Ik ben een voorstander om dat te verwijderen en de ''regels'' over respect voor anderen enzo er weer in te plaatsen. Waarom die weggehaald zijn, is me een raadselquote:Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie haalt die onzin van die meetings eens uit de OP? Ik kom hier geloof ik al 5 jaar en ik lees al 5 jaar over de 5 jaar meet en fucking verkeerpark Assen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie haalt die onzin van die meetings eens uit de OP? Ik kom hier geloof ik al 5 jaar en ik lees al 5 jaar over de 5 jaar meet en fucking verkeerpark Assen.
Ja dat heb je met die deernes, ze brengen je het hoofd op hol, ik was bijna gaan sportenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Kijk great minds think alike, ik wilde al zo een topic title voorstellen
Dat denk ik dus ook en omdat ik de beroerdste niet ben mag hij de inhoud van het glasje hebben, ik heb liever water.quote:
Koffie! Geen dag zonder.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook en omdat ik de beroerdste niet ben mag hij de inhoud van het glasje hebben, ik heb liever water.
Euh. En ik dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook en omdat ik de beroerdste niet ben mag hij de inhoud van het glasje hebben, ik heb liever water.
Weer die Hüttenkasequote:Op zondag 12 juni 2011 12:03 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja dat heb je met die deernes, ze brengen je het hoofd op hol, ik was bijna gaan sporten![]()
Maar nu ga ik even fappen op Hüttenkase![]()
[ afbeelding ]
Ach vrouwke tochquote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef trovey het volgende:
Ik heb nekpijn, schouderpijn, hoofdpijn, buikpijn, pijn in de handen en armen en voel me zo slap als een vaatdoek....ik ben zielig!Zo, ook weer even kwijt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef trovey het volgende:
Ik heb nekpijn, schouderpijn, hoofdpijn, buikpijn, pijn in de handen en armen en voel me zo slap als een vaatdoek....ik ben zielig!Zo, ook weer even kwijt.
Ik had je trouwens gewaarschuwd dat we geen speeksel moesten uitwisselenquote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef trovey het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ach vrouwke toch
@ Blistering ik zie het na een goede schranspartij over het algemeen meteen de volgende dag.
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:28 schreef Blistering het volgende:
[..]. Het komt wel goed schatje.
* Blistering geeft pakje roosvicee!
@ Mala, Okay dan, laten we het hopen.(van niet dus)
Is artrose en het maandelijks ongemak nu ook al besmettelijk?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik had je trouwens gewaarschuwd dat we geen speeksel moesten uitwisselen
Door te lijnen raken je glycogeenvoorraden in je lever en spieren ook wat uitgeput. Dat zijn complexe suikers die zich binden met een heleboel vocht. Als je meer eet dan je lichaam nodig heeft kan je lijf die glycogeenvoorraden lekker snel weer opbouwen en dat gaat dus gepaard met veel vocht vasthouden. Dat zie je op de weegschaal. Dat is ook de reden dat als je gaat lijnen je de eerste week zo idioot veel kan afvallen. Dat is ook de hoeveelheid die je gaat aankomen als je stopt met lijnen tenzij je minder blijft eten dan je lijf nodig heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef Blistering het volgende:
Zeg, voor de experts hier. Hoe snel kom je nu eigenlijk aan als je iets vets eet? Ligt dat aan je stofwisseling? Want als ik over morgen of overmorgen opeens een kilo ben aangekomen terwijl ik vanaf vandaag weer goed op m'n eten let dan ga ik heel boos op m'n lichaam worden.
Interessant, nooit geweten ookquote:Op zondag 12 juni 2011 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Door te lijnen raken je glycogeenvoorraden in je lever en spieren ook wat uitgeput. Dat zijn complexe suikers die zich binden met een heleboel vocht. Als je meer eet dan je lichaam nodig heeft kan je lijf die glycogeenvoorraden lekker snel weer opbouwen en dat gaat dus gepaard met veel vocht vasthouden. Dat zie je op de weegschaal. Dat is ook de reden dat als je gaat lijnen je de eerste week zo idioot veel kan afvallen. Dat is ook de hoeveelheid die je gaat aankomen als je stopt met lijnen tenzij je minder blijft eten dan je lijf nodig heeft.
Gelukkig is het ook zo weer verdwenen als je weer terug gaat naar je oude dieetpatroon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |