Gaaf. Ik heb ook nog een keer een clinic van 'm gehad.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef dekouwe het volgende:
Geinig @ internationaal jeugd toernooi op de club waar ik speel, is morgen de opening van het toernooi door Martin!
gaat een demo doen met Alex Reijnders en 2 selectie spelers van onze club. Maar is eventjes een blikje werpen is kijken of Hij er zin in heeft en wat moois uit dat racket kan toveren
Hij zal toch ongetwijfeld een paar top 20 slagen etalerenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef dekouwe het volgende:
Geinig @ internationaal jeugd toernooi op de club waar ik speel, is morgen de opening van het toernooi door Martin!
gaat een demo doen met Alex Reijnders en 2 selectie spelers van onze club. Maar is eventjes een blikje werpen is kijken of Hij er zin in heeft en wat moois uit dat racket kan toveren
Awwwwquote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef luckass het volgende:
64 64 gewonnen. Volgende keer misschien iets meer eten als 2 pannenkoeken, wat had ik t moeilijk met de hitte zeg.
Mag nu tegen #1 die vandaag een ander toernooi heeft gewonnen en 6.4 staat, terwijl de #2 er al uit ligt. Schijtlotingen iedere keer.
Ziet um staanquote:Op zondag 26 juni 2011 23:06 schreef luckass het volgende:
Het blijft mooi hoe Hij die ballen aan staat te geven vanaf 0:57.
Nummer twee eruit? Dat is heeeeeel gunstig voor mij. Tenzij dat die andere gast erg goed isquote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef luckass het volgende:
64 64 gewonnen. Volgende keer misschien iets meer eten als 2 pannenkoeken, wat had ik t moeilijk met de hitte zeg.
Mag nu tegen #1 die vandaag een ander toernooi heeft gewonnen en 6.4 staat, terwijl de #2 er al uit ligt. Schijtlotingen iedere keer.
Nee, die wedstrijd is al 's ochtends vroeg geweest.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:10 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Nummer twee eruit? Dat is heeeeeel gunstig voor mij. Tenzij dat die andere gast erg goed is. Heb je wat van die partij gezien?
Morgen eerst ff zien te winnen, maar moet geen probleem zijn en dan halve finale vlammen.
Hoe zie je dat van die 7 jaren op toernooi.nl? Ik zie namelijk helemaal niks van wedstrijden bij hem op die site ..quote:Op maandag 27 juni 2011 00:15 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee, die wedstrijd is al 's ochtends vroeg geweest.
Die gast die de nr. 2 heeft verslagen heeft 7 jaar geen wedstrijden gespeeld zie ik op toernooi.nl, vandaar dat hij zo is afgezakt.
Gewoon op de naam van die gast klikken, dan zie je dat ie in 2003 zijn laatste toernooi deed.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:19 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Hoe zie je dat van die 7 jaren op toernooi.nl? Ik zie namelijk helemaal niks van wedstrijden bij hem op die site ..
¤120.- in de 7? Welk toernooi speel jij dan? Vorige week 3 gewonnen kreeg ik maar 80 :pquote:Op zondag 26 juni 2011 23:19 schreef KentdeBruin het volgende:
Tweede toernooi achter elkaar gewonnen!! Mijn streak in de HE7 staat nu op 9! ook al 120 euro verdiend, mooi is dat: Zakcentje verdienen met je hobby.
Ooh dat is wel gaaf! Zelf het geluk gehad dat hij 3 jaar mijn trainer is geweest, top jarenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:50 schreef dekouwe het volgende:
Twee keer 60,- maar het zijn dan wel volle 32 schema's. Ik woon in regio leiden, hier is geloof ik het grootste circuit.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:34 schreef Yamahahaha het volgende:
[..]
¤120.- in de 7? Welk toernooi speel jij dan? Vorige week 3 gewonnen kreeg ik maar 80 :p
Toernooitje dat ik speelde was geen sterrentoernooi, denk dat het ook scheelt. Sterrentoernooi is wel altijd big slick idd!quote:Op maandag 27 juni 2011 01:21 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Twee keer 60,- maar het zijn dan wel volle 32 schema's. Ik woon in regio leiden, hier is geloof ik het grootste circuit.
80,- voor de 3?? Hier was de de HE3 400,- eck..
quote:Op maandag 27 juni 2011 00:38 schreef Yamahahaha het volgende:
[..]
Ooh dat is wel gaaf! Zelf het geluk gehad dat hij 3 jaar mijn trainer is geweest, top jaren!
in onze regio zijn het ook geen sterrentoernooien hoor. Hier krijg je in de HE3 voor een poultje van 3 al 250 euro als 1e prijsquote:Op maandag 27 juni 2011 09:35 schreef Yamahahaha het volgende:
[..]
Toernooitje dat ik speelde was geen sterrentoernooi, denk dat het ook scheelt. Sterrentoernooi is wel altijd big slick idd!
Jaquote:
Oke ja het verschilt inderdaad per toernooi, ook wel eens 120 gekregen voor 2 potjesquote:Op maandag 27 juni 2011 10:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
in onze regio zijn het ook geen sterrentoernooien hoor. Hier krijg je in de HE3 voor een poultje van 3 al 250 euro als 1e prijs
Ja, en dus een lading aan kadobonnen als eerste plaats.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef de_boswachter het volgende:
@Senswal;
Nee Expert zegt me even niets eigenlijk? Is dat de hoofdsponsor ofzo?
Je wilt niet weten hoeveel mensen hier jaloers op je zijn!quote:Op maandag 27 juni 2011 00:38 schreef Yamahahaha het volgende:
[..]
Ooh dat is wel gaaf! Zelf het geluk gehad dat hij 3 jaar mijn trainer is geweest, top jaren!
Haha meen je dat echt van je racket?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:26 schreef Alovenac het volgende:
Kijk net nog even mijn rackets na en zie ineens dat er een bespanning geklapt is.. Moet dus gewoon gebeurd zijn aan het einde van mijn wedstrijd zaterdag want heb er echt helemaal niks van gemerkt verder. Neem aan dat een wedstrijd niet spontaan kan los schieten in een tennistas?
Is ook nog eens dat racket dat ik vrijdag heb laten bespannen, kunnen we morgen weer mee terug dus. Toch maar goed dat ik dan toch nog snel hetzelfde racket heb aangeschaft.?
CK op rating?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:50 schreef truedestiny het volgende:
Clubkampioenschappen gewonnen in de 5. Al mijn 6 wedstrijden gewonnen en een half punt omhoog geschoten. Ik sta nu 4.7
2.5 uur voor zo'n uitslag?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godsgloeiende zeg. Ik was nog stijf en stram van een softbaltoernooitje op zondag (gewoon voor de lol, doe dat verder nooit maar is altijd lachen, beetje met zo'n knuppel zwaaien).
Mocht ik vanavond als 1e geplaatst in de HE7 mijn eerste potje spelen. Na 2,5 uur was het 5-7 7-5 7-6(0) voor mij. Ik ben KA-POT!!!
Elke set snel 1-3 achter. Kon het elke keer repareren, alleen de 1e gaf ik het toch weer weg terwijl het in de 2e juist andersom ging. In de 3e was het na 1-3 ineens 5-3, maar een dubbele fout op matchpoint en een hold van hem en nog een chokegame was het ineens 5-6* ...
Hij kwam op 40-0 en heeft vanaf dat moment letterlijk geen punt meer gemaakt![]()
Even lekker mezelf een makkelijke 1e ronde gegeven dusBen ook nog 1e geplaatst in de HD6 maar dat zien we dan weer wel. Eerst eens kijken hoe erg we deze morgenochtend gaan voelen ...
Ja, haal hem ineens uit mijn tas en zie in een keer linksonderin een snaar door midden. Moet dan echt het laatste punt gebeurd zijn, daarna niet meer na mijn racket omgekeken..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef Yamahahaha het volgende:
[..]
Haha meen je dat echt van je racket?
Losschieten lijkt me stug, de snaar word zo vastgeknoopt dat hij zichzelf vasttrekt. Dus zomaar losschieten kan bijna niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:21 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, haal hem ineens uit mijn tas en zie in een keer linksonderin een snaar door midden. Moet dan echt het laatste punt gebeurd zijn, daarna niet meer na mijn racket omgekeken..
Een snaar kan toch niet zomaar los schieten in de tas ofwel?
ik dacht ook al, bij welke club tellen die mee voor de ratingquote:
Bij die club is iedereen die lid is, ook lid van de KNLTB. Het afhangsysteem voor de banen gaat ook met de KNLTB pasjes, dus het probleem van geen KNLTB-lidmaatschap hebben ze niet met de CK.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:12 schreef tja77 het volgende:
Das vreemd, ik heb het nog nooit gezien, wil natuurlijk niet zeggen dat het niet kan.
Maar clubkampioenschappen zijn voor alle leden, dus ook voor mensen die geen lid zijn van de KNLTB. En dat zou betekenen dat het niet voor de DS kan meetellen. Maar er zullen ook zat verenigingen zijn waar, als je lid bent, je ook meteen lid van de KNLTB bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |