Zo, ik heb een langzame 2 miles gedaan met 2 gewichtjes van een kilo. In 30 minuten heb ik 295 calorieen verbrand, 38 gram vet. Mijn gemiddelde hartslag was 138 dus mijn conditie was flink achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
O help. Ik moet aan de miles. Ik ben zo bang voor de staat van mijn uithoudingsvermogen dat ik bijna niet durf te beginnen. Moet ik me ook weer helemaal in die sportbeha hijsen, wat een gedoe allemaal dat thuissporten![]()
Maar ik ga er wel voor, even een filmpje uitzoeken. Leslie
Wauw! Gefeliciteerd! Geniet van je -5 en geniet van je victorybroodje!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:59 schreef RandomMoron het volgende:
aaah, twijfelachtig eerst..maar de 1e 5 kilo zijn eraf![]()
![]()
dus ik zit op 1/5e van mijn doel! Dat gaan we vieren door een broodje te toasten in de oven met geitenkaas en een paar nieuwe schoenen
Mja ik vind het ook wat eeeuh abstract hoor. Er staat op dat apparaat hoeveel caloos je hebt verbrand... Je moet maar aannemen dat het waar isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:59 schreef RandomMoron het volgende:
en ik vind 1000 of 750 kcal echt superveelmaar ik heb er dan ook niet echt zicht op wat je nou verbrand door iets te doen. Dat is zeg maar..de helft van je dagwaardes wat je mag eten..
Knap hoor! Gefeliciteerd! En geniet van je broodjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:59 schreef RandomMoron het volgende:
aaah, twijfelachtig eerst..maar de 1e 5 kilo zijn eraf![]()
![]()
dus ik zit op 1/5e van mijn doel! Dat gaan we vieren door een broodje te toasten in de oven met geitenkaas en een paar nieuwe schoenen
en ik vind 1000 of 750 kcal echt superveelmaar ik heb er dan ook niet echt zicht op wat je nou verbrand door iets te doen. Dat is zeg maar..de helft van je dagwaardes wat je mag eten..
Twee achter elkaar doen is meer dan voldoendequote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:13 schreef trovey het volgende:
Zo, weer twee miles achter de kiezen...en meer dan twee achter elkaar zal het ook wel niet worden denk ik.....boem boem boem zegt het hart....Eens kijken of ik vanavond nog een mile doe (of twee
).
Was het ook lekker pittig en had je er een biertje bijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef Blistering het volgende:
Stoute avondeten ook weer binnen, nacho's met gesmolten kaasen gehakt
en uien. Maar 't was wel lekker!
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Was het ook lekker pittig en had je er een biertje bij?
Dat soort dingen moet je gewoon ook niet in huis hebben he als je wilt afvallen. Magnum almondquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:18 schreef Purdey het volgende:
Na het eten als toetje een Magnum Almond gegeten, omdat die me al een paar dagen vanuit de diepvries toeschreeuwde. Na het eten naar boven, half uur op de hometrainer, en hoppa, 255 kcal verbrand
Daar kan ik toch zo kwaad om worden als ze zo liggen te schreeuwenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:18 schreef Purdey het volgende:
Na het eten als toetje een Magnum Almond gegeten, omdat die me al een paar dagen vanuit de diepvries toeschreeuwde. Na het eten naar boven, half uur op de hometrainer, en hoppa, 255 kcal verbrand
Ik woon niet alleenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Dat soort dingen moet je gewoon ook niet in huis hebben he als je wilt afvallen. Magnum almond![]()
Ik ook! En daarom meteen m'n tanden erin gezet, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Daar kan ik toch zo kwaad om worden als ze zo liggen te schreeuwen
Hier alleen waterijs in huis.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je gewoon ook niet in huis hebben he als je wilt afvallen. Magnum almond![]()
good luckquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef trovey het volgende:
Morgenvroeg om 10.00 uur zit ik bij de dietiste....als ik kijk naar de vorige keer (5 weken terug) dan zou er ergens tussen de 1,5 en 2 kg af moeten zijn...wish me luck.
Te veel fruit eten kan volgens mij niet... Dan eet je teveel andere dingen waardoor je het fruit niet kunt hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
good luck
ik hou absoluut niet van magnums, dus de verleiding is er ook nietik eet wel te veel fruit
en daar zit ook veel suiker in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |