Ik ben een voorstander om dat te verwijderen en de ''regels'' over respect voor anderen enzo er weer in te plaatsen. Waarom die weggehaald zijn, is me een raadselquote:Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie haalt die onzin van die meetings eens uit de OP? Ik kom hier geloof ik al 5 jaar en ik lees al 5 jaar over de 5 jaar meet en fucking verkeerpark Assen.
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wie haalt die onzin van die meetings eens uit de OP? Ik kom hier geloof ik al 5 jaar en ik lees al 5 jaar over de 5 jaar meet en fucking verkeerpark Assen.
Ja dat heb je met die deernes, ze brengen je het hoofd op hol, ik was bijna gaan sportenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Kijk great minds think alike, ik wilde al zo een topic title voorstellen
Dat denk ik dus ook en omdat ik de beroerdste niet ben mag hij de inhoud van het glasje hebben, ik heb liever water.quote:
Koffie! Geen dag zonder.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook en omdat ik de beroerdste niet ben mag hij de inhoud van het glasje hebben, ik heb liever water.
Euh. En ik dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook en omdat ik de beroerdste niet ben mag hij de inhoud van het glasje hebben, ik heb liever water.
Weer die Hüttenkasequote:Op zondag 12 juni 2011 12:03 schreef eleusis het volgende:
[..]
Ja dat heb je met die deernes, ze brengen je het hoofd op hol, ik was bijna gaan sporten![]()
Maar nu ga ik even fappen op Hüttenkase![]()
[ afbeelding ]
Ach vrouwke tochquote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef trovey het volgende:
Ik heb nekpijn, schouderpijn, hoofdpijn, buikpijn, pijn in de handen en armen en voel me zo slap als een vaatdoek....ik ben zielig!Zo, ook weer even kwijt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef trovey het volgende:
Ik heb nekpijn, schouderpijn, hoofdpijn, buikpijn, pijn in de handen en armen en voel me zo slap als een vaatdoek....ik ben zielig!Zo, ook weer even kwijt.
Ik had je trouwens gewaarschuwd dat we geen speeksel moesten uitwisselenquote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef trovey het volgende:
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:27 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ach vrouwke toch
@ Blistering ik zie het na een goede schranspartij over het algemeen meteen de volgende dag.
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:28 schreef Blistering het volgende:
[..]. Het komt wel goed schatje.
* Blistering geeft pakje roosvicee!
@ Mala, Okay dan, laten we het hopen.(van niet dus)
Is artrose en het maandelijks ongemak nu ook al besmettelijk?quote:Op zondag 12 juni 2011 12:30 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik had je trouwens gewaarschuwd dat we geen speeksel moesten uitwisselen
Door te lijnen raken je glycogeenvoorraden in je lever en spieren ook wat uitgeput. Dat zijn complexe suikers die zich binden met een heleboel vocht. Als je meer eet dan je lichaam nodig heeft kan je lijf die glycogeenvoorraden lekker snel weer opbouwen en dat gaat dus gepaard met veel vocht vasthouden. Dat zie je op de weegschaal. Dat is ook de reden dat als je gaat lijnen je de eerste week zo idioot veel kan afvallen. Dat is ook de hoeveelheid die je gaat aankomen als je stopt met lijnen tenzij je minder blijft eten dan je lijf nodig heeft.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:23 schreef Blistering het volgende:
Zeg, voor de experts hier. Hoe snel kom je nu eigenlijk aan als je iets vets eet? Ligt dat aan je stofwisseling? Want als ik over morgen of overmorgen opeens een kilo ben aangekomen terwijl ik vanaf vandaag weer goed op m'n eten let dan ga ik heel boos op m'n lichaam worden.
Interessant, nooit geweten ookquote:Op zondag 12 juni 2011 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Door te lijnen raken je glycogeenvoorraden in je lever en spieren ook wat uitgeput. Dat zijn complexe suikers die zich binden met een heleboel vocht. Als je meer eet dan je lichaam nodig heeft kan je lijf die glycogeenvoorraden lekker snel weer opbouwen en dat gaat dus gepaard met veel vocht vasthouden. Dat zie je op de weegschaal. Dat is ook de reden dat als je gaat lijnen je de eerste week zo idioot veel kan afvallen. Dat is ook de hoeveelheid die je gaat aankomen als je stopt met lijnen tenzij je minder blijft eten dan je lijf nodig heeft.
Gelukkig is het ook zo weer verdwenen als je weer terug gaat naar je oude dieetpatroon.
Welkom!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:14 schreef ymme het volgende:
Ik ga mij hier ook weer aansluiten.
Volgende week wil ik weer wat gaan bewegen, vanwege druk schema weekelijks en geen sportschool in de buurt wil ik meer gaan bewegen (wandel wel veel met de honden) door de wii fit aan te gaan schaffen.
Ik ben al maanden stabiel qua gewicht. Ik kom niet meer aan (helaas wel 105 kilo) maar nu is het tijd om af te gaan vallen. Mijn zoon is nu inmidels 15 maanden en ik wil de zwangerschapkilo's er weer af hebben + meer. Wil graag tot de 75 kilo gaan. Maar eerst maar eens 90 kilo.
Geen dieet ofzo, gewoon gezond eten
Vandaag lekker laat ontbeten met manlief en zoon. 2 afbakbroodjes met filé american en een gekookt eitje. Zojuist nog een grote bak sla op met tomaat en pijnboompitten.
Wat ik vanavond klaar maak voor het avondeten weet ik nog niet. Omdat we straks weg gaan en manlief ook niet te vroeg thuis zal zijn. Normaal had ik dan gekozen voor friet, maar dat gaan we dus maar eens NIET doen
Doe het beide.quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Blistering het volgende:
Welkom ymme!
Ik heb er net weer 25km fietsen opzitten, ff naar Hoenderloo en terug. Prachtig die natuur met dit weer
Zit er serieus aan te denken m'n fitness abo op te zeggen, vind fietsen eigenlijk veel lekkerder. Voel me dan gewoon vrijer ofzo. Zou me 36 euro schelen in de maand.
Nog maar ff goed over na denken.
Waar woon je dan, als je even naar Hoenderloo fietst?quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Blistering het volgende:
Welkom ymme!
Ik heb er net weer 25km fietsen opzitten, ff naar Hoenderloo en terug. Prachtig die natuur met dit weer
Zit er serieus aan te denken m'n fitness abo op te zeggen, vind fietsen eigenlijk veel lekkerder. Voel me dan gewoon vrijer ofzo. Zou me 36 euro schelen in de maand.
Apeldoornquote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waar woon je dan, als je even naar Hoenderloo fietst?
Oeh, mede-Apeldoorner!!!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Apeldoorn. Maar zijn wel veel heuvels onderweg!
En ik heb de verleiding om een ijsje te kopen weerstaan, water is net zo lekker!![]()
Hoii!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oeh, mede-Apeldoorner!!!
Ik ben ook nog naar Hoenderloo geweest (tenminste, naar het Leesten) met de honden, en met de auto.
Daarom waren wij er al om 8 uur vanochtend.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:03 schreef Blistering het volgende:
[..]
Hoii!
Ja, was feest daar zag ik toen ik erlangs fietste.
Doen! De drempel om even een stukje te gaan fietsen of een rondje te lopen is veel kleiner. Misschien kan je voor de spieropbouw gewichtjes kopen (ik train mijn benen met zo"n elastiek tijdens het tandenpoetsen en mijn armen met gewichtjes + af en toe buikspieroefeningen).quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Blistering het volgende:Zit er serieus aan te denken m'n fitness abo op te zeggen, vind fietsen eigenlijk veel lekkerder. Voel me dan gewoon vrijer ofzo
. Zou me 36 euro schelen in de maand.
Weet je zeker dat het poppetje naast je naam goed staat?quote:Op zondag 12 juni 2011 16:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, mijn kookdagje zit erop. Na 1,5 uur op bed was de migraine gelukkig weg.
De komkommer/yoghurtsoep is goddelijk, zelfs als de smaken nog niet helemaal ingetrokken zijn. De groentesoep met pesto en pasta is ook een groot succes. Ik twijfel alleen nog aan de herfst chowder (paprika, mais, aardappel met weinig vocht). Er moest pittige worst doorheen en ik dacht dat chorizo wel een succes zou zijn maar nu smaakt het vreemd. Misschien dat het als ie even heeft getrokken en er een lepeltje zure room doorheen gaat bijtrekt. En anders gooi ik m gewoon weg, toch soep zat![]()
Morgen aan de chinese soep en de geroosterde paprikasoep, wil nu graag op de bank. Dit is leuk! Alleen de keuken was echt een chaos, zo erg is het nog nooit geweest
Maar wat nou als het weer een hele week regent? Heb je een hele week geen beweging. Krachttraining e.d. mis je dan ook...quote:Op zondag 12 juni 2011 14:47 schreef Blistering het volgende:
Welkom ymme!
Daar hebben we nou dingen als Miles en andere filmpjes op Internet voor.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar wat nou als het weer een hele week regent? Heb je een hele week geen beweging. Krachttraining e.d. mis je dan ook...
Ik zou op zoek gaan naar een goedkopere sportschool. Hier in Amsterdam zijn ze er in elk geval al vanaf 15 euro per maand. Ik betaal zelf 27 euro in sportschool met een halfjaarabo, als ik voor 3 jaar teken is het ook iets van 17 euro per maand.
Lol, die staat helemaal goed hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 16:55 schreef trovey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het poppetje naast je naam goed staat?
Nou ja, daar ben ik verder niet mee bekend.quote:Op zondag 12 juni 2011 17:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar hebben we nou dingen als Miles en andere filmpjes op Internet voor.
Ik zal mijne nog even goed zettenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, die staat helemaal goed hoor
Je vriend heeft geholpenquote:Op zondag 12 juni 2011 17:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lol, die staat helemaal goed hoorMijn vriend heeft ook 'geholpen'. Die heeft bijna alles gesneden maar op een of andere manier gebeuren er dan dingen die ik later op kan ruimen. Ik weet niet wat het is met die jongen, zelfs zijn flessen shampoo en douchegel worden smerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |