegt dat het zo goed als niks uitmaakt of je nu een snaar van 6 of van 15 euro hebt.
Ja en nee, ligt eraan of je blessuregevoelig bent. Prijstechnisch maakt het allemaal niet zoveel uit. Maar wel qua opbouw van de snaar. Zo zou ik voor iemand met blessure aan elleboog, pols en schouder, niet of zelden polyester snaar bespannen.
Technisch mindere tennissers zouden polyester snaren moeten mijden. Maar dat is mijn mening.
pi_98599551
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:05 schreef Yamahahaha het volgende:
Speelsterkte 3/4/5/6/7/8 en over snaren praten :')
Heb wel eens met de eigenaar van Tennisplanet gepraat. Hij zegt dat het zo goed als niks uitmaakt of je nu een snaar van 6 of van 15 euro hebt.
Daarom het ken me ook echt verrotten wat ik erin knal. Als het maar goedkoop is en geen flosdraad is :P
pi_98599582
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:05 schreef Yamahahaha het volgende:
Speelsterkte 3/4/5/6/7/8 en over snaren praten :')
Heb wel eens met de eigenaar van Tennisplanet gepraat. Hij zegt dat het zo goed als niks uitmaakt of je nu een snaar van 6 of van 15 euro hebt.
Dat heb ik dus ook. Ik doe er lekker de cheapste snaar in ooit, en ik heb ook wel eens hele dure gedaan. Maakt totaal geen verschil op ons niveau :P
Wel het aantal kilo's en zo dat je erin doet, en hoe lang een bepaalde snaar een beetje op zijn oorspronkelijke aantal kilo's blijft. Dus daar selecteer ik nog wel een beetje op.

Nu zit ik altijd aan de polysnaar, blijft er lekker half jaar in zitten, lekker cheap :) Kilo's zijn tegen die tijd wel weg, dus dan herspan ik hem weer eens voor 7.50.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98599716
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:08 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook. Ik doe er lekker de cheapste snaar in ooit, en ik heb ook wel eens hele dure gedaan. Maakt totaal geen verschil op ons niveau :P
Wel het aantal kilo's en zo dat je erin doet, en hoe lang een bepaalde snaar een beetje op zijn oorspronkelijke aantal kilo's blijft. Dus daar selecteer ik nog wel een beetje op.

Nu zit ik altijd aan de polysnaar, blijft er lekker half jaar in zitten, lekker cheap :) Kilo's zijn tegen die tijd wel weg, dus dan herspan ik hem weer eens voor 7.50.
Ja dat klopt wel. Heb ook een jaartje gekloot met snaren, maakt haast niks uit, tenzij je idd van die snaren koopt voor speelsterkte miniveld van 1euro. Die sla je zo over namelijk. Racket daarintegen verschilt wel erg veel.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:12:38 #88
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98599725
Een duurdere snaar wil nog wel eens wat langer op spanning blijven. Maar dat is lang niet altijd het geval. Proberen is mijn advies, sommige webshops bieden testpaketten aan, met een 8-tal verschillende snaren, voor een aantrekkelijk bedrag. Probeer die snaren, en bestel van de fijnste gewoon een rol. En dan zul je zien dat het goed kan zijn, dat het een rol van 50 Euro is. Dus slechts 3 Euro snaar per racket.

Ik heb net 2 coils van 200 mtr, voor 15 Euro per rol besteld. Is een imitatie van de Prince synthetic gut. Tel uit je winst.
pi_98599812
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ja en nee, ligt eraan of je blessuregevoelig bent. Prijstechnisch maakt het allemaal niet zoveel uit. Maar wel qua opbouw van de snaar. Zo zou ik voor iemand met blessure aan elleboog, pols en schouder, niet of zelden polyester snaar bespannen.
Technisch mindere tennissers zouden polyester snaren moeten mijden. Maar dat is mijn mening.
Ik denk dat als je altijd last hebt van een bepaalde blessure, je eerder eens moet gaan kijken naar je swing/slag dan naar de snaren die in je racket zitten....
pi_98599932
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:15 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

Ik denk dat als je altijd last hebt van een bepaalde blessure, je eerder eens moet gaan kijken naar je swing/slag dan naar de snaren die in je racket zitten....
Nou, het niet gebruiken van een polysnaar die stijf is kan in ieder geval wel een beetje helpen :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98600044
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:12 schreef tja77 het volgende:
Een duurdere snaar wil nog wel eens wat langer op spanning blijven. Maar dat is lang niet altijd het geval. Proberen is mijn advies, sommige webshops bieden testpaketten aan, met een 8-tal verschillende snaren, voor een aantrekkelijk bedrag. Probeer die snaren, en bestel van de fijnste gewoon een rol. En dan zul je zien dat het goed kan zijn, dat het een rol van 50 Euro is. Dus slechts 3 Euro snaar per racket.

Ik heb net 2 coils van 200 mtr, voor 15 Euro per rol besteld. Is een imitatie van de Prince synthetic gut. Tel uit je winst.
Ik heb momenteel een rol Toalson synthetic gut, zat destijds bij m'n bespanapparaat en ik doe er al ruim anderhalf jaar mee,. Volgens mij normaal 60 euro, maar een prima snaar. Ik ben wel benieuwd wat voor rollen je hebt gekocht, want aangezien die rol bijna op is zoek ik ook iets nieuws.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:27:41 #92
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98600243
Als je op synthetic gut Google'd kom je vaak al de wat kleinere internetwinkeltjes tegen, die verkopen veelal merkloze of onbekende merk snaren. Welke kwalitatief prima zijn. Voor een paar tientjes, kun je weer een 18 tal rackets bespannen.
De snaar die ik heb besteld, gaat via een zelfbespanner, die er teveel heeft ingekocht.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:32:36 #93
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98600445
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:15 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

Ik denk dat als je altijd last hebt van een bepaalde blessure, je eerder eens moet gaan kijken naar je swing/slag dan naar de snaren die in je racket zitten....
Je wilt niet weten hoe vaak er mensen naar me toe komen met het verzoek "kun je deze snaar eruit knippen voor me, en er een fijne snaar inzetten, ik krijg hier een zeurende pijn aan mijn elleboog/pols/schouder van. Vervolgens is het 9 van de 10 keer een polyestersnaar. Zijn meestal tennissers niveau 6/7/8
Hoewel ik ook zat 4 en 5 spelers ken, die ook polyester hebben geprobeert en zeiden "eens en nooit meer" techniek van hun was overgens prima, en de snaar werd 1,5-2 kg minder strak bespannen, zoals het vaak hoort bij poly's.
Mede daardoor ben ik wat terughoudend naar poly's, en zeg ik tegen veel mensen, zet er gewoon een snaartje in van 3 Euro, en laat hem wat vaker bespannen.
pi_98601463
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:55 schreef Drassss het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat als je niveautje 6 t/m 8 balt gewoon van die goedkope setjes voor een paar euro kan pakken. Die dingen gaan gewoon een maandje of 3 mee en ze ballen prima. Je kan uiteraard ook duurdere dingen kopen voor 8 euro, maar voor mijn niveau slaat dat gewoon nergens op vind ik :)

Als tip geef ik je mee, om gewoon meteen een stuk of 10 van die pakketjes te pakken ( uiteraard na er 1tje eerst getest te hebben! ) zodat je gewoon een paar jaar vooruit kan :) Tevens heb ik gister ook een rol van 30 overgrips binnen gekregen en daar kan ik dus ook gewoon jaren mee vooruit. Ideaal.
Jaren met 30 overgrips? Ik bestel ze zelf per setje van 15 en daar doe ik toch echt maar max een jaar mee. Mijn overgrip vervang ik gewoon om de aantal weken, dat blijft het fijnste :).

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 11:56 schreef tja77 het volgende:

[..]

Probleem/angst had ik voorheen ook. Sta je lekker te ballen tijdens een toernooi, knalt je snaar eruit. Als je dan een identiek racket hebt, op dezelfde manier bespannen, is dat wel fijn. 2 tot 3 keer in de week tennis, dan is het bij mij na een week of 6 een heel eind bekeken. En dan ben ik de mogelijke kapotte snaar het liefst voor (bij een toernooi) en knip ik hem er gewoon uit. Coil snaren is niet duur, en een racketje bespannen heb je zo gedaan.
Ja inderdaad, kan alleen mijn racket zo een twee drie niet vinden op internet. Heb mijn racket toch afgegooid in de winkel waar ik hem gekocht heb, dus kan straks wel eens even kijken of hij daar nog hangt. Vorig jaar gekocht, van Babolat dus ga er wel vanuit.

Bespannen kan ik zelf niet, dus ik laat hem altijd voor twee tientjes bespannen in de winkel :).
pi_98601696
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:56 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Jaren met 30 overgrips? Ik bestel ze zelf per setje van 15 en daar doe ik toch echt maar max een jaar mee. Mijn overgrip vervang ik gewoon om de aantal weken, dat blijft het fijnste :).

[..]

Ochja gemiddeld doe ik 1 maand over een gripje. Met 30 stuks kan je dus wel een jaartje of 2/3 mee, omdat je in de winter toch wat minder speelt :)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 20:21:02 #96
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98621361
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:15 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

Ik denk dat als je altijd last hebt van een bepaalde blessure, je eerder eens moet gaan kijken naar je swing/slag dan naar de snaren die in je racket zitten....
Dat sowieso, maar er zijn genoeg mensen met een techniek die niet voor al te veel problemen zou moeten zorgen die wel last van hun arm krijgen door een verkeerde snaar of een verkeerd racket. Ook bij lagere speelsterktes is dat belangrijk en merk je het verschil. Sterker nog, met iemand van niveau 7 moet je daar veel voorzichter mee omspringen dan met iemand van niveau 3.
Een verkeerde snaar (bijvoorbeeld een poly) kan bij een 7 er voor zorgen dat hij blessures krijgt, een 3 zal hoogst waarschijnlijk het gewoon een klote snaar vinden, hem eruit knippen en een andere nemen. Terwijl die 7 door gebrek aan kennis er mee door zal blijven spelen en toch een blessure kunnen ontwikkelen.
Mijn schoonvader is gewoon een niveautje 6/7 met een matige techniek, maar ik bespande zijn racket een keer met een andere snaar omdat ik zijn normale snaar niet meer op voorraad had en hij merkte het verschil echt wel.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98623360
@Alovenac, ik zie je in de finale ;).
pi_98626406
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:11 schreef luckass het volgende:
@Alovenac, ik zie je in de finale ;).
Haha jezus, op papier weer een eenvoudige loting de eerste ronde. Denk dat ik het wel tref met een eventuele volgende ronde en dus halve finale, dus zal goed kennen.. Zal mooi zijn, had het slechter kunnen treffen. Hoop jou er inderdaad te zien in de finale.

Verder vandaag ook maar even gelijk eenzelfde racket aangeschaft zoals mijn huidige racket. Zat er al langer mee in mijn hoofd en vandaag toch maar even laten overhalen om het meteen aan te schaffen en niet weer weken uit te stellen. Racket is ook van vorig jaar, dus ben bang als ik niet gelijk had gekocht en het weer uit zal stellen dat ik dan straks ernaast zal grijpen en dat hij niet meer te koop zal zijn.

Heb het een aantal jaar geleden ook gehad, toen had ik zelfs 3 dezelfde rackets in mijn tas zitten, nu dus ook weer 3 waarvan 2 dezelfde. En mensen zeggen die het overdreven is. Ben er al een keer blij mee geweest dat ik er 3 en geen 2 in mijn tas had zitten.
pi_98626913
Die gasten waar ik tegen moet hebben wel masters 8 gehaald vorig jaar, zal lastig maar niet onmogelijk zijn.
En 2 dezelfde rackets is een must, 3 als je het kan betalen nog beter :P.
pi_98627426
Mijn streak staat inmiddels op 9. en als ik alleen de HE7 meetelt staat de streak op 7. In de HE6 zit ik er ook nog in. Ik heb dit jaar nog geen wedstrijd in de 7 verloren. En in totaal één set verloren dit toernooijaar. Zou mooi zijn dat als ik 21 wedstrijden kan winnen. :D . Dan ga ik Norrage voorbij.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 22:56:50 #101
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98628270
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 22:30 schreef luckass het volgende:
Die gasten waar ik tegen moet hebben wel masters 8 gehaald vorig jaar, zal lastig maar niet onmogelijk zijn.
En 2 dezelfde rackets is een must, 3 als je het kan betalen nog beter :P.
Die tweede geplaatst heeft nog geen wedstrijd gespeeld dit jaar.

Ja dat is inderdaad een must. Ben alleen te laconiek geweest na het kopen van mijn eerste nieuwe racket. Wilde even kijken of het wat was en had nog een soort gelijk van Babolat achter de hand. Echter nooit zin gehad om even die tweede erbij te halen. Moest vandaag toch even mijn racket opnieuw laten bespannen en maar gelijk eentje aangeschaft, nu was ik er toch.

Zoals ik al zei, een aantal jaar geleden had ik standaard 3 stuks van hetzelfde model in mijn tas zitten.
pi_98628437
Ik ken hem nog van vroeger, geen idee hoe hij nu speelt :P.
pi_98628553
Niet de geloven. Vorig jaar ging ik een keer knullig onderuit tegen een 8,5.
Ik kom 'm nu tegen en hij staat inmiddels onder de 7 :').
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:02:36 #104
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98628560
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef luckass het volgende:
Ik ken hem nog van vroeger, geen idee hoe hij nu speelt :P.
Vroeger een goede speler of viel dat wel mee?
pi_98628908
Toen deed 'ie 't wel aardig, maar dat is niet echt een vergelijk met volwassentoernooien :P.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 23:09:42 #106
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98628995
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef luckass het volgende:
Toen deed 'ie 't wel aardig, maar dat is niet echt een vergelijk met volwassentoernooien :P.
Oké, nja we zullen het wel zien. Morgen om 9.00 uur halve finale tegen nummer een geplaatst. Verwacht dat het knap lastig gaat worden om de finale te halen, maar gelijk een mooi punt om te zien waar we nu echt staan.
pi_98629222
Mooie tijd :'). Succes.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 00:14:57 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98632535
Volgende week zit ik in een toernooi met wederom poules. Deze keer 2 met daarna een kruisfinale.
Loting ziet er niet heel zwaar uit. Zit wel bij de eerste geplaatst, maar dat is een 55+'er.
Hij staat net iets hoger dan ik gemiddeld, maar speelt zaterdag eerste klasse gemengd en heeft verder alleen nog maar 40+ toernooien gespeeld. Daar zitten wel de nodige kansen. Kijkend naar zijn uitslagen wint hij standaard van spelers die lager staan op de rating en hij verliest van spelers die hoger staan. Wel kampioen 50+ van regio noord (of geweest)
De andere 2 uit de poule moet ik gewoon van winnen. Een 6 en zelfs een 7. Allebei iets van 6.2 gemiddeld ofzo.

De 2de geplaatst zit uiteraard in de andere poule. Ziet er ook niet echt uit als een hoogvlieger.
Daar zit nog een speler bij die misschien wat sterker is, maar die heeft nog helemaal niets gespeeld dit seizoen dus daar is nog weinig over te zeggen.

Dinsdag pas de eerste partij dus nog een aantal dagen rust. Gelukkig maar want mijn enkels zijn nog steeds niet top. Het voelt elke dag wel een stukje beter. Ik heb nu nog voornamelijk het gevoel alsof je heel erg lang in dezelfde houding hebt gezeten waarbij je enkelbanden aangespannen zijn geweest omdat je voet wat raar lag. (een beetje rare uitleg) Nog wel wat pijn richting mijn scheenbeen, maar het gaat al beter.
Met 3 dagen rust en een beetje perscindol moet dat redelijk over zijn lijkt me.

[ Bericht 3% gewijzigd door Komakie op 25-06-2011 00:22:05 ]
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98632562
Verloren, 6-1 6-3 :( Die gast speelde echt buitenaards, en ik speelde waardeloos :(
Het is niet altijd feest he....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 25 juni 2011 @ 00:19:37 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98632758
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:15 schreef Norrage het volgende:
Verloren, 6-1 6-3 :( Die gast speelde echt buitenaards, en ik speelde waardeloos :(
Het is niet altijd feest he....
Welkom terug op aarde ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98632811
Balen Norr, weer aan de brownies gezeten? :P
Volgende toernooi beter.
pi_98632997
Mijn streak staat inmiddels op 9. en als ik alleen de HE7 meetelt staat de streak op 7. In de HE6 zit ik er ook nog in. Ik heb dit jaar nog geen wedstrijd in de 7 verloren. En in totaal één set verloren dit toernooijaar. Zou mooi zijn dat als ik 21 wedstrijden kan winnen. :D Dan ga ik Norrage voorbij.

Morgen moet ik om half 12 halve finale 7, dan om half 3 kwart finale 6 en als ik dat win om 6 uur halve finale 6. :') Tijd om naar bed te gaan dus.... :z
  zaterdag 25 juni 2011 @ 00:26:13 #113
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98633079
Ik vind de TT eigenlijk fout. Zolang Norrage zijn streak bovenaan staat is hij dit seizoen toch een beetje de heerser van de Fok tennishelden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98633139
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:26 schreef Komakie het volgende:
Ik vind de TT eigenlijk fout. Zolang Norrage zijn streak bovenaan staat is hij dit seizoen toch een beetje de heerser van de Fok tennishelden.
O+
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98633189
Zondag finale in de HE4. Wordt een moeilijk potje, de jongen is nummer 21 van Nederland tot 16 (eerstejaars). Ach ja, als je tegen die mensen gaat slicen, worden ze meestal helemaal gek :o Ben benieuwd.
pi_98633293
quote:
15s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:20 schreef luckass het volgende:
Balen Norr, weer aan de brownies gezeten? :P
Volgende toernooi beter.
Ik begon ongelooflijk slecht, maar dat kwam dit keer niet door de brownies..weet niet..ik verloor de eerste 10 punten op rij, met alleen maar ballen onderin het net :( 1e set dus weggetankt en 2e set maar vol voor gegaan...
Begon toen wel aardig te spelen, maar miste net wat ballen...maar die gast die sloeg echt alles weg, ongelooflijk...stond echt uit zijn reet te tennissen. Op een gegeven moment perfecte lob van mij, Slam Dunkt hij hem vol in de hoek (nog harder dan al zijn services bij elkaar)...sprong er echt een meter bij in de lucht :( Ik bleef wel bij tot 3-3 maar toen sloeg hij weer een paar wereldballen en gaf ik het een beetje op...Ik had er sowieso na dat dramatische begin mentaal niet meer zoveel zin in....maar ik probeerde echt alles..ging op een gegeven moment alles terugpissen of probeerde alles of niets te spelen...alles geprobeerd..Het terugpissen ging nog wel het best maar hij kon dat net zo goed op mijn aanvallende spel..Dat maakte hem echt onmogelijk te bespelen. Elke bal die ik lekker in de hoek ramde kwam 100 meter hoog terug...als deze gast het toernooi niet wint nu word ik gek :( :( had echt elke 5 speler van de baan getikt vandaag.

En het mooie is, hij tenniste pas 2 jaar (en was al tenniscoach ;) )

Volgende week de HE5, dat ga ik natuurlijk niet winnen maar hopelijk speel ik dan gewoon lekker en kom ik nog een paar rondjes door :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 25 juni 2011 @ 00:33:57 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98633446
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:28 schreef Michelangelo2 het volgende:
Zondag finale in de HE4. Wordt een moeilijk potje, de jongen is nummer 21 van Nederland tot 16 (eerstejaars). Ach ja, als je tegen die mensen gaat slicen, worden ze meestal helemaal gek :o Ben benieuwd.
Wie is dat? Ik heb in de competitie ongeveer de helft van de jongens die tussen 20 en 30 tegen me gehad, dus ik weet ongeveer hoe ze spelen :P

Wat ik ervaren heb is dat ze niet echt meer onder de indruk zijn van slice balletjes.
Het beste wat je kunt proberen is ze vanaf het begin vast te zetten. Als je dat kunt met snel spel raken ze vaak in paniek :)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98633523
Knallende ruzie gehad net in een halve finale.
Compleet uit de wedstrijd laten lullen daar dat gezeik :r Bah. Verloren.

/pitten
U MAD?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 06:46:13 #119
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_98637650
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:35 schreef de_boswachter het volgende:
Knallende ruzie gehad net in een halve finale.
Compleet uit de wedstrijd laten lullen daar dat gezeik :r Bah. Verloren.

/pitten
_O-
pi_98639000
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:35 schreef de_boswachter het volgende:
Knallende ruzie gehad net in een halve finale.
Compleet uit de wedstrijd laten lullen daar dat gezeik :r Bah. Verloren.

/pitten
Mag ik vragen wat/waar je speelt?
Dit verhaal komt me nogal bekend voor namelijk...
pi_98639014
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:09 schreef senswal het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat/waar je speelt?
Dit verhaal komt me nogal bekend voor namelijk...
Uuh zo'n algemeen verhaal?? :P Ruzie, dat kan je overal wel hebben :D of is er ergens een vereniging waar ze je altijd van de baan aflullen in de halve finale? :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98639327
Moet vandaag tegen een gemengd dubbel 7 koppel waarvan de vrouw in een rolstoel zit...
Iemand al ervaringen mee??? :)
pi_98639390
Gisteren tegen een muur staan tennissen, man o man wat had die kerel alles. Ik probeerde met m'n aanvallende spel toch punten af te dwingen maar dit lukt bijna alleen door op te lopen naar het net, als ik dan niet al weer een perfecte lob over m'n heen kreeg. Wat een uitputtingsslag, ik heb echt van voor naar achter en weer naar voor en naar achter gelopen.

Eerste set 2-6 wat erg geflateerd was aangezien het lange games waren, tweede op 4-4 was het duidelijk dat we een beslissende game aan het spelen waren, ik moest serveren en die game duurde denk wel 20 minuten, helaas was ik zo uitgeput dat ik uiteindelijk de game verloor door een dubbele fout :(. De game daarna was het gedaan.

Maar nu het mooie, hij kon vandaag de halve finale niet spelen dus kreeg ik een walkover op die partij :P, prima! Vandaag 2 halve finales dus, ik ga heersen in de 6, let maar op ;).
pi_98639412
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:28 schreef Daan2x256 het volgende:
Moet vandaag tegen een gemengd dubbel 7 koppel waarvan de vrouw in een rolstoel zit...
Iemand al ervaringen mee??? :)
Uhh nee, wat is dat voor toernooi :P, ik heb echt nog nooit van een partij gehoord waarbij er 1 in een rolstoel zit, mag dat wel?
pi_98639539
Ja, dat mag officieel _O- maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Geniaal :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98639682
Lijkt me echt raar.. maarja ga het ervaren... :P
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:55:08 #127
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_98639685
maandag mijn eerste wedstrijd in een enkel toernooi, en voor de eerste keer op gravel.. heb er zin in *O*
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_98639831
Mag die vrouw hem dan wel 2x laten stuiteren? Je wint toch zo van zo'n koppel, alsof ze wat aan het net kan uitrichten :D
pi_98639897
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:04 schreef Bak_Beest het volgende:
Mag die vrouw hem dan wel 2x laten stuiteren? Je wint toch zo van zo'n koppel, alsof ze wat aan het net kan uitrichten :D
Ja de regels zijn gewoon exact hetzelfde, behalve dat de rolstoeler 2 keer mag laten stuiteren :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98640665
Nu eerst 1,5 uur wachten tot het droog is... :P
pi_98641059
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:09 schreef senswal het volgende:

[..]

Mag ik vragen wat/waar je speelt?
Dit verhaal komt me nogal bekend voor namelijk...
:')

Waar dacht je aan? Roep ik wel ja of nee.
U MAD?
pi_98642721
Shitttt, gewoon 3 uur op de baan gestaan tegen de nummer een geplaatst. Gast die echt alles terug wist te brengen, spreiding van links naar rechts, 3x zelfde hoek opening naar de andere kant en weer terug. Dropshot en lob wist tie ook steeds terug te brengen.

Uiteindelijk met 75 46 36 ten onder. In de derde set was de puf er een beetje uit, in beide kuiten schoot de kramp erin en kreeg zelfs nog elke game wat break kansen die ik dan knullig onbenut laat omdat meneer echt weer alle onmogelijke ballen terug wist te slaan. Vervolgens geef ik in de laatste servicegame ook nog eens mijn serviceweg na 40-15 voorgestaan te hebben.

Wedstrijd kon beide kanten op, maar o zo zuur om na zo'n thriller onderuit te gaan tegen iemand die bij zijn club de bijnaam 'de muur' heeft. Nou dat kan ik heel goed inkomen..

Enige minpuntje was dat de backhand passeerslag niet liep, telkens als hij aan het net kwam moest ik daardoor een lob in het achterveld spelen. Voor hem conditioneel zwaar, maar normaal gesproken gaat zo'n bal er 8/10 keer wel langs..
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:31:37 #133
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98643382
quote:
Wedstrijd kon beide kanten op, maar o zo zuur om na zo'n thriller onderuit te gaan tegen iemand die bij zijn club de bijnaam 'de muur' heeft. Nou dat kan ik heel goed inkomen..
Zo noemen ze mij ook _O- (maar je hebt gelukkig niet tegen me gespeeld!).
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_98646679
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:48 schreef Daan2x256 het volgende:
Nu eerst 1,5 uur wachten tot het droog is... :P
Verplaatst naar Donderdag...
Beleving hebben jullie dan nog tegoed. :)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:28:56 #135
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98648849
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:44 schreef Norrage het volgende:
Ja, dat mag officieel _O- maar ik heb het nog nooit meegemaakt. Geniaal :D
Lijkt me wel raar. Daar kun je je toch bijna niet op instellen? De 1 mag hem wel 2 keer laten stuiten, de ander niet. Krijg je toch rare situaties.
Is het niet zo dat hij maar 1 keer mag stuiten omdat de partner zonder rolstoel speelt?
Ik heb verder geen idee, maar het lijkt me zo sterk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98649286
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Lijkt me wel raar. Daar kun je je toch bijna niet op instellen? De 1 mag hem wel 2 keer laten stuiten, de ander niet. Krijg je toch rare situaties.
Is het niet zo dat hij maar 1 keer mag stuiten omdat de partner zonder rolstoel speelt?
Ik heb verder geen idee, maar het lijkt me zo sterk.
Hmm ik weet niet of er aparte dubbelregels zijn maar ik weet dat het wel mag. En ik kan niet echt bedenken wat voor rare situaties je kan krijgen..als de 1 hem mist komt die andere, en zeker niet de rolstoeler, er toch niet meer bij
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 25 juni 2011 @ 17:00:06 #137
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98649796
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:45 schreef Norrage het volgende:

[..]

Hmm ik weet niet of er aparte dubbelregels zijn maar ik weet dat het wel mag. En ik kan niet echt bedenken wat voor rare situaties je kan krijgen..als de 1 hem mist komt die andere, en zeker niet de rolstoeler, er toch niet meer bij
Nou ja wil niet per se zo zijn natuurlijk.
Het kan natuurlijk dat de normale speler hem niet kan hebben aan het net en stuit hij voorbij na de eerste stuit, maar na een tweede stuit kan de rolstoeler er wel bij ofzo.
Daarnaast moet je als tegenpartij ineens heel anders gaan denken. Het lijkt me op zijn minst lastig.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98654044
Zeker, lijkt me raar. Want normaal weet je wel waarner je een punt maakt. Maar met deze situatie moet je niet te snel denken dat je het punt hebt. Komt die opeens wel weer terug. :P
pi_98654407
HE7 finale gehaald! :D Streak van 8 nu in de HE7.
pi_98658779
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:10 schreef Norrage het volgende:

[..]

Uuh zo'n algemeen verhaal?? :P Ruzie, dat kan je overal wel hebben :D of is er ergens een vereniging waar ze je altijd van de baan aflullen in de halve finale? :D
Ik neem aan dat het in Limburg is, en het was op zaterdag 25 juni 2011 00:35 net afgelopen.
En met bekend voorkomen bedoel ik dat er dus diezelfde avond bij een open toernooi ruzie was, waar ik aanwezig was..
En @BoWa, als je Expert zegt ga ik gillen haha.
pi_98659627
Ik heb in de afgelopen 13 dagen 15 wedstrijden gespeeld. :D :D
pi_98660319
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:57 schreef KentdeBruin het volgende:
Ik heb in de afgelopen 13 dagen 15 wedstrijden gespeeld. :D :D
Ik heb vorige week 3 in 3 en 4 in 2 dagen gespeeld, maar dit is ook netjes :P.
pi_98661663
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik heb vorige week 3 in 3 en 4 in 2 dagen gespeeld, maar dit is ook netjes :P.
Ik heb er 11 in 7 gespeeld zie ik net. :') :D. Morgen moet ik weer twee keer dus dan is het 13 in 8. :')
pi_98675462
Finale in de 6 vanochtend, in de 1e game moeten opgeven omdat ik me lies verrekte bij het rennen naar een dropshot ;( ;( ;(
  zondag 26 juni 2011 @ 15:08:34 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98679007
quote:
9s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:26 schreef Bak_Beest het volgende:
Finale in de 6 vanochtend, in de 1e game moeten opgeven omdat ik me lies verrekte bij het rennen naar een dropshot ;( ;( ;(
Hmm dat is wel balen. Opgeven is vervelend, maar na 1 game....
Slechte warming up?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98681214
Ik denk dat het onder andere daarmee te maken heeft ja, en overbelasting, want ik heb vrijdagavond 1 partij en gisteren 2 partijen moeten spelen. M'n lichaam trok het gewoon niet meer.
pi_98681647
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:08 schreef Komakie het volgende:

[..]

Hmm dat is wel balen. Opgeven is vervelend, maar na 1 game....
Slechte warming up?
Warming up voor een tenniswedstrijd :')
pi_98682311
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:20 schreef rhubarb het volgende:

[..]

Warming up voor een tenniswedstrijd :')
Voor blessure gevoelige types is sport überhaupt zonder warming up funest...
  zondag 26 juni 2011 @ 17:17:09 #149
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98683625
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:20 schreef rhubarb het volgende:

[..]

Warming up voor een tenniswedstrijd :')
Ik begin altijd pas na 1 set warm te worden :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_98685396
Ik deed ook nooit echt (lees: echt nooit) een warming-up, maar dit incident en de verdere lijst aan blessures die ik dit jaar al heb opgelopen hebben me toch sterk aan het twijfelen gebracht om het in de toekomst maar wel te doen.
  zondag 26 juni 2011 @ 20:34:18 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98691037
Je hoeft geen lange warmingup te doen, maar een paar rondjes rond het veld is al genoeg om in ieder geval je spieren een klein beetje los te krijgen.

Ik heb er ook een schijthekel aan, maar ik probeer mezelf er toch altijd wel toe te zetten. Zeker als ik al een beetje stijf ben van het spelen van meerdere wedstrijden ervoor.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98692812
64 64 gewonnen. Volgende keer misschien iets meer eten als 2 pannenkoeken, wat had ik t moeilijk met de hitte zeg :').

Mag nu tegen #1 die vandaag een ander toernooi heeft gewonnen en 6.4 staat, terwijl de #2 er al uit ligt. Schijtlotingen iedere keer :r.
pi_98694810
@Senswal;

Nee Expert zegt me even niets eigenlijk? Is dat de hoofdsponsor ofzo?
U MAD?
pi_98696889
Godverdomme. Gaan ze mij weer inplannen terwijl aangeef in het VOORWEEKEND een ander toernooi te spelen. Krijg natuurlijk weer voicemail als ik bel.
Trieste toernooiorganisaties overal :r.
pi_98698072
Geinig @ internationaal jeugd toernooi op de club waar ik speel, is morgen de opening van het toernooi door Martin!
gaat een demo doen met Alex Reijnders en 2 selectie spelers van onze club. Maar is eventjes een blikje werpen is kijken of Hij er zin in heeft en wat moois uit dat racket kan toveren
sudo is powerrrr
pi_98698425
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef dekouwe het volgende:
Geinig @ internationaal jeugd toernooi op de club waar ik speel, is morgen de opening van het toernooi door Martin!
gaat een demo doen met Alex Reijnders en 2 selectie spelers van onze club. Maar is eventjes een blikje werpen is kijken of Hij er zin in heeft en wat moois uit dat racket kan toveren
Gaaf. Ik heb ook nog een keer een clinic van 'm gehad.
Tennissend was het niet echt bijzonder meer :P.
  zondag 26 juni 2011 @ 23:04:31 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98698777
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef dekouwe het volgende:
Geinig @ internationaal jeugd toernooi op de club waar ik speel, is morgen de opening van het toernooi door Martin!
gaat een demo doen met Alex Reijnders en 2 selectie spelers van onze club. Maar is eventjes een blikje werpen is kijken of Hij er zin in heeft en wat moois uit dat racket kan toveren
Hij zal toch ongetwijfeld een paar top 20 slagen etaleren ;)
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98698853

Het blijft mooi hoe Hij die ballen aan staat te geven vanaf 0:57 _O_.
pi_98699512
Tweede toernooi achter elkaar gewonnen!! Mijn streak in de HE7 staat nu op 9! ook al 120 euro verdiend, mooi is dat: Zakcentje verdienen met je hobby.
pi_98699940
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef luckass het volgende:
64 64 gewonnen. Volgende keer misschien iets meer eten als 2 pannenkoeken, wat had ik t moeilijk met de hitte zeg :').

Mag nu tegen #1 die vandaag een ander toernooi heeft gewonnen en 6.4 staat, terwijl de #2 er al uit ligt. Schijtlotingen iedere keer :r.
Awwww
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 26 juni 2011 @ 23:31:26 #161
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98700127
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:06 schreef luckass het volgende:

Het blijft mooi hoe Hij die ballen aan staat te geven vanaf 0:57 _O_.
Ziet um staan _O- .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_98700135
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:27 schreef Norrage het volgende:

[..]

Awwww
Daar gaat m'n Masters deelname ;(.
  maandag 27 juni 2011 @ 00:10:34 #163
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98702150
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef luckass het volgende:
64 64 gewonnen. Volgende keer misschien iets meer eten als 2 pannenkoeken, wat had ik t moeilijk met de hitte zeg :').

Mag nu tegen #1 die vandaag een ander toernooi heeft gewonnen en 6.4 staat, terwijl de #2 er al uit ligt. Schijtlotingen iedere keer :r.
Nummer twee eruit? Dat is heeeeeel gunstig voor mij. Tenzij dat die andere gast erg goed is :'). Heb je wat van die partij gezien?

Morgen eerst ff zien te winnen, maar moet geen probleem zijn en dan halve finale vlammen :D.
pi_98702317
Morgen mag ik in de HE5, ik ben zelfs gewoon geplaatst :D Ik heb een redelijk gunstige loting, als in tegen 5jes die 5.5 of hoger staan :P Kwartfinale zou moeten kunnen, maar ik zou niet weten hoe ik slechte 5jes moet inschatten in vergelijking met goede 6jes...

Het is zeg maar nogal een verschil als je 5.5 staat omdat je steeds van 6jes wint, of omdat je van 5jes verliest :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98702394
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 00:10 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Nummer twee eruit? Dat is heeeeeel gunstig voor mij. Tenzij dat die andere gast erg goed is :'). Heb je wat van die partij gezien?

Morgen eerst ff zien te winnen, maar moet geen probleem zijn en dan halve finale vlammen :D.
Nee, die wedstrijd is al 's ochtends vroeg geweest.
Die gast die de nr. 2 heeft verslagen heeft 7 jaar geen wedstrijden gespeeld zie ik op toernooi.nl, vandaar dat hij zo is afgezakt :P.
  maandag 27 juni 2011 @ 00:17:09 #166
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98702474
Nog even snel mijn loting doorgekeken. Weet eigenlijk niet wat ik van mijn tegenstanders moet verwachten. Morgen tegen een 8je, die heel wisselvallig presteert. Verliest dik van een 9 en wint in twee sets van een 6.8. Mochten we die winnen, dan weer tegen een 8je die van de nummer twee geplaatst wist te winnen.

Op papier moet het dus wel te doen zijn, maar moet dus echt niet gaan onderschatten. Lijken ook spelers die gestopt geweest zijn of heel weinig spelen.
  maandag 27 juni 2011 @ 00:19:15 #167
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98702581
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 00:15 schreef luckass het volgende:

[..]

Nee, die wedstrijd is al 's ochtends vroeg geweest.
Die gast die de nr. 2 heeft verslagen heeft 7 jaar geen wedstrijden gespeeld zie ik op toernooi.nl, vandaar dat hij zo is afgezakt :P.
Hoe zie je dat van die 7 jaren op toernooi.nl? Ik zie namelijk helemaal niks van wedstrijden bij hem op die site ..
pi_98702656
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 00:19 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Hoe zie je dat van die 7 jaren op toernooi.nl? Ik zie namelijk helemaal niks van wedstrijden bij hem op die site ..
Gewoon op de naam van die gast klikken, dan zie je dat ie in 2003 zijn laatste toernooi deed.
  maandag 27 juni 2011 @ 00:23:30 #169
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98702800
Zie het al idd. Beetje hetzelfde als mij dus. Goede 6 (waarschijnlijk) dan stoppen en qua rating afzakken.. Kan dus ook nog een leuke/lastige pot gaan worden.

Maar eerst morgen maar eens zien te winnen. Tijden van de halve finales zijn nog niet bekend? Wel blij dat ik morgen pas om 22.00 uur moet met die hitten..

Waar speel je volgende week?
pi_98702871
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 00:23 schreef Alovenac het volgende:
Waar speel je volgende week?
Breda, maar ze hebben mij dus ingepland terwijl ik niet kan.
pi_98703296
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:19 schreef KentdeBruin het volgende:
Tweede toernooi achter elkaar gewonnen!! Mijn streak in de HE7 staat nu op 9! ook al 120 euro verdiend, mooi is dat: Zakcentje verdienen met je hobby.
¤120.- in de 7? Welk toernooi speel jij dan? Vorige week 3 gewonnen kreeg ik maar 80 :p
pi_98703480
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef dekouwe het volgende:
Geinig @ internationaal jeugd toernooi op de club waar ik speel, is morgen de opening van het toernooi door Martin!
gaat een demo doen met Alex Reijnders en 2 selectie spelers van onze club. Maar is eventjes een blikje werpen is kijken of Hij er zin in heeft en wat moois uit dat racket kan toveren
Ooh dat is wel gaaf! Zelf het geluk gehad dat hij 3 jaar mijn trainer is geweest, top jaren :D!
pi_98704924
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 00:34 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

¤120.- in de 7? Welk toernooi speel jij dan? Vorige week 3 gewonnen kreeg ik maar 80 :p
Twee keer 60,- maar het zijn dan wel volle 32 schema's. Ik woon in regio leiden, hier is geloof ik het grootste circuit.

80,- voor de 3?? Hier was de de HE3 400,- eck..
pi_98709435
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 01:21 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Twee keer 60,- maar het zijn dan wel volle 32 schema's. Ik woon in regio leiden, hier is geloof ik het grootste circuit.

80,- voor de 3?? Hier was de de HE3 400,- eck..
Toernooitje dat ik speelde was geen sterrentoernooi, denk dat het ook scheelt. Sterrentoernooi is wel altijd big slick idd!
  maandag 27 juni 2011 @ 09:40:38 #175
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_98709521
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 00:38 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

Ooh dat is wel gaaf! Zelf het geluk gehad dat hij 3 jaar mijn trainer is geweest, top jaren :D!
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_98709567
Bij ons grootste toernooi in almere was er 200,- euro voor de he3
  maandag 27 juni 2011 @ 09:54:50 #177
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_98709859
Nou zaterdag begonnen met een toernooi ( Poule ), gister zat het alweer op :')

As zondag gelukkig weer een nieuw toernooi *O*
pi_98710070
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:35 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

Toernooitje dat ik speelde was geen sterrentoernooi, denk dat het ook scheelt. Sterrentoernooi is wel altijd big slick idd!
in onze regio zijn het ook geen sterrentoernooien hoor. Hier krijg je in de HE3 voor een poultje van 3 al 250 euro als 1e prijs :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98717936
Wij krijgen altijd fucking kadobonnen :r
U MAD?
pi_98720999
quote:
11s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:40 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Ja

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:02 schreef Norrage het volgende:

[..]

in onze regio zijn het ook geen sterrentoernooien hoor. Hier krijg je in de HE3 voor een poultje van 3 al 250 euro als 1e prijs :P
Oke ja het verschilt inderdaad per toernooi, ook wel eens 120 gekregen voor 2 potjes :D
pi_98721010
Na zaterdag een 3 setter gewonnen te hebben gisteren helaas een 3 setter verloren in een bijna 3 uur durende partij in de hitte. 7-5 5-7 4-6 verloren. Een overvloed aan lange deucegames.
pi_98721104
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
@Senswal;

Nee Expert zegt me even niets eigenlijk? Is dat de hoofdsponsor ofzo?
Ja, en dus een lading aan kadobonnen als eerste plaats.
Ze hebben zelfs een Tombola, krijg je een föhn ofzo als je wint :')

quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 00:38 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

Ooh dat is wel gaaf! Zelf het geluk gehad dat hij 3 jaar mijn trainer is geweest, top jaren :D!
Je wilt niet weten hoeveel mensen hier jaloers op je zijn! :o
  maandag 27 juni 2011 @ 21:26:17 #183
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98737133
Kijk net nog even mijn rackets na en zie ineens dat er een bespanning geklapt is.. Moet dus gewoon gebeurd zijn aan het einde van mijn wedstrijd zaterdag want heb er echt helemaal niks van gemerkt verder. Neem aan dat een wedstrijd niet spontaan kan los schieten in een tennistas?

Is ook nog eens dat racket dat ik vrijdag heb laten bespannen, kunnen we morgen weer mee terug dus. Toch maar goed dat ik dan toch nog snel hetzelfde racket heb aangeschaft.
pi_98744227
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:26 schreef Alovenac het volgende:
Kijk net nog even mijn rackets na en zie ineens dat er een bespanning geklapt is.. Moet dus gewoon gebeurd zijn aan het einde van mijn wedstrijd zaterdag want heb er echt helemaal niks van gemerkt verder. Neem aan dat een wedstrijd niet spontaan kan los schieten in een tennistas?

Is ook nog eens dat racket dat ik vrijdag heb laten bespannen, kunnen we morgen weer mee terug dus. Toch maar goed dat ik dan toch nog snel hetzelfde racket heb aangeschaft.?
Haha meen je dat echt van je racket?
pi_98746393
@senswal; oh ik zag het vanmorgen in de krant, Ruiver toch?
Heb ik volgens mij ooit nog eens gespeeld, toen het nieuwe park er net een jaar lag.
U MAD?
pi_98747912
Vanavond lekker gespeeld, maar helaas wel verloren in de mix. Morgen m'n geplaatste status in de enkel waar maken. Heb er zin in! Op naar de droomfinale tegen m'n dubbelmaatje van de competitie.. :P
pi_98748501
Clubkampioenschappen gewonnen in de 5. Al mijn 6 wedstrijden gewonnen en een half punt omhoog geschoten :o . Ik sta nu 4.7 :)
pi_98748914
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:50 schreef truedestiny het volgende:
Clubkampioenschappen gewonnen in de 5. Al mijn 6 wedstrijden gewonnen en een half punt omhoog geschoten :o . Ik sta nu 4.7 :)
CK op rating?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 01:01:43 #189
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98748948
Godsgloeiende zeg. Ik was nog stijf en stram van een softbaltoernooitje op zondag (gewoon voor de lol, doe dat verder nooit maar is altijd lachen, beetje met zo'n knuppel zwaaien).

Mocht ik vanavond als 1e geplaatst in de HE7 mijn eerste potje spelen. Na 2,5 uur was het 5-7 7-5 7-6(0) voor mij. Ik ben KA-POT!!!

Elke set snel 1-3 achter. Kon het elke keer repareren, alleen de 1e gaf ik het toch weer weg terwijl het in de 2e juist andersom ging. In de 3e was het na 1-3 ineens 5-3, maar een dubbele fout op matchpoint en een hold van hem en nog een chokegame was het ineens 5-6* ...

Hij kwam op 40-0 en heeft vanaf dat moment letterlijk geen punt meer gemaakt :')

Even lekker mezelf een makkelijke 1e ronde gegeven dus _O- Ben ook nog 1e geplaatst in de HD6 maar dat zien we dan weer wel. Eerst eens kijken hoe erg we deze morgenochtend gaan voelen ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_98750265
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsgloeiende zeg. Ik was nog stijf en stram van een softbaltoernooitje op zondag (gewoon voor de lol, doe dat verder nooit maar is altijd lachen, beetje met zo'n knuppel zwaaien).

Mocht ik vanavond als 1e geplaatst in de HE7 mijn eerste potje spelen. Na 2,5 uur was het 5-7 7-5 7-6(0) voor mij. Ik ben KA-POT!!!

Elke set snel 1-3 achter. Kon het elke keer repareren, alleen de 1e gaf ik het toch weer weg terwijl het in de 2e juist andersom ging. In de 3e was het na 1-3 ineens 5-3, maar een dubbele fout op matchpoint en een hold van hem en nog een chokegame was het ineens 5-6* ...

Hij kwam op 40-0 en heeft vanaf dat moment letterlijk geen punt meer gemaakt :')

Even lekker mezelf een makkelijke 1e ronde gegeven dus _O- Ben ook nog 1e geplaatst in de HD6 maar dat zien we dan weer wel. Eerst eens kijken hoe erg we deze morgenochtend gaan voelen ...
2.5 uur voor zo'n uitslag? :o hulde :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98750513
Betere werk idd, gaat vaak naar 3 uur zo uitslag. Bij ons vandaag 6-3 6-3 in anderhalf uur... :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 02:21:33 #192
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98750816
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef Yamahahaha het volgende:

[..]

Haha meen je dat echt van je racket?
Ja, haal hem ineens uit mijn tas en zie in een keer linksonderin een snaar door midden. Moet dan echt het laatste punt gebeurd zijn, daarna niet meer na mijn racket omgekeken..

Een snaar kan toch niet zomaar los schieten in de tas ofwel?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 02:28:20 #193
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98750912
Sjonge jonge, ook net thuis van een wedstrijd die om half elf begon. Dacht dat het allemaal niet meer zo erg was met tennis, maar wat ik allemaal mee maak.

Moet tegen een homo spelen, die met zijn service een helikopter nadoet ofzo met zijn racket boven het hoofd. Begin echt dramatisch, raak geen bal en alles vliegt uit. Eerste set 4-6 verloren, heb ook echt maar 1x mijn servicegame weten te houden. '

Maar halverwege de tweede set begint het gezeik. Ik zie een bal gaan en ik roep uit. Meneer begint de zeuren dat het de zoveelste bal is die ik volgens hem onnodig uitgeef. Ik nog lang na de afdruk staan kijken en kom tot de conclusie dat hij toch echt uit is. Wil meneer een afdruk zien. Prima, ik laat hem zien en zegt hij vervolgens dat is een andere afdruk. Let wilt hij niet en punt is voor mij. Vervolgens ook een keer een bal van mij die de lijn bij hem gewoon wit veegt, roept tie uit. Zelfde gezeik en hij wilt weer geen let. Ik geef vervolgens een bal uit, roept er in een keer een gast langs de zijlijn 'Dit is de laatste keer he.' Maarja, kon weer gewoon afdruk aanwijzen en vriendelijk gevraagd of hij zijn mond wilde houden. Daarna nog twee cruciale ballen, waarvan ik niet goed kon zien of ze uit waren maar mensen van de toernooi commissie bevestigde dit. Aangezien de tegenstander weigerde om een afdruk aan te wijzen :').

Tweede set was nog steeds dramatisch, stond 3-5 achter hield mijn eigen servicegame en vervolgens moest het dan gebeuren. Toen begon het pas weer ergens op te lijken. Tweede set binnen gesleept met 7-5.

In de derde snel 3-0 voor, hem terug laten komen tot 3-2 en vervolgens uitlopen naar 5-2. Hij hield zijn servicegame en krijgt vervolgens 2 breakkansen op mijn service. Pak daarna 4 punten achter elkaar en de wedstrijd is binnen. Hij geeft een hand, loopt weg zonder te vegen waardoor ze het van de toernooicommissie zelf moesten doen.

Maar och, wat was het dramatisch in het begin. Echt om te huilen, raakte niks goed en herpakte mezelf op tijd. Aan het einde van de wedstrijd kon ik amper bewegen door last van mijn liezen. Continue zijn backhand opgezocht met slice backhand en dan vervolgens toeslaan met een versnelling. 2x 3 uur in 2 dagen op de baan staan is echt teveel van het goede. Mentaal zat het vandaag wel goed, normaal gesproken had ik mijn kopje al lang laten hangen maar zo iemand mocht gewoon niet winnen :D.

[ Bericht 2% gewijzigd door Alovenac op 28-06-2011 02:40:01 ]
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:03:27 #194
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98752384
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:21 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Ja, haal hem ineens uit mijn tas en zie in een keer linksonderin een snaar door midden. Moet dan echt het laatste punt gebeurd zijn, daarna niet meer na mijn racket omgekeken..

Een snaar kan toch niet zomaar los schieten in de tas ofwel?
Losschieten lijkt me stug, de snaar word zo vastgeknoopt dat hij zichzelf vasttrekt. Dus zomaar losschieten kan bijna niet.
Kapotspringende snaren is iets wat vroeger bij de houten rackets met natuurdarm nog wel eens voorkwam. Sommige tennissers werden er 's nachts wakker van toen uit het niets ineens een darmsnaar knapte.
Tegenwoordig gebeurt het ook nog wel, maar veel minder vaak. Ik heb het 1 keer zien gebeuren, racket zat bij mijn maat in de tas, en we hoorden de snaar kapot springen. Als zoiets gebeurt, gebeurt dat meestal vlak nadat het racket bespannen is, (binnen een week ofzo) Het kan zijn dat de bespantang van de bespanner te strak was afgesteld, en daardoor kuiltjes in de snaar heeft gemaakt. Je zei dat je bespanning onderin kapot is gegaan, dus kijk even of je grommet (plastic hulsje dat door je racket gaat) beschadigt is, waardoor je snaar tegen de scherpe kant van je frame aanwrijft. Meestal als je snaar tijdens het tennissen kapot gaat, hoor je het wel, en anders zie je het wanneer je je racket weer in je tas doet. Dus als je racket in je tas zit, kan hij wel degelijk kapotspringen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:33:36 #195
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98752810
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:00 schreef luckass het volgende:

[..]

CK op rating?
ik dacht ook al, bij welke club tellen die mee voor de rating ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98753576
Bij mijn oude club hadden we ook CK op rating, dat weet ik nog goed want daar verneukte ik m'n rating altijd mee :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:12:27 #197
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98753721
Das vreemd, ik heb het nog nooit gezien, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan.
Maar clubkampioenschappen zijn voor alle leden, dus ook voor mensen die geen lid zijn van de KNLTB. En dat zou betekenen dat het niet voor de DS kan meetellen. Maar er zullen ook zat verenigingen zijn waar, als je lid bent, je ook meteen lid van de KNLTB bent.
pi_98754571
Lekker Alo :'). Allebei de halve finale winnen en dan spelen we tegen elkaar :P.
pi_98757317
Pff eerste ronde HE5 gewonnen in de hitte, verschrikkelijk...gelukkig was het de makkelijkste pot die ik het hele jaar gespeeld heb inclusief HE6 schema's en 7tjes met de competitie....leuk zo aan de 5 meedoen ;)
Maar goed, allebei last van de hitte denk ik, en ik was op zich wel scherp :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98758602
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:12 schreef tja77 het volgende:
Das vreemd, ik heb het nog nooit gezien, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan.
Maar clubkampioenschappen zijn voor alle leden, dus ook voor mensen die geen lid zijn van de KNLTB. En dat zou betekenen dat het niet voor de DS kan meetellen. Maar er zullen ook zat verenigingen zijn waar, als je lid bent, je ook meteen lid van de KNLTB bent.
Bij die club is iedereen die lid is, ook lid van de KNLTB. Het afhangsysteem voor de banen gaat ook met de KNLTB pasjes, dus het probleem van geen KNLTB-lidmaatschap hebben ze niet met de CK.
pi_98762618
CK telt bij ons sinds een paar jaar mee bij de rating.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:14:57 #202
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98762762
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:03 schreef tja77 het volgende:

[..]

Losschieten lijkt me stug, de snaar word zo vastgeknoopt dat hij zichzelf vasttrekt. Dus zomaar losschieten kan bijna niet.
Kapotspringende snaren is iets wat vroeger bij de houten rackets met natuurdarm nog wel eens voorkwam. Sommige tennissers werden er 's nachts wakker van toen uit het niets ineens een darmsnaar knapte.
Tegenwoordig gebeurt het ook nog wel, maar veel minder vaak. Ik heb het 1 keer zien gebeuren, racket zat bij mijn maat in de tas, en we hoorden de snaar kapot springen. Als zoiets gebeurt, gebeurt dat meestal vlak nadat het racket bespannen is, (binnen een week ofzo) Het kan zijn dat de bespantang van de bespanner te strak was afgesteld, en daardoor kuiltjes in de snaar heeft gemaakt. Je zei dat je bespanning onderin kapot is gegaan, dus kijk even of je grommet (plastic hulsje dat door je racket gaat) beschadigt is, waardoor je snaar tegen de scherpe kant van je frame aanwrijft. Meestal als je snaar tijdens het tennissen kapot gaat, hoor je het wel, en anders zie je het wanneer je je racket weer in je tas doet. Dus als je racket in je tas zit, kan hij wel degelijk kapotspringen.
Ja, dat hulsje heeft wel een scherp randje ofzo lijkt het. Ga er zo gewoon even mee na dezelfde winkel, is hier op de hoek en kijken wat die zeggen. Tijdens de wedstrijd hoor ik het altijd wel idd, maar het is ook echt het onderste wat geknapt is/ eruit gesprongen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:40 schreef luckass het volgende:
Lekker Alo :'). Allebei de halve finale winnen en dan spelen we tegen elkaar :P.
Nja, die halve finale gaat lastig genoeg worden en als ik weer zo dramatisch als gisteren speel dan ga ik er gewoon af. Wat een drama, niks viel in in de eerste anderhalve set.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:18:49 #203
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98762956
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:10 schreef truedestiny het volgende:
CK telt bij ons sinds een paar jaar mee bij de rating.
Same hier, sinds een jaar of 3 denk ik.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 28 juni 2011 @ 13:33:11 #204
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98763662
O ja, nog even over die wedstrijd van gister ....

Smashcourt :r
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_98763775
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:28 schreef senswal het volgende:

[..]

Ja, en dus een lading aan kadobonnen als eerste plaats.
Ze hebben zelfs een Tombola, krijg je een föhn ofzo als je wint :')

[..]

Je wilt niet weten hoeveel mensen hier jaloers op je zijn! :o
Ik denk dat hij bedoelde dat Reijnders zijn coach was, niet Martin :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98763844
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:03 schreef de_boswachter het volgende:
@senswal; oh ik zag het vanmorgen in de krant, Ruiver toch?
Heb ik volgens mij ooit nog eens gespeeld, toen het nieuwe park er net een jaar lag.
Toen het er een jaar was stond je echt letterlijk in een weiland of niet?

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Bij die club is iedereen die lid is, ook lid van de KNLTB. Het afhangsysteem voor de banen gaat ook met de KNLTB pasjes, dus het probleem van geen KNLTB-lidmaatschap hebben ze niet met de CK.
Jullie hebben zeker zo'n Jiba afhangbord?
Wij hangen nog ouderwets af met het pasje in een bord schuiven, en daar hangen ook vaak zat pasjes van 2/3 jaar geleden tussen.
Dus reken er maar niet op dat de ck op rating gaat, want daar komt de helft niet opdagen, of weet men niet eens dat ze mee doen. :')
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:12:09 #207
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98765531
Even naar de winkel geweest, racket wordt gewoon opnieuw bespannen.

Gisteren trouwens ook nog hilarisch moment tijdens de wedstrijd. Komt een bal van de andere baan het veld inrollen, dus ik roep 'Kijk uit, wacht even.' en sla de bal in het net. Zegt hij vervolgens: 'Punt voor mij, ik roep wel als ik er last van heb.'

Wtf denk ik dan :').
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:12:54 #208
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98765569
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef Alovenac het volgende:
Even naar de winkel geweest, racket wordt gewoon opnieuw bespannen.

Gisteren trouwens ook nog hilarisch moment tijdens de wedstrijd. Komt een bal van de andere baan het veld inrollen, dus ik roep 'Kijk uit, wacht even.' en sla de bal in het net. Zegt hij vervolgens: 'Punt voor mij, ik roep wel als ik er last van heb.'

Wtf denk ik dan :').
Want jij mag uiteraard geen let aanvragen voor een bal die het veld inrolt :').
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:59:06 #209
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98767708
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:12 schreef Salamando het volgende:

[..]

Want jij mag uiteraard geen let aanvragen voor een bal die het veld inrolt :').
Ging mij meer om de manier waarop hij het veld inrolde. Concentratie was ook even weg bij mij kant, als je in een keer een bal rustig door het veld zie rollen aan de overkant. Heb er verder ook niet moeilijk over gedaan, maar was wel ff lastig.

Ik zal dan weer zeggen: 'Bedankt, we spelen even een let.' Maar nee, dat zat er niet bij bij hem.
pi_98769241
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:35 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik denk dat hij bedoelde dat Reijnders zijn coach was, niet Martin :P
Ja klopt ik bedoelde uiteraard Alex, aan Martin heb je niet zo bizar veel als coach haha
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:49:36 #211
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98770097
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 13:37 schreef senswal het volgende:

[..]

Toen het er een jaar was stond je echt letterlijk in een weiland of niet?

[..]

Jullie hebben zeker zo'n Jiba afhangbord?
Wij hangen nog ouderwets af met het pasje in een bord schuiven, en daar hangen ook vaak zat pasjes van 2/3 jaar geleden tussen.
Dus reken er maar niet op dat de ck op rating gaat, want daar komt de helft niet opdagen, of weet men niet eens dat ze mee doen. :')
Wij hebben ook zo'n jiba afhangbord :'). Erg jammer dat het systeem erg onflexibel is; stel er gaat een training niet door en de trainer vergeet de banen te on-reserveren dan kan de hele avond niemand op die baan tennissen, en als er bijv. mensen besluiten na 5 minuten al te stoppen met hun baan dan staat degene die daarna 'afhangt' 40 minuten later pas 'afgehangen'. Hoop toch dat ze een beetje beter systeem maken zeg!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:03:21 #212
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98770798
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:59 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Ging mij meer om de manier waarop hij het veld inrolde. Concentratie was ook even weg bij mij kant, als je in een keer een bal rustig door het veld zie rollen aan de overkant. Heb er verder ook niet moeilijk over gedaan, maar was wel ff lastig.

Ik zal dan weer zeggen: 'Bedankt, we spelen even een let.' Maar nee, dat zat er niet bij bij hem.
En je hebt geen let gespeeld? Serieus?
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:19:12 #213
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98771667
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:59 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Ging mij meer om de manier waarop hij het veld inrolde. Concentratie was ook even weg bij mij kant, als je in een keer een bal rustig door het veld zie rollen aan de overkant. Heb er verder ook niet moeilijk over gedaan, maar was wel ff lastig.

Ik zal dan weer zeggen: 'Bedankt, we spelen even een let.' Maar nee, dat zat er niet bij bij hem.
Dan kent die kerel de spelregels gewoon niet goed.
Overigens, afgelopen woensdag heb ik in de dubbel gewoon doorgetennist toen er een bal bij ons in de baan rolde. We waren het punt aan het winnen namelijk . Dus we deden net alsof we hem niet zagen. Maar zij konden uiteraard gewoon stoppen en let laten spelen :P.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:30:36 #214
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98772244
Als mijn tegenstander dat zou proberen, dan zou ik zeggen "we spelen een let, want zo zijn de regels, ben je het daar niet mee eens, dan lopen we even naar de wedstrijdleiding"
pi_98773935
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:59 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Ging mij meer om de manier waarop hij het veld inrolde. Concentratie was ook even weg bij mij kant, als je in een keer een bal rustig door het veld zie rollen aan de overkant. Heb er verder ook niet moeilijk over gedaan, maar was wel ff lastig.

Ik zal dan weer zeggen: 'Bedankt, we spelen even een let.' Maar nee, dat zat er niet bij bij hem.
Haha ik zou echt wel een let hebben geëist hoor. Stel je voor dat die erop staat en zijn enkel klapt.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:10:38 #216
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98774379
Als je last hebt van een bal die de baan oprolt is het gewoon een let.
Of hij of jij er nou last van heeft gehad, het is een let. Je zegt het nog VOOR je de bal het net inslaat. Geen discussie mogelijk, een let.
pi_98776324
Gaat het wel door vanavond mijn enkelpartij... wanneer gaat het stormen... :P
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:56:47 #218
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98776394
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef tja77 het volgende:
Als je last hebt van een bal die de baan oprolt is het gewoon een let.
Of hij of jij er nou last van heeft gehad, het is een let. Je zegt het nog VOOR je de bal het net inslaat. Geen discussie mogelijk, een let.
maar je hoeft toch niet te roepen voo reen bal waar je zelf geen last van hebt?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98776527
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:55 schreef Daan2x256 het volgende:
Gaat het wel door vanavond mijn enkelpartij... wanneer gaat het stormen... :P
Kut he die weersverwachting van vandaag....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 28 juni 2011 @ 18:17:37 #220
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_98777350
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:10 schreef tja77 het volgende:
Als je last hebt van een bal die de baan oprolt is het gewoon een let.
Of hij of jij er nou last van heeft gehad, het is een let. Je zegt het nog VOOR je de bal het net inslaat. Geen discussie mogelijk, een let.
Dan ga ik mijn kreun aanpassen aan 'wacht even' :D
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_98781954
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:59 schreef Norrage het volgende:

[..]

Kut he die weersverwachting van vandaag....
Als buienradar klopt en het schema loopt niet uit heb ik een uurtje de tijd om te winnen.. ga dan maar voor de 6-0 6-0... :-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:17 schreef Salamando het volgende:

[..]

Dan ga ik mijn kreun aanpassen aan 'wacht even' :D
:D
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:56:39 #222
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98783233
Voor de mensen die gereageerd hebben op mijn post. Ik zag dus de bal op het veld rollen en nog voordat ik de bal in het net sloeg zei ik. 'Kijk uit, wacht even.' Ik had namelijk zelf ook last van de bal, was even uit concentratie en wilde de bal eigenlijk precies slaan waar die andere bal rolde. Ik ben dan nog sociaal om te denken dat ik de tegenstander niet in gevaar wil brengen.

Dus de bal ligt in het net. Zegt hij doodleuk. 'Ja, als ik er last van heb dan zeg ik het wel.' Heb hem nog even duidelijk proberen te maken hoe ik er tegen aan keek, maar had ook geen zin in weer een discussie. Begon net lekker in de wedstrijd te komen.

Even later wel een mooi moment. Ik zie weer een bal aan komen rollen, hij kijkt even en ik sla snel mijn tweede service. Was gewoon benieuwd of hij er wat van ging zeggen, maar dat durfde hij niet.

Maargoed, zijn geen leuke wedstrijden om te spelen.
pi_98789250
Wedstrijdleiding :')
Het begint keihard te waaien wordt bijna pikkedonker. Zegt m'n tegenstander en ik: zo gaan we niet de baan op.
Wedstrijdleiding vond het belachelijk, "hoezo het is toch droog... " :')
Wij weer met tegenzin de baan op... 3 minuten later eerste lichtflits gelijk eraf. Nu wachten of de banen nog willen drogen... :)

Edit: na 2 uur wachten wordt het toch naar morgen verplaatst... :o

[ Bericht 23% gewijzigd door Daan2x256 op 28-06-2011 23:23:20 ]
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:39:01 #224
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98807115
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

maar je hoeft toch niet te roepen voo reen bal waar je zelf geen last van hebt?
Het feit dat je een bal het veld in ZIET rollen, betekent automatisch toch dat je concentratie weg is van de bal waarom het spelletje draait? Als de tegenstander dan zegt dat hij er geen last van hebt, zeg je toch gewoon "maar ik had er wel last van"
Ik denk dat de wedstrijdleiding jou gewoon gelijk had gegeven, en er een let gespeeld moet worden.
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:41:27 #225
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98807161
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 18:17 schreef Salamando het volgende:

[..]

Dan ga ik mijn kreun aanpassen aan 'wacht even' :D
Hij zei "kijk uit. wacht even" tegen de tijd dat je dat uitgekreunt hebt, is de bal al weer terug.
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:42:56 #226
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98807184
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 08:39 schreef tja77 het volgende:

[..]

Het feit dat je een bal het veld in ZIET rollen, betekent automatisch toch dat je concentratie weg is van de bal waarom het spelletje draait? Als de tegenstander dan zegt dat hij er geen last van hebt, zeg je toch gewoon "maar ik had er wel last van"
Ik denk dat de wedstrijdleiding jou gewoon gelijk had gegeven, en er een let gespeeld moet worden.
Als je aan het dubbelen bent, je bent het punt aan het winnen, en de tegenstander speelt zo slecht en traag dat je met je verkeerde hand ook wel wint, dan ga ik iig geen let afroepen ;). Als zij dat willen voor een bal die in onze baan rolt, mogen ze dat natuurlijk gewoon en dan spelen we het punt over.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 29 juni 2011 @ 08:52:09 #227
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98807332
Ik vind het altijd wel grappig als sommige mensen naaistreken uithalen om toch maar te kunnen winnen. Alsof er zoveel op het spel staat. Is voor mij een motivatie om de tegenstander te verpulveren.
  woensdag 29 juni 2011 @ 09:56:28 #228
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_98808605
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 21:14 schreef Daan2x256 het volgende:
Wedstrijdleiding :')
Het begint keihard te waaien wordt bijna pikkedonker. Zegt m'n tegenstander en ik: zo gaan we niet de baan op.
Wedstrijdleiding vond het belachelijk, "hoezo het is toch droog... " :')
Wij weer met tegenzin de baan op... 3 minuten later eerste lichtflits gelijk eraf. Nu wachten of de banen nog willen drogen... :)

Edit: na 2 uur wachten wordt het toch naar morgen verplaatst... :o
Altijd een hekel aan die organisaties die 0,0 naar buienradar/weer kijken en gewoon achterlijk mensen op de baan gooien. Zeer jammer vind ik dat.
pi_98810499
Dat soort tennissers zijn echt zo triest :'). Afgelopen zaterdag in die halve finale dubbel had ik ook zo'n moment van, tering het is maar niveau'tje 6 hoor, waarom moet het allemaal op deze manier.

In de 1e game volleerde ik waarbij m'n racket echt misschien 1 cm over het net had zonder het net aan te raken, reageert 1 van die tegenstanders direct met: "ja je ging over het net, eigenlijk is het een punt voor ons." Ik keek echt verbouwereerd, dus ik: "O is dat zo? Zo'n groot probleem is dat toch niet, maar ok joh, ik zal er in het vervolg op letten", tegenstander: "Ja, de bal had ook via de netband nog kunnen gaan", :') terwijl die bal echt ruim het net over ging. Maar goed, als je zo wil spelen, dan doen wij hetzelfde wel terug. Dus we speelden toen een let, waarbij dat punt uiteindelijk naar ons ging. Slaat ie verder in die wedstrijd 2x zelf een volley met z'n racket over het net :D, terwijl wij zelf geen fout maakten. Als ie de 1e game niet had gezeken hadden we het op zich niet heel erg gevonden, maar nu uiteraard wel en zonder discussie ging 2x het punt naar ons :').
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:27:35 #230
271872 Drassss
Oklahoma!
pi_98811270
Waarom callen trouwens tegenstanders altijd in hun voordeel? Als een bal op de lijn is/of net erachter is het altijd uit of let. Niemand maar dan ook echt niemand gaat dan door met het spel, maar probeert eerst het punt zelf binnen te hengelen met een discussie.. Als je dan aangeeft dat je denkt dat hij toch wel in is willen ze een letje spelen.

Heb ik dan echt voor mezelf de regel gemaakt dat ik bij zo'n soort ballen altijd doorspeel, omdat het mijn eigen "fout" is dat ik niet weet of hij in/uit is? Of ben ik gewoon veels te netjes en moet ik een lompe zakhooi worden op de baan?
pi_98811337
Vanavond 2 potjes, te beginnen met de volgende ronde HE5...Moet tegen een jochie van 15 ofzo. Is geloof ik wel een talentje, vorig jaar was ie nog 7, nu staat ie al goed de 5 te ballen...Ben benieuwd, in theorie zou ik hem moeten kunnen hebben denk ik, maar mijn vorm is een beetje aan het afnemen (ik voel me gewoon niet fit meer, dat kutweer de hele tijd...)...

Daarna de mix, die winnen we zeker...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98812046
quote:
In de 1e game volleerde ik waarbij m'n racket echt misschien 1 cm over het net had zonder het net aan te raken, reageert 1 van die tegenstanders direct met: "ja je ging over het net, eigenlijk is het een punt voor ons."
Je mag gewoon met je racket boven de speelhelft van de tegenstander komen volgens mij, zolang je racket maar niet het net raakt.
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:49:34 #233
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98812123
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:05 schreef Bak_Beest het volgende:
Dat soort tennissers zijn echt zo triest :'). Afgelopen zaterdag in die halve finale dubbel had ik ook zo'n moment van, tering het is maar niveau'tje 6 hoor, waarom moet het allemaal op deze manier.
Mja ik heb dan zoiets van, vanaf welk niveau moet je je aan de regels houden? ;). In het bovenstaande geval was er eerst ook al een incidentje waarbij een tegenstander vond dat ie het net aan mocht raken met zijn racket als ie volleerde. Ik vind dan altijd dat de regels leidend zijn. Anders kun je alles wel af doen met 'ja tis maar niveautje x dus deze regel doet niet mee'. Dan gaan mensen serveren met hun voeten ruim over de baseline als de ontvanger nog niet klaar is, bijvoorbeeld ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98812155
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef Michelangelo2 het volgende:

[..]

Je mag gewoon met je racket boven de speelhelft van de tegenstander komen volgens mij, zolang je racket maar niet het net raakt.
Nee, maar zijn daar een tijdje terug niet briljante paints over gemaakt? :D
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:51:27 #235
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98812205
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:47 schreef Michelangelo2 het volgende:

[..]

Je mag gewoon met je racket boven de speelhelft van de tegenstander komen volgens mij, zolang je racket maar niet het net raakt.
het mag bij het uitzwaaien als je raakpunt maar voor het net is.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98812314
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:51 schreef Maanvis het volgende:

[..]

het mag bij het uitzwaaien als je raakpunt maar voor het net is.
Ook dat is niet waar (of niet compleet), fijn dat iedereen met hun eigen interpretatie van de regeltjes komen steeds :) Als de bal op jouw helft stuitert, en terugstuitert, dan mag je hem gewoon ook slaan op de helft van de tegenstander.

Maar deze discussie hebben we echt precies 1 of 2 topics geleden gehouden met, inderdaad, geweldige paints :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 29 juni 2011 @ 11:57:12 #237
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98812452
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ook dat is niet waar (of niet compleet), fijn dat iedereen met hun eigen interpretatie van de regeltjes komen steeds :) Als de bal op jouw helft stuitert, en terugstuitert, dan mag je hem gewoon ook slaan op de helft van de tegenstander.
ja ook dat wist ik ;). maar dat is een situatie die maar zeer zelden voorkomt gelukkig.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98812545
Vaker dan dat je de bal kan raken voordat ie het net over is :P En ik geloof dat het op zich ook wel mag als er een lob (of hoge bal) richting net valt en je hem dan snel even aantikt, ook al zou hij voor het net neervallen...blijven van die extreme gevallen waarbij je nooit helemaal weet hoe de regels zitten :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:51:52 #239
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98828513
Ik heb een open blaar in mn handpalm van mn racketarm .... iemand tips waarmee dit snel opgelost is of hoe je in elk geval fatsoenlijk de rest van het toernooi kan spelen?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 29 juni 2011 @ 17:57:50 #240
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_98828768
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb een open blaar in mn handpalm van mn racketarm .... iemand tips waarmee dit snel opgelost is of hoe je in elk geval fatsoenlijk de rest van het toernooi kan spelen?
Met je andere hand spelen, duh.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_98828879
Gister avond was mijn wedstrijd gestaakt bij 6-2 door de regen. Vandaag belt de wedstrijdleiding dat mijn tegenstander heeft opgegeven omdat hij geen kans meer zag om nog te winnen. :')
pi_98829078
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:00 schreef KentdeBruin het volgende:
Gister avond was mijn wedstrijd gestaakt bij 6-2 door de regen. Vandaag belt de wedstrijdleiding dat mijn tegenstander heeft opgegeven omdat hij geen kans meer zag om nog te winnen. :')
Haha :D
Zou ik nooit doen... :P Ik zie net dat ik m'n laatste 4 wedstrijden de eerste set met 6-2 heb verloren. 2 daarvan heb ik alsnog gewonnen... :P
  woensdag 29 juni 2011 @ 21:14:38 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98837763
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 11:27 schreef Drassss het volgende:
Waarom callen trouwens tegenstanders altijd in hun voordeel? Als een bal op de lijn is/of net erachter is het altijd uit of let. Niemand maar dan ook echt niemand gaat dan door met het spel, maar probeert eerst het punt zelf binnen te hengelen met een discussie.. Als je dan aangeeft dat je denkt dat hij toch wel in is willen ze een letje spelen.

Heb ik dan echt voor mezelf de regel gemaakt dat ik bij zo'n soort ballen altijd doorspeel, omdat het mijn eigen "fout" is dat ik niet weet of hij in/uit is? Of ben ik gewoon veels te netjes en moet ik een lompe zakhooi worden op de baan?
Ik snap niet dat mensen zo vaak ballen niet goed zien. En als ik het niet zeker weet kijk ik na het slaan in een flits en dan zie ik het eigenlijk altijd wel. Kan misschien een keer in een wedstrijd voorkomen dat ik uit zeg als hij in is, maar dan denk ik echt dat hij uit gaat. op het moment dat ik het niet zie en ik zie ook geen afdruk speel ik gewoon door.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98838890
Falers wilden m'n wedstrijd niet verzetten naar maandag.
Alleen als ik de halve finale win willen ze 'm verzetten :').
  woensdag 29 juni 2011 @ 23:31:18 #245
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98846855
Ik moest eigenlijk vandaag om 17:30, maar ze hadden niets door gegeven. had ik maar op de website moeten kijken. Gelukkig hebben ze hem willen verzetten naar zaterdag. Voelde me op zich wel een beetje lullig, maar ik zat in de trein en moest nog 45min naar huis en dan nog een half uur naar de club met de auto. Eigenlijk ook nog een auto regelen aangezien mijn vriendin nog aan het werk was.
Toen heb ik moeten zeggen dat het niet ging lukken....

Wedstrijdleidingen worden wel steeds makkelijker met "kijk maar op internet"
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 30 juni 2011 @ 00:38:07 #246
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98850417
Ik kreeg vanavond een smsje van toernooi.nl dat ik morgen moet spelen. Dat is wel een leipe feature als TC's dat goed gebruiken ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_98850710
Ja, normaal gesproken ga ik ook niet in discussie en speel ik veel liever gewoon door als dat ik een twijfel bal uit ga roepen. Dan maar te netjes, maar met zo'n wedstrijd en steeds die discussies over ballen die ruim uitwaren, had ik ook zo iets maar even op mijn puntjes staan.

Toen die bal het veld inrolde, had ik ook totaal geen zin in discussie. Wel even aangegaan, maar er voor gezorgd dat ik zelf in het goede ritme bleef en zag dat hij geirriteerd raakte :).
pi_98851072
Wauw,... zo slecht gespeeld, maar toch met 6-3 6-3 gewonnen... :)
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:22:47 #249
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98855211
Ik heb dit elders ook al gepost, maar ik weet dus niet of dat daar veel mensen lezen...

Voor de mensen die interesse hebben, ik heb via een forum bij iemand snaren besteld.
Ik heb deze snaar nog niet getest, maar hij lijkt mij erg op een kruising tussen Prince Synthetic gut, en Wilson Sensation. Ik weet niet hoe het met de spanningsstabiliteit is, maar degene bij wie ik de snaar heb besteld, zegt dat veel mensen terugkomen, voor nog een extra bestelling.

Je zult je misschien afvragen waarom ik dit post, nou dat is vanwege de belachelijke lage prijs.
Incl verzendkosten, was ik voor 2 coils (van elk 200 meter) 36,75 Euro kwijt. Deze gast rekent per coil dus 15 Euro (dat komt dus neer op nog geen Euro per racket). Mocht je interesse hebben, dan kan ik je zijn emailadres sturen
  donderdag 30 juni 2011 @ 08:38:21 #250
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98855431
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 00:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik kreeg vanavond een smsje van toernooi.nl dat ik morgen moet spelen. Dat is wel een leipe feature als TC's dat goed gebruiken ...
hoe moeten ze dat dan doen met toernooi.nl?
ik krijg altijd alleen maar standaardmailtjes :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98856788
quote:
13s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:30 schreef luckass het volgende:
Falers wilden m'n wedstrijd niet verzetten naar maandag.
Alleen als ik de halve finale win willen ze 'm verzetten :').
Dat mag de organisatie en gelijk hebben ze toch? Moet je maar verhinderingen opgeven, het nieuwe toernooi kan toch niet zo maar even 2 dagen aan planningen weggooien?

Succes met testen tja :P
pi_98860034
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 08:38 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hoe moeten ze dat dan doen met toernooi.nl?
ik krijg altijd alleen maar standaardmailtjes :)
Kan je gewoon instellen ergens, kost wel geld natuurlijk...Je kan bij toernooi.nl je saldo overmaken geloof ik :)

Maar mailtjes werken eigenlijk net zo prima. Je weet meteen of mensen het gelezen hebben, want ze moeten op die rode link klikken (een feature die niet werkt bij smsjes...ja ontvangstbevestiging maar dat zegt niet alles) en als er onbekeken mailtjes tussen zitten is het een kleine moeite die mensen wel te bellen (desnoods te smsen).

Prima site dat toernooi.nl, snap niet dat gewoon elk toernooi het gebruikt....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 30 juni 2011 @ 11:50:36 #253
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98860246
als het geld kost verhogen ze het inschrijfgeld wel weer dan ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 30 juni 2011 @ 12:05:55 #254
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98860859
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:54 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat mag de organisatie en gelijk hebben ze toch? Moet je maar verhinderingen opgeven, het nieuwe toernooi kan toch niet zo maar even 2 dagen aan planningen weggooien?

Succes met testen tja :P
Dankje, ik zal de resultaten posten. Kan nog wel een paar weken duren, want heb net mijn rackets opnieuw bespannen met mijn oude vertrouwde snaar.
pi_98862112
Trouwens kwartfinaletje HE5 gehaald, moet nu waarschijnlijk tegen de #2. Uitdaginkje :)

Ook de halve finale van de GD5 gehaald...Maar wel beetje raar, sla op een gegeven moment een forehand en ga volledig door mijn rug...Deed niet megaveel pijn maar ik kon niet meer serveren, en nu is mijn hele rug stijf en pijnlijk...laten we hopen dat het morgen (dan moet ik weer) weer over is anders vrees ik het ergste...alhoewel dit typisch een pijntje is waar een Ibuprofennetje wel tegen helpt ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:46:45 #256
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98864686
Ff een leuke massuese inhuren die de boel kan losmaken.
En anders een zonnebankje, helpt mij soms ook wel met mijn rugklachten.
pi_98867303
Gister enkelpartij gespeeld.. kramp in m'n voorvoet, vanmorgen was het helemaal stijf, kon niet echt op staan. Nu gaat wel weer blijkbaar. Moet straks mixen tegen die rolstoelster. :)

Blijkt dat ze in haar jeugd een 3tje was. En sinds vorig jaar in een rolstoel zit.
Heeft contact met Esther Vergeer en heeft ook al les gehad van de 'bondscoach' ...
Wil ook het echte rolstoelcircuit in...
Zullen wel persfotograven klaar staan etc... :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Daan2x256 op 30-06-2011 15:08:41 ]
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:04:18 #258
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98869971
Jij speelt in een toernooi tegen een rolstoeltennisster terwijl je zelf 'gewoon' lopend bent? Hoe werkt dat dan?

Zelf vandaag 2 keer de baan op, lekker potje enkelen om 17.30 en vanavond om 22.00 nog een potje dubbelen ... hup ik *O*
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  donderdag 30 juni 2011 @ 16:06:23 #259
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98870045
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:54 schreef Daan2x256 het volgende:
Gister enkelpartij gespeeld.. kramp in m'n voorvoet, vanmorgen was het helemaal stijf, kon niet echt op staan. Nu gaat wel weer blijkbaar. Moet straks mixen tegen die rolstoelster. :)

Blijkt dat ze in haar jeugd een 3tje was. En sinds vorig jaar in een rolstoel zit.
Heeft contact met Esther Vergeer en heeft ook al les gehad van de 'bondscoach' ...
Wil ook het echte rolstoelcircuit in...
Zullen wel persfotograven klaar staan etc... :P
Korte ballen spelen, en daarna lobben. En anders met effect de ballen naar haar toe laten draaien. En zoveel mogelijk de andere tennisser omzeilen. Het klinkt allemaal gemeen, maar tijdens wedstrijdtennis mag dat.
Om haar uit haar spel te halen kun je na haar service "wielfout" roepen.

Neh, ik zit maar te zieken, is lastig spelen tegen een rolstoeltennister lijkt me. (geen ervaring mee) Heb wel ooit getennist tegen een heren koppel, waarvan 1 speler maar 1 arm had. Vond het knap hoe hij de bal opgooide met serveren. We wonnen wel, maar het was geen heel belangrijke wedstrijd.
pi_98870219
Deze wedstrijd gaat ook nergens meer om.
Zitten in een poultje van 3. Waar wij met 6-3 6-3 van hadden verloren heeft met 6-0 6-1 van het koppel waarvan zij in de rolstoel zit gewonnen. Dus die zijn door naar die finale.
Opzich voor ons wel belangrijke wedstrijd. :P Wij zijn 8.2 en 8.3 en hun zijn 6.8 en 6.4. Dus kunnen ff een 5,6 scoren. :)

quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 16:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Jij speelt in een toernooi tegen een rolstoeltennisster terwijl je zelf 'gewoon' lopend bent? Hoe werkt dat dan?
Bij haar mag de bal 2 keer stuiteren. En bij ons 1 keer.
Heel raar dus. Moet niet gelijk gaan denken dat het een punt is. Komt ie na de 2de stuit opeens terug ... :P
pi_98870440
Neem punaises mee en als je achterkomt, laat je er wat vallen op de baseline.

Ow en wens haar dan succes als je van baan wisselt
pi_98889449
Zo net thuis...
Was een aparte ervaring tegen een rolstoeltennister... :)
Opzich heel makkelijk gewonnen. eerste set met 6-1. De 2e set speelden we af en toe een beetje te rustig naar de rolstoeldame, ze is ooit een 3tje geweest, wist dus wel hoe ze ballen moest slaan. Maar bewegen ging nog niet zo makkelijk.
De enige die er eigenlijk last van had was de medespeler van de rolstoelster.
Die wilde alles zegmaar voor haar oplossen. En enkelen tegen dubbelen is lastig ook al is hij bijna 6... :P stand was uiteindelijk 6-1 6-3
Staat wel weer mooi op de rankinglijst een 5.4 erbij :)
pi_98890758
En de #1 is ook uit het toernooi.
Mag in de halve finale tegen een gast die van 9.0 naar 7.4 is gegaan met 3 toernooitjes :').
pi_98891165
Als hij 6 keer van een 8,4 wint is hij ook 7.4 :P
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:26:47 #265
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98891540
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:08 schreef luckass het volgende:
En de #1 is ook uit het toernooi.
Mag in de halve finale tegen een gast die van 9.0 naar 7.4 is gegaan met 3 toernooitjes :').
Partij gezien ofniet? Geen idee wat ik van mijn tegenstander van morgen moet verwachten. Heeft vroeger wel in de zes getennist dus mijn oude niveau, maar volgens mij is het niveau van de spelers hier niet al te hoog. Gast kan volgens mij wel een balletje slaan, maar is nooit echt verder gekomen dan wat toernooitjes in de 6. Het is dat het maandag niet liep, maar ik had ook snel klaar moeten zijn.

Zal mooi zijn als we elkaar in de finale tegen zouden komen.
pi_98891638
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:26 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Partij gezien ofniet? Geen idee wat ik van mijn tegenstander van morgen moet verwachten. Heeft vroeger wel in de zes getennist dus mijn oude niveau, maar volgens mij is het niveau van de spelers hier niet al te hoog. Gast kan volgens mij wel een balletje slaan, maar is nooit echt verder gekomen dan wat toernooitjes in de 6. Het is dat het maandag niet liep, maar ik had ook snel klaar moeten zijn.

Zal mooi zijn als we elkaar in de finale tegen zouden komen.
Ik heb ook niet echt een idee wat ik van 'm kan verwachten.
Als mijn service maar weer een keertje loopt, dan geef ik mezelf een goeie kans.
Een heuse FOK!-finale zou leuk zijn :D.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:36:26 #267
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98891821
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:29 schreef luckass het volgende:

[..]

Ik heb ook niet echt een idee wat ik van 'm kan verwachten.
Als mijn service maar weer een keertje loopt, dan geef ik mezelf een goeie kans.
Een heuse FOK!-finale zou leuk zijn :D.
Inderdaad, dat gevoel had ik maandag dus ook al. Te wisselvallige gast, waar ik het mezelf uiteindelijk moeilijk tegen maakte. Het liep voor geen meter.

Zelfde idee heb ik vandaag weer, al zal hij geen wedstrijdritme hebben. Zal vast wel een balletje kunnen slaan, maar heeft zich in een ander toernooi alweer in de 8 opgegeven zag ik wel. Morgen gewoon vol aan de bak, geen zin 2x binnen een week een finale mis te lopen door er in de halve finale uit te gaan.

FOK!-finale zal inderdaad nice zijn.

Lig het trouwens aan mij of zijn het klote ballen die gebruikt worden tijdens dit toernooi? Had er iig veel moeite mee in het begin, icm met de baan. Lijken nogal hoog op te stuiteren.
pi_98892015
Ik had er niet echt veel last van. Wel van het dramatische gravel :P.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:42:51 #269
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98892017
Mijn hemel, mijn singleniveau is wel te triest voor woorden dit toernooi :')

Wel weer gewonnen, 61 46 76(8) maar zo verschrikkelijk slecht :N Kerel was een prikker pur sang en ik ging half mee prikken, half schijtballen slaan. Mijn voetenwerk was ook echt niveau dames enkel 37 ...

2e ronde HD6 ging wel echt superlekker. Ik denk dat ik wel 7 keer de bal snoeihard langs de lijn heb gesnoeid met mn forehand, en ook nog een paar keer met mn backhand. Maatje stond lekker scherp aan het net en dus 76(1) 62 *O*

Zaterdag 2 semi's ....
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:46:54 #270
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98892152
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:42 schreef luckass het volgende:
Ik had er niet echt veel last van. Wel van het dramatische gravel :P.
Ja inderdaad. Eerste halfuur gaat nog wel, daarna krijg je echt hoopjes bij de baseline met name.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:47:44 #271
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98892188
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn hemel, mijn singleniveau is wel te triest voor woorden dit toernooi :')

Wel weer gewonnen, 61 46 76(8) maar zo verschrikkelijk slecht :N Kerel was een prikker pur sang en ik ging half mee prikken, half schijtballen slaan. Mijn voetenwerk was ook echt niveau dames enkel 37 ...

2e ronde HD6 ging wel echt superlekker. Ik denk dat ik wel 7 keer de bal snoeihard langs de lijn heb gesnoeid met mn forehand, en ook nog een paar keer met mn backhand. Maatje stond lekker scherp aan het net en dus 76(1) 62 *O*

Zaterdag 2 semi's ....
Dat prikken komt mij heel bekend voor. Maandag op het einde ook alleen maar slicebackhand lopen slaan, omdat mijn backhand niet liep en ik bang was dat alles in het net zou belanden.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:32:51 #272
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98895523
Gisteren voor het eerst dit seizoen een single gewonnen :')
Echt te erge faal wedstrijd. :')

Tegen de eerste geplaatst, maar een 55plus dure lager competitie speelt dan ik. Moest dus te doen zijn. Hij stond ook maar net iets beter in de rating dus ik dacht van te coen dat het wel te doen moest zijn. Eigenlijk mijzelf iets te veel kansen toegedicht dus was gewoon zenuwachtig dat ik moest winnen.

Ik werk deze week op een project dus ben wel vrij nieuw. Moest dus even wakker wouden en stond zo op 0-2. Daarna kwam ik een beetje in mijn spel en tikte hem tot 5-2 gewoon helemaal weg. Speel ik echt een draak van een service game. Komt hij terug, loop ik echt onwijs te kutten en uiteindelijk tie break. Die wib ik dan ineens weer heel makkelijk :')

2de set verwachte ik er overheen te gaan, maar niets is minder waar. Soms geweldige ballen en dan weer de domste fouten. Uiteindelijk weer tie break en die wijn ik dan weer makkelijk :')
Ik ben ook echt een knurft soms :')

De andere 2 in de poule zijn 6 en 7 en staan niet super goed in de rating dus die moet ik gewoon winnen.
Sowieso heeft die vent van duster al van 1 met 60 62 gewonnen.

Moet dus een finale worden...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 1 juli 2011 @ 07:44:58 #273
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98895605
Gisteren mannenavond gehad, ff wat losslaan voor het komende toernooi. Waarin ik zaterdag en dinsdag mag single-en. Tis alleen weer in mijn rug geschoten. Nu zou dat voor de single van zaterdag geen probleem moeten zijn, want die win ik ws toch wel. Daarna een beetje bijkomen, en tegen de 3e single van herenteam 1. (wij zijn herenteam 2) bij dezelfde vereniging.
pi_98900561
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 07:32 schreef Komakie het volgende:
Gisteren voor het eerst dit seizoen een single gewonnen :')
Echt te erge faal wedstrijd. :')

Tegen de eerste geplaatst, maar een 55plus dure lager competitie speelt dan ik. Moest dus te doen zijn. Hij stond ook maar net iets beter in de rating dus ik dacht van te coen dat het wel te doen moest zijn. Eigenlijk mijzelf iets te veel kansen toegedicht dus was gewoon zenuwachtig dat ik moest winnen.

Ik werk deze week op een project dus ben wel vrij nieuw. Moest dus even wakker wouden en stond zo op 0-2. Daarna kwam ik een beetje in mijn spel en tikte hem tot 5-2 gewoon helemaal weg. Speel ik echt een draak van een service game. Komt hij terug, loop ik echt onwijs te kutten en uiteindelijk tie break. Die wib ik dan ineens weer heel makkelijk :')

2de set verwachte ik er overheen te gaan, maar niets is minder waar. Soms geweldige ballen en dan weer de domste fouten. Uiteindelijk weer tie break en die wijn ik dan weer makkelijk :')
Ik ben ook echt een knurft soms :')

De andere 2 in de poule zijn 6 en 7 en staan niet super goed in de rating dus die moet ik gewoon winnen.
Sowieso heeft die vent van duster al van 1 met 60 62 gewonnen.

Moet dus een finale worden...
Misschien moet je voortaan even de spellingchecker over je post heenhalen :P

MAar feli met je toernooizege dan maar vast :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_98902261
Door de overwinning in de mix van gister duik ik nu de 7 in. 7.9998 om precies te zijn. :)
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:48:54 #276
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_98902310
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:47 schreef Daan2x256 het volgende:
Door de overwinning in de mix van gister duik ik nu de 7 in. 7.9998 om precies te zijn. :)
Je zult nog wel een aantal tienden moeten zakken om ook 7 op je pasje te worden volgend jaar
pi_98902770
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:48 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je zult nog wel een aantal tienden moeten zakken om ook 7 op je pasje te worden volgend jaar
Klopt, zal ergens rond de 7,5 komen te liggen. Of me dat gaat lukken weet nog niet.
Heb ook al een stuk of 2 9tjes gescoord. :P
8,3468 - 7,9333 - 7,8061 - 7,4795 - 7,8204 - 9,6636 - 8 - 9,83 - 6,78645 - 8,6851 - 5,64695

In m'n enkel heb ik nog geen wedstrijd verloren waarop ik achteruit zou gaan. Als ik dit toernooi win sta ik iets van 7.6 meer dan een punt tov eindrating 2010 :P

[ Bericht 14% gewijzigd door Daan2x256 op 01-07-2011 12:10:50 ]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:24:35 #278
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98908353




Beide even besteld. Bovenste heb ik al in het zwart en 2x zoveel voor betaald als dat hij nu kost :'). Ook de RG specials zijn allemaal in de uitverkoop in Tennisonly. Moet zeggen, blijf het een hele vette kledinglijn vinden de adizero.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 14:37:32 #279
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98908958
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 11:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

Misschien moet je voortaan even de spellingchecker over je post heenhalen :P

MAar feli met je toernooizege dan maar vast :P
Not untill the fat lady sings :')

Maar die post heb ik op mijn telefoon geschreven met Swype. Dat wil nog wel eens rare uitkomsten geven :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98925234
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:24 schreef Alovenac het volgende:
[ afbeelding ]

Beide even besteld. Bovenste heb ik al in het zwart en 2x zoveel voor betaald als dat hij nu kost :'). Ook de RG specials zijn allemaal in de uitverkoop in Tennisonly. Moet zeggen, blijf het een hele vette kledinglijn vinden de adizero.
die roze is onze comp outfit met gif groene broek
sudo is powerrrr
pi_98925442
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 14:37 schreef Komakie het volgende:

[..]

Not untill the fat lady sings :')

Maar die post heb ik op mijn telefoon geschreven met Swype. Dat wil nog wel eens rare uitkomsten geven :P
Zo'n post op je telefoon typen. Respect _O_.
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:18:23 #282
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_98926210
hmm, morgen kwartfinale spelen tegen iemand die in 8 wedstrijden nog maar 3 games tegen heeft gekregen..
heb er niet zo'n goede hoop op :')
blablablablablablablablablablablablablabla
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:50:01 #283
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98930738
Zo, finale is een feit :). 6-0 6-4 tegen een jongen die wel kon tennissen, lekker door kon slaan maar veel te veel fouten maakte. Daar heb ik dan ook op geleund, laf misschien maar wel effectief.

Tweede set, heb ik als enige een keer mijn service gehouden :'), niet eens dat hij zo slecht liep maar de returns die we beide sloegen waren gewoon goed en het iniatief was dan gelijk voor de ander. Echt mijn momenten uitgekozen deze wedstrijd, veel terug gebracht met spin en slice en hem de fouten laten maken :).

Luckasss, see you sunday @ the final :D.
pi_98930930
Pff.. moet ik morgen nog m'n best gaan doen.
Heb je mijn tegenstander toevallig bezig gezien in de 8? :P
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:34:57 #285
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98936228
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 22:52 schreef luckass het volgende:
Pff.. moet ik morgen nog m'n best gaan doen.
Heb je mijn tegenstander toevallig bezig gezien in de 8? :P
Nee eigenlijk niet. Moest zelf op baan vier, hoelaat moest hij spelen dan?

Inderdaad even je best doen en anders hoor ik morgen wel een samenvatting over de tegenstander, deal :)?
  zaterdag 2 juli 2011 @ 00:39:57 #286
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98936439
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 20:59 schreef luckass het volgende:

[..]

Zo'n post op je telefoon typen. Respect _O_.
Wat moet je anders als je 45min in de trein niets te doen hebt :')

Vandaag 2de wedstrijdje ook gewonnen 6-2 6-1 :)
Zoals verwacht een stuk minder sterk dan de vorige en daardoor speelde ik ook veel rustiger. Ik had ook nog eens de mazzel dat een paar belangrijke games mijn kant op vielen en toen was het zo gebeurd :)
Morgen laatste ronde tegen een 7. Lang geleden dat ik heb kunnen zeggen dat ik in een toernooi tegen een 7 heb gespeeld :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98936642
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:34 schreef Alovenac het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet. Moest zelf op baan vier, hoelaat moest hij spelen dan?

Inderdaad even je best doen en anders hoor ik morgen wel een samenvatting over de tegenstander, deal :)?
Kwart voor 9, enige HE op dat tijdstip buiten nog een HE4 (maar dat verschil is wel zichtbaar :P).
Komt goed hoor.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:04:24 #288
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98937423
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:44 schreef luckass het volgende:

[..]

Kwart voor 9, enige HE op dat tijdstip buiten nog een HE4 (maar dat verschil is wel zichtbaar :P).
Komt goed hoor.
Nee, niet gezien. Is goed, lees hier morgen wel hoe het is gegaan! Succes en zorg voor een FOK finale.

Morgen om kwart over 2 trouwens eerste ronde van een nieuw toernooi, lekker weekendje zo.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:57:55 #289
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_98945232
2 halve finales zo, HD6 en dan HE7. Niet slecht voor mn eerste toernooitje van het jaar :P

Mag alleen wel hopen dat de dubbel ik hetzelfde niveau haal als vd week en dat ik na 2 draken van singles eindelijk een fatsoenlijk potje wegzet in de enkel ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_98947681
Vandaag m'n he8 halve finale gewonnen met 6-2 6-2 echt te makkelijk. Hij sloeg zo hard, veel uit en in het net.. :P Mag morgen tegen mijn maatje van de competitie.. die heeft de andere halve finale gewonnen.. echt leuk.. :P
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:17:42 #291
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98947813
Zo meteen laatste wedstrijd in de poule. Tegen een 7 dus. Het is wel matig gesteld met een 5 toernooi op het moment dat er zelfs 7tjes mee doen...
Ik denk een makkelijk potje, aangezien hij al dik verloren heeft van iemand waar ik weer van gewonnen heb, maar laten we eerst maar eens gaan tennissen. Hey blijft gevaarlijk om dat soort uitspraken te doen voor een wedstrijd...
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_98947837
Derde finale op rij gehaald. Mijn streak staat inmiddels op 13. Nog 7 te gaan voor een heus FOK! record! :D
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:33:38 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_98948393
Btw het toernooi van vorige week heeft een fout gemaakt met het invullen op de website van de knltb.
Vorige week kon ik een wedstrijd niet spelen omdat ik geblesseerd was, maar nu hebben ze ingevuld dat ik verloren heb zonder uitslag erbij. Ondertussen wel een 6.2 erbij omdat ik verloren zou hebben. Niet bepaald goed voor mijn rating...

wie kan ik daarvoor het beste bellen?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:08:32 #294
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98953401
Zo, volgende ronde bereikt in Hoogerheide. 6-1 6-3, stonde tweede set met 0-3 achter en toen maar weer even gas gegeven.
pi_98953828
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 14:33 schreef Komakie het volgende:
Btw het toernooi van vorige week heeft een fout gemaakt met het invullen op de website van de knltb.
Vorige week kon ik een wedstrijd niet spelen omdat ik geblesseerd was, maar nu hebben ze ingevuld dat ik verloren heb zonder uitslag erbij. Ondertussen wel een 6.2 erbij omdat ik verloren zou hebben. Niet bepaald goed voor mijn rating...

wie kan ik daarvoor het beste bellen?
bondsgedelegeerde.
pi_98953949
Klote sport.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:29:50 #297
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98954235
quote:
8s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:23 schreef luckass het volgende:
Klote sport.
Ik zie je dus niet morgen in de finale:(? Hoe was de wedstrijd en de tegenstander? Kleine samenvatting zal fijn zijn :D.
pi_98955017
Vooruit dan :P. Tegenstander was zo'n zoutloze prikker. Ik stond 4-1 voor, sla ik ineens een paar dubbele fouten op vervelende momenten en alles begint zijn kant op te vallen en ik geef die hele wedstrijd weg.
Ik hoop dat je wint want als iemand van zijn niveau een HE7 toernooi kan winnen is het wel erg triest gesteld :').
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:52:21 #299
328763 Alovenac
NAC Breda
pi_98955239
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:46 schreef luckass het volgende:
Vooruit dan :P. Tegenstander was zo'n zoutloze prikker. Ik stond 4-1 voor, sla ik ineens een paar dubbele fouten op vervelende momenten en alles begint zijn kant op te vallen en ik geef die hele wedstrijd weg.
Ik hoop dat je wint want als iemand van zijn niveau een HE7 toernooi kan winnen is het wel erg triest gesteld :').
Kan dus alles terug verwachten morgen? Zijn er ook nog dingen waar ik op moet letten, sterke backhand/forehand? Of is het alleen maar terugslaan en wachten op de fout? Jonge gast of oudere?
pi_98955271
Rond de 30 ofzo denk ik. 0 UEs en 0 winners kun je verwachten.
pi_98957477
vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')