abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:08:53 #251
244933 trovey
Nachtoele
pi_98170734
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Te veel fruit eten kan volgens mij niet... Dan eet je teveel andere dingen waardoor je het fruit niet kunt hebben :D
Kan wel :P ...ik ken iemand die zich lens vreet aan fruit...verder heel voedselbewust dus niets vette hap....die loopt nu ook bij de dietist omdat ze te zwaar was geworden :') en wel zo zwaar dat ze diabetes had opgelopen. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_98170797
Maar dan eet je denk ik +10 stuks per dag? Voor het zover moet komen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:11:19 #253
244933 trovey
Nachtoele
pi_98170875
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan eet je denk ik +10 stuks per dag? Voor het zover moet komen?
Kan best...zoals gezegd ze at heeeel veel fruit...harstikke gezond maar blijkbaar dus teveel. :')
Optimist tot in de kist
pi_98170915
O god ik hoor het adagio van mijn moeder door mijn hoofd jengelen.

Ik ga het ook gewoon NIET zeggen, uit angst dat ik mijn moeder wordt.

Al is mijn moeder best een tofje... maar TOCH!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_98170942
Kokos is ook fruit maar de calorieen die daarin zitten, 389 kcal per 100 gram :X Kun je beter die magnum nemen :+
pi_98171033
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef MalaCocinera het volgende:
Kokos is ook fruit maar de calorieen die daarin zitten, 389 kcal per 100 gram :X Kun je beter die magnum nemen :+
En dan liggen in de AH de kokosreepjes gezellig naast het verse fruit... *O* Walnoten ook bomvol calorieën (maar zo lekker en gezond!).
pi_98171088
Ach de kokos zat in de soep, de walnoten waren lekker!

Ik heb (te) weinig gegeten vandaag, maar allemaal omnomnomnom en gezond!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:16:30 #258
244933 trovey
Nachtoele
pi_98171172
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god ik hoor het adagio van mijn moeder door mijn hoofd jengelen.

Ik ga het ook gewoon NIET zeggen, uit angst dat ik mijn moeder wordt.

Al is mijn moeder best een tofje... maar TOCH!
Vergeet het maar :{w ...je gaat je moeder worden....ik zie mijn moeder elke keer als ik na het douchen in de spiegel kijk }:| ...en ze is al 22 jaar dood en ik heb niets met die aparte subfora hier op FOK!. :P
Optimist tot in de kist
pi_98171278
ALLES WAAR TE VOOR STAAT IS NOOIT GOED *insert hysterie smiley*

:( Daar! Heb je nu je zin? :(
pi_98171415
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
ALLES WAAR TE VOOR STAAT IS NOOIT GOED *insert hysterie smiley*

:( Daar! Heb je nu je zin? :(
_O-

Hey, hebben we dezelde moeder? :?
pi_98171477
Plastisch chirurgie wordt steeds betaalbaarder godzijdank ;)
pi_98171584
Nou een B( . )( . )b-job is nog steeds 5000 ballen las ik "toevallig" vandaag :')
pi_98171688
Ik ga in ieder geval wel buikvel overhouden als ik uitgedieet ben (en ga daar ook wat aan laten doen). Ik moet er niet aan denken om straks enigszins op gewicht te zijn en dan nog steeds met flubbervel te zitten tot aan het einde ter tijden.
pi_98171697
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou een B( . )( . )b-job is nog steeds 5000 ballen las ik "toevallig" vandaag :')
En een transplantatie is goedkoper? Dan kan je genoeg van mij krijgen :')
pi_98171960
Nee ik heb genoeg. Ik zou het alleen graag wat optimistischer in het leven zien staan :')

Ik heb mn eigen depressie overwonnen, nu die van mn prinsesjes nog :')
pi_98172032
Iemand op het officiële Leslieforum die overigens 108 kilo is afgevallen en nu nog maar 67.5 kilo weegt... damn... _O_ _O_
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:32:24 #267
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98172049
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga in ieder geval wel buikvel overhouden als ik uitgedieet ben (en ga daar ook wat aan laten doen). Ik moet er niet aan denken om straks enigszins op gewicht te zijn en dan nog steeds met flubbervel te zitten tot aan het einde ter tijden.
Daar vrees ik ook wel voor. Dat aan m'n armen en buik de vellen erbij hangen :') En m'n borsten idem dito. Denk dat als dat zo is, ik die wel zou laten fixen ;)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_98172646
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand op het officiële Leslieforum die overigens 108 kilo is afgevallen en nu nog maar 67.5 kilo weegt... damn... _O_ _O_
Die is zo gauw uit mijn hoofd, 1.5 keer haarzelf afgevallen :o
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:42:14 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98172671
Teveel vel, buikvel.. Ben van 88 naar 55 gegaan maar buikvel blijft en soms vind ik dat echt: stank voor dank, zoveel sporten, je best doen met eten en dan dat.
Denk niet dat iemand ooit echt tevreden is over zijn lichaam :N

Soms denk ik wel eens aan een operatie (dan gelijk mijn tieten naar een leuke C :') )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_98172820
quote:
11s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Die is zo gauw uit mijn hoofd, 1.5 keer haarzelf afgevallen :o
En over vel gesproken...ze ziet er nog best strak uit.. Linkje (haal ik zo weer weg):

[ Bericht 15% gewijzigd door PaarsBeestje op 14-06-2011 20:56:50 (en weg) ]
pi_98173084
Dat ziet er inderdaad nog strak uit, damn! Gewoon blijven Leslien, PB who knows :')
pi_98173188
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Teveel vel, buikvel.. Ben van 88 naar 55 gegaan maar buikvel blijft en soms vind ik dat echt: stank voor dank, zoveel sporten, je best doen met eten en dan dat.

Soms denk ik wel eens aan een operatie (dan gelijk mijn tieten naar een leuke C :') )

33 kg afgevallen _O_ Da's ook niet mis! En wanneer je buikflubbervel overigens groter is dan 10cm, wordt het vergoed want dan heeft het een medische noodzaak (ontstekingen e.d.).

quote:
14s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat ziet er inderdaad nog strak uit, damn! Gewoon blijven Leslien, PB who knows :')
Vandaag weer 2 Miles, MC.. I'm working on it! *) (en spierpijn trouwens na 2 weken niets te hebben gedaan...!! :X)
pi_98173570
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:

Netjes hoor 33 kilo ^O^

Ik hoop dat teveel vel mij bespaard blijft, heb een buik vetschortje maar die zie ik krimpen :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 20:59:35 #274
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_98173818
haha, of dat idd. Ik heb nu de platte perziken ontdekt, en die zijn heel lekker :D
pi_98173831
Mala jij valt dusdanig langzaam af, dat je daar juist weer een voordeel aanhebt volgens mij :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')