abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98103025
Oooh noes, ik heb me helemaal laten gaan met de Miles ipv er 2 te doen heb ik er 4 gedaan :o Gewoon omdat het kan. Nu douchen en daarna 9 aardappelkroketjes met 35 gram madsauce :9~
  maandag 13 juni 2011 @ 10:21:33 #92
251095 Purdey
Better off alone..
pi_98103144
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Oooh noes, ik heb me helemaal laten gaan met de Miles ipv er 2 te doen heb ik er 4 gedaan :o Gewoon omdat het kan. Nu douchen en daarna 9 aardappelkroketjes met 35 gram madsauce :9~
Nu al aardappelkroketjes met saus? :X
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_98103196
Bad Mala, BAD!!! B-)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_98103384
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bad Mala, BAD!!! B-)
Krijg ik nu billenkoek van je :9

@ Purdey dat is lekker man!
  maandag 13 juni 2011 @ 10:37:17 #95
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_98103403
Aardappelkroketjes O+ O+
Nu nog even niet, heb nog niet eens ontbeten maar ik denk dat ik ze binnenkort toch maar weer eens ga kopen.
Spoilers!
pi_98103517
quote:
11s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:36 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Krijg ik nu billenkoek van je :9

Jij wil te graag! }:|
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_98103577
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jij wil te graag! }:|
Weet je hoe goddelijk mijn kont aanvoelt door zowat dagelijks miles en pilates te doen *;

Vorig jaar toen ik begon (83 kilo bij een lengte van 1.58) was het een blubbermassa en waren kont en bovenbeen 1 geheel. En er was geen weerstand als je met je vinger in mijn kont prikte, sterker nog je vinger verdween in de blubber :'), maar nu, wow :9~
pi_98103599
quote:
17s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:46 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Weet je hoe goddelijk mijn kont aanvoelt door zowat dagelijks miles en pilates te doen *;

Ik vermoed een beetje zoals die van mij... *)
  maandag 13 juni 2011 @ 10:51:05 #99
244933 trovey
Nachtoele
pi_98103664
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo liefjes! Gaan jullie mee sporten vandaag?
Nee, ik laat me vandaag rijden...OK, dat klinkt heel fout. :') Ik ga vandaag met iemand met de auto op stap en die persoon rijdt...dat klinkt een stuk beter. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  maandag 13 juni 2011 @ 10:52:59 #100
244933 trovey
Nachtoele
pi_98103710
quote:
Apart ontbijt. :')
Optimist tot in de kist
  maandag 13 juni 2011 @ 10:54:09 #101
244933 trovey
Nachtoele
pi_98103735
quote:
17s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:46 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Vorig jaar toen ik begon (83 kilo bij een lengte van 1.58) was het een blubbermassa en waren kont en bovenbeen 1 geheel. En er was geen weerstand als je met je vinger in mijn kont prikte, sterker nog je vinger verdween in de blubber :'), maar nu, wow :9~
Mijn kont heb ik allang opgegeven....komt nooit meer goed. :')
Optimist tot in de kist
pi_98103788
Dat denk je nu. En dan val je 10 kilo af. En dan denk je jeetje, het kan dus wel..? En dan val je er nog 10 af... en ga je heel anders kijken naar de mogelijkheden van je eigen lijf...
pi_98103965
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo liefjes! Gaan jullie mee sporten vandaag?
Zojuist 2 Miles gedaan.. (en dat viel niet mee, na 1,5 week geen moer te hebben gedaan. Wonderlijk hoe snel je het opbouwt, maar ook hoe snel je conditie weer in elkaar stort).

Ik zag je foto gisteren maar had even geen tijd om te reageren trouwens. Wat zie je er werkelijk fantastich uit! _O_

quote:
4 Miles! *O*
Aardappelkroketjes om 10.15? _O- Jij bent echt nog erger dan ik...

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:54 schreef trovey het volgende:

[..]

Phoebs heeft gelijk... dat dacht ik ook bijna 4 maten geleden, maar je begint toch echt het verschil wel te zien.

Mag ik even melden dat ik m'n eigen vreetgedrag moe ben en dat ik dus weer streng voor mezelf ben sinds vandaag? Heb alles wat slecht was zojuist in een mand gestopt en aan mijn zeer bejaarde buuvje gegeven die er blij mee was. Gezond moet het zijn, gezond! Man, man, man.. wat blijft het toch moeilijk voor me om een tussenweg te vinden.
Dat is denk ik ook het verschil tussen mensen die maar een paar kilo overgewicht hebben (en dus af en toe teveel snoepen) en de echte dikkerds (sorry, people). Maat houden, ho maar!
  maandag 13 juni 2011 @ 11:07:19 #104
244933 trovey
Nachtoele
pi_98104045
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat denk je nu. En dan val je 10 kilo af. En dan denk je jeetje, het kan dus wel..? En dan val je er nog 10 af... en ga je heel anders kijken naar de mogelijkheden van je eigen lijf...
Mijn lijf is een stuk minder flexibel in terugveren dan jullie jongere lijven en alles wil met spoed richting het Zuiden toe :') ...daar helpt geen afvallen aan, wel de acceptatie dat het nooit meer zal zijn als vroeger met het pluspunt dat er minder van mij is dan daarvoor. :P
Optimist tot in de kist
pi_98104056
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 10:54 schreef trovey het volgende:

[..]

Dat dacht ik dus ook, vorig jaar hing het vet van mijn dijen over mijn knieeen, ik walgde vanmezelf. Ik dacht dat ik verloren was, en was nogal skeptisch over de ''walk at home fitness'' en de superlichte pilates oefeningen die ver beneden mijn nivo zijn. Pas in januari dit jaar (dus na een half jaar!) dacht ik damn, this looks nice :9

Zoals je weet ik heb er weinig voor gelaten, als ik zin had om te schransen dan deed ik dat :7

Mijn ontbijt was trouwens 50 gram meusli en 75 ml volle melk. Die aardappelkroketjes zijn de dagelijkse snackje waar ik net ordinair van heb zitten genieten.
pi_98104170
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:03 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Zojuist 2 Miles gedaan.. (en dat viel niet mee, na 1,5 week geen moer te hebben gedaan. Wonderlijk hoe snel je het opbouwt, maar ook hoe snel je conditie weer in elkaar stort).

Ik zag je foto gisteren maar had even geen tijd om te reageren trouwens. Wat zie je er werkelijk fantastich uit! _O_

O+ :@ hihih

quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:03 schreef PaarsBeestje het volgende:

Mag ik even melden dat ik m'n eigen vreetgedrag moe ben en dat ik dus weer streng voor mezelf ben sinds vandaag? Heb alles wat slecht was zojuist in een mand gestopt en aan mijn zeer bejaarde buuvje gegeven die er blij mee was. Gezond moet het zijn, gezond! Man, man, man.. wat blijft het toch moeilijk voor me om een tussenweg te vinden.
Dat is denk ik ook het verschil tussen mensen die maar een paar kilo overgewicht hebben (en dus af en toe teveel snoepen) en de echte dikkerds (sorry, people). Maat houden, ho maar!
Oeeeh fijn he! Je hebt er zo veel meer aan om aan je gewicht te werken als de knop om is! Dan gaat het veel meer vanzelf dan dat vechten tegen de bierkaai (lees jezelf)!

Ik zit ook weer in zo'n flow en dan gaat voelt het alsof het haast vanzelf gaat!
pi_98104235
@ trovey Leslie Sansone is van jou leeftijd en P J O'Clair en Moira Stott zijn ouder dan jij.

@ PB als dat slechte eten hartig is mag je dat madje hier droppen. Het verboden om trovey te voeren namelijk })
pi_98104285
quote:
3s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:15 schreef MalaCocinera het volgende:

@ PB als die dat slechte eten hartig is mag je dat madje hier droppen. Het is namelijk verboden om trovey te voeren namelijk })
Niets meer in huis, sorry. Geen chippies, geen chupachups (ja, ook die heb ik wegegeven), geen snackajacks, alles is weg.

Ik kan gewoon geen middenweg vinden (nog niet in ieder geval), zodra ik begin met snacken, dan gaat de rem eraf :@ (te genant voor woorden eigenlijk).
  maandag 13 juni 2011 @ 11:21:49 #109
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98104379
Goeiemorgen!

Om 5 uur je bed in heeft ook zo z'n nadelen, m'n maag leek wel een centrifuge :(. Maar goed, gewoon lekker laten knorren!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_98104539
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:21 schreef Blistering het volgende:
Goeiemorgen!

Om 5 uur je bed in heeft ook zo z'n nadelen, m'n maag leek wel een centrifuge :(. Maar goed, gewoon lekker laten knorren!
Lekker wezen stappen?
  maandag 13 juni 2011 @ 11:32:20 #111
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98104660
quote:
12s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:27 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Lekker wezen stappen?
Nee, NBA finals :@ .
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_98104790
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:32 schreef Blistering het volgende:

[..]

Nee, NBA finals :@ .
Ook leuk en netjes dat je niet met bier en popcorn hebt gekeken ;)
  maandag 13 juni 2011 @ 11:39:43 #113
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_98104892
quote:
17s.gif Op maandag 13 juni 2011 11:36 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ook leuk en netjes dat je niet met bier en popcorn hebt gekeken ;)
Ik krijg 's nachts (op alcohol na, wijntjes O+ O+ ) eigenlijk niets door m'n keel, dus dat komt dan altijd nog wel goed uit.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:14:32 #114
217702 Lonaa
Honger!
pi_98106103
Zo, ben ook weer in het land der levende.

Gisteravond laat naar bed, en voor mij is dat WEL een probleem. Ik begin te snaaien. Zeker in combinatie met gamen.

Vandaag nog maar een keer proberen, ik mag wel iets zondigen (we hebben nog weekend en dat is zeldzaam) en ik ga vandaag of morgen een grote pan biologische kippensoep trekken!
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 13 juni 2011 @ 12:24:48 #115
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_98106515
Net maar weer even wezen sporten en wegen. Gelukkig is de schade wat beperkt na 2 weken niks doen en ietwat ongezond te hebben gegeten. Ik was in totaal nog op het zelfde gewicht, alleen was er wel wat spier omgezet in vet. Dat is dan jammer, maar gelukkig niks aangekomen.

Ik wil het echt weer serieus gaan oppakken. Alleen is de motivatie weer een beetje gezakt :{ Weet niet waarom, maar het is gewoon lastig om vol te blijven houden.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_98106999
Hier 55 minuten aan een stuk flink doorgelopen, in de miezerregen... HEERLIJK !
en gisteren nieuwe bh's gekocht... alweer ja. En schoenen.. GEOX, mannen model maar ze zitten als gegoten !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_98107295
quote:
2s.gif Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef Muks het volgende:
Hier 55 minuten aan een stuk flink doorgelopen, in de miezerregen... HEERLIJK !
en gisteren nieuwe bh's gekocht... alweer ja. En schoenen.. GEOX, mannen model maar ze zitten als gegoten !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes Muks, netjes _O_

@ Juicy, tandjes op elkaar en ff doorzetten, het duurt ff voordat bewegen een routine wordt ;)
  maandag 13 juni 2011 @ 12:45:07 #118
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_98107392
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 08:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ik zat natuurlijk op al die ergonomisch vormgegeven apparaten he.

Te loeren naar de hardbodies die WEL daadwerkelijk met het stoere werk bezig waren... O-)
Bij mijn weten is cardio - kracht - cardio het beste om af te vallen. Ik begin met lopen, doe dan de apparaten en eindig met fietsen en roeien
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_98108126
Ik begin altijd met handenfiets of loopband (zo'n speciale waar bij je voeten die band per been op en neer gaan weet zo de naam niet) ik doe dan krachtoefeningen best veel. en ik sluit af met wat fietsen of zo. Nu sport ik al een aantal jaar 2 keer in de week. Ik heb niet het idee dat het bevordelijk is voor het afvallen. Ik moet zeggen dat ik het ook alleen maar doe door behoud van mijn spieren. Omdat ik spierziekte heb anders zou ik het niet doen.
pi_98108621
En die twee ker per week volstaat om de boel in de huidige staat te behouden? (Ik zou denken dat je dagelijks iets zou moeten doen namelijk :@ )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')