Nu al aardappelkroketjes met saus?quote:Op maandag 13 juni 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Oooh noes, ik heb me helemaal laten gaan met de Miles ipv er 2 te doen heb ik er 4 gedaanGewoon omdat het kan. Nu douchen en daarna 9 aardappelkroketjes met 35 gram madsauce
Jij wil te graag!quote:
Weet je hoe goddelijk mijn kont aanvoelt door zowat dagelijks miles en pilates te doenquote:
Ik vermoed een beetje zoals die van mij...quote:Op maandag 13 juni 2011 10:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Weet je hoe goddelijk mijn kont aanvoelt door zowat dagelijks miles en pilates te doen![]()
Nee, ik laat me vandaag rijden...OK, dat klinkt heel fout.quote:Op maandag 13 juni 2011 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo liefjes! Gaan jullie mee sporten vandaag?
Apart ontbijt.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Oooh noes, ik heb me helemaal laten gaan met de Miles ipv er 2 te doen heb ik er 4 gedaanGewoon omdat het kan. Nu douchen en daarna 9 aardappelkroketjes met 35 gram madsauce
Mijn kont heb ik allang opgegeven....komt nooit meer goed.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Weet je hoe goddelijk mijn kont aanvoelt door zowat dagelijks miles en pilates te doen![]()
Vorig jaar toen ik begon (83 kilo bij een lengte van 1.58) was het een blubbermassa en waren kont en bovenbeen 1 geheel. En er was geen weerstand als je met je vinger in mijn kont prikte, sterker nog je vinger verdween in de blubber, maar nu, wow
Zojuist 2 Miles gedaan.. (en dat viel niet mee, na 1,5 week geen moer te hebben gedaan. Wonderlijk hoe snel je het opbouwt, maar ook hoe snel je conditie weer in elkaar stort).quote:Op maandag 13 juni 2011 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo liefjes! Gaan jullie mee sporten vandaag?
4 Miles!quote:Op maandag 13 juni 2011 10:13 schreef MalaCocinera het volgende:
Phoebs heeft gelijk... dat dacht ik ook bijna 4 maten geleden, maar je begint toch echt het verschil wel te zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 10:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn kont heb ik allang opgegeven....komt nooit meer goed.
Mijn lijf is een stuk minder flexibel in terugveren dan jullie jongere lijven en alles wil met spoed richting het Zuiden toequote:Op maandag 13 juni 2011 10:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat denk je nu. En dan val je 10 kilo af. En dan denk je jeetje, het kan dus wel..? En dan val je er nog 10 af... en ga je heel anders kijken naar de mogelijkheden van je eigen lijf...
Dat dacht ik dus ook, vorig jaar hing het vet van mijn dijen over mijn knieeen, ik walgde vanmezelf. Ik dacht dat ik verloren was, en was nogal skeptisch over de ''walk at home fitness'' en de superlichte pilates oefeningen die ver beneden mijn nivo zijn. Pas in januari dit jaar (dus na een half jaar!) dacht ik damn, this looks nicequote:Op maandag 13 juni 2011 10:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Mijn kont heb ik allang opgegeven....komt nooit meer goed.
quote:Op maandag 13 juni 2011 11:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Zojuist 2 Miles gedaan.. (en dat viel niet mee, na 1,5 week geen moer te hebben gedaan. Wonderlijk hoe snel je het opbouwt, maar ook hoe snel je conditie weer in elkaar stort).
Ik zag je foto gisteren maar had even geen tijd om te reageren trouwens. Wat zie je er werkelijk fantastich uit!
Oeeeh fijn he! Je hebt er zo veel meer aan om aan je gewicht te werken als de knop om is! Dan gaat het veel meer vanzelf dan dat vechten tegen de bierkaai (lees jezelf)!quote:Op maandag 13 juni 2011 11:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mag ik even melden dat ik m'n eigen vreetgedrag moe ben en dat ik dus weer streng voor mezelf ben sinds vandaag? Heb alles wat slecht was zojuist in een mand gestopt en aan mijn zeer bejaarde buuvje gegeven die er blij mee was. Gezond moet het zijn, gezond! Man, man, man.. wat blijft het toch moeilijk voor me om een tussenweg te vinden.
Dat is denk ik ook het verschil tussen mensen die maar een paar kilo overgewicht hebben (en dus af en toe teveel snoepen) en de echte dikkerds (sorry, people). Maat houden, ho maar!
Niets meer in huis, sorry. Geen chippies, geen chupachups (ja, ook die heb ik wegegeven), geen snackajacks, alles is weg.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:15 schreef MalaCocinera het volgende:
@ PB als die dat slechte eten hartig is mag je dat madje hier droppen. Het is namelijk verboden om trovey te voeren namelijk
Lekker wezen stappen?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:21 schreef Blistering het volgende:
Goeiemorgen!
Om 5 uur je bed in heeft ook zo z'n nadelen, m'n maag leek wel een centrifuge. Maar goed, gewoon lekker laten knorren!
Nee, NBA finalsquote:
Ik krijg 's nachts (op alcohol na, wijntjesquote:Op maandag 13 juni 2011 11:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ook leuk en netjes dat je niet met bier en popcorn hebt gekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef Muks het volgende:
Hier 55 minuten aan een stuk flink doorgelopen, in de miezerregen... HEERLIJK !
en gisteren nieuwe bh's gekocht... alweer ja. En schoenen.. GEOX, mannen model maar ze zitten als gegoten !Netjes Muks, netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Juicy, tandjes op elkaar en ff doorzetten, het duurt ff voordat bewegen een routine wordt![]()
Bij mijn weten is cardio - kracht - cardio het beste om af te vallen. Ik begin met lopen, doe dan de apparaten en eindig met fietsen en roeienquote:Op maandag 13 juni 2011 08:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nou ik zat natuurlijk op al die ergonomisch vormgegeven apparaten he.
Te loeren naar de hardbodies die WEL daadwerkelijk met het stoere werk bezig waren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |