Goedemorgen, na het ontbijt en koffie ga ik 3 miles doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:31 schreef Blistering het volgende:
[..]
Heb heerlijk geslapen zelfs.
Goeiemorgen!
Goeiemorgen! hier na het bakje sojamelk lijnzaad zemelen en ook nog brintaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Goedemorgen, na het ontbijt en koffie ga ik 3 miles doen
Zo, zo een eckte sportersontbijt, je gaat krachttraining doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:58 schreef seasushi het volgende:
[..]
Goeiemorgen! hier na het bakje sojamelk lijnzaad zemelen en ook nog brintanaar de sportschool.
"ik vin het gewoon lekker"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:04 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zo, zo een eckte sportersontbijt, je gaat krachttraining doen?
Wat is dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
G'morgen
Ik heb niets met de crosstrainer. Ik doe 1000 keer liever elliptical. Ik ben nogal motorisch gestoord en ik kom gewoon niet in een lekker ritme op die crosstrainer.
Hahahha, ik heb t andersom.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gewoon doen hoor. Iig alles even 10 minuutjes proberen. Het scheelt een hoop als je een apparaat vindt dat je "eigenlijk best lekker" vindt...
Crosstrainer en elliptical lijken bijvoorbeeld maar weinig verschillend, maar bij de crosstrainer denk ik 30/45 minuten lang "ik wil hier af, ik wil hier af" terwijl ik bij de elliptical 30/45 minuten "tomtiedomtiedom" denk
Netjes heurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef joyvke het volgende:
5,3 kilo in totaal kwijt. Afgelopen week niet veel aan het dieet gedaan (maandelijkse troubles - en wilde niet eindigen in schranspartijen, dus heb ik beslote "normaal" te eten i.c.m. shakes). Werkte beter dan ik dacht. Toch nog een kilo eraf ^^.
Niet... ik zwem 1 keer in de week en doe nog aan wii fitt, thuisquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:04 schreef REPOLEVED het volgende:
Hoe vaak in de week gaan jullie naar de sportschool?
Zo, ik heb een langzame 2 miles gedaan met 2 gewichtjes van een kilo. In 30 minuten heb ik 295 calorieen verbrand, 38 gram vet. Mijn gemiddelde hartslag was 138 dus mijn conditie was flink achteruit gegaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
O help. Ik moet aan de miles. Ik ben zo bang voor de staat van mijn uithoudingsvermogen dat ik bijna niet durf te beginnen. Moet ik me ook weer helemaal in die sportbeha hijsen, wat een gedoe allemaal dat thuissporten![]()
Maar ik ga er wel voor, even een filmpje uitzoeken. Leslie
Wauw! Gefeliciteerd! Geniet van je -5 en geniet van je victorybroodje!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:59 schreef RandomMoron het volgende:
aaah, twijfelachtig eerst..maar de 1e 5 kilo zijn eraf![]()
![]()
dus ik zit op 1/5e van mijn doel! Dat gaan we vieren door een broodje te toasten in de oven met geitenkaas en een paar nieuwe schoenen
Mja ik vind het ook wat eeeuh abstract hoor. Er staat op dat apparaat hoeveel caloos je hebt verbrand... Je moet maar aannemen dat het waar isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:59 schreef RandomMoron het volgende:
en ik vind 1000 of 750 kcal echt superveelmaar ik heb er dan ook niet echt zicht op wat je nou verbrand door iets te doen. Dat is zeg maar..de helft van je dagwaardes wat je mag eten..
Knap hoor! Gefeliciteerd! En geniet van je broodjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:59 schreef RandomMoron het volgende:
aaah, twijfelachtig eerst..maar de 1e 5 kilo zijn eraf![]()
![]()
dus ik zit op 1/5e van mijn doel! Dat gaan we vieren door een broodje te toasten in de oven met geitenkaas en een paar nieuwe schoenen
en ik vind 1000 of 750 kcal echt superveelmaar ik heb er dan ook niet echt zicht op wat je nou verbrand door iets te doen. Dat is zeg maar..de helft van je dagwaardes wat je mag eten..
Twee achter elkaar doen is meer dan voldoendequote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:13 schreef trovey het volgende:
Zo, weer twee miles achter de kiezen...en meer dan twee achter elkaar zal het ook wel niet worden denk ik.....boem boem boem zegt het hart....Eens kijken of ik vanavond nog een mile doe (of twee
).
Was het ook lekker pittig en had je er een biertje bijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef Blistering het volgende:
Stoute avondeten ook weer binnen, nacho's met gesmolten kaasen gehakt
en uien. Maar 't was wel lekker!
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Was het ook lekker pittig en had je er een biertje bij?
Dat soort dingen moet je gewoon ook niet in huis hebben he als je wilt afvallen. Magnum almondquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:18 schreef Purdey het volgende:
Na het eten als toetje een Magnum Almond gegeten, omdat die me al een paar dagen vanuit de diepvries toeschreeuwde. Na het eten naar boven, half uur op de hometrainer, en hoppa, 255 kcal verbrand
Daar kan ik toch zo kwaad om worden als ze zo liggen te schreeuwenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:18 schreef Purdey het volgende:
Na het eten als toetje een Magnum Almond gegeten, omdat die me al een paar dagen vanuit de diepvries toeschreeuwde. Na het eten naar boven, half uur op de hometrainer, en hoppa, 255 kcal verbrand
Ik woon niet alleenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Dat soort dingen moet je gewoon ook niet in huis hebben he als je wilt afvallen. Magnum almond![]()
Ik ook! En daarom meteen m'n tanden erin gezet, dat zal ze leren!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:24 schreef PaarsBeestje het volgende:
Daar kan ik toch zo kwaad om worden als ze zo liggen te schreeuwen
Hier alleen waterijs in huis.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je gewoon ook niet in huis hebben he als je wilt afvallen. Magnum almond![]()
good luckquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:53 schreef trovey het volgende:
Morgenvroeg om 10.00 uur zit ik bij de dietiste....als ik kijk naar de vorige keer (5 weken terug) dan zou er ergens tussen de 1,5 en 2 kg af moeten zijn...wish me luck.
Te veel fruit eten kan volgens mij niet... Dan eet je teveel andere dingen waardoor je het fruit niet kunt hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:56 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
good luck
ik hou absoluut niet van magnums, dus de verleiding is er ook nietik eet wel te veel fruit
en daar zit ook veel suiker in
Kan welquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Te veel fruit eten kan volgens mij niet... Dan eet je teveel andere dingen waardoor je het fruit niet kunt hebben
Kan best...zoals gezegd ze at heeeel veel fruit...harstikke gezond maar blijkbaar dus teveel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dan eet je denk ik +10 stuks per dag? Voor het zover moet komen?
En dan liggen in de AH de kokosreepjes gezellig naast het verse fruit...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef MalaCocinera het volgende:
Kokos is ook fruit maar de calorieen die daarin zitten, 389 kcal per 100 gramKun je beter die magnum nemen
Vergeet het maarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
O god ik hoor het adagio van mijn moeder door mijn hoofd jengelen.
Ik ga het ook gewoon NIET zeggen, uit angst dat ik mijn moeder wordt.
Al is mijn moeder best een tofje... maar TOCH!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
ALLES WAAR TE VOOR STAAT IS NOOIT GOED *insert hysterie smiley*
Daar! Heb je nu je zin?
En een transplantatie is goedkoper? Dan kan je genoeg van mij krijgenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou een B( . )( . )b-job is nog steeds 5000 ballen las ik "toevallig" vandaag
Daar vrees ik ook wel voor. Dat aan m'n armen en buik de vellen erbij hangenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik ga in ieder geval wel buikvel overhouden als ik uitgedieet ben (en ga daar ook wat aan laten doen). Ik moet er niet aan denken om straks enigszins op gewicht te zijn en dan nog steeds met flubbervel te zitten tot aan het einde ter tijden.
Die is zo gauw uit mijn hoofd, 1.5 keer haarzelf afgevallenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Iemand op het officiële Leslieforum die overigens 108 kilo is afgevallen en nu nog maar 67.5 kilo weegt... damn...![]()
En over vel gesproken...ze ziet er nog best strak uit.. Linkje (haal ik zo weer weg):quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die is zo gauw uit mijn hoofd, 1.5 keer haarzelf afgevallen
33 kg afgevallenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Teveel vel, buikvel.. Ben van 88 naar 55 gegaan maar buikvel blijft en soms vind ik dat echt: stank voor dank, zoveel sporten, je best doen met eten en dan dat.
Denk niet dat iemand ooit echt tevreden is over zijn lichaam
Soms denk ik wel eens aan een operatie (dan gelijk mijn tieten naar een leuke C)
Vandaag weer 2 Miles, MC.. I'm working on it!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:48 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat ziet er inderdaad nog strak uit, damn! Gewoon blijven Leslien, PB who knows
Netjes hoor 33 kiloquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Teveel vel, buikvel.. Ben van 88 naar 55 gegaan maar buikvel blijft en soms vind ik dat echt: stank voor dank, zoveel sporten, je best doen met eten en dan dat.
Denk niet dat iemand ooit echt tevreden is over zijn lichaam
Soms denk ik wel eens aan een operatie (dan gelijk mijn tieten naar een leuke C)
Make yo momma proud baby, make her proudquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vandaag weer 2 Miles, MC.. I'm working on it!(en spierpijn trouwens na 2 weken niets te hebben gedaan...!!
)
jij bent ook jonger en dus elastischer, dat gaat wel goedkomenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:55 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Netjes hoor 33 kilo
Ik hoop dat teveel vel mij bespaard blijft, heb een buik vetschortje maar die zie ik krimpen
Nooit van gehoord, ze zien er wel smakelijk uit. Smaken ze erg anders dan ronde perziken?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef RandomMoron het volgende:
haha, of dat idd. Ik heb nu de platte perziken ontdekt, en die zijn heel lekker
In dat gevalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mala jij valt dusdanig langzaam af, dat je daar juist weer een voordeel aanhebt volgens mij
Je moet ook nie te snel gaan. Krijg je van die plakken hangende huid van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mala jij valt dusdanig langzaam af, dat je daar juist weer een voordeel aanhebt volgens mij
10 kilo in een jaar tijd langzaam genoeg voor u?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je moet ook nie te snel gaan. Krijg je van die plakken hangende huid van.
Indien gelijkmatig verdeeld denk ik dat je lichaam zich wel optimaal heeft kunnen aanpassen jeweetz.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:20 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
10 kilo in een jaar tijd langzaam genoeg voor u?
Ik klaag niet, ik heb het idee dat kleding van toen ik 73 kilo woog, losser zit zelfsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Indien gelijkmatig verdeeld denk ik dat je lichaam zich wel optimaal heeft kunnen aanpassen jeweetz.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Blistering het volgende:
Zo, weer 2 miles erop zitten. Die vrouwen in dat 5 mile filmpje motiveren wel.
Maar helaas wel op z'n Amerikaansquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Blistering het volgende:
Zo, weer 2 miles erop zitten. Die vrouwen in dat 5 mile filmpje motiveren wel.
My dear friend Randy! En laten we Grandma Jo niet vergeten, ik mocht willen dat ik zo hoog kon kicken als zij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat dacht je trouwens van die vent van in de 70Ik bedoel als hij het kan.....
Die kerel is echt uberstoerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wat dacht je trouwens van die vent van in de 70Ik bedoel als hij het kan.....
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
My dear friend Randy! En laten we Grandma Jo niet vergeten, ik mocht willen dat ik zo hoog kon kicken als zij.
Ligt aan de mensen op de achtergrond, er zitten er inderdaad wat irritante tussen. Er is een 2 mile filmpje waarin er een roodharige vrouw van middelbare leeftijd elke keer onwijs zwakzinnig gaat grijnzen als de camera op haar gericht is, daar kan ik echt niet tegen. En er is ook een meisje (veel te dun, veel te mooi lang bruin haarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar helaas wel op z'n Amerikaans...als ik daar geen zin in heb doe ik Mile 1 en 5 dan heb ik alleen met de dame zelf te maken...en dat is al erg zat.
Die ene rechts met zwart haar zorgt er wel voor dat m'n kicks hoog blijven gaan hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar helaas wel op z'n Amerikaans...als ik daar geen zin in heb doe ik Mile 1 en 5 dan heb ik alleen met de dame zelf te maken...en dat is al erg zat.
Ik vind die Mary Kay altijd wel tof, da's die blonde die lekker stevig is. Mijn doel is in principe om dunner dan zij te worden maar ik zou al heel tevreden zijn als ik zo vrolijk was als zij en zo lekker in mijn vel zat.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:53 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ja trouwens er zijn oudere dames in die video's die volgens mij 30 kilo kwijt zijn en die zien er behoorlijk strak uit. Wellicht is er hoop voor ons allen dames
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ligt aan de mensen op de achtergrond, er zitten er inderdaad wat irritante tussen. Er is een 2 mile filmpje waarin er een roodharige vrouw van middelbare leeftijd elke keer onwijs zwakzinnig gaat grijnzen als de camera op haar gericht is, daar kan ik echt niet tegen. En er is ook een meisje (veel te dun, veel te mooi lang bruin haar) dat erbij staat als zo'n wiebelhondje voor in de auto.
In mile 2 die jongedame helemaal rechts staat irritant te springen terwijl de rest normaal de bewegingen doet, mile 3 en 4 moet ik nog bekijken want die heb ik tot heden overgeslagen.quote:Op
dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die ene rechts met zwart haar zorgt er wel voor dat m'n kicks hoog blijven gaan hoorMaar goed, het is vreselijk Amerikaans ja met dat gecheer af en toe. Maar het helpt en daar gaat het om.
Want jij hebt een methode om Leslie tijdelijk stil te houden, of nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:55 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die ene rechts met zwart haar zorgt er wel voor dat m'n kicks hoog blijven gaan hoorMaar goed, het is vreselijk Amerikaans ja met dat gecheer af en toe. Maar het helpt en daar gaat het om.
* Blistering weet dat 'ie zich in een gezelschap van vrouwen bevindt dus kuist 'ie z'n taal jegens het vrouwelijk geslacht![]()
Die bedoelde ik ja, die staat lekker fanatiek mee te doen. Mooi figuurtje ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef trovey het volgende:
[..]
[..]
In mile 2 die jongedame helemaal rechts staat irritant te springen terwijl de rest normaal de bewegingen doet, mile 3 en 4 moet ik nog bekijken want die heb ik tot heden overgeslagen.
Irritant fanantiek op z'n Amerikaans dan wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja, die staat lekker fanatiek mee te doen. Mooi figuurtje ook.
@ Mala, dat moet wel goedkomen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |