abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juni 2011 @ 11:46:59 #1
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98057773
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Djenneke

Riann

[ Bericht 6% gewijzigd door cinnamongirl op 13-06-2011 15:01:51 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 12 juni 2011 @ 11:48:02 #2
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98057804
Goeiemorgen!

Gister 2000 kcal meer gegeten dan normaal en toch een halve kilo kwijt. Ik snap m'n eigen lichaam niet meer! :'(.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_98057815
Kijk great minds think alike, ik wilde al zo een topic title voorstellen :7
pi_98057852
:D :D :D OMG :D :D :D

Hahah, ik lig als een heuse internetkneus hardop te gniffelen hier in mijn bed :D :D :D

De buren zullen wel denken dat de stemmen weer terug zijn :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_98057886
Wie haalt die onzin van die meetings eens uit de OP? Ik kom hier geloof ik al 5 jaar en ik lees al 5 jaar over de 5 jaar meet en fucking verkeerpark Assen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_98057945
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie haalt die onzin van die meetings eens uit de OP? Ik kom hier geloof ik al 5 jaar en ik lees al 5 jaar over de 5 jaar meet en fucking verkeerpark Assen.
Ik ben een voorstander om dat te verwijderen en de ''regels'' over respect voor anderen enzo er weer in te plaatsen. Waarom die weggehaald zijn, is me een raadsel :?
pi_98057947
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
_O- ik dacht gisteren precies hetzelfde! :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 12 juni 2011 @ 12:03:41 #8
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_98058245
quote:
6s.gif Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Kijk great minds think alike, ik wilde al zo een topic title voorstellen :7
Ja dat heb je met die deernes, ze brengen je het hoofd op hol, ik was bijna gaan sporten 8)7

Maar nu ga ik even fappen op Hüttenkase :9~

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_98058379
:9~
pi_98058406
Test:

pi_98058436
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
:9~
Dat denk ik dus ook en omdat ik de beroerdste niet ben mag hij de inhoud van het glasje hebben, ik heb liever water.
  zondag 12 juni 2011 @ 12:11:03 #12
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98058467
quote:
6s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:10 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook en omdat ik de beroerdste niet ben mag hij de inhoud van het glasje hebben, ik heb liever water.
Koffie! Geen dag zonder.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_98058471
quote:
6s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:10 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Euh. En ik dan?
pi_98058509
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Euh. En ik dan?
Jij mag het halve tomaatje hebben.
pi_98058546
O ja. Goed voor de kont!
pi_98058635
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:11 schreef Blistering het volgende:

[..]

Koffie! Geen dag zonder.
Ook lekker ja, daar zit ik nu aan c_/
  zondag 12 juni 2011 @ 12:17:56 #17
244933 trovey
Nachtoele
pi_98058683
quote:
7s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:03 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ja dat heb je met die deernes, ze brengen je het hoofd op hol, ik was bijna gaan sporten 8)7

Maar nu ga ik even fappen op Hüttenkase :9~

[ afbeelding ]
Weer die Hüttenkase ;(
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 12 juni 2011 @ 12:23:12 #18
244933 trovey
Nachtoele
pi_98058875
Ik heb nekpijn, schouderpijn, hoofdpijn, buikpijn, pijn in de handen en armen en voel me zo slap als een vaatdoek....ik ben zielig! :'( Zo, ook weer even kwijt. :P
Optimist tot in de kist
  zondag 12 juni 2011 @ 12:23:52 #19
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98058897
Zeg, voor de experts hier. Hoe snel kom je nu eigenlijk aan als je iets vets eet? Ligt dat aan je stofwisseling? Want als ik over morgen of overmorgen opeens een kilo ben aangekomen terwijl ik vanaf vandaag weer goed op m'n eten let dan ga ik heel boos op m'n lichaam worden :(.
pi_98058975
Tja en je lichaam heeft daar gewoon schijt aan, das het zure...

Dus blijf je bezig. Het is niet anders.
pi_98059014
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef trovey het volgende:
Ik heb nekpijn, schouderpijn, hoofdpijn, buikpijn, pijn in de handen en armen en voel me zo slap als een vaatdoek....ik ben zielig! :'( Zo, ook weer even kwijt. :P
Ach vrouwke toch *;

@ Blistering ik zie het na een goede schranspartij over het algemeen meteen de volgende dag.
  zondag 12 juni 2011 @ 12:28:27 #22
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98059067
quote:
:(. Het komt wel goed schatje.

* Blistering geeft pakje roosvicee!

@ Mala, Okay dan, laten we het hopen.(van niet dus)
  zondag 12 juni 2011 @ 12:29:38 #23
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98059120
Ik wil ook Roosvicee, werd wakker met migraine. Eten hielp niet dus ik ga maar op de bank met een pilletje en The Hobbit. En ik moet mijn benedenverdieping vandaag schoonmaken terwijl ik 5 pannen soep maak.
Spoilers!
pi_98059144
quote:
Ik had je trouwens gewaarschuwd dat we geen speeksel moesten uitwisselen :{w
  zondag 12 juni 2011 @ 12:34:47 #25
244933 trovey
Nachtoele
pi_98059351
quote:
9s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:27 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ach vrouwke toch *;

@ Blistering ik zie het na een goede schranspartij over het algemeen meteen de volgende dag.
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:28 schreef Blistering het volgende:

[..]

:(. Het komt wel goed schatje.

* Blistering geeft pakje roosvicee!

@ Mala, Okay dan, laten we het hopen.(van niet dus)
*;
quote:
8s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:30 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ik had je trouwens gewaarschuwd dat we geen speeksel moesten uitwisselen :{w
Is artrose en het maandelijks ongemak nu ook al besmettelijk? ;( Kan ik nu alvast een tentje opzetten in de wc? :'( Op welke stand staat de teller trouwens, je zou ons op de hoogte houden tijdens het Pinksterweekend? }) :')
Optimist tot in de kist
pi_98059452
Het is gestopt bij acht, ik heb wel een spierte verrekt in mijn rechterbil, die miles voelden vanochtend nogal apart aan :') En dat had dus niet alleen te maken met het feit dat ik nogal koortsig was :P
  zondag 12 juni 2011 @ 12:40:56 #27
244933 trovey
Nachtoele
pi_98059579
Lekker zweven...Woei....
Heb ik eens gehad toen ik, met een flinke griep en koorts, toch boodschappen moest doen omdat ik niets mee in huis had...lekker zweven door de supermarktgangen. :')
Optimist tot in de kist
pi_98059593
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef Blistering het volgende:
Zeg, voor de experts hier. Hoe snel kom je nu eigenlijk aan als je iets vets eet? Ligt dat aan je stofwisseling? Want als ik over morgen of overmorgen opeens een kilo ben aangekomen terwijl ik vanaf vandaag weer goed op m'n eten let dan ga ik heel boos op m'n lichaam worden :(.
Door te lijnen raken je glycogeenvoorraden in je lever en spieren ook wat uitgeput. Dat zijn complexe suikers die zich binden met een heleboel vocht. Als je meer eet dan je lichaam nodig heeft kan je lijf die glycogeenvoorraden lekker snel weer opbouwen en dat gaat dus gepaard met veel vocht vasthouden. Dat zie je op de weegschaal. Dat is ook de reden dat als je gaat lijnen je de eerste week zo idioot veel kan afvallen. Dat is ook de hoeveelheid die je gaat aankomen als je stopt met lijnen tenzij je minder blijft eten dan je lijf nodig heeft.

Gelukkig is het ook zo weer verdwenen als je weer terug gaat naar je oude dieetpatroon.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 12 juni 2011 @ 12:45:16 #29
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98059721
quote:
0s.gif Op zondag 12 juni 2011 12:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Door te lijnen raken je glycogeenvoorraden in je lever en spieren ook wat uitgeput. Dat zijn complexe suikers die zich binden met een heleboel vocht. Als je meer eet dan je lichaam nodig heeft kan je lijf die glycogeenvoorraden lekker snel weer opbouwen en dat gaat dus gepaard met veel vocht vasthouden. Dat zie je op de weegschaal. Dat is ook de reden dat als je gaat lijnen je de eerste week zo idioot veel kan afvallen. Dat is ook de hoeveelheid die je gaat aankomen als je stopt met lijnen tenzij je minder blijft eten dan je lijf nodig heeft.

Gelukkig is het ook zo weer verdwenen als je weer terug gaat naar je oude dieetpatroon.
Interessant, nooit geweten ook :). Thanks!
pi_98062701
toch klopt het niet helemaal, mijn moeder is de eerste week van cambridge belachelijk (als in 6 kg) afgevallen. Nu na het op en afbouwen is ze echt die 6 kg niet bijgekomen. Sterker nog ze zit nu op 2300 kcal per dag om stabiel te blijven. Doet ze iets wat veel energie vraagt (zoals fietsen 50 km of veel wandelen) dan moet ze er tegen eten om op gewicht te blijven.
Zwager had precies het zelfde.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')