Kan welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Te veel fruit eten kan volgens mij niet... Dan eet je teveel andere dingen waardoor je het fruit niet kunt hebben
Kan best...zoals gezegd ze at heeeel veel fruit...harstikke gezond maar blijkbaar dus teveel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan eet je denk ik +10 stuks per dag? Voor het zover moet komen?
En dan liggen in de AH de kokosreepjes gezellig naast het verse fruit...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef MalaCocinera het volgende:
Kokos is ook fruit maar de calorieen die daarin zitten, 389 kcal per 100 gramKun je beter die magnum nemen
Vergeet het maarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god ik hoor het adagio van mijn moeder door mijn hoofd jengelen.
Ik ga het ook gewoon NIET zeggen, uit angst dat ik mijn moeder wordt.
Al is mijn moeder best een tofje... maar TOCH!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
ALLES WAAR TE VOOR STAAT IS NOOIT GOED *insert hysterie smiley*
Daar! Heb je nu je zin?
En een transplantatie is goedkoper? Dan kan je genoeg van mij krijgenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou een B( . )( . )b-job is nog steeds 5000 ballen las ik "toevallig" vandaag
Daar vrees ik ook wel voor. Dat aan m'n armen en buik de vellen erbij hangenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga in ieder geval wel buikvel overhouden als ik uitgedieet ben (en ga daar ook wat aan laten doen). Ik moet er niet aan denken om straks enigszins op gewicht te zijn en dan nog steeds met flubbervel te zitten tot aan het einde ter tijden.
Die is zo gauw uit mijn hoofd, 1.5 keer haarzelf afgevallenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand op het officiële Leslieforum die overigens 108 kilo is afgevallen en nu nog maar 67.5 kilo weegt... damn...![]()
En over vel gesproken...ze ziet er nog best strak uit.. Linkje (haal ik zo weer weg):quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die is zo gauw uit mijn hoofd, 1.5 keer haarzelf afgevallen
33 kg afgevallenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Teveel vel, buikvel.. Ben van 88 naar 55 gegaan maar buikvel blijft en soms vind ik dat echt: stank voor dank, zoveel sporten, je best doen met eten en dan dat.
Denk niet dat iemand ooit echt tevreden is over zijn lichaam
Soms denk ik wel eens aan een operatie (dan gelijk mijn tieten naar een leuke C)
Vandaag weer 2 Miles, MC.. I'm working on it!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat ziet er inderdaad nog strak uit, damn! Gewoon blijven Leslien, PB who knows
Netjes hoor 33 kiloquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Teveel vel, buikvel.. Ben van 88 naar 55 gegaan maar buikvel blijft en soms vind ik dat echt: stank voor dank, zoveel sporten, je best doen met eten en dan dat.
Denk niet dat iemand ooit echt tevreden is over zijn lichaam
Soms denk ik wel eens aan een operatie (dan gelijk mijn tieten naar een leuke C)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |