Ik ben een voorstander om dat te verwijderen en de ''regels'' over respect voor anderen enzo er weer in te plaatsen. Waarom die weggehaald zijn, is me een raadselquote:Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie haalt die onzin van die meetings eens uit de OP? Ik kom hier geloof ik al 5 jaar en ik lees al 5 jaar over de 5 jaar meet en fucking verkeerpark Assen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie haalt die onzin van die meetings eens uit de OP? Ik kom hier geloof ik al 5 jaar en ik lees al 5 jaar over de 5 jaar meet en fucking verkeerpark Assen.
Ja dat heb je met die deernes, ze brengen je het hoofd op hol, ik was bijna gaan sportenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Kijk great minds think alike, ik wilde al zo een topic title voorstellen
Dat denk ik dus ook en omdat ik de beroerdste niet ben mag hij de inhoud van het glasje hebben, ik heb liever water.quote:
Koffie! Geen dag zonder.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook en omdat ik de beroerdste niet ben mag hij de inhoud van het glasje hebben, ik heb liever water.
Euh. En ik dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook en omdat ik de beroerdste niet ben mag hij de inhoud van het glasje hebben, ik heb liever water.
Weer die Hüttenkasequote:Op zondag 12 juni 2011 12:03 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja dat heb je met die deernes, ze brengen je het hoofd op hol, ik was bijna gaan sporten![]()
Maar nu ga ik even fappen op Hüttenkase![]()
[ afbeelding ]
Ach vrouwke tochquote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef trovey het volgende:
Ik heb nekpijn, schouderpijn, hoofdpijn, buikpijn, pijn in de handen en armen en voel me zo slap als een vaatdoek....ik ben zielig!Zo, ook weer even kwijt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef trovey het volgende:
Ik heb nekpijn, schouderpijn, hoofdpijn, buikpijn, pijn in de handen en armen en voel me zo slap als een vaatdoek....ik ben zielig!Zo, ook weer even kwijt.
Ik had je trouwens gewaarschuwd dat we geen speeksel moesten uitwisselenquote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef trovey het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ach vrouwke toch
@ Blistering ik zie het na een goede schranspartij over het algemeen meteen de volgende dag.
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:28 schreef Blistering het volgende:
[..]. Het komt wel goed schatje.
* Blistering geeft pakje roosvicee!
@ Mala, Okay dan, laten we het hopen.(van niet dus)
Is artrose en het maandelijks ongemak nu ook al besmettelijk?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik had je trouwens gewaarschuwd dat we geen speeksel moesten uitwisselen
Door te lijnen raken je glycogeenvoorraden in je lever en spieren ook wat uitgeput. Dat zijn complexe suikers die zich binden met een heleboel vocht. Als je meer eet dan je lichaam nodig heeft kan je lijf die glycogeenvoorraden lekker snel weer opbouwen en dat gaat dus gepaard met veel vocht vasthouden. Dat zie je op de weegschaal. Dat is ook de reden dat als je gaat lijnen je de eerste week zo idioot veel kan afvallen. Dat is ook de hoeveelheid die je gaat aankomen als je stopt met lijnen tenzij je minder blijft eten dan je lijf nodig heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef Blistering het volgende:
Zeg, voor de experts hier. Hoe snel kom je nu eigenlijk aan als je iets vets eet? Ligt dat aan je stofwisseling? Want als ik over morgen of overmorgen opeens een kilo ben aangekomen terwijl ik vanaf vandaag weer goed op m'n eten let dan ga ik heel boos op m'n lichaam worden.
Interessant, nooit geweten ookquote:Op zondag 12 juni 2011 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Door te lijnen raken je glycogeenvoorraden in je lever en spieren ook wat uitgeput. Dat zijn complexe suikers die zich binden met een heleboel vocht. Als je meer eet dan je lichaam nodig heeft kan je lijf die glycogeenvoorraden lekker snel weer opbouwen en dat gaat dus gepaard met veel vocht vasthouden. Dat zie je op de weegschaal. Dat is ook de reden dat als je gaat lijnen je de eerste week zo idioot veel kan afvallen. Dat is ook de hoeveelheid die je gaat aankomen als je stopt met lijnen tenzij je minder blijft eten dan je lijf nodig heeft.
Gelukkig is het ook zo weer verdwenen als je weer terug gaat naar je oude dieetpatroon.
Welkom!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef ymme het volgende:
Ik ga mij hier ook weer aansluiten.
Volgende week wil ik weer wat gaan bewegen, vanwege druk schema weekelijks en geen sportschool in de buurt wil ik meer gaan bewegen (wandel wel veel met de honden) door de wii fit aan te gaan schaffen.
Ik ben al maanden stabiel qua gewicht. Ik kom niet meer aan (helaas wel 105 kilo) maar nu is het tijd om af te gaan vallen. Mijn zoon is nu inmidels 15 maanden en ik wil de zwangerschapkilo's er weer af hebben + meer. Wil graag tot de 75 kilo gaan. Maar eerst maar eens 90 kilo.
Geen dieet ofzo, gewoon gezond eten
Vandaag lekker laat ontbeten met manlief en zoon. 2 afbakbroodjes met filé american en een gekookt eitje. Zojuist nog een grote bak sla op met tomaat en pijnboompitten.
Wat ik vanavond klaar maak voor het avondeten weet ik nog niet. Omdat we straks weg gaan en manlief ook niet te vroeg thuis zal zijn. Normaal had ik dan gekozen voor friet, maar dat gaan we dus maar eens NIET doen
Doe het beide.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Blistering het volgende:
Welkom ymme!
Ik heb er net weer 25km fietsen opzitten, ff naar Hoenderloo en terug. Prachtig die natuur met dit weer
Zit er serieus aan te denken m'n fitness abo op te zeggen, vind fietsen eigenlijk veel lekkerder. Voel me dan gewoon vrijer ofzo. Zou me 36 euro schelen in de maand.
Nog maar ff goed over na denken.
Waar woon je dan, als je even naar Hoenderloo fietst?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Blistering het volgende:
Welkom ymme!
Ik heb er net weer 25km fietsen opzitten, ff naar Hoenderloo en terug. Prachtig die natuur met dit weer
Zit er serieus aan te denken m'n fitness abo op te zeggen, vind fietsen eigenlijk veel lekkerder. Voel me dan gewoon vrijer ofzo. Zou me 36 euro schelen in de maand.
Apeldoornquote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar woon je dan, als je even naar Hoenderloo fietst?
Oeh, mede-Apeldoorner!!!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Apeldoorn. Maar zijn wel veel heuvels onderweg!
En ik heb de verleiding om een ijsje te kopen weerstaan, water is net zo lekker!![]()
Hoii!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oeh, mede-Apeldoorner!!!
Ik ben ook nog naar Hoenderloo geweest (tenminste, naar het Leesten) met de honden, en met de auto.
Daarom waren wij er al om 8 uur vanochtend.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoii!
Ja, was feest daar zag ik toen ik erlangs fietste.
Doen! De drempel om even een stukje te gaan fietsen of een rondje te lopen is veel kleiner. Misschien kan je voor de spieropbouw gewichtjes kopen (ik train mijn benen met zo"n elastiek tijdens het tandenpoetsen en mijn armen met gewichtjes + af en toe buikspieroefeningen).quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Blistering het volgende:Zit er serieus aan te denken m'n fitness abo op te zeggen, vind fietsen eigenlijk veel lekkerder. Voel me dan gewoon vrijer ofzo
. Zou me 36 euro schelen in de maand.
Weet je zeker dat het poppetje naast je naam goed staat?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, mijn kookdagje zit erop. Na 1,5 uur op bed was de migraine gelukkig weg.
De komkommer/yoghurtsoep is goddelijk, zelfs als de smaken nog niet helemaal ingetrokken zijn. De groentesoep met pesto en pasta is ook een groot succes. Ik twijfel alleen nog aan de herfst chowder (paprika, mais, aardappel met weinig vocht). Er moest pittige worst doorheen en ik dacht dat chorizo wel een succes zou zijn maar nu smaakt het vreemd. Misschien dat het als ie even heeft getrokken en er een lepeltje zure room doorheen gaat bijtrekt. En anders gooi ik m gewoon weg, toch soep zat![]()
Morgen aan de chinese soep en de geroosterde paprikasoep, wil nu graag op de bank. Dit is leuk! Alleen de keuken was echt een chaos, zo erg is het nog nooit geweest
Maar wat nou als het weer een hele week regent? Heb je een hele week geen beweging. Krachttraining e.d. mis je dan ook...quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Blistering het volgende:
Welkom ymme!
Daar hebben we nou dingen als Miles en andere filmpjes op Internet voor.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar wat nou als het weer een hele week regent? Heb je een hele week geen beweging. Krachttraining e.d. mis je dan ook...
Ik zou op zoek gaan naar een goedkopere sportschool. Hier in Amsterdam zijn ze er in elk geval al vanaf 15 euro per maand. Ik betaal zelf 27 euro in sportschool met een halfjaarabo, als ik voor 3 jaar teken is het ook iets van 17 euro per maand.
Lol, die staat helemaal goed hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 16:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het poppetje naast je naam goed staat?
Nou ja, daar ben ik verder niet mee bekend.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar hebben we nou dingen als Miles en andere filmpjes op Internet voor.
Ik zal mijne nog even goed zettenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, die staat helemaal goed hoor
Je vriend heeft geholpenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, die staat helemaal goed hoorMijn vriend heeft ook 'geholpen'. Die heeft bijna alles gesneden maar op een of andere manier gebeuren er dan dingen die ik later op kan ruimen. Ik weet niet wat het is met die jongen, zelfs zijn flessen shampoo en douchegel worden smerig.
Gewoon proberen.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, daar ben ik verder niet mee bekend.
Heb trouwens nu al iets van 2 weken niet meer wezen trainen.Combinatie van luiheid en tijdgebrek doordat ik het e.e.a. voor woensdag in orde moet hebben wil ik toegelaten worden tot een school.
Ik zit te twijfelen om maar gewoon iedere dag voor het werk een uurtje te gaan. Dan ben ik ook stukken minder lui en heb ik altijd tijd. Ik hoef toch om 9 uur te vertrekken voor het werk en die sportschool is 7 uur open. Maar ja, weet niet of het vol te houden is.
Ja, wat is dat miles dan eigenlijkquote:Op zondag 12 juni 2011 17:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar hebben we nou dingen als Miles en andere filmpjes op Internet voor.
Dito! En sportvriendinnetjes maken die je dan een schuldgevoel aanpraten als je lui bentquote:Op zondag 12 juni 2011 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, wat is dat miles dan eigenlijk
Ik vind de sportschool juist een uitkomst. Ik begon met hier op zolder fietsen en zwemmen, maar ik merk dat ik met dat fietsen het veel makkelijker laat zitten. Sportschool moet ik wel heen, en dan ga ik ook.
http://www.youtube.com/view_play_list?p=1AA01FFFE6375807quote:Op zondag 12 juni 2011 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind de sportschool juist een uitkomst. Ik begon met hier op zolder fietsen en zwemmen, maar ik merk dat ik met dat fietsen het veel makkelijker laat zitten. Sportschool moet ik wel heen, en dan ga ik ook.
This video is no longer available because the YouTube account associated with this video has been terminated.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:20 schreef trovey het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/view_play_list?p=1AA01FFFE6375807
Ja, ik ga twee dagen met iemand samen en dan ga je sowieso. De derde dag doe ik alleen en die laat ik soms al zittenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dito! En sportvriendinnetjes maken die je dan een schuldgevoel aanpraten als je lui bent
TUK...Google heeft me besodemieterdquote:Op zondag 12 juni 2011 17:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
This video is no longer available because the YouTube account associated with this video has been terminated.
Sorry about that.
Toffe shit!
quote:Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, ik ga twee dagen met iemand samen en dan ga je sowieso. De derde dag doe ik alleen en die laat ik soms al zitten
Krachttraining doe ik toch al niet. Maarja, ik zal er nog eventjes over na denken.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar wat nou als het weer een hele week regent? Heb je een hele week geen beweging. Krachttraining e.d. mis je dan ook...
Een zwembad op zolder? Chique heurquote:Op zondag 12 juni 2011 17:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat had ik helemaal over het hoofd gezienquote:Op zondag 12 juni 2011 17:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Een zwembad op zolder? Chique heur
Ondanks dat mijn oren dicht lijken te zitten, mijn neus leegloopt de koorts zich niet laat wegjagen door de paracetamol ben ik best wel scherp hequote:Op zondag 12 juni 2011 18:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat had ik helemaal over het hoofd gezien....wij willen uitleg.
Je hersenen zijn in ieder geval gespaard gebleven bij die diarree-aanval van gisteren.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:06 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ondanks dat mijn oren dicht lijken te zitten, mijn neus leegloopt de koorts zich niet laat wegjagen door de paracetamol ben ik best wel scherp he
hopen dat het leren zin heeft
Ooh ja, ik had gisteren nog wat extra's gegeten wat de totaalstand bracht op 2450 kcal. Ik was te bang dat op een gegeven moment mijn hersenen eruit zou komen bij gebrek aan beterquote:Op zondag 12 juni 2011 18:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hersenen zijn in ieder geval gespaard gebleven bij die diarree-aanval van gisteren.
Op het moment van typen zag ik die reactie al komen jaquote:Op zondag 12 juni 2011 17:57 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Een zwembad op zolder? Chique heur
Maar wel een fietsbaanquote:Op zondag 12 juni 2011 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op het moment van typen zag ik die reactie al komen jaMaar helaas, geen zwembad op zolder
Maar wat doe je dan op die zolder wat de naam zwemmen mag dragen.....met je vingers heen en weer wiebelen in een glas water om het zwemmen van een hondje na te doenquote:Op zondag 12 juni 2011 18:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op het moment van typen zag ik die reactie al komen jaMaar helaas, geen zwembad op zolder
Ja, bedankt voor het lijstje hèquote:Op zondag 12 juni 2011 20:06 schreef Tink89 het volgende:
Wij zijn vandaag naar de Leurse havenfeesten geweest en ik ben zo trots op mezelf Ja, sorry hoor, dat mag ook wel eens
De verleidingen die ik NIET kon weerstaan:
Een broodje Unox als lunch en een ijsje, wat ik na drie happen weggooid heb (echt!) omdat het niet zo lekker was dat het de kilo's waard was.
Een glaasje appelsap.
De verleidingen die ik wel heb weerstaan:
Friet, hamburgers, braadworsten, vietnamese loempia's en alle andere gefrituurde dingen.
Een broodje brie dat ik al bijna besteld had.
De andere ijskraam....
Suikerspinnen... *en omg, als ik ergens van hou, is het wel suikerspin*
3 viskramen met versgebakken kibbeling.
4 kramen met van die warme stroopwafels.
Vanavond quiche gegeten met kaas en broccoli en wat vanilleyoghurt als toetje.
Strakjes mag ik nog wat Meloen en dan is de dag alweer voorbij
Xx!
Sorry...quote:Op zondag 12 juni 2011 20:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor het lijstje hè....nu heb ik trek.
![]()
Ik voel hier toch een klein beetje "geslachtsdiscriminatie"quote:Op zondag 12 juni 2011 17:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Je vriend heeft geholpen...OK, dat verklaart de staat van de keuken.
Je kunt alleen vet opslaan als er veel van het hormoon insuline in je bloed circuleert. Insuline is een ‘pakhuishormoon’. Je hebt heel kleine beetjes insuline nodig, maar als je voortdurend meelproducten en suiker eet, of suiker drínkt in de vorm van frisdrank, pompt je alvleesklier voortdurend insuline in de bloedbaan. Dat is niet gezond. Een van de onvermijdelijke gevolgen is abnormale gewichtstoename. Al die insuline zet de sluisdeuren naar de vetcellen in één richting open. Het vet kan erin, maar er niet meer uit.’’quote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef Blistering het volgende:
Zeg, voor de experts hier. Hoe snel kom je nu eigenlijk aan als je iets vets eet? Ligt dat aan je stofwisseling? Want als ik over morgen of overmorgen opeens een kilo ben aangekomen terwijl ik vanaf vandaag weer goed op m'n eten let dan ga ik heel boos op m'n lichaam worden.
Ik hou van plagenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:51 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Ik voel hier toch een klein beetje "geslachtsdiscriminatie"Das ook niet aardig!! Niet alle mannen zijn zo.... mijn keuken is na afloop meestal kei-netjes... En mijn shampooflessen zijn ook schoon na het douchen. Lekker puh
![]()
Geloof ook wel dat mijn vriendin daar wel vrolijk van wordt.
[ dieetpolitie aan]Midden in de nachtquote:
Ik ga zo 2 miles doenquote:Op maandag 13 juni 2011 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo liefjes! Gaan jullie mee sporten vandaag?
Waar zijn je radijsjes gebleven?! Niet doen hoor, foei! Je ging zo goed, zou zonde zijn als het nu fout zou gaan!quote:K heb chips op :$ omgg
FitFirFreequote:Op maandag 13 juni 2011 09:01 schreef joyvke het volgende:
@DancingPhoebe, kun je niet vragen een de trainer wat je het beste kan doen?
Dank je welquote:Op maandag 13 juni 2011 09:08 schreef LovelyLady het volgende:
Wel de foto gezien nog van DancingPhoebeziet er goed uit
Hier gaat het op zich wel aardig, in het weekend heb ik toch echt wel een beetje 'lekkere' trek
Nu al aardappelkroketjes met saus?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Oooh noes, ik heb me helemaal laten gaan met de Miles ipv er 2 te doen heb ik er 4 gedaanGewoon omdat het kan. Nu douchen en daarna 9 aardappelkroketjes met 35 gram madsauce
Jij wil te graag!quote:
Weet je hoe goddelijk mijn kont aanvoelt door zowat dagelijks miles en pilates te doenquote:
Ik vermoed een beetje zoals die van mij...quote:Op maandag 13 juni 2011 10:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Weet je hoe goddelijk mijn kont aanvoelt door zowat dagelijks miles en pilates te doen![]()
Nee, ik laat me vandaag rijden...OK, dat klinkt heel fout.quote:Op maandag 13 juni 2011 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Apart ontbijt.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Oooh noes, ik heb me helemaal laten gaan met de Miles ipv er 2 te doen heb ik er 4 gedaanGewoon omdat het kan. Nu douchen en daarna 9 aardappelkroketjes met 35 gram madsauce
Mijn kont heb ik allang opgegeven....komt nooit meer goed.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Weet je hoe goddelijk mijn kont aanvoelt door zowat dagelijks miles en pilates te doen![]()
Vorig jaar toen ik begon (83 kilo bij een lengte van 1.58) was het een blubbermassa en waren kont en bovenbeen 1 geheel. En er was geen weerstand als je met je vinger in mijn kont prikte, sterker nog je vinger verdween in de blubber, maar nu, wow
Zojuist 2 Miles gedaan.. (en dat viel niet mee, na 1,5 week geen moer te hebben gedaan. Wonderlijk hoe snel je het opbouwt, maar ook hoe snel je conditie weer in elkaar stort).quote:Op maandag 13 juni 2011 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
4 Miles!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Phoebs heeft gelijk... dat dacht ik ook bijna 4 maten geleden, maar je begint toch echt het verschil wel te zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn kont heb ik allang opgegeven....komt nooit meer goed.
Mijn lijf is een stuk minder flexibel in terugveren dan jullie jongere lijven en alles wil met spoed richting het Zuiden toequote:Op maandag 13 juni 2011 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat denk je nu. En dan val je 10 kilo af. En dan denk je jeetje, het kan dus wel..? En dan val je er nog 10 af... en ga je heel anders kijken naar de mogelijkheden van je eigen lijf...
Dat dacht ik dus ook, vorig jaar hing het vet van mijn dijen over mijn knieeen, ik walgde vanmezelf. Ik dacht dat ik verloren was, en was nogal skeptisch over de ''walk at home fitness'' en de superlichte pilates oefeningen die ver beneden mijn nivo zijn. Pas in januari dit jaar (dus na een half jaar!) dacht ik damn, this looks nicequote:Op maandag 13 juni 2011 10:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn kont heb ik allang opgegeven....komt nooit meer goed.
quote:Op maandag 13 juni 2011 11:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zojuist 2 Miles gedaan.. (en dat viel niet mee, na 1,5 week geen moer te hebben gedaan. Wonderlijk hoe snel je het opbouwt, maar ook hoe snel je conditie weer in elkaar stort).
Ik zag je foto gisteren maar had even geen tijd om te reageren trouwens. Wat zie je er werkelijk fantastich uit!
Oeeeh fijn he! Je hebt er zo veel meer aan om aan je gewicht te werken als de knop om is! Dan gaat het veel meer vanzelf dan dat vechten tegen de bierkaai (lees jezelf)!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mag ik even melden dat ik m'n eigen vreetgedrag moe ben en dat ik dus weer streng voor mezelf ben sinds vandaag? Heb alles wat slecht was zojuist in een mand gestopt en aan mijn zeer bejaarde buuvje gegeven die er blij mee was. Gezond moet het zijn, gezond! Man, man, man.. wat blijft het toch moeilijk voor me om een tussenweg te vinden.
Dat is denk ik ook het verschil tussen mensen die maar een paar kilo overgewicht hebben (en dus af en toe teveel snoepen) en de echte dikkerds (sorry, people). Maat houden, ho maar!
Niets meer in huis, sorry. Geen chippies, geen chupachups (ja, ook die heb ik wegegeven), geen snackajacks, alles is weg.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:15 schreef MalaCocinera het volgende:
@ PB als die dat slechte eten hartig is mag je dat madje hier droppen. Het is namelijk verboden om trovey te voeren namelijk
Lekker wezen stappen?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:21 schreef Blistering het volgende:
Goeiemorgen!
Om 5 uur je bed in heeft ook zo z'n nadelen, m'n maag leek wel een centrifuge. Maar goed, gewoon lekker laten knorren!
Nee, NBA finalsquote:
Ik krijg 's nachts (op alcohol na, wijntjesquote:Op maandag 13 juni 2011 11:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ook leuk en netjes dat je niet met bier en popcorn hebt gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef Muks het volgende:
Hier 55 minuten aan een stuk flink doorgelopen, in de miezerregen... HEERLIJK !
en gisteren nieuwe bh's gekocht... alweer ja. En schoenen.. GEOX, mannen model maar ze zitten als gegoten !Netjes Muks, netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Juicy, tandjes op elkaar en ff doorzetten, het duurt ff voordat bewegen een routine wordt![]()
Bij mijn weten is cardio - kracht - cardio het beste om af te vallen. Ik begin met lopen, doe dan de apparaten en eindig met fietsen en roeienquote:Op maandag 13 juni 2011 08:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ik zat natuurlijk op al die ergonomisch vormgegeven apparaten he.
Te loeren naar de hardbodies die WEL daadwerkelijk met het stoere werk bezig waren...
Misschien moet je dan je schema nog eens bekijken, want als sporten niet helpt klopt er iets niet hèquote:Op maandag 13 juni 2011 13:01 schreef Riann het volgende:
Ik begin altijd met handenfiets of loopband (zo'n speciale waar bij je voeten die band per been op en neer gaan weet zo de naam niet) ik doe dan krachtoefeningen best veel. en ik sluit af met wat fietsen of zo. Nu sport ik al een aantal jaar 2 keer in de week. Ik heb niet het idee dat het bevordelijk is voor het afvallen. Ik moet zeggen dat ik het ook alleen maar doe door behoud van mijn spieren. Omdat ik spierziekte heb anders zou ik het niet doen.
Zij heeft last van een spierziekte en volgens mij van haar schildklier, dat maakt de boel wat lastiger denk ik zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien moet je dan je schema nog eens bekijken, want als sporten niet helpt klopt er iets niet hè
Misschien is voorzichtige cardio ipv strength training dan een beter idee. Met 2 keer week heb ik mazzel als ik m'n gewicht in stand hou, laat staan dat ik afval.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zij heeft last van een spierziekte en volgens mij van haar schildklier, dat maakt de boel wat lastiger denk ik zo.
Dan is een goed schema alleen maar belangrijker. En ook met schildklierproblemen zou je wel verbetering moeten zien, zeker na jaren sporten. Je moet het i.i.g heel langzaam opbouwen, anders kunnen de spieren te weinig bloedtoevoer krijgen o.i.d. Ik weet niet precies hoe het zit.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zij heeft last van een spierziekte en volgens mij van haar schildklier, dat maakt de boel wat lastiger denk ik zo.
Strength training moet ze blijven doen aders kwijnen d'r spieren weg. En ik weet niet of ze dagelijks cardio mag doen, ik weet niet hoe het wandelen met de hond eruit ziet (of het cardiovascular wordt ja of nee).quote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Misschien is voorzichtige cardio ipv strength training dan een beter idee. Met 2 keer week heb ik mazzel als ik m'n gewicht in stand hou, laat staan dat ik afval.
Misschien heeft ze dat wel, doet ze aan een vorm van prevention fitness, dat is fitness dat voorkomt dat je nog meer afglijdt. Soms is dat het enige wat mensen nog kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan is een goed schema alleen maar belangrijker. En ook met schildklierproblemen zou je wel verbetering moeten zien, zeker na jaren sporten. Je moet het i.i.g heel langzaam opbouwen, anders kunnen de spieren te weinig bloedtoevoer krijgen o.i.d. Ik weet niet precies hoe het zit.
Ik heb ze op de mediaspeler staan, dus ik huppel gezellig voor de tvquote:Op maandag 13 juni 2011 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
Moet ik met die miles nu voor de computer gaan huppelen?Even snel wat beweging voor de verjaardag straks van start gaat
Da's waar. Ik dacht ook alleen maar mee, was geen kritiekquote:Op maandag 13 juni 2011 14:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat wel, doet ze aan een vorm van prevention fitness, dat is fitness dat voorkomt dat je nog meer afglijdt. Soms is dat het enige wat mensen nog kunnen.
I know you do PurpleBaby, I know you do.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb ze op de mediaspeler staan, dus ik huppel gezellig voor de tv
[..]
Da's waar. Ik dacht ook alleen maar mee, was geen kritiek
Squats! Squats! Squats zijn goed! Die mis ik zelfs regelmatig bij Leslie (welke heb jij dan?). Ik had jou toch al iets gepm't waar je Leslie's kon vinden?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
I know you do PurpleBaby, I know you do.
Hey jij gaat me moeten helpen aan meerdere Leslie dvd's. Ik haat squats en 3 van de 4 walking pilates dvd's hebben sq uatsAlleen de 1 mile walking pilates heeft geen squats
, dus ik doe nu eerst 1 of 2 (soms 3
) miles van leslie om te eindigen met die ene mile walking pilates.
Ik doe genoeg squat achtige dingen tijdens mijn wekelijkse ballettrainingquote:Op maandag 13 juni 2011 14:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Squats! Squats! Squats zijn goed! Die mis ik zelfs regelmatig bij Leslie (welke heb jij dan?). Ik had jou toch al iets gepm't waar je Leslie's kon vinden?
Nais!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net mijn allereerste mile gelopen.. Dat kwam ik even zeggen, nu ga ik hem nog een keer doen.
Dat houden we lekker geheim, jij bent namelijk nog niet toegelaten tot the secret societyquote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef Blistering het volgende:
Ik weet nog altijd niet wat miles zijn
Google is je beste vriend: http://www.walkathome.com/. Bovendien is hier al heel vaak uitleg over gegeven, in dit topic staat zelfs nog een link naar een youtube-filmpje.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef Blistering het volgende:
Ik weet nog altijd niet wat miles zijn
ik de 2 de keer alle 5!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net mijn allereerste mile gelopen.. Dat kwam ik even zeggen, nu ga ik hem nog een keer doen.
Ik heb verder nog niet gekekenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef seasushi het volgende:
[..]
ik de 2 de keer alle 5!Maar o wat heb ik een hekel aan die stem ( "sisters in sweat". "Go Girls")
Googlen op ''miles'' helpt niet veelquote:Op maandag 13 juni 2011 14:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Google is je beste vriend: http://www.walkathome.com/. Bovendien is hier al heel vaak uitleg over gegeven, in dit topic staat zelfs nog een link naar een youtube-filmpje.
Ik ga straks weer, en ik ga de 5K-walk doen (dat is dus 3 miles).
Ik heb m nog wel even op usb stick gezet en in de tv geplopt.. Ik dacht: beter geluid, maar helaas. Haar stem komt overal overheenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Blistering het volgende:
Staan jullie dan gewoon voor je pc die oefeningen te doen terwijl je op youtube zo'n filmpje bekijkt?
Het is wel een goedkope manier van beweging, dat geef ik toe.
Oh nee dan kom je niet ver, dat is een ietsje te algemene zoektermquote:Op maandag 13 juni 2011 14:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Googlen op ''miles'' helpt niet veel. Maar goed, niets voor mij, dat zie ik al wel.
Thanks voor de hulp
Ja, inderdaad! Ik heb DVD's waar meerdere miles achter elkaar op staan. Ik speel ze af op mijn laptop en ik begin er gewoon maar aan. Je kan je verstand op 0 zetten omdat de beweging zo supermakkelijk is (ik draag wel sportkleding, ik zweet me er nl. wel de tandjes bij!). Ik verveel me trouwens soms wel als ik het doe, want ik doe er vaak wel 4 en dan ben je wel krap een uur bezig...quote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Blistering het volgende:
Staan jullie dan gewoon voor je pc die oefeningen te doen terwijl je op youtube zo'n filmpje bekijkt?
Het is wel een goedkope manier van beweging, dat geef ik toe.
Dat niets vinden was wellicht enigszins voorbarig, maar ik zie mezelf niet voor m'n computer/tv staan wandelen eigenlijk. Maar ik ga wel een poging wagen vanavond, wellicht bevalt het me welquote:Op maandag 13 juni 2011 15:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oh nee dan kom je niet ver, dat is een ietsje te algemene zoekterm
Waarom vind je het niets?
Ik heb de OP aangepast en wat uitleg erbij gedaan over de Miles, verder heb ik de tekst over de meet eruit gehaald. Die was zó 2005!
Mja, maar alsnog lijkt het me minder saai dan op je hometrainertje bezig gaan? Of niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Ik heb DVD's waar meerdere miles achter elkaar op staan. Ik speel ze af op mijn laptop en ik begin er gewoon maar aan. Je kan je verstand op 0 zetten omdat de beweging zo supermakkelijk is (ik draag wel sportkleding, ik zweet me er nl. wel de tandjes bij!). Ik verveel me trouwens soms wel als ik het doe, want ik doe er vaak wel 4 en dan ben je wel krap een uur bezig...
Als je ze te saai vindt, dan kun je ook die van Davina proberen. Dat is wel geen loopprogramma, maar Davina zelf is erg tof (en staat zelf ook peentjes te zweten en ze heeft gewoon een goed gevoel voor humor).quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Ik heb DVD's waar meerdere miles achter elkaar op staan. Ik speel ze af op mijn laptop en ik begin er gewoon maar aan. Je kan je verstand op 0 zetten omdat de beweging zo supermakkelijk is (ik draag wel sportkleding, ik zweet me er nl. wel de tandjes bij!). Ik verveel me trouwens soms wel als ik het doe, want ik doe er vaak wel 4 en dan ben je wel krap een uur bezig...
Ik stond net ook voor mijn laptop ja. op een stukje van een meter bij een metertjequote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat niets vinden was wellicht enigszins voorbarig, maar ik zie mezelf niet voor m'n computer/tv staan wandelen eigenlijk. Maar ik ga wel een poging wagen vanavond, wellicht bevalt het me wel.
En mooi dat de OP is aangepast!
Ok, succes! Ik doe het trouwens boven, waar de oogjes van mijn vriend me niet kunnen volgen. Het is nl. wel een beetje een maf gezicht.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat niets vinden was wellicht enigszins voorbarig, maar ik zie mezelf niet voor m'n computer/tv staan wandelen eigenlijk. Maar ik ga wel een poging wagen vanavond, wellicht bevalt het me wel.
En mooi dat de OP is aangepast!
Ja, dat wel! Op een hometrainer kun je geen kant op, en met de Miles kan je nog een beetje maf rondspringen. Aan de andere kant kun je op de hometrainer al fietsend tv kijken.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
Hoera, cinnamongirl!
[..]
Mja, maar alsnog lijkt het me minder saai dan op je hometrainertje bezig gaan? Of niet?
Haha, net ff die part 1 video gedaan van youtube. Je voelt toch wel degelijk dat je lichaam aardig in beweging is geweest. Blijft een raar gevoel om zo voor je tv te staan thoughquote:Op maandag 13 juni 2011 15:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ok, succes! Ik doe het trouwens boven, waar de oogjes van mijn vriend me niet kunnen volgen. Het is nl. wel een beetje een maf gezicht.
Je mag dan denken dat je voor aap staat, maar zodra je daadwerkelijk kilo's begint te verliezen, dan ziet zelfs de grootste tegenstander er wel het nut van inquote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, net ff die part 1 video gedaan van youtube. Je voelt toch wel degelijk dat je lichaam aardig in beweging is geweest. Blijft een raar gevoel om zo voor je tv te staan though, ik bleef hopen dat er niemand binnen zou komen
.
Maar goed, opzich is het wel leuk om te doen en je hoeft er het huis niet voor uit dus even better!
Die duurt echt 1 uur en 8 minuten, doe je die gewoon helemaal in één keer?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:11 schreef seasushi het volgende:
Zoek maar even op 5 miles burning walk bij de piratenbaai of kickass
Check de link in de OP, en ook op youtube staan filmpjes!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:44 schreef Muks het volgende:
Die miles, ben er nu toch wel nieuwsgierig naar, kan ik op youtube voorbeelden vinden ?
yup.. En ik mag dus niet als een gek gaan sporten want dan ga ik juist spieren afbreken... bij mij werkt het allemaal anders als bij ieder anders door mijn spierziekte.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
o ja en nog 1 ding ik kan geen spieren opbouwen dus ik kan de kilootjes etc ook niet ophogen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, Rian zal het wel beter weten dan wij, maar omdat ze aangaf dat ze geen verbetering zag nam ik aan dat ze dat wel wilde zien, dat vond ik wat raar stroken met prevention.
In ieder geval succes ermee, Rian.
Ja.Ondertussen een conditie als een jonge godin,quote:Op maandag 13 juni 2011 16:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die duurt echt 1 uur en 8 minuten, doe je die gewoon helemaal in één keer?
En inderdaad PB, dan weet je waar je 't voor doet!
Je komt niets aan bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:30 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ja.Ondertussen een conditie als een jonge godin,eten zeer gematigd, en ik val niks nada noppes af. Een buik als een sixpack, verborgen helaas.
Selfcontrol +10, knap hoor! Ik zou 't niet kunnen denk ik, maar kom sowieso nooit bij de Mac gelukkig.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:34 schreef trovey het volgende:
Weer terug van het dagje uit en ja hoor buiten de deur gegeten bij de Mac.....wees niet ongerust...ik heb met mijn verstand gekozen. Eén side salad a 25 calorieen, 1 balsamico dressing a 25 calorieen, 1 cola light a 1 calorie en oh jee1 middel friet zonder saus a 340 calorietjes. (wilde eigenlijk een kleine hebben maar mijn gezelschap kwam met een middel aan.
) Wilde daarna een bakje gemengd fruit nemen
maar op als zijnde niet meer aanwezig
, toen maar een smoothie genomen van 60 kalorietjes.
Netjes toch voor de Mac: 25 + 25 + 1
+ 340 + 60 = 451 voor een hele maaltijd.
![]()
s Avonds een broodje beenderham (met sla) genomen bij een La Place restaurant met thee zonder suiker dus ook geen supercalorieenbom.
Nu nog een banaan en ik heb alle voedingsgroepen weer binnen gekregen vandaag.![]()
(Ik mag vanavond nog twee beschuitjes of 1 boterham als ik nog honger heb, mijn dietiste zal tevreden zijn![]()
)
*drinkt het glas leeg*... Had dorst.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kijk het glas is halfvol voor deze dame
Dat is inderdad waar. Door medicijnen heel erg aangekomen, maar sinds ik begonnen ben met beweging en op mijn eten letten, geen kilo"tjes er meer bij.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kijk het glas is halfvol voor deze dame
Dat was een longdrink glas gevuld met Baileys. Ooh noes, de calorieeenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
*drinkt het glas leeg*... Had dorst.
En trovey! Netjes hoor!
*hik*quote:Op maandag 13 juni 2011 18:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat was een longdrink glas gevuld met Baileys. Ooh noes, de calorieeen
Kan me voorstellen dat als je aankomt door medicijnen en door diezelfde medicijnen amper afvalt, dat je er op een gegeven moment de balen ervan krijgtquote:Op maandag 13 juni 2011 18:45 schreef seasushi het volgende:
[..]
Dat is inderdad waar. Door medicijnen heel erg aangekomen, maar sinds ik begonnen ben met beweging en op mijn eten letten, geen kilo"tjes er meer bij.
maar toch...
Maaltijdsalades zijn ook gezond. In de meeste zitten niet zoveel calorietjes in en je verbrand er al veel met kauwen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef trovey het volgende:
Ik had niet eens trek in wat anders bij de Mac...echt waar, ik lieg niet.
Die maaltijdsalades zijn ook
...die heb ik de laatste keer genomen toen we onderweg waren...wel gegrilde kip, niet de crispy....zit je echt vol na zo'n bak vol.
Gelukkig ben ik gek op salades...ik zou kunnen leven op maaltijdsalades.
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Riann het volgende:
[..]
Maaltijdsalades zijn ook gezond. In de meeste zitten niet zoveel calorietjes in en je verbrand er al veel met kauwen.
Prednison...quote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef trovey het volgende:
Balen inderdaad als je door medicijnen aankomt.![]()
quote:
Yeah! En ik durfde voor het eerst sinds 2 weken weer op de weegschaal en volgens mij viel de schade wel mee, ben benieuwd morgen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat brengt de stand op 4 miles voor vandaag
Yeah! Weer iemand over de Leslie-streep!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Blistering het volgende:
Ik heb 3 miles gedaan!
En ik vind 't stiekem wel leuk![]()
Dat is rotzooi inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 20:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Prednison...Waardeloos spul als het om gewichtsbeheersing gaat...
Weer 2 miles gedaan, dit keer die van Excercise TV. Tempo ligt daar wel een stuk hoger dan in Healthy Heart Walk oid.. phew.
Klopt. En het verkeerde vette eten en volstrekt niet bewegen in die tijd hielp uiteraard nietquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is rotzooi inderdaad...helaas soms noodzakelijke rotzooi.
Nee, dat gaat niet meehelpen om het probleem onder controle te houden.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Klopt. En het verkeerde vette eten en volstrekt niet bewegen in die tijd hielp uiteraard niet
Eerst een lucky_strike.zip. Daarna... Misschien.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen maar ik wil ook geeerd worden in een topictitel! Ik wil dat wel eerst waard zijn though
En daarna kun jij slapen...knap.....na zo'n mile sta ik op scherp.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef Blistering het volgende:
Zo, nog een mile voor het slapen gaan en dan morgen weer vroeg op.
Welterusten!
Heb heerlijk geslapen zelfsquote:Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef trovey het volgende:
[..]
En daarna kun jij slapen...knap.....na zo'n mile sta ik op scherp.
Goedemorgen, na het ontbijt en koffie ga ik 3 miles doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb heerlijk geslapen zelfs.
Goeiemorgen!
Goeiemorgen! hier na het bakje sojamelk lijnzaad zemelen en ook nog brintaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Goedemorgen, na het ontbijt en koffie ga ik 3 miles doen
Zo, zo een eckte sportersontbijt, je gaat krachttraining doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:58 schreef seasushi het volgende:
[..]
Goeiemorgen! hier na het bakje sojamelk lijnzaad zemelen en ook nog brintanaar de sportschool.
"ik vin het gewoon lekker"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zo, zo een eckte sportersontbijt, je gaat krachttraining doen?
Wat is dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
G'morgen
Ik heb niets met de crosstrainer. Ik doe 1000 keer liever elliptical. Ik ben nogal motorisch gestoord en ik kom gewoon niet in een lekker ritme op die crosstrainer.
Hahahha, ik heb t andersom.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon doen hoor. Iig alles even 10 minuutjes proberen. Het scheelt een hoop als je een apparaat vindt dat je "eigenlijk best lekker" vindt...
Crosstrainer en elliptical lijken bijvoorbeeld maar weinig verschillend, maar bij de crosstrainer denk ik 30/45 minuten lang "ik wil hier af, ik wil hier af" terwijl ik bij de elliptical 30/45 minuten "tomtiedomtiedom" denk
Netjes heurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef joyvke het volgende:
5,3 kilo in totaal kwijt. Afgelopen week niet veel aan het dieet gedaan (maandelijkse troubles - en wilde niet eindigen in schranspartijen, dus heb ik beslote "normaal" te eten i.c.m. shakes). Werkte beter dan ik dacht. Toch nog een kilo eraf ^^.
Niet... ik zwem 1 keer in de week en doe nog aan wii fitt, thuisquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef REPOLEVED het volgende:
Hoe vaak in de week gaan jullie naar de sportschool?
Zo, ik heb een langzame 2 miles gedaan met 2 gewichtjes van een kilo. In 30 minuten heb ik 295 calorieen verbrand, 38 gram vet. Mijn gemiddelde hartslag was 138 dus mijn conditie was flink achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
O help. Ik moet aan de miles. Ik ben zo bang voor de staat van mijn uithoudingsvermogen dat ik bijna niet durf te beginnen. Moet ik me ook weer helemaal in die sportbeha hijsen, wat een gedoe allemaal dat thuissporten![]()
Maar ik ga er wel voor, even een filmpje uitzoeken. Leslie
Wauw! Gefeliciteerd! Geniet van je -5 en geniet van je victorybroodje!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:59 schreef RandomMoron het volgende:
aaah, twijfelachtig eerst..maar de 1e 5 kilo zijn eraf![]()
![]()
dus ik zit op 1/5e van mijn doel! Dat gaan we vieren door een broodje te toasten in de oven met geitenkaas en een paar nieuwe schoenen
Mja ik vind het ook wat eeeuh abstract hoor. Er staat op dat apparaat hoeveel caloos je hebt verbrand... Je moet maar aannemen dat het waar isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:59 schreef RandomMoron het volgende:
en ik vind 1000 of 750 kcal echt superveelmaar ik heb er dan ook niet echt zicht op wat je nou verbrand door iets te doen. Dat is zeg maar..de helft van je dagwaardes wat je mag eten..
Knap hoor! Gefeliciteerd! En geniet van je broodjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:59 schreef RandomMoron het volgende:
aaah, twijfelachtig eerst..maar de 1e 5 kilo zijn eraf![]()
![]()
dus ik zit op 1/5e van mijn doel! Dat gaan we vieren door een broodje te toasten in de oven met geitenkaas en een paar nieuwe schoenen
en ik vind 1000 of 750 kcal echt superveelmaar ik heb er dan ook niet echt zicht op wat je nou verbrand door iets te doen. Dat is zeg maar..de helft van je dagwaardes wat je mag eten..
Twee achter elkaar doen is meer dan voldoendequote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:13 schreef trovey het volgende:
Zo, weer twee miles achter de kiezen...en meer dan twee achter elkaar zal het ook wel niet worden denk ik.....boem boem boem zegt het hart....Eens kijken of ik vanavond nog een mile doe (of twee
).
Was het ook lekker pittig en had je er een biertje bijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef Blistering het volgende:
Stoute avondeten ook weer binnen, nacho's met gesmolten kaasen gehakt
en uien. Maar 't was wel lekker!
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Was het ook lekker pittig en had je er een biertje bij?
Dat soort dingen moet je gewoon ook niet in huis hebben he als je wilt afvallen. Magnum almondquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:18 schreef Purdey het volgende:
Na het eten als toetje een Magnum Almond gegeten, omdat die me al een paar dagen vanuit de diepvries toeschreeuwde. Na het eten naar boven, half uur op de hometrainer, en hoppa, 255 kcal verbrand
Daar kan ik toch zo kwaad om worden als ze zo liggen te schreeuwenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:18 schreef Purdey het volgende:
Na het eten als toetje een Magnum Almond gegeten, omdat die me al een paar dagen vanuit de diepvries toeschreeuwde. Na het eten naar boven, half uur op de hometrainer, en hoppa, 255 kcal verbrand
Ik woon niet alleenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Dat soort dingen moet je gewoon ook niet in huis hebben he als je wilt afvallen. Magnum almond![]()
Ik ook! En daarom meteen m'n tanden erin gezet, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Daar kan ik toch zo kwaad om worden als ze zo liggen te schreeuwen
Hier alleen waterijs in huis.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je gewoon ook niet in huis hebben he als je wilt afvallen. Magnum almond![]()
good luckquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef trovey het volgende:
Morgenvroeg om 10.00 uur zit ik bij de dietiste....als ik kijk naar de vorige keer (5 weken terug) dan zou er ergens tussen de 1,5 en 2 kg af moeten zijn...wish me luck.
Te veel fruit eten kan volgens mij niet... Dan eet je teveel andere dingen waardoor je het fruit niet kunt hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
good luck
ik hou absoluut niet van magnums, dus de verleiding is er ook nietik eet wel te veel fruit
en daar zit ook veel suiker in
Kan welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Te veel fruit eten kan volgens mij niet... Dan eet je teveel andere dingen waardoor je het fruit niet kunt hebben
Kan best...zoals gezegd ze at heeeel veel fruit...harstikke gezond maar blijkbaar dus teveel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan eet je denk ik +10 stuks per dag? Voor het zover moet komen?
En dan liggen in de AH de kokosreepjes gezellig naast het verse fruit...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef MalaCocinera het volgende:
Kokos is ook fruit maar de calorieen die daarin zitten, 389 kcal per 100 gramKun je beter die magnum nemen
Vergeet het maarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god ik hoor het adagio van mijn moeder door mijn hoofd jengelen.
Ik ga het ook gewoon NIET zeggen, uit angst dat ik mijn moeder wordt.
Al is mijn moeder best een tofje... maar TOCH!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
ALLES WAAR TE VOOR STAAT IS NOOIT GOED *insert hysterie smiley*
Daar! Heb je nu je zin?
En een transplantatie is goedkoper? Dan kan je genoeg van mij krijgenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou een B( . )( . )b-job is nog steeds 5000 ballen las ik "toevallig" vandaag
Daar vrees ik ook wel voor. Dat aan m'n armen en buik de vellen erbij hangenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga in ieder geval wel buikvel overhouden als ik uitgedieet ben (en ga daar ook wat aan laten doen). Ik moet er niet aan denken om straks enigszins op gewicht te zijn en dan nog steeds met flubbervel te zitten tot aan het einde ter tijden.
Die is zo gauw uit mijn hoofd, 1.5 keer haarzelf afgevallenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand op het officiële Leslieforum die overigens 108 kilo is afgevallen en nu nog maar 67.5 kilo weegt... damn...![]()
En over vel gesproken...ze ziet er nog best strak uit.. Linkje (haal ik zo weer weg):quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die is zo gauw uit mijn hoofd, 1.5 keer haarzelf afgevallen
33 kg afgevallenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Teveel vel, buikvel.. Ben van 88 naar 55 gegaan maar buikvel blijft en soms vind ik dat echt: stank voor dank, zoveel sporten, je best doen met eten en dan dat.
Denk niet dat iemand ooit echt tevreden is over zijn lichaam
Soms denk ik wel eens aan een operatie (dan gelijk mijn tieten naar een leuke C)
Vandaag weer 2 Miles, MC.. I'm working on it!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat ziet er inderdaad nog strak uit, damn! Gewoon blijven Leslien, PB who knows
Netjes hoor 33 kiloquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Teveel vel, buikvel.. Ben van 88 naar 55 gegaan maar buikvel blijft en soms vind ik dat echt: stank voor dank, zoveel sporten, je best doen met eten en dan dat.
Denk niet dat iemand ooit echt tevreden is over zijn lichaam
Soms denk ik wel eens aan een operatie (dan gelijk mijn tieten naar een leuke C)
Make yo momma proud baby, make her proudquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vandaag weer 2 Miles, MC.. I'm working on it!(en spierpijn trouwens na 2 weken niets te hebben gedaan...!!
)
jij bent ook jonger en dus elastischer, dat gaat wel goedkomenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Netjes hoor 33 kilo
Ik hoop dat teveel vel mij bespaard blijft, heb een buik vetschortje maar die zie ik krimpen
Nooit van gehoord, ze zien er wel smakelijk uit. Smaken ze erg anders dan ronde perziken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef RandomMoron het volgende:
haha, of dat idd. Ik heb nu de platte perziken ontdekt, en die zijn heel lekker
In dat gevalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mala jij valt dusdanig langzaam af, dat je daar juist weer een voordeel aanhebt volgens mij
Je moet ook nie te snel gaan. Krijg je van die plakken hangende huid van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mala jij valt dusdanig langzaam af, dat je daar juist weer een voordeel aanhebt volgens mij
10 kilo in een jaar tijd langzaam genoeg voor u?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je moet ook nie te snel gaan. Krijg je van die plakken hangende huid van.
Indien gelijkmatig verdeeld denk ik dat je lichaam zich wel optimaal heeft kunnen aanpassen jeweetz.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
10 kilo in een jaar tijd langzaam genoeg voor u?
Ik klaag niet, ik heb het idee dat kleding van toen ik 73 kilo woog, losser zit zelfsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Indien gelijkmatig verdeeld denk ik dat je lichaam zich wel optimaal heeft kunnen aanpassen jeweetz.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Blistering het volgende:
Zo, weer 2 miles erop zitten. Die vrouwen in dat 5 mile filmpje motiveren wel.
Maar helaas wel op z'n Amerikaansquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Blistering het volgende:
Zo, weer 2 miles erop zitten. Die vrouwen in dat 5 mile filmpje motiveren wel.
My dear friend Randy! En laten we Grandma Jo niet vergeten, ik mocht willen dat ik zo hoog kon kicken als zij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat dacht je trouwens van die vent van in de 70Ik bedoel als hij het kan.....
Die kerel is echt uberstoerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat dacht je trouwens van die vent van in de 70Ik bedoel als hij het kan.....
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
My dear friend Randy! En laten we Grandma Jo niet vergeten, ik mocht willen dat ik zo hoog kon kicken als zij.
Ligt aan de mensen op de achtergrond, er zitten er inderdaad wat irritante tussen. Er is een 2 mile filmpje waarin er een roodharige vrouw van middelbare leeftijd elke keer onwijs zwakzinnig gaat grijnzen als de camera op haar gericht is, daar kan ik echt niet tegen. En er is ook een meisje (veel te dun, veel te mooi lang bruin haarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar helaas wel op z'n Amerikaans...als ik daar geen zin in heb doe ik Mile 1 en 5 dan heb ik alleen met de dame zelf te maken...en dat is al erg zat.
Die ene rechts met zwart haar zorgt er wel voor dat m'n kicks hoog blijven gaan hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar helaas wel op z'n Amerikaans...als ik daar geen zin in heb doe ik Mile 1 en 5 dan heb ik alleen met de dame zelf te maken...en dat is al erg zat.
Ik vind die Mary Kay altijd wel tof, da's die blonde die lekker stevig is. Mijn doel is in principe om dunner dan zij te worden maar ik zou al heel tevreden zijn als ik zo vrolijk was als zij en zo lekker in mijn vel zat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja trouwens er zijn oudere dames in die video's die volgens mij 30 kilo kwijt zijn en die zien er behoorlijk strak uit. Wellicht is er hoop voor ons allen dames
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ligt aan de mensen op de achtergrond, er zitten er inderdaad wat irritante tussen. Er is een 2 mile filmpje waarin er een roodharige vrouw van middelbare leeftijd elke keer onwijs zwakzinnig gaat grijnzen als de camera op haar gericht is, daar kan ik echt niet tegen. En er is ook een meisje (veel te dun, veel te mooi lang bruin haar) dat erbij staat als zo'n wiebelhondje voor in de auto.
In mile 2 die jongedame helemaal rechts staat irritant te springen terwijl de rest normaal de bewegingen doet, mile 3 en 4 moet ik nog bekijken want die heb ik tot heden overgeslagen.quote:Op
dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die ene rechts met zwart haar zorgt er wel voor dat m'n kicks hoog blijven gaan hoorMaar goed, het is vreselijk Amerikaans ja met dat gecheer af en toe. Maar het helpt en daar gaat het om.
Want jij hebt een methode om Leslie tijdelijk stil te houden, of nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die ene rechts met zwart haar zorgt er wel voor dat m'n kicks hoog blijven gaan hoorMaar goed, het is vreselijk Amerikaans ja met dat gecheer af en toe. Maar het helpt en daar gaat het om.
* Blistering weet dat 'ie zich in een gezelschap van vrouwen bevindt dus kuist 'ie z'n taal jegens het vrouwelijk geslacht![]()
Die bedoelde ik ja, die staat lekker fanatiek mee te doen. Mooi figuurtje ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
In mile 2 die jongedame helemaal rechts staat irritant te springen terwijl de rest normaal de bewegingen doet, mile 3 en 4 moet ik nog bekijken want die heb ik tot heden overgeslagen.
Irritant fanantiek op z'n Amerikaans dan wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja, die staat lekker fanatiek mee te doen. Mooi figuurtje ook.
@ Mala, dat moet wel goedkomen ja.
Ze leek inderdaad molliger in de het linkje dat in dit topic is geplaatsd.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
In de nieuwere filmpjes van Leslie begint zij trouwens ook wel zwabberarmen te krijgen trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |