abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2011 @ 11:46:59 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98057773
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Djenneke

Riann

[ Bericht 6% gewijzigd door cinnamongirl op 13-06-2011 15:01:51 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 12 juni 2011 @ 11:48:02 #2
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98057804
Goeiemorgen!

Gister 2000 kcal meer gegeten dan normaal en toch een halve kilo kwijt. Ik snap m'n eigen lichaam niet meer! :'(.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_98057815
Kijk great minds think alike, ik wilde al zo een topic title voorstellen :7
pi_98057852
:D :D :D OMG :D :D :D

Hahah, ik lig als een heuse internetkneus hardop te gniffelen hier in mijn bed :D :D :D

De buren zullen wel denken dat de stemmen weer terug zijn :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_98057886
Wie haalt die onzin van die meetings eens uit de OP? Ik kom hier geloof ik al 5 jaar en ik lees al 5 jaar over de 5 jaar meet en fucking verkeerpark Assen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_98057945
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie haalt die onzin van die meetings eens uit de OP? Ik kom hier geloof ik al 5 jaar en ik lees al 5 jaar over de 5 jaar meet en fucking verkeerpark Assen.
Ik ben een voorstander om dat te verwijderen en de ''regels'' over respect voor anderen enzo er weer in te plaatsen. Waarom die weggehaald zijn, is me een raadsel :?
pi_98057947
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
_O- ik dacht gisteren precies hetzelfde! :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 12 juni 2011 @ 12:03:41 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98058245
quote:
6s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Kijk great minds think alike, ik wilde al zo een topic title voorstellen :7
Ja dat heb je met die deernes, ze brengen je het hoofd op hol, ik was bijna gaan sporten 8)7

Maar nu ga ik even fappen op Hüttenkase :9~

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_98058379
:9~
pi_98058406
Test:

pi_98058436
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
:9~
Dat denk ik dus ook en omdat ik de beroerdste niet ben mag hij de inhoud van het glasje hebben, ik heb liever water.
  zondag 12 juni 2011 @ 12:11:03 #12
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98058467
quote:
6s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:10 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook en omdat ik de beroerdste niet ben mag hij de inhoud van het glasje hebben, ik heb liever water.
Koffie! Geen dag zonder.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_98058471
quote:
6s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:10 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Euh. En ik dan?
pi_98058509
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Euh. En ik dan?
Jij mag het halve tomaatje hebben.
pi_98058546
O ja. Goed voor de kont!
pi_98058635
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:11 schreef Blistering het volgende:

[..]

Koffie! Geen dag zonder.
Ook lekker ja, daar zit ik nu aan c_/
  zondag 12 juni 2011 @ 12:17:56 #17
244933 trovey
Nachtoele
pi_98058683
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:03 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ja dat heb je met die deernes, ze brengen je het hoofd op hol, ik was bijna gaan sporten 8)7

Maar nu ga ik even fappen op Hüttenkase :9~

[ afbeelding ]
Weer die Hüttenkase ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 12 juni 2011 @ 12:23:12 #18
244933 trovey
Nachtoele
pi_98058875
Ik heb nekpijn, schouderpijn, hoofdpijn, buikpijn, pijn in de handen en armen en voel me zo slap als een vaatdoek....ik ben zielig! :'( Zo, ook weer even kwijt. :P
Optimist tot in de kist
  zondag 12 juni 2011 @ 12:23:52 #19
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98058897
Zeg, voor de experts hier. Hoe snel kom je nu eigenlijk aan als je iets vets eet? Ligt dat aan je stofwisseling? Want als ik over morgen of overmorgen opeens een kilo ben aangekomen terwijl ik vanaf vandaag weer goed op m'n eten let dan ga ik heel boos op m'n lichaam worden :(.
pi_98058975
Tja en je lichaam heeft daar gewoon schijt aan, das het zure...

Dus blijf je bezig. Het is niet anders.
pi_98059014
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef trovey het volgende:
Ik heb nekpijn, schouderpijn, hoofdpijn, buikpijn, pijn in de handen en armen en voel me zo slap als een vaatdoek....ik ben zielig! :'( Zo, ook weer even kwijt. :P
Ach vrouwke toch *;

@ Blistering ik zie het na een goede schranspartij over het algemeen meteen de volgende dag.
  zondag 12 juni 2011 @ 12:28:27 #22
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98059067
quote:
:(. Het komt wel goed schatje.

* Blistering geeft pakje roosvicee!

@ Mala, Okay dan, laten we het hopen.(van niet dus)
  zondag 12 juni 2011 @ 12:29:38 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98059120
Ik wil ook Roosvicee, werd wakker met migraine. Eten hielp niet dus ik ga maar op de bank met een pilletje en The Hobbit. En ik moet mijn benedenverdieping vandaag schoonmaken terwijl ik 5 pannen soep maak.
Spoilers!
pi_98059144
quote:
Ik had je trouwens gewaarschuwd dat we geen speeksel moesten uitwisselen :{w
  zondag 12 juni 2011 @ 12:34:47 #25
244933 trovey
Nachtoele
pi_98059351
quote:
9s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:27 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ach vrouwke toch *;

@ Blistering ik zie het na een goede schranspartij over het algemeen meteen de volgende dag.
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:28 schreef Blistering het volgende:

[..]

:(. Het komt wel goed schatje.

* Blistering geeft pakje roosvicee!

@ Mala, Okay dan, laten we het hopen.(van niet dus)
*;
quote:
8s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:30 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik had je trouwens gewaarschuwd dat we geen speeksel moesten uitwisselen :{w
Is artrose en het maandelijks ongemak nu ook al besmettelijk? ;( Kan ik nu alvast een tentje opzetten in de wc? :'( Op welke stand staat de teller trouwens, je zou ons op de hoogte houden tijdens het Pinksterweekend? }) :')
Optimist tot in de kist
pi_98059452
Het is gestopt bij acht, ik heb wel een spierte verrekt in mijn rechterbil, die miles voelden vanochtend nogal apart aan :') En dat had dus niet alleen te maken met het feit dat ik nogal koortsig was :P
  zondag 12 juni 2011 @ 12:40:56 #27
244933 trovey
Nachtoele
pi_98059579
Lekker zweven...Woei....
Heb ik eens gehad toen ik, met een flinke griep en koorts, toch boodschappen moest doen omdat ik niets mee in huis had...lekker zweven door de supermarktgangen. :')
Optimist tot in de kist
pi_98059593
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef Blistering het volgende:
Zeg, voor de experts hier. Hoe snel kom je nu eigenlijk aan als je iets vets eet? Ligt dat aan je stofwisseling? Want als ik over morgen of overmorgen opeens een kilo ben aangekomen terwijl ik vanaf vandaag weer goed op m'n eten let dan ga ik heel boos op m'n lichaam worden :(.
Door te lijnen raken je glycogeenvoorraden in je lever en spieren ook wat uitgeput. Dat zijn complexe suikers die zich binden met een heleboel vocht. Als je meer eet dan je lichaam nodig heeft kan je lijf die glycogeenvoorraden lekker snel weer opbouwen en dat gaat dus gepaard met veel vocht vasthouden. Dat zie je op de weegschaal. Dat is ook de reden dat als je gaat lijnen je de eerste week zo idioot veel kan afvallen. Dat is ook de hoeveelheid die je gaat aankomen als je stopt met lijnen tenzij je minder blijft eten dan je lijf nodig heeft.

Gelukkig is het ook zo weer verdwenen als je weer terug gaat naar je oude dieetpatroon.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 12 juni 2011 @ 12:45:16 #29
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98059721
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Door te lijnen raken je glycogeenvoorraden in je lever en spieren ook wat uitgeput. Dat zijn complexe suikers die zich binden met een heleboel vocht. Als je meer eet dan je lichaam nodig heeft kan je lijf die glycogeenvoorraden lekker snel weer opbouwen en dat gaat dus gepaard met veel vocht vasthouden. Dat zie je op de weegschaal. Dat is ook de reden dat als je gaat lijnen je de eerste week zo idioot veel kan afvallen. Dat is ook de hoeveelheid die je gaat aankomen als je stopt met lijnen tenzij je minder blijft eten dan je lijf nodig heeft.

Gelukkig is het ook zo weer verdwenen als je weer terug gaat naar je oude dieetpatroon.
Interessant, nooit geweten ook :). Thanks!
pi_98062701
toch klopt het niet helemaal, mijn moeder is de eerste week van cambridge belachelijk (als in 6 kg) afgevallen. Nu na het op en afbouwen is ze echt die 6 kg niet bijgekomen. Sterker nog ze zit nu op 2300 kcal per dag om stabiel te blijven. Doet ze iets wat veel energie vraagt (zoals fietsen 50 km of veel wandelen) dan moet ze er tegen eten om op gewicht te blijven.
Zwager had precies het zelfde.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_98063003
Ik ga mij hier ook weer aansluiten.

Volgende week wil ik weer wat gaan bewegen, vanwege druk schema weekelijks en geen sportschool in de buurt wil ik meer gaan bewegen (wandel wel veel met de honden) door de wii fit aan te gaan schaffen.

Ik ben al maanden stabiel qua gewicht. Ik kom niet meer aan (helaas wel 105 kilo) maar nu is het tijd om af te gaan vallen. Mijn zoon is nu inmidels 15 maanden en ik wil de zwangerschapkilo's er weer af hebben + meer. Wil graag tot de 75 kilo gaan. Maar eerst maar eens 90 kilo.

Geen dieet ofzo, gewoon gezond eten :)

Vandaag lekker laat ontbeten met manlief en zoon. 2 afbakbroodjes met filé american en een gekookt eitje. Zojuist nog een grote bak sla op met tomaat en pijnboompitten.

Wat ik vanavond klaar maak voor het avondeten weet ik nog niet. Omdat we straks weg gaan en manlief ook niet te vroeg thuis zal zijn. Normaal had ik dan gekozen voor friet, maar dat gaan we dus maar eens NIET doen :)
pi_98063180
Welkom ymme, mooie username trouwens O+!
  zondag 12 juni 2011 @ 14:31:02 #33
244933 trovey
Nachtoele
pi_98063615
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef ymme het volgende:
Ik ga mij hier ook weer aansluiten.

Volgende week wil ik weer wat gaan bewegen, vanwege druk schema weekelijks en geen sportschool in de buurt wil ik meer gaan bewegen (wandel wel veel met de honden) door de wii fit aan te gaan schaffen.

Ik ben al maanden stabiel qua gewicht. Ik kom niet meer aan (helaas wel 105 kilo) maar nu is het tijd om af te gaan vallen. Mijn zoon is nu inmidels 15 maanden en ik wil de zwangerschapkilo's er weer af hebben + meer. Wil graag tot de 75 kilo gaan. Maar eerst maar eens 90 kilo.

Geen dieet ofzo, gewoon gezond eten :)

Vandaag lekker laat ontbeten met manlief en zoon. 2 afbakbroodjes met filé american en een gekookt eitje. Zojuist nog een grote bak sla op met tomaat en pijnboompitten.

Wat ik vanavond klaar maak voor het avondeten weet ik nog niet. Omdat we straks weg gaan en manlief ook niet te vroeg thuis zal zijn. Normaal had ik dan gekozen voor friet, maar dat gaan we dus maar eens NIET doen :)
Welkom!
Optimist tot in de kist
  zondag 12 juni 2011 @ 14:47:09 #34
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98064229
Welkom ymme!

Ik heb er net weer 25km fietsen opzitten, ff naar Hoenderloo en terug. Prachtig die natuur met dit weer O+

Zit er serieus aan te denken m'n fitness abo op te zeggen, vind fietsen eigenlijk veel lekkerder. Voel me dan gewoon vrijer ofzo :? . Zou me 36 euro schelen in de maand.

Nog maar ff goed over na denken.
  zondag 12 juni 2011 @ 14:47:46 #35
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98064257
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Blistering het volgende:
Welkom ymme!

Ik heb er net weer 25km fietsen opzitten, ff naar Hoenderloo en terug. Prachtig die natuur met dit weer O+

Zit er serieus aan te denken m'n fitness abo op te zeggen, vind fietsen eigenlijk veel lekkerder. Voel me dan gewoon vrijer ofzo :? . Zou me 36 euro schelen in de maand.

Doe het beide.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_98064262
quote:
Welkom ymme!

Waar woon je dan, als je even naar Hoenderloo fietst?
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 12 juni 2011 @ 14:49:28 #37
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98064330
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Waar woon je dan, als je even naar Hoenderloo fietst?
Apeldoorn :P. Maar zijn wel veel heuvels onderweg!

En ik heb de verleiding om een ijsje te kopen weerstaan, water is net zo lekker! :+
pi_98064533
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:49 schreef Blistering het volgende:

[..]

Apeldoorn :P. Maar zijn wel veel heuvels onderweg!

En ik heb de verleiding om een ijsje te kopen weerstaan, water is net zo lekker! :+
Oeh, mede-Apeldoorner!!!

Ik ben ook nog naar Hoenderloo geweest (tenminste, naar het Leesten) met de honden, en met de auto. ;(
  zondag 12 juni 2011 @ 15:03:21 #39
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98064848
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oeh, mede-Apeldoorner!!!

Ik ben ook nog naar Hoenderloo geweest (tenminste, naar het Leesten) met de honden, en met de auto. ;(
Hoii! :)

Ja, was feest daar zag ik toen ik erlangs fietste.
pi_98065631
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 15:03 schreef Blistering het volgende:

[..]

Hoii! :)

Ja, was feest daar zag ik toen ik erlangs fietste.
Daarom waren wij er al om 8 uur vanochtend.
Zeker op zondag is het Sjonnie en Anita dag. Dan vrees ik altijd voor mijn eigen ledermaten en die van m'n honden. ;(

En om 8 uur 's ochtends zitten er natuurlijk meer konijnen. Worden de honden goed moe van.
pi_98065801
:W Ymme, welkom en heel veel succes !
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zondag 12 juni 2011 @ 15:38:21 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98066216
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Blistering het volgende:Zit er serieus aan te denken m'n fitness abo op te zeggen, vind fietsen eigenlijk veel lekkerder. Voel me dan gewoon vrijer ofzo :? . Zou me 36 euro schelen in de maand.

Doen! De drempel om even een stukje te gaan fietsen of een rondje te lopen is veel kleiner. Misschien kan je voor de spieropbouw gewichtjes kopen (ik train mijn benen met zo"n elastiek tijdens het tandenpoetsen en mijn armen met gewichtjes + af en toe buikspieroefeningen).
Het geld dat je uitspaart apart zetten en straks fijn nieuwe kleren kopen in een kleinere maat O+

Voor de winter is een sportschoolabo wel aan te raden vind ik. Lopen met sneeuw en ijs is geen pretje :{ Ik heb speciaal voor dat doel een 20-rittenkaart. Misschien biedt jouw sportschool die ook wel aan.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 12 juni 2011 @ 16:51:20 #43
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98069183
Zo, mijn kookdagje zit erop. Na 1,5 uur op bed was de migraine gelukkig weg.

De komkommer/yoghurtsoep is goddelijk, zelfs als de smaken nog niet helemaal ingetrokken zijn. De groentesoep met pesto en pasta is ook een groot succes. Ik twijfel alleen nog aan de herfst chowder (paprika, mais, aardappel met weinig vocht). Er moest pittige worst doorheen en ik dacht dat chorizo wel een succes zou zijn maar nu smaakt het vreemd. Misschien dat het als ie even heeft getrokken en er een lepeltje zure room doorheen gaat bijtrekt. En anders gooi ik m gewoon weg, toch soep zat ;)
Morgen aan de chinese soep en de geroosterde paprikasoep, wil nu graag op de bank. Dit is leuk! Alleen de keuken was echt een chaos, zo erg is het nog nooit geweest :D
Spoilers!
  zondag 12 juni 2011 @ 16:55:32 #44
244933 trovey
Nachtoele
pi_98069385
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, mijn kookdagje zit erop. Na 1,5 uur op bed was de migraine gelukkig weg.

De komkommer/yoghurtsoep is goddelijk, zelfs als de smaken nog niet helemaal ingetrokken zijn. De groentesoep met pesto en pasta is ook een groot succes. Ik twijfel alleen nog aan de herfst chowder (paprika, mais, aardappel met weinig vocht). Er moest pittige worst doorheen en ik dacht dat chorizo wel een succes zou zijn maar nu smaakt het vreemd. Misschien dat het als ie even heeft getrokken en er een lepeltje zure room doorheen gaat bijtrekt. En anders gooi ik m gewoon weg, toch soep zat ;)
Morgen aan de chinese soep en de geroosterde paprikasoep, wil nu graag op de bank. Dit is leuk! Alleen de keuken was echt een chaos, zo erg is het nog nooit geweest :D
Weet je zeker dat het poppetje naast je naam goed staat? :P
Optimist tot in de kist
  zondag 12 juni 2011 @ 16:59:50 #45
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_98069563
quote:
Welkom ymme!

Maar wat nou als het weer een hele week regent? Heb je een hele week geen beweging. Krachttraining e.d. mis je dan ook...

Ik zou op zoek gaan naar een goedkopere sportschool. Hier in Amsterdam zijn ze er in elk geval al vanaf 15 euro per maand. Ik betaal zelf 27 euro in sportschool met een halfjaarabo, als ik voor 3 jaar teken is het ook iets van 17 euro per maand.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zondag 12 juni 2011 @ 17:02:05 #46
244933 trovey
Nachtoele
pi_98069668
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:59 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Maar wat nou als het weer een hele week regent? Heb je een hele week geen beweging. Krachttraining e.d. mis je dan ook...

Ik zou op zoek gaan naar een goedkopere sportschool. Hier in Amsterdam zijn ze er in elk geval al vanaf 15 euro per maand. Ik betaal zelf 27 euro in sportschool met een halfjaarabo, als ik voor 3 jaar teken is het ook iets van 17 euro per maand.
Daar hebben we nou dingen als Miles en andere filmpjes op Internet voor. ;)
Optimist tot in de kist
  zondag 12 juni 2011 @ 17:04:18 #47
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98069763
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:55 schreef trovey het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het poppetje naast je naam goed staat? :P
Lol, die staat helemaal goed hoor ;) Mijn vriend heeft ook 'geholpen'. Die heeft bijna alles gesneden maar op een of andere manier gebeuren er dan dingen die ik later op kan ruimen. Ik weet niet wat het is met die jongen, zelfs zijn flessen shampoo en douchegel worden smerig.
Spoilers!
  zondag 12 juni 2011 @ 17:05:00 #48
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_98069785
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Nou ja, daar ben ik verder niet mee bekend. :+

Heb trouwens nu al iets van 2 weken niet meer wezen trainen. :|W Combinatie van luiheid en tijdgebrek doordat ik het e.e.a. voor woensdag in orde moet hebben wil ik toegelaten worden tot een school.

Ik zit te twijfelen om maar gewoon iedere dag voor het werk een uurtje te gaan. Dan ben ik ook stukken minder lui en heb ik altijd tijd. Ik hoef toch om 9 uur te vertrekken voor het werk en die sportschool is 7 uur open. Maar ja, weet niet of het vol te houden is.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:05:39 #49
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_98069804
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lol, die staat helemaal goed hoor ;)
Ik zal mijne nog even goed zetten :@
  zondag 12 juni 2011 @ 17:08:43 #50
244933 trovey
Nachtoele
pi_98069922
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Lol, die staat helemaal goed hoor ;) Mijn vriend heeft ook 'geholpen'. Die heeft bijna alles gesneden maar op een of andere manier gebeuren er dan dingen die ik later op kan ruimen. Ik weet niet wat het is met die jongen, zelfs zijn flessen shampoo en douchegel worden smerig.
Je vriend heeft geholpen :X ...OK, dat verklaart de staat van de keuken. :P
Optimist tot in de kist
  zondag 12 juni 2011 @ 17:09:34 #51
244933 trovey
Nachtoele
pi_98069963
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:05 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Nou ja, daar ben ik verder niet mee bekend. :+

Heb trouwens nu al iets van 2 weken niet meer wezen trainen. :|W Combinatie van luiheid en tijdgebrek doordat ik het e.e.a. voor woensdag in orde moet hebben wil ik toegelaten worden tot een school.

Ik zit te twijfelen om maar gewoon iedere dag voor het werk een uurtje te gaan. Dan ben ik ook stukken minder lui en heb ik altijd tijd. Ik hoef toch om 9 uur te vertrekken voor het werk en die sportschool is 7 uur open. Maar ja, weet niet of het vol te houden is.
Gewoon proberen. ;)
Optimist tot in de kist
  zondag 12 juni 2011 @ 17:16:38 #52
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98070252
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:02 schreef trovey het volgende:

[..]

Ja, wat is dat miles dan eigenlijk :')

Ik vind de sportschool juist een uitkomst. Ik begon met hier op zolder fietsen en zwemmen, maar ik merk dat ik met dat fietsen het veel makkelijker laat zitten. Sportschool moet ik wel heen, en dan ga ik ook.
  zondag 12 juni 2011 @ 17:18:37 #53
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98070322
quote:
10s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:16 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik vind de sportschool juist een uitkomst. Ik begon met hier op zolder fietsen en zwemmen, maar ik merk dat ik met dat fietsen het veel makkelijker laat zitten. Sportschool moet ik wel heen, en dan ga ik ook.
Dito! En sportvriendinnetjes maken die je dan een schuldgevoel aanpraten als je lui bent :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 12 juni 2011 @ 17:20:18 #54
244933 trovey
Nachtoele
pi_98070394
quote:

[..]

http://www.youtube.com/view_play_list?p=1AA01FFFE6375807
Optimist tot in de kist
  zondag 12 juni 2011 @ 17:20:57 #55
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98070417
quote:
This video is no longer available because the YouTube account associated with this video has been terminated.
Sorry about that.

Toffe shit!
  zondag 12 juni 2011 @ 17:21:21 #56
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98070443
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dito! En sportvriendinnetjes maken die je dan een schuldgevoel aanpraten als je lui bent :+
Ja, ik ga twee dagen met iemand samen en dan ga je sowieso. De derde dag doe ik alleen en die laat ik soms al zitten :@
  zondag 12 juni 2011 @ 17:26:43 #57
244933 trovey
Nachtoele
pi_98070670
quote:
14s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:20 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

This video is no longer available because the YouTube account associated with this video has been terminated.
Sorry about that.

Toffe shit!
TUK...Google heeft me besodemieterd :( ...volgende dan :P

Optimist tot in de kist
  zondag 12 juni 2011 @ 17:31:17 #58
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98070875
quote:
11s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ja, ik ga twee dagen met iemand samen en dan ga je sowieso. De derde dag doe ik alleen en die laat ik soms al zitten :@
:D Ja, ik krijg meestal bij de les van maandag al te horen: "Ben je er woensdag! Wel he! Ja we rekenen er wel op dat je er bent B-) " Helpt prima! :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 12 juni 2011 @ 17:33:08 #59
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98070963
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 16:59 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Krachttraining doe ik toch al niet. Maarja, ik zal er nog eventjes over na denken.
pi_98072154
quote:

[..]

Een zwembad op zolder? Chique heur :7
  zondag 12 juni 2011 @ 18:03:19 #61
244933 trovey
Nachtoele
pi_98072380
quote:
5s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:57 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat had ik helemaal over het hoofd gezien :D ....wij willen uitleg. *O*
Optimist tot in de kist
pi_98072487
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:03 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat had ik helemaal over het hoofd gezien :D ....wij willen uitleg. *O*
Ondanks dat mijn oren dicht lijken te zitten, mijn neus leegloopt de koorts zich niet laat wegjagen door de paracetamol ben ik best wel scherp he :+

hopen dat het leren zin heeft
  zondag 12 juni 2011 @ 18:09:37 #63
244933 trovey
Nachtoele
pi_98072583
quote:
9s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:06 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ondanks dat mijn oren dicht lijken te zitten, mijn neus leegloopt de koorts zich niet laat wegjagen door de paracetamol ben ik best wel scherp he :+

hopen dat het leren zin heeft
Je hersenen zijn in ieder geval gespaard gebleven bij die diarree-aanval van gisteren. :P
Optimist tot in de kist
pi_98072717
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:09 schreef trovey het volgende:

[..]

Je hersenen zijn in ieder geval gespaard gebleven bij die diarree-aanval van gisteren. :P
Ooh ja, ik had gisteren nog wat extra's gegeten wat de totaalstand bracht op 2450 kcal. Ik was te bang dat op een gegeven moment mijn hersenen eruit zou komen bij gebrek aan beter :P
  zondag 12 juni 2011 @ 18:15:21 #65
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98072778
zeg maar dag dag tegen een halve kilo :D
het gaat lekker, nog 1 kilo en de 1e vijf zijn er af!
  zondag 12 juni 2011 @ 18:18:18 #66
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98072873
quote:
5s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:57 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Op het moment van typen zag ik die reactie al komen ja :') Maar helaas, geen zwembad op zolder ;(
pi_98072988
quote:
9s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Op het moment van typen zag ik die reactie al komen ja :') Maar helaas, geen zwembad op zolder ;(
Maar wel een fietsbaan :+
  zondag 12 juni 2011 @ 18:23:07 #68
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98073045
Ik ben echt te lui om te fietsen vandaag :O
Heb al de hele dag een make-up loze, joggingbroek, filmpjes kijk dag. Net Fajita's gegeten, morgen weer streng ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zondag 12 juni 2011 @ 18:31:47 #69
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98073370
Hier net pasta met worteltjes/broccoli en spekjes op. Best lekker :).
  zondag 12 juni 2011 @ 18:53:08 #70
244933 trovey
Nachtoele
pi_98074167
quote:
9s.gif Op zondag 12 juni 2011 18:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Maar wat doe je dan op die zolder wat de naam zwemmen mag dragen.....met je vingers heen en weer wiebelen in een glas water om het zwemmen van een hondje na te doen :P .....verlies je calorieen bij de vleet. ^O^ :Y)
Optimist tot in de kist
  zondag 12 juni 2011 @ 19:48:41 #71
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98076869
ik doe vandaag ook een soepje btw.
Een linzen - gember - curry madras soepje :D

we hebben gister bij het einde van de markt bij het stoepje een zak brood gescoord waar een hongerig leger jaloers op mag zijn! Lekkere verse ouderwetse broden en afbakbroodjes die gelijk de vriezer in zijn gegaan. De meneer van de markt vond dat de zak echt bommetje vol moest zijn :P
  zondag 12 juni 2011 @ 20:06:22 #72
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98077759
Wij zijn vandaag naar de Leurse havenfeesten geweest en ik ben zo trots op mezelf Ja, sorry hoor, dat mag ook wel eens

De verleidingen die ik NIET kon weerstaan:
Een broodje Unox als lunch en een ijsje, wat ik na drie happen weggooid heb (echt!) omdat het niet zo lekker was dat het de kilo's waard was.
Een glaasje appelsap.

De verleidingen die ik wel heb weerstaan:
Friet, hamburgers, braadworsten, vietnamese loempia's en alle andere gefrituurde dingen.
Een broodje brie dat ik al bijna besteld had.
De andere ijskraam....
Suikerspinnen... *en omg, als ik ergens van hou, is het wel suikerspin*
3 viskramen met versgebakken kibbeling.
4 kramen met van die warme stroopwafels.

Vanavond quiche gegeten met kaas en broccoli en wat vanilleyoghurt als toetje.

Strakjes mag ik nog wat Meloen en dan is de dag alweer voorbij :D

Xx!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 12 juni 2011 @ 20:09:43 #73
244933 trovey
Nachtoele
pi_98077921
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:06 schreef Tink89 het volgende:
Wij zijn vandaag naar de Leurse havenfeesten geweest en ik ben zo trots op mezelf Ja, sorry hoor, dat mag ook wel eens

De verleidingen die ik NIET kon weerstaan:
Een broodje Unox als lunch en een ijsje, wat ik na drie happen weggooid heb (echt!) omdat het niet zo lekker was dat het de kilo's waard was.
Een glaasje appelsap.

De verleidingen die ik wel heb weerstaan:
Friet, hamburgers, braadworsten, vietnamese loempia's en alle andere gefrituurde dingen.
Een broodje brie dat ik al bijna besteld had.
De andere ijskraam....
Suikerspinnen... *en omg, als ik ergens van hou, is het wel suikerspin*
3 viskramen met versgebakken kibbeling.
4 kramen met van die warme stroopwafels.

Vanavond quiche gegeten met kaas en broccoli en wat vanilleyoghurt als toetje.

Strakjes mag ik nog wat Meloen en dan is de dag alweer voorbij :D

Xx!
Ja, bedankt voor het lijstje hè }:| ....nu heb ik trek. :( :+
Optimist tot in de kist
pi_98078318
:9~ wijn :9~

*O* tipsy *O*
  zondag 12 juni 2011 @ 20:25:17 #75
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98078637
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 20:09 schreef trovey het volgende:

[..]

Ja, bedankt voor het lijstje hè }:| ....nu heb ik trek. :( :+
Sorry...
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 12 juni 2011 @ 21:51:15 #76
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_98084348
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 17:08 schreef trovey het volgende:

[..]

Je vriend heeft geholpen :X ...OK, dat verklaart de staat van de keuken. :P
Ik voel hier toch een klein beetje "geslachtsdiscriminatie" :P Das ook niet aardig!! Niet alle mannen zijn zo.... mijn keuken is na afloop meestal kei-netjes... En mijn shampooflessen zijn ook schoon na het douchen. Lekker puh :6

Geloof ook wel dat mijn vriendin daar wel vrolijk van wordt. :+
Live life to the Ender :D
pi_98088925
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef Blistering het volgende:
Je kunt alleen vet opslaan als er veel van het hormoon insuline in je bloed circuleert. Insuline is een ‘pakhuishormoon’. Je hebt heel kleine beetjes insuline nodig, maar als je voortdurend meelproducten en suiker eet, of suiker drínkt in de vorm van frisdrank, pompt je alvleesklier voortdurend insuline in de bloedbaan. Dat is niet gezond. Een van de onvermijdelijke gevolgen is abnormale gewichtstoename. Al die insuline zet de sluisdeuren naar de vetcellen in één richting open. Het vet kan erin, maar er niet meer uit.’’

Bron: http://www.foodlog.nl/van(...)_suiker_en_afvallen/
pi_98092381
Ooooooooooh weer zoveel alcohol vandaag!!

Bad DP! BAD!!!

Ik maak mezelf wijs dat het niet erg is omdat wat ik aan vetcellen erbij krijg ik aan hersencellen inlever...

Maar morgen *O* sporten *O*
  maandag 13 juni 2011 @ 00:01:23 #79
244933 trovey
Nachtoele
pi_98093555
quote:
2s.gif Op zondag 12 juni 2011 21:51 schreef Ender_W het volgende:

[..]

Ik voel hier toch een klein beetje "geslachtsdiscriminatie" :P Das ook niet aardig!! Niet alle mannen zijn zo.... mijn keuken is na afloop meestal kei-netjes... En mijn shampooflessen zijn ook schoon na het douchen. Lekker puh :6

Geloof ook wel dat mijn vriendin daar wel vrolijk van wordt. :+
Ik hou van plagen ~O> ;)
Optimist tot in de kist
  maandag 13 juni 2011 @ 03:19:11 #80
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98100942
K heb chips op :$ omgg
  maandag 13 juni 2011 @ 03:40:25 #81
244933 trovey
Nachtoele
pi_98101116
quote:
1s.gif Op maandag 13 juni 2011 03:19 schreef eleusis het volgende:
[ dieetpolitie aan]Midden in de nacht :N, zo gaat het natuurlijk nooit wat worden met je :( [dieetpolitie uit]
Optimist tot in de kist
pi_98102064
Zo liefjes! Gaan jullie mee sporten vandaag?
pi_98102117
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga zo 2 miles doen :), helaas kan le pic niet verwijderen, ik heb de rechten niet meer omdat het topic dicht is :?
pi_98102145
Oei! Krijg je dat..!

Ik heb de powers that be even gedm'd!

Weekend was echt heel slecht. Er is echt HEEL VEEL alcohol in gegaan. nu weer netjes en braaf.

Zometeen sporten en ik ga mijn accent meer naar cardio leggen. Ik deed cardio nu als opwarmertje voor de apparaten, maar zo ga ik die laatste kilo's niet kwijtraken, dus ik moet nog even uitzoeken wat mijn nieuwe schema wordt, maar ik denk dat de apparaten gewoon even een maandje of wat moeten wachten... Maar dat zint me eigenlijk ook niet... Even puzzelen dus nog!
pi_98102151
Jij hing aan de gewichten, stoer hoor :Y)
pi_98102159
Nou ik zat natuurlijk op al die ergonomisch vormgegeven apparaten he.

Te loeren naar de hardbodies die WEL daadwerkelijk met het stoere werk bezig waren... O-)
pi_98102314
Het 3.2.2 regime gaat nu weer hardcore van start (afgelopen week iets minder hardcore door maandelijke troubles - die 2 kilo zijn er nu weer vanaf, en zelfs nog een extra 0,1kg, dus niet slecht!). Deze week wil ik er wel weer een kilootje vanaf als het kan ;).

@DancingPhoebe, kun je niet vragen een de trainer wat je het beste kan doen? :)

quote:
Waar zijn je radijsjes gebleven?! Niet doen hoor, foei! Je ging zo goed, zou zonde zijn als het nu fout zou gaan!
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_98102372
Ik haak zomaar weer even in, ik heb een beetje veel gemist geloof ik... ik heb nu even geen tijd om bij te lezen :@
Wel de foto gezien nog van DancingPhoebe O+ ziet er goed uit _O_
Hier gaat het op zich wel aardig, in het weekend heb ik toch echt wel een beetje 'lekkere' trek

Gister een handje smarties genomen (huzaaah voor tijd vd maand }:| )
Verder een schaaltje met gemengde nootjes en een handje yamato mix
Bescheiden dus.
Verder moet ik echt weer meer gaan drinken want het schiet er gewoon echt bij in... Dus dat hoop ik vandaag wel weer op te pakken.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2011 09:09:36 ]
pi_98102553
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 09:01 schreef joyvke het volgende:

@DancingPhoebe, kun je niet vragen een de trainer wat je het beste kan doen? :)

FitFirFree :') Kost geen drol, heb je ook niets :D

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 09:08 schreef LovelyLady het volgende:

Wel de foto gezien nog van DancingPhoebe O+ ziet er goed uit _O_
Hier gaat het op zich wel aardig, in het weekend heb ik toch echt wel een beetje 'lekkere' trek

Dank je wel :) Ben ergergerg blij er mee :D

Jij nu gewoon even het grootste glas pakken dat je kunt vinden. Vullen en achterover kachelen! Goed begin, halve werk!
  maandag 13 juni 2011 @ 09:45:48 #90
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_98102702
Gisteren ge-BBQd. Dacht ik toch even de meest verstandige keuze te nemen, een stukje zalm verpakt in aluminiumfolie. Blijkt dat oh zo gezonde stukje zalm doordrenkt te zijn met kruidenboter. En daar kwam ik pas achter toen het al op mijn bord lag dus dan maar opeten :'). Verder heb ik het volgens mij best netjes gehouden. Maar een paar glazen rosé, geen vette sausjes of smeersels, niet teveel stokbrood en mager vlees. Hoera w/
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_98103025
Oooh noes, ik heb me helemaal laten gaan met de Miles ipv er 2 te doen heb ik er 4 gedaan :o Gewoon omdat het kan. Nu douchen en daarna 9 aardappelkroketjes met 35 gram madsauce :9~
  maandag 13 juni 2011 @ 10:21:33 #92
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98103144
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Oooh noes, ik heb me helemaal laten gaan met de Miles ipv er 2 te doen heb ik er 4 gedaan :o Gewoon omdat het kan. Nu douchen en daarna 9 aardappelkroketjes met 35 gram madsauce :9~
Nu al aardappelkroketjes met saus? :X
pi_98103196
Bad Mala, BAD!!! B-)
pi_98103384
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bad Mala, BAD!!! B-)
Krijg ik nu billenkoek van je :9

@ Purdey dat is lekker man!
  maandag 13 juni 2011 @ 10:37:17 #95
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98103403
Aardappelkroketjes O+ O+
Nu nog even niet, heb nog niet eens ontbeten maar ik denk dat ik ze binnenkort toch maar weer eens ga kopen.
Spoilers!
pi_98103517
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:36 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Krijg ik nu billenkoek van je :9

Jij wil te graag! }:|
pi_98103577
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jij wil te graag! }:|
Weet je hoe goddelijk mijn kont aanvoelt door zowat dagelijks miles en pilates te doen *;

Vorig jaar toen ik begon (83 kilo bij een lengte van 1.58) was het een blubbermassa en waren kont en bovenbeen 1 geheel. En er was geen weerstand als je met je vinger in mijn kont prikte, sterker nog je vinger verdween in de blubber :'), maar nu, wow :9~
pi_98103599
quote:
17s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:46 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Weet je hoe goddelijk mijn kont aanvoelt door zowat dagelijks miles en pilates te doen *;

Ik vermoed een beetje zoals die van mij... *)
  maandag 13 juni 2011 @ 10:51:05 #99
244933 trovey
Nachtoele
pi_98103664
quote:
Nee, ik laat me vandaag rijden...OK, dat klinkt heel fout. :') Ik ga vandaag met iemand met de auto op stap en die persoon rijdt...dat klinkt een stuk beter. :P
Optimist tot in de kist
  maandag 13 juni 2011 @ 10:52:59 #100
244933 trovey
Nachtoele
pi_98103710
quote:
Apart ontbijt. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 13 juni 2011 @ 10:54:09 #101
244933 trovey
Nachtoele
pi_98103735
quote:
17s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:46 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Vorig jaar toen ik begon (83 kilo bij een lengte van 1.58) was het een blubbermassa en waren kont en bovenbeen 1 geheel. En er was geen weerstand als je met je vinger in mijn kont prikte, sterker nog je vinger verdween in de blubber :'), maar nu, wow :9~
Mijn kont heb ik allang opgegeven....komt nooit meer goed. :')
Optimist tot in de kist
pi_98103788
Dat denk je nu. En dan val je 10 kilo af. En dan denk je jeetje, het kan dus wel..? En dan val je er nog 10 af... en ga je heel anders kijken naar de mogelijkheden van je eigen lijf...
pi_98103965
quote:
Zojuist 2 Miles gedaan.. (en dat viel niet mee, na 1,5 week geen moer te hebben gedaan. Wonderlijk hoe snel je het opbouwt, maar ook hoe snel je conditie weer in elkaar stort).

Ik zag je foto gisteren maar had even geen tijd om te reageren trouwens. Wat zie je er werkelijk fantastich uit! _O_

quote:
4 Miles! *O*
Aardappelkroketjes om 10.15? _O- Jij bent echt nog erger dan ik...

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:54 schreef trovey het volgende:

[..]

Phoebs heeft gelijk... dat dacht ik ook bijna 4 maten geleden, maar je begint toch echt het verschil wel te zien.

Mag ik even melden dat ik m'n eigen vreetgedrag moe ben en dat ik dus weer streng voor mezelf ben sinds vandaag? Heb alles wat slecht was zojuist in een mand gestopt en aan mijn zeer bejaarde buuvje gegeven die er blij mee was. Gezond moet het zijn, gezond! Man, man, man.. wat blijft het toch moeilijk voor me om een tussenweg te vinden.
Dat is denk ik ook het verschil tussen mensen die maar een paar kilo overgewicht hebben (en dus af en toe teveel snoepen) en de echte dikkerds (sorry, people). Maat houden, ho maar!
  maandag 13 juni 2011 @ 11:07:19 #104
244933 trovey
Nachtoele
pi_98104045
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat denk je nu. En dan val je 10 kilo af. En dan denk je jeetje, het kan dus wel..? En dan val je er nog 10 af... en ga je heel anders kijken naar de mogelijkheden van je eigen lijf...
Mijn lijf is een stuk minder flexibel in terugveren dan jullie jongere lijven en alles wil met spoed richting het Zuiden toe :') ...daar helpt geen afvallen aan, wel de acceptatie dat het nooit meer zal zijn als vroeger met het pluspunt dat er minder van mij is dan daarvoor. :P
Optimist tot in de kist
pi_98104056
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:54 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook, vorig jaar hing het vet van mijn dijen over mijn knieeen, ik walgde vanmezelf. Ik dacht dat ik verloren was, en was nogal skeptisch over de ''walk at home fitness'' en de superlichte pilates oefeningen die ver beneden mijn nivo zijn. Pas in januari dit jaar (dus na een half jaar!) dacht ik damn, this looks nice :9

Zoals je weet ik heb er weinig voor gelaten, als ik zin had om te schransen dan deed ik dat :7

Mijn ontbijt was trouwens 50 gram meusli en 75 ml volle melk. Die aardappelkroketjes zijn de dagelijkse snackje waar ik net ordinair van heb zitten genieten.
pi_98104170
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:03 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Zojuist 2 Miles gedaan.. (en dat viel niet mee, na 1,5 week geen moer te hebben gedaan. Wonderlijk hoe snel je het opbouwt, maar ook hoe snel je conditie weer in elkaar stort).

Ik zag je foto gisteren maar had even geen tijd om te reageren trouwens. Wat zie je er werkelijk fantastich uit! _O_

O+ :@ hihih

quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:03 schreef PaarsBeestje het volgende:

Mag ik even melden dat ik m'n eigen vreetgedrag moe ben en dat ik dus weer streng voor mezelf ben sinds vandaag? Heb alles wat slecht was zojuist in een mand gestopt en aan mijn zeer bejaarde buuvje gegeven die er blij mee was. Gezond moet het zijn, gezond! Man, man, man.. wat blijft het toch moeilijk voor me om een tussenweg te vinden.
Dat is denk ik ook het verschil tussen mensen die maar een paar kilo overgewicht hebben (en dus af en toe teveel snoepen) en de echte dikkerds (sorry, people). Maat houden, ho maar!
Oeeeh fijn he! Je hebt er zo veel meer aan om aan je gewicht te werken als de knop om is! Dan gaat het veel meer vanzelf dan dat vechten tegen de bierkaai (lees jezelf)!

Ik zit ook weer in zo'n flow en dan gaat voelt het alsof het haast vanzelf gaat!
pi_98104235
@ trovey Leslie Sansone is van jou leeftijd en P J O'Clair en Moira Stott zijn ouder dan jij.

@ PB als dat slechte eten hartig is mag je dat madje hier droppen. Het verboden om trovey te voeren namelijk })
pi_98104285
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:15 schreef MalaCocinera het volgende:

@ PB als die dat slechte eten hartig is mag je dat madje hier droppen. Het is namelijk verboden om trovey te voeren namelijk })
Niets meer in huis, sorry. Geen chippies, geen chupachups (ja, ook die heb ik wegegeven), geen snackajacks, alles is weg.

Ik kan gewoon geen middenweg vinden (nog niet in ieder geval), zodra ik begin met snacken, dan gaat de rem eraf :@ (te genant voor woorden eigenlijk).
  maandag 13 juni 2011 @ 11:21:49 #109
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98104379
Goeiemorgen!

Om 5 uur je bed in heeft ook zo z'n nadelen, m'n maag leek wel een centrifuge :(. Maar goed, gewoon lekker laten knorren!
pi_98104539
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:21 schreef Blistering het volgende:
Goeiemorgen!

Om 5 uur je bed in heeft ook zo z'n nadelen, m'n maag leek wel een centrifuge :(. Maar goed, gewoon lekker laten knorren!
Lekker wezen stappen?
  maandag 13 juni 2011 @ 11:32:20 #111
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98104660
quote:
12s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:27 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Lekker wezen stappen?
Nee, NBA finals :@ .
pi_98104790
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:32 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nee, NBA finals :@ .
Ook leuk en netjes dat je niet met bier en popcorn hebt gekeken ;)
  maandag 13 juni 2011 @ 11:39:43 #113
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98104892
quote:
17s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:36 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ook leuk en netjes dat je niet met bier en popcorn hebt gekeken ;)
Ik krijg 's nachts (op alcohol na, wijntjes O+ O+ ) eigenlijk niets door m'n keel, dus dat komt dan altijd nog wel goed uit.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:14:32 #114
217702 Lonaa
Honger!
pi_98106103
Zo, ben ook weer in het land der levende.

Gisteravond laat naar bed, en voor mij is dat WEL een probleem. Ik begin te snaaien. Zeker in combinatie met gamen.

Vandaag nog maar een keer proberen, ik mag wel iets zondigen (we hebben nog weekend en dat is zeldzaam) en ik ga vandaag of morgen een grote pan biologische kippensoep trekken!
  maandag 13 juni 2011 @ 12:24:48 #115
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_98106515
Net maar weer even wezen sporten en wegen. Gelukkig is de schade wat beperkt na 2 weken niks doen en ietwat ongezond te hebben gegeten. Ik was in totaal nog op het zelfde gewicht, alleen was er wel wat spier omgezet in vet. Dat is dan jammer, maar gelukkig niks aangekomen.

Ik wil het echt weer serieus gaan oppakken. Alleen is de motivatie weer een beetje gezakt :{ Weet niet waarom, maar het is gewoon lastig om vol te blijven houden.
pi_98106999
Hier 55 minuten aan een stuk flink doorgelopen, in de miezerregen... HEERLIJK !
en gisteren nieuwe bh's gekocht... alweer ja. En schoenen.. GEOX, mannen model maar ze zitten als gegoten !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_98107295
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef Muks het volgende:
Hier 55 minuten aan een stuk flink doorgelopen, in de miezerregen... HEERLIJK !
en gisteren nieuwe bh's gekocht... alweer ja. En schoenen.. GEOX, mannen model maar ze zitten als gegoten !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes Muks, netjes _O_

@ Juicy, tandjes op elkaar en ff doorzetten, het duurt ff voordat bewegen een routine wordt ;)
  maandag 13 juni 2011 @ 12:45:07 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98107392
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 08:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ik zat natuurlijk op al die ergonomisch vormgegeven apparaten he.

Te loeren naar de hardbodies die WEL daadwerkelijk met het stoere werk bezig waren... O-)
Bij mijn weten is cardio - kracht - cardio het beste om af te vallen. Ik begin met lopen, doe dan de apparaten en eindig met fietsen en roeien
pi_98108126
Ik begin altijd met handenfiets of loopband (zo'n speciale waar bij je voeten die band per been op en neer gaan weet zo de naam niet) ik doe dan krachtoefeningen best veel. en ik sluit af met wat fietsen of zo. Nu sport ik al een aantal jaar 2 keer in de week. Ik heb niet het idee dat het bevordelijk is voor het afvallen. Ik moet zeggen dat ik het ook alleen maar doe door behoud van mijn spieren. Omdat ik spierziekte heb anders zou ik het niet doen.
pi_98108621
En die twee ker per week volstaat om de boel in de huidige staat te behouden? (Ik zou denken dat je dagelijks iets zou moeten doen namelijk :@ )
pi_98109177
ik heb ook een hondje waar ik veel mee wandel en idd die 2 keer is voor spierbehoud. Je mag trouwens niet 2 dagen achter elkaar krachtoefeningen doen. En met een spierziekte moet je herstellen anders doe je meer kwaad dan goed.
  maandag 13 juni 2011 @ 13:57:06 #122
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98110475
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:01 schreef Riann het volgende:
Ik begin altijd met handenfiets of loopband (zo'n speciale waar bij je voeten die band per been op en neer gaan weet zo de naam niet) ik doe dan krachtoefeningen best veel. en ik sluit af met wat fietsen of zo. Nu sport ik al een aantal jaar 2 keer in de week. Ik heb niet het idee dat het bevordelijk is voor het afvallen. Ik moet zeggen dat ik het ook alleen maar doe door behoud van mijn spieren. Omdat ik spierziekte heb anders zou ik het niet doen.
Misschien moet je dan je schema nog eens bekijken, want als sporten niet helpt klopt er iets niet hè
pi_98110716
quote:
5s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Misschien moet je dan je schema nog eens bekijken, want als sporten niet helpt klopt er iets niet hè
Zij heeft last van een spierziekte en volgens mij van haar schildklier, dat maakt de boel wat lastiger denk ik zo.
pi_98110857
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Zij heeft last van een spierziekte en volgens mij van haar schildklier, dat maakt de boel wat lastiger denk ik zo.
Misschien is voorzichtige cardio ipv strength training dan een beter idee. Met 2 keer week heb ik mazzel als ik m'n gewicht in stand hou, laat staan dat ik afval.
  maandag 13 juni 2011 @ 14:08:50 #125
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98110961
quote:

[..]

Dan is een goed schema alleen maar belangrijker. En ook met schildklierproblemen zou je wel verbetering moeten zien, zeker na jaren sporten. Je moet het i.i.g heel langzaam opbouwen, anders kunnen de spieren te weinig bloedtoevoer krijgen o.i.d. Ik weet niet precies hoe het zit.
pi_98110970
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Misschien is voorzichtige cardio ipv strength training dan een beter idee. Met 2 keer week heb ik mazzel als ik m'n gewicht in stand hou, laat staan dat ik afval.
Strength training moet ze blijven doen aders kwijnen d'r spieren weg. En ik weet niet of ze dagelijks cardio mag doen, ik weet niet hoe het wandelen met de hond eruit ziet (of het cardiovascular wordt ja of nee).
  maandag 13 juni 2011 @ 14:09:51 #127
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98111001
Moet ik met die miles nu voor de computer gaan huppelen? :') Even snel wat beweging voor de verjaardag straks van start gaat :')
pi_98111061
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:08 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dan is een goed schema alleen maar belangrijker. En ook met schildklierproblemen zou je wel verbetering moeten zien, zeker na jaren sporten. Je moet het i.i.g heel langzaam opbouwen, anders kunnen de spieren te weinig bloedtoevoer krijgen o.i.d. Ik weet niet precies hoe het zit.
Misschien heeft ze dat wel, doet ze aan een vorm van prevention fitness, dat is fitness dat voorkomt dat je nog meer afglijdt. Soms is dat het enige wat mensen nog kunnen.
pi_98111272
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
Moet ik met die miles nu voor de computer gaan huppelen? :') Even snel wat beweging voor de verjaardag straks van start gaat :')
Ik heb ze op de mediaspeler staan, dus ik huppel gezellig voor de tv *)

quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:11 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Misschien heeft ze dat wel, doet ze aan een vorm van prevention fitness, dat is fitness dat voorkomt dat je nog meer afglijdt. Soms is dat het enige wat mensen nog kunnen.
Da's waar. Ik dacht ook alleen maar mee, was geen kritiek :)
  maandag 13 juni 2011 @ 14:21:56 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98111428
Ja, Rian zal het wel beter weten dan wij, maar omdat ze aangaf dat ze geen verbetering zag nam ik aan dat ze dat wel wilde zien, dat vond ik wat raar stroken met prevention.

In ieder geval succes ermee, Rian.
pi_98111440
quote:
6s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik heb ze op de mediaspeler staan, dus ik huppel gezellig voor de tv *)

[..]

Da's waar. Ik dacht ook alleen maar mee, was geen kritiek :)
I know you do PurpleBaby, I know you do.

Hey jij gaat me moeten helpen aan meerdere Leslie dvd's. Ik haat squats en 3 van de 4 walking pilates dvd's hebben sq uats }:| Alleen de 1 mile walking pilates heeft geen squats :'), dus ik doe nu eerst 1 of 2 (soms 3 :+ ) miles van leslie om te eindigen met die ene mile walking pilates.
pi_98111489
quote:
17s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

I know you do PurpleBaby, I know you do.

Hey jij gaat me moeten helpen aan meerdere Leslie dvd's. Ik haat squats en 3 van de 4 walking pilates dvd's hebben sq uats }:| Alleen de 1 mile walking pilates heeft geen squats :'), dus ik doe nu eerst 1 of 2 (soms 3 :+ ) miles van leslie om te eindigen met die ene mile walking pilates.
Squats! Squats! Squats zijn goed! Die mis ik zelfs regelmatig bij Leslie (welke heb jij dan?). Ik had jou toch al iets gepm't waar je Leslie's kon vinden?

Edit: Ow wacht, die van walking pilates! Ik doe die speciaal voor de squats eigenlijk. Dat is de enige reden waarom ik 'm opzet, want ik vind de trainer een beetje een ei... :+
pi_98111593
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:23 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Squats! Squats! Squats zijn goed! Die mis ik zelfs regelmatig bij Leslie (welke heb jij dan?). Ik had jou toch al iets gepm't waar je Leslie's kon vinden?
Ik doe genoeg squat achtige dingen tijdens mijn wekelijkse ballettraining :{w Work out thuis moeten chillax zijn anders doe ik ze niet, iek ies lui :7

Ik zal ff zoeken dan :+
  maandag 13 juni 2011 @ 14:31:16 #134
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98111750
Ik heb net mijn allereerste mile gelopen. O+. Dat kwam ik even zeggen, nu ga ik hem nog een keer doen.
pi_98111794
quote:
17s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net mijn allereerste mile gelopen. O+. Dat kwam ik even zeggen, nu ga ik hem nog een keer doen.
Nais!
  maandag 13 juni 2011 @ 14:40:16 #136
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98112062
Ik weet nog altijd niet wat miles zijn :(
pi_98112121
quote:
9s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef Blistering het volgende:
Dat houden we lekker geheim, jij bent namelijk nog niet toegelaten tot the secret society })
pi_98112376
quote:
9s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef Blistering het volgende:
Google is je beste vriend: http://www.walkathome.com/. Bovendien is hier al heel vaak uitleg over gegeven, in dit topic staat zelfs nog een link naar een youtube-filmpje.

Ik ga straks weer, en ik ga de 5K-walk doen (dat is dus 3 miles).
pi_98112470
quote:
17s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
ik de 2 de keer alle 5! 8-) Maar o wat heb ik een hekel aan die stem ( "sisters in sweat". "Go Girls") ;(
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 13 juni 2011 @ 14:51:39 #140
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98112537
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef seasushi het volgende:

[..]

ik de 2 de keer alle 5! 8-) Maar o wat heb ik een hekel aan die stem ( "sisters in sweat". "Go Girls") ;(
Ik heb verder nog niet gekeken :@ Heb alleen dat ene linkje van trovey, ik klik binnenkort wel eens door :') Maar je bent zo toch ineens 2x14 minuten bezig, toch leuk. Hopen dat ik het over een week ook nog leuk vind :') Maar ik vind zoiets iig wel leuker dan fietsen, op zolder, waar geen zwembad is.
  maandag 13 juni 2011 @ 14:51:41 #141
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98112540
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:47 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Google is je beste vriend: http://www.walkathome.com/. Bovendien is hier al heel vaak uitleg over gegeven, in dit topic staat zelfs nog een link naar een youtube-filmpje.

Ik ga straks weer, en ik ga de 5K-walk doen (dat is dus 3 miles).
Googlen op ''miles'' helpt niet veel :P. Maar goed, niets voor mij, dat zie ik al wel.

Thanks voor de hulp :)
  maandag 13 juni 2011 @ 14:52:32 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98112571
Een miles-uitleg in de OP lijkt me handiger dan die info over de meet :+
  maandag 13 juni 2011 @ 14:58:12 #143
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98112811
Staan jullie dan gewoon voor je pc die oefeningen te doen terwijl je op youtube zo'n filmpje bekijkt?

Het is wel een goedkope manier van beweging, dat geef ik toe :P.
pi_98112889
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Blistering het volgende:
Staan jullie dan gewoon voor je pc die oefeningen te doen terwijl je op youtube zo'n filmpje bekijkt?

Ik heb m nog wel even op usb stick gezet en in de tv geplopt.. Ik dacht: beter geluid, maar helaas. Haar stem komt overal overheen
pi_98113072
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:51 schreef Blistering het volgende:

[..]

Googlen op ''miles'' helpt niet veel :P. Maar goed, niets voor mij, dat zie ik al wel.

Thanks voor de hulp :)
Oh nee dan kom je niet ver, dat is een ietsje te algemene zoekterm :)
Waarom vind je het niets?

Ik heb de OP aangepast en wat uitleg erbij gedaan over de Miles, verder heb ik de tekst over de meet eruit gehaald. Die was zó 2005!
pi_98113166
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Blistering het volgende:

Ja, inderdaad! Ik heb DVD's waar meerdere miles achter elkaar op staan. Ik speel ze af op mijn laptop en ik begin er gewoon maar aan. Je kan je verstand op 0 zetten omdat de beweging zo supermakkelijk is (ik draag wel sportkleding, ik zweet me er nl. wel de tandjes bij!). Ik verveel me trouwens soms wel als ik het doe, want ik doe er vaak wel 4 en dan ben je wel krap een uur bezig...
  maandag 13 juni 2011 @ 15:06:09 #147
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98113173
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:03 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Oh nee dan kom je niet ver, dat is een ietsje te algemene zoekterm :)
Waarom vind je het niets?

Ik heb de OP aangepast en wat uitleg erbij gedaan over de Miles, verder heb ik de tekst over de meet eruit gehaald. Die was zó 2005!
Dat niets vinden was wellicht enigszins voorbarig, maar ik zie mezelf niet voor m'n computer/tv staan wandelen eigenlijk. Maar ik ga wel een poging wagen vanavond, wellicht bevalt het me wel ;).

En mooi dat de OP is aangepast!
  maandag 13 juni 2011 @ 15:07:35 #148
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98113255
Hoera, cinnamongirl!
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ja, inderdaad! Ik heb DVD's waar meerdere miles achter elkaar op staan. Ik speel ze af op mijn laptop en ik begin er gewoon maar aan. Je kan je verstand op 0 zetten omdat de beweging zo supermakkelijk is (ik draag wel sportkleding, ik zweet me er nl. wel de tandjes bij!). Ik verveel me trouwens soms wel als ik het doe, want ik doe er vaak wel 4 en dan ben je wel krap een uur bezig...
Mja, maar alsnog lijkt het me minder saai dan op je hometrainertje bezig gaan? Of niet?
pi_98113284
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Als je ze te saai vindt, dan kun je ook die van Davina proberen. Dat is wel geen loopprogramma, maar Davina zelf is erg tof (en staat zelf ook peentjes te zweten en ze heeft gewoon een goed gevoel voor humor).
  maandag 13 juni 2011 @ 15:08:15 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98113300
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef Blistering het volgende:

[..]

Dat niets vinden was wellicht enigszins voorbarig, maar ik zie mezelf niet voor m'n computer/tv staan wandelen eigenlijk. Maar ik ga wel een poging wagen vanavond, wellicht bevalt het me wel ;).

Ik stond net ook voor mijn laptop ja. op een stukje van een meter bij een metertje :')
pi_98113301
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ok, succes! Ik doe het trouwens boven, waar de oogjes van mijn vriend me niet kunnen volgen. Het is nl. wel een beetje een maf gezicht.
pi_98113436
Zoek maar even op 5 miles burning walk bij de piratenbaai of kickass ;)
pi_98113480
quote:
5s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
Hoera, cinnamongirl!

[..]

Mja, maar alsnog lijkt het me minder saai dan op je hometrainertje bezig gaan? Of niet?
Ja, dat wel! Op een hometrainer kun je geen kant op, en met de Miles kan je nog een beetje maf rondspringen. Aan de andere kant kun je op de hometrainer al fietsend tv kijken.
pi_98113928
Zoooo, 1000 calootjes gecardiooot!

Hara ik ga nu idd voor cardio-kracht-cardio en afhankelijk van puf/gezelschap dan nog een keer kracht.

Riann, je mag wel dagelijks kracht dien, alleen dan moet je zorgen dat je wel.een dag pauze per spiergroep houdt.
pi_98114086
Duizend calootjes! Ik ben jaloers }:|
pi_98114463
Ik ben meer kapot.
  maandag 13 juni 2011 @ 15:59:10 #157
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98115380
quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:08 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ok, succes! Ik doe het trouwens boven, waar de oogjes van mijn vriend me niet kunnen volgen. Het is nl. wel een beetje een maf gezicht.
Haha, net ff die part 1 video gedaan van youtube. Je voelt toch wel degelijk dat je lichaam aardig in beweging is geweest. Blijft een raar gevoel om zo voor je tv te staan though :'), ik bleef hopen dat er niemand binnen zou komen _O- .

Maar goed, opzich is het wel leuk om te doen en je hoeft er het huis niet voor uit dus even better!
  maandag 13 juni 2011 @ 16:05:47 #158
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98115653
Wat zijn jullie hard aan het sporten vandaag, ^O^

Ik ga morgen weer aan de slag met Leslie, ik heb vandaag mijn benedenverdieping schoongemaakt, soepjes gekookt, een soepje in de blender gedaan, de blender vond van niet en toen moest ik mijn net gedweilde vloer nog een keer doen. En de onderkant van de kastjes ook. Eigenlijk mijn halve keuken. Gelukkig loop ik nog in mijn 20 jaar oude nachthemd, ik zit er zelf ook helemaal onder. En volgens mij is die paprikasoep helemaal niet lekker ):O De wontonsoep zonder wonton is wel goddelijk!

De miles kijk ik ook voor de tv beneden. Daar staat een pc onder die in ons netwerk van 6 PC's /servers hangt, ideaal. Wij kijken bijna nooit tv, wij kijken altijd computer.
Spoilers!
pi_98115883
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Blistering het volgende:

[..]

Haha, net ff die part 1 video gedaan van youtube. Je voelt toch wel degelijk dat je lichaam aardig in beweging is geweest. Blijft een raar gevoel om zo voor je tv te staan though :'), ik bleef hopen dat er niemand binnen zou komen _O- .

Maar goed, opzich is het wel leuk om te doen en je hoeft er het huis niet voor uit dus even better!
Je mag dan denken dat je voor aap staat, maar zodra je daadwerkelijk kilo's begint te verliezen, dan ziet zelfs de grootste tegenstander er wel het nut van in :P Het is low-impact, makkelijk om te doen en je hoeft er de deur niet voor uit.. ideaal!
  maandag 13 juni 2011 @ 16:19:18 #160
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98116216
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 15:11 schreef seasushi het volgende:
Zoek maar even op 5 miles burning walk bij de piratenbaai of kickass ;)
Die duurt echt 1 uur en 8 minuten, doe je die gewoon helemaal in één keer?

En inderdaad PB, dan weet je waar je 't voor doet!
pi_98117275
Die miles, ben er nu toch wel nieuwsgierig naar, kan ik op youtube voorbeelden vinden ?
pi_98117572
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:44 schreef Muks het volgende:
Die miles, ben er nu toch wel nieuwsgierig naar, kan ik op youtube voorbeelden vinden ?
Check de link in de OP, en ook op youtube staan filmpjes!
pi_98117608
thx, ga vanavond ff uitzoeken
pi_98118011
quote:

[..]

yup.. En ik mag dus niet als een gek gaan sporten want dan ga ik juist spieren afbreken... bij mij werkt het allemaal anders als bij ieder anders door mijn spierziekte.
pi_98118082
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, Rian zal het wel beter weten dan wij, maar omdat ze aangaf dat ze geen verbetering zag nam ik aan dat ze dat wel wilde zien, dat vond ik wat raar stroken met prevention.

In ieder geval succes ermee, Rian.
o ja en nog 1 ding ik kan geen spieren opbouwen dus ik kan de kilootjes etc ook niet ophogen.

is allemaal een lastig iets bij mij. Vandaar dat ik ook sport onder begeleiding van een fysio
pi_98122019
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:19 schreef Blistering het volgende:

[..]

Die duurt echt 1 uur en 8 minuten, doe je die gewoon helemaal in één keer?

En inderdaad PB, dan weet je waar je 't voor doet!
Ja.Ondertussen een conditie als een jonge godin, 8-) eten zeer gematigd, en ik val niks nada noppes af. Een buik als een sixpack, verborgen helaas. :(
  maandag 13 juni 2011 @ 18:34:07 #167
244933 trovey
Nachtoele
pi_98122182
Weer terug van het dagje uit en ja hoor buiten de deur gegeten bij de Mac.....wees niet ongerust...ik heb met mijn verstand gekozen. Eén side salad a 25 calorieen, 1 balsamico dressing a 25 calorieen, 1 cola light a 1 calorie en oh jee :+ 1 middel friet zonder saus a 340 calorietjes. (wilde eigenlijk een kleine hebben maar mijn gezelschap kwam met een middel aan. :') ) Wilde daarna een bakje gemengd fruit nemen :9 maar op als zijnde niet meer aanwezig :( , toen maar een smoothie genomen van 60 kalorietjes.
Netjes toch voor de Mac :P : 25 + 25 + 1 >:) + 340 + 60 = 451 voor een hele maaltijd. :7

s Avonds een broodje beenderham (met sla :Y) ) genomen bij een La Place restaurant met thee zonder suiker dus ook geen supercalorieenbom. ;)

Nu nog een banaan en ik heb alle voedingsgroepen weer binnen gekregen vandaag. *O*

(Ik mag vanavond nog twee beschuitjes of 1 boterham als ik nog honger heb, mijn dietiste zal tevreden zijn *) :+ )
Optimist tot in de kist
  maandag 13 juni 2011 @ 18:38:07 #168
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98122343
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:30 schreef seasushi het volgende:

[..]

Ja.Ondertussen een conditie als een jonge godin, 8-) eten zeer gematigd, en ik val niks nada noppes af. Een buik als een sixpack, verborgen helaas. :(
Je komt niets aan bedoel je? :P
  maandag 13 juni 2011 @ 18:38:33 #169
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98122368
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:34 schreef trovey het volgende:
Weer terug van het dagje uit en ja hoor buiten de deur gegeten bij de Mac.....wees niet ongerust...ik heb met mijn verstand gekozen. Eén side salad a 25 calorieen, 1 balsamico dressing a 25 calorieen, 1 cola light a 1 calorie en oh jee :+ 1 middel friet zonder saus a 340 calorietjes. (wilde eigenlijk een kleine hebben maar mijn gezelschap kwam met een middel aan. :') ) Wilde daarna een bakje gemengd fruit nemen :9 maar op als zijnde niet meer aanwezig :( , toen maar een smoothie genomen van 60 kalorietjes.
Netjes toch voor de Mac :P : 25 + 25 + 1 >:) + 340 + 60 = 451 voor een hele maaltijd. :7

s Avonds een broodje beenderham (met sla :Y) ) genomen bij een La Place restaurant met thee zonder suiker dus ook geen supercalorieenbom. ;)

Nu nog een banaan en ik heb alle voedingsgroepen weer binnen gekregen vandaag. *O*

(Ik mag vanavond nog twee beschuitjes of 1 boterham als ik nog honger heb, mijn dietiste zal tevreden zijn *) :+ )
Selfcontrol +10, knap hoor! Ik zou 't niet kunnen denk ik, maar kom sowieso nooit bij de Mac gelukkig.
pi_98122463
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:38 schreef Blistering het volgende:

[..]

Je komt niets aan bedoel je? :P
Kijk het glas is halfvol voor deze dame :7
pi_98122563
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:41 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

*drinkt het glas leeg*... Had dorst.

En trovey! Netjes hoor! *O*
pi_98122592
Boh. te weinig gegeten vandaag.

Ontbijt met 2 boterhammen, yoghurt met een appel, hele tijd niets, rond 4en een pistolet oude kaas, hele tijd niets en vriend maakt nu iets surinaams met kikkererwten...

Vanavond ws nog een yoghurt en een appel en een grapefruit, maar het kwaad is eigenlijk al geschied. Zonde want qua sporten echt een dag volgens het boekje
pi_98122617
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:41 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat is inderdad waar. Door medicijnen heel erg aangekomen, maar sinds ik begonnen ben met beweging en op mijn eten letten, geen kilo"tjes er meer bij.
maar toch...
pi_98122712
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:43 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

*drinkt het glas leeg*... Had dorst.

En trovey! Netjes hoor! *O*
Dat was een longdrink glas gevuld met Baileys. Ooh noes, de calorieeen })
pi_98122784
quote:
6s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:47 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat was een longdrink glas gevuld met Baileys. Ooh noes, de calorieeen })
*hik*

Calowhttuh? :+

Ik ga gelijk maar weer even milen (en douchen, het bed verschonen, nog even tv kijken en dan naar bed). :W
  maandag 13 juni 2011 @ 18:53:31 #176
244933 trovey
Nachtoele
pi_98123014
Ik had niet eens trek in wat anders bij de Mac :P ...echt waar, ik lieg niet. :') Die maaltijdsalades zijn ook :9 ...die heb ik de laatste keer genomen toen we onderweg waren...wel gegrilde kip, niet de crispy....zit je echt vol na zo'n bak vol. :') Gelukkig ben ik gek op salades...ik zou kunnen leven op maaltijdsalades. *O*
Optimist tot in de kist
pi_98123042
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:45 schreef seasushi het volgende:

[..]

Dat is inderdad waar. Door medicijnen heel erg aangekomen, maar sinds ik begonnen ben met beweging en op mijn eten letten, geen kilo"tjes er meer bij.
maar toch...
Kan me voorstellen dat als je aankomt door medicijnen en door diezelfde medicijnen amper afvalt, dat je er op een gegeven moment de balen ervan krijgt :*
pi_98123291
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef trovey het volgende:
Ik had niet eens trek in wat anders bij de Mac :P ...echt waar, ik lieg niet. :') Die maaltijdsalades zijn ook :9 ...die heb ik de laatste keer genomen toen we onderweg waren...wel gegrilde kip, niet de crispy....zit je echt vol na zo'n bak vol. :') Gelukkig ben ik gek op salades...ik zou kunnen leven op maaltijdsalades. *O*
Maaltijdsalades zijn ook gezond. In de meeste zitten niet zoveel calorietjes in en je verbrand er al veel met kauwen.
  maandag 13 juni 2011 @ 18:59:54 #179
244933 trovey
Nachtoele
pi_98123311
Balen inderdaad als je door medicijnen aankomt. }:| Heb dat ook een keer gezien bij een kennis....kwam binnen 2 maanden 10 kilo aan :o ...gelukkig kon hij er voor kiezen om toch die medicijnen maar niet te gebruiken (daarvoor kreeg hij wel constante pijn terug maar je moet wat als overgewicht ook slecht voor een andere kwaal (artrose) is). Hij was daarna ook binnen een aantal maanden die kilo's kwijt maar het kostte veel meer moeite om die kilo's weer te verliezen dan ze erbij te krijgen.
Optimist tot in de kist
  maandag 13 juni 2011 @ 19:00:41 #180
244933 trovey
Nachtoele
pi_98123344
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Riann het volgende:

[..]

Maaltijdsalades zijn ook gezond. In de meeste zitten niet zoveel calorietjes in en je verbrand er al veel met kauwen.
:') knaag knaag. :Y)
Optimist tot in de kist
  maandag 13 juni 2011 @ 19:07:45 #181
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98123661
Pfft, een dagje rondrennen in de Ikea op de tweede Pinksterdag is zo frustrerend dat ik zeker weet dat ik calorieën verbrand heb... Ongeacht de HiFri-frietjes (stoom, geen frituurvet!) achteraf, zonder mayo en zonder frisdrank.

Net aardappelpuree op met worteltjes en een witvisje :) Best een aardig dagje dus.

Nu nog even mijn dagelijks drink-quotum halen met een liter water en dan mag ik straks wat meloen... JumJum! :D

Morgen maar weer wegen, straks eerst nog even wii-fitten :) of hardlopen met vriendjelief.

Xx!

ps. En omg, wat zijn jullie allemaal goed aan het sporten vandaag! Hulde!
pi_98124397
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 19:00 schreef trovey het volgende:

[..]

:') knaag knaag. :Y)
;)
pi_98127289
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef trovey het volgende:
Balen inderdaad als je door medicijnen aankomt. }:|
Prednison... ;( Waardeloos spul als het om gewichtsbeheersing gaat...

Weer 2 miles gedaan, dit keer die van Excercise TV. Tempo ligt daar wel een stuk hoger dan in Healthy Heart Walk oid.. phew.
pi_98128252
Dat brengt de stand op 4 miles voor vandaag *O*
  maandag 13 juni 2011 @ 20:27:27 #185
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98128299
Ik heb 3 miles gedaan!

En ik vind 't stiekem wel leuk :@
pi_98128374
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Dancinphoebe O+
:*
pi_98128377
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat brengt de stand op 4 miles voor vandaag *O*
Yeah! En ik durfde voor het eerst sinds 2 weken weer op de weegschaal en volgens mij viel de schade wel mee, ben benieuwd morgen.

quote:
10s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Blistering het volgende:
Ik heb 3 miles gedaan!

En ik vind 't stiekem wel leuk :@
Yeah! Weer iemand over de Leslie-streep! *O* En je hebt heel veel verschillende soorten.. Ik pm je ff..
  maandag 13 juni 2011 @ 20:30:11 #189
244933 trovey
Nachtoele
pi_98128503
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:13 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Prednison... ;( Waardeloos spul als het om gewichtsbeheersing gaat...

Weer 2 miles gedaan, dit keer die van Excercise TV. Tempo ligt daar wel een stuk hoger dan in Healthy Heart Walk oid.. phew.
Dat is rotzooi inderdaad :{ ...helaas soms noodzakelijke rotzooi. ;(
Optimist tot in de kist
pi_98128611
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat is rotzooi inderdaad :{ ...helaas soms noodzakelijke rotzooi. ;(
Klopt. En het verkeerde vette eten en volstrekt niet bewegen in die tijd hielp uiteraard niet :+
  maandag 13 juni 2011 @ 20:32:51 #191
244933 trovey
Nachtoele
pi_98128696
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Klopt. En het verkeerde vette eten en volstrekt niet bewegen in die tijd hielp uiteraard niet :+
Nee, dat gaat niet meehelpen om het probleem onder controle te houden. :')
Optimist tot in de kist
pi_98129271
Wat is dat allemaal die miles?
  maandag 13 juni 2011 @ 20:44:13 #193
244933 trovey
Nachtoele
pi_98129442
Kijk eens op bladzijde 3 van dit topic. :P
Optimist tot in de kist
  maandag 13 juni 2011 @ 20:46:39 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98129552
Ik had nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen maar ik wil ook geeerd worden in een topictitel! Ik wil dat wel eerst waard zijn though ;)
Spoilers!
  maandag 13 juni 2011 @ 21:15:37 #195
244933 trovey
Nachtoele
pi_98131353
Ik zit aan de snoeptomaatjes :9 ....heerlijk, had ze alweer een tijdje niet gehad, morgen maar weer ophalen bij de Aldi :P
Optimist tot in de kist
  maandag 13 juni 2011 @ 21:47:40 #196
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98133525
ik heb mijn jeugd dik doorgebracht door prednison, en heb nu nog steeds corticosteroiden die volgens mijn arts geen invloed mogen hebben op mijn gewicht, maar waarvan we wel vermoeden dat ze dat wel hebben.
  maandag 13 juni 2011 @ 23:08:59 #197
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98139345
Zo, nog een mile voor het slapen gaan en dan morgen weer vroeg op.

Welterusten!
pi_98139468
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen maar ik wil ook geeerd worden in een topictitel! Ik wil dat wel eerst waard zijn though ;)
Eerst een lucky_strike.zip. Daarna... Misschien. :P
  maandag 13 juni 2011 @ 23:14:03 #199
244933 trovey
Nachtoele
pi_98139649
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef Blistering het volgende:
Zo, nog een mile voor het slapen gaan en dan morgen weer vroeg op.

Welterusten!
En daarna kun jij slapen...knap.....na zo'n mile sta ik op scherp. :')
Optimist tot in de kist
  dinsdag 14 juni 2011 @ 07:31:49 #200
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98146207
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef trovey het volgende:

[..]

En daarna kun jij slapen...knap.....na zo'n mile sta ik op scherp. :')
Heb heerlijk geslapen zelfs ;).

Goeiemorgen!
pi_98146309
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 07:31 schreef Blistering het volgende:

[..]

Heb heerlijk geslapen zelfs ;).

Goeiemorgen!
Goedemorgen, na het ontbijt en koffie ga ik 3 miles doen :7
pi_98146398
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 07:47 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Goedemorgen, na het ontbijt en koffie ga ik 3 miles doen :7
Goeiemorgen! hier na het bakje sojamelk lijnzaad zemelen en ook nog brinta *) naar de sportschool.
pi_98146434
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 07:58 schreef seasushi het volgende:

[..]

Goeiemorgen! hier na het bakje sojamelk lijnzaad zemelen en ook nog brinta *) naar de sportschool.
Zo, zo een eckte sportersontbijt, je gaat krachttraining doen?
pi_98146484
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:04 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Zo, zo een eckte sportersontbijt, je gaat krachttraining doen?
"ik vin het gewoon lekker" :)
En ja een beetje krachttraining, maar verder gewoonfietsen, lopen, roeien, en de gehate crosstrainer.
pi_98146564
G'morgen :W

Ik heb niets met de crosstrainer. Ik doe 1000 keer liever elliptical. Ik ben nogal motorisch gestoord en ik kom gewoon niet in een lekker ritme op die crosstrainer.
pi_98146583
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
G'morgen :W

Ik heb niets met de crosstrainer. Ik doe 1000 keer liever elliptical. Ik ben nogal motorisch gestoord en ik kom gewoon niet in een lekker ritme op die crosstrainer.
Wat is dat? :?
pi_98146612
Elliptical?

Das zo een crosstrainer zonder de cross zeg maar. Waarbij je je armpjes gewoon lekker laat hangen.
pi_98146639
Zo'n trappenloper?
pi_98146680
Nee een trappenloper is gewoon met 2 peddels die naar boven en naar beneden gaan. De peddels van de elliptical bewegen zich (net als die van de crosstrainer) in een ellipsbeweging.
pi_98146694
Ik zal zo eens op zoek gaan in de sportschool. Nog veel apparaten niet uit getest.
pi_98146713
Gewoon doen hoor. Iig alles even 10 minuutjes proberen. Het scheelt een hoop als je een apparaat vindt dat je "eigenlijk best lekker" vindt...

Crosstrainer en elliptical lijken bijvoorbeeld maar weinig verschillend, maar bij de crosstrainer denk ik 30/45 minuten lang "ik wil hier af, ik wil hier af" terwijl ik bij de elliptical 30/45 minuten "tomtiedomtiedom" denk :D
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:22:44 #212
217702 Lonaa
Honger!
pi_98147413
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon doen hoor. Iig alles even 10 minuutjes proberen. Het scheelt een hoop als je een apparaat vindt dat je "eigenlijk best lekker" vindt...

Crosstrainer en elliptical lijken bijvoorbeeld maar weinig verschillend, maar bij de crosstrainer denk ik 30/45 minuten lang "ik wil hier af, ik wil hier af" terwijl ik bij de elliptical 30/45 minuten "tomtiedomtiedom" denk :D
Hahahha, ik heb t andersom.

Trouwens, goeie morgen! Net 2 bruine boterhammen gehad, zo met de hondjes lopen. De rest van de beweging komt vandaag van VEEL huishouden en misschien nog wat miles lopen.
pi_98147708
Zo net iets minder dan 4 miles gedaan, douchen en daarna 11 aardappel kroketjes met 45 gram madsauce :Y)
pi_98148225
5,3 kilo in totaal kwijt :). Afgelopen week niet veel aan het dieet gedaan (maandelijkse troubles - en wilde niet eindigen in schranspartijen, dus heb ik beslote "normaal" te eten i.c.m. shakes). Werkte beter dan ik dacht. Toch nog een kilo eraf ^^.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_98148322
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef joyvke het volgende:
5,3 kilo in totaal kwijt :). Afgelopen week niet veel aan het dieet gedaan (maandelijkse troubles - en wilde niet eindigen in schranspartijen, dus heb ik beslote "normaal" te eten i.c.m. shakes). Werkte beter dan ik dacht. Toch nog een kilo eraf ^^.
Netjes heur :7
pi_98148389
Netjes Joyvke!

Nomnomnomnom sammiches!

Blij met de *O* weegschaal *O* vanmorgen!

[ Bericht 71% gewijzigd door DancingPhoebe op 14-06-2011 10:17:08 ]
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:16:44 #217
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98149874
Goeiemorgen! Vanmorgen bruine boterhammen met semi-verantwoord beleg op en ondertussen boodschappen voor de hele week gedaan, zonder slechte dingen te kopen :D

Zondag wel naar Beekse Bergen en Chinees, maar het is vaderdag en m'n schoonpapa wordt daar intens gelukkig van :)

Xx!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 11:35:39 #218
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98150487
Ik ga vandaag maar weer eens beginnen met braaf doen. Strakjes de miles weer oppakken, ik heb een paar weken niets gedaan dus ik ben benieuwd wat ik vol kan houden.
Spoilers!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:06:05 #219
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_98151508
Vanavond lekker weer hardlopen, heb er nu al zin in. Afgelopen weekend een beetje teveel weekend gehouden. Niet extreem slecht gegeten, maar vrij weinig actief gedaan. (Alleen zaterdag een beetje hardlopen) Ik had zoveel meer gepland. Maar ja, dat lukt niet altijd.
Vanavond ook lekker roerbakgroente met een kipfilet. Ook al zin in.
Live life to the Ender :D
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:22:30 #220
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98151981
Vanavond nachos :@ , dus maar extra miles doen. Morgen denk ik ff sporten.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 12:47:14 #221
217702 Lonaa
Honger!
pi_98152659
Hoe goed is het huishouden doen eigenlijk voor je conditie, vetverbranding e.d.?

Persoonlijk denk ik wel goed, aangezien ik weer het zweet op de rug heb lopen. :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:02:18 #222
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98153111
Ik heb net twee kasten (muurkasten, van die grote) helemaal uitgeruimd, schoongemaakt en weer ingeruimd... weet zeker dat ik calorieën verbrand heb :D

Dus het huishouden is hartstikke goed voor je! :) Moet ook nog was doen vandaag en andere was inruimen in de kasten enzo en de badkamer poetsen :(

Eerst even lunchen :D

Xx!
pi_98153187
Hoe vaak in de week gaan jullie naar de sportschool? :o
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:15:26 #224
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98153579
O help. Ik moet aan de miles. Ik ben zo bang voor de staat van mijn uithoudingsvermogen dat ik bijna niet durf te beginnen. Moet ik me ook weer helemaal in die sportbeha hijsen, wat een gedoe allemaal dat thuissporten :s)

Maar ik ga er wel voor, even een filmpje uitzoeken. Leslie O+
Spoilers!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:18:50 #225
319308 Tink89
To live is to dance
pi_98153708
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef REPOLEVED het volgende:
Hoe vaak in de week gaan jullie naar de sportschool? :o
Niet... ik zwem 1 keer in de week en doe nog aan wii fitt, thuis :)

Xx
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:29:21 #226
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98156076
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
O help. Ik moet aan de miles. Ik ben zo bang voor de staat van mijn uithoudingsvermogen dat ik bijna niet durf te beginnen. Moet ik me ook weer helemaal in die sportbeha hijsen, wat een gedoe allemaal dat thuissporten :s)

Maar ik ga er wel voor, even een filmpje uitzoeken. Leslie O+
Zo, ik heb een langzame 2 miles gedaan met 2 gewichtjes van een kilo. In 30 minuten heb ik 295 calorieen verbrand, 38 gram vet. Mijn gemiddelde hartslag was 138 dus mijn conditie was flink achteruit gegaan.

Ben nu aan het genieten van een mango/framboos/yoghurt/munt smoothie, heerlijk!
Spoilers!
pi_98156124
Zo. dat was de sportschool weer. Anderhalf uur, minder intensieve apparaten als gisteren, dat voelt een beetje als zonde van de tijd, maar schijnt goed te zijn, afwisseling in je ritme...

Nu maar iets van 750 caloos verbrand. Net een broodje haring op en ik ga zo nog lekker O+ aardbeitjes O+ eten. O+ aardbeitjes zijn van die lieffies O+
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:46:19 #228
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98156586
maar iets van 750?! dat is echt vet veel :o
pi_98156634
Mja, maar in dezelfde tijd op andere apparaten kan ik er ook 1000 doorheen jagen... :{
  dinsdag 14 juni 2011 @ 14:59:28 #230
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98157039
aaah, twijfelachtig eerst..maar de 1e 5 kilo zijn eraf :D :D :D dus ik zit op 1/5e van mijn doel! Dat gaan we vieren door een broodje te toasten in de oven met geitenkaas en een paar nieuwe schoenen :P

en ik vind 1000 of 750 kcal echt superveel :) maar ik heb er dan ook niet echt zicht op wat je nou verbrand door iets te doen. Dat is zeg maar..de helft van je dagwaardes wat je mag eten..
pi_98157241
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 14:59 schreef RandomMoron het volgende:
aaah, twijfelachtig eerst..maar de 1e 5 kilo zijn eraf :D :D :D dus ik zit op 1/5e van mijn doel! Dat gaan we vieren door een broodje te toasten in de oven met geitenkaas en een paar nieuwe schoenen :P

Wauw! Gefeliciteerd! Geniet van je -5 en geniet van je victorybroodje!! *O*

quote:

en ik vind 1000 of 750 kcal echt superveel :) maar ik heb er dan ook niet echt zicht op wat je nou verbrand door iets te doen. Dat is zeg maar..de helft van je dagwaardes wat je mag eten..
Mja ik vind het ook wat eeeuh abstract hoor. Er staat op dat apparaat hoeveel caloos je hebt verbrand... Je moet maar aannemen dat het waar is :D
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:08:50 #232
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98157399
ja, dat is natuurlijk ook afhankelijk van je gewicht enzo. Ik ga zo ook nog een victory dansje doen :P in december -25 lijkt stiekem best wel haalbaar :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:12:17 #233
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98157533
quote:

Knap hoor! Gefeliciteerd! En geniet van je broodje ;)

Ik heb net ff een mile gelopen, min of meer als testje met de weegschaal. Woog na die mile een kilo minder dan ervoor _O- .
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:13:26 #234
244933 trovey
Nachtoele
pi_98157584
Zo, weer twee miles achter de kiezen...en meer dan twee achter elkaar zal het ook wel niet worden denk ik.....boem boem boem zegt het hart. :P ...Eens kijken of ik vanavond nog een mile doe (of twee :P ).
Optimist tot in de kist
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:18:09 #235
217702 Lonaa
Honger!
pi_98157804
Zo, net 3 kwartier gelopen met de honden.

Ik moet nog even dweilen maar blegh, geen zin. Misschien zo nog wat miles doen, dan ben ik echt goed moe straks.
pi_98160101
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:13 schreef trovey het volgende:
Zo, weer twee miles achter de kiezen...en meer dan twee achter elkaar zal het ook wel niet worden denk ik.....boem boem boem zegt het hart. :P ...Eens kijken of ik vanavond nog een mile doe (of twee :P ).
Twee achter elkaar doen is meer dan voldoende _O_
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:44:54 #237
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98164110
Stoute avondeten ook weer binnen, nacho's met gesmolten kaas :@ en gehakt :@ en uien. Maar 't was wel lekker!

* Blistering zet 2 extra miles in de agenda voor vanavond
pi_98164229
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef Blistering het volgende:
Stoute avondeten ook weer binnen, nacho's met gesmolten kaas :@ en gehakt :@ en uien. Maar 't was wel lekker!

Was het ook lekker pittig en had je er een biertje bij :9~?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:48:46 #239
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98164234
Het gaat toch nog niet helemaal naar wens vandaag. Ik heb 2 miles gedaan, een verstandig ontbijt, tussendoortje en lunch gehad maar ik ben toch wat aan het snoepen de afgelopen 1,5 uur. Een waterijsje, wat zoute sticks en 4 chocolate chip cookies.
Gelukkig ben ik de rest van de week voornamelijk buiten de deur, dan grijp ik minder makkelijk ergens naar. Het is ook gewoon weer even wennen natuurlijk.

Ik had vandaag onder de douche ineens onwijze stress. Ik bedacht dat ik over 3 weken op vakantie moet terwijl ik geen zomerjas heb en maar 1 jurkje, 1 beha, 3 mouwloze shirtjes en 2 shirtjes met een mouwtje. Dat is dus een serieus probleem. Ik heb mijn vriendinnetje gebeld en gelukkig kan ze morgen met me gaan winkelen.
Spoilers!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:49:39 #240
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98164265
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Was het ook lekker pittig en had je er een biertje bij :9~?
Ik drink geen bier ;). En zeker, extra veel chilipoeder!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:18:24 #241
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98167917
Na het eten als toetje een Magnum Almond gegeten, omdat die me al een paar dagen vanuit de diepvries toeschreeuwde. Na het eten naar boven, half uur op de hometrainer, en hoppa, 255 kcal verbrand 8-)
pi_98168117
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:18 schreef Purdey het volgende:
Na het eten als toetje een Magnum Almond gegeten, omdat die me al een paar dagen vanuit de diepvries toeschreeuwde. Na het eten naar boven, half uur op de hometrainer, en hoppa, 255 kcal verbrand 8-)
Dat soort dingen moet je gewoon ook niet in huis hebben he als je wilt afvallen. Magnum almond :9 *O*
pi_98168255
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:18 schreef Purdey het volgende:
Daar kan ik toch zo kwaad om worden als ze zo liggen te schreeuwen :(
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:30:48 #244
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98168576
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Dat soort dingen moet je gewoon ook niet in huis hebben he als je wilt afvallen. Magnum almond :9 *O*
Ik woon niet alleen ;) En mijn huisgenoten hoeven niet te diëten. Teminste, het zou wel moeten, maar ze willen niet :')

quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Daar kan ik toch zo kwaad om worden als ze zo liggen te schreeuwen :(
Ik ook! En daarom meteen m'n tanden erin gezet, dat zal ze leren! :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:53:01 #245
244933 trovey
Nachtoele
pi_98169833
Morgenvroeg om 10.00 uur zit ik bij de dietiste....als ik kijk naar de vorige keer (5 weken terug) dan zou er ergens tussen de 1,5 en 2 kg af moeten zijn...wish me luck. :P
Optimist tot in de kist
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:53:50 #246
244933 trovey
Nachtoele
pi_98169878
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Hier alleen waterijs in huis. :{w :+
Optimist tot in de kist
  dinsdag 14 juni 2011 @ 19:56:30 #247
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98170042
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef trovey het volgende:
Morgenvroeg om 10.00 uur zit ik bij de dietiste....als ik kijk naar de vorige keer (5 weken terug) dan zou er ergens tussen de 1,5 en 2 kg af moeten zijn...wish me luck. :P
good luck :P

ik hou absoluut niet van magnums, dus de verleiding is er ook niet :) ik eet wel te veel fruit :{ en daar zit ook veel suiker in
pi_98170337
Eetlijst van vandaag. Ook weer niet echt goed.

Ontbijt: twee boterhammen, kip/jam
Lunch: broodje haring, hele bak aardbeien
Tussendoor: handje walnoten
Diner: Kokos/Pastinaaksoep met kokos, kip en sugar snaps
Toe/Tussendoor: yoghurt met fruit, waarschijnlijk appel en een grapefruit

Wel genoeg gedronken vandaag en niet gesnoept *O*
pi_98170564
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef RandomMoron het volgende:

[..]

good luck :P

ik hou absoluut niet van magnums, dus de verleiding is er ook niet :) ik eet wel te veel fruit :{ en daar zit ook veel suiker in
Te veel fruit eten kan volgens mij niet... Dan eet je teveel andere dingen waardoor je het fruit niet kunt hebben :D
pi_98170691
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef trovey het volgende:

[..]

Hier alleen waterijs in huis. :{w :+
Hier iemand die die zoete drap niet lust })
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:08:53 #251
244933 trovey
Nachtoele
pi_98170734
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Te veel fruit eten kan volgens mij niet... Dan eet je teveel andere dingen waardoor je het fruit niet kunt hebben :D
Kan wel :P ...ik ken iemand die zich lens vreet aan fruit...verder heel voedselbewust dus niets vette hap....die loopt nu ook bij de dietist omdat ze te zwaar was geworden :') en wel zo zwaar dat ze diabetes had opgelopen. :{
Optimist tot in de kist
pi_98170797
Maar dan eet je denk ik +10 stuks per dag? Voor het zover moet komen?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:11:19 #253
244933 trovey
Nachtoele
pi_98170875
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan eet je denk ik +10 stuks per dag? Voor het zover moet komen?
Kan best...zoals gezegd ze at heeeel veel fruit...harstikke gezond maar blijkbaar dus teveel. :')
Optimist tot in de kist
pi_98170915
O god ik hoor het adagio van mijn moeder door mijn hoofd jengelen.

Ik ga het ook gewoon NIET zeggen, uit angst dat ik mijn moeder wordt.

Al is mijn moeder best een tofje... maar TOCH!
pi_98170942
Kokos is ook fruit maar de calorieen die daarin zitten, 389 kcal per 100 gram :X Kun je beter die magnum nemen :+
pi_98171033
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef MalaCocinera het volgende:
Kokos is ook fruit maar de calorieen die daarin zitten, 389 kcal per 100 gram :X Kun je beter die magnum nemen :+
En dan liggen in de AH de kokosreepjes gezellig naast het verse fruit... *O* Walnoten ook bomvol calorieën (maar zo lekker en gezond!).
pi_98171088
Ach de kokos zat in de soep, de walnoten waren lekker!

Ik heb (te) weinig gegeten vandaag, maar allemaal omnomnomnom en gezond!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:16:30 #258
244933 trovey
Nachtoele
pi_98171172
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god ik hoor het adagio van mijn moeder door mijn hoofd jengelen.

Ik ga het ook gewoon NIET zeggen, uit angst dat ik mijn moeder wordt.

Al is mijn moeder best een tofje... maar TOCH!
Vergeet het maar :{w ...je gaat je moeder worden....ik zie mijn moeder elke keer als ik na het douchen in de spiegel kijk }:| ...en ze is al 22 jaar dood en ik heb niets met die aparte subfora hier op FOK!. :P
Optimist tot in de kist
pi_98171278
ALLES WAAR TE VOOR STAAT IS NOOIT GOED *insert hysterie smiley*

:( Daar! Heb je nu je zin? :(
pi_98171415
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
ALLES WAAR TE VOOR STAAT IS NOOIT GOED *insert hysterie smiley*

:( Daar! Heb je nu je zin? :(
_O-

Hey, hebben we dezelde moeder? :?
pi_98171477
Plastisch chirurgie wordt steeds betaalbaarder godzijdank ;)
pi_98171584
Nou een B( . )( . )b-job is nog steeds 5000 ballen las ik "toevallig" vandaag :')
pi_98171688
Ik ga in ieder geval wel buikvel overhouden als ik uitgedieet ben (en ga daar ook wat aan laten doen). Ik moet er niet aan denken om straks enigszins op gewicht te zijn en dan nog steeds met flubbervel te zitten tot aan het einde ter tijden.
pi_98171697
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou een B( . )( . )b-job is nog steeds 5000 ballen las ik "toevallig" vandaag :')
En een transplantatie is goedkoper? Dan kan je genoeg van mij krijgen :')
pi_98171960
Nee ik heb genoeg. Ik zou het alleen graag wat optimistischer in het leven zien staan :')

Ik heb mn eigen depressie overwonnen, nu die van mn prinsesjes nog :')
pi_98172032
Iemand op het officiële Leslieforum die overigens 108 kilo is afgevallen en nu nog maar 67.5 kilo weegt... damn... _O_ _O_
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:32:24 #267
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98172049
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga in ieder geval wel buikvel overhouden als ik uitgedieet ben (en ga daar ook wat aan laten doen). Ik moet er niet aan denken om straks enigszins op gewicht te zijn en dan nog steeds met flubbervel te zitten tot aan het einde ter tijden.
Daar vrees ik ook wel voor. Dat aan m'n armen en buik de vellen erbij hangen :') En m'n borsten idem dito. Denk dat als dat zo is, ik die wel zou laten fixen ;)
pi_98172646
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand op het officiële Leslieforum die overigens 108 kilo is afgevallen en nu nog maar 67.5 kilo weegt... damn... _O_ _O_
Die is zo gauw uit mijn hoofd, 1.5 keer haarzelf afgevallen :o
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:42:14 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98172671
Teveel vel, buikvel.. Ben van 88 naar 55 gegaan maar buikvel blijft en soms vind ik dat echt: stank voor dank, zoveel sporten, je best doen met eten en dan dat.
Denk niet dat iemand ooit echt tevreden is over zijn lichaam :N

Soms denk ik wel eens aan een operatie (dan gelijk mijn tieten naar een leuke C :') )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_98172820
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Die is zo gauw uit mijn hoofd, 1.5 keer haarzelf afgevallen :o
En over vel gesproken...ze ziet er nog best strak uit.. Linkje (haal ik zo weer weg):

[ Bericht 15% gewijzigd door PaarsBeestje op 14-06-2011 20:56:50 (en weg) ]
pi_98173084
Dat ziet er inderdaad nog strak uit, damn! Gewoon blijven Leslien, PB who knows :')
pi_98173188
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Teveel vel, buikvel.. Ben van 88 naar 55 gegaan maar buikvel blijft en soms vind ik dat echt: stank voor dank, zoveel sporten, je best doen met eten en dan dat.

Soms denk ik wel eens aan een operatie (dan gelijk mijn tieten naar een leuke C :') )

33 kg afgevallen _O_ Da's ook niet mis! En wanneer je buikflubbervel overigens groter is dan 10cm, wordt het vergoed want dan heeft het een medische noodzaak (ontstekingen e.d.).

quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat ziet er inderdaad nog strak uit, damn! Gewoon blijven Leslien, PB who knows :')
Vandaag weer 2 Miles, MC.. I'm working on it! *) (en spierpijn trouwens na 2 weken niets te hebben gedaan...!! :X)
pi_98173570
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:

Netjes hoor 33 kilo ^O^

Ik hoop dat teveel vel mij bespaard blijft, heb een buik vetschortje maar die zie ik krimpen :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:59:35 #274
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98173818
haha, of dat idd. Ik heb nu de platte perziken ontdekt, en die zijn heel lekker :D
pi_98173831
Mala jij valt dusdanig langzaam af, dat je daar juist weer een voordeel aanhebt volgens mij :Y
pi_98173924
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Vandaag weer 2 Miles, MC.. I'm working on it! *) (en spierpijn trouwens na 2 weken niets te hebben gedaan...!! :X)
Make yo momma proud baby, make her proud :*)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:12:14 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98174727
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Netjes hoor 33 kilo ^O^

Ik hoop dat teveel vel mij bespaard blijft, heb een buik vetschortje maar die zie ik krimpen :P
jij bent ook jonger en dus elastischer, dat gaat wel goedkomen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:15:46 #278
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98174982
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef RandomMoron het volgende:
haha, of dat idd. Ik heb nu de platte perziken ontdekt, en die zijn heel lekker :D
Nooit van gehoord, ze zien er wel smakelijk uit. Smaken ze erg anders dan ronde perziken?
Spoilers!
pi_98175122
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mala jij valt dusdanig langzaam af, dat je daar juist weer een voordeel aanhebt volgens mij :Y
In dat geval B-)

* agenda erbij pakt om te checken wanneer de volgende borrel/bbq/verjaardag/schransdag is.

@ Uniekhoorn ik maak mezelf ook wijs dat die dagelijkse pilates oefeningen die ver beneden mijn nivo zijn ook zoden aan de dijk zetten :')
pi_98175173
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je moet ook nie te snel gaan. Krijg je van die plakken hangende huid van.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:20:14 #281
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98175252
Een vriendin van me is 70 kilo afgevallen en heeft haar armen en buik laten corrigeren. Ze is sindsdien een kilo of 15 aangekomen maar niet op haar buik. Zelfs een paar dagen nadat ze er een kind uit had gegooid was haar buik nog superstrak. Dat wil ik ook...

Edit: die buik dus niet dat kind! Al is ze best geinig voor een baby.
Spoilers!
pi_98175298
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Je moet ook nie te snel gaan. Krijg je van die plakken hangende huid van.
10 kilo in een jaar tijd langzaam genoeg voor u?
pi_98175347
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

10 kilo in een jaar tijd langzaam genoeg voor u?
Indien gelijkmatig verdeeld denk ik dat je lichaam zich wel optimaal heeft kunnen aanpassen jeweetz.
pi_98175481
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Indien gelijkmatig verdeeld denk ik dat je lichaam zich wel optimaal heeft kunnen aanpassen jeweetz.
Ik klaag niet, ik heb het idee dat kleding van toen ik 73 kilo woog, losser zit zelfs :o
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:39:37 #285
244933 trovey
Nachtoele
pi_98176381
Gezellig ben je op gewicht.....kun je zwaaien zonder dat je je lichaam hoeft te bewegen. :X Nu maar hopen dat mijn vel nog veerkracht genoeg heeft....ik hoef geen buikje waar je een pingpongbal op kan laten stuiteren maar het mag wel een beetje rechttrekken. :P
Optimist tot in de kist
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:45:31 #286
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98176780
Zo, weer 2 miles erop zitten. Die vrouwen in dat 5 mile filmpje motiveren wel :7 .
pi_98177033
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Blistering het volgende:
Zo, weer 2 miles erop zitten. Die vrouwen in dat 5 mile filmpje motiveren wel :7 .
^O^

Wat dacht je trouwens van die vent van in de 70 :') Ik bedoel als hij het kan.....
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:50:51 #288
244933 trovey
Nachtoele
pi_98177139
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Blistering het volgende:
Maar helaas wel op z'n Amerikaans :X ...als ik daar geen zin in heb doe ik Mile 1 en 5 dan heb ik alleen met de dame zelf te maken...en dat is al erg zat. :+
Optimist tot in de kist
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:51:04 #289
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98177156
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:49 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

^O^

Wat dacht je trouwens van die vent van in de 70 :') Ik bedoel als hij het kan.....
My dear friend Randy! En laten we Grandma Jo niet vergeten, ik mocht willen dat ik zo hoog kon kicken als zij.
Spoilers!
pi_98177232
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
^O^

Die kerel is echt uberstoer _O_ Ik hoop werkelijk ook zo fit te zijn op m'n 72ste.
pi_98177317
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

My dear friend Randy! En laten we Grandma Jo niet vergeten, ik mocht willen dat ik zo hoog kon kicken als zij.
_O-

Ja trouwens er zijn oudere dames in die video's die volgens mij 30 kilo kwijt zijn en die zien er behoorlijk strak uit. Wellicht is er hoop voor ons allen dames :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:55:21 #292
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98177426
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar helaas wel op z'n Amerikaans :X ...als ik daar geen zin in heb doe ik Mile 1 en 5 dan heb ik alleen met de dame zelf te maken...en dat is al erg zat. :+
Ligt aan de mensen op de achtergrond, er zitten er inderdaad wat irritante tussen. Er is een 2 mile filmpje waarin er een roodharige vrouw van middelbare leeftijd elke keer onwijs zwakzinnig gaat grijnzen als de camera op haar gericht is, daar kan ik echt niet tegen. En er is ook een meisje (veel te dun, veel te mooi lang bruin haar ;) ) dat erbij staat als zo'n wiebelhondje voor in de auto.
Spoilers!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:55:28 #293
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98177431
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef trovey het volgende:

[..]

Die ene rechts met zwart haar zorgt er wel voor dat m'n kicks hoog blijven gaan hoor :+ Maar goed, het is vreselijk Amerikaans ja met dat gecheer af en toe. Maar het helpt en daar gaat het om.

* Blistering weet dat 'ie zich in een gezelschap van vrouwen bevindt dus kuist 'ie z'n taal jegens het vrouwelijk geslacht :7
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:59:07 #294
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98177647
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ja trouwens er zijn oudere dames in die video's die volgens mij 30 kilo kwijt zijn en die zien er behoorlijk strak uit. Wellicht is er hoop voor ons allen dames :P
Ik vind die Mary Kay altijd wel tof, da's die blonde die lekker stevig is. Mijn doel is in principe om dunner dan zij te worden maar ik zou al heel tevreden zijn als ik zo vrolijk was als zij en zo lekker in mijn vel zat.
Spoilers!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 21:59:31 #295
244933 trovey
Nachtoele
pi_98177669
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ligt aan de mensen op de achtergrond, er zitten er inderdaad wat irritante tussen. Er is een 2 mile filmpje waarin er een roodharige vrouw van middelbare leeftijd elke keer onwijs zwakzinnig gaat grijnzen als de camera op haar gericht is, daar kan ik echt niet tegen. En er is ook een meisje (veel te dun, veel te mooi lang bruin haar ;) ) dat erbij staat als zo'n wiebelhondje voor in de auto.
quote:
0s.gif Op

dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Blistering het volgende:

[..]

Die ene rechts met zwart haar zorgt er wel voor dat m'n kicks hoog blijven gaan hoor :+ Maar goed, het is vreselijk Amerikaans ja met dat gecheer af en toe. Maar het helpt en daar gaat het om.
In mile 2 die jongedame helemaal rechts staat irritant te springen terwijl de rest normaal de bewegingen doet, mile 3 en 4 moet ik nog bekijken want die heb ik tot heden overgeslagen. :P
Optimist tot in de kist
pi_98177693
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Blistering het volgende:

[..]

* Blistering weet dat 'ie zich in een gezelschap van vrouwen bevindt dus kuist 'ie z'n taal jegens het vrouwelijk geslacht :7
Want jij hebt een methode om Leslie tijdelijk stil te houden, of niet })
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:00:47 #297
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98177756
Staan al die filmpjes van Miles op youtube? Had van de week zitten kijken, maar zag alleen filmpje miles 1&2 staan van 14 minuten.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:01:59 #298
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98177846
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef trovey het volgende:

[..]

[..]

In mile 2 die jongedame helemaal rechts staat irritant te springen terwijl de rest normaal de bewegingen doet, mile 3 en 4 moet ik nog bekijken want die heb ik tot heden overgeslagen. :P
Die bedoelde ik ja, die staat lekker fanatiek mee te doen. Mooi figuurtje ook ^O^ .

@ Mala, dat moet wel goedkomen ja. >:)
pi_98178059
In de nieuwere filmpjes van Leslie begint zij trouwens ook wel zwabberarmen te krijgen trouwens :Y
  dinsdag 14 juni 2011 @ 22:06:17 #300
244933 trovey
Nachtoele
pi_98178161
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef Blistering het volgende:

[..]

Die bedoelde ik ja, die staat lekker fanatiek mee te doen. Mooi figuurtje ook ^O^ .

@ Mala, dat moet wel goedkomen ja. >:)
Irritant fanantiek op z'n Amerikaans dan wel. :+
Optimist tot in de kist
pi_98178174
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 22:04 schreef PaarsBeestje het volgende:
In de nieuwere filmpjes van Leslie begint zij trouwens ook wel zwabberarmen te krijgen trouwens :Y
Ze leek inderdaad molliger in de het linkje dat in dit topic is geplaatsd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')