Ok, succes! Ik doe het trouwens boven, waar de oogjes van mijn vriend me niet kunnen volgen. Het is nl. wel een beetje een maf gezicht.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat niets vinden was wellicht enigszins voorbarig, maar ik zie mezelf niet voor m'n computer/tv staan wandelen eigenlijk. Maar ik ga wel een poging wagen vanavond, wellicht bevalt het me wel.
En mooi dat de OP is aangepast!
Ja, dat wel! Op een hometrainer kun je geen kant op, en met de Miles kan je nog een beetje maf rondspringen. Aan de andere kant kun je op de hometrainer al fietsend tv kijken.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:07 schreef Harajuku. het volgende:
Hoera, cinnamongirl!
[..]
Mja, maar alsnog lijkt het me minder saai dan op je hometrainertje bezig gaan? Of niet?
Haha, net ff die part 1 video gedaan van youtube. Je voelt toch wel degelijk dat je lichaam aardig in beweging is geweest. Blijft een raar gevoel om zo voor je tv te staan thoughquote:Op maandag 13 juni 2011 15:08 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ok, succes! Ik doe het trouwens boven, waar de oogjes van mijn vriend me niet kunnen volgen. Het is nl. wel een beetje een maf gezicht.
Je mag dan denken dat je voor aap staat, maar zodra je daadwerkelijk kilo's begint te verliezen, dan ziet zelfs de grootste tegenstander er wel het nut van inquote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha, net ff die part 1 video gedaan van youtube. Je voelt toch wel degelijk dat je lichaam aardig in beweging is geweest. Blijft een raar gevoel om zo voor je tv te staan though, ik bleef hopen dat er niemand binnen zou komen
.
Maar goed, opzich is het wel leuk om te doen en je hoeft er het huis niet voor uit dus even better!
Die duurt echt 1 uur en 8 minuten, doe je die gewoon helemaal in één keer?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:11 schreef seasushi het volgende:
Zoek maar even op 5 miles burning walk bij de piratenbaai of kickass
Check de link in de OP, en ook op youtube staan filmpjes!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:44 schreef Muks het volgende:
Die miles, ben er nu toch wel nieuwsgierig naar, kan ik op youtube voorbeelden vinden ?
yup.. En ik mag dus niet als een gek gaan sporten want dan ga ik juist spieren afbreken... bij mij werkt het allemaal anders als bij ieder anders door mijn spierziekte.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Zij heeft last van een spierziekte en volgens mij van haar schildklier, dat maakt de boel wat lastiger denk ik zo.
o ja en nog 1 ding ik kan geen spieren opbouwen dus ik kan de kilootjes etc ook niet ophogen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:21 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, Rian zal het wel beter weten dan wij, maar omdat ze aangaf dat ze geen verbetering zag nam ik aan dat ze dat wel wilde zien, dat vond ik wat raar stroken met prevention.
In ieder geval succes ermee, Rian.
Ja.Ondertussen een conditie als een jonge godin,quote:Op maandag 13 juni 2011 16:19 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die duurt echt 1 uur en 8 minuten, doe je die gewoon helemaal in één keer?
En inderdaad PB, dan weet je waar je 't voor doet!
Je komt niets aan bedoel je?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:30 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ja.Ondertussen een conditie als een jonge godin,eten zeer gematigd, en ik val niks nada noppes af. Een buik als een sixpack, verborgen helaas.
Selfcontrol +10, knap hoor! Ik zou 't niet kunnen denk ik, maar kom sowieso nooit bij de Mac gelukkig.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:34 schreef trovey het volgende:
Weer terug van het dagje uit en ja hoor buiten de deur gegeten bij de Mac.....wees niet ongerust...ik heb met mijn verstand gekozen. Eén side salad a 25 calorieen, 1 balsamico dressing a 25 calorieen, 1 cola light a 1 calorie en oh jee1 middel friet zonder saus a 340 calorietjes. (wilde eigenlijk een kleine hebben maar mijn gezelschap kwam met een middel aan.
) Wilde daarna een bakje gemengd fruit nemen
maar op als zijnde niet meer aanwezig
, toen maar een smoothie genomen van 60 kalorietjes.
Netjes toch voor de Mac: 25 + 25 + 1
+ 340 + 60 = 451 voor een hele maaltijd.
![]()
s Avonds een broodje beenderham (met sla) genomen bij een La Place restaurant met thee zonder suiker dus ook geen supercalorieenbom.
Nu nog een banaan en ik heb alle voedingsgroepen weer binnen gekregen vandaag.![]()
(Ik mag vanavond nog twee beschuitjes of 1 boterham als ik nog honger heb, mijn dietiste zal tevreden zijn![]()
)
*drinkt het glas leeg*... Had dorst.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kijk het glas is halfvol voor deze dame
Dat is inderdad waar. Door medicijnen heel erg aangekomen, maar sinds ik begonnen ben met beweging en op mijn eten letten, geen kilo"tjes er meer bij.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:41 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kijk het glas is halfvol voor deze dame
Dat was een longdrink glas gevuld met Baileys. Ooh noes, de calorieeenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:43 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
*drinkt het glas leeg*... Had dorst.
En trovey! Netjes hoor!
*hik*quote:Op maandag 13 juni 2011 18:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat was een longdrink glas gevuld met Baileys. Ooh noes, de calorieeen
Kan me voorstellen dat als je aankomt door medicijnen en door diezelfde medicijnen amper afvalt, dat je er op een gegeven moment de balen ervan krijgtquote:Op maandag 13 juni 2011 18:45 schreef seasushi het volgende:
[..]
Dat is inderdad waar. Door medicijnen heel erg aangekomen, maar sinds ik begonnen ben met beweging en op mijn eten letten, geen kilo"tjes er meer bij.
maar toch...
Maaltijdsalades zijn ook gezond. In de meeste zitten niet zoveel calorietjes in en je verbrand er al veel met kauwen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef trovey het volgende:
Ik had niet eens trek in wat anders bij de Mac...echt waar, ik lieg niet.
Die maaltijdsalades zijn ook
...die heb ik de laatste keer genomen toen we onderweg waren...wel gegrilde kip, niet de crispy....zit je echt vol na zo'n bak vol.
Gelukkig ben ik gek op salades...ik zou kunnen leven op maaltijdsalades.
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Riann het volgende:
[..]
Maaltijdsalades zijn ook gezond. In de meeste zitten niet zoveel calorietjes in en je verbrand er al veel met kauwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |