Mijn kont heb ik allang opgegeven....komt nooit meer goed.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Weet je hoe goddelijk mijn kont aanvoelt door zowat dagelijks miles en pilates te doen![]()
Vorig jaar toen ik begon (83 kilo bij een lengte van 1.58) was het een blubbermassa en waren kont en bovenbeen 1 geheel. En er was geen weerstand als je met je vinger in mijn kont prikte, sterker nog je vinger verdween in de blubber, maar nu, wow
Zojuist 2 Miles gedaan.. (en dat viel niet mee, na 1,5 week geen moer te hebben gedaan. Wonderlijk hoe snel je het opbouwt, maar ook hoe snel je conditie weer in elkaar stort).quote:Op maandag 13 juni 2011 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo liefjes! Gaan jullie mee sporten vandaag?
4 Miles!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Oooh noes, ik heb me helemaal laten gaan met de Miles ipv er 2 te doen heb ik er 4 gedaanGewoon omdat het kan. Nu douchen en daarna 9 aardappelkroketjes met 35 gram madsauce
Phoebs heeft gelijk... dat dacht ik ook bijna 4 maten geleden, maar je begint toch echt het verschil wel te zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn kont heb ik allang opgegeven....komt nooit meer goed.
Mijn lijf is een stuk minder flexibel in terugveren dan jullie jongere lijven en alles wil met spoed richting het Zuiden toequote:Op maandag 13 juni 2011 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat denk je nu. En dan val je 10 kilo af. En dan denk je jeetje, het kan dus wel..? En dan val je er nog 10 af... en ga je heel anders kijken naar de mogelijkheden van je eigen lijf...
Dat dacht ik dus ook, vorig jaar hing het vet van mijn dijen over mijn knieeen, ik walgde vanmezelf. Ik dacht dat ik verloren was, en was nogal skeptisch over de ''walk at home fitness'' en de superlichte pilates oefeningen die ver beneden mijn nivo zijn. Pas in januari dit jaar (dus na een half jaar!) dacht ik damn, this looks nicequote:Op maandag 13 juni 2011 10:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn kont heb ik allang opgegeven....komt nooit meer goed.
quote:Op maandag 13 juni 2011 11:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zojuist 2 Miles gedaan.. (en dat viel niet mee, na 1,5 week geen moer te hebben gedaan. Wonderlijk hoe snel je het opbouwt, maar ook hoe snel je conditie weer in elkaar stort).
Ik zag je foto gisteren maar had even geen tijd om te reageren trouwens. Wat zie je er werkelijk fantastich uit!
Oeeeh fijn he! Je hebt er zo veel meer aan om aan je gewicht te werken als de knop om is! Dan gaat het veel meer vanzelf dan dat vechten tegen de bierkaai (lees jezelf)!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mag ik even melden dat ik m'n eigen vreetgedrag moe ben en dat ik dus weer streng voor mezelf ben sinds vandaag? Heb alles wat slecht was zojuist in een mand gestopt en aan mijn zeer bejaarde buuvje gegeven die er blij mee was. Gezond moet het zijn, gezond! Man, man, man.. wat blijft het toch moeilijk voor me om een tussenweg te vinden.
Dat is denk ik ook het verschil tussen mensen die maar een paar kilo overgewicht hebben (en dus af en toe teveel snoepen) en de echte dikkerds (sorry, people). Maat houden, ho maar!
Niets meer in huis, sorry. Geen chippies, geen chupachups (ja, ook die heb ik wegegeven), geen snackajacks, alles is weg.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:15 schreef MalaCocinera het volgende:
@ PB als die dat slechte eten hartig is mag je dat madje hier droppen. Het is namelijk verboden om trovey te voeren namelijk
Lekker wezen stappen?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:21 schreef Blistering het volgende:
Goeiemorgen!
Om 5 uur je bed in heeft ook zo z'n nadelen, m'n maag leek wel een centrifuge. Maar goed, gewoon lekker laten knorren!
Nee, NBA finalsquote:
Ik krijg 's nachts (op alcohol na, wijntjesquote:Op maandag 13 juni 2011 11:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ook leuk en netjes dat je niet met bier en popcorn hebt gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef Muks het volgende:
Hier 55 minuten aan een stuk flink doorgelopen, in de miezerregen... HEERLIJK !
en gisteren nieuwe bh's gekocht... alweer ja. En schoenen.. GEOX, mannen model maar ze zitten als gegoten !Netjes Muks, netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Juicy, tandjes op elkaar en ff doorzetten, het duurt ff voordat bewegen een routine wordt![]()
Bij mijn weten is cardio - kracht - cardio het beste om af te vallen. Ik begin met lopen, doe dan de apparaten en eindig met fietsen en roeienquote:Op maandag 13 juni 2011 08:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ik zat natuurlijk op al die ergonomisch vormgegeven apparaten he.
Te loeren naar de hardbodies die WEL daadwerkelijk met het stoere werk bezig waren...
Misschien moet je dan je schema nog eens bekijken, want als sporten niet helpt klopt er iets niet hèquote:Op maandag 13 juni 2011 13:01 schreef Riann het volgende:
Ik begin altijd met handenfiets of loopband (zo'n speciale waar bij je voeten die band per been op en neer gaan weet zo de naam niet) ik doe dan krachtoefeningen best veel. en ik sluit af met wat fietsen of zo. Nu sport ik al een aantal jaar 2 keer in de week. Ik heb niet het idee dat het bevordelijk is voor het afvallen. Ik moet zeggen dat ik het ook alleen maar doe door behoud van mijn spieren. Omdat ik spierziekte heb anders zou ik het niet doen.
Zij heeft last van een spierziekte en volgens mij van haar schildklier, dat maakt de boel wat lastiger denk ik zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien moet je dan je schema nog eens bekijken, want als sporten niet helpt klopt er iets niet hè
Misschien is voorzichtige cardio ipv strength training dan een beter idee. Met 2 keer week heb ik mazzel als ik m'n gewicht in stand hou, laat staan dat ik afval.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zij heeft last van een spierziekte en volgens mij van haar schildklier, dat maakt de boel wat lastiger denk ik zo.
Dan is een goed schema alleen maar belangrijker. En ook met schildklierproblemen zou je wel verbetering moeten zien, zeker na jaren sporten. Je moet het i.i.g heel langzaam opbouwen, anders kunnen de spieren te weinig bloedtoevoer krijgen o.i.d. Ik weet niet precies hoe het zit.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zij heeft last van een spierziekte en volgens mij van haar schildklier, dat maakt de boel wat lastiger denk ik zo.
Strength training moet ze blijven doen aders kwijnen d'r spieren weg. En ik weet niet of ze dagelijks cardio mag doen, ik weet niet hoe het wandelen met de hond eruit ziet (of het cardiovascular wordt ja of nee).quote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Misschien is voorzichtige cardio ipv strength training dan een beter idee. Met 2 keer week heb ik mazzel als ik m'n gewicht in stand hou, laat staan dat ik afval.
Misschien heeft ze dat wel, doet ze aan een vorm van prevention fitness, dat is fitness dat voorkomt dat je nog meer afglijdt. Soms is dat het enige wat mensen nog kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan is een goed schema alleen maar belangrijker. En ook met schildklierproblemen zou je wel verbetering moeten zien, zeker na jaren sporten. Je moet het i.i.g heel langzaam opbouwen, anders kunnen de spieren te weinig bloedtoevoer krijgen o.i.d. Ik weet niet precies hoe het zit.
Ik heb ze op de mediaspeler staan, dus ik huppel gezellig voor de tvquote:Op maandag 13 juni 2011 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
Moet ik met die miles nu voor de computer gaan huppelen?Even snel wat beweging voor de verjaardag straks van start gaat
Da's waar. Ik dacht ook alleen maar mee, was geen kritiekquote:Op maandag 13 juni 2011 14:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat wel, doet ze aan een vorm van prevention fitness, dat is fitness dat voorkomt dat je nog meer afglijdt. Soms is dat het enige wat mensen nog kunnen.
I know you do PurpleBaby, I know you do.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb ze op de mediaspeler staan, dus ik huppel gezellig voor de tv
[..]
Da's waar. Ik dacht ook alleen maar mee, was geen kritiek
Squats! Squats! Squats zijn goed! Die mis ik zelfs regelmatig bij Leslie (welke heb jij dan?). Ik had jou toch al iets gepm't waar je Leslie's kon vinden?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
I know you do PurpleBaby, I know you do.
Hey jij gaat me moeten helpen aan meerdere Leslie dvd's. Ik haat squats en 3 van de 4 walking pilates dvd's hebben sq uatsAlleen de 1 mile walking pilates heeft geen squats
, dus ik doe nu eerst 1 of 2 (soms 3
) miles van leslie om te eindigen met die ene mile walking pilates.
Ik doe genoeg squat achtige dingen tijdens mijn wekelijkse ballettrainingquote:Op maandag 13 juni 2011 14:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Squats! Squats! Squats zijn goed! Die mis ik zelfs regelmatig bij Leslie (welke heb jij dan?). Ik had jou toch al iets gepm't waar je Leslie's kon vinden?
Nais!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net mijn allereerste mile gelopen.. Dat kwam ik even zeggen, nu ga ik hem nog een keer doen.
Dat houden we lekker geheim, jij bent namelijk nog niet toegelaten tot the secret societyquote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef Blistering het volgende:
Ik weet nog altijd niet wat miles zijn
Google is je beste vriend: http://www.walkathome.com/. Bovendien is hier al heel vaak uitleg over gegeven, in dit topic staat zelfs nog een link naar een youtube-filmpje.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef Blistering het volgende:
Ik weet nog altijd niet wat miles zijn
ik de 2 de keer alle 5!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net mijn allereerste mile gelopen.. Dat kwam ik even zeggen, nu ga ik hem nog een keer doen.
Ik heb verder nog niet gekekenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef seasushi het volgende:
[..]
ik de 2 de keer alle 5!Maar o wat heb ik een hekel aan die stem ( "sisters in sweat". "Go Girls")
Googlen op ''miles'' helpt niet veelquote:Op maandag 13 juni 2011 14:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Google is je beste vriend: http://www.walkathome.com/. Bovendien is hier al heel vaak uitleg over gegeven, in dit topic staat zelfs nog een link naar een youtube-filmpje.
Ik ga straks weer, en ik ga de 5K-walk doen (dat is dus 3 miles).
Ik heb m nog wel even op usb stick gezet en in de tv geplopt.. Ik dacht: beter geluid, maar helaas. Haar stem komt overal overheenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Blistering het volgende:
Staan jullie dan gewoon voor je pc die oefeningen te doen terwijl je op youtube zo'n filmpje bekijkt?
Het is wel een goedkope manier van beweging, dat geef ik toe.
Oh nee dan kom je niet ver, dat is een ietsje te algemene zoektermquote:Op maandag 13 juni 2011 14:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Googlen op ''miles'' helpt niet veel. Maar goed, niets voor mij, dat zie ik al wel.
Thanks voor de hulp
Ja, inderdaad! Ik heb DVD's waar meerdere miles achter elkaar op staan. Ik speel ze af op mijn laptop en ik begin er gewoon maar aan. Je kan je verstand op 0 zetten omdat de beweging zo supermakkelijk is (ik draag wel sportkleding, ik zweet me er nl. wel de tandjes bij!). Ik verveel me trouwens soms wel als ik het doe, want ik doe er vaak wel 4 en dan ben je wel krap een uur bezig...quote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Blistering het volgende:
Staan jullie dan gewoon voor je pc die oefeningen te doen terwijl je op youtube zo'n filmpje bekijkt?
Het is wel een goedkope manier van beweging, dat geef ik toe.
Dat niets vinden was wellicht enigszins voorbarig, maar ik zie mezelf niet voor m'n computer/tv staan wandelen eigenlijk. Maar ik ga wel een poging wagen vanavond, wellicht bevalt het me welquote:Op maandag 13 juni 2011 15:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oh nee dan kom je niet ver, dat is een ietsje te algemene zoekterm
Waarom vind je het niets?
Ik heb de OP aangepast en wat uitleg erbij gedaan over de Miles, verder heb ik de tekst over de meet eruit gehaald. Die was zó 2005!
Mja, maar alsnog lijkt het me minder saai dan op je hometrainertje bezig gaan? Of niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Ik heb DVD's waar meerdere miles achter elkaar op staan. Ik speel ze af op mijn laptop en ik begin er gewoon maar aan. Je kan je verstand op 0 zetten omdat de beweging zo supermakkelijk is (ik draag wel sportkleding, ik zweet me er nl. wel de tandjes bij!). Ik verveel me trouwens soms wel als ik het doe, want ik doe er vaak wel 4 en dan ben je wel krap een uur bezig...
Als je ze te saai vindt, dan kun je ook die van Davina proberen. Dat is wel geen loopprogramma, maar Davina zelf is erg tof (en staat zelf ook peentjes te zweten en ze heeft gewoon een goed gevoel voor humor).quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Ik heb DVD's waar meerdere miles achter elkaar op staan. Ik speel ze af op mijn laptop en ik begin er gewoon maar aan. Je kan je verstand op 0 zetten omdat de beweging zo supermakkelijk is (ik draag wel sportkleding, ik zweet me er nl. wel de tandjes bij!). Ik verveel me trouwens soms wel als ik het doe, want ik doe er vaak wel 4 en dan ben je wel krap een uur bezig...
Ik stond net ook voor mijn laptop ja. op een stukje van een meter bij een metertjequote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat niets vinden was wellicht enigszins voorbarig, maar ik zie mezelf niet voor m'n computer/tv staan wandelen eigenlijk. Maar ik ga wel een poging wagen vanavond, wellicht bevalt het me wel.
En mooi dat de OP is aangepast!
Ok, succes! Ik doe het trouwens boven, waar de oogjes van mijn vriend me niet kunnen volgen. Het is nl. wel een beetje een maf gezicht.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat niets vinden was wellicht enigszins voorbarig, maar ik zie mezelf niet voor m'n computer/tv staan wandelen eigenlijk. Maar ik ga wel een poging wagen vanavond, wellicht bevalt het me wel.
En mooi dat de OP is aangepast!
Ja, dat wel! Op een hometrainer kun je geen kant op, en met de Miles kan je nog een beetje maf rondspringen. Aan de andere kant kun je op de hometrainer al fietsend tv kijken.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
Hoera, cinnamongirl!
[..]
Mja, maar alsnog lijkt het me minder saai dan op je hometrainertje bezig gaan? Of niet?
Haha, net ff die part 1 video gedaan van youtube. Je voelt toch wel degelijk dat je lichaam aardig in beweging is geweest. Blijft een raar gevoel om zo voor je tv te staan thoughquote:Op maandag 13 juni 2011 15:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ok, succes! Ik doe het trouwens boven, waar de oogjes van mijn vriend me niet kunnen volgen. Het is nl. wel een beetje een maf gezicht.
Je mag dan denken dat je voor aap staat, maar zodra je daadwerkelijk kilo's begint te verliezen, dan ziet zelfs de grootste tegenstander er wel het nut van inquote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, net ff die part 1 video gedaan van youtube. Je voelt toch wel degelijk dat je lichaam aardig in beweging is geweest. Blijft een raar gevoel om zo voor je tv te staan though, ik bleef hopen dat er niemand binnen zou komen
.
Maar goed, opzich is het wel leuk om te doen en je hoeft er het huis niet voor uit dus even better!
Die duurt echt 1 uur en 8 minuten, doe je die gewoon helemaal in één keer?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:11 schreef seasushi het volgende:
Zoek maar even op 5 miles burning walk bij de piratenbaai of kickass
Check de link in de OP, en ook op youtube staan filmpjes!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:44 schreef Muks het volgende:
Die miles, ben er nu toch wel nieuwsgierig naar, kan ik op youtube voorbeelden vinden ?
yup.. En ik mag dus niet als een gek gaan sporten want dan ga ik juist spieren afbreken... bij mij werkt het allemaal anders als bij ieder anders door mijn spierziekte.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
o ja en nog 1 ding ik kan geen spieren opbouwen dus ik kan de kilootjes etc ook niet ophogen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, Rian zal het wel beter weten dan wij, maar omdat ze aangaf dat ze geen verbetering zag nam ik aan dat ze dat wel wilde zien, dat vond ik wat raar stroken met prevention.
In ieder geval succes ermee, Rian.
Ja.Ondertussen een conditie als een jonge godin,quote:Op maandag 13 juni 2011 16:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die duurt echt 1 uur en 8 minuten, doe je die gewoon helemaal in één keer?
En inderdaad PB, dan weet je waar je 't voor doet!
Je komt niets aan bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:30 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ja.Ondertussen een conditie als een jonge godin,eten zeer gematigd, en ik val niks nada noppes af. Een buik als een sixpack, verborgen helaas.
Selfcontrol +10, knap hoor! Ik zou 't niet kunnen denk ik, maar kom sowieso nooit bij de Mac gelukkig.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:34 schreef trovey het volgende:
Weer terug van het dagje uit en ja hoor buiten de deur gegeten bij de Mac.....wees niet ongerust...ik heb met mijn verstand gekozen. Eén side salad a 25 calorieen, 1 balsamico dressing a 25 calorieen, 1 cola light a 1 calorie en oh jee1 middel friet zonder saus a 340 calorietjes. (wilde eigenlijk een kleine hebben maar mijn gezelschap kwam met een middel aan.
) Wilde daarna een bakje gemengd fruit nemen
maar op als zijnde niet meer aanwezig
, toen maar een smoothie genomen van 60 kalorietjes.
Netjes toch voor de Mac: 25 + 25 + 1
+ 340 + 60 = 451 voor een hele maaltijd.
![]()
s Avonds een broodje beenderham (met sla) genomen bij een La Place restaurant met thee zonder suiker dus ook geen supercalorieenbom.
Nu nog een banaan en ik heb alle voedingsgroepen weer binnen gekregen vandaag.![]()
(Ik mag vanavond nog twee beschuitjes of 1 boterham als ik nog honger heb, mijn dietiste zal tevreden zijn![]()
)
*drinkt het glas leeg*... Had dorst.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kijk het glas is halfvol voor deze dame
Dat is inderdad waar. Door medicijnen heel erg aangekomen, maar sinds ik begonnen ben met beweging en op mijn eten letten, geen kilo"tjes er meer bij.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kijk het glas is halfvol voor deze dame
Dat was een longdrink glas gevuld met Baileys. Ooh noes, de calorieeenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
*drinkt het glas leeg*... Had dorst.
En trovey! Netjes hoor!
*hik*quote:Op maandag 13 juni 2011 18:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat was een longdrink glas gevuld met Baileys. Ooh noes, de calorieeen
Kan me voorstellen dat als je aankomt door medicijnen en door diezelfde medicijnen amper afvalt, dat je er op een gegeven moment de balen ervan krijgtquote:Op maandag 13 juni 2011 18:45 schreef seasushi het volgende:
[..]
Dat is inderdad waar. Door medicijnen heel erg aangekomen, maar sinds ik begonnen ben met beweging en op mijn eten letten, geen kilo"tjes er meer bij.
maar toch...
Maaltijdsalades zijn ook gezond. In de meeste zitten niet zoveel calorietjes in en je verbrand er al veel met kauwen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef trovey het volgende:
Ik had niet eens trek in wat anders bij de Mac...echt waar, ik lieg niet.
Die maaltijdsalades zijn ook
...die heb ik de laatste keer genomen toen we onderweg waren...wel gegrilde kip, niet de crispy....zit je echt vol na zo'n bak vol.
Gelukkig ben ik gek op salades...ik zou kunnen leven op maaltijdsalades.
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Riann het volgende:
[..]
Maaltijdsalades zijn ook gezond. In de meeste zitten niet zoveel calorietjes in en je verbrand er al veel met kauwen.
Prednison...quote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef trovey het volgende:
Balen inderdaad als je door medicijnen aankomt.![]()
quote:
Yeah! En ik durfde voor het eerst sinds 2 weken weer op de weegschaal en volgens mij viel de schade wel mee, ben benieuwd morgen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef MalaCocinera het volgende:
Dat brengt de stand op 4 miles voor vandaag
Yeah! Weer iemand over de Leslie-streep!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Blistering het volgende:
Ik heb 3 miles gedaan!
En ik vind 't stiekem wel leuk![]()
Dat is rotzooi inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 20:13 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Prednison...Waardeloos spul als het om gewichtsbeheersing gaat...
Weer 2 miles gedaan, dit keer die van Excercise TV. Tempo ligt daar wel een stuk hoger dan in Healthy Heart Walk oid.. phew.
Klopt. En het verkeerde vette eten en volstrekt niet bewegen in die tijd hielp uiteraard nietquote:Op maandag 13 juni 2011 20:30 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is rotzooi inderdaad...helaas soms noodzakelijke rotzooi.
Nee, dat gaat niet meehelpen om het probleem onder controle te houden.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Klopt. En het verkeerde vette eten en volstrekt niet bewegen in die tijd hielp uiteraard niet
Eerst een lucky_strike.zip. Daarna... Misschien.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had nooit gedacht dat ik dit nog eens zou zeggen maar ik wil ook geeerd worden in een topictitel! Ik wil dat wel eerst waard zijn though
En daarna kun jij slapen...knap.....na zo'n mile sta ik op scherp.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:08 schreef Blistering het volgende:
Zo, nog een mile voor het slapen gaan en dan morgen weer vroeg op.
Welterusten!
Heb heerlijk geslapen zelfsquote:Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef trovey het volgende:
[..]
En daarna kun jij slapen...knap.....na zo'n mile sta ik op scherp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |