Misschien moet je dan je schema nog eens bekijken, want als sporten niet helpt klopt er iets niet hèquote:Op maandag 13 juni 2011 13:01 schreef Riann het volgende:
Ik begin altijd met handenfiets of loopband (zo'n speciale waar bij je voeten die band per been op en neer gaan weet zo de naam niet) ik doe dan krachtoefeningen best veel. en ik sluit af met wat fietsen of zo. Nu sport ik al een aantal jaar 2 keer in de week. Ik heb niet het idee dat het bevordelijk is voor het afvallen. Ik moet zeggen dat ik het ook alleen maar doe door behoud van mijn spieren. Omdat ik spierziekte heb anders zou ik het niet doen.
Zij heeft last van een spierziekte en volgens mij van haar schildklier, dat maakt de boel wat lastiger denk ik zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Misschien moet je dan je schema nog eens bekijken, want als sporten niet helpt klopt er iets niet hè
Misschien is voorzichtige cardio ipv strength training dan een beter idee. Met 2 keer week heb ik mazzel als ik m'n gewicht in stand hou, laat staan dat ik afval.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zij heeft last van een spierziekte en volgens mij van haar schildklier, dat maakt de boel wat lastiger denk ik zo.
Dan is een goed schema alleen maar belangrijker. En ook met schildklierproblemen zou je wel verbetering moeten zien, zeker na jaren sporten. Je moet het i.i.g heel langzaam opbouwen, anders kunnen de spieren te weinig bloedtoevoer krijgen o.i.d. Ik weet niet precies hoe het zit.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zij heeft last van een spierziekte en volgens mij van haar schildklier, dat maakt de boel wat lastiger denk ik zo.
Strength training moet ze blijven doen aders kwijnen d'r spieren weg. En ik weet niet of ze dagelijks cardio mag doen, ik weet niet hoe het wandelen met de hond eruit ziet (of het cardiovascular wordt ja of nee).quote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Misschien is voorzichtige cardio ipv strength training dan een beter idee. Met 2 keer week heb ik mazzel als ik m'n gewicht in stand hou, laat staan dat ik afval.
Misschien heeft ze dat wel, doet ze aan een vorm van prevention fitness, dat is fitness dat voorkomt dat je nog meer afglijdt. Soms is dat het enige wat mensen nog kunnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan is een goed schema alleen maar belangrijker. En ook met schildklierproblemen zou je wel verbetering moeten zien, zeker na jaren sporten. Je moet het i.i.g heel langzaam opbouwen, anders kunnen de spieren te weinig bloedtoevoer krijgen o.i.d. Ik weet niet precies hoe het zit.
Ik heb ze op de mediaspeler staan, dus ik huppel gezellig voor de tvquote:Op maandag 13 juni 2011 14:09 schreef Harajuku. het volgende:
Moet ik met die miles nu voor de computer gaan huppelen?Even snel wat beweging voor de verjaardag straks van start gaat
Da's waar. Ik dacht ook alleen maar mee, was geen kritiekquote:Op maandag 13 juni 2011 14:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dat wel, doet ze aan een vorm van prevention fitness, dat is fitness dat voorkomt dat je nog meer afglijdt. Soms is dat het enige wat mensen nog kunnen.
I know you do PurpleBaby, I know you do.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb ze op de mediaspeler staan, dus ik huppel gezellig voor de tv
[..]
Da's waar. Ik dacht ook alleen maar mee, was geen kritiek
Squats! Squats! Squats zijn goed! Die mis ik zelfs regelmatig bij Leslie (welke heb jij dan?). Ik had jou toch al iets gepm't waar je Leslie's kon vinden?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
I know you do PurpleBaby, I know you do.
Hey jij gaat me moeten helpen aan meerdere Leslie dvd's. Ik haat squats en 3 van de 4 walking pilates dvd's hebben sq uatsAlleen de 1 mile walking pilates heeft geen squats
, dus ik doe nu eerst 1 of 2 (soms 3
) miles van leslie om te eindigen met die ene mile walking pilates.
Ik doe genoeg squat achtige dingen tijdens mijn wekelijkse ballettrainingquote:Op maandag 13 juni 2011 14:23 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Squats! Squats! Squats zijn goed! Die mis ik zelfs regelmatig bij Leslie (welke heb jij dan?). Ik had jou toch al iets gepm't waar je Leslie's kon vinden?
Nais!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net mijn allereerste mile gelopen.. Dat kwam ik even zeggen, nu ga ik hem nog een keer doen.
Dat houden we lekker geheim, jij bent namelijk nog niet toegelaten tot the secret societyquote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef Blistering het volgende:
Ik weet nog altijd niet wat miles zijn
Google is je beste vriend: http://www.walkathome.com/. Bovendien is hier al heel vaak uitleg over gegeven, in dit topic staat zelfs nog een link naar een youtube-filmpje.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef Blistering het volgende:
Ik weet nog altijd niet wat miles zijn
ik de 2 de keer alle 5!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:31 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb net mijn allereerste mile gelopen.. Dat kwam ik even zeggen, nu ga ik hem nog een keer doen.
Ik heb verder nog niet gekekenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:49 schreef seasushi het volgende:
[..]
ik de 2 de keer alle 5!Maar o wat heb ik een hekel aan die stem ( "sisters in sweat". "Go Girls")
Googlen op ''miles'' helpt niet veelquote:Op maandag 13 juni 2011 14:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Google is je beste vriend: http://www.walkathome.com/. Bovendien is hier al heel vaak uitleg over gegeven, in dit topic staat zelfs nog een link naar een youtube-filmpje.
Ik ga straks weer, en ik ga de 5K-walk doen (dat is dus 3 miles).
Ik heb m nog wel even op usb stick gezet en in de tv geplopt.. Ik dacht: beter geluid, maar helaas. Haar stem komt overal overheenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Blistering het volgende:
Staan jullie dan gewoon voor je pc die oefeningen te doen terwijl je op youtube zo'n filmpje bekijkt?
Het is wel een goedkope manier van beweging, dat geef ik toe.
Oh nee dan kom je niet ver, dat is een ietsje te algemene zoektermquote:Op maandag 13 juni 2011 14:51 schreef Blistering het volgende:
[..]
Googlen op ''miles'' helpt niet veel. Maar goed, niets voor mij, dat zie ik al wel.
Thanks voor de hulp
Ja, inderdaad! Ik heb DVD's waar meerdere miles achter elkaar op staan. Ik speel ze af op mijn laptop en ik begin er gewoon maar aan. Je kan je verstand op 0 zetten omdat de beweging zo supermakkelijk is (ik draag wel sportkleding, ik zweet me er nl. wel de tandjes bij!). Ik verveel me trouwens soms wel als ik het doe, want ik doe er vaak wel 4 en dan ben je wel krap een uur bezig...quote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Blistering het volgende:
Staan jullie dan gewoon voor je pc die oefeningen te doen terwijl je op youtube zo'n filmpje bekijkt?
Het is wel een goedkope manier van beweging, dat geef ik toe.
Dat niets vinden was wellicht enigszins voorbarig, maar ik zie mezelf niet voor m'n computer/tv staan wandelen eigenlijk. Maar ik ga wel een poging wagen vanavond, wellicht bevalt het me welquote:Op maandag 13 juni 2011 15:03 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Oh nee dan kom je niet ver, dat is een ietsje te algemene zoekterm
Waarom vind je het niets?
Ik heb de OP aangepast en wat uitleg erbij gedaan over de Miles, verder heb ik de tekst over de meet eruit gehaald. Die was zó 2005!
Mja, maar alsnog lijkt het me minder saai dan op je hometrainertje bezig gaan? Of niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Ik heb DVD's waar meerdere miles achter elkaar op staan. Ik speel ze af op mijn laptop en ik begin er gewoon maar aan. Je kan je verstand op 0 zetten omdat de beweging zo supermakkelijk is (ik draag wel sportkleding, ik zweet me er nl. wel de tandjes bij!). Ik verveel me trouwens soms wel als ik het doe, want ik doe er vaak wel 4 en dan ben je wel krap een uur bezig...
Als je ze te saai vindt, dan kun je ook die van Davina proberen. Dat is wel geen loopprogramma, maar Davina zelf is erg tof (en staat zelf ook peentjes te zweten en ze heeft gewoon een goed gevoel voor humor).quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja, inderdaad! Ik heb DVD's waar meerdere miles achter elkaar op staan. Ik speel ze af op mijn laptop en ik begin er gewoon maar aan. Je kan je verstand op 0 zetten omdat de beweging zo supermakkelijk is (ik draag wel sportkleding, ik zweet me er nl. wel de tandjes bij!). Ik verveel me trouwens soms wel als ik het doe, want ik doe er vaak wel 4 en dan ben je wel krap een uur bezig...
Ik stond net ook voor mijn laptop ja. op een stukje van een meter bij een metertjequote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat niets vinden was wellicht enigszins voorbarig, maar ik zie mezelf niet voor m'n computer/tv staan wandelen eigenlijk. Maar ik ga wel een poging wagen vanavond, wellicht bevalt het me wel.
En mooi dat de OP is aangepast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |