Make yo momma proud baby, make her proudquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vandaag weer 2 Miles, MC.. I'm working on it!(en spierpijn trouwens na 2 weken niets te hebben gedaan...!!
)
jij bent ook jonger en dus elastischer, dat gaat wel goedkomenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Netjes hoor 33 kilo
Ik hoop dat teveel vel mij bespaard blijft, heb een buik vetschortje maar die zie ik krimpen
Nooit van gehoord, ze zien er wel smakelijk uit. Smaken ze erg anders dan ronde perziken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef RandomMoron het volgende:
haha, of dat idd. Ik heb nu de platte perziken ontdekt, en die zijn heel lekker
In dat gevalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mala jij valt dusdanig langzaam af, dat je daar juist weer een voordeel aanhebt volgens mij
Je moet ook nie te snel gaan. Krijg je van die plakken hangende huid van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mala jij valt dusdanig langzaam af, dat je daar juist weer een voordeel aanhebt volgens mij
10 kilo in een jaar tijd langzaam genoeg voor u?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je moet ook nie te snel gaan. Krijg je van die plakken hangende huid van.
Indien gelijkmatig verdeeld denk ik dat je lichaam zich wel optimaal heeft kunnen aanpassen jeweetz.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
10 kilo in een jaar tijd langzaam genoeg voor u?
Ik klaag niet, ik heb het idee dat kleding van toen ik 73 kilo woog, losser zit zelfsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Indien gelijkmatig verdeeld denk ik dat je lichaam zich wel optimaal heeft kunnen aanpassen jeweetz.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Blistering het volgende:
Zo, weer 2 miles erop zitten. Die vrouwen in dat 5 mile filmpje motiveren wel.
Maar helaas wel op z'n Amerikaansquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Blistering het volgende:
Zo, weer 2 miles erop zitten. Die vrouwen in dat 5 mile filmpje motiveren wel.
My dear friend Randy! En laten we Grandma Jo niet vergeten, ik mocht willen dat ik zo hoog kon kicken als zij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat dacht je trouwens van die vent van in de 70Ik bedoel als hij het kan.....
Die kerel is echt uberstoerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat dacht je trouwens van die vent van in de 70Ik bedoel als hij het kan.....
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
My dear friend Randy! En laten we Grandma Jo niet vergeten, ik mocht willen dat ik zo hoog kon kicken als zij.
Ligt aan de mensen op de achtergrond, er zitten er inderdaad wat irritante tussen. Er is een 2 mile filmpje waarin er een roodharige vrouw van middelbare leeftijd elke keer onwijs zwakzinnig gaat grijnzen als de camera op haar gericht is, daar kan ik echt niet tegen. En er is ook een meisje (veel te dun, veel te mooi lang bruin haarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar helaas wel op z'n Amerikaans...als ik daar geen zin in heb doe ik Mile 1 en 5 dan heb ik alleen met de dame zelf te maken...en dat is al erg zat.
Die ene rechts met zwart haar zorgt er wel voor dat m'n kicks hoog blijven gaan hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar helaas wel op z'n Amerikaans...als ik daar geen zin in heb doe ik Mile 1 en 5 dan heb ik alleen met de dame zelf te maken...en dat is al erg zat.
Ik vind die Mary Kay altijd wel tof, da's die blonde die lekker stevig is. Mijn doel is in principe om dunner dan zij te worden maar ik zou al heel tevreden zijn als ik zo vrolijk was als zij en zo lekker in mijn vel zat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja trouwens er zijn oudere dames in die video's die volgens mij 30 kilo kwijt zijn en die zien er behoorlijk strak uit. Wellicht is er hoop voor ons allen dames
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ligt aan de mensen op de achtergrond, er zitten er inderdaad wat irritante tussen. Er is een 2 mile filmpje waarin er een roodharige vrouw van middelbare leeftijd elke keer onwijs zwakzinnig gaat grijnzen als de camera op haar gericht is, daar kan ik echt niet tegen. En er is ook een meisje (veel te dun, veel te mooi lang bruin haar) dat erbij staat als zo'n wiebelhondje voor in de auto.
In mile 2 die jongedame helemaal rechts staat irritant te springen terwijl de rest normaal de bewegingen doet, mile 3 en 4 moet ik nog bekijken want die heb ik tot heden overgeslagen.quote:Op
dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die ene rechts met zwart haar zorgt er wel voor dat m'n kicks hoog blijven gaan hoorMaar goed, het is vreselijk Amerikaans ja met dat gecheer af en toe. Maar het helpt en daar gaat het om.
Want jij hebt een methode om Leslie tijdelijk stil te houden, of nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die ene rechts met zwart haar zorgt er wel voor dat m'n kicks hoog blijven gaan hoorMaar goed, het is vreselijk Amerikaans ja met dat gecheer af en toe. Maar het helpt en daar gaat het om.
* Blistering weet dat 'ie zich in een gezelschap van vrouwen bevindt dus kuist 'ie z'n taal jegens het vrouwelijk geslacht![]()
Die bedoelde ik ja, die staat lekker fanatiek mee te doen. Mooi figuurtje ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
In mile 2 die jongedame helemaal rechts staat irritant te springen terwijl de rest normaal de bewegingen doet, mile 3 en 4 moet ik nog bekijken want die heb ik tot heden overgeslagen.
Irritant fanantiek op z'n Amerikaans dan wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja, die staat lekker fanatiek mee te doen. Mooi figuurtje ook.
@ Mala, dat moet wel goedkomen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |